Slovenija

Zapis poslanke Jelke Godec dvignil veliko prahu

Ljubljana, 22. 01. 2019 19.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Jelka Godec je na Twitterju glede bralne značke v osnovni šoli zapisala, da zamori otroke in da je obvezna, kar ni res. S tem je sprožila precej odziva, sploh pa si zasluži pojasnila, saj Jelka Godec ni kar nekdo, ampak je poslanka v državnem zboru, ki bi ji morala biti dobrobit države na prvem mestu. Bralna kultura in pismenost pa sta zagotovo eni od najpomembnejših stvari pri razvoju in izobrazbi mladih.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (145)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Frane Šajn
17. 09. 2019 21.43
+1
Ja Jankovič jih ima za ušesi ni kaj, ampak vse eno raje vidim , da me obere on kot ena taka Jelka Godec, zato ker on to dela s stilom , on ne žepari!
Frane Šajn
17. 09. 2019 21.35
+0
Ste videli našega Janšija on je obdan s samo "sprifano ekipo"Nema da nema.
puspan
17. 09. 2019 21.09
+1
Vsi ste isti in za takšno Slovenijo naj stojim? Hvala lepa. Verjamem samo samemu sebi in pokojnini, ki sem jo zaslužil s svojimi rokami v 43 letih.
pop greznica
23. 01. 2019 18.47
+15
tale Jelka je očitno možganski trust sdsa
vinogradnik33
24. 01. 2019 10.55
+6
puspan
17. 09. 2019 21.10
+1
Frane Šajn
17. 09. 2019 21.46
Ja res ima veliko glavo samo žal je najraje največja kolerada zelo rada puhla-votla.
LaFemme
23. 01. 2019 16.35
+23
Rajši bralna značka kot verouk v šolah. Seveda gospe Jelke nemoti, da je verouk moreč in prisilen.
anakondabox
23. 01. 2019 15.07
+10
Tiskajo se največ prevodi, ki so plitki in najcenejši. Slabo prevedene in nelektorirane knjige so najcenejše, zato lahko polnopravno trdim: "Kapital je grobar slovenskega leposlovja!" Sama sem izdala 4 knjige: eno psihoterapevtsko za otroke in tri za odrasle. Vse sem morala izdati v samozaložbi. In sedaj tu poslušam kako pomembna je bralna kultura za dobrobit naroda. Če bi bilo to v resnici pomembno, bi moje knjige tudi izdali, ne pa se izgovarjali na 'sto in en' način. Leporečiti je lahko, napisati dobro, lektorirano slovensko knjigo pa izredno težko. #prezir
Malinha
23. 01. 2019 15.45
+6
V sodobnih, modernih časih je zaradi družbe, v kateri je etika presedlana v postvarelost, "poblagovnjenost", toliko bolj potrebna psihoterapija posameznikom, členom te družbe. Tiskajo se bestsellerji, za današnjo prodajo, ker jutri gredo za star papir; država klone pod kapitalom, etika do sočloveka je možna samozaložniško, ker ne pripada kartelu, klanu, korporaciji. Antigona pa vztraja.
tron3
23. 01. 2019 14.41
+14
Od kdaj pa so poslanci nekdo, to pa prvič slišm, za prtiskanje na gumbe, po navodilih strankarskih liderjev pa sploh ne rabiš IQ, je tako???? Strankarske centrale oziroma ljubljeni voditelji imajo zelo radi, da je njihovo članstvo oziroma osebki, ki prilezejo dovolj visoko ubogljivi in vodljivi, ter seveda brez pameti.
SLObunkeljn
23. 01. 2019 14.06
+22
Zmeraj znova me preseneti "širina in razgledanost" naših poslank in poslancev, pa sem mislil, da sem že vsega hudega vajen.
wolfterier
23. 01. 2019 16.43
+12
jelenek
23. 01. 2019 12.39
+26
KO SEM SINOČI NA TV, POSLUŠAL IZPOVED, GOSPE, KI JE BILA V CANKARJEVI BRIGADI, SEM BIL KAR MALO PRESENEČEN, KO JE GOVORILA, KAJ VSE SO POČENJALI SLOVENSKI DOMOBRANCI NA DOLENJSKEM. V ŽELODCU SE MI JE KAR OBRAČALO.ČUDIM SE, DA JANŠA LAHKO ŠE KAR HARA PO NAŠEM HRAMU DEMOKRACIJE.
