Slovenija

Za isto zavarovanje eni 59, drugi pa kar 190 evrov

Ljubljana, 27. 05. 2013 09.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
Nina Šašek Kocbek
Komentarji
138

Isto prostovoljno pokojninsko zavarovanje, različna šifra na zavodu za zaposlovanje, enak obseg pravic, a dva povsem različna zneska. Nekateri brezposelni za zavarovanje plačujejo 59 evrov, drugi pa kar 190 evrov. Ministrstvo obljublja rešitve.

Vse kaže, da dokler se nihče ne pritoži, se nič ne spremeni. Tokrat so na ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti romale številne pritožbe brezposelnih, ki so vključeni v prostovoljno pokojninsko zavarovanje, a pod šifro 212, in ne pod šiframa 107 in 207. Zavarovanci pod temi šiframi imajo enake pravice iz zavarovanja, a bistveno drugačen račun. Eni dobrih 59 evrov, drugi pa kar 190 evrov.

Vizjak je postopno višanje prispevkov upravičil z besedami, da dajejo ljudem možnost, da se postopno pripravijo na zvišanje, saj si večina zavarovancev tako nenadnega dviga prispevkov ne more privoščiti. A je očitno pozabil na vse tiste, ki so na zavodu za zaposlovanje prijavljeni pod drugo alinejo in imajo tako od 1. januarja letos položnice višje kar za trikrat. Saj ni čudno, da se brezposelni odjavljajo iz zavarovanja, kar državi zagotovo ni v interesu.

Nižjo premijo imajo vsi tisti zavarovanci, ki so bili na dan 31. 12. 2012 vključeni v zavarovanje po 7. alineji 1. odstavka 34. člena ZPIZ-1. Njim se bo osnova za plačevanje prispevkov postopno povečevala do leta 2020, kar je uredil zakon ZPIZ-2A, ki je začel veljati 6. maja letos. Postopen dvig je po pritiskih zavarovancev, ki so se januarja množično začeli odjavljati iz zavarovanja, obljubil že nekdanji minister za delo Andrej Vizjak. Takrat so si mnogi brezposelni oddahnili, saj je bila podražitev premije neverjetno velika.

A spet se je zapletlo, ko so brezposelni zavarovanci, ki so se na zavod za zaposlovanje prijavili na podlagi 3. odstavka 34. člena ZPIZ-1 in pridobili šifro 212, kljub obljubam vlade, da bo dvig osnove za izračun zavarovanja postopen, dobili na dom položnico za dobrih 190 evrov. Na ministrstvo so mnogi naslovili pritožbo zaradi neenakopravne obravnave brezposelnih zavarovancev.

"Če se ne bomo oglasili in javno povedali, kakšna krivica se nam godi, bodo ljudje slišali samo to: brezposelnim se bo postopno dvigala višina prispevkov, razlika med novimi in preplačanimi prispevki jim bo vrnjena, kar pa ni res, saj to ni omogočeno za vse brezposelne," je v sporočilu zapisala bralka, ki opozarja, da zakon deli brezposelne v dve kategoriji – brezposelne, ki imajo pravice in dolžnosti, in na brezposelne, ki svojih pravic zaradi administrativnih odločitev ne morejo uveljaviti. "Smo brezposelni brez prihodkov in nadomestil, ki imamo samo dolžnosti, pravice so izginile v luknji zakona," je ogorčena naša bralka.

Nekaterim brezposelnim je omogočen postopen dvig zneskov za prostovoljno pokojninsko zavarovanje, drugim pa ne. Bo ministrstvo odpravilo razlike?
Nekaterim brezposelnim je omogočen postopen dvig zneskov za prostovoljno pokojninsko zavarovanje, drugim pa ne. Bo ministrstvo odpravilo razlike? FOTO: POP TV

