Slovenija

Semolič politikom: Umaknite roke z minimalne plače!

Ljubljana, 19. 09. 2013 11.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Vlada se pogovarja tudi o posegih v minimalno plačo, je potrdilo več ministrov. Na seji so se pogovarjali o tem, a odločitve niso sprejeli. Gospodarstveniki bi minimalno plačo celo ukinili, sindikati pa opozarjajo, da bi lahko izzvali tiste delavce, ki nimajo česa izgubiti.

Vlada reže dalje ...
Vlada reže dalje ... FOTO: Damjan Žibert

Vladna ekipa, ki se je v sredo načeloma dogovorila o proračunu za prihodnje leto, ne namerava uvesti kriznega davka in ne ukiniti letnega dodatka upokojencev. Se pa pogovarja o posegih v minimalno plačo, je pred sejo vlade pojasnilo več ministrov. Med njimi je bil tudi minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel, ki je po seji vlade pojasnil, da odločitve o tem niso sprejeli. Razprava o minimalni plači je po njegovih besedah potekala v smeri iskanja rešitev za gospodarstvo in ni bila povezana z razpravo o proračunu za prihodnje leto.

Več ministrov že pred sejo potrdilo, da so na mizi tudi posegi v minimalno plačo

Anja Kopač Mrak
Anja Kopač Mrak FOTO: Miro Majcen
Evropski poslanec Lojze Peterle napoveduje, da bo Slovenija potrebovala mednarodno pomoč. Glede na to, kako so zadeve potekale doslej, "si težko predstavljam pot naprej brez finančne pomoči," je dejal. "Bruselj je naš zaveznik," je ob tem poudaril in dodal, da trojka vedno pride na povabilo.

Ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Anja Kopač Mrak po sredinih usklajevanjih glede proračuna pravi, da se ohranja socialna država, vse temeljne pravice bodo še naprej izplačevali. Po njenih besedah je prav, da krizo najmanj občutijo ljudje.

Manj je zadovoljna z razpravo o minimalni plači, ker meni, da so posegi v te plače na ravni zaščite temeljnih pravic, gre pa tudi za vprašanje ohranjanja dostojnega dela.

Je minimalna plača previsoka?

Kot je pojasnila Kopač Mrakova, je vlada na posvetu razpravljala o več možnostih glede minimalne plače. Beseda je tako tekla o neusklajevanju z inflacijo in uvedbi zakonske možnosti znižanja minimalne plače, če bi se tako dogovorili delodajalec in delavci oz. sindikat. To bi bilo časovno in tudi odstotkovno omejeno, je dodala. 

Po besedah Kopač Mrakove je razprava o minimalni plača povezana s priporočili Evropske komisije. Ta je že maja ocenila, da je pomemben element konkurenčnosti Slovenije tudi višina minimalne plače. Toda ministrica tega mnenja ne deli in verjame, da sta za konkurenčnost pomembna produktivnost dela in vlaganje v razvoj. Opozorila je, da je bila minimalna plača izračunana glede na minimalne življenjske stroške, poleg tega pa je pomembno povezana z višino denarnega nadomestila, tudi z denarno socialno pomočjo.
Kopač Mrakova je prepričana, da bo vlada našla rešitev, ki bo usklajena tudi s socialnimi partnerji.

Da se vladna ekipa pogovarja o posegih v minimalno plačo, je potrdil tudi prvak DeSUS Karl Erjavec.

Semolič: Politika naj vzame denar, kjer je

Politika naj umakne roke z minimalne plače, je opozoril prvi mož Zveze svobodnih sindikatov Slovenije (ZSSS) Dušan Semolič. "Politiki bodo s poseganjem v to plačo izzvali predvsem tiste delavce, ki nimajo česa izgubiti. V obrambi te plače se lahko zgodi marsikaj, stvari lahko uidejo izpod nadzora," je poudaril Semolič.

Predsednik ZSSS Dušan Semolič
Predsednik ZSSS Dušan Semolič FOTO: Aljoša Kravanja

Semolič je opozoril, da minimalno plačo prejema približno 50.000 ljudi in da so to ljudje, ki delajo v najtežjih pogojih. "Politika naj vzame denar, kjer je. Naj ne rešujejo bank in tajkunskih kreditov z zniževanjem standarda te skupine ljudi," je dodal.

