Slovenija

Vladi delavci migranti zagrozili z državljansko nepokorščino

Maribor, 05. 03. 2016 19.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Slovenci, ki se vozijo na delo v tujino, večinoma v Avstrijo, so znova na okopih. Več kot dva tisoč se jih je zbralo v Mariboru, na sestanku novoustanovljenega Sindikata delavcev migrantov. Vladi so zagrozili z državljansko nepokorščino.

Slovenci, ki se vozijo na delo v tujino, večinoma v Avstrijo, so znova na okopih. Več kot dva tisoč se jih je zbralo v Mariboru, na sestanku novoustanovljenega Sindikata delavcev migrantov. Vladi so zagrozili z državljansko nepokorščino.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (238)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

blokbi
07. 03. 2016 18.39
+4
"Če je doplačilo v Sloveniji bolj visoko kot v Avstriji plačaš, potem je nekaj hudo narobe. Če ti Slovenija olajšavo ki jo v Avstriji dobiš v celoti pobere, potem je nekaj hudo narobe. Če ti Slovenija stroške (prevoz, malca) ki jo Slovenski delavec dobi brutto (neobdavčeno) prizna samo kot olajšavo (torej netto), potem je nekaj hudo narobe. Vsak ki dela v tuji državi je automatsko v toti državi zavarovan. To vklučuje tudi njegove družinske člane če nimajo svoje dohodke. Torej če se eden od njih zdravi v Sloveniji (kar je po mojem nelogično, če imaš možnost do avstrijskega standarda), potem avstrijska zavarovalnica slovenski povrne stroške. V zvezi z vtrcom, šolanjem itd. lahko pozabijo na vse subvencije, štipendije itd. in plačajo največ, ker se to izračuna po brutto dohodku, čeprav zaradi nepravic imajo manjši netto kot slovenski delavec z enako brutto plači. Če si nebi poiskali službo v tujini in bi bili v Sloveniji brezposelni in na sociali za zgoraj navedene stvari nebi prispevali nič.Tudi ni res da nebi plačali nič, samo če je doplačilo tako veliko potem začneš malo rasmišlat. In nobeden cežmelni delavec nebi imel nekaj proti če bi se zadeva rešila na način da bi se davki znižali vsem Slovencem. Samo pride državo bolj poceni če jim da neki privilegij ki potem lahko odzame ko se slovenski delavci zaradi tega pritožijo. Če so potem vsi na slabšem pa so zadovoljni. Deli in vladaj v Sloveniji zelo dobro deluje. Če jim nekaj ni prav naj se odselijo, je tudi tipični nasvet. Če negdo opozarja na nepravilnosti, Probleme ali da je v drugi državi nekaj bolše rešeno (npr. nižji davki ali prijaznejša davčna lestvica) naj se preseli tja, namesto da bi se ta država vzela kot vzorec. Marsigdo se je že preselil. Veliko jih o tem razmišla. Tisti ki se ne preselijo imajo svoje razloge. Imajo domačijo ki jo nočejo prodat, ker je služba v tujini samo začasna rešitev in se mislijo vrnit. Če jo ne prodajo ali prepišejo na nekoga drugega finančni urad lahko določi da imaš ekonomski interes v Sloveniji in si davčni rezident Slovenije, čeprav živiš v Avstraliji in prideš samo enkrat letno na obisk. Mogoče ne morejo prodat nepremičnino po realni ceni ker je v enih od najbolj revnih in presperspektivnih regij Slovenije. Mogoče imajo starše za obskrbet ki jih nočejo zapustit. Otroki posebej mlajši se hitro navadijo na novo okolje.Nenazadnje če se vsi odselijo ki malo kaj mislijo in uprejo nepravicam je to neka vrsta negativne selekcije. Ostanejo samo še ovce in nekaj volkov"
enakostzavse
08. 03. 2016 11.40
-1
Ja maš prav, nekaj je hudo narobe ! S tabo.