wolfterier
23. 01. 2019 16.44
-5
Dobro je,da domobranci ne morejo nič povedat o partizanih,a ne...
trumpet2018
23. 01. 2019 12.14
-18
največja slabost našega šolskega sistema je, da ne uvedejo predmeta, ali več dodatnih predmetov, ki bi otroke naučili, kako upravljati s svojim premoženjem, kako investirati, kako izgraditi svoj portelj, vlaganje v delnice, vzajemne sklade, vlaganje v zelo donosne kripto valute in alter kovance itd. Bralna znaćka je povsem neuporabna in obrobna zadeva, če ne boš prebral vseh cankarjevih depresivnih umotvorov, prav gotovo ne boš utrpel nobene škode. Poslanko napadajo samo zato, ker je iz SDS, bralna znaćka nima s tem nobene zveze, saj v teh norih časih je vse sovražni govor, kar ni všeč levakom
kaktusar1
23. 01. 2019 12.51
+12
krneka
23. 01. 2019 13.11
-17
B R A V O "trumpet2018" . Moje razmišljanje gre tudi v tej smeri. Moje prvi stik z podjetništvom (predmet) je bil na faksu . Čisto prepozno ! Zakja se bojijo dat v 9. razred za brano značko kjigo "kako postati influencer na IG ?" Se bojijo influencerjev ?
Apostol1
23. 01. 2019 13.47
+8
trumpet2018 ...... Ko berem tvoje komentarje sem prepričan , da tebi tudi sedaj ne bi škodila kakšna bralna značka
SDS_je_poden
23. 01. 2019 13.48
+15
trumpet2018: Spet zavajaš, kar se kriptovalut tiče ni nobena več dobičkonosna, bil je nek hype za BitCoinom, ki mu je vrednost zrasla ravno zaradi psihoze, ker so ljudje potiskali denar v to kriptovaluto. Poglej njegovo vrednost danes. S tem, kar ti predlagaš profitira le kakšen % igralcev na trgu, ostali pač izvisijo. To ni reala.
Malinha
23. 01. 2019 15.29
+7
trump; "Poslanko napadajo samo zato, ker je iz SDS, bralna značka nima s tem nobene zveze". Abramboslovstvo v svoji strategiji: prikrivanje in preusmerjanje pozornosti: vsebina članka je o poslankini vsebini tvita, ta pa je o zamorjenosti bralne značke. Članek ima VEZE Z bralno značko in NIMA VEZE s poslankino stranko. Šele posredno ima vezo s SDS, kateri ga. Godec pripada. Po trumpetovo pa naj "otroke naučimo" (v katerega šolske sisteme naj prej uvedemo) ne splošne izobrazbe, ter humanistične etike iz antičnih časov (katero dandanes v veliki meri tudi uporabljamo), temveč "vlaganj v delnice, vzajemne sklade, zelo donosne kripto valute", etc. Cankarja nato označi z "depresivnim umotvorom" in da kot bralec Cankarja "prav gotovo ne boš utrpel nobene škode". Na vso srečo je Cankar pisal ravno o takih jaro gosposkih umotvorih, ki bi dandanes Cankarja prepovedali, ali pa celo zažgali njegova dela, in v tem stavku ne mislim na klero malomeščanstvo, niti na jaro gospodo, temveč na sinhrono ideologijo kapitalistične upravljalsko premoženjske zavesti, vsidrane v slabo zakrite performative tovrstnih umotvorov. "Nori čas" te "jare gospode" se odslikava tudi v tem: čim je kritika in analiza malo globlja, se "noro časovno" gospoda upre resentimentno, čustveno, le to pa je tisto, ki zapade v sovraštvo ali ljubezen, ki ga gospoda reflektira v 'levico'.
santamaura
23. 01. 2019 12.12
+18
Če se malo poglobiš v njen um, jo lahko nekako razumeš - Na tem svetu je samo ena knjiga, ki se ji reče biblija. Tam vse piše. Za njeno branje pa ne rabiš značke ampak polico ob postelji, kjer je njeno mesto
zmago56
23. 01. 2019 11.23
-14
Velika večina reakcij na Jelkin tvit ni zagovarjanje bralne značke ampak napad na SDS in avtorico tvita. Pravi zagovorniki bralne značke in s tem večje splošne razgledanosti mladine in Slovencev nasploh bi morali zagovarjati umik bralne značke ( prostovoljne prisile ) iz šol in prenos le te na lokalno raven ( krajevne skupnosti, občine idr.. ), kjer bi se za to značko prostovoljno in v različnih kategorijah potegovali vsi Slovenci.