Ob tem je poudaril, da ve, da te zahteve po zniževanju minimalne plače prihajajo tudi iz Bruslja. "Naj naši politiki ne bodo hlapci evropskih institucij. Nobeno podjetje ni propadlo zaradi minimalnih plač, temveč zaradi pogoltnosti kapitala ali nesposobnih menedžerjev," je še dejal Semolič.

Če bo politika vztrajala pri posegih v minimalne plače, Semolič opozarja, da bodo s tem izzvali predvsem tiste delavce, ki imajo najnižje dohodke. "V obrambi te plače se bo dogajalo marsikaj, dogodki bodo lahko nepredvidljivi in lahko uidejo izpod nadzora, saj ljudje, ki imajo minimalno plačo, nimajo kaj izgubiti," je še dodal.

Delodajalci bi minimalno plačo celo ukinili

Vlada je v nacionalnem reformnem programu 2013–2014, ki ga je maja poslala v Bruselj, napovedala več ukrepov s področja trga dela. Še za tekoče leto je med drugim predvidela tudi spremembe sistema minimalne plače, tako da bo ta pravičnejši in bo hkrati zagotavljal konkurenčnost gospodarstva.

Kakšne naj bi bile te spremembe, ni znano, predstavniki vlade pa so doslej zanikali, da ta načrt pomeni neposredno ukinitev usklajevanja minimalne plače z inflacijo.

Prav tega se zelo bojijo sindikati, ki poudarjajo, da je bistvo minimalne plače delavcu in njegovi družini zagotoviti dostojno življenje in da je znesek v Sloveniji tak, da tega že zdaj ne omogoča. Bi pa ta ukrep pozdravili delodajalci. Iz vrst gospodarstvenikov je pred kratkim prišla celo ideja o ukinitvi minimalne plače, saj da bi to okrepilo konkurenčnost.

DeSUS podpira ukinitev seniorske olajšave

Vodstvo stranke DeSUS je danes podprlo predlog ukinitve seniorske olajšave pri dohodnini, ki ga je vlada predvidela na sredinem proračunskem posvetu. Kot je po sestanku pojasnil predsednik DeSUS Karl Erjavec, enotno podpirajo vse v sredo sprejete odločitve vlade, ukinitev seniorske olajšave pa po oceni vodstva ne bi povzročila revščine.

