Slovenija

Vedo, da jim delodajalec ne plačuje prispevkov, a so kljub temu tiho

Ljubljana, 08. 08. 2012 08.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 8 min
Avtor
Mira Matković
Komentarji
267

Med delavci se znova širi strah. Ali delodajalec plačuje prispevke? Ali odvaja akontacijo dohodnine? Kaj naj storim, da zaščitim svoje pravice, ob tem pa ne ogrozim svojega delovnega mesta? V prvi polovici letošnjega leta je Durs iz naslova prispevkov za socialno varnost izterjal za 38 milijonov evrov. A dolgovi so mnogo večji.

Davčni inšpektorji imajo z izvršbami ogromno dela. Poglejmo na kratko postopek izvršbe iz denarnih terjatev dolžnika. Inšpektor mora iz poslovnih knjig dolžnika poiskati neplačane terjatve, ki bodo v kratkem zapadle ali so že zapadle. Za denarne terjatve, ki niso sporne, bo davčni organ izdal sklep dolžnikovemu dolžniku. Pogosto dolžnikovi dolžniki ugovarjajo na izdane sklepe ali so tudi sami plačilno nesposobni. Iz tega je razvidno, koliko individualnih obravnav morajo opraviti davčni inšpektorji, pri tem pa sodelujejo z drugimi državnimi organi in drugimi institucijami – banke, državno pravobranilstvo, KDD, MNZ, GURS, AJPRS ...

Znano je, da lahko na Davčni upravi RS (Durs) preverite, ali vam delodajalec plačuje prispevke za socialno varnost. To je storil tudi naš bralec, ki je od Dursa izvedel, da mu delodajalec že nekaj mesecev ni plačal prispevkov. Ob tem je poudaril, da je od davčnega kontrolorja, ki je zadolžen za podjetje, v katerem je zaposlen, želel izvedeti, katere postopke je Durs sprožil, da bi izterjal dolgove. "Na hitro me je odpravil. Dejal je, da mi zaradi varstva podatkov ne more razkriti, katere postopke izterjave so sprožili," pravi naš bralec, ob tem pa zaskrbljeno dodaja, da meni, da davčni inšpektorji ne ukrepajo in ne izterjajo davčnih terjatev, ki jih imajo delodajalci. Sprašuje se tudi, kaj bo z njegovo pokojnino, saj bo ta zaradi neplačanih prispevkov manjša. "To, da jih Durs ni izterjal, pa se bo verjetno kar pozabilo," je kritično dodal.

Ker so pomisleki našega bralca upravičeni, smo se po odgovore obrnili na Durs in jih prosili, naj nam razložijo, kako od neplačnikov izterjajo dolgove za delavske prispevke.

Potrdili so, da je podatek o tem, ali ima podjetje poravnane svoje obveznosti, davčna tajnost. Tajnost so tudi vsi postopki – od davčno-inšpekcijskih nadzorov do postopkov davčne izvršbe. A jasno je, da ima vsak zaposleni možnost in pravico, da na davčni upravi preveri, ali njegov delodajalec izpolnjuje obveznosti do njega osebno. Torej, če ste v dvomih, ali vam delodajalec odvajane prispevke za socialno varnost tudi zares plačuje, se nikar ne obotavljajte in zadevo preverite. Na vprašanje, ali je Durs morda omejil, kolikokrat lahko posameznik preveri ta podatek, so nam na Dursu odgovorili, da ne.

Ravnajte torej tudi preventivno in ne le ob sumu neplačevanja. Čim prej Durs ugotovi, da neko podjetje svojim delavcem ne plačuje prispevkov, tem bolje. Naj opozorimo, da ob eni poizvedbi za eno podjetje Durs preveri celotno stanje v tem podjetju.

Ob tem predstavniki Dursa dodajajo, da nadzore nad podjetji izvajajo tudi sami, a kljub temu je vedno bolje, da dobijo konkretne vzpodbude od samih delavcev. "Ti prevečkrat čakajo predolgo. Delajo, čeprav vedo, da prispevki in druge obveznosti niso plačane. To pa počnejo zato, ker jih je strah za delovno mesto, za mesečni osebni dohodek," je za 24ur.com povedala predstavnica Dursa Tjaša Naraločnik.

