Slovenija

Plače vodilnih v zdravstvu krepko višje kot v vladni palači

Ljubljana, 14. 04. 2012 18.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vodilni v zdravstvu so na lestvici najbolje plačanih javnih funkcionarjev - med 25 rekorderji je bilo februarja 16 direktorjev zdravstvenih domov in bolnišnic. Februarja so skupaj zaslužili 111.000 evrov. Država tako vsem skupaj letno plača več kot 1.300.000 evrov.

Pridružite se uradni strani oddaje 24UR na Facebooku s klikom na

 


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (132)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jože Zaplati?
05. 05. 2012 13.41
DRŽAVNI FUNKCIONAR ALI NJEMU PODOBNI NE MORE ZASLUŽIT TOLUIKO KOT ZDRAVNIK A IMA KATERI FUNKCIONAR VEČ ŠOL ALI ZNANJA NITI ZA SNAŽILKO MORDA BI IMELI DOVOLJ, ČE BI ŠLI POGLEDAT V REGISTRE BI JIH SIGURNO PONAREJENIH VEČ NAŠLI KOT MIŠIČU
SimonaHamer
16. 04. 2012 10.49
Ti skrivnostni moj cvet Ti skrivnostni moj cvet, ti roža mogota, jaz sem te iskàl, mimo tebe sem šel in pogledal sem te in sem ves vztrepetàl. In moje srce zaslútilo je tvojo tajno moč, in moje srce začútilo je, da jasní se noč. In v moji duši vzcvetelo je zakladov nebroj, vse bitje mi zahrepenelo je za teboj, za teboj, ti skrivnostni moj cvet, ti roža mogota … O, jaz sem bogat - pomagaj, pomagaj mi dvigniti moje duše zaklad. Oton Župančič
nikhrast
16. 04. 2012 04.04
+1
Zdravnikova plača visoka v Sloveniji? Kanada se ne smatra kot socialna država, samo zdravstveno zavarovanje ima vsak državlajn, direktno ne plača nič, povprečna plača zdravnika pa je $320 tisoč letno. Direktorji nekaterih bolnic pa zaslužijo več kot $800 tisoč letno, premier v federalni vladi zasluži trikrat manj. Primerjave so pa irelevantne, vsak sindikat ali vsaka asociacija se bori za čim boljše pogoje.
SimonaHamer
15. 04. 2012 19.34
+2
Naša pesem Moja pesem ni le moja pesem, to je krik vseh nas! Moja pesem ni le moja pesem, to je boj vseh nas! Biti mlad v teh težkih časih, to se pravi brez mladosti biti mlad, zreti starega sveta propad, skrivati premnogo nad, to se pravi biti mlad … Pa je vendar sreča biti mlad, biti mlad in poln nad! Karel Destovnik – Kajuh
elephantus
15. 04. 2012 12.44
+12
Delo medicinske sestre je prav gotovo eden najtežjih poklicev s srednjo šolo in je zelo odgovoren poklic. Delajo v vseh treh izmenah in nemalokrat ne vedo za dva dni naprej kdaj bodo morale delati.Če nekoga ni v službo, ker je zbolel mora nekdo od tistih, ki so že delali dopoldan in so zelo utrujeni ostati še v popoldanski izmeni ali pa priti po dopoldanskem delu še v nočno izmeno.Doma pa otroci.Ni važno ali so prazniki ali navaden deloven dan.Ni važno ali je noč ali dan one so tiste, ki so vedno zdraven bolnikov v dobrem in slabem. To ne bi mogli vedno trditi za zdravnike.Oni delajo pretežno dopoldan in potem nekaj popoldanskih ter nekaj dežurstev na mesec za katera so preklemansko dobro plačani.Marsikdo v tej državi ne dobi za cel mesec dela toliko kot zdravnik za eno dežurstvo.Predvsem mladi zdravniki specializanti in specialisti začetniki morajo resnično veliko delati in so zelo obremenjeni medtem, ko se njihovi starejši kolegi precej na boljšem in jim je marsikaj prihranjeno.Oni pridejo, pogledajo bolnika eno minuto ali dve, napišejo zdravilo in gredo v svoje sobe.Sestre pa so tiste, ki so z bolniki tudi, ko se poslavljajo iz tega sveta ali pa, ko celo noč bruhajo in oddvajajo kri. Pa tudi takrat, ko jim morajo celo noč lajšati bolečine z injekcijami.Tiste so, ki jih nemalokrat tudi zelo razvajeni bolniki kličejo za vsako malenkost. Poleg tega je zanimiv tudi podatek, da je slovensko zdravstvo po storilnosti na delavca trideset procentov nad evropskim povprečjem.