Slovenija

Zdravnikom je stopil na žulj

Ljubljana, 11. 06. 2009 19.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tadeja Lampret
Komentarji
40

Če bo minister Miklavčič zdravnikom res prepovedal popoldansko delo v zasebnih ordinacijah, naj pove še bolnikom, da bodo morali čakati dlje, pravijo zdravniki.

Če bo minister Miklavčič zdravnikom res prepovedal popoldansko delo v zasebnih ordinacijah, naj pove še bolnikom, da bodo morali čakati dlje, pravijo zdravniki.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

samostojnez
12. 06. 2009 19.31
gorenjka No, tukaj se popolnoma strinjam s tabo. Samo zakon g. ministra gre v drugo smer, gre v smer popolne ločitve javnega in zasebnega. Če se to zgodi, se bo stanje blazno poslabšalo. Zdaj pa bo dovolj. Lep pozdrav in lep vikend
-gorenjka-
12. 06. 2009 17.03
samostojnez zakaj bi se pa zadeve ne lotili tako,kot so to storili na očesni kliniki,kjer veliko zdravnikov dela tudi zasebno in prednostno obravnavajo res samo tiste bolnike,ki resnično nujno potrebujejo tako obravnavo tiste, ki pa lahko še počakajo na operacijo pa operirajo po vrstnem redu. kjer je volja je tudi pot in z malo organiziranosti in volje bi najbrž tako lahko ravnali tudi drugje. kot sem razumela je večji preblem v tem,da zdravniki paciente iz svojih zasebnih ordinacij prednostno naročajo na operacije v svojih rednih službah,pa operacije morda sploh ni treba opraviti pod nujno in bi morda lahko nanjo še malo počakali. prav tako bi morali po tem sistemu obravnavati paciente zdravnikov,ki delajo samo v zasebnem sektorju brez,da delajo ponovne preiskave za isto diagnozo in bi pacienta morali prednostno obravnavati,če je to nujno potrebno in je to razvidno iz dokumentov,ki jih tak bolnik lahko predloži. kar se pa diagnoz tiče,pa tudi,kot laik vem,da je za sladkornega bolnika tudi žulj na nogi lahko zelo nevaren,vem,da se iz navadnega prehlada lahko razvije huda pljučnica,sploh pri ljudeh z zmanjšano odpornostjo ali pa pri določenih rizičnih skupinah ljudi.,čeprav ti moram povedati,da nobenega mojega navadnega prehlada še noben zdravnik ni označil,kot resno bolezen in jo tako tudi diagnosticiral....saj veš,kako je to:gospa kakšel lekadolček pojejte,pa čaj z limonco popijte,malo počivajte ,pa bo. :)) lp
samostojnez
12. 06. 2009 15.48
gorenjka: Zdaj pa še enkrat počasi preberi svoj post. Napisala si točno to, proti čemur se Miklavčič bori. Opisala si preskakovanje čakalnih vrst z samoplačniškimi storitvami – »samoplačniški izvid bi moral imeti določeno težo«. Kakšno težo, če pa hoče g. minister popolnoma ločiti med javnim in zasebnim in samoplačniški izvidi ne bi veljali v javni ambulanti. Če pa veljajo, je pa stanje takšno kot je sedaj. Poleg tega govoriš o resnih diagnozah. Kaj pa so resne diagnoze? Kot laik se seveda imaš vso pravico tako izražati, ampak za nekoga (laika) je žulj na nogi resna diagnoza. Strokovno je tudi navaden prehlad resna diagnoza, saj se lahko samo znak že prisotne plučnice, lahko se kasneje razvije in zakomplocira v pljučnico itd. Resnih diagnoz ni, so samo diagnoze! Teh stvari se ločevati ne da. Nikjer na svetu jih ne ločujejo tako kot hoče to g. minister.
-gorenjka-
12. 06. 2009 14.38
-gorenjka- 12.06.2009, 14:30 0 samostojnez 12.06.2009, 13:19 saj prav zaradi takih stvari bi se morali v okviru zdravniške zbornice z ostalimi pristojnimi organi dogovoriti,da bi samoplačniški izvid(torej izvid,ki ga je na podlagi določenih preiskav napisal zdravnik zasebnik) imel določeno težo.razumem,da ti mora tvoj izbrani zdravnik v primeru resne diagnoze napisati "nujno" napotnico,a mislim,da bi v javnem zavodu na podlagi izvida,ki ga pacient že ima morali nemudoma pričeli z zdravljenjem pacienta,ne pa da ponovno naredijo iste preiskave za isto diagnozo.....jaz,kot laik bi pomislila,da gre za nezaupanje stroke v javnem sektorju,do zdravnika zasebnika,ki bi mi tak izvid napisal,pa vseeno vem,da gre samo za denar....ali po domače rečeno...pacienta je treba obriti,kolikor krat se da...:(
Tonček Balonček
12. 06. 2009 14.35
Sam mislim, da bi tudi Alojzij Uran in FRanc rode morala objaviti višino svojega premoženja!
