Slovenija

Vlada z nižjo podporo, SDS močno pred SMC

Ljubljana, 27. 12. 2015 20.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Delo vlade trenutno podpira le dobra tretjina vprašanih. Med strankami pa SDS Janeza Janše še povečuje prednost pred Cerarjevo SMC. Med politiki je prvo mesto priljubljenosti že tradicionalno rezervirano za predsednika republike Boruta Pahorja, druga je evropska komisarka Violeta Bulc, tretja pa evropska poslanka Tanja Fajon.

Miro Cerar
Miro Cerar FOTO: Aljoša Kravanja

Tudi zaradi ravnanja vlade ob begunski krizi - eni ji očitajo postavljanje ograje, drugi preveliko prepustnost meje -  vladi Mira Cerarja priljubljenost pada. Leto končuje z nižjo oceno, kot jo je imela ob začetku leta in kot je bila ocenjena še prejšnji mesec.

Njeno delo trenutno podpira le dobra tretjina vprašanih (34,2 odstotka), več kot polovica (53,3 odstotka) pa vlade ne podpira. Dobra desetina (12,5 odstotka) je neodločenih.

Med strankami SDS Janeza Janše še povečuje prednost pred Cerarjevo SMC. Če bi bile volitve v nedeljo, bi SDS volilo dobrih 14 (14,2 odstotka) odstotkov volivcev, kar je njihov drugi najboljši rezultat letos, SMC pa manj kot 9 odstotkov (8,9 odstotka), kar je njihov drugi najslabši rezultat. Tretji so  Socialni demokrati s 5,7 odstotka, četrti Desus (4,8 odstotka).

Na petem mestu je opozicijska Nova Slovenija (4,2 odstotka) ki je prehitela tokrat šesto Združeno levico (4,1 odstotka), sedma je neparlamentarna SLS (2,3 odstotka).

Neopredeljenih je decembra nekoliko manj kot novembra. Osem in pol odstotkov državljanov se volitev sploh ne bi udeležilo, petina jih ne ve, koga bi izbrala, prav tako petina  vprašanih pa ne bi izbrala nobene od obstoječih strank.

In še politiki. Prvo mesto je že tradicionalno rezervirano za predsednika republike Boruta Pahorja, druga je evropska komisarka Violeta Bulc, tretja je evropska poslanka Tanja Fajon. Na četrto mesto je skočil predsednik državnega zbora Milan Brglez, peti je prvak SD-ja Dejan Židan, na šesto mesto je zdrsnil premier Miro Cerar.  Sledi trojček članov Nove Slovenije: evropski poslanec Lojze Peterle, predsednica Ljudmila Novak in poslanec in Matej Tonin.

Padec meseca - na dvanajsto mesto - je doživel finančni minister Dušan Mramor, ki se z občinami ni dogovoril glede državnega financiranja.
Na repu lestvice pa je ljubljanski župan Zoran Janković, pri katerem so bili ta teden spet kriminalisti, zadnja pa Alenka Bratušek.

Klikni tukaj za interaktivne podatke raziskave Mediana Pulse

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1084)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ivan.z Doba
29. 12. 2015 10.28
+0
Ker nekdanji član uprave Agencije za upravljanje kapitalskih naložb (AUKN) Danilo Grašič danes ni prišel pred preiskovalno komisijo o ugotavljanju zlorab v slovenskem bančnem sistemu, so poslanci najprej zališala Marka Goloba, prav tako nekdanjega člana uprave AUKN. Golob je dejal, da je kriminal v bankah povzročil desetino slabih posojil v slovenskih bankah, ostalih 90 odstotkov pa kriminalna gospodarska politika Janševe vlade med letoma 2004 in 2008: »V tem času je kreditni portfelj bank zrasel s 13 na 33 milijard evrov, rast kreditov pa je glavni razlog za rast slabih kreditov. Poleti 2007 je bilo s propadom prvih hipotekarnih bank jasno, da prihaja kriza, v Sloveniji pa smo dali nogo na plin, pospešili kreditiranje in se v zid krize zaleteli s 40-odstotno rastjo kreditov.« Ob tem je Golob dodal: »Bojim se, da je del vodstva države, finančnega ministrstva in Banke Slovenije namenoma in zavestno zakockal makroekonomsko stabilnost države za doseganje lastnih političnih interesov.«
prašek
29. 12. 2015 11.13
+1
Janša je ob predaji oblasti zatrdil oziroma izjavil(Obstajajo posnetki) da je zapustil državo v dobri kondiciji!Izjavil je da proti krizni ukrepi sploh niso potrebni in na koncu mandata še sprejel zadnji zakon z katerim država Slovenija jamči za izplačilo bančnih depozitov (neomejeno višino). To je bil odgovor Janše na recesijo ki je takrat že zelo pustošila po EU!Celo trdil je (Janša) da se recesija Slovenije sploh ne bo dotaknila in ......???................................. Tudi jaz bi se zakreditiral za kakšno milijardico , če država garantira za moj dolg !
