Slovenija

Z vabili zavajajo vernike?

Ljubljana, 10. 11. 2015 19.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pred referendumom o izenačitvi partnerskih skupnosti se vse bolj angažirajo duhovniki po Sloveniji, čeprav slovenska katoliška cerkev v kampanji uradno ne sodeluje. Po maši v Starem trgu pri Ložu je tamkajšnji župnik vernike povabil na srečanje koalicije Za otroke gre. Na vabilu koalicije, ki so ga dobili ob izhodu, pa so – kot zatrjujejo na ministrstvu za delo – zavajajoče in lažne trditve.

 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (539)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

deathbite
12. 11. 2015 11.01
+2
ivan.z Doba 10.11.2015 21:19:03 19 23 4 "Če bi nazadnjake poslušali, ženske še vedno ne bi imele volilne pravice, črnci bi se vozili v živinskih vagonih, avtobusih, pretepali bi samohranilke in "pankrte". Slednje bi pokopavalI za zidom pokopališča, ker ne smejo v posvečeno zemljo. Skratka, "drugačne" je treba diskriminirati v imenu božje ljubezni. Pa lahko noč večini dobro mislečih. Ostali pa.... Vas pa one gleda!"
novak.novak
15. 11. 2015 14.42
-1
starš ena,....?!torej posvojeni otrok bo imel starša 2, 2a, 3....
wolfterier
12. 11. 2015 10.08
+1
V socijalizmu je bila homoseksualnost kaznivo dejanje,prav tako nekontroliran prehod meje !!!
deathbite
12. 11. 2015 10.54
+0
Od začetka 70ih let prejšnjega stoletja, ni homoseksualnost kaznivo dejanje! V kapitalizmu pa je homoseksualnost družbeno nesprejemljiva, meje pa so zavarovane z žico, ki ima rezila. Mater smo napredovali kot družba!
novak.novak
12. 11. 2015 18.50
+2
death, ne na ozemlju celotne Jugoslavije, če smo natančni, in sprejemljiva tud ni bila, bila je sam dekriminalizirana, če razumeš razliko. in le zakaj imaš potni list al pa osebno izkaznico? saj po tvojem ju ne rabiš, in greš kamor hočeš,a ne...
novak.novak
11. 11. 2015 20.51
-2
torej bi moral poslušat teorijo dr. moneya, in njegov eksperiment z davidom reimerjem?
mur-blur
11. 11. 2015 11.50
+4
Zavaja cerkev ze od samega obstoja, bog pa to....
novak.novak
11. 11. 2015 20.52
+0
definicija družine in spola po dr. moneyu? a murko? in njegov eksperiment z davidom? saj je bil david, a ne? tisti, ki je pol ...saj veš kako končal, a ne blur...
odpisan2x
11. 11. 2015 08.39
+4
sej vas bodi musliji zrihtal
SDS_je_poden
11. 11. 2015 09.32
-1
Tebe živ boh ne more več zrihtat... pa to...
Ronin SLO
11. 11. 2015 09.36
+0
deathbite
12. 11. 2015 10.55
+1
Nekaterim ni pomoči. So intelektualno odpisani....Nekateri celo 2x!
novak.novak
12. 11. 2015 18.49
dr, money ti je zgled,a death...in njegova teorija...sam david je umrl, nesrečen in nenaravne smrti...
sinhron
11. 11. 2015 08.36
+4
SRKC še vedno živi v srednjem veku , še vedno misli , da z odpustki vleče nase pokvarjene ljudi ( morda pa tudi !), kot je pokvarjena sama , ta institucija je eno od dveh legel korupcije in zla v Sloveniji !
Ronin SLO
11. 11. 2015 08.48
-3
To pa nisi lepo povedal, če sumiš korupcijo jo prijavi organom pregona
kurimebolac
11. 11. 2015 13.27
-3
Ni suma, dejstvo je da je korupcija v RKC, samo noben nič ne ukrene, modre kuverte pa to..
novak.novak
11. 11. 2015 20.38
+2
hahahahahaha, živi v srednjem veku in vsesposobni ex in še komunistični ministri, tožilci, sodniki ji nič ne morejo? hahahahahahahaahahaha, amaterji nesposobni...ko pa se bodo še zeleno-črni razpasl vam bo pa total odklenkal, ker ti ne poznajo heca....pa tak so vam ljubi...hehehehehe
novak.novak
11. 11. 2015 20.54
+2
kuri, torej so komunistični uradniki zelo podkupljivi? pokvarjenci pač, a ne...pa tako so se hotel osvobodit lastnine....hahahahahahahaha, sam družino so v glavnem pa le spoštoval, istospolne pa vztrajno preganjal...v jugi ga ni bilo enga...
