Slovenija

Virant pričakuje popuščanje

Dolga vas/Moravske Toplice, 07. 05. 2007 07.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Če bi vlada popustila pritiskom policistov, bi to sprožilo plaz zahtev drugih sindikatov, meni minister Virant.

Minister Virant pravi, da vlada ne bo popustila.
Minister Virant pravi, da vlada ne bo popustila. FOTO: Jani Dolinšek

V luči današnje opozorilne stavke policistov je minister za javno upravo Gregor Virant danes dejal, da s strani Policijskega sindikata Slovenije pričakuje popuščanje. Če bi vlada sedaj popustila pritiskom policijskega sindikata, bi to sprožilo plaz zahtev drugih sindikatov, kar bi po ministrovem mnenju pomenilo polom novega plačnega sistema v javnem sektorju še preden se bo sploh začel uporabljati. Se je pa vlada s sindikati še vedno pripravljena pogajati o višini dodatkov za manj ugoden delovni čas.

S stavko želijo policisti opozoriti, da je osnovni namen kolektivne pogodbe za javni sektor vzpostavitev poštenega in pravičnega vrednotenja dela tudi policistov. V sindikatu napovedujejo stopnjevanje ukrepov, dokler jih vlada ne uvrsti v 22. plačilni razred.

Vlada policistom tako še vedno ponuja za štiri odstotke višjo osnovno plačo in dvig dodatkov za manj ugoden delovni čas. Tako naj bi se dodatek za plačilo nadur ter nočnega dela dvignil za 80 odstotkov, dodatek za nedeljsko in praznično delo pa za 130 odstotkov. O teh dodatkih se je vlada še vedno pripravljena pogajati, seveda pa bi ta pogajanja potekala za skupno pogajalsko mizo z ostalimi sindikati javnega sektorja, je dejal Virant.

Kabinet predsednika vlade je trditve vodstva Policijskega sindikata Slovenije (PSS), da predsednik vlade Janez Janša svoje odsotnosti na današnjem kongresu PSS ni opravičil, označil kot "neresnične in zlonamerne". Premierja so zaradi drugih službenih obveznosti opravičili še isti dan, ko so prejeli vabilo na kongres, so sporočili iz kabineta.

Vlada pa se je po sklenitvi kolektivne pogodbe za javni sektor v panožni pogodbi za javno upravo med drugim pripravljena pogovarjati tudi o uvrstitvi specifičnih, najzahtevnejših delovnih mest policistov in o plačilu za povečan obseg dela na najbolj obremenjenih policijskih postajah, je poudaril minister.

Branko Prah bo še štiri leta na čelu policijskega sindikata.
Branko Prah bo še štiri leta na čelu policijskega sindikata. FOTO: POP TV

Prah na čelu sindikata

Na kongresu Policijskega sindikata Slovenije (PSS) v Moravskih Toplicah so štiriletni mandat delegati ponovno zaupali dosedanjemu predsedniku Branku Prahu. Kot edinega kandidata ga je podprlo 114 od 126 delegatov. Sprejeli pa so tudi resolucijo Z razumom in vztrajnostjo v boljši jutri, s katero zahtevajo enakopravno sodelovanje pri pripravi in uveljavitvi novega plačnega sistema v javnem sektorju.

Prioriteta ureditev plačilnega sistema

Prah je med prednostne naloge sindikata uvrstil predvsem ureditev plačnega sistema, urejanje problematike na področju delovnopravne zakonodaje in izboljšanje delovnih razmer.

Pri naših zahtevah imamo podporo ne samo policistov in zaposlenih na MNZ, pač pa tudi med državljani, študije pa dokazujejo, da je policist vreden uvrstitve v 22. plačni razred, za kar se zavzemamo. Borut Prah

Po ponovni izvolitvi za predsednika je na novinarski konferenci povedal, da so policisti in zaposleni na ministrstvu za notranje zadeve (MNZ) tudi z današnjo opozorilno stavko v Dolgi vasi dokazali, da so zelo složni in da so sposobni ukrepe stopnjevati, če se vlada z njimi ne bo pripravljena pogajati.