prašek
29. 12. 2015 11.14
+1
Vsi ki kaj pisnemo proti Janši nismo drugega kot zadrti levičarski paradajzarski zasljeplenci z knjižico pod povštrom........
Netajkun
29. 12. 2015 16.31
+0
Med 33 milijard € ( konec 2015 ) in 8 milijard € ( konec 2008 ) dolga DRŽAVE . . je 25 milijard € razlike . Slabi krediti so odnesli 6.5 do 7 milijard € ( in nekaj se bo še povrnilo v proračun ) . Kaj je pa z ostalimi 18 milijardami € ? Mogoče so jih popapcali 1,3 milijardi primanjljaji v pokojninski blagajni ( za vaše . . ne naše pokojnine ) , mogoče celo 1 milijardi letni \" presežki \" nepotrebnih parazitov in prijateljskih posrednikov , mogoče celo 0,5 milijardni \" nadstandardni \" projekti visokega šolstva , raznih agencij in subvencij . . . . ker neproračunski porabniki ( torej davkoplačevalci - vplačevalci ) jih zagotovo nismo . Pa še nekaj . . velika razlika je med \" pisniti \" ( torej pokritizirati ) in biti obseden - odvisen ( kar seveda nihče ne prizna . . od alkoholikov , gemblerjev , kadilcev , lažnjivcev , itd. )
staridida
29. 12. 2015 18.23
+0
PRAŠEK CUZA DRŽAVNI PRORAČUN Z FAMILIJO VRED-ZATO JE ZAGOVORNIK LEVAKOV...
enakostzavse
29. 12. 2015 10.19
+4
Imam recept za vlado, kako prit do glasov večine. Preverjeno deluje !!!!! Najet megalomanske kredite , to zamolčat in vsem ljudem dvignit plače najmanj za polovico !!!!!!! sdsovci letijo po priljubljenosti v klet, pa ne v klet CD kjer se počutijo domače. Deluje 100 %. Ko pa pride resnica na dan, pa okrivit druge. Delovalo je že enkrat, zakaj ne bi še sedaj .
kapljač1
28. 12. 2015 19.18
+7
"Misliti s tujo glavo", počne v državi še vedno prevelik procent populacije. Obdobje Tita je bilo očitno prekratko, da bi se procent "prosto mislečih", sorazmerno povečeval, z izkušnjami, in preživetim časom v civilizaciji. Torej, da bi se povečal procent teh, ki že mislijo zgolj "s svojo glavo". Kajti iz drugega pola dobivamo nekakšen čuden "novum", ki kazi modrost in miselno urejenost državljanov Slovenije in ki govori o nekakšnih "drugače mislečih". Mi pa vemo, da obstajajo samo "misleči ali nemisleči. Drugih ni. "Drugače misleči" je "izmišljena" definicija, ki je samo potuha nezrelosti. Tako kot je spoved potuha vsem zločinom sveta. In ne pomeni NIČ. Ker Če otrok še verjame v pravljice, je čist Ok. Če v pravljice še vedno verjame odrasel človek, ki bi moral na nekem segmentu tudi že dozoreti, odrasti, to ne more biti opredelitev , zdej sem sicer nezrel, sem pa še vedno -"drugače misleč" , ker to so lahko samo "pravljičarji". Oziroma "nemisleči" predelovalci, "prežvekovalci" tuje misli. Bi bili vsaj realnosti, so pa zgolj domišljije, ki se jo neuk še najlažje zapomni. In ker je najtežje misliti ravno s tujo glavo, ni videti , da bi se v naslednjem tisočletju glede "mišljenja" v državi Karantaniji , kaj bistvenega spremenilo. 75% bo še vedno levih in 25% nemislečih drugače mislečih. Tudi ankete nič ne bodo spremenile, se še tako trudijo "vsaj žejne pripeljati čez vodo", he, he ( Pomeni imeti, perpetummobile, osle na ledu- Če pregovor govori, da gre vsak osel samo enkrat na led, pomeni, da se pri nas osli tako vrtijo, da osla na ledu ne more zmanjkat. In hudir je, ker nimaš kaj nardit. S "človekom", tudi če je levi, se lahko še pogovoriš, uskladiš. Dogovori se z oslom!)