Na vprašanje, ali bo ministrstvo ukrepalo in brezposelnim omogočilo enakopraven položaj, na ministrstvu odgovarjajo, da se je v zadnjih dneh tudi na ministrstvo obrnilo več brezposelnih oseb, ki so bile zadnji dan minulega leta prijavljene na zavodu za zaposlovanje, vendar so bile vključene v prostovoljno pokojninsko zavarovanje po drugi podlagi, saj so tudi po drugih podlagah izpolnjevale pogoje za vključitev v prostovoljno vključitev; na primer na podlagi tretjega odstavka 34. člena ZPIZ-1 (vključijo se lahko osebe, ki so v zadnjih desetih letih vsaj pet let vključene v obvezno zavarovanje), pri čemer sicer ni bil pogoj vpis v evidenco zavoda za zaposlovanje, vendar jih je bila velika večina v to evidenco vpisana in bi bile tako lahko zavarovane tudi na podlagi sedme alineje 34. člena ZPIZ-1. "Zato bomo na ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti preverili vse možnosti rešitve nastale situacije in na podlagi navedenega tudi ukrepali, tako da bo izpolnjena osnovna ideja, ki je vodila v sprejem ZPIZ-2A."

Zaradi dražitev odpovedi zavarovanj

Na dan 31. 12. 2012 je bilo v obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje prostovoljno vključenih okvirno 26.500 zavarovancev. Od tega je bilo iz naslova prostovoljne vključitve v obvezno zavarovanje kot brezposelna oseba, ki je vpisana v katero od evidenc pri zavodu za zaposlovanje na podlagi 7. alineje 1. odstavka 34. člena ZPIZ-1, vključenih okvirno 7000 zavarovancev. Na Zavodu za pokojninsko in invalidsko zavarovanje pojasnjujejo, da se je veliko zavarovancev, ki so bili brezposelni, prostovoljno vključilo v obvezno zavarovanje po 3. odstavku 34. člena ZPIZ-1.

Po podatkih ZPIZ se je od uveljavitve ZPIZ-2A iz prostovoljnega zavarovanja odjavilo skupno okoli 8000 oseb.
Po podatkih ZPIZ se je od uveljavitve ZPIZ-2A iz prostovoljnega zavarovanja odjavilo skupno okoli 8000 oseb. FOTO: POP TV

Od uveljavitve ZPIZ-2A se je iz prostovoljnega zavarovanja odjavilo skupno okoli 8000 oseb, od tega je bilo okoli 4300 tistih, ki so bili v zavarovanje vključeni po 7. alineji prvega odstavka 34. člena ZPIZ-1.

Enim postopen dvig, drugim polno plačilo

Za osebe, ki so bile do 31. decembra 2012 prostovoljno vključene v obvezno zavarovanje na podlagi 7. alineje prvega odstavka 34. člena ZPIZ-1 in so od uveljavitve tega zakona zavarovane po prvem odstavku 25. člena tega zakona, najnižja osnova za plačilo prispevkov v letu 2013 znaša 16 odstotkov zadnje znane povprečne letne plače zaposlenih v Sloveniji, preračunane na mesec. V letu 2014 18 odstotkov zadnje znane povprečne letne plače zaposlenih v Sloveniji, preračunane na mesec, nato pa se od leta 2015 do leta 2020 znesek vsako leto zvišuje za sedem odstotnih točk, dokler ne doseže zneska 60 odstotkov zadnje znane povprečne letne plače zaposlenih v Sloveniji, preračunane na mesec.

Zneski za zavarovance, ki se prostovoljno vključujejo v obvezno zavarovanje po ZPIZ-2A, torej po 1. januarju letos, pa so:

Vse osebe, ki imajo stalno bivališče v Sloveniji, so dopolnile 15 let starosti in ne izpolnjujejo pogojev za obvezno vključitev v zavarovanje po tem zakonu, plačujejo 190,82 evra. Državljani, ki so v delovnem razmerju v tujini, če so bili neposredno pred odhodom v tujino zavarovani na ozemlju Slovenije ali so imeli pred odhodom v tujino stalno prebivališče na ozemlju Slovenije in niso za ta čas obvezno zavarovani pri tujem nosilcu zavarovanja ali so obvezno zavarovani, pa teh pravic ne morejo uživati zunaj te države, prav tako plačujejo 190,82 evra. Prav toliko mesečno plačuje oseba v delovnem razmerju s krajšim delovnim časom, vendar le za razliko do polnega delovnega časa, ter uživalci družinske oziroma vdovske pokojnine s stalnim prebivališčem v Sloveniji.

