Slovenija

Vlada bo občinam povrnila stroške odstranitve odpadkov, ki jih puščajo migranti

Ljubljana, 17. 05. 2019 18.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
L.Š. / STA
Komentarji
138

Vlada je odločila, da za odstranitev odloženih odpadkov, ki so posledica nezakonitih prehodov meje, občinam povrne stroške odstranitve teh odpadkov, in sicer v skladu s predpisom, ki določa metodologijo za oblikovanje cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja.

Vlada je na dašanji dopisni seji odločila, da bo povračilo stroškov odstranitve odpadkov koordiniral in izvajal vladni urad za oskrbo in integracijo migrantov.

Stroške bodo lahko povrnili na podlagi informacije policije, ki bo ob ugotovitvi lokacije in vrste odpadkov navedla, da so odpadki nastali kot posledica nezakonitih prehodov državne meje, in zahtevka občine, ki bo ustrezno utemeljen in dokumentiran.

Vlada je odločila, da za odstranitev odloženih odpadkov, ki so posledica nezakonitih prehodov meje, občinam povrne stroške.
Vlada je odločila, da za odstranitev odloženih odpadkov, ki so posledica nezakonitih prehodov meje, občinam povrne stroške. FOTO: Kanal A

Povrnitev stroškov bo tako izvedel vladni urad, če bo v dvomu glede okvirne količine, vrste odpadkov in višine zahtevka občine, pa se bo za potrditev izplačila obrnil na ministrstvo za okolje in prostor. Finančna sredstva za odstranitev tako nezakonito odloženih odpadkov bo vlada zagotovila z razporeditvijo sredstev splošne proračunske rezervacije.

Na težave z odloženimi odpadki že dalj časa opozarjajo predvsem v občinah ob meji s Hrvaško. Gre za odložena oblačila in druge odpadke, ki jih za seboj puščajo tujci, ki prehajajo mejo nezakonito. Občine pa imajo s čiščenjem dodatne stroške.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (138)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Grilll
23. 05. 2019 19.34
Kaj vlada spet bo nas po žepu udarilo pa kar se tiče čiščenja gozdov jih lastniki sami čistijo ne pa občina
flojdi
19. 05. 2019 13.59
-1
u. kdo bo pa kaj dal meni, ki pobiram smeti za sodomorodci
wolfterier
19. 05. 2019 10.21
+9
Vlada bo povrnila,a dejte no.S čigavim denarjem,pa ne Afganistanskim.
yaxscdvf
18. 05. 2019 19.47
+8
S temi nezakoniti migranti imamo samo težave, stroške, delo,....
Uporabnik113189
18. 05. 2019 12.32
+19
Več kot očitno je, da da je zelo malo tistih na odgovornih mestih pri nas, ki v resnici razumejo za kaj gre pri migrantih. Nikjer več ni opaziti žensk, sami moški. Priporočam da si ogledate prispevek ki ga vrtijo na RT o stanju iz Bosne, kako se odpravljajo na pohod, o čem pravzaprav govorijo. Za te mlade fante, željne pustolovščine in oprane z ideologijo islama, je to IGRA ( govorijo celo o vojni) s čuvaji meja, zahodno državo, krščanstvom, zlobnim zahodom, oni pa so heroji, junaki. Na videz prav prijetni fantje, le da so njih cilji daleč od prijetnih za državljane ciljnih držav. Žal večina pri nas še vedno ni sposobna doumeti, da ti ljudje ne potrebujejo azila. V svoji domovini sploh niso ogroženi, tudi nikjer drugje po svetu ne. Zlahka preživijo, mogoče so bili celo borci islamske države. Azil in "begunstvo" sta samo aduta v njihovi pustolovski igri in če kdo to razume, gotovo policisti, ki se z njimi srečajo iz oči v oči. Včasih so bili turški roparski vpadi ( pustolovščine) danes pač na nekoliko drug način, motivi so isti. Oropati "bogate" zahodnjake , se pridružiti polni mizi. Delo in mukotrpno izobraževanje ki traja desetletja jih ne zanima.