A nikar naj vas ne bo strah – tako kot Durs ne sme vam razkriti določenih podatkov o vašem delodajalcu, tako vašemu delodajalcu ne sme razkriti, kdo izmed delavcev se je pri njih pozanimal o (ne)plačanih prispevkih. Pomembno pa je, da ste čim prej na jasnem, kakšen je vaš položaj – če delate za delodajalca, ki vam sicer odvaja, a ne plačuje prispevkov, pomeni, da delate za podjetje, ki ima težave. Nekateri delavci se sicer zavedajo, da prispevki niso poplačani, a zadovoljni so že s tem, da dobijo mesečno plačo in so zato tiho. A vprašajo naj se, kako dolgo bodo prejemali tudi to plačo? Če bodo predolgo molčali, bodo namreč ostali brez vsega. Obstaja velika verjetnost, da Durs ne bo mogel izterjati terjatev, saj bo podjetje ostalo brez prilivov in druge lastnine.

Kako se lotiti preverjanja?

Dolgovi delodajalcev so ogromni.
Dolgovi delodajalcev so ogromni. FOTO: Reuters
Bralec nas je spraševal, kaj neplačani prispevki pomenijo za izračun njegove pokojnine? Na ministrstvu za delo so za 24ur.com dejali, da se obračunani in neplačani prispevki za pokojninsko in invalidsko zavarovanje delavcem upoštevajo v pokojninsko dobo, kar pomeni,da se obdobje zavarovanja, ne glede na plačane prispevke, všteva v dobo za odmero pokojnine. To pomeni, da se vsako posamezno leto zavarovanja, ne glede na plačilo prispevkov, vrednoti v višini 1,5 odstotka pokojninske osnove. "V primerih, ko so družbe v gospodarskih težavah, delodajalci delavcem praviloma plačujejo nizke plače, zato so posledično tudi prispevki od plač za to obdobje nizki. To za večino pomeni, da se plače iz omenjenega obdobja ne upoštevajo pri izračunu pokojninske osnove. Pokojninska osnova se po sedanjih predpisih izračunava na podlagi prejetih plač v najbolj ugodnih zaporednih 18 letih, prejetih po 1. januarju 1970," so nam razložili.

Če se odločite, da boste preverili svoje (ne)plačane prispevke, to lahko storite preko sistema eDavki, in sicer z digitalnim potrdilom ali preko pooblaščenca. Možno je tudi vložiti pisni zahtevek na pristojni davčni urad. In kako "pridni" so delavci? Naraločnikova nam je dejala, da so lani prejeli skupaj 19.217 vlog, v prvih sedmih mesecih tega leta pa so prejeli že 15.770 vlog za razkritje podatkov fizičnim osebam (v primerljivem obdobju lani 12.117 vlog).

In kaj sledi? Kaj se zgodi, ko ugotovijo, da delodajalec delavcu ni plačal prispevkov? Ali oškodovanci lahko zaupajo Dursu, da bo storil vse, kar je zakonsko možnega, da delavci dobijo, kar jim pripada? Ko delavec vloži vlogo za preverbo plačanih prispevkov za socialno varnost, Durs preveri celotno podjetje in ne le njegovih prispevkov. "Takoj, ko ugotovimo, da nekaj ni plačano, gremo v akcijo," nam je dejala Naraločnikova. Neplačane prispevke pa izterjajo v postopkih davčne izvršbe.

Najprej se dolžniku "usedejo" na tekoči račun, banka pa zarubljena denarna sredstva nakaže na račun davčnega organa. In kaj, če so prilivi na transakcijskem računu nezadostni za poplačilo dolga? Takrat lahko davkarija izda sklep na denarne terjatve, če jih podjetje ima. To pomeni, da bo dolžnikov dolžnik oziroma dolžnik podjetja, ki delavcem ni poravnalo prispevkov, denarna sredstva nakazal direktno na račun davčnega organa in ne davčnemu dolžniku.

