Slovenija

Vrtci so dražji, nekateri otroci pa brez preživnin

Ljubljana, 27. 05. 2012 18.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zaradi "podražitve" vrtcev po novi zakonodaji nekateri starši razmišljajo o tožbah. Nekateri pa se soočajo tudi z neplačevanjem preživnin. Trenutno je v zaporu šest očetov, ker za otroke niso plačevali preživnin. Po ocenah ministrstva za delo pa je takšnih staršev okoli 3000.

Pridružite se uradni strani oddaje 24UR na Facebooku s klikom na

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (133)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

blokirani
28. 05. 2012 14.56
+1
Hvala Svetlik!
BlaBlaGluposti
28. 05. 2012 10.38
+9
Včasih se te res preseneti, vendar, treba je pazit komu dovoliš, da ti otroka naredi. In veliko otrok je iz neodgovornosti prišlo na ta svet. Koliko žensk poznate, da so tipa zadržale tako, da so zanosle, koliko žensk poznate, ki so rade z frajeri potem pa jokajo ker jih možje pretepajo in pijejo in zlorabljajo. Žal mi je da tako pišem vendar to so dejstva. Treba razmislit, če se nekatera razmerja dolgoročno splačajo in ali je vredno žrtvovati svoje sanje, svoje življenje..... Želim vse dobro mamicam in malčkom, ker vem kako je ostati sam z otrokom. Težko je to.
Jimi1
29. 05. 2012 10.23
+0
Hja...lepa dekleta ljubijo barabe, ko so pa zgubane in polne otrok pa okoli poštenjakov cvilijo, kako jim je bilo težko v življenju.... No ja...zadnje kar me v življenju zanima je to, da bi pod svojo streho takšne jemal, ki so mladost z mačisti, frajerji,rockerji in podobnimi zgubami preživele.... Če že svojih otrok nimam, pa se mi tudi tujih ne da "pedenati".... Pač izgubljena mladost izgubljeno življenje, ničesar ni možno nadoknaditi. Najbolj me je strah žensk, ki so otroke z barabini naredile, pa po tem iščejo žrtev, ki bi jih bila pripravljena živeti in vzgajati za svoje.
crtomir2
28. 05. 2012 10.14
+6
Če, dajo tistega, ki bi moral plačevati preživnino in je ne plačuje v zapor s tem finančna zadeva otroka še vedno ni rešena. Naj država plača preživnino za tiste , ki je ne plačujejo, za njihov dolg državi pa je takoj na zalogi dovolj družbeno koristnih del, ki bi jih lahko opravili ti neplačniki. Izberejo naj jim tisto delo, ki zelo smrdi, pa se jih bo veliko odločilo, da bodo raje sami plačevali.
crtomir2
28. 05. 2012 10.16
+4
Ne pa da se tožarijo do otrokove polnoletnosti. Otrok potrebuje dobrine celo obdobje svojega odraščanja.
SimonaHamer
28. 05. 2012 10.06
-2
Med ljudi bom šel Med ljudi bom šel s knjigo Hugoja v rokah. In klical ljudem bom in klicali bodo milijoni z menoj. „Dol z vojno, nasiljem, krivico!“ Za mir bom govoril, ljubezen, svobodo. Začutil bom dneva novega sij. Karel Destovnik – Kajuh
Maja Senker 1
28. 05. 2012 09.59
+0
Še več bi jih moglo iti v zapor zaradi neplačevanja preživnine,jaz že tožim več let pa še do sedaj nisem nič dosegla,še vedno je naprostosti in še vedno mi dela sranje.Nič mu ne morejo vzeti v zapor pa ga tudi ne dajo. Ni mi jasn da za ene zakon sploh ne velja. Če je otroka naredil naj še tud skrbi za njega kot se spodobi ne pa da sam na svojo rit gledajo. Otrok od lufta ne more živet in oblečit ga je tudi treba,kje so še ostale stvari! Jaz mam za dva otroka oba šoloobvezna 100€ preživnine za oba.Smešno kajne? Dobim pa tako nič ne,za vse sem sama. Pa še naj nekdo reče da imamo pravno državo.
