Slovenija

Življenje z električnim avtomobilom

Ljubljana, 18. 02. 2014 16.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
40

Parlament je nedavno sprejel sklep, da morajo elektro distributerji na avtocestah na vsakih 30-40 km postaviti hitro polnilno postajo za električna vozila. In kdo so vozniki, ki so z električnimi avtomobili prevozili že več kot 80.000 kilometrov in to brezplačno?

Parlament je nedavno sprejel sklep, da morajo elektro distributerji na avtocestah na vsakih 30-40 km postaviti hitro polnilno postajo za električna vozila. In kdo so vozniki, ki so z električnimi avtomobili prevozili že več kot 80.000 kilometrov in to brezplačno?

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

slovenija981
19. 02. 2014 13.30
+1
To bo bo kmalu, sam da zgruntajo kako to obdavčit....
SDS_je_poden
19. 02. 2014 10.31
+1
Rešitev, ki jo vidim, je v tem, da bi se električna vozila lahko recimo na AC polnila preko elektromagnetnega polja, kar bi pomenilo da bi med vožnjo porabljala zelo majhno količino energije iz svojih baterij, saj bi večino pobirala iz tega elektromagnetnega polja, s tem bi se enormno povečal doseg teh vozil, ko pa zapustijo AC se pač vozijo na lastno elektriko. Torej potrebno bi bilo razvit tehnologijo elektromagnetnega polja, ki bi bil zadosti močan, da bi ta vozila polnil med vožnjo po AC, s tem da ne rabi bit cela AC pod tem poljem, ampak le odseki, po katerih bi se to vozilo vozilo, se pravi da bi se polja pred vozilom vklapljala, za njim pa izklapljala.
Ramzess
19. 02. 2014 12.37
Tesla je imel tak avto, ...tehnologija za obstaja, generatorji in pogoni na energijo kvantnega polja, ali etra (star izraz). Ta energija je znana tudi pod izrazi orgon, chi, ipd. Tu ni nič polnjenja ker tehnologijo ves čas jemlje energijo iz neskončnega vira, ki je povsod okoli nas.
Sara Rebek
19. 02. 2014 14.40
a ne uporabljajo Teslino tehnologijo že pri radijih, mobilcih. Je to tista tehnologija, ki zrači? Po novem so mobiji v Francoskih vrtcih prepovedani prav zaradi škodljivih učinkov na zdravje še posebej otrok.
SDS_je_poden
19. 02. 2014 08.59
+3
Predragi so te avtomobili. Ampera je od 40.000 evrov dalje, Tesla od 50.0000, tisti najcenejši so pa velikosti Clia, Corse itd. tako da so za družine popolnoma neuporabni.
SDS_je_poden
19. 02. 2014 10.18
+2
Moralizator: tvoj komentar je kar nekaj.... nima ne repa ne glave.. pravim, da so trenutno ta vozila predraga, imajo precej manjši domet in so časovno potratna na polnjenju. Če imaš družino, vsaj 2 otroka, ti te majhni avtomobili, ki so še kolikor toliko cenovno dosegljivi, ne koristijo nič.
Ramzess
19. 02. 2014 12.37
-1
Teo Bunta
19. 02. 2014 15.06
Natanko eno leto uporabljam avto, ki nov stane 6.900... Obrok kredita cca 100€... prihranim 200€ na gorivu mesečno PLUS cenejše zavarovanje, ni cestnine, ni vzdrževanja.... Ogromen prihranek. Domet? Povprečni voznik naredi v EU 33km dnevno... mi 50... domet imam cca 120.... 226.000 družin v SLO ima 2 ali več avtomobilov. Za drugi avto je takojšnja alternativa. NIKOLI več na nafto se ne peljem.
Teo Bunta
19. 02. 2014 15.23
Da ne bo pomote... na dajše poti se peljem s CNG avtomobilom (Passat CNG 150KM... poraba 3,6 do 4,4 kg CNG na 100km... po domače: MB Berlin - 40€.... Maribor - Zadar (lani na morje) 12€... Elektrika za po mestu in okolici - vsak dan.... Ja cena.... Passat s srednjo opremo 23.000 - enako kot diesel... 2-4€ na 100km..... (CNG/Metan je obnovljivi vir energije, ki nastaja z razpadom organskih odpadkov..posledice gorenja biometana po okolje so približno nič). CH4 + 2O2 (gorenje) nastane CO2 in H2O). Nič prašni delci, nič drugi plini...manj hrupa, manj obremenitve za motor (130 oktanov ima Metan).
David Mrvar
20. 02. 2014 07.23
Mi se vozimo leto in pol z EVjem (16k€). Dnevno prevozimo okrog 70km, avto ima doseg med 80 in 170km. Letni prihranek je malo pod 2k€. Za daljše poti lahko zamenjaš avto s kom, ki bo vesel nekajdnevne uporabe EVja. Nekoč sem na bencinskih servisih redno točil, zdaj samo še občasno odtočim :)