Pogosto Durs odredi tudi izvršbo iz premičnega premoženja, kar pomeni, da zaplenijo delovne stroje, vozila in podobno. Posegajo tudi po posebnih oblikah davčnih izvršb. Posebne oblike davčne izvršbe so izvršba iz nepremičnega premoženja in deleža družbenika v družbi ter premoženjskih pravic. Navedeno izvršbo izvaja sodišče, pogoj za uvedbo posebne oblike davčne izvršbe pa je, da premoženja ni bilo mogoče izterjati z drugimi načini izvršbe.

Kljub temu da imajo toliko možnosti za ukrepanje, pa se Durs sooča z določenimi težavami. Največja je ta, da četudi davčni organ nemudoma reagira z izdajo sklepa o davčni izvršbi na denarna sredstva, se zelo pogosto zgodi, da dolžnik nima priliva denarnih sredstev pri banki. Tako kljub hitremu odzivu davčnega organa ni poplačil prispevkov.

Koliko so terjali in koliko izterjali?

Poglejmo še podatke o terjanem in izterjanem dolgu. Najprej, koliko je terjanega dolga: v prvi polovici letošnjega leta je bilo z izdanimi sklepi o davčni izvršbi terjanega za 176,3 milijona evrov dolga, in sicer le iz naslova prispevkov za socialno varnost. To je za kar 20,8 odstotka več kot v istem obdobju preteklega leta, ko je bilo terjanega 145 milijonov evrov dolga iz naslova prispevkov za socialno varnost. V celem lanskem letu so iz omenjenega naslova terjali za 204 milijonov evrov dolga.

In koliko so uspeli izterjati? V preteklem letu je Durs z vsemi ukrepi davčne izvršbe uspel izterjati za 102 milijona evrov dolga iz naslova prispevkov za socialno varnost, od tega v prvi polovici leta 62,7 milijona evrov. V prvi polovici letošnjega leta pa je bilo iz naslova prispevkov za socialno varnost izterjanega za 38 milijonov evrov.

Številke so same po sebi zgovorne, težave s plačilno nedisciplino pa se očitno poglabljajo. Tega ne zanikajo in ne skrivajo niti na Dursu. "Ob vsem tem bi radi poudarili še, da je Davčna uprava RS pri izvajanju davčnih inšpekcijskih nadzorov nad zakonitostjo, pravilnostjo in pravočasnostjo obračunavanja in plačevanja prispevkov za socialno varnost v preteklih letih, posebej pa še v letu 2009 in v začetku 2010, zaznala bistven porast nepravilnosti," so nam sporočili. Zavedali so se, da bodo morali dodatno poostriti nadzor, kar so tudi storili, in sicer leta 2010. "Na podlagi tako poostrenega nadzora je bilo v obdobju od januarja 2011 do junija 2012 opravljenih 1807 davčnih nadzorov in pri tem dodatno obračunanih obveznosti v višini 21.329.232,16 evra," so nam dejali na Dursu.

A kljub poostrenemu nadzoru še vedno ugotavljajo precej kršitev na področju plačevanja prispevkov za socialno varnost. V večini primerov so ugotovili, da so plače zaposlenim izplačane v gotovini ali na njihove transakcijske račune, pri tem pa obračuni davčnih odtegljajev in obračuni prispevkov za socialno varnost za dohodke iz delovnega razmerja (REK obrazci) davčnemu organu niso predloženi. Kaj to sploh pomeni? Na kratko to, da vam delodajalec ni plačal prispevkov in akontacije dohodnine.

In zato Durs opozarja – reagirajte! Ne le v svojem podjetju, temveč tudi morda pri nekem podjetju, za katerega ste slišali ali le sumite, da morda ne plačuje prispevkov. Res je, da davčni inšpektorji preverjajo vsa slovenska podjetja, a zavedati se je treba, da je teh ogromno. Seveda jim bo lažje in bodo prej odkrili nepravilnosti, če jih nekdo na to tudi opozori. Morda bo še dovolj časa, da se reši, kar se rešiti da – da za delavce izterjajo to, kar jim pripada. "Zaposleni imajo namreč prvi in zelo zgoden stik z nepravilnostmi na tem področju, pravočasno obveščanje davčne uprave o nepravilnostih pa bi povečalo možnost za še hitrejše in bolj učinkovito ukrepanje, saj lahko delodajalci in njihove odgovorne osebe po določenem času ostanejo brez premoženja, iz katerega bi bilo mogoče izterjati obveznosti," nam je dejala predstavnica Dursa Naraločnikova.