Nightyfly
28. 12. 2015 19.37
+3
Kollerik
28. 12. 2015 19.54
+3
Kapljač, razlika v razmišljanju desno ali levo je fiziološke narave. Sam menim, da je najboljša rešitev za te čase in nasploh kombinacija obeh.
Nightyfly
28. 12. 2015 20.30
+0
kolerika ......... ************mogoce imate prav .... toda s kaksno toleranco ,ali pa ekstenzijo razmisljanja v vse smeri - se bolj pa sprejemanja dokoncnih resitev . Gre vedno za nacela ,iz katerih se udejanja realnost . Bistvo vsega je - kaj zeli en narod kot je slovenski .! Ali stopicanje na mestu (konservativnost ) in sprejemanje tuje tehnologije ,torej odvisnost ,ali prevzemati pobudo in biti vsaj pol koraka pred drugimi narodi , drzavami . Biti odvisen od drugih pomeni sprejemati tudi njihove ideologije , religije , kulturo ,prakticno vse . Ne razumem, kako smo Slovenci kratkega spomina . Izkusenj z drugimi narodi imamo vec kot malokateri narod v Evropi , pa vseeno nasedemo prvemu ,ki pride mimo in obljubi barvne milne baloncke .
slavito12
28. 12. 2015 18.45
+3
Izdajalci lastnega naroda v zapor ne pa v parlament nazaj...Pralnica mozganov...SLOVENIJA
Kollerik
28. 12. 2015 19.24
+2
slavito12
28. 12. 2015 19.46
-1
Sicer pa levi in desni so sli za kapitalom.
Nightyfly
28. 12. 2015 20.33
+3
slavito12............ mislim , da formulacija ni prava .Za kapitalom gredo ljudje ,ki imajo radi kapital . Biti levi pomeni veliko veliko vec kot samo ljubiti denar . Levi ,ki so tekli za kapitalom so samo oportunisti , ki lahko menjajo nacela in stranko v vsakem trenutku .
enakostzavse
29. 12. 2015 10.22
nigtfly, nekdo je že napisal, da imata janša in strojan pri nas največ kazenskih ovadb. Kje pa je kaki levi ?????
DonDonDan
28. 12. 2015 17.57
-1
Zdej folk jamra, zato vodi SDS. Ko bojo volitve, bojo pa že vse pozabili in spet iste volili. Bravo !
iGURT
28. 12. 2015 18.29
+2
...hja, ne vem katero stranko bom volil, vem pa, da stranke sds ne bom.
staridida
28. 12. 2015 18.37
+2
iGURT
28. 12. 2015 18.41
+3
....ne bom volil nikogar, ki je javno lagal in so ga dobili na laži, nikogar ki maha s ponarejenimi dokumenti, nikogar ki namerno radikalizira družbo, zmerja in žali, nikogar oz., nobene stranke ki ima 'težave' s ponarejenimi podpisi, nobenega ki ne zna pojasnit od kje mu cvenk ki presega njegove uradne dohodke. ...in tako naprej.
staridida
28. 12. 2015 18.42
-9
iGURT
28. 12. 2015 18.43
+6
Če upoštevaš zgoraj napisano, janša odpade.
enakostzavse
29. 12. 2015 10.23
+1
levi, ti si res levi, pa ne mislim politično smer. Tvoj lopovjanša je že pokazal česa je zmožen in morat letet. Ti pa si ga domov pelji.
SDS_je_poden
28. 12. 2015 17.40
+6
A spet SDS v prednosti... sam ko so pa volitve je pa iz runde v rundo manj glasov... pol se pa pejt....
fljfo
28. 12. 2015 17.42
-6
Če ne bi bilo Janeza bi domoljubni pol krepko vodil, tako pa samo zaeadi njega mnogi (čeprav Slovenci) raje volijo pol, ki je namenjen neavtohtonemu prebivalstvu in podpihovanju jugonostalgije in posledično teptanju slovenstva in avtohtonih prebivalcev...
