Slovenija

Zemeljski plaz je načel bližnjo hišo

Slovenske Konjice, 04. 03. 2013 17.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zemeljski plaz, ki ovira promet na štajerski avtocesti, je načel tudi hišo družine Jožeta Vrentuše iz Ritoznoja. Na hiši so se pojavile razpoke, strop pa se lahko vsak hip podre. Hišo so imeli zavarovano, ker pa gre za naravno nesrečo, najverjetneje ne bodo upravičeni do povračila škode.

Zemeljski plaz, ki ovira promet na štajerski avtocesti, je načel tudi hišo družine Jožeta Vrentuše iz Ritoznoja. Na hiši so se pojavile razpoke, strop pa se lahko vsak hip podre. Hišo so imeli zavarovano, ker pa gre za naravno nesrečo, najverjetneje ne bodo upravičeni do povračila škode.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (17)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

marika66
06. 03. 2013 13.27
+3
tudi jaz se ne strinjam s komentarjem Zdomec53 .lahko je pisati takšne komentarje in soditi po minutnem prispevku na <<<tv. alo , če bi vsi živeli v mestih in v ravninah in hodili samo v službe, ja kdo bi pa delal na naši preljubi zemljici, kje bi dobili meso, zelenjavo itd....če ne na podeželju....če nebi bilo kmetov....se kdo to vpraša, mislim ,da ne, ker će bi se zavedali, nebi pisali takšnih stvari po spletu..NAJPREJ BI TI SVETOVALA, DA SE PREPRIČAŠ IN SPOZNAŠ STVARI V REALNEM ČASU OZIROMA TAKO KOT JE V RESNICI....TA DRUŽINICA JE ŠE MLADA, NA ZAČETKU skupnega življenja in vedi ,da so že zelo veliko naredili in si ustvarili. naj ti povem, da živijo v zelo urejenem stanovanju, ki ga imajo v tej hiši, ko jo je pred tridesetimi leti začel graditi njegov oče, ki se je včasih moral tudi odpovedati kruhu......tistokrat ko se je začelo tam graditi je bila narava še nespremenjena,kasneje ca.po 15.letih se je začelo spreminjati,....a kdo bi si mislil da bo nekoč prišlo do takšne katasrofe....lahko je tebi napisati, hišo sesuj, ko ne veš kolko truda in odrekanja je bilo vloženo, družinica pa naj se preseli v stanovanje z višjim standardom, torej v mesto- hallo???polj bi se pa tako lahklo vsi iz hribov preselili v dolino!!!! Za zelenjavo in ostale stvari pa že itak zaj ne trošijo, ker so pridni in si znajo doma pridelati !!! Torej, če nemoreš pomagati....ne rabiš pisati takšnih neresničnih komentarjev!!!!!!!
RS-44
05. 03. 2013 01.06
"Ki jih jew naredila država. ZAto je pošteno, da nemudoma odpravijo šlamparijo pri gradnji AC. Sam sem se enkrat pogovarjal z geologom, ki je preverjal malomarno delo na gradbišču. Strokovnjaki na gradbišču so posegli v talne vode in povečali pretok talnih vod. TAko so ogrozili večjo površino in posledično povzročili nevarnost, kot se je zgodila v prispevku." Ta AC tam stoji že 39 let, kopali so pa že več kot 40 let nazaj...če bi tako drastično posegli v tisti hrib bi se že zdavnaj speljal. Normalno pa da posegli v hrib ali pa nabrežino hriba niso ravno koristni, pa naj gre za AC ali pa hišo...
Darko32
05. 03. 2013 08.24
Glej če ti narediš neki poseg v prostor je tudi temu prierno potrebno urediti talne vode. TAko zaradi nevzdrževanja zaprešđ glavno vodno žilo in potem se v določeni plasti zmanjša oprijem med plastmi in tukaj že imamo nevarnost zdrsa terena. NAvečkrat zamočijo projektanti, ki bi delo naredili po liniji najmanjšega odpora in škode prikrili. Pot pa imamo čudne dogodke, ko hiše padajo v zemljo in se teren pograza. Samo poglejmo gradnje cest. Ceste se vdirajo že takoj na začetku.
lojzepolde
05. 03. 2013 00.50
+2
Človek je imel zavarovano hišo, hišno številko vse priklope plačane zdaj pa zavarovalnica noče izplačati, itak drugega ni bilo za pričekovati zavarovalnica hoče samo denar, da povrne pa moraš v tožbo pa še to dobiš čez 10 let, ker nisi na prednostni listi na sodišču.
housexy36
04. 03. 2013 21.24
+12