blokbi
07. 03. 2016 15.06
+3
1. Zavarovanje placa zavarovalnica ki jo imajo migranti v Avstriji! Torej, ce ze kdo od migrantov obiskuje zdravnika v SLO, placa slovenskemu zdravstvu to AVSTRIJA! 2. Otroci so prav tako zavarovani v Avstriji, vse gre na racun AVSTRIJSKE ZAVAROVALNICE! Slovenci ne placujete nic migrantom!!! 3. Vrtec placujejo migranti enormno vec!!! Ker se gleda dohodek! NE placujete slovenci njim subvencije ampak kvecjemu oni vam!!! 4. Ceste placujemo vsi pri REGISTRACIJI!!!! NICESAR NE PLACUJETE SLOVENCI NJIM 5. Malice in prevoznih stroskov slovenija kot olajsavo pri izracunu davcne napovedi migrantom NE PRIZNAVA! ali pa priznava delno, ker Jim malico in kilometrino OBDAVCI!!!! Torej je to DISKRIMINACIJA!!!! 6. in se zadnjic, ce bi delala Slovenija na delovnih mestih se kje drugje kot samo v LJubljani bi imeli Slovenci v prekmurju, stajerski, koroski lahko mesto v Sloveniji! Ker pa politike briga kaj se dalec od LJ dogaja, pa delovnih mest ze leta in leta NI!!!!! Migrantom ste lahko hvalezni, da vam iz proracuna ne jemljejo socialne pomoci, otroskih dodatkov, stipendij in ostalih socialnih transferjev ki bi vam jih drugace, ce bi bili raje v SLO brezposelni!!!!!!!!!!!!!!!! 7. IN DAJTE SE MALO POZANIMAT IN NEHAJTE LAGAT IN ZAVAJAT NEVEDNEZE!!!
deathbite
08. 03. 2016 10.05
+1
In kdo plačuje šolanje, policijo, gasilce, ....? Avstrijci zagotovo ne. Če živiš v Sloveniji, si dolžan participirati za delovanje države. Pa kakršna koli je že ta Država! Lahko pa se preseliš v tujino in boš plačeval davke samo tam. Pa še nekaj. za propad lokalnih podjetij, tovarn, ni kriva "Ljubljana". Krivce je treba iskati lokalno.
enakostzavse
08. 03. 2016 11.41
deathbite ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
lukarija
07. 03. 2016 15.03
+3
hvala vsem in moderatorju, pa saj sem napisal samo resnico ! Nikoli več na tej strani !
rde?kar
07. 03. 2016 14.25
+2
Ja seveda rdečim zmanjkuje denarja . A migranti tudi nam plačujejo za zdravstvo šolstvo in socialo.
enakostzavse
08. 03. 2016 11.42
-1
Imaš prav, ker ga je janša, tvoj idol in njegovi pajdaši, pokradel.
deathbite
07. 03. 2016 12.53
+0
Od kod ideja dnevnim migrantom, da smo mi, ki delamo v Sloveniji dolžni plačevati za šolanje in zdravljenje njihovih otrok, subvencije vrtcev, oni pa ne bi dali nič?! Dvojno obdavčenje poznajo še kje drugje in ne samo pri nas.
deathbite
07. 03. 2016 12.54
+2
Znižanje obdavčitve najbogatejših v Sloveniji pa je domislica janševe vlade. In tako je ostalo še danes.
jokal
07. 03. 2016 12.58
+1
pa še lepše plače imajo, očitno jih je zgrabil pohlep v neskončno. enaka pravila za vse, ki živimo v sloveniji.
bareti?
07. 03. 2016 12.59
+0
Vi plačujete zdravstvo delavcem migrantom :)) A da res ? A kar preko avstrijske zavarovalnice? Pajaci :) Levica za vas parazite potrebuje denar in zato ožema delavce. To je vse.
bareti?
