Slovenija

V Grčijo hodi gledat, kaj se bo zgodilo v Sloveniji

Ljubljana, 12. 08. 2013 19.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Grčija je pokazatelj slovenske prihodnosti – vse, kar se zgodi tam, z dveletnim zamikom pride v Slovenijo: od radikalnih varčevalnih ukrepov do diktature trojke. To je eno od razmišljanj Boštjana Videmška, ki jih je strnil v knjigo o arabski pomladi in valu protestov po Evropi.

Grčija je pokazatelj slovenske prihodnosti – vse, kar se zgodi tam, z dveletnim zamikom pride v Slovenijo: od radikalnih varčevalnih ukrepov do diktature trojke. To je eno od razmišljanj Boštjana Videmška, ki jih je strnil v knjigo o arabski pomladi in valu protestov po Evropi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (186)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

iGURT
14. 08. 2013 10.52
+1
IMF priznava, da je skupaj z Evropsko komisijo in ECB s prisilnimi varčevalnimi ukrepi poslabšal položaj Grčije.
24vohomurckov
14. 08. 2013 13.42
24vohomurckov
14. 08. 2013 09.51
+3
...slabih 20 let je trajalo,da so poravbali vse,kar se je dalo,kar ni bilo pribito in kar ni bilo njihovo......postajamo narod "pekljalcev".... prašek!!...a veš kdo peklja?.....no, samo še malo,pa bomo tisti,ki ne spadamo v elito kakršnekoli znamke,hodili pekljat na sever evrope....kot romuni!!
alian
14. 08. 2013 08.39
+2
V Sloveniji je problem da ni politika ki je pripravljen na kocko postaviti svojo politicno karjero in narediti tisto kar je nujno za izhod iz krize. resitev ni cez noc ampak so rezultati vidni sele cez par let. Tako je naredil prejsni nemski kancler in zakljucil politiko a resil drzavo. Sloveniji manjkajo patrioti.
SDS_je_poden
13. 08. 2013 15.57
+3
Slovenec je res čudna žival.... več kot 20 let nazaj smo sanjali o svoji državi, sedaj jo imamo, pa bi jo prodali tujcem. Ni kriva JU za krizo ki jo imamo, ker si JU ni izposodila tega denarja, ki ga sedaj bankam zmanjkuje. Denar so si sposodili ljudje v spregi z politiki, ki so želeli ustvariti neke elite, za močno podporo politikov na položajih. Te nepovrnjeni krediti so sedaj generator krize in ne JU. Me pa ne čudi da se obtožuje JU, ker politika, sploh desna, ne bo priznala da ji je spodletelo pri ustvarjanju svoje elite.
ROMELS
13. 08. 2013 15.21
+7
Prekomerno zadolževanje za javni sektor nujno rabi terapijo, ki se imenuje trojka, sicer krize ne bo kmalu konec.
iGURT
13. 08. 2013 15.36
-1
Mi imenuješ eno (1) državo kjer narod živi boljše po prihodu Troike ?
SDS_je_poden
13. 08. 2013 15.44
+2
Vse države se zadolžujejo, ker le tako lahko spodbujajo potrošnjo, ki privede do dviga BDP. Naš zunanji dolg še zdaleč ni tako velik kot ga imajo druge države. Nas pa zvijajo z obrestmi na kredite... ne vidite, da izsiljujejo prodajo najbošljših podjetji? Enkrat prodaš in potem od tega nimaš nič več nič.
ROMELS
13. 08. 2013 15.55
+4
Trojka jim pač ni kriva.Je rešiteljica nesposobnih vlad, da bi jim pomagala urediti javne finance.Krivce išči v svojem brlogu. Irska, Portugalska, če ne slediš dogodkom.
iGURT
13. 08. 2013 15.58
-1
Mi imenuješ eno (1) državo kjer narod živi boljše po prihodu Troike ?
veliki svizec
14. 08. 2013 06.07
+1
Gurd,ni države ki bi bolje živela po prihodu trojke.Bomo pa mi najverjetneje prvi,ker naši plagiatorji pač neznajo opravljati svojega dela.
iGURT
13. 08. 2013 14.12
-4
Povsod kamor je prišla Troika narod zdaj živi slabše, so še bolj zadolženi, delajo več, imajo manj pravic, vse so morali razprodat tujcem, elite, leve-desne pa uživajo naprej..
