Slovenija

Vlada ostaja

Ljubljana, 19. 11. 2007 08.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Poslanci so po več kot petih urah obrazložitev pobude in glasov glede zaupnice vladi z 51 glasovi za in 33 glasovi proti izglasovali zaupnico kabinetu premierja Janeza Janše.

Kabinet premierja Janeza Janše bo po današnji zaupnici, poleg priprav na predsedovanje EU, posebno pozornost namenil blaginji državljanov, je dejal premier. Poudaril je še, da bodo poskrbeli, da ne bodo bogateli samo tisti, ki imajo delnice na borzi. "Socialni demokrati so v 16-ih letih od osamosvojitve naprej prenesli nekam milijone, si zgradili vile in privezali jahte. Iščite te izgubljene milijone kje drugje, pri meni jih ni“, je bil oster Janša.

"Slovenija ne krši pravic Romov, vlada ne kontrolira medijev in teza, da je izbrisala 18.000 ljudi, ni resnična," je dejal Janša.
"Slovenija ne krši pravic Romov, vlada ne kontrolira medijev in teza, da je izbrisala 18.000 ljudi, ni resnična," je dejal Janša. FOTO: POP TV

Premier je po glasovanju še napovedal boj proti različnim kapitalskim (tajkunskim) povezavam. Posebno pozornost bodo namenili regionalni ureditvi in razvoju Slovenije. Janša je še dejal, da je razprava prispevela k temu, da bo "izvoz laži v tujino nekoliko manjši“.

Janša o obvladovanju medijih

Zaskrbljena sva, ker predsednik vlade Janez Janša z novinarsko peticijo zoper cenzuro in politične pritiske na novinarje v Sloveniji manipulira ter jo izkrivljeno in napačno predstavlja slovenski javnosti. Ni res, da smo novinarji kjerkoli zapisali, da bi predsedovanje Slovenije pomenilo grožnjo ali nevarnost Evropski uniji. Ni res, da za novinarsko peticijo stoji opozicija. Peticija je bila napisana 6. septembra zvečer, če so jo kasneje povzemale politične stranke pri svojih ocenah stanja, na to nimamo vpliva. Ni res, da je bila tujina obveščena o peticiji pred predsednikom vlade. Poslana je bila najprej njemu, predsedniku parlamenta in države hkrati. Odziv novinarjev Blaža Zgage in Mateja Šurca na Janševe trditve

Premier je imel dve uri časa, da pojasni svojo odločitev glede glasovanja o zaupnici vladi. Poudaril je, da se v tujini v povezavi s Slovenijo pojavljajo tri teme, in sicer da vlada cenzurira medije in je nevarna za prihodnost EU, da vlada krši človekove pravice Romov in t.i. izbrisanih. Premier je očitke zavrnil in ocenil, da tujina dobiva izkrivljene informacije, ki prihajajo le iz Slovenije. "Slovenija ne krši pravic Romov, vlada ne kontrolira medijev in teza, da je izbrisala 18.000 ljudi, ni resnična," je dejal Janša.

"Treba je z lupo iskati pozitivno oceno vlade", je dejal Janša. Vlada ne kontrolira medijev in nima lastništva v medijih, ki bi lahko vplivali na delovanje medijskih hiš, je zagotovil.

'Velikodušna pomoč izbrisanim'

Minister za obrambo Karl Erjavec je na zasedanju v Bruslju kolege iz EU pomiril, da slovenska vlada "danes ne bi smela pasti". Visoki zunanjepolitični predstavnik EU Javier Solana ter številni obrambni ministri so namreč po Erjavčevih besedah izrazili "zaskrbljenost zaradi razmer v Sloveniji". Padec vlade bi imel "zelo negativne posledice", ne samo za ugled Slovenije, temveč za celotno regijo Zahodnega Balkana, kjer se politične razmere precej zaostrujejo, je pojasnil minister.

Glede izbrisanih pa je Janša dejal, da je Slovenija ob osamosvojitvi "velikodušno ponudila svoje državljanstvo vsem, ki so ga želeli". Tudi vse ostale statuse si je lahko po njegovem mnenju vsak uredil, če si je to le želel. Če pa si kdo ni mogel urediti dokumentov, na primer zaradi vojne na Balkanu, vlada priznava, da se mu je lahko naredila tudi krivica, ki jo je treba odpraviti.

