Slovenija

Žerjav: To se ne bi smelo zgoditi!

Ljubljana, 08. 07. 2008 13.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Šentviški predor, ki je star komaj osem dni, je že drugič zaprt. Prometni minister krivdo vidi na strani SCT in meni, da do take ''šlamparije'' ne bi smelo priti.

Šentviški predor je spet zaprt.
Šentviški predor je spet zaprt. FOTO: POP TV

Minister za promet Radovan Žerjav je odločen: stroške obnove predora Šentvid mora plačati izvajalec, to je SCT oziroma angleški podizvajalec. Ponovil je, da se ''to kar se dogaja, ne bi smelo zgoditi in je nesprejemljivo''. ''Moram pa reči, da sem zelo, zelo, zelo razočaran nad izvajalcem, ki je pravzaprav največji v državi in ima največ vseh mogočih virov.'' Meni, da do takšne napake oziroma ''šlamparije'' ne bi smelo priti, zato mora pokriti stroške, ki bodo nastali s sanacijo in ki bodo še nastali. ''Mene ne zanima, ali je kriva železnica, ali je kriva vlaga, ali je krivo železo. V prvi vrsti me zanima predvsem varnost,'' je bil oster.

Zatrdil je še, da pri odprtju predora ni šlo za predvolilno potezo. ''Ko sem postal minister in sem govoril o svojih prioritetah, je bil ta predor zelo visoko na moji prioritetni listi. Očitno je bila lista prava, glede na to, da se je pokazalo, ko smo predor dali v obratovanje, da je rešil veliko problemov, predvsem tukaj v Ljubljani. In najbrž tudi prebivalci ob Celovški cesti ne bi trdili, da je to predvolilna gesta.''

Prvi vozniki so v šentviški predor zapeljali 1. julija okoli poldne, njegova otvoritev je bila karseda slavnostna. Že osem ur po odprtju pa se je zgodilo nepojmljivo, odpadel je protipožarni omet. Na srečo ni bil nihče poškodovan. Naslednji dan so predor spet odprli, z zagotovili, da je varen, včeraj zvečer pa so ga vnovič zaprli, da bi odstranili ''potencialno nevarna mesta na protipožarni zaščiti''. V obe smeri bo zaprt predvidoma do petka, kako in kdaj bo nato po njem potekal promet, bo pokazal čas. Zastoji na gorenjski avtocesti pa medtem spet nastajajo ...