V DeSUS kot velik uspeh pri usklajevanjih o ukrepih za pripravo proračuna za prihodnje leto štejejo to, da ne bo novih znižanj pokojnin in odvzema letnega dodatka za upokojence, je dejal Erjavec. Dodal je, da se seniorska olajšava nanaša na le tri odstotke upokojencev, saj zajema vse, ki so starejši od 65 let in imajo več kot 1300 evrov mesečnega dohodka. V stranki pa so ocenili, da bodo tako z ukinitvijo olajšave prizadete le osebe z dokaj visokimi prejemki.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1614)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TLA?NI LIV
22. 09. 2013 11.21
+2
Seveda je tako, ko imamo take v vladi in bačništvu, ko so že v domenci nič se ne spomnijo in nič ne vejo. Zakaj so potem tam, da imajo dobre plače.
Volfek
21. 09. 2013 23.34
Vse skupaj že meji na veleizdajo naših politikov.Zanemarjajo in namerno zapostavljajo svoje volivce in jih pehajo v revčino.Glavno je,da se njihove riti debelijo.To bomo morali končati.Ni daleč čas,ko se bo začelo..........
Volfek
20. 09. 2013 14.48
+2
jA,malim bi takoj vzeli še to kaj imajo,pa čeprav še to ne zadostuje za preživetje iz meseca v mesec.Potem pa se čudijo zakaj ljudje,kateri je še pri močeh,dela kaj na črno.Dela za to,da lahko preživi,vi budci zagamani.Malo pri sebi zmanjšajte debelino izplačilnih kuvert,pa boste videli,kako presenečeni boste,koliko lahko prišparate. Tudi Semolič,kje pa si bil leta 2005,ko je na tisoče ljudi izgubilo službe samo zaradi pozrešnosti države in kapitala?Tedaj se je tudi začel večati kup nezaposlenih. Prihaja čas,ko se bomo začeli drugače meniti in gledati.
Poisonivy
20. 09. 2013 12.31
+5
tole z minimalnimi plačami me je pa presenetilo... to bi bil ukrep za hitro in kratkoročno povečanje sredstev podjetij,ampak,ali bi se ta sredstva usmerila v investicije in razvoj? Vprašanje,sploh ne v panogah,kjer so minimalne plače v večini. Znižanje plače pomeni tudi znižanje prispevkov, dohodnine, znižanje kupne moči,..., kar pa je dolgoročno minus za državno blagajno. Ne raumem, a nebi rajši ukrepal s pogledom par let v naprej, pa rezal kje drugje,kot pri najbolj revnih? SAej se jim bo pol res bolj splačalo bit na zavodu, kot v službi! Jaz zdajle mal pluvam v lastno skledo, ker sem delodajalec,ampak 600 EUR (al približno kolikor pride min.neto plača) je res zelo malo. Kvečjem bi lahko zmanjšali prispevke in drugo davčno bremenjenost plač, da bi se podjetnikom bolj splačalo zaposlovat nove ljudi, ne pa, da te delavec z neto 1000 EUR stane skoraj 2000 EUR.
The_Artifex
20. 09. 2013 10.36
+11
Veste kaj gospa Predsednica Ga. Alenka Brotovšek. A ne bi mogoče pri sebi začeli zategovat pasove, in sebi in svojim kolegom začeli zniževati plače. Ne treba je pobrati nam revežem, ki že tako nič nimamo, delamo in iz dneva v dan za minimalno plačo, še manj. Lopovi prokleti ba.da pokvarjena. vašim prijateljem vzemite, ki so pokradili celo državo, zdaj pa naj vrnejo miljone, aja ne pri nam jih bi še dobili vsaj 1x tolk za nagrado, ker so si upali kradit. Se zavedate, da to ni način da pridemo iz krize, pa tiste vinjete si nekam vtaknite.
hotchilipoper
20. 09. 2013 10.07
+3
Pohlepu nikoli konca
macro
21. 09. 2013 03.19
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.03
+2
SEMULIČ PA NAJ NE BLUZI, da je EU KAJ KRIVA...minimalce bi še zmanjšali, da bo javna uprava lahko živela naprej tako kot do zdaj....
antifa4321
20. 09. 2013 10.06
+2
Daj ne bluzi. Kar poglej kdo je lastnik prestižnih avtomobilov. Povečini delodajalci, direktorji,... Raja s 500€ ne more tega furat.
wolfterier
20. 09. 2013 10.13
+2
Kaj pa premoženje sindikatov,bo kaj obdavčeno...
antifa4321