SDS_je_poden
28. 12. 2015 17.45
+2
fljfo: Ej, dej bodi tako dober, pa mi ti razloži, kaj je zate slovenstvo? Kaj je zate avtohtono prebivalstvo? Ker pišete o teh stvareh, pa me zanima, kaj to za vas res predstavlja. Lej, brez zajebancije, resno vprašam.
fljfo
28. 12. 2015 17.49
-2
Slovenstvo je kri, spoštovanje slovenske tradicije, obsojanje preteklih režimov, ki so nam kratili svobodo, narodna zavest...Se pa opravičujem, če sem vas užalil z neavtohtonimi, saj spoštujem vse ljudi...hotel sem povedati samo, na kakšen način zmaguje pol, ki tepta vrednote slovenstva in to je pač dejstvo...
SDS_je_poden
28. 12. 2015 17.52
+1
Slovenstvo je kri? Kakšna kri? Misliš rasno čistost? Veš koliko narodov je samo v zadnjih 2000 letih šlo čez to ozemlje? Lahko trdiš za vsaj 250 let nazaj, da imate v rodbini čisto kri? To so nebuloze! Slovenska tradicija? To je kaj, harmonika? Polka? Al to da moraš bit veren?
FoglTunek
28. 12. 2015 17.53
+9
Slovenstvo je tudi biti originalen klen Haložan...ki ljubi šmarnico in ženske. Bobu bob!!!
SDS_je_poden
28. 12. 2015 17.55
+4
FoglTunek: Čuj, to si tak lepo napiso, da se mi je takoj oko orosilo. Živela šmarnica in ženske!
fljfo
28. 12. 2015 17.56
-1
Kot prvo rasa ni nacija...To, da je v zadnjih 2000 letih šlo čez to ozemlje marsikaj je ravno moj argument, da nismo Slovani, ampak fuzija, ki nas je naredila Slovenci, na kar moramo biti ponosni...Veren nisem, a se zavedam, da je katolicizem zelo pomemben del naše tradicije...Pač tvoj odgovor nazorno kaže, kaj Slovencem manjka, predvsem narodnega ponosa....
FoglTunek
28. 12. 2015 17.58
+4
Lahko bi tudi rekli, da preveč slovenstva ubija slovenstvo!!!...A kužite?...Desničarji verjetno ne!!!
fljfo
28. 12. 2015 17.59
-4
...in taki jasno zlahka volite pol, ki mu je mar bolj za pretekli režim kot za Slovenijo...in če ti je za nekaj mar se za to potrudiš, če ti pa ni...no saj vidimo, kako je
SDS_je_poden
28. 12. 2015 18.00
+3
fljfo: V bistvu to, če te prav razumem, kar ti imenuješ slovenstvo, jest pojmujem kot kmetavzarijo. Se pravi biti čim bolj tradicionalen, spoštovati neke šege in navade, ki ne sodijo v dani čas, enako kot verovanje ne. Lej oprosti, imam izdelano družinsko drevo za kar nekaj generacij nazaj, sem slovenec, ampak ne morem in ne bom se poistosvetil z kmetavzarijo. Poistosvetim se lahko le z napredkom, znanostjo, znanjem, razvojem, druženim napredovanjem, svobodnim razmišljanjem itd... Vse ostalo je zame navadna kmetavzarija.
SDS_je_poden
28. 12. 2015 18.01
+0
fljfo: Sej bi volili kaj boljšega, ampak če jih ni. Enostavno jih ni.
fljfo
28. 12. 2015 18.03
-1
Torej kako lahko podpiraš strujo za boljši včeraj, če gledaš v prihodnost!?!?!....in ja, tudi jaz sem Slovenec. Torej pozdravljen rojak, pa četudi nisi na to ponosen....Pa ne pozabi, rasa in nacija sta dve različni stvari...;)
FoglTunek
28. 12. 2015 18.03
+5
Biti Slovenec: Si predstavljate, da v parlamentu nekdo fstane in predstavi tehtne predloge za ekonomsko rešitef. Dejansko rešitef Slovenije! Naslednji trenutek bi mu iz klopi že očitali, da je v napačni stranki, tretji bi se spomnil, da je bil njegov praded pri tabelih/tačrnih, razvila bi se široka medijska razprava, v kateri osnovni predlog ne bi bil niti omenjen več... In spet smo si sami zarili nož v hrbet !!!
Kapitol
28. 12. 2015 18.09
-2
JA "napredni izobraženi, načitani" levaki, a država katero imajo v rokah vedno bolj v razpadajočem stanju in vedno dalj od razvitega sveta, vedno več revnih.... tukaj nekaj ne štima...