ni_mi_vse_eno
19. 02. 2014 08.52
+1
Baterije so problem. Vprašajte se po koliko letih vam gre akumulator v avtu? Pet let?
David Mrvar
20. 02. 2014 07.33
Pri 8 letni garanciji na baterijo in doseg je tvoje ugibanje precej pesimistično (Opel Ampera, Tesla...)
User1063544
19. 02. 2014 08.52
Seveda je brezplačno kot pri Renaultu v Nemčiji ko zaračunavajo najemnino akomulatorja in podobne jajce....
Karletto
19. 02. 2014 07.42
+7
brezplačno? Brezplačna so samo vaša natolcevanja
Rossi 46
19. 02. 2014 05.06
+1
še vedno nimam dovolj plinskih postaj pa je dosti cenejši kot bencin pa poglejte koliko pride avto+ plinska naprava koliko pa avto na elektriko
David Mrvar
20. 02. 2014 07.36
Ja, se strinjam. Plinskih postaj je res premalo. Predvsem bi lahko kaj naredili pri CNGju, ki ga lahko "pridelujemo" doma. UNP moramo žal uvažati.
Prekmurje Slovenija
18. 02. 2014 23.31
+1
začelo se je....za 20-30 let bo večino avtomobilov na elektriko. Če prej naftne države ne bodo začele totalno vojno saj nimajo nobenih tovarn ali polj od nafte pa ne bodo mogli več živeti
Kjegavidissss
19. 02. 2014 07.45
+2
mogoče na elektriko, samo ne na baterije. Lahko bodo pa na stisnjen zrak, kaj pa veš.
ni_mi_vse_eno
19. 02. 2014 08.53
+2
Veliko prej na stisnjen zrak, Veliko bolj eko, kam bomo z vsemi odsluženimi akumulatorji. :)
Teo Bunta
19. 02. 2014 15.08
+1
Baterije so OK.... Sam imam električna avta... Lastnik iz nemčije mi je pokazal svojega 1999 Subaruja - predelanega s 300-415km avtonomije - doživljsnka garancija na baterije (3000 ciklov je ... recimo 900.000 km.... Starejši gospod to ne bo naredil. baterije so že zdaj OK. seveda za drugi avto v družini. 1/4 soebnih v SLO je drugi ali tretji v družini.
David Mrvar
20. 02. 2014 07.40
Se strinjam, Teo, čeprav je tudi stisnjen zrak obetaven in manj škodljiv.
Kjegavidissss
18. 02. 2014 23.15
+2
zaenkrat je dizl še kar rentabilen
David Mrvar
20. 02. 2014 07.41
Je, dokler ne primerjaš z elektriko kot pogonsko energijo.
Dtest Ddemo
18. 02. 2014 23.13
+7
sem že razmišljal, dabi si na svoj avto naštimal fake vtičnico, da bi lahko zaston parkiral :)
David Mrvar
20. 02. 2014 07.43
Boš moral še fejk kabel na postajo priklopit, pa nekak ledice na postaji vklopit, da bo zgledalo, da polniš.
Sara Rebek
18. 02. 2014 23.13
+5
simon čretnik iz prispevka dela v simensu, je povezan z društvom za električna vozila (simensov logo je na strani društva). ne bi me presenetilo, da prav simens proda polnilnice.
David Mrvar
20. 02. 2014 07.45
Ja, bo zanimivo spremljati potek projekta. Imamo tudi v SLO dovolj kakovostnega proizvajalca postaj - Etrel.
Vrnil sem se ?iw ?iw ...
18. 02. 2014 23.10
+4
Plačilo naj ne bo skromno, raje kak milijonček več ... čiw čiw ...
Sara Rebek
18. 02. 2014 22.57
+7
javni razpis bo že prirejen za določeno pravno osebo.
Sara Rebek
18. 02. 2014 22.53
+8
ponovno bo nekdo napolnil žepe.
Bu?ko Štru?ko
18. 02. 2014 22.32
+17
Ko bo velik postaj in vleik folka imel el. avtomobile, bodo pa lepo začel računat tole elektriko. In verjemte, da ne bo več pocen/zastonj...
Teo Bunta
19. 02. 2014 15.10
Elektrika v vozilih bo vedno poceni. Poln avto pomeni 10 - do 80 kWh.... kar lahko nafilaš doma, pri sosedu, v gostilni... če bi bila razlika v ceni na polnilni postaji. Ni šans. Kdo šinfa je naftni lobi ! Uporabljaj, pa komentiraj.
David Mrvar
20. 02. 2014 07.47
Elektrika se ne bo dražila tako hitro. Se pa bo gotovo kasneje obdavčilo EVje na drug način. To se že dogaja v državah, ki imajo večje število EVjev. Ker skozi ceno goriva ne prispevajo k vzdrževanju cest, jim nabijejo pavšalno letno takso (nekatere am. zvezne države).
ho?emVšolo
18. 02. 2014 21.59
+11
Super. Torej imam zagotovljeno elektriko v avtomobilu, žena pa v vibratorju. Pa bo mir na poti!
Bu?ko Štru?ko
18. 02. 2014 22.31
+6
ho?emVšolo
18. 02. 2014 22.38
+2
žena pa bo imela zagotovljeno elektriko v vibratorju ;-)