Slovenija

Žrtve zlorab molčijo

Ljubljana, 07. 05. 2008 18.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Dejanskega števila spolno zlorabljenih otrok pri nas ne pozna nihče. Policija na leto dobi 300 prijav tovrstnih dejanj.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (17)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mac4_m
18. 05. 2008 12.02
pojdite na policijo prijavit nasilniško dejanje, da so vas napadli, posilstvo ali kaj podobnega. Najprej si bojo vzeli čas, da vas odvrnejo od prijave. Usranci!!
Buena Vita
08. 05. 2008 22.06
TONČEK BALONČEK NE BLUZI KRIMINALC JE KRIMINALC,NAJ BO TAM KJER SODI V ČUZI ČE BI KER MOJ SIN BIL TAK KRIMINALC KOT JE KAMENIK GA ZADAVIM Z LASTNIMI ROKAMI,IN NE MISLIT DA SO MI ROŽCE CVETELE,TUD MENI SO GA OTROCI POSKUŠAL SRAT,---PA BI TI MORAL MOJ SIN KAKO REČ
samson222
08. 05. 2008 16.28
tonček... veš o kameniku pa nebi debatiral..ker je vedel kaj mu grozi in kdo mu sledi pa se vseeno ni vzdržal kriminalnih dejanj,pa če tudi je to bilo zgolj nedovoljeno trgovanje z drogo. ...kar pa se tiče mnenj predhodnikov pa moram reči da ste dobro povzeli moje mišljenje in vse kar sem z vprašanjem hotel povedati. .. ravno CSD NM je obravnaval podoben primer, kjer tudi niso zaznali ne laži ne prevare in še kaj drugega ne.Skratka otrokom je bila in se še dela velika škoda.Zato se ne čudim sprenevedanju istih služb in ljudi da v primeru "suženjstva" pri romih niso do danes zaznali nič posebnega in se vsemu navkljub še čudijo.
Tonček Balonček
08. 05. 2008 15.02
Plut in Trobec sta bila živ dokaz, kako pri nas zatirajo Slovence, južnjaki so pa na prostosti. Kamenika so zaprli kar Hrvatje...sramota! Osvobodimo ga z lastnimi silami!!
trout80
08. 05. 2008 14.47
Sej v naši državi zapirajo samo Slovence. Južnjakom je dovoljeno vse. V Celju niti ne sprejemajo prijav proti ciganom ali katerim drugim tako imenovanim čefurjim, ti že kr na okencu pove, da brez veze, da se kar koli takega prijavlja - češ sej vemo kdo je pa ka dela sam mu nč ne mormo in tako se lahko s počeno lobanjo samo obrneš in greš domov. Ja pa ljuba država ka hočete da sami vzamemo pravice v roke, samo pol me ne lovit s policaji, ker nam bodo še oni predstavljal grožno - pol vam pa gre ena vlka izvršilna veja u tri malore. Neki ukrente.
Joži Priboši?
08. 05. 2008 13.32
Glede anonimnosti imen: Pred meseci je bil v vseh možnih medijih, največ pa na POP-u in Novicah opisan in napihnjen tragični dogodek s smrtjo otroka-dojenčka. Stara mati je zadušila otroka ( IME, PRIIMEK naveden), zadušila otroka v vinjem stanju itd... Naslov čez cele strani časopisov, anjbolj aktualna vest 24. ur....Že takrat sem podvomila, ne glede, če je bila stara mati res vinjena, ali je res kriva za smrt otroka, saj ta isti dan obdukcijega zapisnika še ni prejel nobeden. Čez nekaj dni preberem, otrok je umrl naravne smrti. Stara mati je pristala na psihiatriji. Le kako se je počutila ta ženska, ko je prišla k sebi, kako se je počutila njena hči, katera je izgubila otroka Sprašujem se, kako ste lahko tako zaznamovali to žensko? Otrok je umrl naravne smrti in grozno je hudo. Poznam en takšen primer in tudi to, kako hitro nekateri lljudje sklepajo hudobno in se naslajajo. Vprimeru Romi. Vsekakor bi morali izpostaviti oz. objaviti njihova imena, fotografije. PP bi morala nad takšnimi nasilneži bedet, BEDETI vsaj toliko, ali pa še bolj, kot bedijo nad nami na cesti, kjer se počutimo kot kriminalci. Kaj je boj pomembno, mučenje, izsiljevanje, nazadnje še umor, ali prekoračitev hitorosti za 10 km/h? Ne živim v neposredni bližini ciganov, moji najbližnji pa, zato vem, kkako se počutijo ljudje. Kraje so vsakodnevne, ljudje ne prijavljajo, prvič se jih bojijo, drugič PP nič ne ukrene, če že napišejo kazensko ovadbo, jo tožilec ali nazadnje sodišče zavrže ali ustavi. Ni dokazov, sorodstvena vez, priča noče pričati oz. se nič ne spomni, ker so si vsi tako podobni itd. Če je že kateri pravnomočno zaporno obsojen, se izmika kazni, med tem naredi deset drugih kaznivih dejanj, nekaj denarnih kazni plača in ne gre v zapor itd.. Jaz recimo, sem hotela vspostavit stik z eno družino, ki naj bi bila še nekako poštena dokler je bil živ oče oz. mož, da so mi oz. bi mi še odpeljali na odpad nekatere stvari ali bi jih zadržali. Seveda so mi ustregli, bila sem vesela, še sem jih naročila, a kaj ko sem čez nekaj dni opazila, da mi je bila ukradena motorna žaga in še nekaj orodja. Žago sem po prepoznavi na PP dobila nazaj, če je stekel postopek ne vem, pa tudi nočem vedeti, ker imela sem že eno pot na PP, potem oz. bo lahko še več poti na sodišče, če ne prideš na sodišče, ti ta zagrozi s prisilno privedbo, navse zadnje je tudi opravijo, čeprav si takrat v bolnici in ne premišljuješ o kakšnem opravičilu, sodni stroški se kopičijo, itd. Aja, absurt. Po morebitnem končanem kazenskem postopku te sodišče z odškodninsko pravnim zahtevkom napoti na pot pravde. ( civilna odškodninska tožba ). Norčevanje, a ne.