Kot možni nadaljnji ukrep je Prah omenil tudi možnost materialnega oškodovanja države, saj bi se policisti lahko odločili, da v določenem obdobju ne bodo kaznovali državljanov.

Policisti so izvajali poostren nadzor tovornih vozil.
Policisti so izvajali poostren nadzor tovornih vozil. FOTO: POP TV

Če vlada ne bo odgovorila na njihove argumente, pravi Prah, bodo pritisk stopnjevali - če bo potrebno, tudi med turistično sezono na vseh mejnih prehodih.

Če bi policiste iz 19. plačnega razreda uvrstili v 22., kot zahtevajo, bi se izhodiščna bruto plača posamezniku povečala za 60 evrov, pri prerazporeditvi iz 20. razreda pa za okrog 40 evrov.

Policisti opozorilno stavkali

V skladu z napovedmi je Policijski sindikat Slovenije ob 8. uri na mejnem prehodu Dolga vas začel enourno opozorilno stavko. Policisti so izvajali temeljitejšo kontrolo tovornih vozil; v Slovenijo jih je vstopilo 46, izstopilo pa 13. Kolone na slovenski strani ni bilo, na madžarski strani pa je nastala kolona, dolga 1,5 kilometra.

Policisti se pripravljajo na nadaljevanje stavke, o čemer bo odločal stavkovni odbor, današnjo opozorilno stavko v Dolgi vasi pa so ocenili kot uspešno oziroma dovolj jasen poziv vladi, da pristane na pogovore. Vladi tudi zamerijo, da na kongres ni poslala predstavnika oziroma se ni niti opravičila.

Stavko je prišel podpret tudi generalni sekretar Mednarodnega policijskega sindikata (CESP) Gerard Greneron. Ta sindikat šteje 300.000 članov v 18 državah.

'Vprašanja plač se morajo rešiti na pogajanjih'

