Slovenija

Svetlane Makarovič ne bodo kazensko preganjali

Ljubljana, 14. 05. 2012 10.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Pesnica je izjavila, da je katoliška cerkev v Sloveniji nekaj, kar moraš sovražiti. Policisti so primer raziskali, a kaznivega dejanja niso zaznali. Z njihovimi ugotovitvami se strinjajo tudi na tožilstvu, tako da je bila zadeva s sklepom zavržena.

Policija in tožilstvo menita, da pesnica Svetlana Makarovič ni storila kaznivega dejanja, ko je izjavila, da je katoliška cerkev v Sloveniji nekaj, kar moraš sovražiti, piše današnje Delo. S svojo izjavo je močno razburila del slovenske javnosti. Makarovičeve torej ne bodo kazensko preganjali.

Makarovičeva je med drugim dejala: "So stvari, ki jih je treba sovražiti. Po mojem mnenju je katoliška cerkev v Sloveniji nekaj, kar moraš sovražiti. Jaz to čutim kot svojo državljansko dolžnost." Dejala je tudi, da se čudi staršem, ki "vedo, kaj se dogaja, pa še vedno pošiljajo svoje otroke v župnišče v sluzaste roke prekletega smrdljivega farja ..."

Ljubljanski policisti so menili, da v tem primeru ni šlo za kaznivo dejanje. Njihova predstavnica za odnose z javnostjo Maja Ciperle Adlešič je za Delo povedala, da so po preiskavi nestrpnega govora ljubljanski kriminalisti sklenili, da na podlagi zbranih obvestil ni podlage za kazensko ovadbo, in o tem obvestili pristojno tožilstvo. Na ljubljanskem okrožnem sodišču so se z njimi strinjali. Vodja tožilstva Tamara Gregorčič je pojasnila, da je bila zadeva pred dnevi s sklepom zavržena.

Svetlana Makarovič
Svetlana Makarovič FOTO: Aljoša Kravanja

Svoboda govora nasproti sovražnemu govoru

Nekateri so besede Makarovičeve označili za svobodo govora, spet drugi so menili, da gre za sovražni govor, ki ga je treba preganjati. Varuh človekovih pravic je tako prejel 21 pobud za ukrepanje zaradi izjav, vsaj osem pa jih je prejela tudi policija.

Pri varuhu so sicer obsodili vse oblike javno izraženega sovraštva in nestrpnosti, ki so uperjene zoper posameznike ali posamezne skupine zaradi njihovih osebnih okoliščin, o konkretnem primeru pa se niso izrekali. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (426)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

I Res
02. 01. 2014 00.38
-2
bravo gospa Makarovič. povedali ste resnico. je pa nevarno kaj takega govoriti. kot vedno pravi jj so bili ljudje v bivsi drzavi za kaj takega poslani na goli otok??????? v tem rezimu bi cloveka za kaj takega kaznovali tako da bi bil vesel če bi se obstajal goli otok kjer bi lahko prezivel. ironija
titovka
14. 05. 2012 19.06
+6
hahahaha kaj ji si je vse dovolil papež pa ga nihče ni sodniško preganjal...sramota!!!!!
Mr.JanHara
14. 05. 2012 19.40
-7
Primerjava Svetlane s papežem je malo špasna. Papeža pozna ves svet (po dobrem ali slabem), Svetlano pa v močvirju in kašen peden izven (tudi po dobrem ali slabem, zlasti okusu).
nikiz123
14. 05. 2012 21.10
+10
mr janhara in to je tvoj odgovor al kaj? ker papeža pozna cel svet, mu je vse dovoljeno?
cyklon
14. 05. 2012 17.57
+0
O,sveta ima še zaledje!!!
titovka
14. 05. 2012 19.07
+7
karkoli je povedala je povedal po resnici!!!!!