Malinha
18. 05. 2019 13.07
-12
Tvoj prvi stavek očitanja nerazumevanja se ti z očitanim nerazumevanjem vrne. Misel, da so oprani z ideologijo islama mi je všeč, saj meri tudi na opranoglavost krščanstva, katolištva. Njih govor o vojni, verjetno džihadu; islam sam ima mnogo 'različic', pomenov samega džihada. Strinjam se tudi, da so bili "cilji daleč od prijetnih za državljane ciljnih držav" samih kolonialistov, dandanes surovega, uničujočega kapitalizma. Da ne potrebujejo azila se kaže že v tem, da so v zadnji konsekvenci v lastnih državah skoraj primorani prositi za azil, saj so izgnani iz "zelenih polj". Za "zlahka preživijo" pa verjetno misliš na tiste, ki so v zelenih poljih. Ti, v zelenih poljih, ne samo, da so morda borci surovega kapitalizma, ampak so to dejansko. Imenovati surovi kapitalizem za "pustolovsko igro" je ne samo skrajno cinično, temveč 'no limit' lažnivo zavojevalsko, kjer dejansko mrtvi štejejo kot dobiček. Turške, oz. otomanske vpade zvajati na isto motivacijo kaže na tvojo absolutno nedojemljivost, oz. izvrženje 'diahronosti'. Najbolj je pa smešen tvoj zadnji stavek, ki razkriva tvojo nevednost: tretja najpogostejša beseda, ki se pojavlja v Koranu je "ilm", kar pomeni znanje. Repliciral bi samo še na tvoj "oropati bogate zahodnjake": Abasidsko Bagdadski kalifat (750 - 1258); njih vladarji so od leta 750 do konca devetega st. sistematično pridobivali vsa dosegljiva klasična grška znanstvena in filozofska dela; včasih je bil način, da so Bizancu kot pogoj, oz. večkratni predpogoj za sporazum premirja predlagali, da bodo premirje sklenili le, če jim 'Bizanc' da eno kopijo ali izvod Aristotela, Platona, Pitagora.
Rafael Kramar
18. 05. 2019 14.22
-6
Klasik, nisi pa pomislil, da si morda ti tisti, ki ne razume??
Uporabnik113189
18. 05. 2019 14.34
+11
Bodi no resen, Turčija ima eno najmočnejših vojska, le zakaj,mogoče želijo na koncu cevi nositi oljčne vejice k nam? Surovi uničujoči kapitalizem? V bistvu mi je malo mar kateri -izem je kriv. V ozadju so preproste stvari, pohlep po tujem blagu, zemlji, ženi, prevare s ciljem živeti na tujem delu, tisočletja starih zgodbah, ki danes niso prav nič drugačne.
Malinha
18. 05. 2019 15.05
-7
".. uničujoči kapitalizem? V bistvu mi je malo mar kateri -izem je kriv.. V ozadju so.. pohlep po tujem blagu,.." - in vse do konca komentarja. Ne vem kakšne smešnice se greš: najprej daš vnemar ideologije, čudiš se nad kapitalizmom, nakar naštevaš stvari v "ozadju", ki so ravno eksplicitno kapitalistične. Tvoj stavek "Turčija ima eno najmočnejših vojska..." pa je povsem izven konteksta, oz. razkriva to, da mojega komentarja sploh nisi celega prebral.