jezni_jezek
28. 05. 2012 09.04
+4
Poznam enga ko plačuje za otroka in ga ni vidu 4 leta otrok ne želi k njemu
godhead
28. 05. 2012 09.53
+2
liveandletlive
28. 05. 2012 08.54
+4
"Po ocenah ministrstva za delo pa je takšnih staršev okoli 3000." Če ne veš si pač zmisliš eno številko. Samo da je populistična. ... verjetno pa vam jo je prišepnilo kakšno društvo za kvazi zaščito otrokovih pravic ki se imenuje po okroglm geometrijskem liku ...
godhead
28. 05. 2012 09.40
+1
ali pa kar strici iz ozadja pahorjevih malih možganov
liveandletlive
28. 05. 2012 08.51
+10
Kdaj bo na spregled tudi kak prispevek o materah kriminalkah, ki lastne otroke zlorabljajo in izrabljajo za pravno, materialno ter psihično obračunavanje in izsiljevanje bivših partnerjev, proti očetom vlagajo krive ovadbe, indoktrinirajo otroke in jih napeljujejo h krivemu pričanju samo da bi čim bolj škodovale očetom?
Jimi1
29. 05. 2012 10.30
Sem bil dvema šef, ki se jima je to zgodilo. Izsiljevanje lahkoživih žensk brez meja, obiranje do zadnjega centa, tudi po ločitvi nadzor nad njunima življenjema, očitovanje vsake popite pive v gostilni.... Torej nekdanji mož, oče otroka spravljen z pomočjo države v sužnjelastniško razmerje do bivše žene s katero ima otroke, ki jih ne sme videti in jih ženska ves čas proti njemu hujska...
coral
28. 05. 2012 08.46
+3
Moj bivši bi naj plačeval znesek 60,00 € na mesec za mojo hčero.......ta smešno nizki znesek je določila socialna. Plačal ni že desetletje......in po naših zakonih mu to ni potrebno, živi v socialnem stanovanju, na sebe nima pisanega premoženja, je nezaposlen, ne dobiva podpore.......dejansko pa za svojega psa potroši za pasjo hrano več kot 50,00€ na mesec ( je pač rodovniški ) in se vozi z BMV, ki je pisan na njegovo mamico, in seveda na črno dela pri njenem s.p.......no, to je naša država. Pa seveda hčero pokliče samo 1 x letno, da se ji pohvali kako je bilo fajn na morju v tujini ....
mastablasta
28. 05. 2012 08.57
+2
Uporabnik215111
28. 05. 2012 09.03
+11
Zakaj pa on nima hčere pa mu ti plačuj alimentacijo......
coral
28. 05. 2012 11.52
+2
Kamasutra : Zato, ker bi on preživnino vseeno porabil za psa.....
Jimi1
29. 05. 2012 10.39
+1
Tako se zgodi, ko se ženske zaganjate za frajerčki oz sinčki raznih S.P. jevcev, ki na zunaj kažejo ves blišč, na znotraj pa mentalno bedo, ki jo spoznate šele po tem, ko ste z omenjenim enega ali več otrok sproducirale, da bi ga vezale na sebe. Seveda nato sledi zgoraj napisano ravnanje....
