Slovenija

Vaši štirinožci se lahko kopajo povsod, kjer to ni izrecno prepovedano

Izola, 05. 07. 2015 10.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Psi na urejena kopališča v Slovenski Istri večinoma nimajo dostopa, se pa štirinožci lahko kopajo tam, kjer to ni izrecno prepovedano. Edina pasja plaža ostaja v Izoli, podoben projekt pa napovedujejo tudi v Piranu.

Pasja plaža je v Izoli na območju ob nekdanjem Delamarisu zaživela že pred tremi leti. Občinski svet je tedaj sprejel odlok o nadzoru in obveznostih imetnikov živali pri vzdrževanju čistoče javnih površin v občini Izola, ki določa, na katerih javnih površinah na območju mesta se lahko psa vodi le na povodcu in na katere je prepovedano voditi pse, je spomnila vodja županovega kabineta Kristina Zelić.

pes na plaži
pes na plaži FOTO: Thinkstock

"Zavedamo pa se, da kljub dobrim namenom zaradi vzpostavitve reda in čistoče v mestu ne moremo krčiti prostora za gibanje psov, ampak moramo priskrbeti tudi ustrezne nadomestne rešitve. Ravno zato smo uredili pasjo plažo in pasji park v občini," je dodala.

Poleg pasje plaže se lahko psi v Izoli kopajo povsod tam, kjer kopanje psov ni z znakom izrecno prepovedano, na primer od plaže pod Belvederjem do Belih skal. Je pa kopanje psov prepovedano na urejenih plažah, kot so Svetilnik, Delfin in Simonov zaliv.

V Piranu se štirinožci lahko kopajo povsod, kjer to ni izrecno prepovedano, ne smejo pa v bazene ter na nekatera urejena kopališča v občini, so navedli na Občini Piran. Kot so poudarili, je projekt pasje plaže še vedno aktualen in ga bodo izpeljali v naslednjih letih.

O vzpostavitvi pasje plaže pa zaenkrat ne razmišljajo v Kopru in Ankaranu. Na koprskem mestnem kopališču Mokra mačka in na kopališču v Žusterni je dostop psom prepovedan, so pojasnili v mestni občini. Na območju Ankarana pa imajo kosmatinci po navedbah občine omejen dostop predvsem na območju Adrie ter zdravilišča na Debelem rtiču, medtem ko je še vedno nekaj kotičkov oz. manjših plaž, na katerih omejitev za pse ni.

Tukaj si lahko preberete, kako vroč asfalt lahko psom opeče blazinice na tačkah, in zakaj mu po končanem sprehodu ne smete ponuditi neomejenih količin vode.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (97)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

crazyHorse
05. 07. 2015 15.38
+24
raje se kopam s psi v morju kakor z ljudmi v bazenu ... tam je sele prava svinjarija
Kllarra
05. 07. 2015 15.02
+22
Se strinjam da mora biti plaža za pse ločena in svojega psa vedno peljem na tako plažo....mi grejo pa na živce razni "biseri" ki pridejo na pasjo plažo brez psa, zasedejo že tako majhen košček plaže, ki je namenjen psom in potem se obnašajo kot da so na fini mestni plaži, nas lastnike psov grdo gledajo in se hočejo kregat naj psa odpeljemo iz plaže....halooo!!!