Če bi bili v vseh dejavnostih kot država tako uspešni zdaj ne bi bili kjer smo in temu so prav gotovo doprinesli zdravniki in sestre ter še nekateri drugi profili, ki tudi delajo v zdravstvu.Zdravstvo namreč niso samo zdravniki in medicinske sestre temveč tudi tiste strežnice, ki požrtvovalno delajo po cele dneve in čistijo drek, ki ga je v zdravstvu ogromno zato, da potem drugi in med njimi tudi zdravniki ne hodijo po dreku. Zdaj so nekatere funkcije srednjih medicinskih sester prenesli na visoke medicinske sestre kar je čista neumnost, ki nas samo veliko stane.Visoke medicinske sestre ne smejo delati ničesar kar je bilo prej v pristojnosti zdravnikov.Končale so visoko šolo, kjer je kot glavna premisa omenjena zdravstvena nega, problem pa je v tem, da te zdravstvene nege največkrat ne izvajajo one temveč jo pretežno izvajajo srednje medicinske nege one pa so tiste, ki jo predvsem planirajo.Ob tem je potrebno povedati, da je zelo slab gradbeni inženir tisti, ki si sam ne zna postaviti hiše.Težko je nekaj projektirati, če tega sam ne znaš narediti. Zaenkrat imamo še na voljo dober zdravstveni sistem, ki se ga seveda ,da še precej izboljšati bojim pa se , da se bo to skozi reforme zelo spremenilo.Ni problem v tem, da se v zdravstvu premalo dela, ker to ne drži.Problem je v tem, da se nemalokrat dela še vedno premalo organizirano.Je pa res, da je stanje glede materialnih sredstev v našem zdravstvenem sistemu ponekod že alarmantno in , če se to ravnovesje poruši ne bo več kvalitetnega zdravstva za vsakogar.Zelo blizu in preblizu smo temu sistemu pa se tega ne zavedamo. Pa še nekaj.Če zdravnik napiše na temperaturni list napačno zdravilo in ga potem sestra bolniku vbrizga je seveda odgovorna tudi ona ali pa predvsem ona, ker to zdravilo aplicira skoraj dnevno in bi morala vedeti, da tega zdravila dotičnemu bolniku ne bi smela aplicirati.Tukaj je veliko vprašanje kdo je bolj odgovoren.Zna biti da velikokrat tudi sestra. Skratka ne moremo posploševati kdo ima večjo odgovornost ali zdravnik ali sestra, ker so one tiste, ki vedno aplicirajo zdravilo bolniku in so tudi tiste, ki ne glede na to kar je zdravnik napisal ne smejo bolniku aplicirati nepravega zdravila.Saj veste, če v službi delate nekaj let eno in isto potem to obvldate in se težko sklicujete na to, da niste vedeli. V našem zdravstvenem sistemu so zdravstveni delavci obremenjeni tridest procentov bolj kot pa je povprečje v evropski uniji in ravno zato so eni med zadnjimi, ki bi jim lahko nižali plače.Ampa
Scopy
15. 04. 2012 15.04
+1
Ne ne, če jaz predpišem napačno zdravilo, in ga sestra aplicira, sem samo jaz odgovoren torej zdravnik za storjeno napako. Drugo je če jaz pravilno predpišem pa sestra zamenja in dozira napačno zdravilo. Medicinska sestra ni samostojen zdravstveni delavec vsaj v terapevtskem smislu, čepraov po mojem mnenju tudi ne v negovalnem in kot taka nima pristojnosti spreminjat terapije in daje tisto kar je predpisano. Ne vem pa kako je z lekarnami, če jez na recept napišem napačno doziranje in to magister farmacije spusti čez kljub temu da se na zdravila in njihovo uporabo najbolje spozna, in takega Rp. ne zavrne oz ne obvesti Dr. o napaki ter pacientu izda zdravilo in poda napačno navodilo. Kdo je potem odgovoren, po moje da oba???
