Slovenija

UMORI V TEKAČEVEM: Kaj se je zgodilo, kje se je zapletlo in ali bo primer kdaj rešen?

Ljubljana, 13. 03. 2017 07.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR Fokus
Komentarji
56

Ekipa 24UR FOKUS se je v treh prispevkih poglobila v umore v Tekačevem. Od tega, kdo pravzaprav je Kristjan Kamenik in kdo so bile žrtve, do tega, ali bo na koncu za grozljiv zločin sploh kdo odgovarjal. Na 24ur.com objavljamo vse tri prispevke!

Več videovsebin
  • Iz 24UR FOKUS: Mineva 20 let od štirikratnega umora v Tekačevem
    16:04
    Iz 24UR FOKUS: Mineva 20 let od štirikratnega umora v Tekačevem
  • 24UR FOKUS: Umor v Tekačevem
    18:03
    24UR FOKUS: Umor v Tekačevem
  • 24UR FOKUS: Kako je v zločin v Tekačevem vpletena družina Kamenik?
    16:07
    24UR FOKUS: Kako je v zločin v Tekačevem vpletena družina Kamenik?
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (56)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

periot22
13. 03. 2017 21.49
+4
Tam kjer je policija vpletena tam dokazi ponikne jo!
strel?ek
13. 03. 2017 14.57
-1
o slovenija in te tvoje vse mogoče zdrahe...
helter skelter
13. 03. 2017 14.21
+5
Mineva 20 let od štirikratnega umora v Tekačevem ... Drugo leto mineva 100 let od nepojasnjenega umora Ivana Cankarja, pa me zanima, ali se bodo mediji poglobili ....
Transformerji
13. 03. 2017 13.32
+3
Ne se obremenjevat, škoda denarja, v Franciji sodijo po 40 letih......
Principat
13. 03. 2017 18.14
+1
v sloveniji v neki opciji celo vejo kako so vojščaki v drugi svetovni vojni celo razmišljali ,, vprašajte Evico in vam obrazloži
Heretik1
13. 03. 2017 12.17
+4
Policaji so bili zelo nespretni, ko so za dokaz podtaknili odtis čevljev napačne številke!
donato
13. 03. 2017 11.41
+6
Ta primer bo rešen ob Sv.Nikolet, ki ni ne po zimi, ne polet!
Uporabnik458403
13. 03. 2017 11.58
+1
Uporabnik458403
13. 03. 2017 10.31
+9
Zakaj se nic ne pise o tem zakaj je doma imel malo orozarno in tako velik in mocan sef..... z scim se je ukvarjal, ali je imel tezave z policijo ali kake osebne spore z kakim policistom.....
misterbin
13. 03. 2017 10.53
+9
Tako je .Policija se zagovarja da niso delali preiskave hiše ampak so raziskovali okolico umora .Za orožarno pa se delajo nevedne a ljudje v okolici vedo marsi kaj povedat o pokojnem
Uporabnik458403
13. 03. 2017 11.33
-1
Jaz sem preprican, da kamenik ni kriv. Imajo samo cevlje, pa se ti ne ustrezajo po stevilki. Sel je na polugraf, pa se ta je negativen. Tudi noben dnk ne ustreza njemu..... jaz sem preprican, da vse zelijo narediti na njega in s tem nekoga zascititi. Tudi, da je nekdo pokril trupli najemnic je meni zelo sumljivo. To je po mojem naredil nekdo, ki je bil izobrazen zakaj se mora truplo pokriti. Kriminalec tega nebi naredil
murate
13. 03. 2017 12.32
+6
močan sef je imel zato,ker ko so zapirali fabrke si tak sef dobil zastonj, samo da si ga odpeljal in se potem lahko okoli bahal kaj vse ima v sefu ,kar ga je stalo življenja
Uporabnik458403
13. 03. 2017 09.42
+3
Zakaj so obema najemnicama pokrili truplo ko so ju ustrelili. Tega kriminalec nebi delal ampak nekdo, ki ima izkusnje, celo kaki kriminalisti ampak o tem se bo molcalo....... zakaj se hoce kamenika na vsako silo obsoditi? A je morda bil ze v naprej krivec, se preden se je streljanje zacelo?
Breder1805
13. 03. 2017 09.47
+5