kkm2
14. 05. 2012 17.15
+2
Naj na začetku za levo usmerejne povem samo to, da tudi sam ne gojim nobenih simpatij do katoliške cerkve, čeprav jo dodobra poznam in imam tako (za razliko od komunajzarjev) pravico do komentiranja dogodkov v zvezi z njo. Ampak pustimo vprašanja o veri na strani, zaradi mene lahko nekdo veruje tudi v pralni stroj... Dejstvo pa je, da si nekdo, ki se ima za neko intelektualno elito, ne bi smel in si ne ne sme privoščiti takih izjav, sploh pa ne na javnem mestu. Ker pa gre za preverjen napihovalsko komunajzarski kader, je seveda od te grdobe plastične to za pričakovati. Zanimivo je tudi, kako sta policija in tožilstvo (kljub gromoglasnem kričanju pozimi, da bo njuno združevanje pomenilo konec pravne države) še vedno zelo levo usmerjena in bo preteklo še kar nakaj časa, preden se ta zalega očisti. Za konec pa še moja analogna misel. In administratorju polagam na srce, da je povsem enako v vašem javno objavljenem članku povedala priznana slovenska umetnica. Torej: So stvari, ki jih je treba sovražiti. Po mojem mnenju so komunajzarji, Janković, Kučan, Stanovnik, Turk in vsi njihovi ritolizniki in somišljeniki v Sloveniji nekaj, kar moraš sovražiti. Jaz to čutim kot svojo državljansko dolžnost. Tako, opravil sem svojo državljansko dolžnost, vsak pa naj oceni, kako bi se počutil, če bi nekdo v javnosti namesto cerkve omenil njegovo ime... Bah!...
Syrena
14. 05. 2012 16.58
+2
Ne razumem več, državna sekretarka za šolstvo, ga Mojca Škrinjar pravi, da otroci premalo časa preživijo v šoli, da gredo prehitro domov, starši se razburjajo, da so predolgo v šoli.... kdo bi vedel kaj je prav in kaj ni. Sploh pa ni problem, otroka lahko prideš v šolo iskat takoj po pouku, podaljšano bivanje ni obvezno, pa kolikor poznam situacijo, do tretjega razreda niso tako zelo obremenjeni, v četrtem začnejo številčno ocenjevat. Glede Svetlane pa tako-povedala je svoje mnenje, glede na to, da je kao demokracija, pač ima zagotovljeno svobodo govora. Sem se pa spomnila na dogodke na Nizozemskem- v 30.letih so duhovniki zlorabili 12.000 fantov, ki so jih potem dali kastrirat- to se je dogajalo od leta 1950-1980, mislim, to ni bilo v srednjem veku, a ne..... Me zanima kaj bi ti ljudje povedali, če je bilo to res v imenu vere
prašek
14. 05. 2012 16.50
+0
Kam je pa izginil Jan ki Hara ???
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.52
+3
prašek
14. 05. 2012 16.52
+1
Mr.JanHara
14. 05. 2012 18.26
+1
Živijo fanta! Sem se šel siesto, preden peljem najdražjo na večerjo. Na jutrišni račun. Je že od rojstva zaprisežena meteorologinja za padavine. sej zastopta fanta, a ne?
Mr.JanHara
14. 05. 2012 18.27
In ne sprašujta. Sem obupal, se je sploh ne upam več zatesnjevati. Po tolikih neuspešnih letih. Je ni dihtunge!
nikiz123
14. 05. 2012 16.30
+4
Ja ne vem kaj bi pa tisti, ki se z njo ne strinjate, odgovorili glede pedofilije in vsega, kar se je dogaja v RKC? "Ah ne, cerkev je super, dejmo vse otroke obvezno vpisat" al kaj? Kolk si morejo starši otrok, k se jim je to zgodilo, očitat, da so jih tja poslali.. Mislim, da si zatiskate oči.. Vem, da ni za posploševat, je pa to nekaj kar je treba glasno in jasno obsodit.. Ne pa kot RKC, ki samo pometa pod preprogo, govori eno, dela drugo in meče pesek v oči ljudem..
hanoveranec
14. 05. 2012 16.35
-4
cupofmarja@email.si
14. 05. 2012 16.35
+3
mislim, da bi morali koga iz RKC kazensko preganjat......,da bi vrnili tisto miljardo evrov..........tok kot moramo zdj pršparat.....ne to pa ne.....