Tonček Balonček
12. 06. 2009 14.33
Prisim, da uporabljaš male tiskane črke!
Buena Vita
12. 06. 2009 13.54
PRAV BI BILO DA NEKDO STOPI MAFIJI NA ŽULJ NE PA LJUDEM KI DELAJO,TAK KI DELA PLAČA ZA VSAK GRAM SOLI DAVEK,VSAK WAT ELEKTIKE,VSAK LITER VODE,VSAK KOS PAPIRJA,VSAKO CUNJO,STE MORDA BRIHTE TO IZRAČUNALI KAJ PA LENUH IN LOPOV-EDEN ŽRE ZASTONJ,DRUG PA KRADE ZASTONJ,SEVE
Buena Vita
12. 06. 2009 13.50
Buena Vita
12. 06. 2009 13.50
SAMOSTOJNEŽ KAK SI TI ZABIT KAKO BI POTEM POLITIKI KRADLI,PO KATERIH KRITERIJIH BI POTEM BILI MILIJONARJI,KJE TI ŽIVIŠ KAJ NEVEŠ DA SE V SLOVENIJI POŠTENEGA IN DELOVNEGA ČLOVEKA KAZNUJE,V SLOVENIJI MORAŠ KRAST,LAGAT,GOLJUFAT,SE DROGIRAT,PIJANČEVAT,POTEM SI NA OLTARJU TE SKORUMPIRANE VLADE--ČASTNI ČLAN
samostojnez
12. 06. 2009 13.19
Še tole, tudi v tem predlaganem sistemu, bodo ljudje še vedno prišli preko samoplačniške ambulante prednostno v javni sistem. Nekdo se bo slabo počutil in osebni zdravnik ga bo napotil na preiskavo. Čakati bi moral 6 mesece. Ker bo to za njega preveč, si jo bo sam plačal. Ugotovijo mu npr. raka. Pacient bo s tem samoplačniškim izvidom šel do svojega zdravnika, ta bo izvid prebral in pacienta ne bo mogel poslati na onkološki inštitut, ker samoplačniškega izvida ne more spraviti v javni sistem. Zato mu bo napisal napotnico z „nujno“ (ker ima raka) za to isto preiskavo, kjer mu bodo potrdili diagnozo in šel bo takoj na zdravljenje. In kaj je naredila država? Naredila si je dodaten strošek za ponovno preiskavo in za enega pacienta podaljšala čakalno vrsto. Super, bravo g. minister.
samostojnez
12. 06. 2009 13.19
gorenjka: Ta zgodba o prostorih je pa že tako zlajnana, pa jo dajmo še enkrat. V primarnem zdravstvu smo koncesionarji vložilo toliko lastnega kapitala, kot ga javni zavodi ne bodo nikoli. Zato imamo v povprečju tudi daleč bolje opremljene ambulante kot javno zavodi. Oprema je eden izmed pogojev za dobro delo. Podatke o tem lahko dobiš na zdravstvenem inšpetoratu, ki redno preglejuje vse ambulante v Slo. Da ne govorim o obnovi prostorov, ki so sicer res bili zgrajeni s samoprispevki, obnavljani pa niso bili nikoli in v veliko primerih po Slo še danes niso. Poleg tega dobiva občina denar za najemnino prostorov, od javnega zavoda ne dobi nič, celo več, javnemu zavodu – ZDju občina celo daje denar, da lahko preživi. Koncesionarjem občine ne dajejo nič in lahko za tisti denar magari asfaltirajo ceste. O sekundarnem in terciarnem (KC) nivoju in napravah pa tole. KC ima napravo za magnetno resonanco. Zavarovalnica dnevno plača 5 preiskav na tej napravi. To naredijo v npr. 5 urah. Zakaj preostalih teoretično 19 ur dneva naprava ne bi bila na razpolago in se dajala v najem komur pač želi, ker očitno sam KC ni sposoben tržiti tega. V novem zakonu bi to bilo itak prepovedano, saj javno in samoplačniško se ne sme mešati. Očitno se ministru res zdi bolje, da mašina stoji in se na njej nabirajo pajkove mreže. Povsod v zahodni Evropi je javna in zasebna oblika dela v zdravstvu prepletena, ker je to edini način, da ljudje dobijo za ugoden vložek dobijo zdravstveno storitev, ki sledi napredku. Samo v javni blagajni za to ni dovolj sredstev in ga nikoli ne bo. To so drugod že zdavnaj ugotovili, samo pri nas se gremo še vedno lov na čarovnice.