07. 03. 2016 13.03
-1
Enaka pravila ? Super. Potem je treba priznati enake olajšave, potne stroške in malice.
jokal
07. 03. 2016 13.33
+0
če bi imeli kulturo, bi si mogoče lahko s pomočjo dobrega pogajalca izborili kakšne olajšave. če pa ne znate drugo kot samo pljuvat, grozit, hujskat, lagat in grozit s nepokorščino, ste si sami krivi. mariborčani so itak sinomim za narod brez kulture (radarji, vandali pri nogometu, bakle, nepokorščino itd.). zato ni čudno, da jim standard šepa.
deathbite
07. 03. 2016 13.33
+2
baretič (z mehkim) Še enkrat, , kdo plačuje šolstvo, zdravstvo za otroke dnevnih migrantov? Policijo, vojsko, gasilce....Bo? Ali ti prevedem v srbohrvaščino, svahili, nemščino.....da boš razumel!?......"Tena, ambao hulipia elimu, huduma za afya kwa watoto commuters? Polisi, jeshi, moto..."
deathbite
07. 03. 2016 13.36
+4
murgl, bebav nasmeh ti je ostal! Tvoja mama še dela na Šentilju?
prašek
07. 03. 2016 13.42
+3
deathbite
07. 03. 2016 14.10
+5
Na, pa je izginil. Oni z mekanim Ć. Menda je šel po nova navodila! Ali pa po arhivih blodi......Išče odgovore.
blokbi
07. 03. 2016 14.31
-2
spet en ki zavaja in LAZE!!! NIC NE PLACUJETE ZA DELAVCE MIGRANTE!!! avstrijske zavarovalnice placujejo slovenskemu zdravstvu ce gre kdo od njih k zdravniku v SLO!!!!!! VRTEC PLACUJEJO §KRAT VEC KOT VI da lahko vi dobite lepo subvencijo!!! SAMO LAZETE SLOVENCI; TAKO KOT VASA VLADA; KRADLI BI DRUGIM IN LAGALI; SAJ SI DRUGE VLADE SPLOH NE ZASLUZITE!!!!!!!
jokal
07. 03. 2016 14.46
-1
samo jamranje, ojej tako ste bogi dnevni migranti, nihče vas ne sili, da hodite igrati hlapce k jodlarjem.
bareti?
07. 03. 2016 17.15
-1
Dedathbite :) Ker ti je blokbi že natančno odgovoril, se ne bom ukvarjal s tabo. Mimogrede, če je tvoja mati bila partijska nastavljača, kot praškov, ne sodi ostalih po njej.
bareti?
07. 03. 2016 17.17
-1
jokal. Pridi in nam razloži. Ne se tu skrivati. Ker si samo smešen :)
deathbite
08. 03. 2016 09.31
+1
Avstrijska zavarovalnica plačuje SAMO za avstrijskega delavca. In kdo plačuje šolstvo, policijo, zdravstvo....za otroke migrantov?? Kaj je zdaj?? Bo odgovor ali ne?? Samo nabijanje podrepnikov hijen!
enakostzavse
08. 03. 2016 11.46
deathbite, ne se matrat z tem zabluzancem z mehkim. Mu višina ikujev ne dovoli it čez naročila ljubljenega, senčnega.
enakostzavse
07. 03. 2016 12.16
+1
baretić se je šel zjokcat na nora tv in velikega vodjo vprašat , kaj naj napiše, hahahaahahah
deathbite
07. 03. 2016 13.34
+4
Kje pa piše, da je rdeč??!! Morda je samo pošten!!
prašek
07. 03. 2016 13.44
+3
baretič dela , kljub svojim 15 letom, že 20 let v Avstriji ! Ona se razume v vse !
deathbite
07. 03. 2016 13.57
+5
bareti?