SDS_je_poden
23. 01. 2019 11.31
+14
zmago56: Ne, spet neke neumnosti. Bralna značka ni NOBENA PRISILA, delaš jo, če jo želiš. Ne vidim problema, da bralna značka poteka v sklopu šole.
zmago56
23. 01. 2019 11.45
-13
Ne ni prisila ampak prostovoljna prisil ( če hočeh boljšo oziroma normalno oceno imt )in tekmovanje učiteljev in šol kdo bo imel več učencev z bralno značko, zato sem tudi jaz za umik tega tekmovanja iz osnovnih šol.
SDS_je_poden
23. 01. 2019 11.50
+19
zmago56: Izraz prostovoljna prisila je oksimoron. Nikjer še nisem zasledil, da bi z bralno značko pogojevali boljšo oceno. Če to kje opazite, potem podajte prijavo na šolski inšpektorat, ki bo nemudoma odreagiral. Sploh pa bralna značka NI tekmovanje, ponuja le možnost sodelovanja.
Apostol1
23. 01. 2019 11.58
+15
Verjetno se je kdo tudi odločil za napad , ker je članica SDS , samo to ne opravičuje njenega bedastega tvitanja ,sploh pa če je bila nekoč učiteljica
zmago56
23. 01. 2019 13.49
-4
Proti.....; spet si v meglo brcnil, širiš laži in neresnico. Bralna značka JE uradno še vedno TEKMOVANJE za bralno značko, če ne verjameš pa strička Gugla vprašaj, preveri tudi definicijo tekmovanja, nato pa zapusti računalnik, kakšno dobro knjigo v roke vzami in nehaj s svojimi somišljeniki tekmovati v blatenju tistih, ki drugače od tebe razmišljajo.
SDS_je_poden
23. 01. 2019 10.49
+18
Roko na srce, poslanci SDS-a me s svojimi bedarijami, lažmi, polresnicami sploh ne presenečajo več. Bolje pač ne zmorejo, ker so cvetober "intelektualcev".
krneka
23. 01. 2019 11.06
-16
Sovražni govor do poslancev SDS , kot je očitno sovražni govor da imamo oblastnike za vsako ceno !
SDS_je_poden
23. 01. 2019 11.16
+15
krneka: V bistvu navajam dejstva. A je Grimsovih 60.000 migrantov že na naši južni meji? A je geolog Grims že predstavil svoje podatke, s katerim bi ovrgel globalno segrevanje? Jelka pa tudi nima pojma o pojmu, kar se šolskega programa tiče. Bodi užaljen / a kolikor hočeš, ampak takih in podobnih njihovih bedarij je na leto kar precej.
SDS_je_poden
23. 01. 2019 11.21
+18
krneka: Pa še nekaj.....leta vladavine SDS-a sem kot zaposlen davkoplačevalec izjemno močno občutil na svojem hrbtu. Take vlade nočem več videti v naši državi.
krneka
23. 01. 2019 13.15
-9
"protiSDSu" sem ti naklikal pluse, ker se dokazal da si lahko tudi zmeren, če želiš. Najboljša leta v SLO za živet in delat so bila 2000-2009 in 2017-2018. SDS pa nisi občutil na svojem hrbtu, ampak kvečjemu pohlep bankirjev v levi NLB in desni KBM.