20. 09. 2013 10.17
Sindikati se futrajo iz sindikalnih članarin, ki jih zaposleni plačujejo od svojih že obdavčenih plač.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.02
+3
EVROPA JE ŽE VEN IZ KRIZE....ostale pricepljene jugo državice pa se otepajo z korupcijo...aja kje smo že mi...srbija je najslabša, mi malo pred njo ...hrvati pa črnogorci pa so nas že zdavnaj prehiteli
zdrava.pamet
20. 09. 2013 09.47
+1
EVROPA JE ŽE SPLAVALA IZ KRIZE, samo slovenija pod vodstvom jankoviča in alenkice tone kot titanik... SEVEDA, zdaj ko ni več janše pa bo vse EU kriva....vsi drugi so krivi razen slovenci, ki stalno volijo levo (nesposobno) vlado.... DAJMO SI PRIZNATI...VSI SLOVENCI BODO RAJE JEDLI TRAVO NA PARKIRKINGU, SAMO DA IMAJO RDEČO VLADO zraven tega pa bo cela sloveija prej crknila, preden bodo v ljubljani sploh spoznali, da je kriza...ker ljubljančanom ne sme nihče vzeti plače...niti jih odpustiti... ZA VSE PA SO KRIVI TUDI LEVIČARSKI NOVINARJI, KI V VELIKI MERI PREVLADUJEJO V MEDIJIH a res mislite, da se bo vrnil komunizem, kot je bil pred 20 leti???
napoleon3
20. 09. 2013 09.49
+1
antifa4321
20. 09. 2013 09.51
-3
Očitno so po tvojem krivi ljubljančani za vso krizo v Sloveniji. Zanimivo, pa kljub temu vsako jutro prismrdite v Lj, cca 200.000 v 130.000 avtomobilih, kar moramo vohati, prenašati, poslušati,....
zdrava.pamet
20. 09. 2013 09.56
+1
upam da se bo ljubljani zgodil narod, ker vas imamo vsi tisti, ki spo zunaj že krepko prek glave, ker mislite da ste neka nadrasa???
zdrava.pamet
20. 09. 2013 09.58
+1
saj malo še pa vam bo zmanjakalo denarja tudi za javno upravo, pa za penzije, potem pa se boste lahko zahvalili vašemu ljubemu jankoviču in podrepnikom, da vas bo prodal rusom
zdrava.pamet
20. 09. 2013 09.59
+1
a mislite, da bodo pa rusi pa srbi plačevali našo javno upravo,hahahahaha
antifa4321
20. 09. 2013 09.59
-3
Očitno se imaš ti za nadraso, ker brezobzirno vsako jutro spuščaš škodljive izpušne pline v mojem bivalnem okolju in ga onesnažuješ s hrupom, gnečo, zastoji,.....
antifa4321
20. 09. 2013 10.01
+1
Kar poglej, kdo sestavlja javno upravo v parlamantu in med tistimi 90timi preštej ljubljančane.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.07
+1
javna uprava ni samo parlament...so župani in občine in razni odbori pa podskupine in skupine, pa zdravniki in učitelji...pa vsi bi radi lepo živeli na račun gospodarstva in kmetijstva...ki pa tudi niso loleki ampak so med njimi mnogo bolj inteligentni od prej naštetih...pa životarijo za minimalce, da mladih sploh ne omenjam
antifa4321
20. 09. 2013 10.12
+1
No, od vseh 230 občin je ljubljanska samo ena, pa za ves kriviš samo LJ.
napoleon3
20. 09. 2013 10.12
+1
No ukinmo šole, bolnišnice, policijo, vojsko, fakultete, zapore, urade, občine, komplet javno uprava. in dobimo anarhijo, a je mogoče to tvoj cilj zdrava.pamet.
antifa4321
20. 09. 2013 10.15
Jaz bi začel kar z ukinitvijo policije in ostalih organov pregona kriminala. Me zanima kako bi pol laufalo gospodarstvo pa tržna ekonomija,.....
napoleon3
20. 09. 2013 10.20
+3
Zdrava.pamet, ti si tolk zdrave pameti kot vsi naši politiki, da smo ja skregan, že to ti pove o tvoji zdravi pameti da flancaš o komunizmu, lej komunizma še ni bilo bil je samo socializem, preberi si od Marksa Kapital, potem pa govori, malo se je treba izobraziti in pogledati vse plati. Dost nam je zmerjanje levih in desnih, vsi so grešil, moril to pač prinese vsaka vojna, to je delo za zgodovinarje. Pa še neki v Rusiji že dolgo ni komunizma, kaj nič ne spremljaš medijev.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.25
+0