Kapitol
11. 11. 2015 08.03
-4
Socializemljubci so z lažmi dobro preparirali velik del slovenskega naroda in sedaj s sovražnostjo gledajo, da bi kdo drug njihovim zasleplenim volilcem podajal drugačno resnico. Sprevrženo in pokvarjeno....Cerkev ima veliko masla na glavi a tako pokvarjena pa ni in določen njen vpliv je tudi pozitiven..
novak.novak
11. 11. 2015 20.55
+0
pa pod socializmom so zelo uspešno preganjal istospolne....kaj so se ta njih deca sedaj pokvarila?
maijster
11. 11. 2015 07.10
+15
kako lahko cerkev-župnik razlaga kaj je dobro za družino in otroke če pa sploh nimajo in ne živijo družinskega življenja ??? kičaste papige in kičasti starci ki si poljubljajo roke in še kaj bodo pametovali,...bruhh
Ronin SLO
11. 11. 2015 07.24
-2
zvonko111
11. 11. 2015 08.49
+0
Kake moralne nauke... vse kaj te cerkev nauči je kak bit večji bedak, kot si že!
Ronin SLO
11. 11. 2015 08.57
-2
zvonko111, ali nimaš argumentov, da zmerjaš....kakšna nestrpnost veje iz tvojih besed
wolfterier
11. 11. 2015 10.18
+4
Kako lahko sodniki sodijo,če niso nikoli kradli in morili...aja,eni so !
zvonko111
11. 11. 2015 19.34
+0
Res je! Postajam nestrpen ob vsej nestrpnosti in zatiranju gejev. Mislim da si vsi zaslužimo biti srečni in ta referendum, je dokaz nivoja idiotizma v sloveniji! Nikoli in nikdar se nebi smelo zgoditi, da večina odloča o manjšini in o njihivih pravicah, sploh pa ne v tem primeru... Ne samo, večina nima nobene veze z spremembani, ker za njih se nebo nič spremenilo, ampak nekoliko krat smo priča istim dejanjem ali razmerjam znotraj cerkve in res to gre če vse meje zdravega razuma!
novak.novak
11. 11. 2015 20.40
+2
majster, kdo je tebe učil? zate oče mati, sin hčer ni dobro? imaš kaj sorodnikov? kak jih poimenuješ? sorodnik 3 od starša2? aja, saj ne more bit sorodnik, ko nista v sorodu...
zvonko111
11. 11. 2015 21.31
+1
Nevem kaj točno mi hočeš z tem povedat... ampak ja... seveda še bodo naprej ostajale klasične družine... Oče, mati, sin... ampak tu ne gre tema o klasičnih družinah, pogovarjamo se o gejih in možnosti le teh, da si ustvarijo družino. Jaz mislim, da je vsem jasno, da bodo morali posvojiti otroke in nevem zakaj jih posvojenci nemorejo klicati po imenu? Nevem, jaz naprimer delam na terenu in bil sem pri stranki, ki je oče bil sam z dvema sinovoma ob 10:00 pijan tak da se ni mogel podpisati na delovni nalog in prosim bolše da ne povem v kakšnih razmerah sta živela... Po drugi strani v eni izmed sloveskih bolnic obstaja par zdravnikov, ki vrjamem da bi znala bolše poskrbeti za ta dva otroka, kot pa v tem primeru biološki starš. Zaj v tem primeru kak bi jih klical je njihova odločitev, bistvo je, da v takšnem primeru bi otrokoma lahko ponudli normalne življenske pogoje in bolše možnosti za kvaliteno izobrazbo.