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (102)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ro-Zy-YoZi
10. 07. 2008 10.19
ČE SI PA PRI KOMENTARJU O VIRIH MISLIL NAJ BEREM ŠE REPORTER IN TEDNIK PA OPROSTI NE GRE, SEM KUPIL ENKRAT REPORTER PA GA NISEM MOGEL PREBRATI, ŽAL. Ne da se kao neki pederisem zdej ampak res mije šlo na živce ko sem začel z branjem kateregakoli članka se mi je zsdelo, d avse piše Janša. Saj so vsi ampak zares VSI članki ki so namenjeni levici za popiszditi neverodostojni vse kar pa se tiče desnice pa taki supelativi, da se ti bruha.Zakaj nam pa niso povedali, kos e je reporetr ustanovil, kdo ga finansira. Ja zato ker bi potem volilci vedeli, da je to pro janševski cajtng....
Ro-Zy-YoZi
10. 07. 2008 10.17
exim: -praviš, da ste vi (LDS, SD in ostala -ista srenja) pripeljali Slovenijo v Nato, pa v EU in v EURO ; DA GLAVNINA JE BILA OPRAVLJENA S STRANI KOALICIJE, -takratka opozicija naredila večino dela; A PO TVOJE JE BLA PREJŠNJA OPOZICIJA TISTA KI JE KROJILA POLITIKO DRŽAVE, DA NAM POČU OD SMEHA -vodenje EU ni bil mačji kašelj; SEVEDA NITI TO NE, KAJ SMO PA NAREDL RAZEN DA SE JE XERONJA KAZAL PO RAZLIČNIH DVORANAH IN SE ROKOVAL (NO ČE IMAŠ V MISLIH VRH ZDA-EU TI KAR SAM POVEM, DA JE BIL ČISTO VLJUDNOSTNEGA ZNAČAJA...PRAV HUDIH NALOG SPLOH PA PREMIKOV V ZADNJE POL LETA NI BILO, RAZEN DA SO IRCI ZAVRNILI PODPIS LISBONSKE POGODBE! SPRAŠUJEM ZAKAJ NAS BO DOLETEL IZ BRUSLJA OPOMIN IN KAZEN-ZATO KER V POL LETA SLOVENIJA NI NAREDILA NIČ NA OKOLJSKEM PODROČJU, KATEREMU SE JE ZAVEZALA EU POLITIKA....TOLK O USPEHIH....EU PREDSEDOVANJA NO PA JANŠA SE JE VSAKE NEKAJ DNI NAJDELE DO SITEGA NA DRUGI VEČERJI.... Se spomniš informacij, kako se je nomenklatura upirala samostojnosti?- DA IN ŠE DOBRO DA JE BIL TU JANŠA KI SE JE ŽRTVOVAL IN PROSTOVOLJNO ŠEL NA METELKOVO SEDET IN MI SMO BILI OPICE KI SMO SVOJE RITI NA METELKOVO NESL V ZNAK PROTESTA, MORDA BI BILO RES BOLJE DA BI JJ TAKRAT ŽRTVOVALI....
Buena Vita
10. 07. 2008 06.27
EXIM kaj bodo pisali mediji,ne govori naši,ker niso naši,niso slovenski,še v slabi slovenščini pišejo, čigavi so,tistemu pišejo,tisi jih potpira,slovenci pa naj ne berejo,pa bo mir
hakihak
09. 07. 2008 17.15
in kdo mu je pustil? a se je v zadnjih 4-ih letih bogatil manj kot prej? predor se je pa delal v tem času.
pahor?ek
09. 07. 2008 17.06
Hja, glavno da so Zidar&Co. bogateli!!!
hakihak
09. 07. 2008 16.27
exim da možgani niso mišica, ampak bolj jih upurabljaš bolj funkcionirajo, torej podobno kot mišice. pa pusti že enkrat kar so partizani delali po 45-em, je bilo lepo povedano,da to niso delali partizani, ampak legitimna jugoslovanska vojska, tista vojska, ki smo ji služili tudi mi , upam, da tudi ti, ker JJ ji je. sicer pa roko na srce, če nebi bili zmagovalec II. sv. vojne mi ampak hitler, bi vas belčkov doletela ista usoda, kot vas je po 45, samo, verjemi, da bi vas dolfe zradiral do konca, pa ne samo vas, tudi vse ostale. če se spomnimo njegovih besed: naredite mi to deželo nemško, verjemi, da je mislil berz slovencev
exim@t-2.net
09. 07. 2008 16.12
rokke: ne se bat, to so delali tvoji partizani po vojni. In še to: možgani niso mišica.Ttisto kar ti napenjaš, pa so mišice in tega se bojim-diskreditiral si že, še likvidirati moraš. Pa si kompleten. Dolžan sem odgvoor na tvoje razmišljanje: praviš, da ste vi (LDS, SD in ostala -ista srenja) pripeljali Slovenijo v Nato, pa v EU in v EURO. Pripelajli smo jo skupaj, saj je takratka opozicija naredila večino dela-celo g. Potočnik je to javno izrekel. Sigurno gredo zasluge tudi vam, to je dejstvo. Poghlej še nekaj: vodenje EU ni bil mačji kašelj. Upam, da se strinjaš. In gledati na Slovenijo od zunaj, iz EU vidika, je bilo ful uspešno. Nenazadnje, tuji tisk je o tem veliko pisal in bili cmo pohvaljeni. kaj pa doma? Naši mediji-kot, da nismo vodili EU. Zakja? Ne bojte se naših uspehov, saj je to dobro tudi za drugače misleče. Slovenija je ena sama. Če pa želiš/želite, da se vrnemo nazaj, pa le voli/volite Kučanov