Niko_K
28. 05. 2012 08.29
+9
Sem odrasel človek, ampak imam tudi zgodbo s preživnino zame. Oče in mati sta se ločila, ko sem bil star 3 mesece zaradi očetovega alkoholizma. Najprej preživnine ni plačeval, potem jo je nekaj plačeval, potem je spet ni, na koncu, ko sem bil star 18 let, pa je sploh ni več plačeval. (To je tudi na smrtni postelji priznal.) Sam sem bil tako jezen nanj, sem ga hotel tožiti, mati je rekla, da noče imeti z njim NIČ več in tudi na sodišču ga noče videti. Sam sem pri 18 letih seveda bil še otrok in tudi brez sredstev za tožbo. In glede na to, da sem ostal brez vseh sredstev (tudi od mame nisem dobil več kaj dosti), sem pač šel delat (preko študenta, kdo pa te bo takšnega vzel), namesto študirat, podaljšal se je študij, do takrat sem pa živel v konkretnem pomanjkanju itd... Hočem reči.. Tisti, ki ne plačujejo, so navadni gnoji. Moj pokojni foter je imel raje dno flaše kot svojega otroka. Ne rečem. Obstajajo tudi drugi, ki so dejansko žrtve svoje bivše partnerke (npr. kolega plačuje za svojega otroka, partnerka mu pa odteguje, da ga sploh vidi...). Tako, da tu ni neke hitre rešitve...
tantadruj1
28. 05. 2012 08.33
+7
otroci pridejo vedno na svet po izbiri in kot posledica odločitev odraslih, zato bi bil že skrajni čas, da se te odrasle prisili k odgovornosti, ker otrok ni predmet, da si ga zaželiš in potem si ga podajaš kot breme. vsaka civilizirana družba bi morala to preprečiti.
Uporabnik215111
28. 05. 2012 09.06
-2
Pri 18 letih nisi več otrok ampak odrasel človek in če si pričakoval, da ti bo mamica dajala si zelo sebičen. Jaz sem takoj pri 15ih začel delati preko študenta, počitnic nisem poznal, varčeval in si plačal študij In vse to, ne boš verjel, brez očeta in brez njegove preživnine....
Jimi1
29. 05. 2012 10.43
+2
No ja tudi za me starši po 15-tem niso hoteli več slišati, da bi mi pomagali pri šolanju in kasneje študiju. Celo sam sem bil pri hiši le za del. silo, na koncu pa je po očetovi smrti mater skoraj 3 desetletja mlajšega žigoloja staknila in z njim zapravila skoraj vse kar je bilo otrokom od ust utrgano in kar smo pomagali soustvariti v sklopu družine. Še nujnega deleža ni bilo na koncu in ga ne bo kje dobiti....
tantadruj1
28. 05. 2012 08.25
-2
leta 2012, pa tudi 1990 in prej,,,, bi lahko kdo malo bolj razmišljal, preden je naredil otroka, ker poslušat o tem, da starš ne plača preživnine za svojega otroka, gre meni počasi že na ko...lanje. kljub temu, da so jih zaprli naj še dnar izterjajo. in te fore o materah samohranilkah so tudi že dosadne res... ženske se ne samooplodijo in prosim, če druga polovica prevzame odgovornost za svoja dejanja.
6zabica
28. 05. 2012 08.21
-3
Vrtec dražji, starši, ki niso prijavili vsega kar imajo bodo morali za nazaj plačevati...sami so si krivi. Če ste znali otroka narediti, potem morate zanj tudi skrbeti - če se s partnerjem ne zmoreta dogovoriti bo odločilo sodišče, lahko pa se dogovorita, da imata sostarševstvo - drug drugemu ne izplačujeta preživnine in otrok je nekaj časa pri enem od staršev in enako polovico pri drugem - velja v primeru, če sta oba starša v glavi ful porihtana in znata njune zamere dati na stran!!!!!
godhead
28. 05. 2012 08.08
-16
ti otroci, ki ne prejemajo preživnin so itak samo tisti od priseljencev, tako da sploh ni panike. pravi kleni slovenci ostanejo skupaj dokler jim smrt ne loči, otroci pa imajo oba starša, ki seveda nista istospolna. kar tako naprej, ave janša, ave ljudila novak!