mene pa najprej zanima katera zavarovalnica je to bila? ker sam sem imel izliv vode, ko sem sklepal zavarovanje je agent rekel da v primeru teh nesreč kot je izliv, lom... da ni nobene dileme. ko sem prijavil škodo je pa ratal VELIK problem, saj na podlagi ppredračuna nisem dobil nič več kot 220 evrov, predračun pa je bil 1600 evrov. skratka, vse je odvisno od agenta, pa od tega kaj ti ponudi, če nisi dosleden pri poslušanju in ne sprašuješ potem je to isto kot metanje denarja skozi okno. v mojem primeru je bil pobot, meni v minus, saj kao nisem tega prijavil takoj temveč čez 2 dni... ITAK, če pa sem bil odsoten... in dobil sem prst u... 0 evrov. to je bilo pri TRIGLAVU. sedaj ko sem pri drugi zavarovalnici, agent tak da se šika, karkoli je bilo za reševat ni problema, se zavzame za primer, se vsedemo in skupaj najdemo pravo rešitev. ni samo droben tisk tisti ki je sporen, sporni so agenti ki prodajajo prazno slamo.
Bruhalnica24
04. 03. 2013 19.38
-2
A bo ta vlada tudi naravna nesreča ali delo KP.
Prassek
04. 03. 2013 19.37
+13
Mali tisk je pri VSEH zavarovalnicah kur..!!
1adler
04. 03. 2013 19.50
+18
Bruhalnica24
04. 03. 2013 19.35
+9
To ni naravna nesreča, ampak posegi v naravo.....
Darko32
04. 03. 2013 20.15
+11
Ki jih jew naredila država. ZAto je pošteno, da nemudoma odpravijo šlamparijo pri gradnji AC. Sam sem se enkrat pogovarjal z geologom, ki je preverjal malomarno delo na gradbišču. Strokovnjaki na gradbišču so posegli v talne vode in povečali pretok talnih vod. TAko so ogrozili večjo površino in posledično povzročili nevarnost, kot se je zgodila v prispevku. Tukaj gre za malomarno delo, saj so samo kopali in niso nič kontrolirali kako bodo zavarovali bližnje hiše. Sedaj pa imamo že prvi primer, ko plaz poteka kar na polovici hiše. Z sanacijo plazu bi morali urediti tudi to hišo. Končno pa ali ni v zakonu prepovedano poseganje v parcele, če ogrožaš nepremičnine nad parcelo. MAr ni isto v tem priemru.
Shooter1982
04. 03. 2013 20.46
+4
Na žalost je malo zavajujoč naslov, ni tega povzročil plaz, ki je zasul avtocesto, ampak drug plaz. Blizu te hiše ne gre avtocesta. Ker drugače bi pa res lahko iz tega uveljavljali odškodnino.
piko112
04. 03. 2013 19.08
+36
Zanimivo, ko pa v lj novogradnje zaliva, ker so zgrajene NA POPLAVNEM območju pa dobijo poplačano, pa kljub vsemu tisti, ki je izdal gradbeno dovoljenje ni odgovarjal
DeBill
04. 03. 2013 19.04
+37
Pa za koji k potem plačujemo jebena zavarovanja
Prassek
04. 03. 2013 19.36
+23
mobubi
04. 03. 2013 21.19
-2
Ker je logično, da če zidaš tam, kjer je navarnost plazu že v štartu in je verjetno zato parcela zastonj, si varnosti za 100 eur ne moreš kupit! Valjda tega ne bodo krili, ker zavaruješ lahko nepredvidljive dogodke, ne pa take, kjer samo vprašanje časa, kdaj se bo zgodilo. Je pa res, da je tukaj napaka že pri tistih, ki izdajajo gradbena dovoljenja, to pa je že star in še kar nerešen problem v Sloveniji. Kar se tiče dobičkov zavarovalnic sem že razmišljala in je vse dokaj logično. Vsak od nas dela v nekem podjetju, ki poskuša ustvarit dobiček, ker od tega smo vsi plačani in glede na to, da so tudi zavarovalnice podjetja, v katerih je dosti zaposlenih, verjetno tudi kakšen bližnji od vseh nas, je logično, da morajo delat za plus. Osebno nimam slabih izkušenj z zavarovanji, predvsem zato, ker berem kaj plačujem in ne pričakujem čudežev.
Zdomec53
05. 03. 2013 11.06
-3
mobubi - popolnama se strinjam z vami, ne glede na vse se clovek sprasuje kako je mozno da ljudje ne razmisljajo ampak delajo vse po nacelu bo ze nekako. Ko pa pride do cesa takega potem pa bi najraje iskali krivdo kje drugje samo ne v sebi. Ce nekdo zivi s 600 EUR je ja logicno, da ne more ziveti v hisi kjer so stroski vzdrzevanja obupno visoki. Ta hisa pa nima ne izolacije ne urejenih tal, je res v obupnem stanju. Dejansko jo bo treba sesuti in to cimprej da ne bo se koga pokopala. Za druzino pa je najbolje, da se preselijo v stanovanje kjer je vsaj zivljenski standard visji. Na tisti brezvredni parceli naj sadi zelenjavo pa bo vsaj neko korist imel od nje poleg tega se denar ne bo trosil za tisto svezo zelenjavo.
?akimalo
05. 03. 2013 17.23
+1
s tabo se ne strinjam popolnoma. res je, da bi bilo fajn, če bi lahko vsi živeli v ravninah, na ideanih krajih, pa to v resnčnem življenju ne gre. (ja, tudi jaz živim v hribih) kaj je že rekel nekdo nekoč - le čevlje sodi naj kopitar. pa to drži, veš. ne poznaš razmer in ljudi sodiš po enominutnem prispevku na televziji. glej, če pomagati ne znaš, tudi obsojati ali na tla tiščati nekoga, ki je že tako na tleh, ni potrebno. ni čarobne palice in, če pošteno živiš, ni kupa denarja, ki je potreben, da karkoli narediš. vsaj na hitro.