07. 03. 2016 17.16
-1
Itak :) In to prašek trdi, čeprav se boji preveriti v živo :))
enakostzavse
08. 03. 2016 11.48
mekani, glavno da si ti objavil tvoj naslov. Oh kaki butli so tukaj nastavljeni . Pa saj jih vidimo na shodih, v živo, če se temu lahko tako reče.
enakostzavse
07. 03. 2016 11.53
-1
Spodaj je že nekdo omenil, da avstrijci na začasnem delu zunaj, enako plačujejo svoji državi razliko do lastnih davkov!!!!!!!!!!! In kaj sedaj, so naši gastarbajterji pametnejši od avstrijcev ? Ali pa bolj požrešni ? Sicer pa tega "podpredsednika" tega sindikata poznam. Bubana oseba, nesposobna vzgajat lastne froce. In take potem lahko hitro ponucaš za svoje politične igrice in pridobivanja glasov.
bareti?
07. 03. 2016 11.54
-2
Hehe, idi jim osebno povedat, če upaš, bolnik rdeči.
enakostzavse
07. 03. 2016 12.03
+2
ne bom pisal nič ker vidim da nisi nekako stabilen. Spodaj si se tudi hotel delat pametnega, v zvezi z Švico, pa si pogrnil. To je že vam prirojeno, da pogrnete hahahahahaha
Tehhnik
07. 03. 2016 12.18
-3
Razlika je v tem da je doplačilo v Sloveniji pri majhnih dohodkov višjo kot pri visokih. Torej manj zaslužiš, več doplačaš (procentualno in večinoma tudi nominalno). Pa tudi izračun doplačila je v Avstriji bolj pravičen in upošteva več strošk in olajšav iz druge države.
jokal
07. 03. 2016 12.38
+3
gor je isto, tisti, ki imajo v švici minimalca padejo v avstriji v visok davčni razred, in plačajo razliko. ni to nobena slovenska posebnost. drugače pa, a poznaš sistem in olajšave tam ? ali pa samo tako na pamet govoriš ?
jokal
07. 03. 2016 13.08
+3
piše, da je malo razlik, haha olajšava od 54 € na leto, pa še ta se lahko zmanjša, kakšna razlika. dragi moj, ne trudi se nasilno iskat nekih razlik, ker jih NI.
deathbite
07. 03. 2016 14.21
+3
Kje pa piše, da je rdeč??!! Morda je samo pošten!!
enakostzavse
07. 03. 2016 11.39
+3
In kaj zopet počnejo sdsovci in nsijevci med temi migranti ? Organizatorji zgage in razula so si zopet našli nekaj hlapcev ! Ah ja, pričakujejo donacije, ker jim izrekajo podporo. Prej se je temu reklo BERAČENJE !!!!!!!!!!!!!!!
Tehhnik
07. 03. 2016 11.47
-2
Imamo že izkušnje z predvolilnami obljubami. Nebomo še enkrat nasedli. Ne boj se. Od politikov zahtevamo plačilo v naprej.
enakostzavse
07. 03. 2016 11.55
+3
A za nazaj (miliardne luknje iz časa 04-08 pa ne?) pa ne boste zahtevali plačila?
puntova
07. 03. 2016 10.47
-1
Do kler, nam bodo vladali levaki, samo obljube gor obljube dol, minimalna plača 1000€, vlada SMC najbolj etična vlada, ki je zbirka lopovov in prevarantov. Kaj nam proizvaja ekonomska fakulteta - učenjake kako delati za svoj žep in krast delovnim ljudem. Levaki samo še gledajo kje se kaj da ukrast delovnim ljudem, pa lamuharje podpirat to je svoje volivce.
enakostzavse
07. 03. 2016 11.35
+2
"Zbirka lopovov in prevarantov" ? A prosim pojasniš to tvoje pisanje. Kdo je lopov-prevarant ?
bareti?
07. 03. 2016 11.54
-3
enakostzavse
07. 03. 2016 11.57
-1
To smo že navajeni od vas. Za spremembo navedite nek dokaz. Ah ja , niste sposobni niti Erjavca vržt, kaj šele vlado, bubančki. In če tvoja navedba vseeno drži, potem kažete še enkrat več nesposobnost do vloge dokazov in odstranitem političnih nasprotnikov hahhssh. Nesposobni na vseh frontah.
enakostzavse
07. 03. 2016 12.04
+4
baretić, a je preveč napisanega, pa ne razumeš ? Ah ja, prenizek si.
bareti?