aja..zdaj pa nismo več komunisti...še pred mesecem dni ste mahali po ljubljani z pikniki pa z rdečimi zvezdami, pa z 2 svetovno vojno, kako je bilo vse prav...a mislite da ne pomnimo 3 dni nazaj????
napoleon3
20. 09. 2013 10.28
+1
Ja pa kaj si pol ti nazi, črnosrajčnik, domači izdajalec, ta beli ??? Ne vem jaz nisem bil nikoli v nobeni partiji pa sam sprašujem
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.28
+1
Glej, vsi ti organi morajo ostati, samo moraš priznati, da bi vsi predvsem tisti na vodilnih položajih imeli po 10 000 evrov plače, kot da ne bi mogli z 3000 prav lepo preživeti...pa tudi aparat je mnogo prevelik za tako majhno državico....
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.32
+0
glej neandertalec...kultura naroda se vidi po tem, kako ravna z poraženci...ta beli pa so se bali stalina kot hudič križa in to upravičeno ker je bil dokazano hujši zločinec kot hitler...če bi videl kaj od zgodovine bi to vedel...zdaj pa se mi zdi, da nimaš niti osnovne šole
antifa4321
20. 09. 2013 10.37
-1
zdrava.pamet, komunizma kot takega (po Marxovi definiciji) še ni bilo, komunisti pa so bili člani komunistične stranke. Kot so verjetno tudi vsi člani Nsi katoliki ali pa vsaj kristjani.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.37
-2
a je bilo potrebno tiste slovence , ki niso hoteli komunizma pobiti??? a so zato izdajalci, nazi, črnosrajčniki...' še enkrat: domobranci so pobili 4000 slovencev v vojni, partizani pa 24 000 slovencev v vojni in po vojni, kar je res bil zločin....objavljeno na rtv 2012
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.40
-1
pustimo to, samo smo malo razćistili...a ne bi bilo lepo, da bi pustili to za sabo in pogledali kako naprej...v svetu najlpeše živijo v zahodni evropi, kanadi, avstraliji...drugje pa je sama revščina in nasilje...a ne bi bilo lepo da bi se naučili kaj in zakone pobrali od bolj naprednih, ne pa od srbije, rusije, irana in podobnih revčekov???
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.41
antifa4321
20. 09. 2013 10.41
+1
antifa4321
20. 09. 2013 10.42
+1
ali pa nemški oboroženci in plačanci, da so za njih pobijal naš narod.
napoleon3
20. 09. 2013 10.47
+1
No pojdi malo do Urha, preberi si kaj o črni roki, pošiljanju komunistov in njihovih družin v konc. taborišča, požiganju vasi in podobnih zločinih, takrat so bili ta beli z zmagovalci pa se niso nič bolje obnašali, potem si malo preberi kaj so z kvzilingi naredili francozi, pa nizozemci, da ne boš rekel da je samo pri nas bilo tako, pa se vprašaj zakaj so jih Angleži vrnili na našo stran, pa o 100.000 tisočih zajetih Nemških vojakih ki so od lakote pomrli v ujetništvu zahodnih zaveznikov. Pojma nimaš o zgodovini. Seveda se pa strinjam da povojni poboji niso bili pravični predvsem zato ker je šlo za maščevanje in ne sojenju zločince ki bi si to zaslužili. to je stvar ki naj jo rešujejo zgodovinarji, ne midva, pa hvala ker si me ozmerjal z vzporedno vrsto homo spiensa
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.47
+0
to je samo bila dolga leta partizanska propaganda, to so nas učili in nam vcepljali v glavo...meni pa je moja stara mama rekla, da so vsi trepetali, da ne bi prišli rusi, ker so bili posiljevalci in morilci....in takrat še nihče ni vedel, da se bo tito po 5 letih po vojni skregal z rusi, a ne? Partizanov so se bali, ker so bili povezani z rusi... BILI SO SAMO NASPROTNIKI, NE IZDAJALCI HITLER JE BIL POŠAST, STALIN PA TUDI....navadni narod takrat ni vedel, kdo je boljši..in zato si ti revčeki niso zaslužili da so jih pobili. Tudi izbrisani so se narobe odločili za jugoslavijo, pa niso bili pobiti...ampak bodo zdaj dobili visoko odškodnino....PA SE MENI TUDI ZDIJO IZDAJALCI