Premier je dejal, da bi, če bi prišlo do reševanja tega vprašanja v paketu, grozile "drastične odškodnine". Ker je za sprejem ustavnega zakona, ki bi rešil to problematiko, potrebna dvotretjinska večina, bo po besedah predsednika vlade to vprašanje ostalo odprto.

Janša: Slovenija ni kršila človekovih pravic

Janša je glede spoštovanja človekovih pravic v Sloveniji in romske problematike dejal, da se je "v Sloveniji cela država ukvarjala z Romi, Slovenije ni mogoče obtožiti, da krši človekove pravice.“ Predsednik vlade je še poudaril, da se mu zdi nenavadno, da je minister za šolstvo in šport Milan Zver bil obtožen segregacije v osnovni šoli Bršljin, saj je za svoje delo pri reševanju romske problemetike bil nagrajen s strani Zveze Romov Slovenije.

Pred zgodovinskim izzivom

Državni zbor
Državni zbor FOTO: Dare Čekeliš

Janša je znova poudaril, da razlog za zaupnico ni stanje v vladni koaliciji, saj sedanja koalicija dela "najmanj tako dobro, kot so delale prejšnje koalicije". Glavni razlog za glasovanje o zaupnici je, tako Janša, razpadanje soglasja o tem, da Slovenija enotno nastopi v "zgodovinskem izzivu“, predsedovanju Evropski uniji. Slovenija je namreč sprejela ponudbo, da je pripravljena voditi EU, in vse do septembra je kazalo, da zaveza ob glasovanju v državnem zboru drži, vendar pa sedaj opozicijske stranke onemogočajo delo koalicije.

Po Janševih besedah je nastala zmeda, saj so tisti, ki so vlado pozivali, naj odstopi, "naenkrat obrnili ploščo in začeli trditi, da je odstop vlade neodgovorno dejanje". Na podlagi teh "spremenjenih tonov" je nato Janša stranke opozicije pozval, naj koalicijo okrepijo, vložijo konstruktivno nezaupnico ali pa najdejo večinsko zaupanje v parlamentu in se bo vlada sama umaknila.

'Zamenjajte državljanke in državljane'

Poslanec SNS Sašo Peče je dejal, da je "Slovenija v obdobju osebnostne krize predsednika vlade Janeza Janše“.
Poslanec SNS Sašo Peče je dejal, da je "Slovenija v obdobju osebnostne krize predsednika vlade Janeza Janše“. FOTO: Dare Čekeliš

Poslanec SNS Sašo Peče je dejal, da je „Slovenija v obdobju osebnostne krize predsednika vlade Janeza Janše“. Poudaril je še, da naj Janša odstopi, če se sam počuti nesposobnega. Zatrdil je še, da so v zadnjih letih naredili korak nazaj na vseh področjih. V SNS še poudarjajo, da so mediji v tem trenutku "dežurni krivci" za vse, predsedniku vlade pa svetuje: "Najboljše bi bilo, če zamenjate državljanke in državljane."

Predsednica LDS Katarina Kresal pa je izrazila zaskrbljenost, saj je po njenem mnenju premier ob napovedi glasovanja o zaupnici želel utišati opozicijo, sedaj pa naj bi želel utišati vsakršen glas kritike v državi. Kresalova je presenečena, da iz ust nekoga, ki je bil zaradi svoje kritične misli celo zaprt, sliši takšne besede proti kritiki medijev in opozicije.

Predsednik Zares Gregor Golobič meni, da imamo v Sloveniji pluralno novinarsko sceno in da so vendarle mediji povsod kritični do vlad. "V naši državi so nekateri poskušali medije podrediti, a jim ni uspelo," je dodal Golobič. Če bi se vlada, namesto da se ukvarja sama s sabo, posvetila ključnim razvojnim izzivom, bi bili opozicija in mediji do nje bolj prizanesljivi," pravi Matej Lahovnik (Zares). Poudarja, da je naloga vsake odgovorne opozicije, da ima vlado pod nadzorom. "In samo to tudi počnemo, žal, da vas to tako zelo moti."

SDS: Diskreditacija Slovenije

Šokirani smo nad neutemeljenimi obtožbami proti Pahorjevi stranki. Daleč od tega, da bi bili negativen do Slovenije, Pahor je bil zelo konstruktiven pri pomoči skupini socialistov pri pripravljanju za sodelovanje naše skupine in slovenske vlade, da bi bilo slovensko predsedovanje EU uspešno. ... Seveda hočemo še naprej sodelovati s slovensko vlado v pozitivnem vzdušju – če to seveda želi tudi vlada. Pismo socialistov v Evropskem parlamentu glede obtožb premierja Janše na račun Boruta Pahorja
Po besedah Jožeta Tanka (SDS) smo "priča grozljivi diskreditaciji Slovenije". Z novinarsko peticijo so bile v tujino posredovane obtožbe, podlaga za pisanje novinarjev pa je po njegovem mnenju v alternativnem vladnem programu Socialnih demokratov. "Za rušenje te vlade so dovoljena vsa sredstva, zato je bila lansirana tudi afera Janša - Sanader".

