Slovenija

Šolniki: Nismo ustanove posebnega družbenega pomena. Naša stavka ne ogroža življenja otrok

Ljubljana, 13. 02. 2018 17.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Šolski sindikat bo ob začetku stavke pripravil shod v središču Ljubljane. Na njem pričakujejo okoli 15.000 ljudi, ki bodo iz vse Slovenije prispeli tudi z avtobusi. Zato na ljubljanski občini opozarjajo na močno povečan in na posameznih odsekih tudi oviran promet. Kljub stavki pa na občini zagotavljajo, da bodo javni vrtci in šole odprti, za prevoz in malico bo poskrbljeno.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Ravnatelj OŠ Prežihovega Voranca: Upam, da nas starši podpirajo
    04:19
    Iz SVETA: Ravnatelj OŠ Prežihovega Voranca: Upam, da nas starši podpirajo
  • Iz 24UR: Kakšne so plače v šolstvu, zdravstvu in policiji?
    01:43
    Iz 24UR: Kakšne so plače v šolstvu, zdravstvu in policiji?
  • Iz 24UR: Pouk bo na dan stavke odpadel
    03:03
    Iz 24UR: Pouk bo na dan stavke odpadel

Šolski sindikat Sviz bo ob začetku stavke v sredo ob 12. uri pripravil shod v središču Ljubljane. Na njem pričakujejo okoli 15.000 ljudi, ki bodo iz vse Slovenije prispeli tudi z avtobusi. Zato na Mestni občini Ljubljana (Mol) opozarjajo na močno povečan in na posameznih odsekih tudi zelo oviran promet. Veljal bo poseben režim parkiranja avtobusov, organiziran bo dodaten LPP prevoz. 

Oviran promet: Mol organizira poseben režim parkiranja avtobusov

Glede na pričakovano zelo množično udeležbo na protestnem shodu, ki jo bodo spremljali tudi prihodi številnih avtobusov iz vse Slovenije, na Svizu pričakujejo upočasnjen in občasno tudi oviran promet.

Zaradi shoda stavkajočih šolnikov bo v sredo v Ljubljani oviran promet.
Zaradi shoda stavkajočih šolnikov bo v sredo v Ljubljani oviran promet. FOTO: Kanal A

Z Mol so sporočili, da želijo zagotoviti varnost vseh udeležencev shoda in prebivalcev Ljubljane, zato so organizirali poseben režim parkiranja avtobusov. Avtobusi bodo poleg parkirišča Tivoli lahko parkirali tudi na rumenih pasovih na Barjanski cesti med Ziherlovo in Gradaško ulico, na Dunajski cesti med Samovo in Livarsko ulico in na Celovški cesti med ulico Na jami in vhodom v Tivoli.

Parkiranje avtobusov bo mogoče tudi na parkirišču P+R ŠRC Stožice (potniki bodo ob prihodu lahko izstopili na Vilharjevi in Železni cesti). Po končanem shodu bo organiziran prevoz teh potnikov iz središča mesta do P+R ŠRC Stožice s posebnimi avtobusi LPP, ki bodo vozili med 14. in 16. uro.

Mestni redarji bodo ves čas prisotni na navedenih lokacijah, kjer bodo skrbeli, da bodo vsa postajališča mestnih avtobusov prosta in da ne bodo ovirani izvozi oziroma uvozi na omenjene ceste, so še sporočili z Mola. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Otroci bodo v Ljubljani imeli vse pogoje varnega bivanja

Na Mol so ob tem pojasnili, da spoštujejo pravico do stavke zaposlenih v vzgojno-izobraževalnih zavodih, hkrati pa so poudarili, da bodo v javnih vrtcih in osnovnih šolah na območju mestne občine tudi na dan stavke zagotovili vse pogoje varnega bivanja, vključno z organizacijo prehrane in prevozov. Tudi šole in zavodi za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami bodo zagotovili celodnevno varstvo in oskrbo otrok, so navedli.