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.48
TI PA SI PREBERI KAJ JE STALIN DELAL pa med vojno po mednarodnem pravu je dovoljeno pobijati, po vojni pa ne več, a to mogoče veš????
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.49
hehe, oprosti, ampak se mislil da nič ne veš o zgodovini, malo pa le veš....
napoleon3
20. 09. 2013 10.52
+1
Pojdi malo še na kakšne Angleške strani pa si malo poglej njihove zgodovinske knjige.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.52
dobro si preberi...večina belih se je samo balo rusov in komunizma,med vojno še niso vedeli, da se bo tito 5 let po vojni skregal z rusi....
napoleon3
20. 09. 2013 11.00
+1
Pa saj ti nihče ne oporeka da so bili vse to zločini, pač se strinjam ljudje so se našli na nasprotnih strani namesto da bi se kaznovali zločinci se je pobijalo vse povprek, pa verjetno da niso bili vsi partizani, komunisti pa tudi vsi domobranci verjetno niso bili željni pobijanja ujetih partizanov. Zmeraj se pojavijo fanatiki. Tudi če drugače razmišljam pa mogoče bliže Maxovemu kapitalu še ne pomeni da sem komunist, ampak za pravičnejšo razdelitev premoženja ki ga družba kot celota ustvari.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 11.03
to je utopija , saj veš...meni pa je bolj všeč severna evropa nizozemska, švedska belgija, kjer so vsi bogati, pa imajo tudi visoko stopnjo sociale in dobre zakone
zdrava.pamet
20. 09. 2013 11.05
zakaj se ne bi po njih zgledovali? tam vse dobro funkcionira
zdrava.pamet
20. 09. 2013 11.13
Pa nemških vojakov, ki so bili mimogrede še samo najstniki pobrani iz vseh okupiranih dežel, ker nemci so bili že skoraj vsi pobiti, niso spustili iz angleškega ujetništva...dokler ni tito objavil amnestije dve leti po vojni...ravno iz razloga, da jih ne bi tito dal pobiti...
napoleon3
20. 09. 2013 11.20
Ja ravno v Švedski in v skandinavskih državah velja da je družbeni dohodek države bolj pravično razdeljen.
Kukulkan
20. 09. 2013 09.20
+0
napoleon3 20.09.2013 09:14:06 Edini cilj lobija iz EU je izropati naše državljane. Fajn taktika najprej jih obubožaj, prisili da uvedejo nove davke, pol pa vse premoženje zapleni ker narod ne more plačevati davke. Odprite si oči EU nas krade, -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- No bodi tiho, ta prvo je bil Beograd vsega kriv zdaj je pa EU Slovencljni pa vsi pošteni, tud tisti obsojeni so nedolžni sj so delali po zakonu ki ih je SLO parlament postavu
napoleon3
20. 09. 2013 09.26
-1
Odpri si oči malo preveč držav v EU je v riti, na račun "svobodne trgovine" z državami, ki jim evropska delovna sila ne more konkurirati, saj delavski pravic sploh ne poznajo, delajo jim otroci, plačaja pa ji pest riža. Evropski lobisti pa so lepo podkupili EU parlament da je sprej te zakone. Sedaj so na vrsti delavske pravice v vseh Evropskih državah, zmanjševanja zdravstvenih pravic iz zrdavsvenega zavarovanja vse za "bolj fleksibilen delavski trg" kot se imenuje odvzemanje pravic državljanom.
napoleon3
20. 09. 2013 09.27
-2
Med drugim je to tudi zmanjšanje minimalne plače pri nas.
napoleon3
20. 09. 2013 09.29
-2
Pa poglej si kdo piše poročila o konkurenčnosti in ostala bedasta poročila namenjena zavajanju ljudi.
napoleon3
20. 09. 2013 09.31
+0
No pa si poglej plače recimo na Slovaškem, Češkem, Poljskem, Estoniji
Kukulkan
20. 09. 2013 09.37
+0
kk smo lahko komu kokurenca če je vse dobro izropano? z plačo na Slovaškem, Češkem, Poljskem, Estoniji lhk plačajo položnice, hrano in stanovanje pa še ostane im. Pri nas pa evropski standard (Nemški in Avstriski) in balkanske plače
napoleon3