Pri tem pa na Dursu opozarjajo, da v postopkih glede izplačil prejemkov podatke pridobivajo tako od delodajalcev kot od zaposlenih. Od slednjih zahtevajo predložitev podatkov in dokumentacije v zvezi z izplačanimi prejemki iz delovnega razmerja. "Delavec je na podlagi zakonskih predpisov dolžan hraniti dokumentacijo, ki ima vpliv na njegovo davčno obveznost najmanj pet let, to dokumentacijo in morebitne podatke, s katerimi razpolaga, pa mora zagotoviti davčnemu organu na morebitno zahtevo," pravi Naraločnikova, kar pa pomeni, da boste imeli tudi dokaze, da se vam je zgodila krivica.

’Bom moral jaz plačati neplačano dohodnino?’

Ob tem pa je treba opozoriti na še eno stvar. Bralec nas je namreč spraševal, kaj se bo zgodilo, če njegov delodajalec ni odvajal akontacije dohodnine. "Najverjetneje bom moral sam poplačati dolg. Kaj pa bi drugega pričakoval v naši državi," je dejal kritično. A ko smo Naraločnikovo povprašali glede teh dvomov, nam je odvrnila, da ti nikakor ne držijo. "Nikakor ne terjamo delavcev, saj so dolžniki njihovi delodajalci. Delodajalce terjamo," je odločno dejala. Poudarila je sicer, da delavec sam ne more zahtevati preverbe, ali je dohodnina poplačana, a davčni sistem je tako zastavljen, da inšpektorji te zadeve izredno hitro odkrijejo. Takrat pa se takoj začne akcija, vprašanje pa je, koliko bodo pri izterjavi uspešni.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (267)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Franc Mihi? 1
11. 08. 2012 10.33
Pomagajmo naši državi, varčujmo! Vsem članom vlade, državnega zbora in državnega sveta, javnim uslužbencem, tudi na Univerzah, in podobnim poklicem, ki skrbijo za skupno javno dobro, naj se za določen čas ukine plačevanje socialnih prispevkov, kot se to dogaja delavcem, pa je vedno vse OK, saj se tako pomaga podjetjem, zakaj se ne »pomaga še državi«?
Huey
10. 08. 2012 18.49
+1
Dokler bodo tako astronomski davki postavljeni na žulje/intelekt privatnikov in delavcev, samo zato da bo JU lahko veselo klikala smrkce na FB osem ur in prejemala bogovske plačice...v naši banana republjik ne bo boljše!
Adolph
09. 08. 2012 16.58
Kdaj bo odstranjena tajnost davcnih in socialnih dolgov,VLADARJI? . . .. .. . .
kawboy
09. 08. 2012 16.52
Kar se pa tiče premoženja pri ustanavljanju družb z omejeno odgovornostjo nobeden ne preverja resničnost in istolventnost vseh podatkov na terenu ali so verodostojni in pravilni. Takih kontrol v Sloveniji preprosto ni. Delodajalec sicer ima d.o.o. nima pa toliko lastnega kapitala ali premoženja, da bi bila katerakoli izvršba uspešna in učinkovita za prizadete in oškodovane.
kawboy
09. 08. 2012 16.46
+1
Ne razumem kako lahko tako lahkotno pišejo da lahko prijaviš svojega delodajalca, če mi le ta ne plačuje prispevkov. Največji problem pri prijavah je ta da ima delodajalec samo enega ali dva zaposlena pri katerih pa DURS ali inšpektor nikakor ne more prikriti prijavitelja. Da bi prijavitelj lahko ostal anonimen.
SimonaHamer
09. 08. 2012 12.36
+2