savica.modrine
15. 04. 2012 15.44
+1
KUŠTRIN-& so popapali zdravstveno blagajno, zato sedaj lezejo v rit SDS, kstere hrbtenico tvorijo. Plače na AJpesu, če začnem z direktorji ZD v SLO od 11.600 naprej povedo vse, dvakratno plačo predsednika države. Mafija.
Danijel Fric
15. 04. 2012 12.41
+11
Plače vodilnih v zdravstvu prepoloviti, razliko pa med med. sestre in strežno osebje...........
elephantus
15. 04. 2012 12.37
+7
Delo medicinske sestre je prav gotovo eden najtežjih poklicev s srednjo šolo in je zelo odgovoren poklic. Delajo v vseh treh izmenah in nemalokrat ne vedo za dva dni naprej kdaj bodo morale delati.Če nekoga ni v službo, ker je zbolel mora nekdo od tistih, ki so že delali dopoldan in so zelo utrujeni ostati še v popoldanski izmeni ali pa priti po dopoldanskem delu še v nočno izmeno.Doma pa otroci.Ni važno ali so prazniki ali navaden deloven dan.Ni važno ali je noč ali dan one so tiste, ki so vedno zdraven bolnikov v dobrem in slabem. To ne bi mogli vedno trditi za zdravnike.Oni delajo pretežno dopoldan in potem nekaj popoldanskih ter nekaj dežurstev na mesec za katera so preklemansko dobro plačani.Marsikdo v tej državi ne dobi za cel mesec dela toliko kot zdravnik za eno dežurstvo.Predvsem mladi zdravniki specializanti in specialisti začetniki morajo resnično veliko delati in so zelo obremenjeni medtem, ko se njihovi starejši kolegi precej na boljšem in jim je marsikaj prihranjeno.Oni pridejo, pogledajo bolnika eno minuto ali dve, napišejo zdravilo in gredo v svoje sobe.Sestre pa so tiste, ki so z bolniki tudi, ko se poslavljajo iz tega sveta ali pa, ko celo noč bruhajo in oddvajajo kri. Pa tudi takrat, ko jim morajo celo noč lajšati bolečine z injekcijami.Tiste so, ki jih nemalokrat tudi zelo razvajeni bolniki kličejo za vsako malenkost. Poleg tega je zanimiv tudi podatek, da je slovensko zdravstvo po storilnosti na delavca trideset procentov nad evropskim povprečjem.Če bi bili v vseh dejavnostih kot država tako uspešni zdaj ne bi bili kjer smo in temu so prav gotovo doprinesli zdravniki in sestre ter še nekateri drugi profili, ki tudi delajo v zdravstvu.Zdravstvo namreč niso samo zdravniki in medicinske sestre temveč tudi tiste strežnice, ki požrtvovalno delajo po cele dneve in čistijo drek, ki ga je v zdravstvu ogromno zato, da potem drugi in med njimi tudi zdravniki ne hodijo po dreku. Zdaj so nekatere funkcije srednjih medicinskih sester prenesli na visoke medicinske sestre kar je čista neumnost, ki nas samo veliko stane.Visoke medicinske sestre ne smejo delati ničesar kar je bilo prej v pristojnosti zdravnikov.Končale so visoko šolo, kjer je kot glavna premisa omenjena zdravstvena nega, problem pa je v tem, da te zdravstvene nege največkrat ne izvajajo one temveč jo pretežno izvajajo srednje medicinske nege one pa so tiste, ki jo predvsem planirajo.Ob tem je potrebno povedati, da je zelo slab gradbeni inženir tisti, ki si sam ne zna postaviti hiše.Težko je nekaj projektirati, če tega sam ne znaš narediti. Zaenkrat imamo še na voljo dober zdravstveni sistem, ki