Ferdo Crni
13. 08. 2013 14.46
+6
Ni troika problem. Problem imamo in troika je eden od ukrepov, ki naj bi pomagali. Če je pri tem uspešen je drugo vprašanje. Zvračanje pozornosti na tujce je star slovenski trik. Zraven se spet klobasa o "nacionalnem interesu" in podobnem. Prav neprivatizacija in balkansko partijska mutna posla so jedro slovenskega problema. Kam pa se prodaja podjetja? Ja na balkan? Zakaj? to bi bilo super, da bi enkrat naredili o tem film ne pa samo flozati o svetovnem redu, iluminatih, kapitalizmu in bankah....
iGURT
13. 08. 2013 14.56
-6
trenutno aktualno, pomorstvo in to, prodali so Splošno plovbo, Nemcem, ..in zdaj je vse slabše
SDS_je_poden
13. 08. 2013 15.47
-1
Ferdox: Trojka je problem, ker vedno in povsod deluje le v korist kapitala. Rešuje tuje banke, ki so nam dale kredit, sistematično ruši vse kar je javno (šolstvo, zdravstvo...). Trojka naši državi nebi pomagala, razsula bi jo, tako kot je Grčijo.
Ferdo Crni
14. 08. 2013 08.25
Ne nakladajte. Troika ne ruši "javnega šolstva..zdravstva...". Pri nas je javna uprava preglomazna. Zaposlenih je preveč in klasično je, da se ob tem vpije da se "uničuje" če se hoče narediti red. Banke se ne rešujejo ampak se hoče uvesti transparentnost kar pa določeni politični opciji ni všeč. Če je kdo reševal banke do sedaj je to slovenska levica s parimi "dokapitalizacijami" zaradi nenormalnih kreditov, ki so si jih sami dajali.
Ferdo Crni
14. 08. 2013 08.28
+1
Primer pomorstva je aboten. Imamo kup ostalih podjetij ki so se prodala na hrvaško in v srbijo. Režali smo se čehom pred 15 leti, ko so škodo prodali Nemcem in se bahali, kako mi skrbimo za "državni interes". Sedaj je Škoda eden vodilnih proizvajalcev v svetu. enako je bilo z SKB banko. Ko je propadla (kredit Jankoviću za Merkator centre) so jo prodali francozom in je sedaj banka ki je ni potrebno dokapitalizirati, Banke v delni državni lasti pa že petkrat....
Obelixxx
13. 08. 2013 13.45
+5
SMRT SOCIALIZMU SVOBODA NARODU! TROJKA TAKOJ!
Foglof Tunek 14
13. 08. 2013 14.34
+0
Smrt desnici in trojki...svoboda narodu!!!
Foglof Tunek 14
13. 08. 2013 14.37
-1
Obelixx je navadni desničarski debeluh... jas sn pa podoben Asterixu !
Nauders
13. 08. 2013 13.38
+4
pod Avstrijo takoj
burek69
13. 08. 2013 13.57
+2
ROMELS
13. 08. 2013 13.27
+5
Največji tajkun v sloveniji je javni sektor, kateri je generator krize.Ko bodo plače v javnem sektorju nižje za 20-30'% bo krize kar konec.Sicer se pa trojke najbolj bojijo ravno omenjeni in privilegiranci, ki v njem vedrijo, kot nebogljeni dojenčki.
Obelixxx
13. 08. 2013 13.18
+5
V Grčijo hodi gledat, kaj se bo zgodilo v Sloveniji. S tem se strinjam. Trojka je pred vrati in posledice barbarskega socializma so tu. Propad in revščina.
Obelixxx
13. 08. 2013 13.04
+3
Nakladanje socialista, ki v svoji pijanosti pada po tleh in kriči dajte mi za šnops.
Obelixxx
13. 08. 2013 13.02
+5
TROJKA TAKOJ! Grčija je dokaz, kam pripelje barbarski socializem. Ko bo v Slovenijo prišla trojka, bo čas za veselje!
puspan
13. 08. 2013 15.40
+6
Veselja ravno ne bo, bo pa olajsanje in streznitev, da je konec izsiljevanja in lazi rdecih apostolov.
iGURT
13. 08. 2013 12.57
-7
Mednarodni denarni sklad (IMF) je v poročilu o reševanju Grčije priznal napake, ki so privedle do globlje recesije v tej državi in do višje stopnje brezposelnosti. IMF priznava, da je skupaj z Evropsko komisijo in Evropsko centralno banko s prisilnimi varčevalnimi ukrepi poslabšal položaj Grčije.