20. 09. 2013 09.40
+0
Pol pa pojdi tja delat, pa se vprašaj zakaj nimajo velik pritok Slovencev v te države, recimo na Slovaškem so že napovedali da bo 60% sedaj zaposlenih ko se bo upokojilo živelo v revščini. Se res tega želiš.
napoleon3
20. 09. 2013 09.43
-1
Vsem tisti ki se ne strinjajo z mano, saj vem resnica boli.
antifa4321
20. 09. 2013 09.45
-1
V estoniji imajo zlate mečke, eni. To se vidi. Ne vidi se pa vseh slumov in revščine, ki je rezultat nabavljanja zlatih mečk.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 09.50
+4
napoleon3..evropa ni nič kriva, če pri nas vodilni kradejo kot srake...oprosti...pa če imamo preveliko javno upravo, gospodarstvo in kmetijstvo pa na tleh....
Kukulkan
20. 09. 2013 09.51
+3
napoleon3 V Sloveniji se več ne splača delat, za kaj ustvarit....ni šans! antifa4321pri nas zdravn mečk so tudi audiji in BMWi, revščino pa itak vidio sm tisti ki so blizu karitasa in rdečega križa
antifa4321
20. 09. 2013 09.54
+2
seveda da so in ravno zaradi porasta mečk, bmw, audi,... narašča tudi revščina. Pač, če hočeš več imet moraš drugemu vzet in zaradi tega ima drugi manj, to tko je.
napoleon3
20. 09. 2013 09.55
+1
Še o bruto minimalnih plačah ki jih našteva Kukulkan: Češka 312, Estonija 320, Slovaška 338, Polska 377. A so to tvoje mokre želje o uspešnosti Kukulkan. Treba je pogledati vse vidike in žrtve uspešnosti.
antifa4321
20. 09. 2013 10.03
+1
napoleon in točno take bruto hočejo narest pri nas, da bomo "konkurenčni".
Kukulkan
20. 09. 2013 10.04
napoleon3 zdaj še poglej koliko stane hrana, stanovanje, elektrika, voda....... v Češki, Estoniji, Poljski in Estoniji pa še za naftne darivate poglej.
napoleon3
20. 09. 2013 10.05
zdrava.pamet to da se pri nas krade se strinjam, ampak da je pa kar naenkrat za vse kriva javna uprav, Vprašati se je treba tudi o sposobnosti vodilnega kadra v podjetjih (seveda razen za svoj žep), in naše podjetnike da ustanovitev firme ne pomeni ustanovitev lastne banke za luksuz to je samo takrat ko firma deluje z dobičkom, ne pa da se mora vsak z audijem a8 vozit potem jim pa lizing potopi podjetje, treba je tudi kakšne stroje kupit ne pa šparat na njih pri avtu pa dajmo bogatija.
napoleon3
20. 09. 2013 10.06
Stroški niso toliko manjši da bi bili primerljivi z temi minimalci.
napoleon3
20. 09. 2013 09.14
+2
Edini cilj lobija iz EU je izropati naše državljane. Fajn taktika najprej jih obubožaj, prisili da uvedejo nove davke, pol pa vse premoženje zapleni ker narod ne more plačevati davke. Odprite si oči, EU nas krade, hoče nas spremeniti v državo kot je Bangladeš, kjer zaposleni nimajo nobenih pravic do zdravstvnega zavarovanja, pokojnin in so le kanon futer za gospodarsvo, državo brezpravnih ljudi razen za izbrance. Izgubljamo pravice ki so že bile priborjene, denar se usmerja v reševanje bank, nam pa zmanjšujejo pravice, z denarjem, ki ga mi prispevamo sploh ne moramo soodločati kam si želimo, da ga država usmerja. Važno je samo to kar EU komisija reče, in oni in njihova trojka so naredili celo razsulo v državah EU, samo da so rešile bančni in kapitalski sektor, ki si je privoščil bogato tvegane "naložbe" in denar obračal k izbrancem.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 09.51
+2
ti si totalno nepoučen, kaj se v resnici dogaja
antifa4321
20. 09. 2013 09.57
-1
napoleon, točno tako, naši (levidesni in desnilevi) jim pa kimajo kot ovce.
zdrava.pamet
20. 09. 2013 10.21
+1
loleka sta oba....eu še ni ukradla nič...kradejo nas naši voditelji ala jankovič in vsi ki bi radi brez dela čim lepše živeli...uganita kje jih je največ REVŠČINA PA JE ŽE POVSOD V SLOVENIJI, RAZEN V LJUBLJANI..samo imate tako visoko dvignjene nosove, da tega ne vidite