07. 03. 2016 13.01
-2
Cerar je lopov, ki podpira lopove. In to je narod že sam spoznal, tako da je Cera r že zgodovina.
jokal
07. 03. 2016 13.03
+2
lopovi so tisti, ki nočejo plačat davek.
RdecaZvezda
07. 03. 2016 09.58
-4
delavci migranti ,a ne bi bilo bolje,da bi zbirali podpise,da se že enkrat odcepi ŠTAJERSKApomurje in koroškaOD MATIČNE DRŽAVE,ker tudi nam ni lepo posebno upokojencem,za katere tako lepo skrbi Rjavček
jokal
07. 03. 2016 10.14
+1
in po odcepitvi bi šlo tem "slovenskem bangladešu" boljše ?
bareti?
07. 03. 2016 10.24
+1
Prav gotovo. Bi pa pobralo vas, družbene parazite.
enakostzavse
07. 03. 2016 11.43
+3
baretiću, a veš kaj pomeni "PARAZIT" ? Po vikipediji :"Zajedavec (tudi zajedalec) ali parazit je živalski ali rastlinski organizem, ki živi v skupnosti z drugim organizmom, a ima korist le zajedavski organizem, gostiteljski organizem pa trpi škodo"!. Povsod vas že poznajo in vas do potankosti definirajo. GO, la, zen sdsovska.
bareti?
07. 03. 2016 11.55
-3
enakostzavse
07. 03. 2016 12.00
+3
To je vse kaj tvoj intelekt premore ? Ali pa imaš ozebline od držanja svečk v takem vremenu hahahahahaah Kako pa kaj šmarnca ?
jokal
07. 03. 2016 09.13
-3
VI kradete državi, ker ne plačate, kar ji pripada. v nespoštovanju zakonov in iskanje lukenj v zakonih je pa slovenec res na prvem mestu. potem se pa gre nekega poštenjaka, kao da so oni tam gor nespošteni in lopovi. naj se slovenec v ogledalo pogleda, mogoče bo ugotovil, da sam še večji lopov od vseh tistih, katere nonstop obsoja.
ROMELS
07. 03. 2016 09.51
+0
A oni, ki vladajo Slovencem pa niso slovenci?
jokal
07. 03. 2016 10.12
+0
Tehhnik
07. 03. 2016 11.21
+1
Samo se ne strinjamo z višinom in načinom izračuna zneska ki Vlada misli da ji pripada.
bareti?
07. 03. 2016 08.58
-2
Tudi ta denar bo za lopovska vlada vračala. Preko EU sodišča. Kot je vrnila vse do sedaj.
enakostzavse
07. 03. 2016 11.47
+2
Preko EU sodišča, sedaj Slovenija plačuje samo za kriminal kateri izvira iz sds in njih hlapce nsija. Vaše vladanje še dooooolgo ne bomo pozabili.
lukarija
07. 03. 2016 08.52
+1
Država je migrantom že enkrat vračala denar od prevelikih dohodnin. Vrača varčevalcem NLB, izbrisanim, elektru hrvaške, sladkorna tovarna Ormož... Zgleda da ji mora EU diktirat, kdaj dela napake, ki nas stanejo. Nisem migrant, sem za migrante ! Svoj denar imate naložen in ga dobite enkrat nazaj.
ROMELS
07. 03. 2016 08.38
-2
Ta rdeči so slovence nagnali njihovi potomci bi pa tujce na njihova mesta. Nobene konvencije ZN ne spoštujejo.
enakostzavse
07. 03. 2016 11.49
+2
jokal
07. 03. 2016 08.37
+2
avstrijec, ki dela v švici za minimalno plačo (35000 € na leto) na leto, mora v avstriji tudi doplačat še 7000 € davka letno. nihče se buni in ne dela zgage. očitno s takšnimi srečanji in nepokorščinima kažete tam spadate. na divji zahod, in nikamor drugam. radi bi bili švica, po obnašanju in kulturi ste pa še svetlobna leta od tod oddaljeni.
bareti?