Poslanec NSi Jožef Horvat je prepričan, da so "opozicija in njihove izpostave v civilni družbi ustvarile ozračje protivladne histerije". V takšnim razmerah je po njegovih besedah nemogoče delati in voditi državo, zato je poslance pozval k "plebiscitarni enotnosti pred in med predsedovanjem", saj bo edino enotnost sama "rezultirala v prepoznavnosti".

NSi podpira vlado
NSi je danes imela razširjeno sejo poslanske skupine, na kateri so razpravljali o zaupnici vladi.
NSi je danes imela razširjeno sejo poslanske skupine, na kateri so razpravljali o zaupnici vladi. FOTO: POP TV

Minister za finance Andrej Bajuk je po razširjeni seji poslanske skupine stranke dejal, da NSi "ostane kot trden in nepogrešljiv člen te koalicije". Poslanec NSi Janez Drobnič pa je dejal, da "je vedno deloval za dobro Slovenije" in tudi v tokratnem primeru bo, kot je zatrdil, "ravnal enako". "Torej ni nobene skrbi, Janez Drobnič je bil vedno dostojen in v korist Slovenije," je dejal.

Na seji poslanske skupine so sodelovali tudi ministri in državni sekretarji NSi ter vodstvo stranke, seznanili pa so se z vzroki za zahtevo predsednika vlade Janše za glasovanje o zaupnici vladi.

Glasovanje v prid zaupnici so pred glasovanjem napovedali tudi v koalicijskih SLS in DeSUS, podporo zaupnici je napovedala tudi poslanka madžarske narodne skupnosti Maria Pozsonec.

Janša: Opozicija spreminja stališča

Opoziciji je Janša očital, da spreminja svoja stališča. Kot je povzel, so še v nedeljo in ponedeljek v opoziciji in medijski srenji vladi očitali, da je izgubila na volitvah in na referendumu, ter jo pozivali, naj odstopi. Kot je pojasnil, je bil prav to razlog za analize in za njegovo torkovo izjavo, da so vse možnosti odprte, tudi tista, da vlada odstopi. "To je bila ena od možnosti, ki sem jih nakazal."

Že naslednji dan pa so po besedah Janše ti isti ljudje dejali, da vlada ne sme odstopiti, da bi bilo to neodgovorno. "V četrtek sem opozicijo pozval, naj, v kolikor menijo, da je vlada prešibka, pridejo pomagat. Lahko pa tudi sestavijo novo vlado, če mislijo, da so bolj sposobni v tem trenutku, ki je velik izziv za Slovenijo."

Tudi tega njegovega poziva opozicija ni sprejela, pravi Janša. Zato se je odločil, da predlaga glasovanje o zaupnici, da preveri, "ali ta vlada še ima trdno večino". "Ker doslej smo pri mnogih zakonih to večino komaj spravili skupaj," je pojasnil.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (436)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