9794106
14. 05. 2012 16.39
+3
ja, ja.....pedofelija nabolj nagnusno dejanje človeške rase....je res - ampak ko je pred leti hotela ena stranka, da uvedemo register in se ti ljudje nadzirajo.....so bili ravno tisti, ki so jih sedaj polna usta cerkvene grožnje zelo PROTI......če mene vprašaš: register in kastracija - ne glede na to, kdo je (civil, far ali pomembnež)......to bi bilo pravo sporočilo - ne pa da se besede obračajo......ali obsojamo samo določene ljudi ali obsojamo dejanja??? kar se pa tiče milijarde....je res.....ampak v tajkunih je 20 milijard......spet smo pri enakosti - za vse ali samo za nekatere???
nikiz123
14. 05. 2012 18.24
+4
Stajerka seveda se obsojajo kazniva dejanja vseh, ne glede na vero, raso, itd.. Nič nimam proti veri in vernikom, RKC je le najdaljše trajajoča institucija, ki je skozi zgodovino naredila toliko hudega (svete vojne, sredni vek, inkvizicija, samo na Irskem so lani duhovniki priznali, da so zlorabili več kot 300 otrok, kraja dojenčkov v Španiji..itd), da tega enostavno nebi smeli požret.. Kako lahko podpiraš nekaj, kar je naredilo toliko slabega?
flamengo
14. 05. 2012 16.18
-3
za praška: in kakšno umazano perilo. Ni je ustanove, ki ne bi imela umazanega perila. Vendar v primeru Cerkve se Cerkvi naprtijo umazana dela, ki jih ni storila ali pa so jih storili pripadniki Cerkve na svojo pest v nasprotju z naukom Cerkve in Boga. Teh del ne moreš šteti kot umazano delo Cerkve, ampak je to odločitev posameznika. Če pa greš tako soditi, da je umazano delo posameznika kar delo cele Cerkve, potem moraš šteti Cerkvi tudi dobra dela posameznikov. Da ne bom dolg, postavila je šolstvo, ki je temelj vseh znanosti in književnosti in tudi prednike "pesnice" je izobrazila, če ne celo nje, saj je že v letih. Tako, da ostajam pri svojem, v bistvu sovraži Cerkev in vi tudi, ker se kljub vsemu drži moralnih standardov in preprečuje, da bi se škodljive (leve) neumnosti uveljavile v družbi.
prašek
14. 05. 2012 16.23
+0
Tudi škofovska oblačila so po Jezusovem nauku ??? Več se mi pa ne ljubi čitat ! Štajerka bi rekla , da ne znam !!!
vertex
14. 05. 2012 16.25
+3
praviš da cerkev ni storila umazanih del ampak njeni pripadniki,seveda sama stavba ne more nič hudega storiti, razen da se zruši in koga zasuje,drugače se strinjam povsod so dobri in slabi
9794106
14. 05. 2012 16.26
-1
saj ne znaš.....če bi znal, ne bi ploskal "kulturnici"......kako lahko ona opleta s staršestvom.....nikoli ni imela otrok - to je njena svobodna odločitev - kot je odločitev staršev ali zaupajo faru ali ne.....zato nima pravice govoriti, da v sloveniji MORAŠ sovražiti cerkev in da je to njena državljanska dolžnost......njene izjavo so primitivne!!!!!
prašek
14. 05. 2012 16.28
+2
To državljansko dolžnost si jemljem tudi jaz !!!
9794106
14. 05. 2012 16.31
+2
jaz si pa jemljem državljansko dolžnost, da je naše šolstvo totalno ZANIČ in da so 7 let stari otroci pod stresom, kakršnega ti nisi poznal pri 20.......in kaj meni daje tukaj država na izbiro kot staršu??? opletajte tam, kjer so otroci prav tako, če ne še bolj, ogroženi, pa starši nimajo možnosti izbire, tako kot pri cerkvi!!!!
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.32
+2
Prašek pa ja ne bodo bedaki strmoglavili Pahorja na kongresu SD?
prašek
14. 05. 2012 16.33
-1
Hajduk Ne vem , bomo videli ! Daj času čas!
9794106
14. 05. 2012 16.35
+1
tudi mi vemo kaj se dogaja v šolah......ne utrjujejo snovi, otroci so v šolah od 7-16 ure.....pridejo domov z gorami naloge in utrjevanjem snovi......ne zgovarjaj se na fararja.....tudi učitelji in trenerji so takšni kot so nekateri fari......enostavno je usmerjena tako kot je in cerkve ne bi marala, tudi če tam ne bi bilo niti 1 pedofila.....takšna je resnica, pa lahko obračaš kolko hočeš - ampak zadnjo minuto se bo spreobrnila, tako kot se 99% ljudi!