Vrtci in šole, ki so o načinu poslovanja na dan stavke v preteklih dneh stavke obveščali starše, bodo lokacije za varstvo in delovni čas prilagodili predvidenemu številu otrok, ki bodo prišli v vrtec ali šolo, varstvo pa bo organizirano tako, da bodo imeli odprto vsaj eno dežurno enoto, še pojasnjujejo na Molu. 

Marjan Gorjup: Na OŠ Prežihovega Voranca so se za stavko odločili vsi pedagoški delavci.
Marjan Gorjup: Na OŠ Prežihovega Voranca so se za stavko odločili vsi pedagoški delavci. FOTO: Kanal A

Ravnatelj OŠ Prežihovega Voranca v Ljubljani Marjan Gorjup je za SVET povedal, da so se na šoli vsi pedagoški delavci odločili za stavko, le nekaj tehničnega osebja se jim ne bo pridružilo. Vsi stavkajoči bodo na dan stavke najprej v šoli, da pokažejo, da s sistemom nekaj ni v redu. "Pravilo stavkajočih je, da ne ostanejo doma, to ni dopust," je povedal Gorjup. Večina zaposlenih se bo ob 12. uri odpravila na protest, nekaj pa jih bo ostalo v šoli. Tudi za to, če bo v šolo prišel kakšen učenec, je pojasnil ravnatelj. "Upam, da nas starši podpirajo. Po prijavah - do zdaj se ni nihče prijavil, da potrebuje varstvo -, mislim da nas podpirajo," je še povedal. 

Že prejšnji teden pa je Branimir Štrukelj, glavni tajnik Sindikata vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije povedal, da ravnanja nekaterih ravnateljev, ki so začeli govoriti, naj otroci pridejo na dan stavke v šolo, ocenjuje kot skrajno tvegano dejanje. Kdo bo poskrbel za otroke, če jih bo prišlo večje število, zaposleni pa so v stavki, sprašuje Štrukelj in poudarja, da bo odgovornost izključno na delodajalcih.

Nismo ustanove posebnega družbenega pomena. Naša stavka ne ogroža življenja otrok, so, kot poroča 24UR, prepričani šolniki. Nataša Hozjan iz ljubljanske Osnovne šole Kašelj je povedala, da je stavka ustavna pravica. Po njenem mnenju te pravice ne more nihče omejevati: ne ona kot sindikalna zaupnica, niti ministrstvo.