Vinko Bosina
28. 05. 2012 08.20
+6
se motiš,imamo takšen primer pri nas,pa smo vsi Slovenci
abyxxx
28. 05. 2012 08.21
+6
moj otrok ni priseljenec, ....tako da ne govort če se ne prepričaš....žalostno je to da mora otrok trpet in bit prikrajšan za tisto kar mu pripada......
godhead
28. 05. 2012 08.43
+3
žal mi je ,da nista razumela poante obrnjenega komentarja
mastablasta
28. 05. 2012 08.59
+3
svjatoslav
28. 05. 2012 08.07
+7
Preživnina bi morala biti plačevana s strani države, očetje (ali matere) pa bi jo morali vračati v proračun. Če ne - direktna izvršba. Preživnine niso visoke (samo štiri v državi so nad 300 evrov), skrb za otroka pa bi morala pred čemerkoli drugim. Tisti, ki imajo za pivo, za otroka pa ne, so za v zapor.
abyxxx
28. 05. 2012 08.22
+4
se strinjam...celih 50 eur mu je bilo določenih,pa jih nima (kao) za vse ostalo pa ima,za dopuste itd......
amakrkr
28. 05. 2012 08.23
+2
Ja bi te rad vidu kak vesele bi ti plačeval preživnino za otroka, za katerga sploh nisi ziher da je tvoj ker se je tvoja bivša ženkica rada *khm* še s kom. :) Poleg tega je pa še otroka naščuvala proti tebi da te sovraži v dno duše. Denar, ki bi ga ji pa nakazoval bi šel pa direkt v njeno novo oblekco in čevlje. Ni vse črno belo.
I G N O R A N T
28. 05. 2012 08.01
+1
Vaši otroci niso vaši otroci. Sinovi in hčere klica Življenja k Življenju so. Po vas prihajajo, a ne od vas. Čeprav so z vami, niso vaša lastnina. Lahko jim darujete svojo ljubezen, toda ne morete jim dati svojih misli, kajti oni imajo svoje misli. Lahko sprejmete njihova telesa, ne pa njihovih duš, kajti njihove duše že prebivajo v hiši jutrišnjega dne, ki je vi niti v svojih sanjah ne morete obiskati. Lahko si prizadevate, da boste takšni kot oni, toda ne trudite se, da bi oni ravnali kot vi. Kajti življenje ne teče nazaj in se ne ustavlja ob tem, kar je bilo včeraj. Vi ste lok, iz katerega so kot žive puščice izstreljeni vaši otroci. Lokostrelec pa vidi cilj na poti neskončnosti in On s svojo močjo napenja lok, da bi Njegove puščice mogle leteti hitro in daleč. Naj napetost, ki jo ustvarja v vas Lokostrelčeva roka, rodi veselje, kajti kakor ljubi puščico v letu, tako ljubi tudi lok, ki miruje. Kahlil Gibran
enasmrklja
28. 05. 2012 09.32
+1
res je, otroci niso naša last, ob njih se tudi sami učimo... in ta obdobje je zelo lepo in naloga starša je predvsem pripraviti otroka na samojno življenje in predstaviti prave vrednote - le te pa niso v materialu ali brezmejnemu bogastvu, ker ne verjemem, da so Hildica ali Zidar in še drugi zdaj kaj bolj srečni, ko so nakradli kup družbenega denarja. Otroke je potrebno naučiti odgovornosti, da kasneje, ko bodo sami starši plačevali preživnine v primeru ločenega življenja.
ivo55
28. 05. 2012 08.00
-4
Polovica samohranilstva je izmišljena !!!!!!!!!!!! Posledice šlamparije socialnih služb ( nedela pri nadzoru ) pa čutimo vsi!!!!!!! Tisti , ki plačujemo to sprijeno sprenevedanje " samohranilk " in tisti otroci, ki so prikrajšani!!!! RED in še enkrat RED je potreben predvsem, "preobremenjeni" uslužbenci v sociali...ne pa slabi izgovori...!
srpko
28. 05. 2012 06.39
+22
Otrok star 16 let. Živi z materjo. Otrok zavrača stike z očetom ki si jih želi. Ne odgovarja na klice in sms. Mati onemogoča stike očeta z otrokom. Ali je oče dolžan plačevati preživnino za otroka?