novak.novak
12. 11. 2015 18.49
zvonko, in nisi tega prijavil? socialni pa to? aja, se ne želiš vtikat v druge...? tu pa se, a, junak. in sedaj da kao primer dveh zdravnikov pa to...ti povem jaz primer, kjer ima krščanska družina 10 otrok, lepo vzgojeni, pomagajo na veliki kmetiji in skrbijo drug za drugega, veliki za ta male, in si s tem pridobivajo čut za odgovornost...jim ta dva zdravnika lahk to omogočita? saj dnarja ziher, ko pa bosta dežurala vsak na svojem oddelku...?! zvonček, ne zvončkljaj v tri dni...ni še pomlad...
novak.novak
12. 11. 2015 18.50
aja zvonko, tud money je bil zdravnik, saj veš.... dr. money...zelo kvalitetna izobrazba...
zvonko111
13. 11. 2015 19.05
Dobro, nebom se odzval na vse tvoje provokacije... Glej otroci gredo v posvojitev, ko biološka družina odpove na celi fronti, in takrat, mislim da je bolje da se zaupa ljudjem, ki so jim sposobni nudit dostojno življene... In če to pomeni dva geja ali lezbiki, je še vedno boljše, ko ta dvema pijancema! Tak da ta primer "popolne družine", nevem kako veto ima to z čem... Hočem samo povedat, da nebi smeli diskrimitirat istospolnih partnerjev, pri posvojitvah otrok, katerih so biološki starši že v osnovi odpovedali na celotni fronti! Pa kdo je rekel da nisem posredoval?
pravica00
11. 11. 2015 07.10
-5
bodo muslici naredili red, potem pa boste lajnal ateisti.
biggbrader
11. 11. 2015 06.52
-4
A tisto pa vse velja, kar je v Kardeljevih in Repetovih knjigah napisano ?
pravica00
11. 11. 2015 07.06
+1
dracon
11. 11. 2015 06.48
+6
Ne bom komentiral predloga zakona, vsak ima o tem svoje mnenje in stvari niso črno bele na nobeni strani. Bi pa želel povedati svoje mnenje o RKC. Dajte cesarju kar je cesarjevega in bogu kar je božjega... Niti ni težko razumeti tega stavka, edino RKC ima s tem težave. Kako lahko dokazano s pedofili prežeta ustanova ima sploh moralno držo, da si dovoli takšne izjave, mi pa tudi ni čisto jasno. RKC bi se morala povsem in popolnoma distancirati od takšnih izjav. Vemo, s čim naj se ukvarja vera in cerkev. Navodila so zelo jasna in nedvoumna spisana v knjigi, ki jo poznajo tudi ateisti. Spet organizacija, ki je odgovorna za smrti miljonov ljudi skozi zgodovino in za trpljenje stotisočev pridiga o morali. Popolnoma sprevrženo in bolno. Ampak spet nič novega... Zgodovina se resnično ponavlja.
Ronin SLO
11. 11. 2015 07.00
+1
Ne sem se distancirati, povedati mora resnico...
Cookie74
11. 11. 2015 17.41
+0
sej teb so tut ze v cerkvi povedal resnico. Sej so ti zihr povedal kako morjo ovce sledit pastirju:-)
novak.novak
11. 11. 2015 20.41
-1
kukie, teb so tud povedal o nezmotljivost velikega maršala?
Ronin SLO
11. 11. 2015 06.47
+0
Verbena
11. 11. 2015 06.41
+8
Cerkev naj opravlja svoje poslanstvo, torej širi en božji navk pri ljudeh, ki jim to kaj pomeni...o ostalih stvareh nimajo kaj razglašati, delati neke pridige...če čutijo da to lohka, potem naj tudi sami plačujejo prispevke svojim zaposlenim in odvedejo davek od prispevkov vernikov...zakaj moram sama plačati davek, če sem slučajno izžrebana za eno poslano križanko, kjer je nagrada ušivih par evrov in še od tega mi vzame država svoj del....
Ronin SLO
11. 11. 2015 07.00
-2
A ste kakšen zakon sprejeli, da Cerkev ne sme pridigati po Bibliji?
wolfterier
11. 11. 2015 10.21
+1
Levaki bi ukinili našo cerkev,islam bo pa dober.Kdaj bo otvoritev I centra v Lublan...nje...