Kamenik, kaj nisi aresti? Aja, v naših zaporih imajo internet!
Uporabnik458403
13. 03. 2017 09.55
+3
Uporabnik458403
13. 03. 2017 09.33
-5
Ce bi bil kamenik kriv, bi ga ze zdavnaj obsodili...... saj ga so, pa so tuji izvedenci hitro dokazali, da so nasi sodbo sestavili samo, da so nekoga obsodili in s tem kao dokazali, kako so ucinkoviti....... ob tem se vprasam koliko ljudi je neupraviceno v zaporu!!! Sam sem preprican, da policija ve kdo je moril, samo ga ne sme obsoditi, ker je njihov, zato pa isceje gresnega kozla- kamenika in ga hocejo na silo obsoditi in podtaktnini dokaze, ki jih ni in se stevilka cevljev zelo ne stima......
periot22
13. 03. 2017 09.31
+15
Tam ko je policija vpletena ni dokazov!!!!!!!!!!!!!!!!!
grunger81
13. 03. 2017 09.31
+10
Zanimivo, da ne morejo tega Kamenika spravit v arest za dlje časa... Vse povsod same neke oprostilne sodbe, bla bla bla... No, verjetno bo sedaj v Italiji drugače...
Uporabnik458403
13. 03. 2017 09.35
+2
Pa kako ga naj obsodijo? Vse kar imajo, imajo 2stevilki prevelike cevlje
Maddox
13. 03. 2017 09.26
+5
To je bilo Kameniku tako podtaknjeno, da še danes smrdi. Vpleteni pa so oziroma imajo dobre veze na policiji, da so se preizkave sploh tako lotili. Kaj pa je problem nekomu, ki se spozna na to, dodati dnk nekoga, pa druge stvari in kao spraviš policaje na sled, ki jo želiš! Dejstvo je, da v svetu v katerem živmo danes, ni nikomur za verjeti, ker vsak ima lahko svoj razlog, da se določeno stvar tako naredi. PAč ni veče etike in morale! Welcome
zana68
13. 03. 2017 09.11
+26
To so bili definitivno specialci. Ta Poharc verjetno tudi ni bil tako nedolžen, glede na količino orožja na podstrešju in velikost trezorja. Pa dvojni nepoznan DNK, od katerega ni noben od Kamenika. To Tekačevo so po mojem Kameniku podtaknili, ker ga niso znali na drugi način spraviti v zapor. Glede streljanja sem pa prepričana, da samo specialci streljajo tako natančno, na tak način so se znebili tudi Krambergerja. Tak ubogi pijanček ga s tako puško in iz take razdalje ni mogel zadeti. Policija naj išče v svojih vrstah ali še višje.
murate
13. 03. 2017 09.27
+0
najdl so mu eno puško,to ni neki arzenal orožja pa par patronov,to ma marsikdo ali še več
murate
13. 03. 2017 09.03
+10
noben zločin ni popoln in za nobenega obsojenca se ne bi smelo jutri pokazati na podlagi novih dejstev,da je v bistvu nedolžen.Danes ko se zgodi zločin so sledi jasne,čez 20 let -kdo ve kaj je sploh še ostalo.Po prebranem sodeč so policisti,še predno so odšli na mesto zločina obdolžili nekoga,ki jim je šel najbolj v nos.To je zame sporna izdelava profila morilca o katerem se vsi napihujejejo,dejstvo pa je da vsak od nas je sposoben moriti,samo vprašanje je ali bo svoje znanje in fizične sposobnosti zato tudi uporabil.In tu je izvirni greh tega postopka ,policisti osnovnemu cilju razrešitvi primera sploh niso ponudili druge možnosti kot Kamenika , zato druge možnosti tudi niso iskali.Iskali so in še danes iščejo žaromete in kamere kjer lažejo kako so kvalitetno opravili svoje delo.Pa so ga res???Zakaj so izbrali prav Kamenika???Iz maščevanja,stare zamere,fovšija???Takšne copate ,z tem podplatom kot jih prikazujejo je delalo podjetje verjetno v milijonski nakladi in vprašanje je ,če jih kdo nima še danes doma in to prave številke.Kje piše ,da kamenik ni imel dvojih in prave po zločinu skuril v centralni peči,kje