lila2140
28. 05. 2012 07.06
+5
maijster
28. 05. 2012 07.15
+16
....to kar si zapisal je čista zgodba ki se odvija pri mnogih starših-parih,kateri so odšli narazen,zgodba v kateri je otrok talec dveh odraslih človekov,ki se neznata medseboj dogovoriti in manipolirata z otrokovimi čustvi,....
tiaelina
28. 05. 2012 07.17
+7
DA!!! DA!!! DA!!! Kakšno vprašanje je pa to?? Jaz sem oba starša "sovražla" v puberteti pa sta me OBA vseeno futrala pa se z mano ukvarjala dokler me nista na noge spravla. !6-letniku pa res ne moreš zamerit, ker si v takem primeru SAM 16 let v glavi..
sosoa
28. 05. 2012 07.40
+0
srpko
28. 05. 2012 07.45
+6
Pa poglejmo kdo ima kaj v tem odnosu: - mati otroka ima življenje z otrokom in očetov denar - oče nima nič: ne otroka s katerim bi užival ne svojega denarja - otrok ima očetov denar in življenje z materjo, nima pa očeta Kdo je torej veliki gubitnik?
albatros
28. 05. 2012 08.12
-2
Otrok, in to zato, ker sta ga pred 16 leti namigala brez njegovega soglasja. Zamudila sta se pet minut, kaj pa potem? Ja, potem se pa začne življenje. Seks in otroci nimajo skupnega popolnoma nič. Bo to komu kdaj potegnilo? Zaradi tega je država v * Ker tudi naše \"liderje\" so vzgojili ali bolje NISO vzgojili njihovi starši!! Dokler ne bo zdajšnjim in prihodnjim staršem prišla v glavo ODGOVORNOST, lahko pozabimo na kakršenkoli napredek. Stihija se bo nadaljevala do bridkega konca, ko bo zmanjkalo cvenka tako v državni blagajni kot doma. Pa razmislite, če ni tako!
iss
28. 05. 2012 08.14
+4
Izgubi otrok, ker nima obeh staršev. Otrok je še vedno očetov in po zakonu mora tudi oče skrbeti zanj. Kakšen je pri tem njun odnos, sploh nima veze, njegov otrok mora še vedno jesti in it v šolo. Če ne želiš imeti otrok, moraš razmišljati prej...
Tucci
28. 05. 2012 05.35
+19
Vsak starš je dolžan preživljati svojega otroka, ne glede na vse. Ostalo so le izgovori.
pankration
28. 05. 2012 03.28
+9
Npr. Par se poroči in čez nekaj časa dobita dva otroka. Kupita stanovanje ali hišo. Po raznih prepirih se ločita. Žena vrže moža iz stanovanja, mu pobere pol premoženja in nato mora mož plačevat še polno preživnino. Čeprav ima komaj za najemnino ter elektriko. Poznam človeka, ki je izgubil službo in ni več mogel plačevati preživnine. Bivša žena ga je tožla in pobrali so mu hišo, dobesedno vrgla ga je iz lastne hiše. In kje je pa tukaj pravičnost. Lahko bi začasno ustavili plačevanje preživnine vsaj dokler ne bi dobil nove službe. Ampak vedno imajo ženske prednost.
Alojz Železnik 1
28. 05. 2012 05.36
+5
Kateri moški se poroči pod takimi pogoji, ki tu veljajo, je nor. Zato je porok vedno manj, vedno več je življenja brez poroke. To je sicer manj kvalitetno a je vseeno bolje od opisanega, ko se mož izroči na milost in nemilost ženi.
maijster
28. 05. 2012 07.19
+5
...nobeden od para,nemore vreči iz hiše ali iz stanovana nobenega,neglede gdo je zapisan kot lastnik nepremičnine,kajti v skupnem življenju sta itak solastnika vsega,.....