Ramzess
08. 05. 2008 10.34
"Policija na leto dobi 300 prijav tovrstnih dejanj." Takšno navajanje podatkov je zavajanje javnosti, in manupilanje z dejstvi, da bi se problem prikazal večji, kot je v resnici, saj vemo, da so med temi tudi lažne prijave, pri katerih se pa prijaviteljev ne kaznuje. Škoda, ki nastane, je vseživljenjska, in ni zanemarljiva. Nekako neprimerno je, da vse prijave obravnavajo po istem kopitu, brez da bi poznali motiv za prijavo, neoziraje se na škodo, tako za obtožene, kot za vpletene otroke. Poti nazaj namreč ni, čeprav pristojni mislijo, vsaj tako se vedejo, kot da je. Policija bi morala naprej preiskati motiv prijave, in šele potem če je potrebno zadevo predati sodišču, tako pa se vse več primerov, praktično brez prave preiskave kar preda sodišču, saj je pritisk in vpliv socilanih služb na policijo očitno prevelik. Strinjam se z samson222, da moral biti tukaj naveden, pomembnejši podatek, od števila prijav, koliko od teh je lažnih in proti kolikim je sodišče ukrepalo. Res ni smiselno zavajati ljudi, v korist nevem koga in česa, čeprav marsikoga ne morejo zavesti. Verjetno ni treba pobdarjati, da je sistem zašel tako daleč, in da se je tako zapletel, da praktično ni več tisto kar bi dejansko moral biti, in je le še zajeten kup nerazumljivih zakonov in birokracije, ki s pravico nimajo ničasar skupnega. Astronomska baza zakonov, ki ne dohaja časa in prostora, je taka zmeda, da nima ne glave, ne repa. Ni je stvari na tem svetu, ki je kratkoumni človek ne tako zakompliciral, kot je to bazo zakonov, med katerimi najdemo vse od vsakdanjih, pa vse to absurdno abnormalnih zakonov. Skratka ni zakona, ki ta svet ne bi poznal, pa naj bo še tako absurden. Kaj je pravzaprav cilj vsega tega, pa ne ve nihče, je ena sama astronomska mineštra zakonov. Ta svet postaja en sam veliki skupek zakonov, ki so že zdavnaj zašli v skrajnosti. Človek je zašel v skrajnost, ki pa jih žal ni sposoben razrešiti. V čem je smisel, da človek vsako stvar v okviru zakonov tako zakomplicira, da današnja družba ne vidi več drugega kot zakone, v praktično vsak izrečen stavek vplete zakon, v vsak zapisan stavek vplete zakon. Verjamem, da se da veliko bolj preprosto reševati stvari, a kaj ko premnogi ne znajo brez vpletanja lastnega ega. Potem pa je rezultat taka zmešnjava, kot poznamo, in zelo okrnjena svoboda vsake ga izmed nas, čeprav se mnogi tega niti ne zavedajo. In kaj nam bodo preštevilni zakoni, če človek za njimi in z njimi skriva in prikriva svoje neznanje, nevednost. Splošno znanje današnje družbe je itak na psu, kar potem skuša kompenzirati, z nedorečenimi in nepopolnimi zakoni, kar je seveda logična posledica, in čemur sledi stanje kakršno je. In kaj sledi, se ve, propad družbenih sistemov, ki slonijo na takšnih temeljih in navsezadnje družbe kot take. Pa smo spet na začetku.