Generalni direktor policije Jože Romšek je v odzivu na današnjo opozorilno stavko policistov zapisal, da si tudi sam želi čim boljšega plačila za zaposlene v policiji. Vprašanja o tem se morajo po njegovem mnenju rešiti na pogajanjih, na "srečanjih z mitingaškim vzdušjem" pa dobrih rešitev ni mogoče najti. V zvezi s stavko je dejal, da je stavka policistov omejena z opravljanjem temeljnih policijskih nalog, ki jih slovenska policija "je in bo opravljala zakonito, strokovno in korektno".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (83)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Grizlibear
10. 05. 2007 14.14
Pdjmt, pa še kako poznam! Zato raje ne bi napisal več, da ne bi komu bilo nerodno. Ampak ne podcenjujem poklica. Bodimo pa odkriti. Kot si napisal so cariniki založeni s papirji (bogi revčki) ampak se je mogoče kdaj zgodilo, da je nekdo cariniku v službi kdaj naslonil pištolo na glavo (policistu na bencinskem servisu,...), so mu kdaj grozili da mu bodo potolkli družino (vsakodnevno), mu je kdaj grozil nekdo z kilo in pol eksploziva na sebi ter detonatorjem in ročno bombo v roki (Velika Dolina,...), je kdaj lovil obroženega morilca (Bele Vode, Dobrovo, Janče,...), lovil storilce kaznivih dejanj,... (argumentov kolikor hočeš). Saj ne rečem, da cariniki nimajo svojega dela ampak resnično... :-) (urez s papirjem res ni poškodba pri delu) Če bi pa merili po tem koliko kdo prispeva v državno blagajno bi pa morali odpustiti vse na vladi.
pdjmt
09. 05. 2007 21.45
Zanima me, koliko poznate delo carinika? Tisti, ki kar nekaj maha je carinik na potniškem prometu, to je tisti, ki ga stranke vidijo. POtem vidijo carinika tovornjakarji. Cariniki in inšpektorji so tudi na blagovnem delu, v notranjosti, preiskovalci in še bi lahko našteval. Včasih je carina polnila večji del državne blagajne, sedaj pa po vstopu v EU ne več toliko. Policist gleda dokumente oseb, carinik ima več papirjev, poznati mora več zakonov. Poznam primere, ko so policisti preskočili v vrsto carinikov in so ugotovili, da je na carini več dela, kot na policiji. Ne tvezite neumnosti, če ne poznate delo carinika. Res pa je, da si policisti mnogokrat jemljejo pooblastila, delajo tudi tisto, kar ni v opisu njihovih del in nalog in nimajo pooblastil. Zato pa tudi padajo carinski prekrški. Še marsikaj lahko naštejem.
pdjmt
09. 05. 2007 21.39
Ne vem, kako lahko komentirate nekaj, kar sploh ne poznate!
Grizlibear
09. 05. 2007 20.36
Pecnikd,saj ti morala in državljanska dolžnost nalaga, da vsakršno nezakonitost prijaviš ustreznim organom, da ne govorimo o poklicni dolžnosti. Odlično je da sodelujete s policijo in če bi bilo več takšnih kot si ti bi nam (ljudem, ki verjamejo v pošten način življenja) vsem bilo bolje. Ampak, da bi se ravno s tem kitil in mislil, da lahko sedaj živiš na lovorikah? Sej so tudi bančne ustanove podale veliko prijav o nezakonitih poslih pa ne zahtevajo enakovrednost s policijo. Naj si bomo na jasnem. Prav nikogaršnji poklic ni manj vreden. Vsi si želimo kar največjo plačo tudi če ni realne osnove. Saj zahteve PSS-ja niso zrastle na nerealnih osnovah. Bile so narejene obširne analize (narejena po naročilu vlade in ena po naročilu PSS-ja) vseh poklicev v javni upravi. Pri tem upoštevani vsi dejavniki (od stresa, izpostavljenost zdravju škodljivim dejavnikom, nevarnostim, obsežnost dela, tveganja, odgovornost,...) in je utemeljeno in upravičeno pokazala, da so policisti upravičeni do dodatnega plačila iz tega naslova. Kar pa Virant prav dobro ve in pravi da je to vse upoštevano pri predlaganih povišanjih dodatkov. Ampak to je samo pesek v oči javnosti ker če bi policisti dobili povečan dodatek na nočno delo bi ga prav tako dobil carinik in vojak (roko na srce - nimajo opravka z ljudmi in NE MORE biti primerljivo z težavnostjo poklica). Če ne more vlada rešiti tega (ne da ne bi znala ampak zaradi političnih odločitev noče) PREPUSTIMO V REŠEVANJE STROKOVNJAKOM!