Spomnimo: povod za stavko 

Na Svizu pojasnjujejo, da vlado že dolgo pozivajo, naj preneha z varčevanjem v vzgoji in izobraževanju ter ustrezno ovrednoti delo zaposlenih na teh področjih. Razlike v vrednotenju vzgojno-izobraževalnega dela ter tudi raziskovalnega dela in dela v kulturi – pa se le povečujejo. Oblast po njihovem mnenju ta dejstva pozna, a jih je do zdaj zavestno prezrla, zato so se odločili za stavko. S tem skrajnim sredstvom želi Sviz končno zaustaviti trend marginalizacije vzgoje in izobraževanja ter zaposlenih v njih, so še pojasnili.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (297)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BraneZlamani
15. 02. 2018 10.06
+2
najbolj hecen mi je bil članek V čevljih učiteljice, kateremu ni možno podati komentarje. Vstane pred 6 uro da je ob 8:15 pripravljena na delo in ob 8:30 lahko prične ;D (kaj pa tisti, ki pričnejo ob 6ih). Al pa tisto - v četrtek ima celo 7 pedagoških ur - pol ji ta vse ostale 4 dni ostane le še 15 pedagoških ur, pa tudi ta dan ne sravi skupaj 8 delovnih ur. Pa mora delati priprave na razne prireditve - to se vse šteje kot nadure in jih potem koristi v počitnicah. verjetno nima 70 dni dopusto, toliko kot je doma. pri plači pa ste tudi podali minimalno možno plačo za njen poklic brez vseh napredovanj in dodatkov, kar pomeni, da se je očitno komaj zaposlila,
semtam
15. 02. 2018 08.20
+0
Hvala bogu pri nas ni tako hudo kot pri učiteljih. Imamo dodatek na popoldansko, nočno in praznično delo s katerimi včasih pridemo celo do minimalne plače (če ne uspemo je delodajalec zelo prijazen in nam izplača razliko do monimalne plače). delamo na 30-40stopinj... Včasih smo prosti kakšno soboto včasih nedeljo, se je pa zadnjič zgodilo pa smo bili doma od 6:00 v soboto pa vse do 22h v nedeljo in sem videl svoje otroke. Imamo tudi kolektivni dopust. letos sem ga imel kar 14 dni, ampak se je nekaj zakompliciralo pa sem 2 dni prej moral prit delat ampak sicer pa ni tako slabo kot pri učiteljih. Podpiram Vas, z veseljem bom od svojih 670€ za troizmensko delo in 200-220ur mesečno (vred z dodatkom za prevoz) odtrgal 100€, da vam bo lažje, saj ni pošteno, da imamo eni vse, drugi pa na naš račun životarite.
semtam
15. 02. 2018 08.21
+0
m2002
14. 02. 2018 20.23
-1
Zakaj so v štrajk povlekli še kuharice in čistilke, če pa ne gre zanje? Zanje ne gre noben učitelj štrajkat!
m2002
14. 02. 2018 20.15
+2
Ni res, kot pravi prejšnji prispevek, da imajo učitelji 1,43 evra za razredništvo. Res je mali dodatek, pozabljajo pa, da imajo za razredništvo plačene tudi dodatne pedagoške ure, to je eno ali dve delovni uri na teden???? Ali to ni plačilo za razredništvo?!
Karantanija
14. 02. 2018 16.09
-1
Ne vem, zakaj ne moremo komentirati zadnjega prispevka, ki govori o delu učiteljev, ki so velikokrat po ves dan v šolah. Nekateri pa se jezijo, da imajo dva meseca počitnic. Tudi med počitnicami morajo kaj narediti, iti na seminarje. Dvomesečne počitnice imajo samo otroci. Le čevlje sodi naj kopitar!
Lombardo
14. 02. 2018 17.28
+2
Haha pretegnejo se ze ne! V nasi soli se zacne pouk ob 8.20 tovarisice pridejo v solo ob 8.00 in gredo domov od 12 do 13 razen tiste ki imajo popoldabsko varstvo. Glede pocitnic morda res niso doma cela 2 meseca so pa mesec in pol.. drugace pa vsak si izbere svoj poklic. Lahko gre v kaksno firmo kjer bo delal od 7 do 18 za 800 eur morda jim bo potem bolje!