07. 03. 2016 08.58
-1
jokal
07. 03. 2016 09.02
+6
v švici plača okrog 3000 €, ker ima pa avstrija na ta dohodek višji davek, mora pa še v avstriji še doplačat 7000 €.
Tehhnik
07. 03. 2016 10.28
-1
Razlika je v tem da Slovenija obdavči majhne dohodke bolj kot visoke. Torej manj zaslužiš, več doplačaš (procentualno in večinoma tudi nominalno). Pa tudi izračun doplačila je bolj pravičen in upošteva več strošk in olajšav iz druge države.
deathbite
07. 03. 2016 12.52
+1
Da so bogati manj obdavčeni je zasluga ivanove vlade, ki je razbremenila najbogatejše.
ONniON
06. 03. 2016 21.33
+5
po podatkih statističnega urada je pod pragom revščine za leto 2014 živelo 14,5 % delež slovencev leta 2007 jih je bilo 11,6 % za primerjavo
Tehhnik
06. 03. 2016 22.47
-4
Leta 2007 je bil prag pri 7750,- . 2014 pa pri 8600,- . Se je v tem odobju samo povprečna plača tako razvila ali tudi cene?
Tehhnik
06. 03. 2016 22.58
+0
Kaj me pri toto statistiki EU-SILC moti, je da je revčina definirana kot 60% povprečne plače ene države. Z takšnim dohodkom se človek več nebi mogel v celoti udeležit pri socialnem življenju kot sodržavljani. Če pa gledamo bolj EU-globalno. En reven Avstrijec si lahko privošči več kot en reven Slovenc
Tehhnik
06. 03. 2016 22.59
+2
Ne da govorim o Mađarih, Bulgarih, Hrvatih. Kakšna je to Unija ki so takšne razlike v standardu.
enakostzavse
07. 03. 2016 12.12
+0
tolar, ti še tudi nisi slišal za to, da se brezposelnost in s tem propad gospodarstva, pokaže komaj čez en čas. V dveh , treh letih. Sedaj pa računaj !!!!!!!!!!!! In vzami v obzir, da se ta izbruh dejanskega stanja, podaljša, če nekdo hoče to prekrit. In naj še ti povem tole, da statistika ni vedno pokazatelj dejanskega stanja.
br.0001s
06. 03. 2016 21.05
+9
bravo naši migrantje!!! ja sn z vami!!!
Balki30
06. 03. 2016 18.22
+15
Če bi tile migranti ostal v slo...bi jim moral dat socialko...če delajo zuni...pa nosijo denar v slo...in ga zapravljajo...in za vsako stvar plačajo ddv pa trošarine pa tak.....tak da ja ...jas jih podpiram....pa to.
dostojevski II
06. 03. 2016 20.31
-3
Sem prebral spodnje komentarje. DDV in trošarine plačujejo v Avstriji, saj pravijo, da hrano, bencin, oblačila... kupujejo v Avstriji, kjer je ceneje in boljše kot v Sloveniji.
ONniON
06. 03. 2016 20.42
+2
ceneje pač ni , sodeč po statističnih podatkih je pa odvisno od artiklov
Tehhnik
06. 03. 2016 21.02
+3
Kje si spodaj prebral da kupujejo v Avstriji? Jaz sem samo napisal da so cene približno takšne kot v Sloveniji. Jaz pa živim v Avstriji. Moji sodelavci ki živijo v Sloveniji si pa ne vzamejo cajt za nakupe. Oni samo mislijo kako bojo prišli čim prej domov. Edino avta natankajo v Avstriji. Bi bli nori če nebi iskoristili, vsaj je tank prazen vsake tri do štiri dni.