mister.bisex
08. 05. 2008 09.06
zdravo! se strinjam z vsem vasim dosedanjim komentarjem. ampak vseeno, da je pri nas kar 300 prijav na leto? nedvomno gre tu za veliko laznih prijav. poznam primer, ko so prijavili nasilje, ki naj bi se vrsilo nad otrokom, pa se je izkazalo za lazno. socialna sluzba je opravila baje brezupno delo, policija je uvadbo vzela resno in jo predala sodiscu, katero pa ni imelo nobenega dokaza. in tako se je koncalo. in kaksna kazen bi morala biti za laznega ovaduha? moj predlog je, naj se javno omenijo tudi imena tistih, ki lazno prijavijo in spletkarijo, ker s tem delajo velike stroske drzavi in predvsem unicujejo zivljenje prijavljenca. in nenazadnje, kaj je narobe z druzbo, ki to pocne? tega je postalo res veliko in to povsod. izzivljanje nad nekom je nedvomno motnja, katero po moje zapor ne ozdravi. sprasujem se, zakaj do tega pride, ali spadajo posilstva odrasle osebe v isto skupino in kako to ozdraviti, ce sploh?
dona08
08. 05. 2008 08.37
Jaz bi takim tipom porezala vse stran in pol nej bo tak še in muči nemočne otroke prasec!!!!!!!!!
tomi.passion@gmail.com
08. 05. 2008 08.28
brado...se strinjam. Potrebno je objaviti njihova imena, a kaj, ko to vlada predlaga, potem pa se najdejo pajaci iz SD in Zares, ki grozijo s protesti, da gre za kršenje osnovnih človekovih pravic. Ironija, da to trdijo ravno tiste leve politične stranke, ki pravijo, da so socialne in nakolnjene ljudstvu. Takšne ljudi je potrebno strogo kaznovati in jih izolirati od ljudi, še posebno od otrok. Potrebno pa je najstrožje kaznovati tudi vse tiste ženske in ni jih malo, ki lažno ovajajo svoje partnerje, da so zlorabljali otroke, samo zato, da v postopku ločitve maksimalno iztrži. Takšna lažna ovadba, čeprav se jasno pokaže, da je lažna, za vedno zaznamuje človeka in ženske se tega zavedajo. Prac tako pa te lažne ovadbe mečejo črno luč na vse tiste primere, ko se to res dogaja.
brado
08. 05. 2008 07.34
Take barabe bi mediji morali objaviti z polnim imenom in priimkom ! Tukaj bi morali pozabiti na varnost osebnih podatkov. Kakšen zapor,tam hodijo samo na dopust in v miru delajo načrte,stran od javnosti,kako se bodo lotili dela,ko pridejo ven.Javnost jih mora sama izolirati pa bo prenehal z tem.Ko začneš takemu človeku za hrbtom govoriti ta je pa ta,bo prenehal,če se hoče ponovno vključiti v normalno okolje. Socialna pa tako ali tako ukrepa šele takrat,ko je že vse prepozno (žrtve padejo) ,so bolj ali manj sami sebi namen!!
strelka23
08. 05. 2008 06.50
Na žalost je ogromno primerov ko matere vejo za zlorabe a molčijo.
draaster
08. 05. 2008 06.05
Prva misel ob zlorabi otrok je, da je laž? Tudi Slovenci potemtakem raje pogledamo stran? Verjetno se tudi ne razlikujemo dosti od sosedov, ki so jih označili za nezaupljive homofobe. Dodajte še nesposobno socialno službo, policijo in sodstvo. Ima zlorabljen otrok, če že zbere pogum in pove, sploh kaj upanja na pomoč in rešitev? Številka verjetno ni majhna.
Buena Vita
08. 05. 2008 01.19
tomi.passion se moram strinjati,in...čeprav so me učili da ima laž kratke noge,,,vSloveniji ni tako,,laži prevladujejo,in moramo se vprašati do kdaj čeprav sem ženska-mati-ločena se zagrizeno borim da bi se ,tako kot po svetu take ženske dalo v zapor ,toliko časa da se začnejo razumno pogovarjat ,,,, ogromno trplenja bi se prišparalo
tomi.passion@gmail.com
07. 05. 2008 22.43
Tega je precej, žal. Res pa je tudi to, da je precej lažnih prijav, ko ženske zmanipulirajo otroke ali celo same lažno obtožijo partnerja ob ločitvi. O tem se premalo govori, ker se je pač ustvarila neka scena, kjer se pač ženski avtomatsko verjame na besedo. Ne glede na vse, lažne prijave bi bilo potrebno še strožje kaznovati in takšne ženske (ker pač dominirajo) resno kaznovati, že zato, ker delajo škodo tistim, ki so resnično žrtve tovrstnih dejanj.
za_ra
07. 05. 2008 21.25
Ja res, sprašujem se koliko Fritzlov hodi po svetu in zlorablja otroke?
samson222
07. 05. 2008 20.19
ali kdo morda pozna podatek,koliko od tega je lažnih prijav in zoper koliko le teh je tožilstvo ukrepalo???