Mungos2
05. 07. 2015 15.20
-12
Kllarra
05. 07. 2015 15.29
+7
Apostol1
05. 07. 2015 14.16
+7
Vsem zagovornikom kopanja psa zraven ljudi vprašanje ? Zakaj se ne psi ne smejo kopati v bazenih: Odgovor je pa ponavadi ta da je to nehigienično in isti razlog zame velja na natrpani plaži ker pes je pes človek pa človek in mimogrede pri naši hiši imamo pse kar pomnim in normalno pride lahko v dnevno sobo in tudi v kuhinjo ni problem ,če jemo dobi ukaz prostor in da mir po obedu pa dobi ostanke in to dobro ve ,čez noč je pa v pesjaku ,sicer je pa na dvorišču spuščen in se drži svojega okolja ,sicer vedno ni vse idealno ker je še mlad ampak z leti se pa to utrjuje in pri treh do štirih letih ni več težav. Ni pa pametno psa počlovečiti ker kot sem že rekel pes je pes človek pa človek in to naj velja tudi na plaži.,povsem druga pesem so pa samotni kotički tam naj si pa tako lastniki kot psi dajo duška ,ker predvsem v hribih so psi spuščeni v naselju med ljudmi pa na povodcu in še enkrat isto naj bo to na plažah
fafajonka
05. 07. 2015 14.50
+1
DarthMalgus
05. 07. 2015 15.16
+10
Ti si pa tudi en biser, v bazenih se ne sme kopati ker pač tam je mnogo ljudi, voda se tudi ne menjava pogosto... lahko so tudi ljudje, ki so alergični na pse.....Sicer pa če se imaš kaj rad se sploh tudi nebi kopal v normalnih bazenih, ker mnogo ljudi ščije, prenašajo glivične okužbe...pa veselo tunkanje vam želim. Lepo je da so naredili plažo za pse, zato ne vem zakaj taki problem, če vam ne paše se izognite tej plaži saj imate mnogo ostale plaž, kjer ni psov.
1airbus
12. 07. 2015 07.59
Pri sosedu imajo velikega psa polet in pozim v hiši,smrdi k pok potrebo naredi kar notri in pravijo,da je družinski član,ližejo oni njega on njih,pa še mačka zraven.
Savrin
05. 07. 2015 14.04
-4
Tisti,ki se tukaj imate za nekakšne ljubitelje živali in držite pse v stanovanjih,v blokih ste ljubitelji prav toliko kolikor tisti,ki imajo priče v kletkah.
vzdev
05. 07. 2015 16.06
+4
Točno, tako. Nisi mogel lepše napisat. Pes je za zunaj ne pa za stanovanje.
Sentis
05. 07. 2015 16.46
+3
In sta se našla... dva pacienta. Predlagam da ustanovita društvo. In na koncu skupaj spijeta magični napitek in zapustita ta svet. Mogoče bo tam boljše.
Lidija Polanec
05. 07. 2015 17.27
+1
1airbus
12. 07. 2015 08.04
Pa veste zakaj imajo še psa?.Še posebno dekline.
Savrin
05. 07. 2015 14.00
+13
Tudi jaz ima rad živali in tudi mi imamo psa,pa vendar ga nikomur ne vodim pod nos in še najmanj med ljudi na plažo,kjer je dosti otrok,ki skačejo,kričijo in se igrajo.A pes vedno razume to igro?Ne..jo ne..bi pa zato moral njegov gospodar imeti kak gram več možganov,da bi to razumel,kar pa ob pogledu na te pasjevodce težko rečem.
496344
05. 07. 2015 14.16
+8
Sentis
05. 07. 2015 16.47
+3
Se strinjam z napisanim. Me pa moti ko nekdo pametuje o čistoči psa, sam je pa bolj umazan kot pes.
Tone 12345
05. 07. 2015 13.40
+2
človk je hin.a.vc-še morja si ne zasluži!!
stadion
05. 07. 2015 13.38
+22
Lejte ljudje. "Otroci ne ščijejo. So roboti in zato z njimi ni tak problem kot s psi." - konec sarkzma
deathbite
05. 07. 2015 13.53
+9
Tone 12345
05. 07. 2015 13.38
+3
ne razumem zakaj se kuža ki je velikokrat bolj čist kot človek ne bi kopal v morju!človek švica kuža pa ne!kdo je sedaj bolj čist!!
Mungos2
05. 07. 2015 15.22
-4
vzdev
05. 07. 2015 13.27
+16
Največji problem današnjega časa je postal to, da so psi postali neko prikaz socialnega položaja. Moraš si kupiti najdražjo pasmo, da lahko pokažeš kako bogat si. Psi so bili vedno namenjeni varovanju hiše, paši... In psi so lahko brez problema živeli v vseh letnih časih. Ne pa današnje pasme, ki skoraj ne morejo več živeti če pade temperatura pod 5C. Potem so še pa tukaj kinološka društva s svojimi rodovniki, ki so pse dobesedno pohabili. Samo poglejte si kako je včasih izglodal najbolj priljubljen nemški ovčar. Sedaj pa je ta pasma dobesedno pohabljena, samo poglejte si kako ta pasma zgleda sedaj. Zato pa nikoli ne bom kupil nemškega ovčarja z rodovnikom, rajši kupim brez rodovnika in, da ima tisto pravo držo, kot jo je imel včasih.