se ga seveda ,da še precej izboljšati bojim pa se , da se bo to skozi reforme zelo spremenilo.Ni problem v tem, da se v zdravstvu premalo dela, ker to ne drži.Problem je v tem, da se nemalokrat dela še vedno premalo organizirano.Je pa res, da je stanje glede materialnih sredstev v našem zdravstvenem sistemu ponekod že alarmantno in , če se to ravnovesje poruši ne bo več kvalitetnega zdravstva za vsakogar.Zelo blizu in preblizu smo temu sistemu pa se tega ne zavedamo. Pa še nekaj.Če zdravnik napiše na temperaturni list napačno zdravilo in ga potem sestra bolniku vbrizga je seveda odgovorna tudi ona ali pa predvsem ona, ker to zdravilo aplicira skoraj dnevno in bi morala vedeti, da tega zdravila dotičnemu bolniku ne bi smela aplicirati.Tukaj je veliko vprašanje kdo je bolj odgovoren.Zna biti da velikokrat tudi sestra. Skratka ne moremo posploševati kdo ima večjo odgovornost ali zdravnik ali sestra, ker so one tiste, ki vedno aplicirajo zdravilo bolniku in so tudi tiste, ki ne glede na to kar je zdravnik napisal ne smejo bolniku aplicirati nepravega zdravila.Saj veste, če v službi delate nekaj let eno in isto potem to obvldate in se težko sklicujete na to, da niste vedeli. V našem zdravstvenem sistemu so zdravstveni delavci obremenjeni tridest procentov bolj kot pa je povprečje v evropski uniji in ravno zato so eni med zadnjimi, ki bi jim lahko nižali plače.Ampa
DAEMONIUM
15. 04. 2012 12.06
+4
Kaj bluzite in bluzite. Zdravnik, ta "tanavadni" zdravnik iz ZD ali iz bolnice ima glede na poklic sigurno slabo plačo oz sramotno saj njegov kolega v nemčiji ima najmanj 5x večjo. Kaj pa je 1300-1500 eur za zdravnika? To dobi kuhar v malo boljšem gostinskem lokalu!! Ni pa sprejemljivo to da so ti direktorji ZD tako nenormalno plačani in to iz proračuna!? Prav tako ni normalno da zdravnik-zobozdravnik dela popoldne v družbeni ambulanti z družbenimi sredstvi za svoj žep, ima t.i. koncesijo. Tudi ti mafijci mastno služijo. Po tej logiki dajte policaju radar v prostem času pa naj z njim lovi prekrškarje v prostem času oz izven rednega dela in služi. In nazadnje ta njihova famozna (seveda od le nekaterih izbrancev) dežurstva po 70 ur skupaj kjer zaslužijo po 13 pa tudi 15.000 eur so uničajoča za zdravstveno blagajno. Prav tega dežurstva in plač direktorjev ZD ni znala omejiti nobena vlada saj se vsaka vlada boji štrajka fidesa, ki brani priviligirance saj bi si nakopala preveliko jezo državljanov zato bodo raje oskubili navadne, male javne uslužbence saj se za njih itak noben ne bo potegnil pa tudi če jim plače ukinejo in lahko vlada z njimi počne kaj hoče. Enaka je zgodba s pravosodjem, tudi ta mafija v kutah si je izborila poslansker plače in različne oblike dežurstev tako da zaslužijo po 8000 eur in z veseljem, v imenu kvazi pravne države, pošiljajo državljane za dolg 20 eur v uklonilni zapor za 30 dni. Zato tej banani državi SPLOH NI REŠITVE, ta država mora propasti, ker je v njej 90% nesrečnih ljudi, ki delajo za blagostanje politične elite in njihovih izbrancev. Enkrat bo sigurno počilo...