Ampak Ampak Pustili ste nas ob cesti Na kamnih namesto kruha Pustili ste nas v našem imenu Udarjali ste s pestmi po govorniških pultih (takrat ko to ni bilo več nevarno) in v našem imenu kričali: Dost mamo! Dost mamo! Jurišali ste na položaje Na službe (z našimi službami) Na barikade niste šli Barkade so zastarele Lenina niste omenjali (Lenin je mrtev kos mesa) Pustili ste nas s trebuhi obrnjenimi navzven Prikimavali ste nam z našimi obrazi Se smejali z našimi nasmehi Ampak Ampak Izdali ste nas takoj za naslednjim križiščem Takoj ko ste pomalicali ste odpeljali naprej z našimi avtomobili Po naših cestah Preko naših glav Čez naše besede Pustili ste nas sredi tuljenja in si zatisnili ušesa Naša ušesa z vašo gluhoto Jeziki so vam padli v prah Preobloženi jeziki kontaminiranih besed Dali ste nam svoje sovraštvo za našo ljubezen Roke ste razstavili v alkoholu Naše roke V muzejih V mavzolejih V bankah poceni kreditov Smejali ste se ko ste rekli: Poglejte roke! Poglejte roke ki so mislile ki so upale ki so se zmotile ki so smešno velike kot pošvedrani čevlji Charlija Chaplina! Pustili ste nas ob cesti Ob bregovih samih belih kamnov Pokopališč Časa Krivice brez krivde in postavili ste si plotove (na naši zemlji z našimi zidaki) Napisali ste glasbo za vaše plesne korake Nas pa ste pustili za sabo ko ste lezli v hrib Grizli kamen da bi poiskali zlato Vaše zlato na naših ramenih v vaše shrambe In tako ste odšli mimo Zazrti v svojo svetlo prihodnost Mi pa smo ostali zadaj kjer ste nas pustili Kjer nas še vedno puščate V upanju da crkovina požre crkovino Da okužena hiša ne bo nikoli več poseljena Da se cesta ne ponavlja Da Čas ni eden in neskončen ki se vrti v krogu Ampak! Ampak! Zmota je velika Zmota čaka za vogalom (kot nevarna ranjena žival) da se pripeljete mimo nič hudega sluteč čez deset dvajset trideset enkrat že in takrat bo zakrvavelo nebo (naše nebo v vaših glavah) in nič ne bo pozabljeno Niti zrno Vinko Möderndorfer
lily171066
09. 08. 2012 10.55
+1
saj že tako izkoriščajo na račun delavcev, saj tako in tako ne bodo imeli v prihodnosti ugodne pokojnine. zakaj pa tako, da delavci ne dobijo plačane prispevke, zato pa oni ta glavni vrhi samo kradejo
lily171066
09. 08. 2012 10.52
+0
kaj pa sindikati
Alojz Železnik 1
09. 08. 2012 10.24
+0
Kaj pa pravi sindikat na to?
marsikdo
09. 08. 2012 08.42
+2
A bi bila morda situacija boljša, če bi delodajalci nakazovali delavcem bruto plačo in bi si delavci sami plačali prispevke?
jester1970
09. 08. 2012 08.52
+1
Seveda, tisti, ki bi želel, da ima PIZ in ZZ urejeno bi se pobrigal in plačal prispevke, tisti, ki mu pa za to dol visi in ga ne skrbi za penzjon,... bi pa keš pokuril za kaj druzga. V vsakem primeru bi delavec nekaj imel od tega denarja, dočim zadaj nima nič, ker mu delodajalec "ukrade" njegov zasluženi denar.
marsikdo
09. 08. 2012 09.16
+1
Ja, vsaj ogoljufan se ne bi noben počutil, plača bi bila ali pač ne. Res pa je, da bi precejšen del tistih, ki se danes ukvarjajo s prispevki in vsem okoli njih, ostali nekako brez dela, ker bi njihovo delo opravili delavci sami.
haarpo
09. 08. 2012 13.00
+1
NE; NE BI BILA BOLJŠA!!!!!!!!!!100% Ker če zdaj dobim 500jevrotov, naj bi delodajalec plačal še 300 prispevkov... vsega skupaj, strošek skupaj 800 Logika delodajalca bi bila, tle maš 500, pa še prispevke si plačaj, njemu bi pa poleg vsega ostalih ostalo še mojih 300, men pa po plačilu ostalo 200