limonca4
20. 09. 2013 09.08
+8
Ubogim delavcem bi plačevali miloščino, sami bi pa radi prejemali po 10.000 ali 15.000 evrov na mesec, pa nič jih ne bi bilo sram, banda kapitalistična pokvarjena!!!
siupamoizvedetiresnico
20. 09. 2013 08.55
+9
Kaj ni jasno tem teletom??? Znižali bi minimalno plačo... Ko sem poslušal blodnje Šešoka mi je postalo dobesedno slabo, on bi ukinil minimalno plačo, povečal davke, pa kako ali s čim naj potem narod živi??? Baje so plače rastle v nebo... ja kje..a živimo v isti državi??? Že sedaj s temi cca.550€ narod ne more preživet in jih mora ogromno število hodit na RK ali karitas kljub temu, da so zaposleni. Enostavno ne morem verjet kaj je v glavah teh politikov??? Kaj razmišljajo, imajo sploh še kanček sposobnosti logičnega razišljanja??? Oni lbi gospodarstvu pomagali na ta način, da bi delavcem vzeli vse razen prispevkov ne bi znižali a to pa ne, njihova ogabna korita morajo biti pa nespremenjeno polna. Hinavci zanikrni, kdaj in za koliko so znižali svoje plače, zakaj morajo imeti v teh težkih časih še vedno 4,5,6 tisoč in več € plače??? Tistemu, ki zbira za znižanje plač parlamentarcem bi svetoval, da naj začne še zbirat podpise o tem ali smo za to, da se celotni vladi plače ukinejo. Na tak način si ne zaslužijo niti centa, še več, mesečno bi morali prispevati državi (ljudem) prispevek za svojo nesposobnost. In na koncu, ko govorimo o dohodkih v višini pod 900€ temu ne moremo reči PLAČA ampak MILOŠČINA !!!
safner54
20. 09. 2013 08.49
+3
V primeru da se zniža minimalna plača, marsikateri privatnik, ki dobro posluje, bo še bolj bogat, delovec še bolj reven.Predvsem mislim na gostince, avtoprevoznike, trgovce...in ves privatni sektor. Če pogledamo da tisti delodajalci že zdaj izplačujejo minimalca, ne glede kolk zaslužiš. Konkretan primer avtoprevoznikov....Voznik tovornega prometa dobi minimalca, in vse drugo, kar je zaslužil za prevoženih 14000 km. dobi kot dodatek...dnevnice in druge oblike materijalnih stroškov...... NEOBDAVČENIH MATERIJALNIH STROŠKOV....Kdo tukaj krade? Avtoprevoznik ali voznik? Plačani so na prevoženi km. in to je to...Nobenih dodatkov, dopust ni plačan... prazniki tudi ne.... če si bog nedej na bolniški...lahko samo crkneš. Na plačilnih listah vse lepo in prav, ker jih prirejajo v svoj prid....dejansko stanje je pa čist drugačno....A ve kdo kolk km. mora voznik prevoziti da dobi pošteno plačo? Gostinci....Vsak delavec v gostinstvu dobi minimalca, drugo pa v gotovini.....neobdavčeno...seveda...Država tam naj naredi RED...
electricity
20. 09. 2013 08.41
+8
Skregano z vso logiko! Minimalna plača je zadnje varovalo, ki drži delavske roke stran od njihovih vratov!
siupamoizvedetiresnico
20. 09. 2013 08.39
+2
"...Ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Anja Kopač Mrak..." ...in enake možnosti... banda dela na tem, da enakih možnosti ne bo oz. jih že sedaj ni. ...socialne zadeve... socilano državo so že zdavnaj uničili. ...družino... pojem družine jim je popolnoma tuj. ...delo... vrednost dela so spravili na nulo, vreden si nekaj če ne delaš ampak kradeš.
antifa4321
20. 09. 2013 08.33
+4
Vrli delodajalci bi radi bili še bolj bogati in če ne gre drugače je treba pač stroške (delovske plače) manjšat.
emona123
20. 09. 2013 08.14
+1
vam maxymalnu ..............
lufthanza
20. 09. 2013 08.09
+4
Prekleta mafija. Nej zacnejoaximalne place nizat, ne pa minimalne. Bojo padale glave.
pozitivno
20. 09. 2013 07.56
+6
Upam, da bo Semoliču uspelo!!! Minimalne plače bi jemali,..pa kaj še,..banda politična,...svoje plače naj zmanjšajo na minimalno!!!