Kapitol
28. 12. 2015 18.11
+1
Pojd v Anglijo, pa jim povej, ko bodo ploskali kraljici v kočiji kaki kmetavzarji da so, in koliko so za vami "naprednimi levaki"......Zraven pa lahko še nafehtate kak kredit če bo že prilika, saj bo spet kmalu zmanjkal.....
Kollerik
28. 12. 2015 18.14
+5
ko berem tegale fljfa.... nasrkal sem ga v armiji in prišel ven iz tiste kazenske pešadijske leta 89 komajda še v enem kosu... pa kljub temu vem, da je juga imela svoje dobre strani in od teh jih kar nekaj danes ni več. Vsak praznik visi pri nas naša (Slovenska) zastava OBVEZNO za vsak praznik, črtim pa skrajno desnico, zlasti določene klerike in SDS. Kaj pa imajo zagovarjat to bando kolaboranstko in načrtno, konstantno že 25 let pljuvati po tistih možeh in ženah , ki so šli v gozdove v boj proti tedaj najmočnejšem vojaškem stroju na svetu? Je to kakšno slovenstvo?? Moj k....!
SDS_je_poden
28. 12. 2015 18.20
+1
cube888: Zato, ker ni zares levice na oblasti. Cerar ni nič boljši kot Janša, Pahor al pa kateri koli drugi dripec. Če mene vprašaš so angleži res tepčki, da podpirajo monarhijo. Ampak sej če jim ni škoda dajat denar za to, pa naj jo imajo.
SDS_je_poden
28. 12. 2015 18.25
+2
Pa še nekaj dragi moji. Mi pričakujemo, da bo politika reševala vse probleme v državi. To ne gre. Tega ni. Probleme se rešuje na vsakem področju posebej. To, kar je še večina navajena iz bivše države, da je Titek rihtal vse, tega sodobni svet ne pozna. Ampak probleme se lahko rešuje, če obstaja neko zaupanje, nek konsenz, neka vizija, kako je treba stvar zapeljat. Žal se slovenci zelo preradi in zelo prehitro skregamo, še preden se stvari sploh lotimo. V razmislek.
Kapitol
28. 12. 2015 17.40
-1
Zakaj pa so Poljaki , Čehi Slovaki lahko uspešni? Saj jih je leta 1990 večina živečih izhajala iz prejšnjega sistema. Samo poslovili so se od prejšnjega sistema in pridružili normalnemu svetu, do katerega pri nas v šoli še sedaj privzgajajo sovraštvo!!!!! Za poljsko se napoveduje, da bo postala s časoma regijska gospodarska velesila. Bravo Pojlaki, čestitam, niste zabiti kot tile tukaj........
SDS_je_poden
28. 12. 2015 17.42
+2
A res? Hodil sem 8 let v osnovno šolo, 4 leta na srednjo šolo in še 4 leta na fakulteto, pa se ne spomnim, da bi mi kdo privzgajal kakršno koli sovraštvo. Bluziš kolikor si dolg in širok.
Kapitol
28. 12. 2015 17.45
-4
So ti ga privzgojili tako, da se niti ne zavedaš, saj v tem je bistvo partijske indoktrinacije, veje pa iz vseh tvojih postov....
SDS_je_poden
28. 12. 2015 17.48
+6
cube888: Res? Še dobro da si mi odprl oči. Še dobro da sedaj vem, da me mora kapitalist ožemat, da mu moram vdano in tiho služit, da moram bit zadovoljen s plačo, s katero niti meseca ne morem preživet, da si lahko on privošči več. Hvala za razodetje. Pljuc!
Kapitol
28. 12. 2015 17.48
-2
Če bi leta 1990 tudi mi prelomili s tem kot Poljaki bi tudi mi sedajjle bili močan regijski gospodarski center, brez nezaposlenih, edino levi paraziti bi bili odtsavljeni od seskov....
Nightyfly
28. 12. 2015 17.50
+1
cube888 28.12.2015 17:40:06 0 1 1 Zakaj pa so Poljaki , Čehi Slovaki lahko uspešni? Poljaki nimajo € , za Cehe inSlake pa res ne vem .Toda poglejte lastnisko strukturo bank in firm v vseh vzhodnoevr.drzavah .....!!!! Ce te gredo domov , bo hudo . Ostanejo na nogah samo se Rusi .