MaTTO1133
15. 04. 2012 11.18
+7
Haha, prav žalostno je kako se povsod omenja kako mastno služijo zdravniki, nikjer pa ne piše kaj vse so morali za svojo plačo naredit. Za začetek moraš opravit gimnazijo in na koncu biti zlati maturant oziroma moraš pisati maturo skoraj brez napak, ker so pogoji za sprejem na MF LJ nenormalno visoki. Potem ko si pa na MF LJ se pa začne. 6 let traja študij medicine, 6 LET, v katerih moraš hodit na obvezna predavanja, obvezne vaje in povrh vsega se moraš potem še vsak dan učit. Se tudi zgodi, da bodoči doktor vstane ob 7ih zjutraj, pride na več urna (obvezna) predavanja, gre na vaje, ki trajajo več ur, kjer se en dohtar dere na njega kako je nesposoben in potem ko pride ob 4ih ali 5ih domov se vrže do večera za knjige in se uči kakšne 5-6 ur. In ne mislit, da je takšen samo en dan v letu. Pa saj imajo prosto poletje in si takrat odpočijejo, ne? Jok brate. Poznam punco, ki se je učila za izpit iz interne medicine 3 mesece, prvi mesec VSAK DAN po 7-8 ur, ostala dva meseca pa še veliko veliko več in včasih se je učila tudi po 12+ ur na dan! Knjiga ima namreč 1500 strani (sedaj mislim, da je že nova knjiga za interno z 1800) in se ob branju le-te počutiš kot, da bereš drobni tisk. Moram poudarit, da si je dobesedno treba celo knjigo na pamet zapomnit in, da to ni edina knjiga, ki jo imajo na medicini? Ko bi le bila...potem imaš pa za kirurgijo kup literature, ki jo moraš pogoltnit, pediatrijo, patologijo in še in še in še. Zato tudi vem in poznam dosti medicincev, ki jih je študij tako psihično uničil, da so hoteli storiti samomor, nekaterim pa je to na žalost celo uspelo izvest. In tisti, ki mislite, da veste kakšno goro morajo preplezati medicinci, vam rečem samo, da se vam sanja ne. in po 6ih letih psihično izčrpan pride študent medicine do naziva dr. med. in sledi izbira specializacije, ki lahko traja 6 let. V teh 6ih letih prav tako ni nekega počitka. Dežuranje ti ne uide, učit se je tudi treba kar precej in nekako nimaš mira celih 12 let. 12 let. Veste kaj pomeni 12 let zajebavanja, da končno postaneš specialist? Poleg tega moraš pa paziti tudi na svoje ocene, ker drugače ti uidejo specializacije za katere je veliko povpraševanja. Za konec pa še to: Vsak ima možnost biti zdravnik, imamo zastonj študij medicine v Sloveniji in za povrh vsega je še eden najboljših na svetu. Pojdite se preizkusit in boste videli kako je to. Ni tako lahko kot bi si kdo mislil in mislim, da si zdravniki zaslužijo takšne plače. Še vedno se jim lahko vsak pridruži, ki se mu bo volja učit 14 ur na dan 3 mesece skupaj ...