tiaelina
28. 05. 2012 07.24
+7
ženska pa MORA imeti denar za otroke in PLAČEVATI za njih ne glede na to ali ima služba ali je nima!!! Preberi si najprej zakonik glede deljenja premoženja po ločitvi pol pa bedarije piši.. Pa tudi če nisi poročen veljajo isti zakoni, če živiš skupaj in imaš otroka, tako da ne kar neki na pamet pisat pa da zarad tega je manj porok. Je pa vse manj moških, ki dejansko prevzamejo odgovornost, ko pride do takih situacij.. Dejstvo je, da otroka NE zanima, če imaš služba- otrok hoče jest pa hodit okrog oblečen pa imet vse to, kar imajo drugi otroci!!
maijster
28. 05. 2012 07.28
+4
...se strinjam v celoti in kot sem že zapisal,otrok si ni izbral pri katerih starših bo rojen,.....
jetam
28. 05. 2012 07.47
-1
Se pravi nima denarja za prezivnino ima pa v lasti nepremicnino? Tipicna slovenska. Rajsi bomo stradali kot prodali hiso. V takem primeru vzet vse!
6zabica
28. 05. 2012 08.10
+0
Vse je odvisno od vzgoje in porihtanosti staršev (obeh) v glavi. Dajte si prebrat zakon preden tu pišete kar nekaj...V zakonu tudi piše, da če otrok šole ne obiskuje in tistega, ki mora plačevati preživnino o tem ne obvesti, ima zavezanec za preživnino pravico to tudi od otroka oz. zakonitega zastopnika izterjati, tako, da vloži izvršbo na sodišče.
tiaelina
28. 05. 2012 10.38
-1
in otrok NIMA OČETOVEGA DENARJA- ga ne more imeti, tako da nehajte s tem, da ubogi revež moški ostane brez denarja, plačeval naj bi SAMO PREŽEVNINO za otroka, čisto nič več in nič manj!!! Ja, ubogi moški pa res.. Še preževnino naj plačuje.. Pa kje ste kaj tazga videli in slišali?? NORO!!! Največji problem je ta, da v primeru ločitve nekateri moški enostavno "pozabijo" koliko stanejo otroci.. Moj prijatelj, ki je ostal brez službe in je ločen in ima dva otroka je šel enostavno kelnarit (pa niti slučajno ni bil prej natakar), pač vedel je, da mora zaslužit za otroke (in zase!!) in je prevzel odgovornost kot PRAVI MOŠKI in ni sedel doma pa jokal, da je brez službe in nima denarja za preževnino!!! Ko imaš enkrat otroka, ni več prostora za vzvišenost in ponos, ga pač preživiš na kakršenkoli način, ker si ga TI na svet spravil!!
DAEMONIUM
28. 05. 2012 00.38
+44
Saj ni niti važno kako otrok nastane, važno je kakšen odnos ima država do otrok. Naša banana republika ima slabšega kot ima svinja z mehom. Špar program se gre na otrocih? Kaj takšnega ni počela nobena vlada do sedaj, razen te gnile, protislovenske in vlade ki je s prevaro prišla na položaj. In ta t.i. država grer zmanjševati dodatke otrokom, SVINARIJA NAD SVINARIJAMI!! Kaj bo čez 50 let ko bomo izumrli? Avstrija da na enega otroka po 400 eur vse s ciljem, da bo čim več avstrijcev pa mi? Nas je bil 21 let samostojnosti en navaden gobec, drugace pa smo slabši kot kosovarji, samo zavedamo se tega še ne! To je realnost te države pa nič drugega! Kot takšna si momentalno tudi ne zasluži da sploh obstaja, kaj pa nam bo država v kateri je peščica tajkunov s politično močjo pokradla cel narod? Bolje da nam tujci vladajo, nas vsaj tako pokradli ne bodo kot so nas pokradli naši lastni!
fiftgear
28. 05. 2012 01.20
+6
thhomas
28. 05. 2012 09.54
+1
Preden kritiziraš neko vlado se najprej pozanimaj katere vlade plod je socialna zakonodaja!
nikajana
28. 05. 2012 11.38
avstrija ne da za enega otroka 400,00 eur....................za tri dobi 510,00-preverjeno