Uporabnik113189
18. 05. 2019 15.05
+10
Missa, pustiva za trenutek teoretične predpostavke kaj vse piše v koranu. Je družbena ureditev v eni najbogatejši državi sveta Savdski Arabiji potem na osnovi te vere res tista ki si jo želiš. Pri tolikem bogastvu bi si že davno lahko ustvarili nebesa na zemlji, sploh če tako "cenijo" znanje po svoji kulturi. Očitno s tem znanjem nekaj ni v redu. Se pa bojim da boš kaj hitro za glavo krajši za mnoge male pregrehe, podobne našim čarovnicam v srednjem veku.. Ko veliki kadija toži in sodi. In prav nič ni bolje v Iranu, kler vlada, piše zakone. Dvajsetletnik ki prihaja k nam preprosto nima časa, da bi svojo glavo resetiral, ker za to potrebuje novih dvajset let, nov jezik, izobrazbo, to ni čez noč. Želja po hitrem zaslužku pa vodi v tihotapstvo, mafijo, droge, početje ki se preganja z zakonom..
Malinha
18. 05. 2019 15.48
-10
Tvoji komentarji, oz. vprašanja so že skoraj brezklasični: za trenutek želiš pustiti 'vsebino' Korana, govoriš pa o družbeni ureditvi (SA). Lahko bi rekel, da gre pri tem za politično zavajanje, saj imanentnost 'klasične' politike konceptualizira pojme občega prava, vere, nacionalnosti ter vsekakor ekonomije. Že samo tvoje zvajanje SA kot najbogatejše države cilja zgolj na kapital, ne pa na ostale sfere - kjer komentar zaključiš z "željo po hitrem zaslužki", vse, kar je izven tovstne ekonomije, pa se preganja po zakonu. Pred dobo klasicizma je bila doba renesanse, že ta je pri tebi luknjičava. Nonsens.
glava2
18. 05. 2019 12.18
+12
violeta , mesec & co, naj grejo čistit za ilegalci, saj si jih tako želijo, pa naj porihtajo za temi umazanci!
Rafael Kramar
19. 05. 2019 16.05
+1
Nihče si jih ne želi. So pa nekateti tolerantni in jih sprejemajo.
kakafonijaprava
18. 05. 2019 11.25
+8
Organizacija CANVAS in soroš! to vm je recept za nezakonito prehajanje mej!
kakafonijaprava
18. 05. 2019 11.25
+9
to prehajanje mej je vse zrežirano. alžirce, maročane, pakistance direkt nazaj z avionom v alžir, rabat in islamabad. afganistance, sirijce in iračane direkt v ZDA in VB, libijce v Francijo ZDA in VB.
RibicTine
18. 05. 2019 09.52
+14
Kaj pa če bi vlada zaprla mejo in teh smeti sploh ne bi bilo!!
travc
18. 05. 2019 08.19
+18
Že tako imamo svojih pack dovolj,ki mečejo pločevinke kjer jo pač ispraznijo sedaj pa še tile.
142
18. 05. 2019 08.09
+2
Končno nekaj dobrega za nas, ki živimo na teh območjih.
Kau?SelektorMojster
18. 05. 2019 08.05
+12
Bo ja..... Slo vlada dela za use samo za slovence ne.... Sj navadn ... Pa pejte jih volit no reveze
ti?2
18. 05. 2019 07.50
-6
Tito je nategnil ameriko s prodajo vesoljnega programa za 50 miljad dolarjev in ta amerika se nam še sedaj maščuje. Najprej so napadli jugo veleposlaništvo z bombami v ameriki, potem uničili jugoslavijo, bombardirali Srbijo sedaj nam pa še migrante pošiljajo. Strategija Amerike je da EU razpade in da bodo zopet prevzeli nadzor nad nekaterimi državami.
JApajaDAja
18. 05. 2019 09.52
+8
wolfterier
19. 05. 2019 10.25
+2
Kaj te pa skrbi bombandiranje Srbije,tič2,a maš žlahto tam...
ti?2
18. 05. 2019 07.43
+20
Meni so vlomili v hišo. Kaj jim kdo more ko nimajo nič? Vlada nam meče pesek v oči, da narod slabo vidi.
DirtySanchez
18. 05. 2019 07.52
+21
Vladi dol visi za navaden slovenski narod, njim je glavno da izpadejo lepi pred evropo pa tudi če nas ti prebežniki požrejo. Stvari bo treba vzeti v svoje roke zgleda.