-gorenjka-
12. 06. 2009 12.27
samostojnez 12.06.2009, 07:06 Res je tudi, da v javnem zavodu marsikdo nima motiva za za dobro delo, ampak veš, vsi hodimo v službo zaradi denarja. Na žalost. Da ti povem, cena zobozdravnikovega dela, ki ga plača zzzs je med 7 in 9 euri na uro - bruto. Kje je potem motiv za dobro delo? Vsi se obešate na cene dežurstev. Poglejte koliko zdravnik zasluži za 8 rednih ur dela. Ta cifra je smešna. Pa ne mi omenjati Hipokrata, ker ko je on živel, so mu grki postavili hišo, dali ženo če je hotel, tri ljubice, kuharico, čistilko in osebnega električarja (ups, še ni bilo elektrike). ja,vse lepo in prav a,če je problem manjše motivacije določenih zdravnikov za delo v javnih zavodih denar,potem naj si omislijo zasebno prakso.....v prostorih,ki so njihova last in z opremo,ki je prav tako njihova last.vso svojo energijo naj torej usmerijo v privatno prakso in opravljajo naj samo to saj bodo zaradi večjega zaslužka temu primerno bolj predani svojemu poklicu,manj obremenjeni še z delon v javnih zavodih in posledično bolj zadovoljni...pacienti pa verjetno tudi.res,da bodo morali usluge,ki jih bodo deležni plačati iz svojega žepa,a čakalnih vrst ne bo,od zdravnika pa bodo zato upravičeno pričakovali boljšo obravnavo in več posvečanja bolniku in njegovim težavam. ...in glej ga šmenta,hipokratova ideja bo spet vsa poglancana na novo oživela,kajti tak zdravnik si bo s prisluženim denarjem lahko plačal hišo,ženo,ljubico,če bo želel,čistilko,jahto in vse,kar še k temu paše. aja,pa še to.všeč mi je tvoje priznanje,da ste/so zdravniki tudi samo ljudje s svojimi dobrimi in slabimi lastnostmi,prav tako človeški pod svojimi belimi haljami,s stetoskopi okrog vratu in kljub nadutosti in občutku vzvišene pomembnosti nekaterih se tukaj fama o bogovih v belem,kar nekako razblini. pa lep pozdrav-
strogoff
12. 06. 2009 11.29
NESTROKOVNIM ZDRAVNIKOM ZAPOVEDATI DOPOLNILNA IZOBRAŽEVANJA ! !_ _ _ _ _ _ TAKOJ ! sicko.si
samostojnez
12. 06. 2009 11.04
Gogi82 Koliko diplomantov pride iz faksa je zelo lahko takole na pamet debatirati. To že malo diši na teorijo zarote. Mogoče pa imamo zato v 2 miljonski državi od nedavnega dve medicinski fakulteti. Ampak danes je vseeno dejstvo, da je zdravnikov premalo in normalen trg bi se odzval tako, kot se v primeru parketarjev. Dvigne se cena manjkajočega kadra. Zakaj so kvote? Jasno da so, sem že napisal, da je ni države na svetu, ki bi lahko plačala razvoj zdravstvene stroke. Samo v naši državi se to zdi samoumevno, ker se je v bivšem in sedanjem sistemu pacientom obljubljalo vse pravice iz naslova državnega zavarovanja. Ja pa ni tako. Tisti politik, ki bi prisiljen to javno povedati bo pač izgubil volitve. Invalidske pokojnine so še eno brezno brez dna. Gospod je v invalidski penziji, je lepo doma in veselo fuša in polaga parkete. Takemu bi jaz vzel vse za nazaj in za naprej z obrestmi. Pa naj magari proda svojo hišo in hišo svojih otrok-dedičev. Te komisije so pa itak farsa. Noter sedijo stari patki, ki so dostikart res podkupljivi. Žal še vedno. Dejstvo pa je, da tudi družba danes naravnana tako, da je bolj cenjeno, če ne delaš in živiš na nek način od države, kot pa da bi delal. Veš, ljudje hodijo zaradi bolečin v križu, ki se jih ne da dokazati, 100x na komisijo, in enkrat naletijo na nekoga, ki mu podpiše tisti list. Vedeti pa moraš, da je vseh teh zdravnikov, ki se na tak način okoriščajo približno toliko kot je črnih ovc v čisto vsakem poklicu. Vseh ostalih pa se zaradi tega drži fama bogov v belem. Se strinjam, pravice ne bo nikoli, ampak ob vsaki takšni spremembi bodo vedno na slabšem pacienti. Samo vprašaj se zaradi koga? Zaradi zdravnikov? Mislim da ne, ker je vsega drugega kadra v zdravstvu bistveno več in vsi vlečejo denar iz zdravstvene blagajne. In dokler bo tako, se bodo tudi zdravniki adaptirali in iskali razne luknje v sistemu. Vse dokler bo odnos zdravnik-pacient potisnjen v kot in obravnavan kot drugorazredna tema bo sistem hiral na obroke. Tisti, ki pa bo v to zagrizel, bo pa definitivno izgubil volitve zaradi raznih gibanj za ohranitev ne vem česa, kjer pa so aktivni večinoma kadri, ki se šlepajo na račun zdravstva (predvsem visoke medicinske sestre, delavci v upravah,...).