Angela Franko
11. 11. 2015 06.34
+7
KOLIKO ZLORAB SE JE ZGODILO RAVNO V OKRILJU CERKVE ????? KAKO SI UPAJO SPLOH GOVORITI IN SE ZRAVEN VTIKOVATI ??? ZA TAKO ZAVAJAJOČE STVARI ,KI SO NAPISANE BI MORALI KAZENSKO ODGOVARJATI .
Slovenec34
11. 11. 2015 06.36
+4
Gledam, da so napisane le stvari...potencialno možne...zakon pa jih ne ureja.
Ronin SLO
11. 11. 2015 06.43
+1
novak.novak
11. 11. 2015 20.44
+1
recimo, da so takrat bili zaostali in nerazgledani..pa tako...da pa so v modernem času ateisti tolk ljudi v tako kratkem na tako učinkovit in uspešen način spravl s tega sveta, to pa je dosežek, a ne...in cerkvi očitajo tisti, kateri so istospolne še dobrih dvajset let nazaj lovil, maltretiral, jih pošiljal na prevzgojo...
svetaKrava
11. 11. 2015 06.31
+1
Saj ko bodo muslimani zavladali, nebo več potreben referendum in kampanij. Bodo resili vse po siriatskem pravu
biggbrader
11. 11. 2015 06.53
+2
devlon
11. 11. 2015 06.30
+3
proti cerkvi, ki je za pedofilijo in grabljenje denarja, seveda
biggbrader
11. 11. 2015 06.54
+0
Aja, ti imaš raje cerkev, ki vodi svetovno vojno.
Ronin SLO
11. 11. 2015 07.01
+2
devion, zelo grdo govoriš, umij si usta z milom
batom@pinkponk.com
11. 11. 2015 06.14
+12
A imamo spet inkvizicijo? Proti beguncrm in proti istospolnim? Pa se koga bi lahko dodsli, ko ste ze pri tem??? Ja, rkc je pa res "verodostojna"...
Ronin SLO
11. 11. 2015 07.02
+1
RKC je proti posvojitvam otrok s strani LGBT
novak.novak
11. 11. 2015 20.46
in proti redefiniciji družine...starš1, starš2, in kaj naprej? bratje, sestre, strici, tete...? kako bodo pol to definiral? bo treba spremenit SSKJ?
plan9
11. 11. 2015 05.25
+7
...zakaj referendum, ko je na dlani, da po vsem svetu izenačujejo istospolne partnerje z drugimi, spet se bo nekdo okoristil na račun referenduma...
mkug5g
11. 11. 2015 05.42
-4
batom@pinkponk.com
11. 11. 2015 06.06
-2
Daj babica jih tut ne more imet, pa vseeno otroke tja na pocitnice peljes?
Slovenec34
11. 11. 2015 06.14
+7
Kaj pomeni babica? Otroci...vnuki...ti pa praviš, da jih ne more imeti.
biggbrader
11. 11. 2015 06.55
Babica jih je po dedkovem naročilu naredila, uni pa nimajo babic.
murate
11. 11. 2015 05.24
-1
se strinjam , da cerkev uradno ne sodeluje v zadevi , kaj pa ministrstvo za delo? Davkoplačevalci plačujemo nekoga na ministrstvu za delo , da bi delal svoje delo , očitno dela vse razen tistega za kar je plačan.Bi bilo treba preveriti ali je bil komentar v krogu njegovega dela.Vmešajte samo še Kučana in Janšo. V tej kampaniji me motijo predvsem zadeve ,ki niso dorečene.Preveč je možnosti , da plačajo nepremišljenost volilcev najbolj nedolžni in ničkrivi pri vsem skupaj.To so otroci ,ki morda danes še rojeni niso. Mislim , da je preveč zakajev kjer ni jasnega odgovora Ni prav , da odrekamo gejem in lezbikam pravico imeti otroka,vendar tudi ni prav , da otroke rinemo v nekaj kar ne vemo kako bo funkcioniralo.Zame je pri vsem skupaj bistvena razlika ali je eden od ,,staršev,, tudi biološki starš ali je otrok kupljen nekje kot kuža,ki se ga jutri odrečeš in ga daš v zavetišče.. Ne vem mislim , da je vseskupaj nedorečeno in je zato preveč nejanosti
plan9
11. 11. 2015 05.29
+1
...to je na vseh ministrstvih, ker nihče ne odgovarja, potem pa referendum, da so oprani kot kanta za smeti...