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.36
+1
Bojim se, da bodo, ker je že dohitel Zorana, to pa veš, da se ne sme zgoditi na levici. No, potem pa gre lahko res na predsedniške volitve, ima moj glas proti Danilu, če so to res zgodi.
hanoveranec
14. 05. 2012 16.38
+1
zato pa je šolstvo v pm... ko pa so na univerzi in fakultetah neki "kvazi" doktarji....... lol
prašek
14. 05. 2012 16.38
-1
Štajerka Tudi moji otroci so hodili v šolo od 7-16 ure. Ko so prišli pa domov , se je začela obnova. Če sem bil jaz doma z menoj , če me ni bilo pa z ženo !! Delo učencev je učenje !!!!!
prašek
14. 05. 2012 16.39
-2
Hajduk Za predsedniške volitve NE dobi mojega glasu!
9794106
14. 05. 2012 16.42
+3
prašek če imaš vnuke malo povprašaj......jaz in tvoji otroci tudi, smo v šoli utrjevali snov - ponavljali, če ne veš.....danes tega ni - enostavno je v osnovni šoli sistem predavanj.....malo preveri!!!! domačih nalog podaljašanem bivanju ne delajo, ker je to baje samo varstvo! hajduk tudi moj glas dobi Pahor!
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.43
+2
Potem ti je politično bližje Danilo, kot Borut? Kolega ki je levičar, je besen na Pahorja, pravi da sta z Janšo očitno dogovorjena, da gre Borut na predsedniške volitve, ker tam bo dobil podporo tudi desnega pola volilcev. No, bomo videli kaj bo, a očitno se bodo zgodili tevtonski premiki na naši politični sceni.
prašek
14. 05. 2012 16.43
+1
Štajerka Jaz popolnoma zaupam hčerki , da bo znala delati z otroci. Ja , zaenkrat so trije !
9794106
14. 05. 2012 16.43
+2
ja, pa še nekaj - otroke že od 3. razreda naprej kvalificirajo z nivojskim poukom.....Prašek ti si za časom, sploh ne veš kaj se dogaja v OŠ!!!!!!!
prašek
14. 05. 2012 16.44
+0
9794106
14. 05. 2012 16.44
+1
ne gre se zato, da ji ne zaupaš....malo povprašaj kaj prestajajo otroci!!!!
prašek
14. 05. 2012 16.45
+1
STAJERKA. Zdaj še reci , da otroke jedo !
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.45
+2
Meni je vedno bolj bil všeč Pahor, kot Danilo. Mogoče zato, ker nosi še edini, poleg mene belo ,,natakarsko,, srajco. He he
prašek
14. 05. 2012 16.45
+0
Sem jo povprašal , pa je rekla , da ni nobenega problema !!!
prašek
14. 05. 2012 16.46
-1
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.46
Bela svilena srajca, črne hlače na rob, usnjen pas-stil sponke iz 90 ih let. Je model, to je treba priznati.
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.47
+3
Nisem, enostavno se mi zdi bolj socialen in bolj povezovalen na politični sceni. Ima človeški odnos, in pošten je.
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.48
+3
No, pa na teh portalih, se tako in tako ne drži več tematike, glede Svetlane sem pa že povedal svoje mnenje
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.50
+1
Odhajam, gospodar že nekaj robanti, očitno bo treba jo peljati na kosilo. Pozdrav vsem
prašek
14. 05. 2012 16.52
+0
Naj ti zlahka pade tja , kjer hrbet izgubi svoje pošteno ime !
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.53
+2
Hvala, enako, upam da bo slasten biftek, če ne bo punt in pol v oštariji.
Mr.JanHara
14. 05. 2012 18.32
Sam glede šole, ker me ni bilo, ko so nad mano komentirali. Konec tretjega razreda ne znajo poštevanke. Ne se izgovarjat, da so šli s šestim letom v šolo, jaz tudi po nekem slučaju, vendar brez poštevanke ni bilo razreda. Ponavljaj!
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.10
+9
Sam ne hodim v cerkev, nazadnje sem bil v Stolnici junija 2003, pa mi je postalo nekam neprijetno(tako kot večinokrat ko sem v cerkvi), in od takrat me niso videli, in me verjetno ne bodo. Mogoče kot turista, ki si ogleda kakšno fresko, oltar in podobno. Vem da nekateri ljudje radi hodijo v cerkev, zato obsojam izjave Makarovičeve Svetlane, kajti stvari jemlje iz konteksta, kajti niso vsi duhovniki slabi, mnogi so res na voljo ljudem nesebično, in jim dajejo pomoč in oporo. Naš župnik je naprimer takšen, zanj ni važno ali si komunist ali nacist, z vsakim se pogovori, in mu ne sili svojih prepričanj in verskih dogem. Cerkev bi se morala v teh ekonomsko težkih časih še bolj posvetiti skrbi za uboge, in ko odnesem kakšno malenkost na Karitas, vem da gre v prave roke. To bi moralo postati vodilo naše RKC, in upam da bodo nekaj še dodatno postorili na tem. Lep pozdrav vsem
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.13
+7
Pa naš župnik ima rad vinsko kapljico, in kakšno teto. Tudi to je prav, zame osebno to ni greh. PEDOFELIJA JE GREH, ČE IMA PA RAD TETE, PA BOG MU POŽEGNAJ
prašek
14. 05. 2012 16.16
-2
Ne teto , kuharico !!! Pa dober dan se reče !!!