hisne
14. 02. 2018 16.02
-1
stavkajo učitalji profesorji vzgojitelji pa se kdo ali ste se kdaj vprašali ali res potrebujemo toliko faksov npr socialno delo fdv pa še kar nekaj faksov otroci nedobijo pripravništvo ne dela pa ti faksi še kar obstajajo zakaj da imajo profesorji službo .mislim da bi mogli gospodarstvo in faksi z roko v roko it skozi čas kaj se res rabi v gospodarstvu
Karantanija
14. 02. 2018 16.06
+2
Potrebujemo toliko šol in faksov, ja! Že zato, da se naučimo pravilno pisati slovensko!
super_man
14. 02. 2018 08.37
+1
Tele primerjava plač je čisto pristranska. Primerjajte plače z isto izobrazbo v JS in ZS. Ne moreš primerjati plače prodajalke in plače delovca v tovarni s plačo zdravnika, ki rabi doktorat in plačo učitelja, ki rabi vsaj 4 letni faks in dodatna izobraževanja.
mijam75
14. 02. 2018 09.30
+3
Mislim, da ne gre za primerjave dobesedno v zneskih.... Gre za to, da delavci dobijo toliko, da so na socialnem dnu, tudi če imata oba starša zaposlitev. Zdravniki zaslužijo toliko, da lahko normalno živijo - si privoščijo višji standard življenja (zdrava prehrana, kvaliteten dopust, šolanje otrok, hobiji, dodatne dejavnosti). Ja, si zaslužijo, ampak delavec si pa ne zasluži, da je lačen in da otrokom ne more omogočiti dobrih pogojev za izobrazbo. Zato je en tak delavec težko solidaren z nekom, ki ima več, kot bi sam potreboval, pa bi vseeno rad imel še malo več, ker misli, da si pač zasluži. Sicer pa tudi v zasebnem sektorju so izobraženi ljudje... pogosto bolj kot učitelji ;)
super_man
14. 02. 2018 09.56
No, saj nisem zanikal, da ni izobraženih v ZS, rekel sem, da moraš povprečno plačo primerjati na ustrezen način in primerjave, ki jih delajo na 24ur so napačne in zavajujoče. se pa močno strinjam, da so delavci v ZS premalo plačani.
Štefka Šturm
14. 02. 2018 19.43
Tudi delavci v js ne zaslužijo minimalca, v vrtcih pa pomočnice vzg. komaj malo nad minimalcem. Razlika je ne samo v odgovornosti ampak tudi v izobrazbi. Ne predstavljam si, kaj bi se zgodilo, če bi kuharica v vrtcu zamešala in bi dala otroku alergiku napačno dieto - pa je žal na minimalcu oz. ji država da dodatek do minimalca in kaj bi se zgodilo s strokovno delavko, če bi se nadobudnežem kaj zgodilo. Sama bi gotovo pristala na zaprtem oddelku psihiatrije, uničeno bi imela ne samo svoje življenje ampak tudi življenje vseh svojcev. V vrtcih ni dva meseca počitnic. Dela se 12 mesecev na leto, tudi med prazniki, imamo pa najnižje povprečje v JU.
resslovenka
14. 02. 2018 08.27
+0
Naš šolar je šel v šolo, v vrtcu našega malčka pa stavkajo. Ni varstva. Se sprašujem kako je staršem, ki nimajo babi servisa. A jih po službah razumejo? Je bilo rečeno, da stavka ni uperjena proti staršem otrok ampak proti vladi. Zaboga milega, a vlada danes čuva otroke?
super_man
14. 02. 2018 08.35
-1
čisto prav, naj tako ljudje vidijo, kako potreben je javni sektor. en dan na pol delajo in že ne veš kaj bi.
KungFuPanda
14. 02. 2018 08.57
+0
Tako je. Vse vas sekira samo, kam boste dal svojega otroka in ne to, kako kvalitetno ga bodo kaj naučili.
mijam75
14. 02. 2018 09.32