deathbite
05. 07. 2015 17.58
+2
Pojma nimaš o psih! Ni nemški ovčar alfa in omega kinologije!
vzdev
05. 07. 2015 18.12
+3
Kdo je rekel, da je alfa in omega. Sam se najbolj spoznam na nemške ovčarje in zato sem tudi dal ta primer. In nemški ovčarji so popolnoma uničeni. Samo poglejte si njegovo držo, in to imajo že mladiči.
deathbite
05. 07. 2015 18.31
+1
Novi trend kinologije je, da nemškemu ovčarji spet zravnajo hrbet. Se pravi, da bodo delali na tem, da jim z vzrejo podaljšajo zadnje noge. S tem bo tudi hrbtenica manj obremenjena.
vzdev
05. 07. 2015 19.02
+3
In kdo je kriv, da jim je potrebno ravnati hrbet? Nemški ovčar je bil čisto vredu pes, dokler si niso oni izmislili pravila, kako naj izgleda.
deathbite
05. 07. 2015 13.08
+23
"Bolj kot spoznavam človeško vrsto, raje imam svojega psa!"
?onkeljc1
06. 07. 2015 07.38
+1
1airbus
12. 07. 2015 08.06
tedoDANB3medo
05. 07. 2015 12.55
+9
Koliko Slovencev se sploh kopa v Sloveniji? Bogati Slovenci gredo v npr. francoske luksuzne hotele in plaže, ostali pa gremo na hrvaško obalo.
Vig1
05. 07. 2015 13.03
+2
Vikend turistov je kar precej v našem morju, čeprav je ena nagravžna mlakuža. Če greš pa za več kot dan ali dva je pa jasno, da se zapelješ malo dlje, kjer je morje še prozorno.
Žiga82
05. 07. 2015 12.53
+4
nič nimam proti temu da se pes kopa tam ko se tudi drugi ljudje samo morate pa razumeti da obstajajo ljudje ki so alergični na pasjo dlako in tudi nekateri ne prenesejo da se pes koplje tam kjer se tudi oni kopajo
deathbite
05. 07. 2015 12.58
+22
Zato obstojajo kopališča, kjer psom vstop ni dovoljen. Vsak pameten lastnik psa se bo umaknil od ostalih ljudi. Že zato, ker se pes strese, ko pride iz vode in ker psi ne vedo, da ne smejo hoditi po tujih brisačah.
Tone 12345
05. 07. 2015 13.44
+11
gotovo ste tudi alergični na belega morskega psa vsi, ki se kopate v njegovi domovini
Vig1
05. 07. 2015 12.18
-36
O fuj :-(( Vem, da so pasjeljubci večinoma velike svinje, ampak da resno obstajajo ljudje, ki se kopajo skupaj s svojimi ljubljenčki pa si nisem mogel predstavljati niti v sanjah. Ni je bolj smrdeče zadeve kot je moker pes. Svet gre res k vragu če se ljudje kopajo skupaj s svojimi psi. Sedaj smo pa res dosegli dno. Plaže za pse, saj Primorci niso normalni.
hoeleefuk
05. 07. 2015 12.20
+46
Pa veliko sreče na zelo čistih bazenih, kjer ni nobenih živali... Želim ti, da spiješ čim več vode, ki je sestavljena iz 50% urina in švica. Njam njam..
hoeleefuk
05. 07. 2015 12.22
+38
P.S. Kolega je delal na bazenu na Kodeljevem.. Imajo posebno mrežico s katero vsake tolko časa kakšen drek od otroka ven privlečejo.. Pa da ne boš mislil, da te hecam.. Resno mislim..
murkecc
05. 07. 2015 12.27
+15
Vig, verjetno je ni večje svinje od tebe, boga tvoja okolica.
496344
05. 07. 2015 12.29
-7
Vig1,poznam starejso gospo.Z njenim cuckom skupaj jesta sladoled in sploh ne dvomim,da doma jesta tudi iz iste sklede,spita v isti postelji...Gnusno do konca,ko ju vidis.Saj ni cudno,da zenske nihce noce,ceprav je za svoja leta zelo urejena in cedna zenska
Warlock.