prašek
14. 05. 2012 16.18
-2
Pri župniku je močno zaželjena Blanka , ker je kuharica !!!☺
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.18
+3
Nima samo kuharice, ampak tudi ,,faraonke,,. Ma zate bom rekel ZDRAVO prašek. Si zadovoljen, ali gremo na referendum, o tem perečem problemu pozdravljanja strokovnih komentatorjev?
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.18
+1
prašek
14. 05. 2012 16.19
-1
prašek
14. 05. 2012 16.20
-2
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.20
+2
Včasih smo rekli naš sportski pozdrav TRIPUT ZDRAVO
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.21
Pred drugo svetovno vojno, ko smo tolkli Ducejevo Romo sredi Rima. Poznaš to zgodbo?
prašek
14. 05. 2012 16.21
-1
Mi smo se pa včasih pozdravljali z "ZDRAVO" To so bili še lepi časi !
prašek
14. 05. 2012 16.22
-2
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.23
+2
Takrat še ni bilo rdečih in črnih, v klubu, tako da lahko rečem da SMO.
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.24
prašek
14. 05. 2012 16.24
-1
»Smo« lahko rečeš samo takrat , ko si bil poleg.
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.25
+1
Edini klub, ki ni pozdravil v Rimu z ,,Vivala Duce,,. Angleži pa so, heh
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.26
+1
Jaz se poistovetim z klubom, tako da vedno rečem MI. Tudi če me ni bilo poleg, tako da tukaj me ne premakneš iz mesta, pa da me za pete obesiš.
prašek
14. 05. 2012 16.27
+1
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.27
+1
Tako, lepi kot grdi trenutki so del zgodovine nekega kluba, in pravi ljubitelj se jih ne sramuje, so pač del preteklosti, včasih takšne, včasih drugačne
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.29
+1
Malo spremljam kronike, samo zadnje čase manj, poročen, posel, itd. Zmanjka časa za vse stvari. Včasih smo pa ,,romali,, po tekmah, eh kje je že to.
HAJDUK-1911
14. 05. 2012 16.31
+1
Spomnim se, finala pokala Hrvaške, ko dva dni nisem mogel spati, pred tekmo v Zagrebu. Varčeval za karto, in za tisti hudičev hot dog, zaradi katerega sem imel še par dni prebavne težave, in sem se dejansko poročil z wc školjko za nekaj dni.
0100011110111
14. 05. 2012 18.27
Svaka čast Hajduk, to je pa res lepo rečeno... ti dam blagoslov, čeprav tudi sama nisem religiozen človek.
saintjozef
14. 05. 2012 16.05
+0
SDS sporoča Minister dr. Turk v Moskvi podpisal izjavo o znižanju tarif mednarodnega gostovanja v mobilni telefoniji --hehe, se zna podpisat.
9794106
14. 05. 2012 16.07
+2
ja, očitno se Lukšič ne zna, pa bi rad bil predsednik stranke SD....sicer pa zgleda dobro ve, da volilci SD ne znajo brat....hehehe
prašek
14. 05. 2012 16.13
-2
Kdo je to Lukišič ???? Težko berem tisto , kar je napačno napisano !!!!
9794106
14. 05. 2012 16.16
+2
saj sem vedela, da voliš SD, pa da ne znaš brat.....točno tako!!!!
prašek
14. 05. 2012 16.17
-2
rew333
14. 05. 2012 15.59
+3
Go Svetlana, go!!!
9794106
14. 05. 2012 16.00
-1
9794106
14. 05. 2012 16.04
-3
točno......pa bo ena priviligirana penzija manj!!!