+3
haha, hočeš rečt, da če bojo dobili malo višjo plačo, bodo bolj kvalitetno učili?? Stavka se nanaša na njihove osebne zahteve, ne na sredstva namenjena za učni program.
Scodi
14. 02. 2018 11.21
+1
Žalostno je, da tako razmišljate in tudi s tem današnjim dejanjem učite otroke. Kolikor podpiram to, da se borite za svoje pravice toliko me razžalosti prebiranjem vaših izjav. To je vzor, ki ga otroci potrebujejo od take ustanove kot je šola? Naučili ste jih brat in lahko preberejo take neumesne nekonstruktivne komentarje. Za se zjokat! Ne se zgledujete po drugih državam samo takrat, ko je vam v korist ampak naredite celotno primerjavo. Če bi vam bilo res mar do otrok bi protestirali, da bi dosegli večjo avtoriteto kot je bila pred leti. Ampak to je prezahtevno in preveč koristno za družbo ter si prevzamete res odgovornost nase. Izbrali ste lažjo pot s pritoževanjem kako starši ne znamo uzgojiti otrok in kako smo starši problematični! Za nagrado sem si danes privoščil dopust, ker nekdo mora čuvat otroka. Namesto, da bi se 100% posvečal njemu moram reševati nujne stvari, ki so se danes pojavile v podjetju. Ne morem se požvižgat na službo ker vem, da če bom opravil svoje bo podjetje prosperiralo in bom imel zagoovljeno plačo in službo ampak tu je ključen del ne samo plačo zame in plače v mojem podjetju tudi za marsikoga v javnem sketorju. Povišico ne bom dobil, če bom nadrejenemu protestiral. Noben ti v gospodarstu ne da povišice za isto opravljeno delo! Za dobit povišico bom dobil dodaten zadolžitve torej več dela ali pa bolj odgovorno delo. Upam, da boste "za spremembo" razumeli kaj vam gospodarstvo želi sporočit in ne samo vaše vozit naprej.
Diškor
13. 02. 2018 22.52
+56
Za povprečno 4h delo na dan, 60 dni letnega dopusta in teden zimskega imajo bistveno preveč, kako je pol Štrukelj kupil mladoletnemu sinu, stanovanje za 100.000 na keš, če so tolk slabe plače.
KungFuPanda
14. 02. 2018 09.03
+0
Populističen post. Pa se ti zafrkavaj s 25 razvajenimi pamži razvajenih staršev, od katerih 80% staršev misli, da je njihov poseben. Ja je, ampak ne na dober način. Bolj kot s pamži se pa ukvarjajo z njihovimi starši, ki se vtikajo v vse. Če jih starši ne znajo vzgajat, potem ne moreš pričakovati, da bo v šoli kaj haska. Delajo pa dosti več, kot ti vidiš. Poleg tega imajo pol manj dopusta, kot ti govoriš, kako pa te počitnice not prinašajo pa ti ne vidiš. Pa ne misli, da sem v JS, ker nisem. Sem v gospodarstvu, pa nikoli za nič na svetu ne bi šel učit.
blablaaaafefef
13. 02. 2018 22.48
+23
NČ NAJ NE JAMRAJO! Sem dijak 4. letnika na šolskem centru novo mesto...profesorji so tazadni katerim bi povišal plačo...naj dajo kakšnim policajem ali pa gasilcem, reševalcem, medicniskim sestram, ki veckrat vplivajo na zivljenja drugih, da ostanejo zivi in varni... pa so tako malo cenjeni...vau zelo tezko je premikat slajde na power pointu in ksno besedo povedat o tem...pa sprasevat pa 1ke talat pa na usake toliko teste pregledat vauuuu BIG DEALL!...sedijo na riti profesorji 8 ur na dan pa usakih 45 min majo 5min odmor pa še jamrajooo!!! govorim iz izkuskusenj kaj opazam u šoli...
KungFuPanda
14. 02. 2018 09.05
+0
Eh, dijak. Ti nimaš prava glasanja. Naredi prvo šolo, potem faks in se zaposli.
KungFuPanda