marsikdo
09. 08. 2012 13.21
+1
Ne, delodajalec bi delavcu izplačal bruto plačo, torej recimo 800, stvar delavca pa je, če bo želel imeti prispevke plačane ali pa ne...saj tudi zdaj je tvoja plača 800 ampak 300 naj bi jih firma nakazala v prpračun (v bistvu v tvojem imenu). Večji problem bi potem imela država, ker veliko mladih in zdravih ne bi pomišljalo na plačilo prispevkov, še posebej če je nezadovoljna s situacijo v državi...torej bi tudi "država" morala nekaj narediti, da bi imela podporo ljudstva
prognostik
09. 08. 2012 07.31
+3
In kdo so lastniki podjetij ,ki ne plačujejo prispevkov,sami znani tajkuni ,ki jih ščiti država? Sem že večkrat napisal,da če bi kakšnega takega pacienta vzela noč dokler je bil še čas se danes to nebi dogajalo.
comment123
09. 08. 2012 07.37
+2
Prispevke ne plačije veliko podjetij, to je postalo moderno!
Alojz Železnik 1
09. 08. 2012 10.25
-2
Naj bodo delavci veseli, da dobijo plačo! Nekateri je ne!
gospakatja
09. 08. 2012 07.01
+2
vsi "čistuni", kdaj ste zadnjič zahtevali račun od obrtnika (frizerja, mehanika,......)? vsakdo, ki zahteva "svoje", se mora potruditi, da tudi država dobi "svoje", le tako lahko zadeve funkcionirajo?
ce.ce.
09. 08. 2012 06.12
Hlapec Jernej in njegova klapa
odprioci
08. 08. 2012 22.14
Vsak mora zase poskrbeti in ne prelagati odgovornost na druge še posebaj ne pokojnino.
butalec111
08. 08. 2012 23.23
+1
hmm mislim, da bi marsikdo tisti denar, ki je od plače namenjen za pokojnine dosti več imel od tega kot pa da se izgubi na neobdavčenih oazah. Vsak pa mora poskrbeti zase in to pa čimprej se pa strinjam.
prognostik
08. 08. 2012 21.33
+6
Vse na DURSU plačat po ućinku in se bodo stvari hitreje urejale!
Huey
08. 08. 2012 21.48
+5
Tonček Balonček
08. 08. 2012 21.05
+1
Zakaj bi jim pa plačevali prispevke, če še kar naprej delajo in nihče en ukrepa? Saj bi bili neumni! ANe razumem pa, zakaj ej kučan ukinil plačevanje teh prispevkov! PA Kresalka, Golobič in Pirjevec! Zaakj ne počistimo s temi sovražniki, recimo s Svetlano AMkarovič in Marcelom Stefančičem? Zakaj jim ne prepovedo govorjenja kot Pirejvcu recimo!?
butalec111
08. 08. 2012 21.14
se mi zdi, da je tu bolj večina zmaga ... izkaže pa se da vsi delajo le zase, kar pa je logična razlaga vsega tega.
butalec111
08. 08. 2012 19.25
+4
Paradox Umik države iz gospodarstva. Prevzem podjetij s svežim kapitalom javne banke. Jamstvo podjetje samo. Dobiček na Ciper. Delavec nima dela in pa brez pravic. Večino gospodarstva v državni lasti. Menjajo se direktorji po barvi knjižice. Podjetje samo sebi namen z rahlim plusom. Del dobička v Bizanc. Delavec ima zagotovljeno delo. V glavnem, kaj se pa nam splača, toliko je nekih strokovnjakov in modrecev, ki pa so vseeno samo ljudje in delajo napake. Danes sem ravno prebral neki mail, ki kroži o dveh atentatorjih iz Argentine, ki sta imela \"job\" v Sloveniji, špekulira pa se tudi, da tudi pri sosedi. Ampak mi imamo avtonomijo in ljudje so dali življenje za domovino, na žalost večkrat, vprašam se le za koliko časa, pa