Rafael Kramar
18. 05. 2019 09.12
-7
Daj nehi nakladat!?! In celo vas so zamuslimanili pa ženo so ti posilili, oziroma bolj verjetno mamo!?!
Rafael Kramar
18. 05. 2019 09.18
-5
Če bi ti res vlomili v hišo bi bil zdajle glavni zvezdnik v vseh cajtengih in TV poročilih.
Rafael Kramar
18. 05. 2019 09.27
-6
Če bi ti res vlomili v hišo, bi bil glavna zvezda po vseh medijih.
Brus123
18. 05. 2019 07.30
+30
Kdo pa bo plačal škodo povzročeno s strani migrantov z vlomi v vikende in objekte ob meji? Zaprite že mejo neprodušno!!!
Malinha
17. 05. 2019 21.56
-33
Ljudje, spreglejte, to je sporočilo, ki smo ga slišali od Njega in vam ga oznanjamo, da je Bog luč in da z njim ni povezana nikakršna tema, če pa živimo v luči, kakor je v luči On sam, smo res sodeležniki med seboj in nas kri Jezusa, njegovega Sina, očiščuje vsega greha, to vam pišem, da bi vedeli, da imate večno življenje, vam, ki verujete v ime Božjega Sina, in glede Boga smo prepričani, da nas sliši v vsem, kar koli prosimo po njegovi volj, in če vemo, da sliši vse, kar koli prosimo, vemo, da bomo dobili to, kar smo prosili, ker smo to prosili njega. Namreč, da nam povrne stroške odstranitve odpadkov, kjer smo odpadki - mi sami. Amen.
DirtySanchez
18. 05. 2019 07.59
+9
Kau?SelektorMojster
18. 05. 2019 08.07
+8
A si ti zdrov ? Kva ma bog veze kle oni vjeruju u alaha 😂🤣😂😂🤣😂😂😅
Rafael Kramar
18. 05. 2019 09.23
+2
Vsaj slovnično je pravilno, če je že vsebinsko odsev oprane glave!?!
MucaNeGrize
18. 05. 2019 10.18
+2
kipketer...jasno je , da bi moral ti spiti vsaj 5 litrov omenjenega vina ...da bi doživel razsvetljenje o čem govori zapis missa...
Malinha
18. 05. 2019 10.19
-4
Slovnično je nepravilno, trditev, da je vsebinsko odsev oprane glave je pa na vso moč zanimiva. Kakor tudi, da ta bog dejansko ima veze z islamom. Vse, razen zadnjega stavka, so navedki iz Svetega pisma. Kar za vas pomeni, da je vsebina odsev oprane glave, konec koncev, današnja inačica je spisana od nekoga, ki je imel šmarnico v sebi, ali pa se nje vsebino razume zgolj s šmarnico? Ne poznate lastnih verskih temeljev, kjer v naprej kritizirate drugo vero, ob enem se pa sklicujete na svoje zdravje, kajti drugačno razumevanje je nezdravo. Seveda, če je 'sebstvo', lastna glava oprana, tega vsekakor ne more dojeti.
MucaNeGrize
18. 05. 2019 10.20
+2
kauč...a pol praviš da je alah boljši bog , ki njih ne bo odstranil....??
MucaNeGrize
18. 05. 2019 10.25
+1
missa....heheheeee....cabares cabarei . Zato grem jaz z večimi bogovi na pivo ...ziher je ziher ...Še je upanje za krščansko evropo ...že po zapisu teh treh nad mano je to evidentno / manjka samo še da evropejci postanejo verni in da se zgodi božja volja ...
Rafael Kramar
18. 05. 2019 10.36
-4
Imaš prav Missasolemnis, se opravičujem za "oprano glavo". Nisem ravno ljubitelj raznih magic manov, ki domujejo po oblakih. Vsakemu svoje...