05. 07. 2015 12.55
+19
Rajši imam poleg psa kot pa ljudi, ki urinirajo in nekateri celo serjejo ( otroci ).....Seveda vsi sveto zatrjujejo, da oni to ne delajo, medtem ko ščijo. Poleg tega imajo živali toliko pravico, da gredo v morje kot pa ti in jaz.
Vig1
05. 07. 2015 12.55
-3
496344, se strinjam. Tudi pregovor pravi, da se je treba žensk s psom na daleč izogibati. Takoj ko izveš, da je ženska lastnica psa prekini vse stike. Si boš prihranil velike probleme v življenju.
deathbite
05. 07. 2015 13.00
+4
Vig1, ti imaš zagotovo abramke! Se ti oči kaj solzijo?
vzdev
05. 07. 2015 12.10
+17
Me vedno pes počaka doma in ga nikoli ne vozim na morje. Kaj ga bom trpinčil z več ur dolgo vožnjo, potem ga imel tam nekje zaprtega na malem prostoru, ker ga na morju enostavno ne moreš imeti veliko prostora. Meni se prav smilijo psi, ki jih imajo lastniki zaprte v stanovanju. Takšni psi se skoraj nikoli v življenju ne razletajo Ker so zaprti v stanovanju, ali pa so priklenjeni na povodec, ker v mestu ne smejo biti spuščeni. Ljudje bi mogli priti k pameti, da psi ne spadajo v mesto, ampak na vas, kjer lahko letajo kolikor jim paše.
deathbite
05. 07. 2015 12.22
+14
Vidiš, jaz pa svojega psa vzamem vsakič, ko grem na morje, s seboj. Tudi na dopust. Zjutraj greva na dolg sprehod, čez dan je v klimatiziranem apartmaju, zvečer pa gre z menoj na plažo in sprehod. Ker slabo prenaša vročino, greva opoldne ven zgolj za kratek čas. Pes se zjutraj "zleta" kolikor hoče po okoliških vinogradih in travnikih. Doma pa ga imamo v hiši, kjer počaka, da pridemo iz službe. Ker psi prespijo, dremljejo, v povprečju skoraj 16 ur dnevno mu ni hudega. Seveda z vsakodnevnimi sprehodi 2-3 ure! Toliko o mestnih psih!
vzdev
05. 07. 2015 12.40
+8
Mladič nikakor ne spi 16 ur dnevno in je poln energije. Sam se spomnim svojega prva leta, ko je kar kipel od energije. Nenehno je bil v pogonu, in če bi ga imel zaprtega v stanovanju to energijo nebi mogel dati nikamor. Tisti sprehod in eno urno letanje je sigurno premalo. Rečeš kar hočeš, pes ne spada v mesto ampak na vas, že samo hoja pa asfaltu mu lahko opeče tačke.
deathbite
05. 07. 2015 12.53
+5
Ne vem kakšnega psa imaš. Jaz imam goniča, ki potrebuje veliko gibanja in je zelo aktiven. Vsi mladiči so zvedavi, pa vendar prespijo več časa kot odrasli psi. Naš se je "umiril" nekako pri treh letih. Se je pa treba s psom ukvarjati. Ni dovolj, da imaš veliko dvorišče. Potrebno ga je peljati na sprehod. Sicer pa vsakega psa najbolj utrudijo vaje kjer mora pes misliti. Pes sodi k gospodarju! K njegovim nogam, poleg kavča v dnevni sobi! In ne v pesjak!
vzdev
05. 07. 2015 13.00
+1
Kdo pa je rekel, da imam psa v pesjaku? Moj pes je čisto svoboden in tako bo tudi ostalo. Pes ne spada v stanovanje, to je postala samo modna muha ljudi, ker ga v mestu niso imeli kam za dati. Nikoli ne bom imel nobene živali zaprte v nek mali prostor. Niti mačka niti psa. Seveda pa se je treba s psom vedno ukvarjati in je tudi vedno poleg mene kadar sem zunaj. In zunaj tudi preživim skoraj cel dan, ker se vedno najde kaj za delati(za razliko, ko živiš v mestu). Razen ko sem v službi. Takrat si pač pes najde svojo zabavo.
deathbite
05. 07. 2015 13.05
+12
Pes MORA biti pod kontrolo. Lastniki spuščenih psov, psov brez nadzora, delate škodo vsem, ki imamo pse. Razen, če ne živiš nekje, kjer ni daleč naokoli nikogar. Pa še takrat ne sme biti pes brez nadzora.