Kmetje mesečno plačujejo 121,47 evra, prav toliko tudi prenosnik kmetijskega gospodarstva, ki za prenos prejema rento iz naslova ukrepov kmetijske politike, če ni uživalec pokojnine.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (138)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

betka300
28. 05. 2013 13.39
SRAMOTA, rabijo denar za regres za državno administracijo, ki bi jih mogli polovico poslat tam kjer smo mi, saj nismo več v jugi, da jih je na 2 miljona toliko..??
da?a
28. 05. 2013 09.53
+1
Pred leti so mi ob prijavi prostovoljnega pokojninskega zavarovanja pojasnili, da manj kot plačaš, več dobiš. Vem, da je plačevanje pod šifro 100 (minimalni znesek) pomenilo omejene pravice pri upokojevanju, šifra 200 pa enake pravice kot gredo zaposlenim. 60% povprečne plače je bila najnižja osnova za izračun pokojnine, zato naj bi to veljalo tudi za plačilo prispevkov. Res pa je, da je osnova od katere se plačujejo prispevki postala tudi osnova za obvezno zdravstveno zavarovanje. Ko bodo podrobno, enostavno pojasneni predpisi, kaj pomeni katero od plačil, bo manj nejasnosti in vsakdo se bo lažje odločil kako naprej - plačevati ali ne. Vsekakor pa bi morali vsem, ki plačujejo iz osnove 60% povprečne plače priznati enake pravice kot zaposlenim, ki plačujejo prispevke od enake osnove.
asa19
28. 05. 2013 07.13
+6
TA NAŠA DRŽAVA JE V K-------- NIČ NE NAREDI SAM DENAR POBIRA KAKO NAJ FOLK PLAČUJE BRATUŠKOVA SE LAHKO ŠOPIRI Z POLNO RITJO KER JI NIČ NE MANKA NAJ STOPI MED LJUDI KI NIMAJO ZA KRUH HALLLO ZAKON JE POTREBNO TAKOJ POPRAVIT NE PA ČAKAT TO JE ISTO KO GREŠ V PENZIJO ENI DOBIJO ZA ISTI POKLIC 400 E DRUGI 1000 E ZAKAJ NI POŠTIMANO OD 600 DO 900 ZA DOLOČENE POKLICE SLUŽBE KAJ SO DELALI VEČ TISTI KI MAJO VEČJO PLAČO IN POTEM ŠE PO UPOKOJITVI DELAJO HONORARNO ZATO KER JIM NI BILO TEŽKEGA EN DELAVEC JARKOV NEBO DELAL HONORARNO KER JE VES VNIČEN HALLO PRAVNA DRŽAVA :(((((((((((((((
roko511
27. 05. 2013 21.52
+13
Kaj povedat, Februarja drugo leto bom 63 in bom imel pogoje za v pokoj 40 let delovne dobe in 63 starost hecno pri tem je da so mi ukradli 4 leta to se pravi z 58 bi že izponil vse pogoje,hecno je pri tem da mi izračunana pokojnina znaša 350 € in hecno je pri tem da v naši državi mislijo da se z 350€ da preživet . Verjamite da resno razmišljam da vse prodam in grem .
Volfek
28. 05. 2013 05.39
+6
Nisi edini.Še več nas je takih.V tej naši ljubi državici nam itak ti naši razni politiki in referenti samo kradejo.
IGI4
28. 05. 2013 08.01
-1
na madzarskem mislim da se da zivet z 350 eur pa ni tak dalec.
betka300
27. 05. 2013 20.32
+27
ZANIMIVO, SINDIKAT je spregledal, ko so zakon sprejemali in sedaj zopet ni reagiral... jaz imam 26 let delovne dobe, zaradi stečaja brez službe, po 5 letih Zavoda za zaposlovanje, ki ni naredil nič sem plačeval po 34.čl.3 alineja ZPIZ 1 - 57 EUR, položnica prišla 190 EUR. Oba z ženo brezposlena zaradi stečaja. Letos nisem plačal še nič, ker so skoz obljubljali vračilo na nižji znesek, enostavna NI denarja za živet in jutri se grem odjavit, da mi DAVČNA ŠE POSTELJO NE VZAME. HVALA draga SLO.
betka300
27. 05. 2013 21.07
+15
zemljemerec
27. 05. 2013 19.49
+2