I G N O R A N T
14. 05. 2012 16.06
+7
Jezus je rekel: "Hinavec, odstrani najprej bruno iz svojega očesa in potem boš razločno videl odstraniti iver iz očesa svojega brata." (Mt 7,5) In še: "Kdor izmed vas je brez greha, naj prvi vrže kamen vanjo." (Jn 8,7) Iz omenjenih besed jasno izhaja, kako mora ravnati katoliška cerkev in njeni člani. Če nekoga obsodiš zaradi spodbujanja sovraštva do cerkve, sam ne smeš delati enakega, torej spodbujati sovraštva do drugih. Kakšna so ravnanja cerkve v tem pogledu? Veljavni cerkveni nauk je prepreden s sovraštvom do drugače mislečih in verujočih, celih družbenih skupin (ženske, istospolno usmerjeni, judi …). Stara zaveza, ki v polnosti velja tudi danes, zahteva smrtno kazen za mnoge moralne prekrške. Po katoliškem nauku je potrebno odstraniti vse, kar ni katoliško. Cerkev je s svojim sovraštvom povzročila reke krvi, ki tečejo še danes, poleg tega podpira smrtno kazen in ne priznava svobode vesti in mnogih drugih človekovih pravic. Ali lahko nekdo, ki je sam prepreden s sovraštvom do drugih, obsodi drugega, da je "sovražen" do njega? Po Jezusovem nauku sigurno ne.
saintjozef
14. 05. 2012 16.07
+0
nikiz123
14. 05. 2012 15.52
+8
No, meni je ona super oseba, všeč so mi njena dela, njene knjige za otroke so čudovite, čarobne. Pač misli s svojo glavo in če jo že vprašajo za mnenje, ga tudi iskreno pove.. Njen odgovor se je nanašal na pedofilijo v RKC, ki ji kar ni videti konca.. S tem kako grozno je, da se te stvari dogajajo v RKC, pa se strinjamo vsi upam..
rew333
14. 05. 2012 16.03
+7
Upaš zaman. Ta desni tega "ne vidijo". Nočejo. Oni samo SLIŠIJO. Kar "hočejo". Zato je "kriva" Svetlana. Cerkev je čista kot solza...
saintjozef
14. 05. 2012 16.04
+4
Seveda je! In v takem svetu, ki ga predstavlja ona, NI PROSTORA ZA HINAVŠČINO!
9794106
14. 05. 2012 16.22
+1
hahaha, jozef......vic stoletja.......hinavščina??? poštenost???
saintjozef
14. 05. 2012 16.26
+3
STAJERKA koliko njenih del pa si prebrala?
hanoveranec
14. 05. 2012 16.44
-1
jst sm vse njene knjige....."skuru"... lol
flamengo
14. 05. 2012 15.38
+3
Za praška: Sovraštvo je grda stvar, posebej je to slabo za pesnike in ostale kulturnike, ki naj bi širili pravo omiko. Mir je tudi del kulture. Poleg tega je v ustavi zagotovljena svoboda prepričanja. Širjenje verskega sovraštva je kaznivo dejanje. Gre samo zato, da ljudje, ki so o tej zadevi odločali, pripadajo istemu prepričanju kot ona in si lastijo sodno vejo oblasti in so tako odločili brez obrazložitve, kot primeru godnič. Ta odločitev je poraz kulture in sodstva. Že neštetokrat, žal. Saj meni se ta književnica smili, životari. meni se zdi revše, kljub vsemu imetju, ki si ga je verjetno nagrabila, tudi od kristjanov. Tudi če jo gledaš v intervjujih je vedno tako mrka in hladna. Ni srečna in zadovoljna sama s seboj.
prašek
14. 05. 2012 15.39
-1
Saj ste ukinili kulturo. Kaj bi še rad ???
9794106
14. 05. 2012 15.42
+4
ha, prašek kako lahko ukineš nekaj, kar ne obstaja???
prašek
14. 05. 2012 15.43
+2
Oooo , deklica , lep pozdrav! Samo vi trdite , da kulture ni . In postavite ministra , ki ne ve kaj MI praznujemo 8.februarja !!!!
saintjozef
14. 05. 2012 15.45
+2
flamengo Sem nasprotnega mnenja. Bolj se mi zdi, da so tako odločitev sprejeli tisti, ki so proti njenemu mnenju. Si predstavljaš zagovor? Svetlana ni neumna in cerkev ima umazanega perila za 2000 let! Da ne omenjam današnjih "hvalevrednih" dejanj. Mislim, da bi še kateri župnik skoz zadnja vrata iz cerkve hodil.