kromos
09. 05. 2007 13.58
Cariniki nimajo niti približno tako napornega dela kot policija. Vsako odločitev lahko v miru in po posvetih sprejmejo, policisti jo morajo takoj in v sekundi. Jih pa je treba zelo dobro plačat zaradi nevarnosti korupcije. Cariniki na mejah običajno ponoči spijo. Na manjšem mejnem prehodu, so sabo nosili pižame in se poskrili v svojih prostorih do jutra. Tudi med vojno so povečini zbežali v sosednje lokale preko meje, kjer so opazovali potek dogodkov v Sloveniji. Če kdo dvomi, mu bom navedel še mejni prihod in carinika.
karlek
08. 05. 2007 21.23
Hja petra kdo pa je na meji z avstrijo menda vi, ne komentiraj zadev katerih niti približno ne poznaš, kar se tiče financ pa malo popvrašaj vaše kriminaliste naj ti oni razložijo kaj smo jim predali da ne boš vekala tle v javnosti, ker smo z vašimi krimnalisti zelo dobro sodelovali in iamjo povsem drugačno mnenje o nas kot ga pa ti prikazuješ, pa bodi dovolj o tem povem samo če se ne boste spametovali in začeli sodelovati z vsemi nami bo hudo za vse nas in vas, zakaj se ne vprašate zakaj smo državni organi podvrednoteni napram drugim (šolnikom, kulturi, ...), za konec vam vsem polictom želim res obilo zdrave pameti pa čimmanj težav pri vašem delu, ker s tako debato katero ste tudi vi tu prikazali ne pridemo nikamor
Grizlibear
08. 05. 2007 21.07
Tisti, ki omenja carinike, pa naj pogleda kaj ti počno na mejnih prehodih in koliko vozil dejansko pregledajo. V času prašičje kuge so policisti iskali meso po prtljažnikih (da ne bo pomote - iskanje mesnih in mlečnih izdelkov je popolnoma pod carinsko pristojnostjo, res pa je, da je nevarno!!!) med tem, ko so se cariniki na moč zabavali v kabincah (preverjeno). Kako ima lahko carinik enako plačo kot policist pa ni nikoli v nevarnosti (razen od urezanja s papirjem al pa da ga kakšen šofer na gobec ko mu ta teži za čike, nikoli mu ni treba zlest iz kabince, nikoli nima poslov z ljudmi samo z tovorom, pa še tisto je važno samo kaj piše na papirju. Pa poglejte no carinika na meji! Pa ni to delo če vam maha! Virant bi plačal samo dodatke na nočne, dodatke na nedeljske, dodatke za nadurno delo. In to bi dobili spet vsi in vojska (doma) in carina in varuške pa še kar ne bi imeli enako zahtevnega, stresnega in odgovornega dela. Kdo meče javnosti pesek v oči!!!!!! Pa dej poslušaj kaj dejansko Virant govori in kaj dejansko POVE! Žal je že tako da policisti lahko prikažejo svoje delo samo z številom izrečenih kazni in z številom napisanih kazenskih ovadb. Verjetno, če bi ob cestah nam samo z robci mahali v pozdrav, ne bi bilo nobenih slabih izkušenj z njimi. Pregovor: "Pametnemu že beseda zaleže, neumnemu komaj palica." (ali pa poožnica)
zmfpp@yahoo.com
08. 05. 2007 21.05