fmunih@email.si
20. 11. 2007 16.55
ČE V UVODNIKU »VLADA OSTAJA« ZAPISANO: »Zaskrbljena sva, ker predsednik vlade Janez Janša z novinarsko peticijo zoper cenzuro in politične pritiske na novinarje v Sloveniji manipulira ter jo izkrivljeno in napačno predstavlja slovenski javnosti. Ni res, da smo novinarji kjerkoli zapisali, da bi predsedovanje Slovenije pomenilo grožnjo ali nevarnost Evropski uniji. Ni res, da za novinarsko peticijo stoji opozicija. Peticija je bila napisana 6. septembra zvečer, če so jo kasneje povzemale politične stranke pri svojih ocenah stanja, na to nimamo vpliva. Ni res, da je bila tujina obveščena o peticiji pred predsednikom vlade. Poslana je bila najprej njemu, predsedniku parlamenta in države hkrati. Odziv novinarjev Blaža Zgage in Mateja Šurca na Janševe trditve« DRŽI , JE ŠE VELIKO HUJE KOT VEMO. Očitno je premier novinarje izkoristil z 90 minutnim posredovanjem neujemajočih se informacij in časovne vrte (vrstnega reda dogodkov). Izpad pa je naredil po izvolitvi dr.Turka in ne dva meseca poprej! Državljane in od njih izvoljene poslance pa ima izgleda za kozle. ALI BO TO POJASNIL? Ponavljam tudi izbrisani del: Z vstopom v EU skupnost narodov, so meje Slovenci, Italiani, Avstrijci...izbrisane, to bi moral najbolje vedeti ON, ki jim bo vladal. Slovenski parlament, slovenska vlada in podvladne institucije so le lokalne usklajevalne entitete znotraj EU, ki naj bi omogočale zagotavljati konkurenčnost poslovnim subjektom v EU skupnosti, ki živijo na območju pridružene države. Ker se tega oni očitno ne zavedajo, vlečejo enostranske poteze, ki narodu kot celoti niso v korist. Zato prihaja le do parcialnega razvoja trga, v katerem skoraj ni domačega kapitala. Kapitalski učinki se iz domačega trga odpeljejo v domicile multinacionalke tujih investitorjev, kjer se vlagajo v nadaljni razvoj znanja in visokotehnološke proizvodnje. To znanje pa se skozi izdelke vrača na slovenski trg, kjer se ponovno poberejo dobički in le-ti vrnejo v multinacionalko. Iz prejetih davkov pa se doma gradijo zgradbe, kupujejo limuzine, troši na luksuznih hotelih, zasebnih interesih itd., namesto, da bi se pospešil razvoj transplantacije aplikativnih visokotehnoloških znanj iz sveta v poslovne subjekte. Le tako bi imeli od davkov, usmerjenih v novosti, koristi vsi državljani, ker bi poslovni subjekti postali konkurenčni. Žal ostajamo »družina«, v kateri člani vlečejo na vse strani in je učinek rezultante enak nič.
Prvo Bore
20. 11. 2007 14.50
manjakranjc Manca dobro jutro moja cyber punca, ker manjekranjc ne bom pozdravil, ker je navadna koza, ki predstvalja ljudi, ki bi volili MJJJ. Na današnji dan bi jih bilo mogoče 20 %. Jutri še manj. Nihče in tuid sam ne trdim, da so levi nepodkupljivi in ostalo, kar jim pripada, ampak nihče od levih ni podpisal OSEBNEGA STEČAJA državljana SLOVENIJE. Manca , a veš kaj je to ?? Vedno je bila nedotakljivost stanovanja, kjer živiš. Tega ni več !! Kako sploh lahko pripraviš ljudi do osebnega stečaja. Komot : Na neplačila in v zakon vneseš take obretsi in take stroške, da zaboli glava. Neplačilo RTV - ja je že eno takšno. V enem letu neplačil 12 x 2100 se čez 2 leti nabere že 276000,00 SIT terjatev. Če ne plačaš ali ne moraš plačati se Ti usedejo na stanovanje. Sedaj je vse odvisno od sodnice, če Ti spravi stanovanje na dražbo, ampak tudi v zakonu je napisano, da Ti lahko za 10% stanovanja, lahko prodajo stanovanje in izkupiček dajo in te vržejo ven. Komu je to predvsem namenjeno ??? Starim ljudem !! Zvišuj jim stroške, pa si tam : ospa ali gospod, če ne morete plačevati stroškov, potem Vas bomo dali v dom upokojencev in Vi boste pripisali stanovanje na nas. Ne pozabite, da domove MI financiramo. O tem bi se dalo veliko napisati.
Prvo Bore
20. 11. 2007 14.50