saintjozef
14. 05. 2012 15.47
+2
STAJERKA Evo mene. Tud v svetu me poznajo. Ukinili so ministrstvo za kulturo, kulturnikov niso. Pa se ne sekiramo. Tud med NOB je kultura PELA!
prašek
14. 05. 2012 15.48
+0
A ste že opazili zunaj ☼sonček ??? Grem popit kavico z svojo najdražjo !!!
prašek
14. 05. 2012 15.49
+2
9794106
14. 05. 2012 15.49
-1
ha, kultura.......je po definiciji nekaj povsem drugega.....pomirja in krepi duha človeka......vaši kulturniki to sigurno niso, tako kot vi ne!!!!
9794106
14. 05. 2012 15.51
+0
še pomnite tovariši???? SMRDIŠ???? kultura???
prašek
14. 05. 2012 15.55
+1
Kultura (iz latinske besede cultura, izpeljane iz colere, kar pomeni »gojiti«) se na splošno nanaša na oblike človeške dejavnosti in simbolične strukture, ki dajejo taki aktivnosti pomen. Različne definicije »kulture« odražajo različne teoretične osnove za razumevanje oziroma merila za vrednotenje človeške dejavnosti. V najširšem pomenu označuje izraz kultura vse produkte posameznika, skupine ali družbe inteligentnih bitij. Sem spadajo tehnika, umetnost, znanost kot tudi moralni sistemi in značilna vedenja in navade izbranih inteligentnih entitet. Ožje pa ima izraz natančnejše pomene na različnih področjih človeške dejavnosti. Različne človeške družbe imajo različne kulture, osebna kultura posameznika pa se lahko razlikuje od kulture drugega. Antropologi se z izrazom kultura najpogosteje sklicujejo na univerzalno človeško sposobnost simboličnega razvrščanja, kodificiranja in sporočanja izkušenj
9794106
14. 05. 2012 15.58
-1
daj, daj copy paste......lahko dam kontra če želiš.....ampak pomembno je, kakšna so sporočila kulturnikov......na prvem mestu morajo biti KULTURNA......pa ne v smislu kulture, ampak komunikacije......Svetlana je pa primitivna!
saintjozef
14. 05. 2012 16.00
+1
prašek
14. 05. 2012 16.00
+0
Pri nas smo letos posadili že kar nekaj kultur ..... Eno zeleno kulturo smo pa silirali !
9794106
14. 05. 2012 16.01
+1
VAŠI - NAŠI.....kdo??? Kobal.....Stanovnik.....Godnič.....no saj imate same cvetke......in vi o kulturi???
prašek
14. 05. 2012 15.36
+3
Moje čestitke in odobravanje admin !!!!
saintjozef
14. 05. 2012 15.36
+3
Cerkev si je ODDAHNILA, da niso Svetlane obtožili. Si predstavljate, da bi morala v zagovor navest, ZAKAJ JE TREBA cerkev sovražit??? 3 dni bi trajalo.
prašek
14. 05. 2012 15.36
+2
9794106
14. 05. 2012 15.42
-1
ha, brezplačna reklama.......samo vi ne kapirate, pa Svetlana tudi ne!!!
nikiz123
14. 05. 2012 15.54
+3
MMAXXIMUSS
14. 05. 2012 15.21
+0
BOGI otroci v tej državi ki imajo za obvezno ščtivo knjigice od trčenih profesoric,..dobro da se ploh kak normalen še razvije,..buhahahah
hanoveranec
14. 05. 2012 15.31
-1
Balki30
14. 05. 2012 15.35
-2
prašek
14. 05. 2012 15.19
-1
»Svetlane Makarovič ne bodo kazensko preganjali« Naj mi nekdo pove ; zakaj naj bi jo ????
hanoveranec
14. 05. 2012 15.41
+0
nikiz123
14. 05. 2012 15.57
+2
Kakšnega sovražnega govora? Samo zato, ker pravi, da je treba pedofilijo v RKC obsojati? Kaj bi jo vi še spodbujali in dajali potuho RKC, ki tako ali tako ne kaznuje duhovnikov, ampak jih samo umakne..