14. 02. 2018 09.06
+0
S takimi, kot si ti se morajo ukvarjat in to je dovolj, da si zaslužijo višje plače.
Mr. Prdo
13. 02. 2018 22.47
+33
Problem je v celotnem sistemu, kajti javni sektor je zastavljen preobširno, Imamo cel kup ministrstev, občin, angencij, uradov, komisij, varuhov, javnih služb itd., kjer se sploh ne ve čemu so namenjeni in v veliki večini gre za podvajanje dela oz. "bluzenja". To se vidi predvsem takrat, ko pride do problema in nihče ni odgovoren oz. pristojen. Konec koncev v teh pisarnah sploh ni malo zaposlenih ljudi. Kar se mi zdi pa še najbolj ironično pa je to, da so te službe ves čas kadrovsko podhranjene... Javna uprava bi morala biti "vitka" (manj uradnikov), učinkovita (poenostavitev postopkov) in predvsem v koraku s časom (v večji meri digitalizirana). Aja, pa dokler bomo imeli na vhu ministra, ki bo trdil, da je javna uprava gonilo razvoja, se zadeve ne bodo spremenile. Posledično pa tudi standard povprečnih državljanov.
preprosto
13. 02. 2018 22.41
+25
Volil bom tistega, 1. ki bo garantiral sprejetje ustavnega zakona ali vsaj zakona, ki bo prepovedoval kakršnekoli oblike stavke v javni upravi. Komu ni všeč naj da odpoved in si poišče službo drugje. 2. ki bo bistveno zmanjšal število zaposlenih v Javni upravi (v pisarnah države, raznih nepotrebnih javnih zavodih...) He he he policaji hočejo nadomestilo ker niso člani nobene stranke, hm jaz tudi nisem, ga dobim tudi jaz?
blablaaaafefef
13. 02. 2018 22.50
+4
pa stran tut te brezvezne...direktorate, ki nimajo funkcije...sosed je direktor direktorata za solstvo...na riti sedi cel dan in pije kavice...po riti se praska...saj sam to pove brez slabe vesti...
kaktusar1
13. 02. 2018 22.28
+19
najbolj se mi smilijo učitelji..res, so pravi revčki...doktorji jim gredo v nos in se edino z njimi primerjajo..po stopnji izobrazbe namreč (?), ura jim traja 45 minut, počitnic majo toliko, da smo jim že mi vsi fouš, zelo jih bremenijo priprave, ki naj bi jih delali na domu, čeprav že 100 let učijo 3 razred, majo redno plačo, zajtrk in kosilo lahko jedo v šoli, pa lahko še kej domov odnesejo, da jim potem ni potrebno kuhat za družino..verjetno, da jimal več časa uzame za izdelavo priprav in pa čas družinskega življenja, in ko jih poslušaš, se ti revčki res zasmilijo,tolk so bogi in obremenjeni.....
emilzapata
13. 02. 2018 22.47
+12
mozolje dobim po zadnji plati, ko slišim zahtevo po višji plači zaradi izobrazbe
proofreader
13. 02. 2018 22.26
+16
Štrukelj: v šolstvu je preveč zaposlenih. To se bo jutri videlo tudi iz letala.
KungFuPanda
14. 02. 2018 09.09
-1
V šolah je preveč razvajencev, posledično mora biti preveč zaposlenih. Ker če jim starši doma vse pustijo, se jim v šoli težko kaj dopove. Zato so potrebni manjši razredi, posledično več učiteljev.
funk
13. 02. 2018 22.02
+9
moja tudi jutri "štrajka", zato bova šla verjetno v šoping :)
resslovenka
14. 02. 2018 08.33
kr en 1
13. 02. 2018 21.55
+15
Štrukelj, palaba smldljiva, ti se lahko norca delaš iz navadnega folka, ker tvpoj tast Kučan za teboj stoji. Pa kupuješ svojemu 9 let staremu sinu stanovanje za nevem kolk 100000 eur.....
Marinček
13. 02. 2018 21.51
+30
Vprašam vas vse tiste ki boste jutri stavkali ali je res z 1500€ neto plače težko preživeti?
9474