Mene zanima pa organizacija dela v Zdravstvenih domovih.Za tiste državljane ki se morajo preselit iz enega kraja na drugi kraj Slovenije zaradi dela ali dužine. Ko človek plačuje redno vse obveznosti iz naslova obveznega in dodatnega zavarovanja,ta ne more zamenjati splošnega zdravnika, ker so le ti vsi polno zasedeni. Tudi koncesionarji. Kdo poravna stroške prevoza in izpad dohodka za tisti dan ?
John_Gotti
27. 05. 2013 17.21
+8
ma hebeš penzijo kje jo bom dočakal pri 25 letih, leto dni delovne dobe!
Audy
27. 05. 2013 22.17
+2
Dobr si, jaz jo imam pri 27 pol leta na SPju. Redna služba, kaj je to?
Explainator
27. 05. 2013 16.58
+1
seveda je razlika, eni so levi, drugi pa desni
Frane Šajn
27. 05. 2013 16.37
-6
Kdo nam je kriv će nam pri sklenitvi zavarovanja bobni med ušesi, prazno podstrešje je krivo in naivnost do groba!
Sputnik
27. 05. 2013 16.22
+7
zavarovalnice so največji nateg sploh če so oni tebi kaj dolžni. takih tatvinskih ustanov ne podpiram niti malo. prodajajo meglo in še po zakonu jim je to dovoljeno. vse te nepotrebne prispevke ki jih plačujem njim bi raje imel za hrano. ampak ne. ker mi pošljejo opomin in namesto v trgovino moram na pošto plačat lopovščino. kretenizem na kile.
surfordie
27. 05. 2013 16.20
+12
A vi si to res vplacujete PROSTOVOLJNA pokojninska zavarovanja...? A potem, ko ne boste imeli nic v usta za dat, pojeste pogodbo lahko?! A se zavedate, ce bi sami upravljali pametno s tem denarjem, kaj bi lahko naredil? Verjetno ne... Pa isti hkrati jamrate kako so zavarovalnice pogoltne! Kar nosite jim denar... Butale
24vohomurckov
27. 05. 2013 15.54
+13
...jah ...sprijaznimo se...to je slovenijastan!! ..za stanovanje so nekateri tudi pol svojega lajfa posojilo plačevali,drugi so pa kupili tri po jazbinškovem zakonu!"!!
španec
27. 05. 2013 13.41
+28
Ravnokar sem spisal Pobudo za začetek postopka za oceno ustavnosti in zakonitosti 411.čl, 3 odstavka ZPIZ-2...če v tem tednu Pogačar in Ministrica, ki se že cel teden sprenevedata ne dasta odgovora oz. ne predstavita rešitve za brezposelne, ki smo izpadl, gre pobuda na Ustavno sodišče.....Pravna anarhija v Slo je popolna...
potepuhinja
27. 05. 2013 14.07
+6
Vi ste izpadli...kaj pa mi, ki si doplačujemo nekaj ur mesečno? že tako komaj "shajaš", pa imamo službo, nimam denarja ne časa za tožbe
jimi62
27. 05. 2013 14.49
+20
pri vsem tem je čudno ,da uradniki ne poznajo zakon. namreč sem šel se prijaviti ponovno za plačevanje pokojninsko dobo (prekinil ker je bilo 190 eur preveč in nisem zmogel) ,ki je začel veljati 6 maja a jaz sem bil tam 8 maja in na uradu niso o tem imeli pojma. prav norca so delali in posmehovali. izgleda ,da bi morali iz sebe delati norca zaradi nesposobnosti in neznanja. pa še take plačujemo mastno.barabe
španec
27. 05. 2013 16.33
+4
potepuhinja, da vložiš Pobudo za začetek postopka za oceno ustavnosti, ne rabiš denarja, vloži jo lahko vsaka fizična oseba, ki meni, da so ji z določenim pravnim aktom kršene ustavne pravice....tudi jaz se ukvarjam z sto in eno stvarjo, vendar mi ta pravna packarija enostavno ni dala miru, sicer se pa odjavljam iz te vrste zavarovanja....
Migremonadob
27. 05. 2013 20.49
-7
Ne se jokat, delat za boljši jutri pa to ...
CandySkull
27. 05. 2013 13.16
+19