Kapitol
28. 12. 2015 17.52
-4
Seveda mora imeti več, če je sposobnejši od tebe, da lahko zaposljuje manj sposobne od sebe, da je lahko zgradil firmo, razkiral vse svoje premoženje in uspel, da celo lahko daje delo ljudem. V Švici na tak način vsi dobro živijo, pravzaprav iz leta v leto boljše.....pozitivna selekcija daje 5000 eur minimalne plače, kako deluje negativna selekcija pri nas vidimo vsak dan.... Seveda imaš tudi ti možnosti v takem sistemu, če si dovolj sposoben....
SDS_je_poden
28. 12. 2015 17.54
+2
cube888: Ej Šešok, a to si ti? Sej boš enkrat dojel, da rezultate in rast podjetja se dosegata preko delavcev. NE preko direktorja, ampak preko delavcev. Ok?
Nightyfly
28. 12. 2015 17.54
+2
Poljaki so vsako leto v Rusijo izvozili 750 .000 (tisoc) ton jabolk ,ki jih zdaj zaradi embarga dobivajo vsi evropejci na kroznike .Ali pa jih mecejo stran - ne vem . Kaj pa vse ostalo , bo se dolgo tako ? Samo v prvem cetrtletju embarga je imela EU 100 mlrd skode . Vse to pocasi razjeda vsae ekonomije , seveda tudi rusko . Bomo videli , kako se bo koncalo . Rus ima surovine , Evropa pac ne .Bo sla v novo vojno za lebensraum in surovine ? Kot to pocne vedno ?
Kapitol
28. 12. 2015 17.59
-2
pravični, kapitalizem je skladen s človeško naravo in zato uspešen, res ni popoln ima veliko napak, ampak neskončno učinkovitejši, superiornejši in tudi poštenejši od katastrofe, ki se ji reče socijalizem, ki je parazitski iskoriščevalski sistem, propadajoč že sam v sebi, kar se je pokazalo že neštetokrat. pa če je nama všeč ali ne...
SDS_je_poden
28. 12. 2015 18.22
+2
cube888: Ne, predvsem kapitalizem temelji na NATEGU. Torej to je sistem, kjer je treba nekoga našponat, da tisto ustvarjeno razliko lahko pobereš ti. To ni v skladu z človeško naravo. Ne zagovarjam socializma, zagovarjam pa poštenje, pošteno ovrednosteno delo in pošteno delitev ustvarjenega. Parazitarstva NE podpiram.
Kapitol
28. 12. 2015 17.33
+0
Reklo: "kjer so na oblast levaki - tam so ljudje srmaki" drži tako v sloveniji kot po celem svetu, zato jih po svetu ne marajo, ....
vertex
28. 12. 2015 17.41
+1
vertex
28. 12. 2015 18.00
+1
Kollerik
28. 12. 2015 18.26
+1
Le kako globoko so zakopali svoje rdeče knjižice ti prefarbanci heh :)))
iGURT
28. 12. 2015 18.33
+2
Od 91 do danes še ni bilo leve vladem vse visi bolj ali manj v desno.
Kollerik
28. 12. 2015 19.32
+1
Bo že veljalo, da ko pride leva vlada na oblast, se kmalu spremeni v desno. Ta proces je bilo možno spremljati tudi v tujini (Francija, ena od prejšnjih vlad Grčije..). Pri nas je še najbolj "prava" desnica NSI, žal z premočnim pridihom RKC in nesamostojna v odnosu do SDS. SDS je lumpenproletariat, revolucionarna partijska stranka, ki po svoji strukturi in delovanju še kako spominja na staro KPJ. Prave desnice (to je tradicionalnih, bogatih družin) pri nas ni, ker so jo potolkli po drugi vojni.
FoglTunek
28. 12. 2015 17.31
+3
Čujte, US, vrh RKCja in tudi Pahor kot precednik republike, niso spoznali, da se vodi psihološki boj proti fsem ki se ne strinjamo z Ivanom Janezom Janšo . Pa tudi jasno je, da precednik ki raje gleda male miške in se ne udeleži antifašisičnega protesta v Gorici, nima potrebne modrosti, da bi spregledal !!!...Bobu bob !!!
Kollerik
28. 12. 2015 18.37
+3
pahor je njihov lizun. Je zadnjič objel krkovića na tisti njihovi sektaški proslavi tak da mu je okice kar ven porinlo... Lahko so fašisti na vseh naših mejah in grozijo kolikor hočejo, tile nor ci bodo pa še kar obračunavali s "komunisti"
fljfo
28. 12. 2015 17.30
Če ne bi bilo Janeza bi domoljubni pol krepko vodil, tako pa samo zaeadi njega mnogi (čeprav Slovenci) raje volijo pol, ki je namenjen neavtohtonemu prebivalstvu in podpihovanju jugonostalgije in posledično teptanju slovenstva in avtohtonih prebivalcev...