vzdev
05. 07. 2015 13.20
-6
Živim na vasi, kjer imajo vsi spuščene pse. Nikogar ne moti, da so psi spuščeni, prav tako pa pes hodi večinoma samo po moji zemlji.
deathbite
05. 07. 2015 13.58
+6
Nakladaš. Danes se psi nikjer v Sloveniji ne smejo gibati brez nadzora. Dvomim, da bi bil tvoj sosed vesel, ko bi tvoj cucek naskočil njegovo psičko. Še manj pa bi bil vesel, ko bi mu kure raztrgal.
vzdev
05. 07. 2015 16.04
+1
Ja, no bilo je ravno obratno. Je sosedov pes raztrgal mojo kokoš, pa se, da vse zmenit. Moraš razumeti, da je na vaseh še ponavadi malce večja povezanost kot v mestu. Tukaj se sosedi še razumemo med seboj, za razliko kot v blokih, ko skoraj da ne poznajo, kdo živi na drugi strani.
vzdev
05. 07. 2015 16.05
+5
Pa imaš prav, ne smejo biti psi brez nadzora. Toda če to ne prijavi nihče, so lahko. Ko mi pa kdo rekel, da mora biti pes zaprt, ne bom nikoli v življenju več imel psa. Rajši sem brez psa, kot pa ga mučim v malem prostoru.
walter2
05. 07. 2015 16.22
+2
Death škoda,da psi ne govorijo bi ti verjetno imel kaj za povedat.10 ur zaprtega v stanovanju samega in ti se imaš za ljubitelja živali!
deathbite
05. 07. 2015 17.15
-2
Moj pes je vajen, da je 8 ur DOMA, kar ne pomeni da je sam. Misliš da je psu, ki je na dvorišču, priklenjen, bolje? Ali v pesjaku? Misliš, da je psom na kmetijah bolje? Prekleto se motiš. Največ zlorab živali, ne samo psov, je na vaseh! Ja, imam se za ljubiteljico živali!
hoeleefuk
05. 07. 2015 11.59
+17
Na eni strani borci za pravice živali, na drugi pa bacilofobi... Pa nič od tega ni dobro.. Lastnik je tisti, ki mora bit odgovoren. In prav je, da niso na vseh plažah dovoljeni psi, ker so lastniki preveč nesposobni, da bi pobrali drek za njim, ko se pokaka.. Tudi sam imam psa, ga obožujem in je noč in dan moj najboljši prijatelj, ampak pospravim za njim tako kot je treba.. Če pa prištejemo zraven vse packe tega sveta, dobiš občutek, da so ljudje bolj umazani od živali.. Ampak resnica je taka, da pes pač ne more pospravljati za sabo.. Zato je tudi prav, da so posebne plaže, kjer lahko imaš poleg še psa. To pa zato, da potem nimaš problemov s takimi pacienti, ki so jim živali nagravžne. Sploh pa ne vem kdo je prepovedal mačke, ko je nekdo spodaj omenil.. Samo nisem še videl mačke, ki bi se z veseljem kopala v morju.. Vsaj pri nas ne...Mogoče imajo Američani kaj na zalogi..
Apostol1
05. 07. 2015 11.48
-5
Ni problem lulanje ampak dlaka ki v vodi izpada in to dlako pri plavanju lahko ne da bi vedel pogoltneš in lahko nastanejo tudi problemi Da so pa psi najbolj nagravžna bitja to pa lahko napiše samo nekdo ki v glavi nima vse na svojem mestu .Drugače pa če pelješ psa malo stran od natrpane plaže pa ni problem ker psi nasplošno ljubijo kopanje in plavanje tako kot ljudje in če je le možnost jim je to treba tudi omogočiti.
fracola
05. 07. 2015 12.54
+7
haha kakšna izjava. A tvoj urin v morju, glivice..., dlake-lasi pa niso problem? Človek zna biti največji pacek! Žival je pa čista toliko kolikor je čist lastnik........