če je to avtonomija sploh kdaj bila. Trenutno z vsakim posegom v socialno državo zgubljamo tisto, kar nam je uspelo v stoletju \"počasi\" pridobiti. Sedaj pa se nam obeta spet nova vladavina, ko bo žal edina opcija dovoljenje za humano smrt, kajti da ti \"DELO-JE-MALCI\" ne plačujejo za penzijo potem, kaj bo meni ko bom star. Če se da pa inšpekcijam mimo rok izpleniti reci in piši pol milijarde, je pa sistem fenomenalno zastavljen. Če jaz ne bom plačal dohodnine dodatno 8,23 eura mi grozijo hude kazni. Če pa kdo utaji milijone je pa kak procent za provizije že velik dnar, ane pa smo vsi zadovoljni. No pa sej bomo kmal spet kaj volili pa bo za nekaj časa bolje. Za ocvirk pa še tole, a veste da ima baje kar en par vplivnih ljudi pri nas nemško državljanstvo, a to je še dovoljeno?
Huey
08. 08. 2012 19.27
+3
Še malo, pa bo zadeva sesuta. Skrajni čas!
TikTakTikTak
08. 08. 2012 19.41
TikTakTikTak
08. 08. 2012 19.42
+8
Mojo bivšo podjetje v MB ni plačevalo prispevkov za cck 100 ljudi od 1.8.2011 do 15.2.2012.Pred tem je bilo v prisilni poravnavi potem pa seveda v stečaj.Polovico delavcev je odšlo na drugo podjetje in delajo dalje.Ko se je podjetje ustanovilo je na vso premoženje bil napisan A.C. ostali pa na slamnato podjetje z enakim imenom.Sedaj je teh 50 delavcev na 3 podjetju,slamnato je šlo v stečaj in ti so sedaj najemniki prostorov pri tem A.C.Sedaj me zanima kaj je počela gospa na DURSU MB ves ta čas in ni ukrepala?Zanima me tudi zakaj se gospod in ostala banda še naprej prosto sprehaja čeprav je neplačevanje prispevkov kaznivo dejanje?Kje je denar (cck 10 mili. eur),ki ga je dala NKBM in kako so ga odobrili?Zakaj imajo ti ljudje nove avte višjega cenovnega razreda,nove hiše,vikende,gotovino na cipru in ..... pa čeprav so malemu človeku dolžni cck 6000 eur vsakemu.Zraven je tudi država.In zakaj jaz plačujem drago gorivo in vse ostale…….. ta mafija pa se prosto šeta po naši mafijski državi?OKRADLI SO NAS SLOVENCLJI IN ŠE NAM KRADEJO.Vi ste pa tiho,ponižno,........A je lučka na koncu tunela.JE.In ko ta preraste v luč in potem v več luči bo ta svetloba pokurila te parazite.TIKTAKTIKTAK
Huey
08. 08. 2012 20.00
+7
Jimi1
09. 08. 2012 07.49
+1
User620888
08. 08. 2012 19.20
-1
z božjo pomočjo in ljubeznijo v srcu se vse reš
Uporabnik33413
08. 08. 2012 19.17
+12
Tako, dragi moji! Saj veste, zakaj je bila leta 1992 ukinjena Služba družbenega knjigovodstva???? Tu ne gre za leve in desne, desne in leve, ampak preprosto za krajo delavcem!
Huey
08. 08. 2012 19.32
+6
!Točno tako! In s krajo delavcem se financira kompletni birokratski ustroj države ki se mi reče JU/JS! Od te horde porabnikov/pi-javk dodatne vrednosti, je morda pol učinkovitih. Jaz osebno ne mislim več garat in plačevat davkov za to da bo nek samozvani višjeslojnik lahko klikal smrkce osem ur in na koncu meseca dobil trikratnik moje plače za svoje nedeloi!!
DANISAM
08. 08. 2012 19.16
+5
DRZAVA JE POKVARJENA KER SE JIM * ZA DELAVCE SAMO DA ONI KRADEJO MAFIJA RAZPUSENA.ZATO PA JE TAK KOD JE
Huey
08. 08. 2012 19.33
+5
Delavec tri četrtine svoje plače šenka neučinkoviti javni upravi in javnemu sektorju! To je naša država!