Pozdravljeni vsi, ki čitate komentarje na nerazumne poteze PSS. Kot prvo bi bilo potrebno javnosti povedati, da ima Policija in MNZ več sindikatov in ne samo tega, ki ga vodi g. Prah. Prav tako je pomebno, da veliko policistov ni članov sindikata in tudi da vsi policisti ne podpirajo dejanj g. Praha. Potrebno pa je opozorit, da je PSS (g. Prah) orodje v rokah g. Štruklja, kar pa v PSS ne opazijo. Naj pojasnim: Šolstvo je doseglo maksimum z takratnim podpisom aneksa (doseženo prav tako na izsiljen način) in s tem plaćilnim sistemom ne pridobi prav nič. Določen procent sredstev od povečanja plač javnim uslužbencem se odvja v sklad za odpravo nesorazmerij. Prav iz tega sklada bi del sredstev pridobili policisti, vojaki, cariniki, gasilci ipd., le šolniki ne, ker so že dsedaj uvrščeni (pre) visoko! V primeru, da plačni sistem propade, bodo ta sredstva dobili tisti, ki so jih tudi prispevali in šolniki avtomatično pridobijo, vsi uniformirani pa pač ostanjeo na precej nižjih osnovah!!! Vsi policisti niti ne vedo, da bi s tem plačnim sistemom, ki je bil do sedaj uspešno izpogajan s strani sindikatov in so vsi ti primerljivi poklici pridobili en razred več kot je bil vladni predlog, pridobili in da bodo vsi izgubili le Štrukelj-šolniki pridobili, če bodo policisti PSS nerazumno in neumno vztrajali, pri svoji odločitvi.. A res mislite policisti, da če bi samo vi dobili dva razreda, da potem nebi cariniki poiskusili s po vaše natančnejšim delom na mejah??? In začaran krog bi stekel k vojakom, gasilcem ... KAR PA VODI K ZRUŠITVI ŠE NEZAŽIVELEGA PLAČNEGA SISTEMA!!! Za SAS:PETRA: Vse primerljive uniformirane službe v Sloveniji imajo nižje plače kot v Italiji, Avstriji, Nemčiji, Angliji ipd. Prav tako imajo enake ( -20 EUR) v teh državah plače Policaji in Cariniki, tako da res ne vem od kje ideja, da bi morali pri nas SAMO policisti iztopati? V carinski službi obstajajo Oddelki za preiskave in Referati za zatiranje tihotapstva, ki so oboroženi, imajo pooblastila, delujejo tudi v notranjosti, veliko delajo na gospodarsskem kriminalu, ki je v povezavi s carinsko zakonodajo (kamor spada tudi trošarina) in so prav ti odkrili "omenjene cisterne goriva", ki pa so vsa vstopila iz Italije, Avstrije in Nemčije na katerih mejah (to bi moral vedeti) ni več carinikov! Resnično upam, da bo nekaj ljudi srečala zdrava pamet in razum v korist vseh primerljivih poklicev!
Grizlibear
08. 05. 2007 20.45
isti, ki mislijo, da policisti na cesti samo zato, da delajo zgago, je verjetno nekdo, ki je že večkrat kršil kakšen CPP predpis in zaradi tega dobil položnico. Sedaj mi pa ti povejte, kako bi bilo, če sploh ne bi bilo policistov na cestah in bi se vsi tega zavedali. Bi vsi vozili po predpisih ali po zakonu močnejšega in hitrejšega? Se pa strinjam, da bi bilo potrebno veliko več stacionarnih merilnikov ob cesti ( na vseh cestah in ne samo na avtocesti), kateri bi sami zaznali kršitelje, jih fotografiralo ter seveda izpisalo kazni. Na koga bi pa potem bili jezni? Število prometnih nesreč in mrtvih v njih pravi, da jih je še zmeraj premalo. In kateri policisti naj bi bili več plačani za nevarnost? Specijalci, ki so do zob obroženi in samo za to trenirani, kateri pridejo na kraj že obveščeni o nevarnosti? Ali mogoče policist, kateri je v manjšem mestu pribljižno tri do pet krat na teden poslan na intervencijo in ustavi približno 200 voznikov? Lahko v dveh letih ne doživi ničesar nevarnega (malo verjetno) lahko pa na intervenciji zaradi družinskega prepira se pred njim pojavi možakar z kilo in pol eksploziva, detonatorjem in ročno bombo v roki. In potem ali on oz. dvajset vaščanov ali možakar z eksplozivom. Si tak policist ne zasluži tega dodatka? Bonificiranega delovnega staža v policiji ne poznajo več (od leta 2001) tako da ne bi mogli govoriti o predčasnem upokojevanju. Tudi za policiste velja starostna upokojitev. Če pa omenimo vojake pa nihče ne pravi da si ne zaslužijo plače z vsemi moznimi dodatki v misijah ampak ko pa so tu, pa tudi ne enakovrediti z policistovo (ker ni in ne mora biti enaka).