Scopy
15. 04. 2012 11.37
+5
Nevem kok imajo plače drugi ampak jaz začetnik imam plače približno 1300 brez vseh dodatkov in dežurstev, še nikoli napredoval sem pa spec. družinske med. včasih je to bil spec. splošne med. zaposlen na NMP. Sej načeloma je to men vredu plača, sam me pa moti ko rečejo da je preveč...
caspera
15. 04. 2012 12.12
+1
MaTTo, najprej, čestitam za naziv zdravnika, berem, da je bil to zate kar velik zalogaj. Potem pa, kaj misliš, da smo tukaj stari največ 12 let, vsi brez vsakršne izobrazbe in zato nimamo pojma? Čestitam, resno, ampak nehaj že s temi večvrednostnimi kompleksi. Baje ne prenesete, če kdo reče, da je farmacija težja. Zgleda, da res ne.
ladyjaja
15. 04. 2012 12.31
+5
Tocno tako Matto, ampak to pac ne razume vsak...
periot22
15. 04. 2012 19.53
-1
MaTTo najprej ne pocenjuj drugih poklicev,tisti zdravniki ki imajo plače več 1000 eu je definitivno mnogo preveč preveč glede na zdravstvo ki je non stop v minusu, plače da te kap po drugi strani pa non stop prosjačenje ljudi za razne aparature ki se rabio v zdravstvu, aloooo
fb_100000627752193
15. 04. 2012 10.27
+0
Čisto enostavno, zvišat plače v vladni palači, pa bo.
caspera
15. 04. 2012 12.14
Še bolj enostavno je, da bi vsem zvišali plače. Ti bi spet delala krivico.
Kilpikonna
15. 04. 2012 07.24
+15
Jst stavko do neke mere zelo podpiram, vendar naj stavkajo tisti, ki imajo ze sedaj glede na delo nizke place (tukaj se meni izobrazba ne zdi pomembna, vec ali manj delavcev se izsola po svojih najboljsih moceh). Tisti, ki pa so pri vrhu in ki so za svoje delo preplacani, ce bi njim znizali, se jim tud dobro nebi poznalo, pa se vedno bi imeli dovolj (pa to povsod v javnem). Ne pa da hocejo (primer!) medicinskim sestram in bolnicarjem v DSO-jih (seveda se kje) znizati ze tako revne place, ko pa delajo od kar pridejo v sluzbo pa do konca, pa to ni prenasanje kartotek iz predala na mizo.... Sama sem sedaj 2 leti splosna zdravnica v enem izmed ZD-jev in imam popolnoma normalno placo zdravnika, skupaj z vsemi dezurstvi, intervencijam, itd. Lahko pa povem, da se placi, z ravnateljico nase OS, razlikujeta za slabih 200eur. Jaz sama bi pac prebolela ce nam znizajo place, ampak boli me nacin, kako in komu vse jemljejo. Povsod morajo biti neke meje normale, tudi tukaj bi jih bilo zdravo upostevati.
caspera
15. 04. 2012 08.14
+12
Imaš prav, moti me pa nekaj. Zdravniki imate za seboj kar nekaj stavk prav zaradi plač. Tokrat vas varčevalni načrt ne vključuje, vaše plače ne bodo znižane, odprava plačnih nesorazmerij bi vam jih še celo zvišal. In glej, glej, zdravniki ne boste stavkali, kar naenkrat razumete, da je kriza. Ni to napad nate, samo malo kritike glede motiva odločitve. Ostali, nižji kader vas te dni gotovo obožuje. Drugače se pa na splošno strinjam s tvojimi komentarji.
walter2
15. 04. 2012 10.03
+3
Kako so lahko direktorji zdravstvenih domov prišli do takih plač in kdo jim jih je odobril,to je kriminal.