SDS_je_poden
23. 01. 2019 13.45
+8
krneka: Če misliš, da tu pišem svoje misli zato, da bi dobil pluse se motiš. Kar se pa SDS-a tiče pa sem še kako občutil njihov ZUJF, ki je veliko jemal mladim družinam, ob tem, da smo v gospodarstvu že fejst čutili nižanja plač in odpuščanja.
krneka
23. 01. 2019 15.10
-6
Nekdo ga je moral naredit. Večina ne razume da je ZUJF 2012 dal podlago, da smo lahko čez par let začeli rasti - zakaj ga pa niso leta 2013 po vstajah ukinili ? Socialisti namreč niso nikoli hoteli, znali niti ga sedaj nočejo, ker je volilna baza prejemnikov prevelika. Kitijo pa se z rastjo zadnja leta (ki je predvsem posledica tujine) . Pa je danes ZUJF še kako potreben, ampak je nevšečen . Predvsem da enkrat za vselej naredimo ravnotežje med JS (tistim ki jemljejo) in realnim (tistim ki dajejo). Žal večina tega noče razumet. Bom pa vesel, ko bomo lahko začeli pisat komentarje, ko bo eno večjih gospodarstev zakašljalo (če gledam samo DAX bi se moral začeti kazat prehlad v naslednjih 6 mesecih). PS potrditev : ravno prejšnji teden sem bral, da eden dokaj velik doo izvoznik (preko 300 zaposlenih) dal izjavo da če bo leto 2019 na ravni 2018, bo čista zmaga. Mi pa brez ZUJFA/in ali strukturnih reform. Smo pa zvišali plače, tak da ni panike. NOT
Romantik
23. 01. 2019 10.05
-15
frontalni napad na SDS spet, zaradi enega nepremišljenega twitta, če bi se to zgodilo kakšnemu poslancu SD ali SMC, objave na 24ur ne bi videli
Recenzor
23. 01. 2019 10.19
-7
Namesto da bi se zamislili nad izjavo in namen bralne značke izboljšali v smislu motivacije mularije, vztrajno zagovarjajo priktrito prisilo.
krneka
23. 01. 2019 10.42
-12
Točno tako Romantik. Karkoli opozicija naredi je ali : sovražni govor ali ful pomembna izjava, ki bo razburila javnost. Izjava da je treba nacionalizirat po vzoru Revolucije 1948 je pa izvenela tja v tri dni . To bi bilo treba problematizirat vsak dan, vsak dan. In tudi preganjat !!!
SDS_je_poden
23. 01. 2019 11.17
+5
krneka: Avtor izjave o nacionalizaciji je dobil takoj po svoji buči, res pa je, da se ni opravičil za to, pa bi se moral.
kaktusar1
23. 01. 2019 10.05
+16
tu se vidi vsa beda stranke sds....in taki nas zastopajo..sramota..pa če je res bila ..je učiteljica, bi se vprašal, a je mogoče tudi ona kupila diplomo v bosni...
zmago56
23. 01. 2019 09.30
-10
Iz lastnih izkušenj vem, da je bralna značka na šolah kjer so se zanjo odločil PROSTOVOLJNI MUS, sicer si občutil posledice, Godčeva pa bi se kot izkušena političarka, ki je levici trn v peti morala zavedat, da bo njen tvit uporabili sebi v prid in kot napad nanjo in stranko, ki ji pripada.
Malinha
23. 01. 2019 10.11
+9
Po tvojem torej levica njen tvit uporabi sebi v prid. Kar pomeni, da je Godčeva svoj tvit uporabila sebi v neprid. In, sledeč tej tvoji logiki, kot željo napada nanjo in njeno stranko. Godčeva pa, "izkušena političarka", bi "se morala zavedati". Če se ne zavedaš nekaterih stvari, potem pač nisi izkušen. In iz lastnih izkušen, ker se ti je branje upiralo (kot PROSTOVOLJNI MUS), si izbral nebranje, ki je posledično pripeljalo do takšnega komentarja.
zmago56
23. 01. 2019 10.24
-3
miss..., in ostali, ki mi minuse dajete: nič nimam proti branju in splošni razgledanosti mladine, boljše da berejo kot pa, da na fezbuku naumnosti objavljajo, sem pa odločno proti vsaki prisili, še najbolj pa proti prikriti-tihi prisili.
friderikdrugi
23. 01. 2019 09.26
+8
Ja, skoraj neverjetno kako nizko se ta "gospa" spusti in razglaša bebavost njenih kameradov, vsaj Černač, ki ga imam za vsaj drobec normalnega, se bi ji, v svoje dobro, moral distancirati od tega veleuma....l.p.