sas.petra@siol.net
08. 05. 2007 16.12
cariniki, ne enačite se s finančno policijo v tujini. k vam se potnik pripelje in to je vse. če bi pa vi bili finnčni policaji in delovali tudi v notranjosti, potem bi pa bilo malo drugače. če že za policaje pravite, da spijo in lovijo samo z radarjem, potem mi pa povej, kako je lahko mimo carine v slovenijo prišlo 22 cisten nafte, pa nikjer plačane trošarine. če pravite tako za policijo, potem bom tudi jaz rekel, da se ukvarjate le z malimi švercerji, ki švercajo robo za preživetje.
mbdjzan@volja.net
08. 05. 2007 14.53
pecnikd poznam bivšega paznika, ki je šel za policija sedaj pa zapušča policijo in se vrača med paznike, ker je tam, kot je sam rekel bolj umirjeno in je lažje delat. Črni panter, ti pa tako ali tako vedno kritiziraš poicijo, pa še to vedno iz istega vzroka, ker si bil prehiter. Gasilci pa normalno, da so cenjeni saj so vedno poklicani, da nekomu pomagajo, nikoli jim ni treba koga kaznovati ali zoper njega uporabit silo, da bi se mu tako zameril. Kar se pa primerjav med plačami tiče pa mogoče ne bi bilo slabo, da bi bila razmeja med plačami v naši Sloveniji urejena kot v Avstriji. Bi se verjetno veliki večini Slovencev dvignil dohodek.
karlek
08. 05. 2007 14.34
Petra očitno ste policisti polpismeni, v Avstriji so plače carinikov in policajev izenačene (preveri na netu- OGB so podatki objavljeni, sam ne na policijskem ker vi itak filtrirate vse podatke), vi pa nenehno gonite svoje, tudi jaz ti naštejem ducat primerov ko je policaj spal v službenem vozilu, imam tudi slike, ali pa dremal na šalterju kontejnerja na izstopu iz države ali pa na vstopu, tudi jaz ti naštejem obilo primerov ko policaj kljub temu, da je imel informicije ni našel droge pa so poklicali carinike in so jo našli, še vedno pa ne morete iz svoje kože, dovolj je tega dvoumja kdo je najbolj pomemben, potrebno se je obrzdati in skupaj naostopiti proti vladi ampak vi tega niste sposobni ker ste tako vase zagledani, kako pa komentiraš zadevo da je vaš policist spal za šalterjem in šel s 45. leti v penzion naš carinik njegov kolega ma severni meji pa še vedno dela, kolko policistov starejših od 50 let pa še dela kot policist, dej nehite nakladat pa se raje podučite o resnici ne pa da vam nekaj ljudi meče pesek v oči, pa še nekja ko praviš, da nas je sprl Virant ja saj mu ni bilo težko, saj vaši sindikalisti nenhno govorijo češ pristanemo na karkoli samo da ste ostali pod nami, je to fer, je to demokratično? Vlada je samo obstala, ker je uvidela, da obstaja sindikat kateri bo kar sam poskrbbel za to kar bi se oni morali kar malo potruditi, če se vam pa ne da dopovedati niti z naše strani pa čisto nič, kako lahko Prah javno komentira kaj dela carinik, paznik, vojak in ostali a je on strokovnjak za te zadeve? tako pa obračate javnost proti sebi, akko lahko pogledaš v oči delavki za tekočim trakom pa ima ta prav tako končano srednjo šolo, ko za mali denar gara vi se pa preseravate z zadevami za kater niti ne veste zakaj se gre.
sas.petra@siol.net
08. 05. 2007 14.23