Kollerik
28. 12. 2015 18.38
+1
Kollerik
28. 12. 2015 18.39
+1
dokler bo JJ taglavni, bo desnica daleč od normalne in pa... vedno bo zgubljala, po moje se tega zaveda tudi vse več desnosučnih..
FoglTunek
28. 12. 2015 17.25
+2
Čujte, fsi tisti ki nismo razmišljali tako kot Puklasti Ivan, so za njega bili sovražni komunisti in rdeči hlapci. Pripravil je državljansko hladno vojno, ki se stopnuje še dandanes. Rumeno-kravatno Ustavno sodišče tega še dandanes ni spoznalo... in ga spustlo na prostost... Sram me je ko vidim tistega Ernesta ali Mozetiča !!!
komar marko
28. 12. 2015 17.27
-3
prjatu saj nas je tudi SRAM, da je sodnik prejšnji teden potrdil, da je TOŽILKA PRIKROJEVALA podatke za obtožnico. Sam KRIVIC pa je zapisal, da ga je sram, kaj ste SPACALI v obtožnici in sodbi! KapiŠ!
Kapitol
28. 12. 2015 17.22
+0
Perpetum mobile, časovni stroj in uspešna levaška država.....Kaj imajo skupnega? Tega na tem svetu še niso odkrili. Sicer za prvo dvoje se kažejo neke teoretične možnosti............
vertex
28. 12. 2015 17.27
+2
če ni nobenega desnega je levaška,a je pr nas kdo desen?da ni bil komunist?
Kapitol
28. 12. 2015 17.38
+1
Ne posploševat, zakaj pa so Poljaki , Čehi Slovaki lahko uspešni? Saj jih je leta 1990 večina živečih izhajala iz prejšnjega sistema. Samo poslivili so se od prejšnjega sistema in pridružili normalnemu svetu, do katerega pri nas v šoli še sedaj privzgajajo sovraštvo!!!!! Za poljsko se napoveduje, da bo postala s časoma regijska gospodarska velesila. Bravo Pojlaki, čestitam, niste zabiti kot tile tukaj........
fljfo
28. 12. 2015 17.41
+0
Ampak, oni niso dobili pol Juge kot mi, in ta segment je močno volilno telo, na katerega krilih pol, ki tepta Slovenstvo pregovorno zmaguje na volitvah...
vertex
28. 12. 2015 17.41
+1
se strinjam,oni so odkljukali vse bivše komuniste in postavili nove ljudi neobremenjene s preteklostjo,pri nas tega ni
kapljač1
28. 12. 2015 17.20
+5
Ko se bo zamenjala sestava Ustavnega sodišča RS , se bodo spremenile tudi vsebine anket, predvsem pa procenti. In to bo kmalu.
kapljač1
28. 12. 2015 17.21
+4
Zato pa gre Janša tako na Juriš, ker potem je konec heca zanj. Preostane samo še Argentina
komar marko
28. 12. 2015 17.25
-2
Ne prjatu, ostaja še nekaj v EU. In tega se bojite kot hudiman križa. tako kot pišejo o drugorazrednem da ej enak primer kot butlškova. realne možnosti bi pa imel BORČI! sam ste preveč še na referendumski ravni! kapiš!
Netajkun
28. 12. 2015 17.27
-2
Misliš , da bo nova sestava Ustavnega sodišča RS . . . RAZVELJAVILA odločitev sedanjega US RS . . in bo šel Janez na Dob ?
kapljač1
28. 12. 2015 18.43
+2
Tako mislim, kot sem zapisal! Kako bi pa ti rad? (Bo šlo?)
fljfo
28. 12. 2015 17.18
-1
...je pa lepo videti, da stranki poceni populizma za maloumne ZL drastično pada podpora....