iGURT
13. 08. 2013 12.58
-6
IMF priznava, da so bile storjene bistvene napake pri prvem reševalnem svežnju za Grčijo leta 2010, ki je bil vreden 143 milijard dolarjev. IMF je pri tem prekršil tri od svojih lastnih štirih pravil in pomagal pri poglabljanju nazadovanja gospodarske rasti in prispeval k rasti stopnje brezposelnosti, ki je trenutno na 27 odstotki
iGURT
13. 08. 2013 12.59
-6
Prvi reševalni paket trojke je bil neuspešen in treba je bilo uvesti novega, ker je trojka podcenila negativni vpliv ukrepov na gospodarstvo.
iGURT
13. 08. 2013 12.59
-3
Uvodni ukrepi zategovanja pasu niso povrnili zaupanja finančnih trgov, bančni sistem je izgubil 30 odstotkov depozitov, gospodarstvo pa je padlo v večjo recesijo od pričakovane. Trojka je leta 2012 potrdila drugi reševalni sveženj v višini 170 milijard evrov z dodatkom, da zasebni lastniki grškega dolga privolijo v izgubo do 50 odstotkov.
iGURT
13. 08. 2013 12.59
-4
Napoved grške centralne banke je, da se bo letos gospodarska rast skrčila za 4,6 odstotka, stopnja brezposelnosti pa se bo povzpela na 28 odstotkov. Nacionalni dolg bo letos porasel na 175 odstotkov bruto domačega proizvoda.
iGURT
13. 08. 2013 13.00
-6
iGURT
13. 08. 2013 12.48
-4
dober video prispevek
iGURT
13. 08. 2013 12.12
-7
Mediji so se razpisali o tem, da sta glavni ekonomist IMF Olivier Blanchard in kolega Daniel Leigh v “pismu priznala napake pri predvidevanju učinkov varčevalnih ukrepov za evropske države“. V bistvu gre za to, o čemer sem v Polomu varčevanja za vsako ceno pisal že v začetku novembra, ko sem povzel ugotovitve iz oktobrskega World Economic Outlook 2012, kjer je IMF spoznal napako in priznal, da so lahko varčevalni ukrepi v določeni konstelaciji škodljivi in da lahko države poženejo v recesijo. V vmesnem času sta Blanchard in Leigh še enkrat “zavrtela podatke”, naredila številne teste robustnosti in v working paperju IMF potrdila ugotovitve iz oktobra. No, resnici na ljubo sta ugotovila to, kar bi jima (nam) lahko že vnaprej povedala vsaka povprečno inteligentna gospodinja.
kiboko
13. 08. 2013 12.45
+3
In to je, da je varčevanje nujno potrebno, uspeh pa odvisen od tega kako si vložil privarčevana sredstva.
iGURT
13. 08. 2013 12.57
-6
iGURT
13. 08. 2013 11.54
-5
...film, ki najboljše pokaže kaj se dogaja v Grčiji, in kaj se dogaja pri nas, v Sloveniji, kaj se dogaja v tem sistemu, imate na netu, tudi z slo podnapisi, in ta film je CATASTROIKA .
helvecijaner
13. 08. 2013 22.12
+1
Gurtov sosed. Katastrofa si ti in tvoje staromodne socijalistične blodnje, zakaj samo kradeš bogu čas, da lahko sloniš cele dneve na portalu in se delaš ober pametnega. Saj se samo ponavljaš s tvojmi zaostalimi teorijami socijalokomunizma in sovraštvom do univerzalnega krivca JJa. Meni ne imponiraš in tvoj način razsobe situacije v kateri smo ne reši nikoli nobeno državo pred pogubo,tudi našo bo moral rešit SLOVENEC ne pa pozitivna podloška.
iGURT
13. 08. 2013 11.23
-6
...film, ki najboljše pokaže kaj se dogaja v Grčiji, in kaj se dogaja pri nas, v Sloveniji, kaj se dogaja v tem sistemu, imate na netu, tudi z slo podnapisi, in ta film je CATASTROIKA .
iGURT
13. 08. 2013 11.24
-5
Dokumentarec na aktualnih primerih predstavi katastrofalne posledice, v katere vodi privatizacija naravnih virov in javne infrastrukture. Pojasni, zakaj naravnih monopolov, kot sta oskrba z vodo ali električno energijo ali infrastrukture, med drugim železniške, ne smemo zaupati zasebnim podjetjem, katerih eno in edino vodilo je dobiček njihovih lastnikov.
iGURT
13. 08. 2013 11.25
-6
Renomirani sogovorniki na konkretnih primerih pojasnijo, kako globalne megakorporacije v navezi s finančnim sektorjem in servilno politiko države prek nevzdržnih obrestnih mer najprej zadolžijo in – ko te ne morejo več odplačevati dolgov – državo prisilijo, da za bagatelne cene proda monopolna infrastrukturna podjetja in naravne vire, s čimer bi naj odplačali svoje dolgove. Novi lastniki se sicer zavežejo k vlaganjem v infrastrukturo, seveda pa do tega nikoli ne pride in račun je znova izstavljen državljanom.