črni panter, takih kot si ti je ogromno. tako pametnih. a vedi da tudi tako pametni kot ti, ko se jim kaj zgodi pokličejo policijo in takrat so vsi pohlepni in ponižni. pa še nekaj, v vsakem poklicu je plevel in med vsakim pleverom je rožica. zato ne moreš sklepati po posameznikih cele skupine. kar se pa tiče poklice v tujini pa ti povem, da sem dobro seznanjen z njihovim delom in zaslužkom. za primerjavo ti povem, da tam vsak naj opravlja svoje delo in je za to dobro plačan. pri nas je policist na meji, potem je ta isti policist še na varovanju določene trase in po možnosti na zavarovanju nogometne tekme. zakaj, da prihranijo denar. v tujini so enote za varovanje ene, za promet druge, za mejo tretje in tako se ti ne morejo zameriti vsi hkrati. vem kako je, če delaš v svojem kraju in potem te šef pošlje na barikado. a si se kdaj vprašal, kako se počutijo policisti, ko gredo na barikade in se MORAJO obrniti proti svojim ljudem, čeprav imajo v glavi isto mnenje kot stavkajoči. pozabljaš namreč, da so tisti policisti, ki jih ti ne moreš in ne prebavljaš tisti, ki so od nekoga tja poslani in so jim naloge določene. vedi da prav nihče se noče zameriti domačinom. je pa tudi res, da so kršitelji vedno eni in isti in to zakaj? ker mi pišemo listke in to je tudi vse. koliko jih plača je pa drugo vprašanje. preden končam pa še eno vprašanje, a si se kdaj vprašal, kako je ko moraš na karambol, ko je umrli tvoj znanec, kako je to sporočit svojcem, vse to vsak policist vsaj enkrat doživi. jaz sem večkrat, ker delam v svojem kraju. zato ti zdaj predlagam, da zaživiš po zakonih in predpisih, pa ne boš imel problemov s policijo.
?rni panter 1
08. 05. 2007 13.35
@ sas.petra. HEHEEEEEEEEEEEE, ma dej no.Policisti polnite državno blagajno? Zdej pa mi povej razmerje koliko jo napolnete in koliko jo izpraznete, potem pa se lahko pogovarjamo. Policisti pobirate državljanom denar, delate pa za moj denar, se pravi, kruhj ti dajem jaz in drugi davkoplačevalci, ne pa tvoja storilnost.Preden naslednjič blebetaš upali možgane. Pa še nekej poglejmo. Policisti so odlični pri njihovem najboljšem delu:pisanju kazni za cestnoprometne prekrške.Ko pokličeš policista ker eni čefurji pretepajo nekoga, ali bilokero situacijo ki bi zahtevala fizično posredovanje, pa se policistom jebe.Vozniki (pretežno Slovenci) jim v avtu ne jebejo matere, grozijo, streljajo na njih.Je bolj komot nekoga j e b a t ker je vozu 25 na uro preveč hitro, kot skupino čefurjev ki vsako noč ropajo in pretepajo Slovence...Zakaj gasilec kamorkoli pride, je spoštovan državljan, dobi zastojn pijačo,...Je ker policist dubu zastojn za pit? Ne mi govort kej si zaslužite in se primerjat z Avstrici. Prvo bomo primerjali obične delavce ki ti dajo kruh s tistimi v tujini, potem ste vi na vrsti. Vaša stavka je popolnoma neutemeljena in nepravična. Odpustu bi vse, ki bi šli stavkat. Banda pokvarjena!
sas.petra@siol.net
08. 05. 2007 12.49
ne bom šel delat za paznico, ker tak odgovor kot si mi dal ti je odgovor nekoga, ki vidi le sebe in takih odgovorov imamo v policiji vsak dan na pretek. policisti se nismo zarotili proti ostalim policem in jih nismo hoteli skregati. to je napravil g virant. in kot vidim mu je to uspelo. če bi vi nas podprli, potem bi lahko pričakovali kasneje tudi podporo od nas. pa da ne boš rekel, da samo norim nad carino, nekaj pa le imamo skupnega za državo - v našem košu smo samo policisti in cariniki tisti ki polnimo drž. blagajno, pazniki, gasilci in vojaki jo pa praznijo. tu je pa tista zgodba o nadaljevanju štrajka, ki je bila omenjena v nočnem 24ur
sas.petra@siol.net
08. 05. 2007 12.31