Recenzor
23. 01. 2019 09.04
-11
Kdor je hodil v šolo dobro ve, da so nas v akcije bralnih značk vključevali s prisilo in pod grožnjo slabe ocene pri slovenščini. Tako kot k pevskim vajam, kjer smo morali potem po partizanskih proslavah peti hej brigade in paradirati v kapicah in rutkah. Poanta je v prisili in honorarjih učiteljev in ne v tem da nekaj znajo. S takim načinom knjige otrokom le priskutijo. S tega vidika je bralna značka preživeta zadeva! Z manipulacijo otrok po komunističnih metodah učenja ne bo boljšega znanja slovenščine.
vinogradnik33
23. 01. 2019 09.22
+14
Če si hodil v šolo v času , ko so se nosile rdeče rutice še ni bilo bralne značke , ki jo je uvedel pisatelj Leopold Suhadolčan in vedno je bila to prostovoljna izbira , obvezno pa je bilo domače čtivo in te tvoje trditve resnično sodijo v okvir potvarjanja in tvorbe laži v katerih ste sektaši zelo dobri !
prašek
23. 01. 2019 09.27
+8
Nekako se mi dozdeva, da si ti bolj malo bral !!!!!
Recenzor
23. 01. 2019 10.18
-11
Sem hodil v šolo ko smo se morali na začetku pouka dreti "za domovino s Titom naprej" . Razen špecarjev in lizunov (takih kot sta vidva), nihče ni maral ne tega dretja ne manipluacije učiteljev. Prebral sem pa več v življenju kot vidva oba skupaj imam več visokošolskih diplom in nisem kavarniški filozof kot vidva.
Malinha
23. 01. 2019 10.20
+5
Spodaj je nekdo napisal "(za takratno pamet) dolgočasno branje.. 'Pod svobodnim soncem'". Kar tudi pomeni, da je za današnjo pamet kratkočasno branje 'Pod nesvobodnim soncem'. - Skratka, če branje kaj pomeni, potem pomeni ravno to, da preprečuje v vsakršnem času takšno nespametno pisanje.
tona Iteb
23. 01. 2019 10.28
+5
Vinogradnik: pravilno si napisal. V info: tudi sam sem vseh 8 let prostovoljno sodeloval v bralni znački! Naj še dodam, ko nas je tovarišica v 8 razredu vprašala:" Kdo je vseh 8 let tekmoval za bralno značko, naj vstane , da bodo hitreje preverili vse udeležence, kateri bodo dobili posebno nagrado!" Kot rečeno sem bil sam med njimi, kar pa je mojo učiteljico presenetilo, saj sem veljal takrat za fanta, ki mu je bil ljubši šport in še kaj ( treniral sem takrat nogomet pri Nk Mb ha ha) kot pa bralna značka. Ja pa še tole: posebna nagrada je bila knjiga z naslovom in v njej posvetilo : Iz roda v rod duh išče pot, katero sem večkrat s ponosom prebiral svojima otrokoma!
Malinha
23. 01. 2019 10.30
+9
Uau, Recenzor@ se hvali z diplomami, zraven pa ne cenzurira lastnega pisanja: "preživeta zadeva.. komunističnih metodah.." (tega ne razumem: so komunistične metode preživete ali ne?), kjer magično že ve koliko je kdo prebral v življenju, v primerjavi z njim. Mu pa sicer najbolj uspeva lastna cenzura pri slovnici, ki jo uporablja.
vinogradnik33
23. 01. 2019 08.20
+11
Ubogi otroci , ki jih je učila ta učiteljica ! Ni čudno , da je v sekti SDS saj drugam ne spada z ozirom na njeno komunikacijsko zmožnost , retoriko in obnašanje !
Hasan
23. 01. 2019 08.04
+8
Ja,kaj pa lahko pričakuješ od poslanca partije SDS kot laži in zaničevanje vsega kar je možno.Ja kje ste še videli uspešno podjetje,ki ga vodi korumirani direktor,ki zaničuje vsakega,ki mu ne leze v ri....Saj še enega navadnega posoila ne znajo transparento pridobit.In taki ljudje naj bi vodili državo.Katastrofa!!!!