iGURT
13. 08. 2013 11.25
-3
Naj vas naslov tega prispevka ne zavede: ekonomski model, ki smo mu priča, seveda ni kapitalizem. Gre za najbrutalnejšo obliko fašističnega korporativizma, ki je diametralno nasprotje svobodne podjetniške pobude in ki brez aktivnega sodelovanja politike ne bi mogel preživeti. Politika nam ga promovira pod nazivom neoliberalizem. Kako zavajajoče: prav nič novega in nič liberalnega ni v tej praksi. Zgolj nadaljevanje plenjenja družbe za korist peščice.
iGURT
13. 08. 2013 11.25
-2
Prepričan sem, da se med ogledom filma ne boste mogli izogniti vlečenju paralel z aktualnim ekonomskim in političnim dogajanjem v Sloveniji. Razmislite, kaj nam prodaja vladajoča politika: ustanovitev državnega holdinga, katerega glavna naloga bo razprodaja slovenskega premoženja; ustanovitev slabe banke, katere namen je reševanje bančnega sektorja, ki nas je pripeljal v najhujšo ekonomsko krizo po 2. svetovni vojni; privatizacijo infrastrukturnih podjetij in dodelitev naravnega monopola zasebnikom; podpiranje evropskega modela reševanja zadolženih držav, pri katerem dolgove odplačujemo z novim, še dražjim zadolževanjem in ki lahko dajo zgolj en sam končni rezultat.
iGURT
13. 08. 2013 11.25
-3
Prepričan sem, da se med ogledom filma ne boste mogli izogniti vlečenju paralel z aktualnim ekonomskim in političnim dogajanjem v Sloveniji. Razmislite, kaj nam prodaja vladajoča politika: ustanovitev državnega holdinga, katerega glavna naloga bo razprodaja slovenskega premoženja; ustanovitev slabe banke, katere namen je reševanje bančnega sektorja, ki nas je pripeljal v najhujšo ekonomsko krizo po 2. svetovni vojni; privatizacijo infrastrukturnih podjetij in dodelitev naravnega monopola zasebnikom; podpiranje evropskega modela reševanja zadolženih držav, pri katerem dolgove odplačujemo z novim, še dražjim zadolževanjem in ki lahko dajo zgolj en sam končni rezultat.
kam
13. 08. 2013 11.29
+6
Jaz bi tudi vse imel. Nekaj bom zaslužil, za ostalo pa bom vzel kredit, ki ne vem, če ga bom vrnil. Ampak, če ga bom moral, premoženja nočem prodajati. To je moje, zlobni tujci ne bodo imeli nič mojega. Ampak ker sem zdaj revež in nimam za kruh, prosim pomagajte. Lejte, kaj mi zlobni tujci delajo. Odpišite mi dolgove in pustite živeti. A je to ta film, o katerem pišeš? Jaz bi tudi v njemu igral.
Terezinka
13. 08. 2013 11.32
+2
Sosed, problem je, da so naši politiki pokradli vse in se pri tistih, ki delegirajo zgoraj napisano zadolžili. Sedaj bomo na žalost morali njihov in ne naš dolg vrniti.
iGURT
13. 08. 2013 11.32
+1
kam - ne, v tem filmu ti razložijo kako so politiki hlapci bankirjev in elit iz EU, kako razprodajo in apufajo državo, kako narod pahnejo v še večjo bedo, sami pa dalj euživajo, še bolj...
Terezinka
13. 08. 2013 11.34
+3
Kam, ti poenostavljaš in tiste milijardne kredite prenašaš na 99% Slovencev. Nam narodu nič ne prenašajo v slabo banko. Mi bomo vrnili dolg za naše stanovanje, za hišo in za vse ostalo. Dolg bomo vrnili tudi za tiste naše tajkune in za RKC, dejstvo pa je, da tiste milijarde, ki so v oazah nismo pojedli, potrošili, si privoščili z našim življenjem. Zato tvoje posploševanje res ni primerno,
kam
13. 08. 2013 11.34
+1
politiki pa so izbrani na volitvah, kajne?