hanoveranec
14. 05. 2012 15.10
+0
........in zgodbe še ni konec, ker najhujši "strup" v mali količini je Darja Zgonc s POP-A, ko poskakuje v stolčku, ko gre pri Janši "kaj narobe". Torej na našem medijskem prostora vlada prava beda kar se kvalitete novinarstva tiče. In, enostavno ne morem razumeti, kako lahko mlad človek s tako lepim poklicem tako globoko na začetku svoje kariere zaide pod vpliv teh gnilob od kučka, jankoviča itd. Pa svet gre ja naprej in nazaj v komunizem ne bo šlo. Pa si zapravijo svoj ugled in ime. Zaboga pa ja ti botri ne bodo večno živeli. Kar se zadeve z Janšo in njegovega dopustovanja tiče in seveda poseganje v družinske zadeve z otrokom to pa je stvar brez primere. Obsojanja vredno in poglej zdaj, ko so to butnili in je pač moral Janša tem barabam račune polagat, je pa vse tiho. Namen je bil dosežen. Saj ni važno, če je res. Ljudje, nekateri, seveda sedaj o tem veliko govorijo, ker v javni upravi tak ne slišiš drugega kot gnev zaradi "neupravičenih" varčevalnih ukrepih pri njih. In, joj, Janša pa si je dovolil dopust. Groza.
VolkBrenin
14. 05. 2012 15.26
-2
hanoveranc...a ni mati janševega otročička zdravnica ??? je res tako resno bolan, da so ga nujno prepeljali domov, ali je ona mogoče tudi kaj kupila ali dobila ?? ( dr.naziv in takšne reči )...stvar brez primere je tudi poseganje k jankoviču v familijo, pa k borutovemu plavanju, itd.itd...če že hočeš imeti enaka merila...ali z drugimi besedami...zame je poseganje v politiko in bivakiranje v njej več kot 20.let tudi milo rečeno nehigienično, če imaš na grbi kup ovadb, dokazanih ponarejanj...itd.itd...
hanoveranec
14. 05. 2012 15.40
+2
divus
14. 05. 2012 15.42
+1
comprende ne osiraj Urške, ker poznam vso družino Bačovnik.
hanoveranec
14. 05. 2012 15.44
+0
sej je tudi Zoran kupil za svojega Jurčka maturo........ ojej
El Diablo 2013
14. 05. 2012 15.58
-1
hanoveranec
14. 05. 2012 16.46
+1
seveda, saj sem jaz zaslužil 350 miljonov od Patrije.... aahahahahahahahahahaha
botjabotja
14. 05. 2012 17.49
+1
kako 350 milijonov? Obtožili so jih za 900 jurjev...
Mr.JanHara
14. 05. 2012 14.54
+6
Tisti bedniki, ki obljubljajo rafale. Sam to ni sovražni govor. To je "prijateljski ogenj"! Sicer pa, kdo je začel tale komentatorski boj, ne boj, mesarsko klanje? 24 ur, ki je podtaknil članek zanikrne vsebine z eno zanikrno damo, da seje s člankom razdor v narodu. Smo že pri rafalih v zrak! Nekdo si to upa in nekdo je prepričan, da to sme in zmore. Bomo spet po domobrancih? Seveda, pa Argentina, pa Avstralija, Bogca vam svetega…, barabe hudičeve.
prašek
14. 05. 2012 15.16
-1
flamengo
14. 05. 2012 15.28
-1
Na domobranstvu sloni samostojna Slovenija, ti so se uprli komunizmu, ki ga gospa "pesnica" zagovarja. Partija in borci so bili proti osamosvojitvi, glasovi za osamosvojitev v takratni skupščini povedo vse.
prašek
14. 05. 2012 15.30
-1
Zakaj so pa potem domobranci tekli ...????
Shadow0426
14. 05. 2012 15.32
-1
flamengo 14.05.2012 15:28:09 Iz katerga filma si pa ti ušu Mora bit neka huda ZF
El Diablo 2013
14. 05. 2012 16.00
+0
....in imeli polhne gate medtem ko so tekli? pingvini so jih zasledovali...pa to
VolkBrenin
14. 05. 2012 14.45
+8
jo je mogoče ovadila cerkev ??? je kdo ovadil cerkev, ker "pravi" , če ne živiš po naših postavah...se boš cvrl v peklu...Vsi neverniki boste večno pogubljeni....hm..ali je to grožnja, sovražni govor, ali pa kaj tretjega....Ali z drugimi besedami...KDO ima pravico, da mi grozi s pogubljenjem, kot neverniku ...in to javno .....
nikiz123
14. 05. 2012 15.58
+1