Malinha
18. 05. 2019 11.56
-1
"Še je upanje" in "magic man, domujoč po/nad oblaki": prof. g. Lawrence Krauss večkrat v svojih predavanjih, ko pride do g. Edwina Hubbla omeni, da "g. Hubble je bil po izobrazbi pravnik, nato je postal astronom, kozmolog. Torej, še je upanje." Temu bi lahko v šali dodal, da kdor upa, je upnik, vezujoč preteklost in prihodnost. A ob enem g. Krauss doda, da če kdo, potem so kozmologi tisti, ki ne garantirajo za jutrišnji dan. Btw.: g. Krauss zagovarja model nastanka vesolja iz niča. Temu se pridružujem.
Malinha
18. 05. 2019 12.13
-1
Med drugim morda na prvi pogled ni opazno iz citiranega Sv. pisma: ".. kar koli prosimo po njegovi volj..". Človekova volja torej ni svobodna? Oz., vsaj ko prosimo, to prosimo po njegovi volji? Malce cinično narcisoidna izzveni ta 'njegova volja': 'on' sam nam da voljo (ljubeznivo voljo, ki je neke vrste ukaz), da bi mi njega prosili. 'On' naredi neko situacijo (razen, če so situacije podvržene naravi sami, torej, strogo ločene od 'njega'), v kateri smo mi, primorani za izboljšati to situacijo, prositi 'njega', da usliši naše prošnje - ki pa so že v naprej, te prošnje, po 'njegovi volji'. V končni konsekvenci je ta stvar sadomazohistična: nekaj hudega nam naredi, ter nam nato podeli voljo, da ga prosimo izboljšanja. Zdi se mi, da je ta bog malce padel na glavo. Brez šmarnice.
Kruh+sol!
17. 05. 2019 21.33
+23
Sarec, gotov si!!!
BobbyP
17. 05. 2019 21.30
-42
Koliko smeti pa lahko naredi tistih deset migrantov, ki letno prečkajo Slovenijo? 🤔 Ali pa morda Grims ni imel le "predvolilne halucinacije"? 😏
Zmaga Ukrajini ......
17. 05. 2019 21.35
-28
Bobby ????? Da si si upal to napisat! Kaj bodo pa na Trstenjakovi rekli? Tokrat se celo jaz strinjam s tabo. Hmm, jutri zvečer nastopi polna luna.
BobbyP
17. 05. 2019 21.47
+6
Baje da ob polni luni folk ne šteka cinizma. Razen seveda bedakov, ki ga ne štekajo nikoli. 🙄
Zmaga Ukrajini ......
17. 05. 2019 21.55
-6
Ne, ne, ne,... saj si dobro napisal, le tako naprej Bobi (ali je to tvoj kužek?). Saj mogoče pa iz tebe še kdaj kaj bo. No, pa šalo na stran... pričakujem tone in tone smeti iz gozdov, kjer so hodili migranti. Gotovo so s seboj vozili še ta velike Louis Vuittonove kufre, in vozičke za te kufre.
Bassettt
17. 05. 2019 21.20
+21
Smeti naokoli, smeti v glavi. Pa ni vazno, ce si migrant ali ne
Zmaga Ukrajini ......
17. 05. 2019 21.57
-3
Bo?ka
17. 05. 2019 21.15
+58
Od kje pa je toliko smeti, saj vlada pravi, da jih le ščepec uide čez "nepredušno" zamreženo mejo...
MucaNeGrize
17. 05. 2019 21.21
-14
MucaNeGrize
17. 05. 2019 21.21
-12
Zmaga Ukrajini ......
17. 05. 2019 21.59
-11
Tulsi,... zdaj bodo ven potegnili tone in tone in tone smeti, ...še od vseh kmetičev, ki so za grmovja "parkirali" odslužene gospodinjske aparate, karoserije starih avtov, plastične bale od sena, gradbeni material od kakšne stare kuhne, itd. Še dobro, da imamo migrante, da se lahko izgovorijo nanje.
wolfterier
19. 05. 2019 10.29
+1