Terezinka
13. 08. 2013 11.35
-1
A zaradi volitev smo pa sedaj vse krivi, nekoč pa zaradi samoupravljanja. Jaz te krivde nočem priznati
iGURT
13. 08. 2013 11.37
-1
izbrani na volitvah, da, kjer napalijo narod da so bolši kot tisti drugi, obljubjo marsikaj, delajo pa za sebe ne za narod...
kam
13. 08. 2013 11.38
+3
Terezinka, poenostavljam, ker je resnica sila enostavna. Strinjam se, da je potrebno zapreti in kaznovati tajkune, strinjam se, da jim je treba vzeti nezakonito pridobljeno. Vse se strinjam. Ampak dolg pa imamo in je naš problem. Ker so banke v buli, ne kreditirajo več niti poštenega državljana. Zaradi tega umira gospodarska rast, z njo pa delovna mesta. Zato smo prisiljeni to sanirati. Hočeš nočeš, moramo zaradi nas. Tudi Nemčija ne sanira Grčije, ker jo ima rada, ampak zato, ker grčija ogroža celo evro območje, kar je smrt tudi za Nemčijo. Če pa bo Nemčija od tega kaj imela, smo ji lahko samo fovš in se potrudimo tudi sami kaj iz tega naučiti.
iGURT
13. 08. 2013 11.41
-2
Nemčija sanira samo zato ker ima od tega dobiček.
kam
13. 08. 2013 11.43
+5
...in dobiček je nekaj slabega, predvidevam...
Terezinka
13. 08. 2013 11.46
+2
Toda naše gospodarstvo naj pred bankirje stopi s programom in ne z nacionalnim interesom. Naši podjetniki naj pokažejo znanje in ne, da zahtevajo, da bo naš delavec delal za 1000 EIR bruto, zato, da bo on konkurenčen Kitajcu.Za svoj posel in svoj luksuz naj plačajo tudi sami. Naš delavec ne glede ali dela v gospodarstvu ali v javni upravi ni preplačan. Plače so primerljive z vsemi sosedi bistveno nižje in to bruto plače. Torej nismo pojedli več kot smo imeli delavci ampak izključno izbranci. Naša politika in njeni odpisani, nagrajeni politiki so masa nebodi ga treba. Ni JU, ki dela problematična ampak tista, ki nič ne dela in le žre sredstva
Terezinka
13. 08. 2013 11.47
+2
Več je sredstev porabljenih v JU, ki ne dela in ni potrebna kot v tisti, ki je normalna za funkcioniranje neke države.
Terezinka
13. 08. 2013 11.49
+2
Naredi analizo odpisanih kadrov, nadzornih organov, menedžerjev, ki so z izgubo zapustili državne firme, banke, raznih svetovalnih firm,. ki delajo samo z državnimi in javnimi
iGURT
13. 08. 2013 11.52
+0
v tem primeru JE nekaj slabega kr Grki živijo slabše zaradi tega, kaj ti ni jasno ?
kam
13. 08. 2013 11.54
+4
smo na začetku. slabše živijo, ker morajo plačati zapitek. ti nimaš ekonomske logike, oprosti....
iGURT
13. 08. 2013 11.57
-1
NE PLAČUJEJO SVOJEGA ZAPITKA plačujejo zapitek Elit, ki še naprej uživajo, narod je na slabšem !!
iGURT
13. 08. 2013 12.01
-1
povej mi eno (1) državo kjer narod živi boljše po prihoduTroike
puspan
13. 08. 2013 12.49
+2
Gurt sedaj pa ze nehaj srat. A so Nemci krivi, da nam bo prisla trojka red delat, bedak.
iGURT
13. 08. 2013 13.01
-2
kultura ti je šibka točka vidim - a sem rekel da je Nemčija kriva da bo če bo Troika pri nas? nisem....
puspan
13. 08. 2013 13.09
+2
Hvala za ugotovitev, gospod kulturnik. Zelo sem ponosen na kritiko, ki si mi jo izrekel.
iGURT
13. 08. 2013 14.10
-2
thhomas
13. 08. 2013 11.20
+3
Imam že pripravljen šanpanjec za dan, ko pride trojka. Upam le, da bo to kmalu.
iGURT
13. 08. 2013 11.23
-3
thhomas
13. 08. 2013 11.26
+5
Čisto preprosto Gurt. Da se Slovenija očisti bremen, ki nam sedaj visijo nad glavo.
iGURT
13. 08. 2013 11.28
-5
iGURT
13. 08. 2013 11.29
-3
Država bo zadolžena še bolj, vse kar je vredno bodo pokupili tujci, brezposelnost bo večja, dela bo manj, delavec bo imel manj pravic, vsi ti raznorazni janšeji in Jankoviči bodo pa uživali naprej... edino narod bo potegnil takratko...