bonsai9 Takoj za mano in ne prej na Manco LOL Gledam America From Freedom to Fascism Kaj smo ljudje naiven narod ?? In to ne samo Slovenci, ampak cel svet, ki dopuščamo take malverzacije, da glava boli. Priporočam ogled tega dokumentarca, obvezno čtivo za demokracijo. Za kozlat. pahorček Če ne bi bilo Desus, tudi ne bi bilo kolaicije, kaj Ti je. Vse to pa leti na Lojze Peterleta, ki ustanavlja novo stranko in uničuje Nsi. Zraven tega pa je še tukaj SLS pod novim vodstvom. Kriza bo za novo opozicijo, koliko bo imela naslednje leto glasov. Naj se enkrat zmenijo in naj dejasnko leve stranke vodijo vlado, brez SLS in Desus-a. Potem, pa bom zadovoljen in bom prenesel vse kritike, ampa zopet v opozorilo : Korita so ista , samo svinje se menjajo. Vsi , ki tolko navijajo za demokracijo in Ameriko, si poglejte film ZEITGEIST in American From Freedom to Fascism. Oba filma lahko dobite na emule in podnapise na podnapisi.net Potem, pa lahko zelo globoko razpravljamo in boste videli, da če smo skupaj z Ameriko, glede sociale in zdravstva, da smo tudi v politiki, ekonomiji in financah, ampak nikar ne mislite v pozitivnem smislu . Priporočam ogled , ne posiljujem ogleda, ampak napravimo nekaj za naše bodoče rodove. Hvala , ker ste si ogledali film.
zavedno.slovenc@email.si
20. 11. 2007 14.41
Slika spodaj je iz članka, ki ga najdete na spodnji povezavi časnika Finance. Članek z naslovom Zakaj hočejo medije
zavedno.slovenc@email.si
20. 11. 2007 14.33
Še en link, ki bo gotovo pobrisan... na strani SDS je vse gradivo včerajnje seje. Celotno gradivo včerajšnje seje je objavljeno
zavedno.slovenc@email.si
20. 11. 2007 14.29
No pa so mi pobrisal link..
zavedno.slovenc@email.si
20. 11. 2007 13.28
Na spodniji povezavi si lahko preberete podatke o lastniški strukturi naših medijev.
exim@t-2.net
20. 11. 2007 12.08
figa mac.: se ti ne zdi, da smo Slovenci toliko pametni, da znamo ločiti zrno od plevela? Smo, kar verjemi! In prav zato ne dovolimo lansiranja laži, ki blatijo mojo in našo domovino. In še nekaj je zanimivega: bombaški in bombastični nastop Potrča na govornici včeraj: ".. to so laži, ..to ni državotvorno, to...." Bogi nagec pa ni povedal, kaj je "to"! Če bo argumentirano, brez podtikanj in zlonamernosti obrazložil, kaj je "to" in "tisto", in če se bo ujemalo z dejanskim stanjem, podpišem, da vlada ne dela prav v "to" in "tisto". Dokler pa ta fosil trosi laži, toliko časa bo za mene nagec, enak svojemu učitelju, velikemim M/E/S, krvnikom lastnega naroda! Nekaj pa je kul: kako jim gremo na živce vsi, ki mislimo s svojo glavo in nismo dovolili, da bi nas KP, SZDL, OF,.. indoktrinirali. Kako se zaletavajo v nas, nas žalijo, diskreditirajo, blatijo, .. pa vendar nam ne morejo vzeti naše pameti in našega dostojanstva. Za nas bodo morilci in komunisti isti, zafrustrirani nagci. Imajo pa denar in skozi njega moč ter medije. Vendar nekaj pa le upam: da bodo njihovi otroci drugače in zrelejše razmišljali, kot je to primer Ribičič krvnik:Ribičič ustavni sodnik.
DarthRevan
20. 11. 2007 11.57
<))><, definiraj besedo "komunjar". Kakšne so kvalifikacije, da si fizična oseba lahko pridobi tak status? In kako ti prideš do podatkov o teh kvalifikacijah, da lahko ta status podeliš?
<))><
20. 11. 2007 11.52
politićar, prav imaš. janša je včeraj vem komunjarom in vašim novinarskim podrepnikom dobro zategnu zanko okol jajc. Verjamem, da boli BOŠĆEK!
politik70
20. 11. 2007 11.48
<))>< Si se že navadil na bolečino? Janša še kar zateguje laks!Bolečina se bo še povečevala! Pa čedalje težje boš na škrge dihal ker boš mel čedalje večje!
figa.mac
20. 11. 2007 11.30
Kakorkoli že obračamo,vedno ima hudič svojo moč.Vedno smo v dilemi,kdo ima prav.Tistim, ki si želite,da bi imela opozicija prav,seveda ni prav, da besedo večina.Žal bo tako do nasledjih volitev.
pahor?ek
20. 11. 2007 11.24
Klasik....a imamo v Sloveniji taborišče?! riba...podpišem se pod tvoj post...imaš popolnoma prav!!!!