klan. Se spomniš informacij, kako se je nomenklatura upirala samostojnosti? Spomni se Školča, jecljavega mulca, spomni se komunistov, spomni se tudi Tuerka, nenazadnje. Se pa strinjam, da imate še vedno veliko moč, saj ste delali na tem zadnjih 12 let na 50 let podlage. Se ti ne zdi, da so 4 leta premalo, da pokažeš vse, kar znaš in moreš? Ob tem, da mediji, ki imajo ogromno vlogo, stalno delajo proti tebi. Si prebral danes članek, naj bi JJ Šrota kar v zapor poslal, če mu le-ta ne bi prodal Dela. Pa ti verjameš? Če so ti merilo SvetnakanaluA, pa Dnevnik, pa sedanji Mag, te prosim, samo enkrat si vzemi čas in poglej še kak drug časopis. Potem izlušči vso sladkost in jedkost iz enega in drugega medija, pa boš približno lahko na nivoju pogovora z menoj, M.K. in ostalimi, ki mislimo enako.
hakihak
09. 07. 2008 16.09
rokke saj jaz sploh ne jemljem exima resno, mi je pa dober za kontra pisanje, tako, da malo treniram tipkanje po tipkovnici. pa saj bo po 21.9. spet vse na svojem mestu, dobili so te svoje 4 leta, ki smo jih pustili pri miru, predsedovali so, kao EU, to je pa to. in zelo bo lepo gledat te sposobneže, ko bodo v naslednjih letih spet sedeli v parlamentu in jamrali da bi spremenili to in ono, česar se pa sami niso bili sposobni lotit. lahko je pa s polno ritjo srat!!!!!!
Ro-Zy-YoZi
09. 07. 2008 15.57
hakihak tenks, mah vsak po svoje lej men je vseeno če mi jexejo kogarkoli tule sam poznam sebe in svoje razmišljanje tako, da me to sploh ne tangira, mi je pa grozno ko vidim, da slovenci pretežno nismo sposobni medsebojnega dialoga na najnižjem nivoju, vse gre po kopitu hoch politike in ti Janševi privrženci so očitno tako drugačni (osebnostno) od mene, da se niti ne bom več spuščal v razmevanje njih in v njihovo globino ker očitno res zastonj napenjam mišice, ko se včasih zapletem v diskusijo s katerim od fanatičnih privržencev katere od politične strani. Zelo se mi zdi zanimivo pa to, da imam največkrat konflikt prav s predstavniki, ki zagovarjajo kontra političnipol v SLO. NIti si ne predstavljam, da bi bila prišlo do državljanske vojen pod oblastjo JJ saj se bojim, da bi nas kar vse na grmade zvozili, ki mislimo drugače.........
hakihak
09. 07. 2008 15.54
pa prosim po slovensko, ker smo še v sloveniji, je JJ še ni prodal bušmanu, tako kot svojo dušo!!!
hakihak
09. 07. 2008 15.53
jaz še nimam teh problemov, kaj pa ti exim, da nimaš jajc to že vemo, kaj pa tam okoli, ti pa povem da mojga življenja ne zamenjam za tvojga, edino kar bomo zamenjali se bo zgodilo 21.9.2008, nedelja letos, prav kmalu, da te spomnim!!!!!
exim@t-2.net
09. 07. 2008 15.31
hakihak: shut up! Niti enega bloga nisi napisal, ki ne bi bil posledica tvojega zafrustriranega življenja. Samo še to se manjka, da boš JJ okrivil, ker ti ne stopi.
hakihak
09. 07. 2008 15.30
rokke teb je jasno, men je jasno, še marsikatermu je jasno eximu pa nikol ne bo, tud če bi se mu spremenilo za 100% navzgor, bi rekel da je to posledica JJ-ja.je paš fanatik, ki mu ni pomoči. pa MK, pa še kdo bi se najdu. pozabli so pa na tisto: za vsako rit raste palica!!!!!!!!!!!!!!!
Ro-Zy-YoZi
09. 07. 2008 15.11
to je groba bilanca dela JJ, ki po mojem mnenju ne more in ne zasluži pozitivne politične ocene, žal. Od teh ljudi se pričakuje več....
Ro-Zy-YoZi
09. 07. 2008 15.09
Ko je bilo vse pripravljeno za vstop v EU in NATO in uvedbo eEvra itd... so se zgodile volitve. V SLO je prišlo do množične politične apatije, tudi pri meni. In sem šrical volitve, ker so se mi zdeli že preveč prozorni takratni oblastniki in dirigenti političnega dogajanja. No na ta račun je takratna oblast LDS-a zgubila niti v svojih rokah, JJ pa je imel ogromno srečo, da je bil pravi čas na pravem mestu in je splasiral 12 letni gnev v javnost, ki se ga je usmilila in podprla (manjšinjsko) ampak zadostno, da je sestavil vlado. No in pride 1.1.2008 ko slovenija prevzame krmilo EU in tale JJ je spet imel srečo (beri prejšnje vrstice) in ga prevzel. Se spomniš drame doma takrat?!?!?!? Joj joj če bi bil on državnik za kar se je proglasil, potem ne bi bilo potrebno toliko politične arogance, saj ni imel pri celi stvari NIČ, le ljudje smo se na njegovo srečo naveličali LDSovih ksihtov.......