Slovenija

Stroka in vrtci: cepljenje je najboljša zaščita proti nalezljivim boleznim

Ljubljana, 08. 09. 2020 19.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Barbara Bašič
Komentarji
25

Zdravstvena stroka in vrtci poudarjajo, da je ne glede na to, kako se bo končala politična in pravna debata o novem predlogu zakona o nalezljivih boleznih, jasno, da je cepljenje najboljša zaščita pred nalezljivimi boleznimi. Stroka opozarja tudi, da so še zlasti nevarni ošpice, rdečke in mumps, ljudem pa polaga na dušo, naj se cepijo tudi proti gripi in proti koronavirusu, ko cepivo bo, pa čeprav to ne bo obvezno.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (25)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nikhrast
09. 09. 2020 17.11
-2
Polio je izginilo v Afriki, največ po zaslugi Bill Gatsa, nekaj primerov je še v Aziji, samo anti-vaksarji še vsepovsod.
KrEnSlovenc
10. 09. 2020 20.36
+3
Pa največji izbruh preko 50.000 primerov je prav tako naredilo cepivo (glej CDC) kar je več, kot jih je v katerikoli naravni epidemiji...
akmt
09. 09. 2020 16.13
-4
Kaj tolk komplicirate?!? Takoj sprejeti nov zakon, ni treba nobene matematike Ste stroka vi ali ulica?!?
Sp27
09. 09. 2020 10.55
+6
vsak ima svobodno izbiro odločanja....
akmt
09. 09. 2020 16.20
-3
Ja, kazni in prepovedi za necepljene, se strinjam
ni_mi_vse_eno
08. 09. 2020 21.27
+2
Podatki kažejo, da je cepljenje zelo uspešno. Če cepite svojega otroka proti ošpicam, ga zaščitite, saj bo le 68% možnosti, da bo zbolel in 32% možnost, da bo zaščiten. Cepljenje je varno in učinkovito, samo nikoli se ne pogovarjamo o procentih, da ne izgubite varnosti. Najbolj učinkovito zdravilo je placebo, saj verjamete, da vam pomaga in zato vam pomaga.
User1063544
09. 09. 2020 11.12
+4
Jaz sem zato da je cepljenje prostovoljna odločitev. Sam sem proti, ampak je treba spoštovati odločitev nasprotne strani.
akmt
09. 09. 2020 16.13
-4
akmt
09. 09. 2020 16.19
-1
Dej, kaksne bedarije pisaris.... Se s spleta nisi znal prav prepisat😂🤣😂🤣😂
KrEnSlovenc
10. 09. 2020 20.40
+2
Te številke so zgolj in samo matematika :) resnih dokazov, da je temu res tako pa ni. Niti ni ustrezne slepe študije glede varnosti za NOBENO cepivo, kjer bi bili v kontrolni skupini nikoli necepljeni... Ampak vsaka laž postane resnica, če jo dovolj dolgo ponavljaš. Ameriški sklad za odškodnine pa je zaradi lepšega izplačal že preko 4MRD dolarjev odškodnin... Kako varna so cepiva pa si sicer lahko pogledate direktno v njihovem sistemu za beleženje, ki je za razliko od našega navideznega v sloveniji javen.. Googlajte VAERS in potem se čudite...
KrEnSlovenc
11. 09. 2020 12.25
akam na žalost ne odloča stroka ampak denar, farmacija... poglej kak video kako CDC odobri novo cepljenje.. za kozlat... Proizvajalec na zaslišanju pove, da so samo preverili vpliv na delovanje srca in sicer 14 dni so spremljali. Nič ostalega, niso preverili interakcije s prejšnjimi cepivi, niso preverili učinke z zdravili, nič od ničesar.. In pove, da bodo spremljali na terenu. In? In vsi dvignejo roke in dovolijo uporabo.. Pomembno je samo, da ne umre oseba z iglo v roki. Vse kar se zgodi potem ni od cepiva.
ni_mi_vse_eno
08. 09. 2020 21.23
+4
Zanimivo, da ste se naslonili na ošpice (=measles). Od leta 1985 through 1988, je bilo 42% primerov bolezni ošpic v osebah, ki so bile ustrezno cepljene, od tega 68% of cases in school-aged children (5–19 years). Ti podatki so javno dostopni na CDC (Center for Disease Control, cdc measles pinkbook)
akmt
09. 09. 2020 16.18
+0
Ja pa ti si naredil celo studijo, dej prijavi doktorat na medicini😂😂😂. Aja, sam prej naredi gimnazijo z odlikp, medicino z odliko in se specializacijo Ne bo slo, a ne? Neki s spleta ti pa najde ze vsak osnovnosolec 2.triade
ni_mi_vse_eno
08. 09. 2020 21.10
+2
Dr. Exley pravi, da je aluminij v cepivih zelo škodljiv. Pred aluminijem se je uporabljalo živo srebro, ki ti lepo scvre sinapse možganskih celic in CDC ima še vedno napisano, da je thiomerosal varen. (Univerza v Calgary; How Mercury Causes Brain Neuron Damage = kako živo srebro povzroča nevronsko poškodbo v možganih). Baje smo naredili velik napredek, saj smo živo srebro zamenjali z aluminijem.
akmt
09. 09. 2020 16.16
+1