<))><
20. 11. 2007 11.15
Klasik | 20.11.2007 | 10:31 pahorček, mislim da sem prav razumel, Pahor je najprej ponudil razgovor ( ni odziva), ..... Veš, kaj, Pahor je tudi podpisal sporazum. A misliš, da bo Pahor flancal svoje pri premjeju kadarkoli se mu zahoče? Saj ni v vladi, da bo z njim sestankoval v nedogled, povrhu pa je Pahor samo marioneta, katere besede ne veljajo nič, ker v ozadju brez njega deluje stara partija. Najprej naj neha srat in se drži podpisanega dogovora, potem pa "sestankovanje". Sicer pa se Pahor ni ogradil od novinarskih laži, ki so obšle svet, torej te laži podpira. Kaj le bi hotel naložit na sestanku z janšo? Janša ima popolnoma prav, da je temu KEKCU rekel NO WAY, Barbie!!!
Uporabnik113189
20. 11. 2007 11.00
Nisem prepričan da so neresnice. Pri novinarjih je res vedno vse možno in relativno, saj gre navsezadnje za precej tvegan poklic in jih veliko pri svojem delu izgubi življenje. In če kdo, oni najbolje vedo da sta pravičnost in poštenje samo lepa ideala. Podpisnikov je veliko, pravzaprav preveč da bi lahko dvomili o tem da je nekaj res narobe.
pahor?ek
20. 11. 2007 10.51
Klasik...veš, kaj jaz ne razumem, zakaj z neresnicami blatijo lastno državo? to mi ne gre v glavo!!!! In to me žalosti... DA SLOVENEC ZARADI TEGA, DA BI UGAJAL DOLOČENI POLITIČNI OPCIJI, GRE IN RAZŠIRJA LAŽI PO SVETU O LASTNI DRŽAVI...
Uporabnik113189
20. 11. 2007 10.31
pahorček, mislim da sem prav razumel, Pahor je najprej ponudil razgovor ( ni odziva), kasneje pa tudi dodal, da bo njegova stranka tvorno sodelovala seveda kot opozicija itd.. Janša je namreč pozabil, da imamo državo, ki ima notranjo in zunanjo politiko. Zunanja politika pa je vedno odraz notranje pa če se še tako trudiš skrivati, sploh pa v demokraciji, ko so informacije vsem dostopne..Ne moreš doma pretepat otroke, potem pa se kot starš hvaliti v šoli s svojim načinom vzgoje in tako analogno velja za državo..
DarthRevan
20. 11. 2007 10.28
O zaupnici, nezaupnica pri nas je lahko samo izglasovanje novega premierja ;) Drugače pa, okrog tistega sporazuma...jaz ga nisem bral, pa bi ga moral. Če res zagotavlja opoziciji, da lahko še vedno uporablja vzvode, ki so ji na voljo, potem tudi interpelacije in referendumi niso prepovedani. Ma, na mladih svet stoji, se reče - in če si mladi, pa čeprav so v podmladkih strank, ne bodo dovolili prati možganov s strani svojih strank, ne glede na to ali gre podmladek SD ali SDS, potem bo z novo generacijo tudi politika malo dozorela, ko se spucajo iz nje stari fosili, ki še vedno preživljajo travme iz takih in drugačnih ideologij. Saj ravno zato mi grejo "ta zaresni" na jetra, ker se predstavljajo kot "nova stranka z novim programom", ampak, ejduš da nisem videl pri njih nobenega novega ksihta na kaki vidnejši funkciji!
Matej Rojc
20. 11. 2007 10.27
Ja Gen.T se strinjam, da v parlament ne bi smeli več spuščati malih strank - 5 procentov ali manj. Tako število poslancev je zelo lahko podkupiti in vedno drek mešajo.
pahor?ek
20. 11. 2007 10.22
gent...glede SLS, ravno zato, ker se zna tudi tukaj, kaj spremeniti, glede na to, da so radi pri koritu... Vendar so stvari glede premierjeve odločitve jasne.... Predsednik vlade je zapisal v predlogu o glasovanju glede nezaupnice naslednje: da je Državni zbor RS še pred oblikovanjem sedanje vlade skoraj soglasno sprejel ponudbo in odločil, da Slovenija kot prva nova članica predseduje Evropski uniji. Nadalje je spomnil: »Spomladi letos so koalicijske stranke in dve opozicijski stranki oziroma poslanski skupni popisali sporazum o medsebojnem sodelovanju pri pripravah in vodenju Evropske unije,« V nadaljevanju opozoril, da s približevanjem začetka predsedovanja vedno bolj razpada temeljno soglasje o skupnem sodelovanju pri omenjenem projektu. To je glavni problem v naši državi in to so glavni razlogi za glasovanje o nezaupnici...