spoštovani pecnikd, ali si si prebral primerjavo poklicev? a si vprašal kakega carinika, ki je prišel v policijo, zakaj hrepeni po starih časih? če nisi, ti povem zakaj. zato, ker se ne vozi več v službo vedno na isti kraj, ponoči mora delati in ne med dremežem mahati, kot je bilo včasih. sedaj kontrolira ljudi in ne robe, kar je velika razlika. včasih je zavrnil robo na vstopu in to je bilo vse. pa še za robo ni vedel, če mu italijani niso poslali faksa o potrditvi davka. sem preveč let delal z njimi in vem da jim je muka. če pa bi rad vedel kako so plače v avstriji urejene, ti povem da kot v italiji. 1300 E bruto, 40 E (neto) nedeljska ali praznična smena, nočna ura 4,95 E (neto) med 22 in 06, nadura 9,5 E (neto). poleg tega imajo 36 urni delavnik. poleg tega imajo ugodnosti pri nakupu (vozil...) brez davka. lahko bi našteval še in še. kar se tiče odreda smrti, pa mi povej, zakaj so pa cariniki dobili orožje? zaradi varnosti, zato ga ima tudi policija. če bi bile uradne osebe zavarovane kot v angliji in bi prvi, ki se je na tako osebo spravil bil kaznovan kot je treba, potem bi tudi policisti hodili le z gumijevko kot bobiji.
karlek
08. 05. 2007 12.24
petra potem pa pojdi delat za paznico če je tam tako lepo kot praviš
sas.petra@siol.net
08. 05. 2007 11.59
res je zok, in če se večina od teh služb slučajno pojavi na tapeti, ptem je prvi izgovor, kje je bila policija. samo poglej malo nazaj in takoj vidiš, da je bila policija kriva ker niso vedeli da ima pištolo, pa niso vedeli, da ima eksploziv itd. narod naj začne sodelovat s policijo in ne je šikanirat, pa se bo varnostna problematika poboljšala. lepo je bilo zadnjič rečeno, da gre v zapor samo tisti ki ukrade kilo kruha in ne tisti, ki krade tovarne, in dejansko se policije biji tisti, ki ukrade kilo kruha. kar se paznikov tiče pa ti postavim eno vprašanje, kdo je bil včasih bolje plačan, lovec, ki je lovil divje živali ali tisti potem ki jih je pazil. pazniki namreč v zapor dobijo že lepo pregledane storilce in so tako pred napadom, virusi raznih bolezni in nevem še kaj - varni.
karlek
08. 05. 2007 11.56
Ja ubogi policaji zdej pa delajo že za vse ostale državne uradnike, če sem prav prebral zok s edržiš tega kar je napisla vaš bustrumni predsednik Prah, citiram:" policist ima pooblastilo, da brez sodnega postopka odvzame človeško življenje", pa kja ste vi sedaj odredi smrti ali kaj. Vprašajte vaše sinidikaliste zakaj pa so podpisali dogovor o izravnavi leta 2003, taisti ga sedaj ne priznavajo, po mojem gre za politiko, da do pogodbe sploh ne pride, izgubili boste pa vi policaji in ostali. Tudi mi cariniki se ne bomo dali akr tako, dovolj nam je vaše prevlade vaših ugodnosti in vašega poniževanja, vprašajte kolege v Avstriji kako so tam plčae med cariniki in policaji urejene, boste videli, da so v istem žaklju.
kromos
08. 05. 2007 10.18
Ko se omenja specifika vsakega poklica, se strinjam, da so poklici nevarni. Poklic gasilca je približno tako, včasih pa tudi bolj nevaren kot policista, kar se tiče nevarnosti. Drugače pa so bistvene razlike v tem da : kot policist moram pri svojem poslu delati tudi kot : -psiholog -okrajni sodnik -inkasant, blagajničar delavec v menjalnici -zdravnik, reševalec -geometer -preventivno svetovalni servis -gasilec -preiskovalni sodnik -sodnik za prekrške -ribiški kontrolor -sanitarni, tržni, tržni in ne vem še kakšen inšpektor, kateri potem moje poročilo predelajo, da na vrh pa odtisnejo svojo glavo in je za njih zadeva rešena -mehanik, ko popravljam avtomobile narodu ob cesti -strokovnjak za vsakodnevne dosjeje X -center za socialno delo -paznik -carinik .......................