Scopy
15. 04. 2012 11.32
+3
Men je žav da zdravniki ne stavkamo, ne zaradi nas, ampak zaradi izkazovanja podpore drugim sodelavcem drugače nevem kok imajo plače drugi ampak jaz začetnik imam plače približno 1300 brez vseh dodatkov in dežurstev, še nikoli napredoval sem pa spec. družinske med. včasih je to bil spec. splošne med. zaposlen na NMP.
caspera
15. 04. 2012 12.03
Scopy, vsak začetek je težak. Običajna praksa je, da ljudje z diplomo začnemo delo s slabimi plačami. Končno nam res šele izkušnje dajo piko na i. Bo bolje.
tedo974P8medo
15. 04. 2012 06.36
+9
Zdravniki so brez greha, mastno služijo in nič ne naredijo za tiste, ki nismo samoplačniki. Z učitelji, policaji in drugimi v javnem sektorju se država še upa se igrati, zdravnikov se pa ne dotikajo. Saj nimam pojma, kako gre z izobraževanjem zdravnikov, ampak naj država poskrbi, da bo čim več mladih šlo na medicinski faks (itak gre danes pri nas preveč ljudi na visokošolsko izobraževanje) in da bi imeli več zdravnikov, da nas ne bi več mogli nategovati s čakalnimi dobami in še z marsičem.
tony_abcde@yahoo.com
15. 04. 2012 01.45
+2
Zgleda nekaterim, ki spadajo pod JU kriza ne pride do živega. Treba je izčrpat državno blagajno do konca.
izbriši mi profil admin
15. 04. 2012 01.08
+6
dobro jutro narod !!!! pa ne samo v zdravstvu !!!!!!
devlon
15. 04. 2012 00.31
+11
popolnoma nenormalno. vemo, kolk se lahko dobi za 8 ur dela, če se pa še naslednjih ur spi, je pa tud preveč plačana nočitev
muri1
15. 04. 2012 00.18
+14
Janša naj se zaposli v Urškinem podjetju-UKC,pa bo tudi imel primerno plačo,saj imajo zdravniki,ki so pri njem zaposleni,do 2x višjo plačo. Pa enkrat že nehajte z odgovornostjo zdravnikov.Kdaj pa je že kdo odgovarjal za svoje napake,saj za njih smo itak samo številke oz.€.Večjo odgovornost ima sigurno voznik avtobusa ali strojevodja,ki z napačno odločitvijo poškoduje 50 ljudi,zdravnik pa največ enega.
devlon
15. 04. 2012 00.30
+21
zdravniki, odgovornost? veliko se zašuštra, odgovarja nikoli!
SimonaHamer
15. 04. 2012 00.13
+3
ZAJAHAJ OSLIČKA, GREVA, SANČO PANSA -. Pohiti, kajti dolga pot naju čaka. Človeška srca so daleč in težko bova obrisala prah iz njih. Preglasno vpijejo njihova usta. Toda, Sančo, zakaj ni slišati riganja tvojega oslička? Zakaj si ne žvižgaš veselih pesmi? SANČO? Marko Pavček
kralj_republike
14. 04. 2012 23.56
+0
Vodilni v zdravstvu imajo zato velike plače, ker morajo biti stalno na razpolago za zdravljenje psihičnih bolezni med sedanjo vladno elito!
muri1
15. 04. 2012 00.21
+25
Vodilni v zdravstvu imajo take plače zaradi sposobnosti,ker lahko v 8 urah naredijo 3 šihte.Blagor ali gorje nam.
ADMlNlSTRAT0R
14. 04. 2012 23.50
+1
nemogoče je primerjat delo poslancev (če sploh kej delajo) in delo zdravnikov, ki rešujejo življenja
Keglc
15. 04. 2012 03.50
+4
tisti k so v vodstvu se ukvarjajo z papirji tko da mogoce so pred nastopom funkcije reseval zivljenja ampak zdej jih ne vec, tko da ja naj zdravniki bojo placan dobro, ne pa tisti k v pisarnah smrdijo pa nc ne nardijo.
polikarbonatka
14. 04. 2012 23.36
+9
zdravniki so nasploh nesramno dobro plačani