nevica
11. 11. 2015 05.55
+1
urosq - res je slabim staršem premalokrat vzamejo otroke, ki bi jih lahko dali dobrim - tudi gejevskim, ki bi jim dali streho nad glavo, topel dom z veliko ljubezni in možnost izobraževanja. Ker ljudje, ki ne dokažejo, da je njihova izbira /staršev/ dobra, ne dobijo otrok v posvojitev - zato je bluzenje, da bi homoseksualen par, ki bi posvojil otroka bil slab, totalno mimo!!!! Noben slab par ne dobi otrok v posvojitev.
Ronin SLO
11. 11. 2015 06.59
-2
Aha podpiraš, da bi heteroseksualnim jemali otroke in jih dajali LGBT parom?, Zato pa smo proti zakonu
plan9
11. 11. 2015 05.20
+7
...spet se cerkev vmešava v državne zadeve, naj kazensko že enkrat odgovarja..
šnelpepi
11. 11. 2015 05.24
-6
plan9
11. 11. 2015 05.27
+3
...ljudje smo država, mi tvorimo to, cerkev in ti se raje brigajte, da vam ta bog enkrat ne pade na zemljo...
šnelpepi
11. 11. 2015 05.31
-5
vi in taki se pa ne vmešavajte v otroke...bedniki
plan9
11. 11. 2015 05.42
-1
...bednik si sam, ker si za časa dinozavrov po razmišljanju, otroci so last staršev, posvojiteljev, ustanov, ki primerno za njih skrbijo, ne pa cerkvene pedofilije, istospolni imajo vso pravico do posvojitve otrok, kot si imaš ti pravico obrisati svojo rit...
Slovenec34
11. 11. 2015 05.53
+1
A je njihova pravica nad pravico otroka? Kdo pa otroka vpraša, če mu je prav, da ga posvojiti dva očka ali dve mamici? A mislite, da je otrokom vseeno?
nevica
11. 11. 2015 05.56
+3
Zaščita človekovih pravi je državna stvar!!!! Cerkvena niti malo, ker cerkev od nekdaj krši človekove pravice.
Slovenec34
11. 11. 2015 06.07
+2
In kako bo država zašita pravico otrok, ki si pa želijo biti v hetero družinah? Ali šteje le volja staršev?
Angela Franko
11. 11. 2015 06.39
+0
VOLJA CERKVE TUKAJ NIMA KAJ ISKATI ;KAJ IMAJO ŽUPNIKI Z OTROCI SE MAR BOJIJO DA BODO NJIHOVEGA KI GA NE PRIZNA VZGAJALI ISTOSPOLNI ,ČE JIH JE TEGA STRAH PA NAJ SI JIH SAMI VZGAJAJO IN ZANJE SKRBIJO AMEN !!!
Slovenec34
11. 11. 2015 06.41
+1
Ne, bojijo se lahko tudi za tvoje otroke in tvoje vnuke
Angela Franko
11. 11. 2015 06.48
+0
ČESA SE PA POTEM BOJIJO MIR NAJ DAJO SAJ NIMAJO OTROK ALI ????????
Slovenec34
11. 11. 2015 06.52
-1
Aja, ti gledaš da je življenje tvojih otrok tvoje...pa ni...ampak je od otroka. In tudi njegova pravica je, da ima družino.
Angela Franko
11. 11. 2015 06.59
+2
ŽIVLJENJE OTRO NI ŽUPNIKOVA ALI CERKVENA STVAR JE TO MAR DRUŽINA ?????
Slovenec34
11. 11. 2015 07.43
+1
Ti očitno ne veš točno kaj je družina.
kurimebolac
11. 11. 2015 13.29
-2
Družina je osnovna celica, kot skupnost, ki vzgaja, ni določena s spolom staršev oz partnerjev.
novak.novak
11. 11. 2015 20.47
torej ti, tvoj pes in najdenček ste družina?