Perverzna pravila v peskovniku, ki se gre državo!
MaunelNeuer
27. 05. 2013 13.15
+30
kaj bo s to državo gnilo?????? vsa leta sem si še lahko privošču dopust, zdaj si ga ne morem več!! kam smo prišli??
Gosposvetski
27. 05. 2013 13.23
+12
V kontracijsko taborišče,kjer nas bodo naučili manir !
"mihevc"
27. 05. 2013 14.12
+7
očitno to pomeni socialna država... kako bi bilo če v ustavi ne bi pisal socialna država?
MaunelNeuer
27. 05. 2013 14.34
+3
socialna država je samo na papirju, to lahko vsak napiše
Pecikltigr
27. 05. 2013 16.51
+1
HEBO te dopust!!! Ljudje nimajo kaj za jest!!!!
Migremonadob
27. 05. 2013 20.50
-2
@Red začni šparat danes za dopust drugo leto pa to ...
pacifik12
27. 05. 2013 12.47
+23
Ti mladi natakarji ki se zaposlujejo pri nas, prek napotnice seveda. Jih vprašam kako šola pa to, ja zdej študiram na faksu, pol pa bom podaljšal absolventa, ko bom podaljšal absolventa se vpišem na eno višjo, ko pokurim možnosti za višjo sem bom vpisal na en program izobraževanja odraslih, za status seveda. Kaj pol, ja nevem, ne da se mi. Aja, pa reče da natakar že ne bo. Hmm, ne bi vsaj pol se potrudu tam na faksu, ma ne da se mi. Njih kaj dosti penzija ne skrbi, jih bo mogoče pri enih 40 vkapnilo v glvo in bodo mogli pol delat do 80 leta, ta bo huda.
tantadruj1
27. 05. 2013 12.51
+21
mah do takrat bo drug sistem in boš plačeval sebi na račun ali pa tudi ne. ne pa zdaj ko plačuješ za nič. (brez jamstva)
pankration
27. 05. 2013 12.57
+23
do 80 leta bo treba delat tako ali tako. Naj ukinejo študentsko delo in delo za določen čas. Morali bi imeti vsi enake pravice.
lubje
27. 05. 2013 13.02
+10
Ma ljudje, kakšen pomen ima sploh še penzija leta 2013?! A se res še najdejo taki, ki hodijo na delo po penzijo?! Nikjer se ne cedita med in mleko, je treba lepo v roke ljuniti in z lastno glavo misliti ter se znajti.
bergla 1
27. 05. 2013 14.31
+4
Tipično slovensko! Če jaz nimam, ne sme imeti noben drug....
Gosposvetski
27. 05. 2013 12.43
+7
In kaj porečete socijalisti,komunisti,vstajniki,pozitivci,ko vam Bratuškova zabije zadnji žebelj v krsto vaših načel ?
pacifik12
27. 05. 2013 12.45
+25
Kaki komunisti, a to misliš Jajota. A se še nisi naučil da v politiki ni razlike med levimi in desnimi.
tantadruj1
27. 05. 2013 12.46
+7
1adler
27. 05. 2013 13.06
+12
komunistom tudi trda prede,saj neznajo vodit države
6744d
27. 05. 2013 13.22
+5
potepuhinja
27. 05. 2013 13.28
+12
Gosposvetski...kaj je s teboj? a ti si šele danes slišal za ta zakon...to je ja vendar Vizjak skupaj spacal
6744d
27. 05. 2013 13.29
+14
V komunizmu se take stvari niso dogajale in vsi smo imeli dovolj to ti bo vsak povedu le da folku ni blo vsec da nisi smel govorit cez titota in partijo a kaj pa zdaj lohk se na ulici deres na vse pa te ne je be jo 5% in ti bodo vseeno vse pobrali nobeden ne pozna sramu. Sicer se pa nobena stranka ne pribliza sistemu v jugi niti mal tko da govorit o komunajzerih je nesmiselno sicer so bli pa vsi komu..
potepuhinja
27. 05. 2013 12.35
+24