thhomas
13. 08. 2013 11.36
+6
Gospodarstvo in njeni delavci Gurt plačujemo v tem trenutko luksuzni lajf takih, kot si ti. Gospodarstvo je uničeno, njeni delavci tudi, edino javni sektor živi sanjsko življenje na račun gospodarstva. Če si ti tako predstavljaš socialo, da revni dajejo bogatim potem je to tvoja stvar in razumem, da boš zagovarjal takšen sistem še naprej.
iGURT
13. 08. 2013 11.39
-5
meni Ti in tebi podobni n plačujete NIČ...
iGURT
13. 08. 2013 11.39
-4
Država bo zadolžena še bolj, vse kar je vredno bodo pokupili tujci, brezposelnost bo večja, dela bo manj, delavec bo imel manj pravic, vsi ti raznorazni janšeji in Jankoviči bodo pa uživali naprej... edino narod bo potegnil takratko...
thhomas
13. 08. 2013 11.55
+2
In prav je, da pokupijo tujci (ampak ne balkan,rusi, itd), ker slovenci nismo in nikdar ne bomo dobri gospodarji. V nas še vedno teče balkanska kri.
thhomas
13. 08. 2013 12.05
+3
Nisem nacionalist ampak sem omenil balkan in ruse zato, ker je njihova mentaliteta zelo podobna naši lopovski mentaliteti, zato s takšno prodajo res kaj dosti narod ne profitira (žal pa se po pričakovanjih dogaja ravno to). Sicer pa se ni za bat-v takšno državo z tako neprivlačnim poslovnim okoljem polnim skorumpirane birokracije in visokih davkov, tujci niti ne bodo prihajali. Novih vlaganj torej ne bo, gospodarstvo pa se bo kmalu sesedlo, skupaj z njim pa vse ostalo. Gospodarstvo bi moralo biti temelj razvoja vsake države, a pri nas temu žal ni tako, posledice pa so in bodo vidne.
Obelixxx
13. 08. 2013 13.03
+2
Bravo thomas! Upam, da nisi varčeval pri nabavi, kajti za takšno priložnost se nuca samo najbolje.
puspan
13. 08. 2013 13.15
+6
Gurtna, zaenkrat res, da ti se nic ne placujemo. Ti pa bodo placevali, ko bos ostarel, kajti pisateljem na portalih, kot si ti in tebi podobni najbrz ne tece delovna doba. Za penzijo bo treba kaj drugega v roke prijet, kot laptop.
iGURT
13. 08. 2013 14.11
-4
verjami da laptop ni moje orodje s katerim si služim denar, in da sem delal po mojem že takrat ko si ti hodil še v OŠ, če se motim, hvala Bogu
puspan
13. 08. 2013 16.52
+7
Gurt, brez zalitve ti bom zadnjic povedal sledece. Pravis, da laptop ni tvoje orodje s katerim si sluzis denar za prezivetje. Moja hipoteticna trditev temu izhaja iz tega, ker imas na portalu kar veliko kilometrino svojih pogledov na vsesplosno stanje v najbrz obema dragi najini domovini Sloveniji. Po komentarjih sodec menim, da imas veliko teoreticnega znanja glede situacije, ki jo imamo sedaj. Ce jaz ne bi bil ze vec, kot dve leti v penziji, me na portalu po vsej verjetnosti ne bi bilo, ali pa samo obcasno, kajti obveznosti do dela mi tega casa enostavno ne bi dopuscale. Imam skoraj 44 let delovne dobe (brez benificij). 32 let sem delal na vodilnem delovnem mestu v industriji in gradbenistvu v Nemciji. Do svojega statusa, katerega sem na koncu kariere dosegel, sem prisel izkljucno s svojim trudom in mnogimi odrekanji, ki mi jih je sicer nudilo vsakodnevno zivljenje. V prvih letih po osamosvojitvi me je navdusil hiter vzpon Slovenije v vseh pogledih, toda tudi nekaj predsodkov, kjer sem se bal, da tako prav dolgo ne more iti naprej. Ti strahovi se zal uresnicujejo ze kar nekaj casa. Najbolj alarmantno pa je to, da drvimo skoraj v vseh pogledih ravno v napacno smer in eden od vzpodbujevalcev te smeri si ravno ti in se mnogo takih, ki se oglasajo z nekimi teoreticnimi floskulami, ki v realnem trznem gospodarstvu na nikakrsen nacin ne morejo drzati vode. Ne mislim razpravljati v nedogled, vendar za zakljucek hocem povedati nekaj najbolj bistvenega, ki nam vsem se najmanj koristi, je pa dobro za globoko razmisljanje. Razvita gospodarstva v Evropi, kot so Avstrija, Nemcija, Danska, Nizozemska in se nekatere so za svoj danasnji standard potrebovala leta in dolgorocna nacrtovanja, mi pa smo iz slabo razvite srednjeevropske dezele preskocili najmanj 20 stopnic naenkrat.........in si na koncu polomili zobe in se kaj vec. Obnasamo se kot otrok v otroskem vrtcu, ki mu je oce zaupal volan svojega vozila v upravljanje. Potrebujemo temeljito preobrazbo v glavah, ker v obratnem primeru ne moremo pricakovati nic dobrega. Da me na koncu ne bo nekdo zanalasc napacno razumel, kajti najmanj pri tej krizi izgubljam sam, ker sem preskrbljen, ni pa mi vseeno za mnoge sorodnike in tudi prijatelje, katerim daljnorocno zelim samo dobro in nic drugega.