Žal pa so pretekle vlade resda veliko naredile za dosego ciljev, ki si jih sam omenil in jim je za druge reči včasih tudi zmanješevalo politične moči in marsikateri od segmentov ni bil pokrit pravilno. Zadnja 4 leta je vse to poštimano in Janše niso zanimali niti najbolj razvpite afere katerih ni želel komentirati se do njih opredeliti če mu je pa fejst zagustilo je pa z odstopom zagrozil. Če to zgodbo gledava od daleč lahko hitro ugotoviva, da je JJ naredil za najine žepe bore malo.... nova davčna zakonodaja, ki je bolj rigotrozna do največje populacje, nova prometna zakonodaja, ki bo štrafala tebe in mene ne pa idiotox, ki pobijajo nedolžne lljudi
Ro-Zy-YoZi
09. 07. 2008 15.00
exim, vesel sem tvojega komentarja........Končno si sprevidel da tu ni mesto za pucanje ventilov, ki ti jih morda doma ne uspe sčistiti. Sedaj praviš da žalim jaz a do tega trenutka še nisem prebral komentarja v tem stilu ampak zares same žaljivke. zavzemam se za takšen dialog in MK pač nima osnov o dialogu, tako kot sem menil zate, pa sem se k sreči motil. Prav je, da zastopava interese, ki so po najinih prerpičanjih pravi ampak dejstva s katerimi razpolagaš so mnogokrat prozorna in ne zdržijo moči argumenta. Temu se reče brezglavo zaletavanje in mlatenje prazne slame....nalijva si čistega vina in mi povej zakaj plačuješ z EVRIin ne tolarji, zakaj smo v EU in Natu?!?!??!?! Kdo nas je pripeljal tja....smrdljivi komunisti, nagci, in ne vem kdo še...........praviš, da lahko greš v štacuno in si kupiš avto, tudi to je res samo ni Janša tisti, ki nas je pripravil na vstop v EU in druge integracije...Se ti ne zdi?!?!??! Ali sem pa morda pomešal zgodovinska dejstva?!?!?!?!?
hakihak
09. 07. 2008 14.30
exim vidiš problem o tem ko si pisal zdaj, ne , ti povem govoriš o prvi osebi ednine, kaj pa ostali slovenci, ki nimajo za kruh, pa glih tako kot ti hodijo v službo, ki se vozijo s starimi kolesi, pa ne za jogging ampak ker ne more iti s starim jugotom, ker nima za bencin. to so pa naredili tvoji janšisti, prevelike razlike med bogatimi in revnimi, srednjega sloja pa skoraj ni veš. o kučanu pa slišim samo še od tebe, drugače pa že lep čas ne, dej povej a ti je res spelal babo, da si tolk jezn na njega?
hakihak
09. 07. 2008 14.23
exim a si že videl redkvico okoli je rdeča noter pa ...?
exim@t-2.net
09. 07. 2008 13.52
rokke: pravič, da ne žališ. Odgovorim ti takole: kot ti vneto braniš -iste, tako imam jaz pravico braniti tisto, kar je za mene bolje. V času komunizma-titoizma-totarizma nisem imel takega standarda, kot ga imam danes. Nisem bil v EU, kot sem danes. Delal enako kot danes, pa je moj kolega, ki je celo pijan hodil v službo, manjkal na delovnem mestu, dobil na koncu meseca enako plačo, kot jaz. Bila je uravnilovka, mnogi smo delali za lenuhe in nesposobneže. danes temu ni več tako. Včasih sem na avto čakal leto ali več, danes ne; včasih je bilo diskriminatorno hoditi v cerkev, danes ni. Se pa strinjam, da je še vedno veliko in preveč -istih, ki se pasejo pri jaslih, pa ne naredijo nič. So pač vohuni, ki morajo biti iztrebljeni. Poglej si, prosim, primer Češke. Kje so bili včasih in kje so danes. Pred nami brez koministov. Kučan, upokojenec, pa še vedno dreka po politiki. Njegov penzion plačujem pa jaz, ti, mi vsi, skratka. Razumno ti razlaga M.K., zakaj jo zabijaš in žališ? Kako ti bolj ustreza blatenje in idiotizem PrvoBorca, kot pa konstruktivna kritika, informacija, ki jo daje M.K.?
Ro-Zy-YoZi
09. 07. 2008 13.31
exim saj se še sam ne more odločiti, kako potem pričakuješ, da ga bomo mi uzspeli pravilno uvrstiti. Dokler je imel rdečo knjižico je bil rdeč, ko pa so mu jo odvzeli (no takrat kdo pa ni bil rdeč) se je moral pobarvati in ni šlo drugače kot da je svojo ideološkoploščo obrnil. Saj veš to je sistem alla kakor veter piha....