Tole je že višek...res mi gre na bruhanje...ne delam polni delovni čas...ostanek sem si plačevala za dobrih 20 evrov...razumem, da je bilo treba zvišati...bila sem pripravljena plačevati do 50 evrov (za 15 ur)...ne pa da "trotli" zvišajo za 230%...naj jih grem tožit preden se odjavim?!?..kdo pa je tak debil?...če ne moreš plačevati, imaš pa davčna za vratom...pravkar sem se odjavila...najhuje je pa to, kot je rekel pacifik12...ok tisti, ki so tik pred penzijo naj imajo tako nizko, to se strinjam..ne pa tisti, ki so že 10 in več let na borzi mlajši od mene, pa še na črno delajo...in potem je tale Vizjak to porihtu preden je šel...ja itak... ves ta denar, ki bi ga plačevala njim bom dala na vezano vlogo, pa ko, če bom šla v penzijo bom vsaj nekaj imela, če pa ne jaz pa moji otroci...
qwertzuio9
27. 05. 2013 12.25
+28
Dokupljena delovna doba za 59 ali pa 190 eur. na mesec, se pri izračunu pokojnine smatra kot "dokupljena delovna doba" in se obračunava bistveno manj, kot pa "prava delovna doba" ki jo plačuje delodajalec zaposlenim. Ko bodo še to javno povedali bo spet štala, pa še manj vplačil v SPIZ. A vam ni jasno, da nas država okoli prinaša - vse skupaj. iz lastnih izkušenj vem 100% je tako, pejte na izračun za delovno dobo pa vam bodo razložili......
pacifik12
27. 05. 2013 12.32
+3
Ja, samo gleda se uni 25 najboljših let al kolko je po novem.
Franc Dolenc
27. 05. 2013 12.33
+6
Meni so tudi na SPIZ-u rekli, če se mi sploh splača dokupovat delovno dobo, naj premislim in denar raje drugam naložim.
španec
27. 05. 2013 13.41
daba dokupa prinaša odbitke, 0,3 % za vsak mesec dobe, ki jo plačaš 190 evrov, do skupno največ 18% ODBITKOV....drugače pa je odmera po novem zakonu 24 let in to zaporednih, brez možnosti, da to dobo izločiš, če jo imaš npr. na sredine delovne dobe...
pacifik12
27. 05. 2013 12.19
+7
Ma veste kaj, da bodo zdej eni ljudje plačevali samo 59 evrov in sedeli doma na kavču in delali zraven še nekaj na črno in dobili isto penzijo kot tisti ki gara in plačuje za konkretni faktor več, to ne gre. Še vedno je v Sloveniji par deset tisoč delovnih viz, peki, gradbeni delavci, varilci so v 99% primerih hmmm da ne rečem, jabolk in hmelja noče nihče obirat. Unih 59 evrov lahko plačuješ maksimalno 5 let. Tu na Obali je javna tajna da se vleča sociala in se dela na črno v Italiji, tu imam kar 2 sosede ki to delajo in otroci jim tam s štpendijo šturija do 30 leta.
pacifik12
27. 05. 2013 12.31
+0
Against
27. 05. 2013 12.35
+5
Franc Dolenc
27. 05. 2013 12.36
+4
pacifik12 preberi zgornji članek. Misliš da je država glupa, da bo vsem enake penzije dala. Zgleda da te država še ni dobro nategnila, da zaštekaš sistem v SLO.
24uric
27. 05. 2013 12.37
+12
varilci?zdaj bo pa kar usak varilec eni sploh ne vedo koliko je to odgovorno delo pa znaanja moraš imeti..dosti bolj kot pa prekladat papirje v pisarnah pa hodita vsako uro na kofe
sosoa
27. 05. 2013 12.38
-1
pacifik12, prav imaš!!!! končno eden, ki razmišlja logično in s svojo glavo
pacifik12
27. 05. 2013 12.39
-2
Mikimaus, ja ma še vedno bodo dobili več kot so plačali. Pa sej ni samo teh 59 evrov za penzijo, isto je pri zavarovanju pa še kje.
Franc Dolenc
27. 05. 2013 12.56
+8
pacifik12 verjemi, da so zakon tako sprejeli, da vsi zaposleni še zadnje ficke dajo za morebitno penzijo in zdravstveno zavarovanje. Ampak ko to hočeš koristit ti povejo, da so zadeve omejene, ker si samoplačnik. Država ni GLUPA !!! Vse je nateg in zgubili bomo vsi.