puspan
13. 08. 2013 16.52
kam
13. 08. 2013 11.09
+3
Lari fari. Grki so si itak zadevo sami zakuhali, ker so živeli preko svojih zmožnosti. Tako kot mi. Dolgove je nekako treba odplačati. Ali z varčevanjem, zaradi mene pa lahko prodajo tudi kakšen otok. Socializma in balkanskega izkoriščanja drugih je konec, hvala bogu. Sicer pa naj ta Vidmajer hodi v Grčijo še naprej. Videl bo, da bo leta 2014 Grčija že skoraj normalizirana, ko bo Slovenija še globje v krizi. In bo zombijevsko modrovala, kako bi bilo, če bi bilo...
Terezinka
13. 08. 2013 11.11
+7
Konec korupcije, konec privilegijev in normalno odgovorno poslovanje kapitalistov. Za razliko od Grčije namreč Slovenci svoje davke plačujemo. S Slovenci sem mislila tiste male Slovence in ne kapitalistov in novodobnih menedžerjev in lastnikov
iGURT
13. 08. 2013 11.14
+1
kako bo 2014 kaj normalizirao v Grčiji če so jo pa zdaj njihovi EU IMF EOCD hlapci zadolžili za 14 generacij ?!
kam
13. 08. 2013 11.17
+1
Ne, Grčija se je zadolžila, ker je živela preko svojih možnosti, ker je imela razbohoten javni sektor (plače za dol past, vse žive dodatke, celo na pravočasni prihod v službo, itd..). Že v evro je prišla na podlagi ponarejenih bilanc. Kar hočeš imeti, moraš plačati. Če ti zmanjka denarja začni šparati ali prodaj svoje premoženje. Kaj jim bomo dolgove kar odpisali? Tudi jaz bi tako, če bi se dalo.
kam
13. 08. 2013 11.20
+3
iGURT
13. 08. 2013 11.20
+1
posluša, preberi še počasi 1x, zdaj, imajo X krat večji puf, manj pravic, živijo slabše, tujci so vse pokupili, elite njihove pa uživajo dalje kot pred prihodom Troike... Narod je na slabšem...
kam
13. 08. 2013 11.25
+3
Veš, tudi Nemčiji ni nihče nič podaril. Vse so zmogli sami. In pravočasno so se lotili bolečih reform, da so zdaj v tem položaju. Grki se, tako kot mi, lagodju niso želeli odpovedati in so živeli v utopiji, da ni potrebno nič reformirati. Ja, bolj kot si pijan, večjega mačka imaš. Ampak to enkrat mine... Zato bo Grčija prej normalna od Slovenije.
Terezinka
13. 08. 2013 11.25
+6
Narod je na slabšem, toda narod sam ni kriv vsega in ne more vsega plačati. Krivda naroda je le v tem, da tega gnoja, kiga je v JU bohotila politika ni prej pregnal. Tudi v naši JU si ne želijo desetkrat obdelati neke zadeve toda tako predpiše politika, da lahko ustanovi agencijo za agencijo in d.o.o. za to, da dela v njem nekdo za ministrstvo ali za neko drugo državno ustanovo. To draži in povečuje večkrat plačano korupcijo
iGURT
13. 08. 2013 11.04
-6
Povsod kamor je prišla Troika narod zdaj živi slabše, so še bolj zadolženi, delajo več, imajo manj pravic, vse so morali razprodat tujcem, elite, leve-desne pa uživajo naprej..