13. 02. 2018 21.54
+8
delam v js in 1500 neto se nisem nikol niti priblizno vidu...ce bi oa mel 1500 neto,bi mi pa dol visel za stavko,ker s 1500 si pa lah clovk ze tut kr neki prvosci,ne sam prezivi...
macro
13. 02. 2018 21.57
+15
9474 preživi se z 600€. Z 1000€ bi že bili mali tajkuni.
Marinček
13. 02. 2018 21.57
+3
8000 javnih udlužbencev je na minimalni plači pozaninaj se koliko jih je v zasebnem sektorju in te povej če je to pravično
Uporabnik8879
13. 02. 2018 21.59
+7
0474 ...pri nas ima razredna učiteljica 1300 neto...torej tudi ostali v šolstvu nimajo manj....ok ne rečem za čistilke in kuharce, ker ne vem, za to pa vem..
Marinček
13. 02. 2018 22.01
+12
Če imaš 600 € neto tu podpiram stavko oz povišanje plač ampak verjami da bo teh jutri v stavki malo oz skoraj nič ker se bojijo še za tej 600€
9474
13. 02. 2018 22.03
+0
marsikaj ni pravicno...je pa res da vseh med seboj ne mores primerjati...ce bi lahko,povej ce je pravicno da mam js v js 720 neto osnove,moj brat pa 1800 neto osnove v gospodarstvu...pa ima samo eno leto vec delovne dobe...verjetno si razbral iz tega da se ne da kar tako cez palec primerjat...
macro
13. 02. 2018 22.08
+2
Marinček
13. 02. 2018 22.08
+8
Pojdi delat v gospodarstvo če misliš da se tam cedi med in mleko Boš hitro ugotovil da ni to tako poleg tega boš tam na trgu dela ne pa v JS kjer se še ni zgodilo da bi bilo koga odpustili kot tehnološki višek Imam prav ali ne hahaha
vdolinitihi
13. 02. 2018 22.13
-3
Robser, še nisi slišal, da so zaprli kakšno podružnično šolo in so zaposleni pač ostali brez dela?
macro
13. 02. 2018 22.13
+3
Lahko greš v Avstrijo delat na bauštelo. Boš imel že več. V Lipnici rabijo montažerje 2.100€
macro
13. 02. 2018 22.20
+3
Ko ti bo na koncu ostalo 1.000 čistega boš vedel kam gre denar od davka v Sloveniji. :)
9474
13. 02. 2018 22.21
+2
vsi vi pojdite v js,ker tu se ocitno po vasem cedi med in mleko,pa vsi mamo 2000 za cohanje po jajckih...ne vem kaj sploh razmisljate da ste se v gospodarstvu,kjer je tok hudo...
Bo?ka
13. 02. 2018 22.24
+2
macro
13. 02. 2018 22.26
+0
Ti ne ločiš med privat firmo v gospodarstvu. Delavcev, ki delajo za privat firme, delavcev v gospodarstvu in JS.
9474
13. 02. 2018 23.53
+1
macro a ti mal tezave dela razumevanje besede gospodarstvo?ce ne ves je delavec v gospodarstvu vsak delavec,pa naj bo zaposlen pr sp-ju,doo-ju al pa ne vem kaj se vse...vse to je gospodarstvo...
?ozo
13. 02. 2018 23.59
+0
macro
14. 02. 2018 08.03
+0
9747 sem jaz govoril o 4 različnih panogah? Ali ti še zdaj ni jasno zakaj ima brat večjo plačo?
gongash
13. 02. 2018 21.47
+3
genius2013
13. 02. 2018 21.44
+41
Podpiram samo stavko najnižje plačanih v zdravstvu.. šolniki pa nimate pojma kaj beseda DELO pomeni..torej pogumno z odpovedmi na mizo.. je ogromno mladih za zamenjavo vaših lenih razvajenih riti.. najdite mi šolnika, ki bo brisal iztrebke za minimalca na mesec.. niti približno se ne morete primerjati z nikomer v zdravstvu..
Fr3di
13. 02. 2018 21.55
+10
vdolinitihi
13. 02. 2018 22.14
-10
Fajn se spoznata vidva na šolstvo ... pa na zdravstvo tudi.
BobbyP
13. 02. 2018 21.44
+8
Ura teče in kmalu bo 3pm. Potem pa bo samo: kako, kdaj in zakaj. Če mati narava narodu ni dala, tudi "novi obrazi" ne bodo. Inteligence namreč.