piše,da to ni storil kdo od preiskovalcev in namenoma pustil sledi ,pa narobe ocenil številko noge kamenika???Nekje je z slike(slikajo naši radi)videl kakšne copate nosi,kupil isti model,šel dvakrat,trikrat na asfalt igrat nogomet in potem vse skupaj na podlagi PROFILA MORILCA podtaknil kameniku.Nič lažjega a bomo verjeli ,da je zločinec kamenik ali policist,morda kriminalist,ki si je želel nove hiše in videl denar za to tam kjer naj bi bil po besedah lastnika.Ne prvi in ne zadnji nebi bili ti 4 ,ki so padli pod streli naše poštene policije,za katero trdim,da ima še danes zaposlene likvidatorje.Z povečanimi pooblastili bo zopet postala zločinska kot je že bila.Sam postopek kaže na to kar nakazujem,da se obsodi kamenika kot grešnega kozla,krivca pa prikrije,kako je sicer možno,da objekta kjer se je zgodil zločin sploh pregledali niso ali pa vsaj strokovno ne.V takem primeru se pregleda vse od okolice objekta ,pa do detaljev v celi hiši in če bi se morilec še skrival naprimer na podstrehi,ga sploh nebi najdli,ker pač podsteha ni nikogar zanimala,pa verjetno še kaj ne....
hotchilipoper
13. 03. 2017 08.54
+0
A se da kako tega kamenika skenslat,ker mi gre na
Breder1805
13. 03. 2017 08.47
+9
Dajte policiji več pooblastil, pa jih bodo polovili kot zajce, ne pa da se lahko že vsak obnaša do njih kot da jih ni!
murate
13. 03. 2017 09.03
+3
pazi se tudi zate raste policijsko nasilje
gobbi
13. 03. 2017 11.04
+2
Se strinjam policiji manjkajo pooblastila in več prikritih metod pa bi bil marsikateri primer rešen.
murate
13. 03. 2017 12.25
+1
gobi, jaz nimam nič proti pooblastilom,ki bi jih policisti uporabljali zoper kriminalce,žal pa prevečkrat policisti in kriminalci gredo z roko v roki,pooblastila se pa uporabljajo zato,da ugotovijo,če nekdo med vožnjo uporablja mobi
gobbi
13. 03. 2017 13.47
+2
urosq delno se strinjam s tabo ,delno pa ne, tudi sam uporabljam gsm med vožnjo in ti lahko zatrdim, da je to dejanje skrajno neodgovorno in 100 x bolj nevarno kot alkohol.
murate
13. 03. 2017 14.12
+1
avto sam po sebi je že nevaren, vprašanje je samo kdo ga ima v rokah,prav tako je z telefonom.Ko narediš prometno z mobijem v roki naj bo kazen 1000€ + ,ko pa voziš z mobijem in nisi napravil prometne naj bo kazen temu primerna 10 €.Kako zadevo ugotovit, a si v času prometne telefonaril-enostavno če se želi to ugotoviti ,če ne je pa misija nemogoče.Ve se kaj je nevarno in zakaj , zato tudi vidiš na cesti ogromno policistov ,ki med vožnjo telefonirajo.
Dracul Va Domni DinNou
13. 03. 2017 08.45
+14
kamenik zna samo z drogami prekupcevat ubijal pa mislim da ni
gobbi
13. 03. 2017 11.04
-4
Seveda on se ukvarja samo s čistimi posli, kriminal ga ne zanima...
ev55
13. 03. 2017 08.37
+13
Policija prosi za kakršne koli informacije. Naj raziskujejo kriminal namesto,da se ukvarjajo s pobiranjem denarja ljudem po cestah.
SEJBOBOL
13. 03. 2017 08.36
+15
A ni zanimivo , ko potrebujejo informacije 2x na dan pišejo pa prosijo , če je pa obratno , pa " ne dajemo informacij" ..... tipično policijsko ....
tron3
13. 03. 2017 08.32
+4
Žrtve so bile umorjene na profi način, bolje že ni mogel streljati storilec kot je, direkt v čelo, ali ima kdo informacijo, ali je Kamenik profi ter kje se je naučil tako dobro streljati!!!
gobbi
13. 03. 2017 11.05
+3
Najbrž ni Kamenik strljal bil je pa poleg ostalih profi morilcev.