Apostol1
05. 07. 2015 13.53
+0
Po tvoje se zraven ljudi še svinje lahko kopljejo in to tiste ki pridejo naravnost iz svinjaka
496344
05. 07. 2015 11.45
+10
Sama imam psa,ampak ljudje bozji,nekje je meja...Gnusno je,ko vidis psa,ki se kopa v morju,pride iz vode in polula vsak koticek,ponavadi se pa tam potem igrajo otroci...Saj ni cudno,da potem vsi mislijo,kaksni packi smo pasjelubci..Cudi me,ko tako vpijete,kako je treba v tej vrocini poskrbeti za pse-po drugi strani pa jih vlecete na nekaj urno pot na morje in ga potem se prazite na soncu.In to samo zato,da se pred drugimi postavljate kaksni dobri lastniki ste...Dvolicnost...Imej psa doma,v svojem stanovanju ali hisi magari za mizo in v isti postelji,na javnih mestih pa se malo zamisli..Niso vsi za pse.Potem pa naj se lastniki privlecejo svoje macke,pa papige,pa kuscarje..takrat bi pa spet vpili..Saj pravim dvolicnost
deathbite
05. 07. 2015 11.54
+3
496344
05. 07. 2015 12.15
+0
Pridi pogledat in presodit...od mene bos sel z dolgim nosom...Ne hvalim se vsaki dve sekundi z svojim psom,ampak ve kje ji je mesto...
fracola
05. 07. 2015 12.57
+1
meni bi bilo bolj gnusno če bi se ti polula medtem ko bi jaz priplavala mimo. A si kdaj videla psa lulati v morje??Gnusen je lahko le človek, žival nikoli in nikdar ne more dobiti takšnega vzdevka!
496344
05. 07. 2015 13.14
+5
Haha,mislila sem peskovnik.Malo bolje preberi.Lej,pasjelubci ne razumejo(nekateri),da niso vsi ljudje za pse.Nekateri se jih bojijo,so alergicni na njihovo dlako,vonj...Sploh pa ne vem,zakaj se prepiram.Povedala sem resnico,ampak je nekateri preprosto ne morejo sprejet.
sophyxx
05. 07. 2015 11.39
+17
@walter2 pa ne mi rect, da se nikoli nisi lulal v morje?! zakaj bi bilo pasje lulanje bolj nagravzno od tvojega?!
walter2
05. 07. 2015 11.54
-7
Nihče ne more rečt,da tega ni naredil!A kot prvo sem,če že drugače ni šlo odplaval stran od ljudi,a pes lula dva tri metre od obale med ljudmi,a ti imaš tukaj 3 in 5 letnega otroka!
Al101
05. 07. 2015 13.21
+6
3 in 5 letni otrok pa tudi odplavata dalec od ljudi, ko se polulata ne?
Ciymbalta
05. 07. 2015 11.07
+19
Zakaj pes ne sme povsod it v vodo ljudje so pač čudni. Saj pes ne umaže vodo jo bolj človek umaže kot pa pes Kdo uničuje morje pes že ne ampak človek Vse kar imamo uniči človek ne žival sam eni tega ne vejo
Tadej Bu?ar
05. 07. 2015 11.25
-32
Psi smrdijo, so najbolj nagravžna bitja ever. Me bolj zanima, zakaj nič ne uredijo za mačke, ki so stalno diskriminirane zaradi pasjih norcev. Psi so napadalni, nevarni, glasni in odvisni, mačke pa znajo odgovarjat same zase in niso nevarne.
walter2
05. 07. 2015 11.29
-3
A boš ti peljal svoje otroke na plažo kjer 2-3 metre stran psi lulajo v vodo,ali celo kakajo na plaži a neodgovoren lastnik tega takoj ne očisti!Sam sem to doživel!
deathbite
05. 07. 2015 13.11
+6
Psi NE lulajo v vodo! Še manj v vodi! NOKOLI!
496344
05. 07. 2015 13.17
+3
A da ne lulajo v vodo?!Potem imam jaz "skart"psa,ker vedno lula v vodo
deathbite
05. 07. 2015 14.48
+0
Pes, ki plava ne more lulati. Oz. pes v vodi ne lula.
496344
05. 07. 2015 15.38
+0
Kaj pa psicka?Mislim,ker moja veselo pocepne v vodi..Tako,da,ce pravis,da ne lula v vodi,potem je z mojo nekaj hudoooo narobe...Oz.to je tako,kot bi rekel,moj pes nikoli ne ugrizne..Ves pa ne zagotovo ane?