kam
13. 08. 2013 11.10
+6
iGURT
13. 08. 2013 11.12
-4
zaradi ukrepov Troike narod živi še slabše, je še bolj zadsolžen, elite pa uživajo naprej..., ja, zaradi Troike
Terezinka
13. 08. 2013 11.13
+4
Zato moramo doseči, da zadevo spucamo sami in ne EU. Cilj nam mora biti, da če že pride do trojke prej spucamo elite iz zadnjih 22 let iz parlamenta in vlade, da ukinemo sami zajedalce v raznih agencijah, svetovalnicah in nepotrebnih združenjih
kam
13. 08. 2013 11.18
+1
Ne zaradi trojke, zaradi zapravljanja Grkov so prišli v položaj, ko jih morajo reševati drugi. Zaradi ponarejenih bilanc so prišli v evro in skoraj ogrozili celo Evropo s svojim zapravljanjem. Elite uživajo dalje...katere pa so elite? To je bil cel javni sektor. Isti problem kot pri nas.
Terezinka
13. 08. 2013 11.21
+4
Ne cel javni sektor ampak politika in tisti del javnega sektorja, ki ga je tja poslala gniti politika. Tisti del javnega sektorja, ki ni vedel zakaj prejema plačo in ne tisti del, ki dela, Isto je pri nas. Dela se podvajajo ali celo podeseterijo, da lahko imamo tiste zaposlene, ki jih tja pošiljajo neki politiki. Javni sektor jih ne potrebuje in so mu le zajedalci.
Terezinka
13. 08. 2013 11.28
+2
Tudi pri nas so Janševi prikazovali v obeh mandatih boljši proračun kot je bil. Poglej koliko agencij in drugih javnih zajedalcev, ki so plačani iz sredstev javnih podjetij in države imamo in to je uničevanje sociale in bogatenje tiste zares nepotrebne JU, ki jo v resnici izvajajo zunaj nje.
kam
13. 08. 2013 11.31
+1
Aja, saj res, Janša je kriv.....zdaj pa ga serješ.
Terezinka
13. 08. 2013 11.37
-1
Terezinka
13. 08. 2013 11.38
+0
Je pa nesporno z Janšo nastopil moment, ko pri nas za določena dejanja ni bilo potrebno odgovarjati in zaradi morebitnega kaznjivega dejanja oditi iz politike. Moralo politika je zafural prav njegov status nezmotljivega
kam
13. 08. 2013 11.40
-1
Tukaj se sicer ne strinjam. Zadeva je v njegovem mandatu prišla zgolj na plano Kdo ima prav, bo pokazal čas.
iGURT
13. 08. 2013 11.43
+2
ogromno kreditov se je Dalo in ogromno kreditov se je Vzelo v njegovem prvem mandatu
iGURT
13. 08. 2013 11.47
+1
Uvedel je nova merila v politiki, poglobil je podn, lahko si koruptiven, lahko zmerjaš ponižuješ narod, lahko s ponarejenimi dokumenti mahaš v javnosti, vseeno kaj, oditi ali odstopiti ti ni potrebno....
kam
13. 08. 2013 11.49
+2
Ja, zato ker so hoteli legalizirati svoje pozicije in uradno olastniniti svoje podjetja, ker so se bali, da jih bodo sicer izgubili. Pod prejšnjimi vladami jim tega ni bilo treba, ker so jih lepo ščitile.
kam
13. 08. 2013 11.50
+4
Podn je uvedel Jankovič s svojo balkanijado. Oprosti. To, da je bolj uglajen od JJ, mu ne moreš šteti v plus
iGURT
13. 08. 2013 11.54
-4
kako je JANKOVIČ KAJ UVEDEL ČE JE PRVO SEZONO NA SCENI ONI MUDEL JANŠA PA ŽE OD 91 PA SKOZI ISTO? TAM SI POGLEJ MAFIJO...
kam
13. 08. 2013 11.55
+1
Terezinka
13. 08. 2013 11.57
+2
Terezinka
13. 08. 2013 11.57
+1
janković ni nov obraz, ni pa vladal nikoli
iGURT
13. 08. 2013 11.59
+1
prva sezona v politiki, prva 4 letka, od tazadnjih volitev dalje, janša pa od 90 dalje... razlika je očitna...
kam
13. 08. 2013 12.39
-1
še zadnji vklop... koliko časa je vladal JJ in njegova struja in koliko časa ZJ in njegova struja? Mislim, da je rezultat 7,5 let : 16 let. Šteto od leta 90. S tem, da je ZJ struja vladala v času tajunizacije Slovenije na 50 let podlage.
iGURT
13. 08. 2013 13.02
-2
ZJ je na politični sceni od zadnjih volitev, JJ pa od 90 dalje