Kar je napisal nek exley, lahko tud cele romane... (a mas tolk cajta za internetuniversity?!? 😂 😂 😂 😂) je cist useen. O cepivih bo odlocala samo slovenska stroka. Ti se pa kar pretrgaj z raznimi dr s spleta. 😂😂😂
ni_mi_vse_eno
08. 09. 2020 21.03
+4
Tirea, tega ne bo nikoli pisalo, ampak je ravno obratno. Odgovornosti se otepajo kot hudič križa in ponavlja se dogma, da so cepiva varna in učinkovita. Ko pa pogledamo podatke HRSA, pa ugotovimo, da je bilo ogromno odškodnin izplačanih, pa se še kar naprej ponavlja mantra.
revolucijakorupcijafasizem
08. 09. 2020 20.59
+3
kako gripa 100 let?cepivo vsako leto drugačno?in če si cepljen kako ti jaz škodim če nisem?pa skrajni čas bi bil da vse vpraša mlajšo stroko zdravnikov,ki dela namesto starejše in so prisotni na prvi bojnih linijah
ni_mi_vse_eno
08. 09. 2020 20.59
-1
Propaganda. Dejstvo je, da je cepljenje najboljše zdravilo za zdravljenje prevelike plodnosti. Zato so v Indiji žene postale neplodne, ker so v cepivo vstavili "Regulation of Fertility by anti-hCG Vaccines" = regulacija plodnosti z hCG =Humani horionski gonadotropin (hCG). Zadevo so mediji hitro pometli pod preprogo, saj to so le indijke, ki nimajo osnovnošolske izobrazbe.
Tirea
08. 09. 2020 20.07
+17
V tem primeru predlagam, da farmacija ob cepitvi otrok tudi zagotovi potrdilo na katerem bo jasno pisalo, da prevzema odgovornost za stranske ucinke cepiva in nudi ne samo denarno pomoc, ampak brezplacno zdravljenje in oskrbo, ki jo bo otrok potreboval do konca zivljenja. Ce ste tako prepricani v ta vasa cepiva potem bo takih primerov zelo malo in ne rabite skrbeti kaj ne? Farmacija nikoli ne odgovarja za nobeno stvar in potem je stars tisti, ki je izgubil popolnoma zdravega otroka zaradi vasih strupov!
RTVjeZAKON
08. 09. 2020 20.51
-2
In če se ne cepi naj starši popolno prevzamejo finančno breme v otrokovo zdravljenje. Se strinjam Tireja
ni_mi_vse_eno
08. 09. 2020 21.05
+3
Tudi s tem se strinjam Vigo. Živela svoboda in živela možnost prevzemanja posledic lastnih odločitev. Ne govorim, da vse vem, vem samo to, da zadeve niso varne, agende pa mnogokrat skrite. Pustiš tujci, da za tvoj denar vstavlja v tvojo kri neznane surovine? Bravo, zelo si pogumen, sprejmi svoje posledice.
User1063544
09. 09. 2020 11.43
+1
Vigo: Ponavadi je finančno breme obolelega otroka tudi za boleznimi proti katerim si tako navdušen in se rad cepiš.. minimalne.. Ker so življenski pogoji in okolje v katerem trok raste tako ugodni, da to bolj kot ne brez težav preboli (govorim o pogostih boleznih kot so Ošpice itd). VI pa boste prevzeli življenske stroške VSEH otrok ki imajo trajne poškodbe zaradi cepljenja, vred? Pa VI ne mislim zdravtsvo, ker v zdravstvo vplačujemo VSI.. VI, kot VI posamezniki zagovorniki in promotorji cepiv.. Ker veste vse in veste bolje kot ljudje ki trpijo zaradi posledic cepljenja... Saj vam nebi bil problem, ker je procent poškodovanih zanemarljiv, je tako???
KrEnSlovenc
10. 09. 2020 20.47
+1
Nič ne pomaga, ker je naš sistem beleženja tako nastavljen, da četudi ima otrok stranski učinek, ki je zapisan v navodilih le tega ne poročajo in ne pripišejo cepivu. Glede na dejstvo, da se v sloveniji letno porabi 600.000 doz imamo najmanj vsakih 20 mesecev enega mrtvega otroka, enega encefalitisom, enega, ki ne more več hodit, enega, ki je hudo prizadet, enega, ki ne more več govorit, enega, ki .... Ameriški sistem VAERS ima grozovito zbirko poročanih stranskih učinkov za vsa cepiva. Sitem je javen, vsak si lahko gre pogledat kar ga zanima. Ob gledanju številk pa je potrebno upoštevat, da do njih pride zgolj 5..8% dejanskih stranskih učinkov. Kljub temu je ameriški odškodninski sklad do zdaj izplačal že čez 4MRD dolarjev odškodnin. Za primerjavo v sloveniji smo izplačali DVE v tridesetih letih. DVE...
Sokril
08. 09. 2020 19.34
+14
Noro. Desne vlade so očitno vedno na plačilnih listah farmacevtskih korporacij. Predlagam, da se preden se cepi otroke vodilne v vladi uporabi kot testne zajčke za cepljenja. Razlogov proti ne bi smelo biti saj je vendar varno, ker tako pravijo strokovnjaki, ki pa povečini svojih otrok ne cepijo.
flojdi
08. 09. 2020 19.16
+5
.a se boste mladi morali cepit dnevno ali tedensko ? / ker dvema nama cepljenje ni nucalo