Tonček Balonček
12. 06. 2009 10.50
Ja zakaj pa profesor na pravni fakulteti potem še piše zakone in svetuje preko svoje firme , naj se ukvarja s študenti!!! Bivši minister Rupel je med mandatom celo ustanavljal diplomatsko fakulteto in komaj so mu to preprečili. Križanič je recimo tretjisnski lastnik Ekonomskega inštituta Pravne fakultete. Takih anomalij je veliko, tu se pa ukvarjajo z delom zdravnikov!
samostojnez
12. 06. 2009 10.08
goran_r Se strinjam, toliko nadur ne more imeti v enem mesecu. S temi nadurami se delajo razni šmugli, to je dejstvo. Naj gredo k vsakemu in mu jih pogledajo. Plačajo pa mu jih naj toliko, kot jih je bil dejansko tam. Saj s tem se velika večina strinja. Kar jaz opozarjam je to, da je zdravnikova plača za 8 rednih ur smešna glede na vse poklice z nižjo izobrazbo in odgovornostjo in da je prisijen zdravnik za višjo plačo delati dežurstva, kar pa lahko, ker je zdravnikov premalo. Iz tega je tudi lahko razumeti, zakaj se osnovne plače držijo blazno nizko, saj kdo bi pa potem sploh hotel delati nadure in dežurstva in ponoči ne bi bilo več nikogar na razpolago.
goran_r
12. 06. 2009 09.56
samostojnez Saj ta zdravnik je bil nek "oh in sploh visok zdravnik". Ampak najboljše je bilo to, ko se to temu zdravniku ni zdelo čisto nič nenavadnega. On je s tem čisto lepo opravičeval svojih 500 ali več ur na mesec, ko so ga novinarji vprašali, kako lahko ima toliko ur.
samostojnez
12. 06. 2009 09.48
goran_r Se popolnoma strinjam, take anomalije je potrebno odpraviti. takih primeri se dogajajo zdravnikom, ki so relativno blizu krogm vodstva bolnišnice. Preverjeno.
gogy82
12. 06. 2009 09.48
samostojnez, nekateri zdravniki so verjetno tudi profesorji na fakultetah in ucence ne spustijo skozi izpit, pa ne zaradi neznanja, temvec da bi jih manj koncalo in vec obupalo, s tem pa bi naredili primankljaj delovne sile, imeli možnost izsiljevanja za višje plače in visoka plačila dežurstev. Jaz menim, da bi bilo dovolj delavcev v vseh panogah, če le ne bi delali tako kot se dela. Da je parketar več plačan kot zdravnik z osnovno plačo pa me ne čudi, saj nihče noče delati parketarstva. To je nekako razumljivo, saj govorijo o tem kako je vsako leto manj vpisanih na poklicne srednje šole. Je tako tudi na medicinski fakulteti? Če greš na predavanje boš šele opazil gnečo... (samo povem da nisem iz medicinskega foha, sem pa bil s prijateljem na predavanju in se malce pogovarjal o tej problematiki). To da država tečnari glede kvote... to lahko rečem da je nedopustno. Pred približno dvemi leti je moji mami glede na izvide zaradi hrbtenice rekel specialist da bi jo lahko dal na polovično invalidsko... rekla je da se zaenkrat dobro počuti in da bi raje delala, ker je pač navajena delati. Včeraj ji je rekel za še slabše stanje, da nažalost ne bo šlo skozi, ker so zelo zaostrili pogoje. Zakaj? Zato ker so koruptivno dajali v invalidsko ljudi sposobne dela. To pomeni, da je ob plači prišlo še nekaj dodatnih prilivov, denar pridobljen na nelegalen način, popoldansko delo, dežurstvo... saj dobijo 5 plač madonca, kaj bi še radi? Res pa je da to ne doleti vsakega, temveč ponavadi malo višje delavce. V glavnem pravice ne bo nikoli... le vprašanje je kdo bo tokrat na slabšem.
casual
12. 06. 2009 09.38
minister alkoholik