FoglTunek
28. 12. 2015 17.17
+1
Čujte, jas ne morem mimo resnice... Puklasti Ivan je najprej pred 15 leti začel obračunavat s svojimi strankarskimi kolegi. Dr. Jože Pučnik je bil prvi v vrsti, za njim Hvalica, fse ostale si je pa podredil kot vojake v svoji stranki... kateri še danes delujejo kot vojaki. Takrat nismo še niti slutili kakšno DRŽAVLJANSKO VOJNO NAM PRIPRAVLJA Ivan Janez, ker narod je bil do takrat precej enoten, spravljen... bil je Dr. Pučnik, Dr, Alojzij Šuštar, Drnofšek, Janez Podobnik, Hvalica, Kučan... ki so držali narod složen skupaj. AMPAK ZA NAVIDEZNIM MIROM SE JE DELALA NEVIHTA V BOLANI GLAVI GENERALA GLANZKOPFA... Ko si je podredil stranko po SS vojaški doktrini je ZAČEL OBRAČUNAVAT Z FSO OSTALO SLOVENIJO....OMG, pa še res je !!!
komar marko
28. 12. 2015 17.22
+0
Prjatu, povej zakaj Đusepe v knjigi NAŠ Titek navaja, da je delavska stranka leta 1990 imela v ŠVICI 13 milijard- Povej ali je to denar od članarin. Pa ja ne boš trdil da ste se poboljšali! Sam poglej zakaj ste dali direktorju nagrade 1 MIO EUR za uspešne PUFE! Kapiš!
felix58
28. 12. 2015 17.26
+2
lukec tunek govori o janezu in ne o titeju in milijardah v švicah
komar marko
28. 12. 2015 17.30
+1
Prjatu se kuj vidi da si ortodoksni in ne dojameš vsebino mojega zapisa. Tunek piše o enotnosti jaz pa trdim, da ko zavohate denar prodate tudi ,........! KapiŠ!
Kapitol
28. 12. 2015 17.30
-2
Aja tisti stari volvo, pa podrtija v trenti je nacionalni problem, kaj bi tiste milijarde...a sedaj razumem....hvala...
Kollerik
28. 12. 2015 19.44
+1
Glej si no desnjakarski bonton. Lopov je lopov, pa četudi ima vrečo 10 ali 100x manjšo kot je vreča od sosedovega lopova.
fljfo
28. 12. 2015 17.17
-2
Janša je tako negativna osebnost, da domoljubnemu polu z njim na čelu nikoli ne bo uspelo zrušiti Jugofilov, ki tlačijo malega človeka in Slovenstvo...
Kollerik
28. 12. 2015 18.18
+1
s ker deterdžentom so vam sprali te vaše glave, res ....
Kapitol
28. 12. 2015 17.15
-1
Zadnje cajte vsepovsod prevzemajo desni....si že kaj urejate vize za S Korejo?
vertex
28. 12. 2015 17.18
-1
vertex
28. 12. 2015 17.24
+2
aja ti si verjetno mislil v kakšni drugi državi,ker v sloveniji po zadnji anketi vodijo desni komunisti
felix58
28. 12. 2015 17.14
+0
na katerem mestu pa je ijj...da ni gi tromestno ? sramota
Kapitol
28. 12. 2015 17.17
-2
Kaj ta lestvica pomeni? Kdo je čim manj delal za čim večjo plačo? ja potem pa nekako ima smisel.....fajon, violeta hahaha, butalci so volili......
felix58
28. 12. 2015 17.27
-1
cube jst se ne pogovarjam s tabo, ker si sektaš
ayax
28. 12. 2015 17.13
+5
Res da ga Cmerar malce sračka, ampak Janši zato ne dam glasu!!!
felix58
28. 12. 2015 17.15
+4
Flenca
28. 12. 2015 17.09
+2
TRAPARIJA PA TE ANKETE VPRAŠATE 700 LJUDI TI NE MOREJO POVEDATI TUDI MOJEGA MNENJA IN MNENJA ŠE MNOGIH SAJ NAS JE 1,5 MILJONOV UPRAVIČENIH VOLIVCEV. TO ZAME NI MIRODAJNO POROČANJE.
komar marko
28. 12. 2015 17.20
-3
Pa zakaj TULIŠ! Saj tudi za nas ni! To je samo znamenje, da se bližajo volitve in da ORTodoksni pripravljajo novo afero, ki bo enaka PATRIJI! Kapiš!
Netajkun
28. 12. 2015 17.24
+0
A si družboslovka ? Anketa na 700 ljudeh prinese nepravilnost ( odklon ) do 4 % . Če bi naredili anketo na 5000 ljudeh , bi bila nepravilnost do 3 % in tako naprej . . . do volitev , kjer bo od 1,7 milijona volilcev prišlo na volitve med 750 in 850.000 ljudi . . .ki bodo dali prave volilne rezultate . In tudi takrat se bodo našli ljudje , ki rezultatov ne bodo priznavali . . . ker bo na koncu koncev to le mnenje slabe polovice ljudi , he he he
ivan.z Doba
29. 12. 2015 10.21
+1