RdecaZvezda
07. 03. 2016 10.03
-2
špecerija je v Avstriji cenejša kot doma Špar je v Sloveniji dražji za najmanj 20%
Tehhnik
07. 03. 2016 10.49
+2
Zaradi višjih plač so storitve (avtomehanik, električar, instalater, gostilna) bolj drage. Ali ne tako veliko kot bi mislili. npr. ura avtomehanika Renault 95,-€ brutto.
dostojevski II
06. 03. 2016 16.36
+11
Oni vplačujejo od svojih bruto plač prispevke za AVSTRIJSKO zdravstvo, šolstvo... Če imajo otoke v vrtcih v Avstriji, šolajo otroke v Avstriji, če imajo zdravnika v Avstriji, potem so njihovi protesti upravičeni.
Tehhnik
06. 03. 2016 18.03
+5
Če eden dela v Avstriji in partner je brezposeln, potem so vsi družinski člani zavarovani preko avstrijske zavarovalnice, ki slovenski zavarovalnici povrne stroške zdravljenja v Sloveniji. Ponavadi pa grejo raje takoj v Avstrijo k zdravniku ker je tam bolši štandard in krajša čakalna doba. Za vrtec pa plačujejo maximalno. Meni se zdi sporno če eden član družine mora preživlat celo družino z samo eno plačo in davkarija še postavi svoj pisker zraven. Me pa tudi jezi argument "če jaz, te pa naj tudi oni". Argument mora bit " če ima druga država bolšo rešitev, zakaj jo moja ne prevzame" Point pa je da imamo previsoke davke v Sloveniji. In namesto da bi podpirali tiste ki se nad tem pritožujejo nekateri kažejo z prstom in kričajo da hočejo imet privilegije. Seveda se borijo za sebe, ker jih nihče ne podpira. Ena vlada nekaj da, nasledja spet vzame, tretja spremeni dosedanjo praxo in jim še več pobere. Privilegij posebne olajšave so jim pa takrat podarili ker jih je to bolj poceni prišlo kot da zmanjšajo davek vsem državljanom. V Avstriji je dohodek do 11000,-€ bil neobdavčen. Zdaj po davčni reformi pa to velja za še višjega dohodka. Za minimalno Slovensko plačo pa bi veljal negativni davek pri katerem država plača do 220,-€ ali do 450,-€ z potnimi stroški. In življenski stroški v Avstriji niso tako bolj visoki nekateri mislijo. Tudi v Sloveniji si z minimalni plači ne moreš privoščit stanovanje v centru velikega mesta. Prosim preberite si moje komentarje spodaj.
nesre?ko
06. 03. 2016 18.12
+5
Point več kot zaslužiš ,več boš dal državi!
Tehhnik
06. 03. 2016 18.25
+6
V tem primeru pomeni, manj v Avstriji zaslužiš, več v Sloveniji plačaš. Olajšavo ki ti jo Avstrija da, ti Slovenija v zeloti vzame.
trdovrat
06. 03. 2016 19.03
+5
Nekaj bi priporočil tistim, ki zagovarjajo trenutno rešitev. Dajte se boriti za pametnejšo porabo denarja v Sloveniji! Pa kaj bi to, saj to so vendar NAŠI in lahko kaj stisnejo v svoj žep, če je že priložnost! Pa ne mislim kot nek "volk", kajti pri denarju kar uspešno sodelujejo, nas pa kregajo med sabo!
trdovrat
06. 03. 2016 15.48
+18
Jaz pa gledam takole, vsi prekomejni delavci so neto izvozniki. Z njihovim denarjem zapravljenim v Sloveniji, bogatijo naš proračun, če ne drugače pa vsaj z DDV. Mislim da bi jim morala država obračunavati davek v kraju, kjer je bil prihodek ustvarjen. Vendar ko "dacar" zagleda soldek, se hitro izmisli način, kako ga izmakniti. Ministrstvo pa lahko sprejme čez noč samo take zakone, ki nam kaj odžrejo! V nasprotnem primeru je potrebna leta dolga procedura.
wolfterier
06. 03. 2016 16.09
+0
Samo,ko je minus dvajset imajo levaki roke v svojih žepih,nje...
RayManzarek
06. 03. 2016 16.19
+4