Slovenija

Strokovnjaki ne verjamejo zgodbam o tisočih ukradenih otrocih v Jugoslaviji

Ljubljana, 04. 01. 2020 21.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tadej Grešovnik
Komentarji
97

So Zorana Djukića, ki je po 36 letih končno našel svojo mamo, res ukradli iz koprske porodnišnice? Da gre za neverjeten scenarij in da je nemogoče, da bi vzpostavili utečen sistem odtujevanja otrok, so prepričani strokovnjaki. Porod namreč spremlja cela ekipa ljudi in prej ali slej bi se našel kdo, ki bi spregovoril. Kakšni so dokazi za zgodbe o več tisoč ukradenih otrocih v Jugoslaviji?


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (97)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Apostol1
06. 01. 2020 15.41
+0
Tudi sam vsem tem teorijam zarote ne verjamem preveč , ker ljudje in mediji potem vse skupaj napihnejo , vsekakor pa za posamezne primere tega po domače povedano razbojništva ne izključujem , nemogoče ni. Samo treba je pa malo tudi razmišljat z lastno glavo in ne verjeti vsega kar je napisano in objavljeno.
Karantanija
06. 01. 2020 11.01
+0
Tem "strokovnjakom" jaz bolj malo verjmem. Brali in poslušali smo že o veliko takih primerih, ko so stvari zelo nejasne in čudne. Še pred dobrim letom je Slovenijo preplavila novica o materi, ki so je rodila zdravega otroka, drugi dan pa so ji prišli povedati, da je umrl. In nikoli več ga ni videla. V teh časih smo imeli veliko strahospoštovanje do zdravnikov. Kar so rekli, smo slepo verjeli, tem "bogovom v belem", nihče si ni upal reči, da hoče otroka sam pokopati. Toda, preveč je takih in podobnih zgodb, da bi lahko verjeli, kar nam govorijo in nas prepričujejo. Tudi v primer mate in sina, ki se je rodil v Kopru, trdno verjamem, saj sta si tudi zelo podobna! Jaz verjamem, da so se dogajale hude in krute stvari. In verjamem tudi, da si tisti, ki so temu prisostvovali, sestre, bolničarke ...., niso proti doktorjem upali črhniti niti besede in še dandanes molčijo! Novinarji, na delo!
Ost1234
06. 01. 2020 10.08
+5
Koliko otrok je bilo na silo odvzeto v času nacizma? Koliko jih je domorodcem na silo odvzela avstralska vlada? Koliko jih je preprodala RKC? To, da so pa odvzem in prodajo izvrševale jugoslovanske porodnišnice je pa veliko vprašanje! 20.000 novorojenih otrok?? Pa dejte no! To pomeni tudi vsaj 30.000 oškodovanih in nesrečnih staršev, in vsaj dvakrat toliko najbližnjih sorodnikov ki naj bi bili popolnoma tiho?? Take podatke bi zahod takoj pograbil in še napihnil! Pa je??Kljub mogočni vuhunski dejavnosti se na zahodu o tem ni pojavil niti en sam, samcat zapis. Kaj šele članek!! Preprosto - še en nizkoten poskus kriminaliziranja socializma!
mallonge
05. 01. 2020 20.49
+3
Upam, da s strokovnjaki ne menite pravljičarja Repeta?
FAUSTOS1
05. 01. 2020 18.23
+12
Na irskem so dokazali več tisoč ukradenih otrok,ki jih je ukradla cerkev iz sirotišnic in jih prodala premožnejšim ircem.
dragan krstic
05. 01. 2020 18.50
-2
Ce-pec!!!! Eno je prodaja otrok iz sirotišnic, drugo pa kraja otrok iz porodnišnic. A boš dojel? Če tega ne zmoreš naj ti kdo pomaga počasi razložiti razliko.
ivan.z Doba
05. 01. 2020 18.55
+3
@krstiću, Ti je crknil traktor? Ti ga jaz posodim, da se vrneš v "otađbino" in tam zmerjaj svoje traktoriste...
Ost1234
06. 01. 2020 10.12
+3
dragan krstic - Prodaja je prodaja! Cerkev je s prodajo SLUŽILA! Ko gre za denar , ta ustanova pohodi vso človeško in " božjo" etiko!!
ADEPPA
05. 01. 2020 16.47
+14
Bilo je 31.12.1988. ista zgodba- zaplet črvesa -dojenčk umrl-telesa nikje!!Še danes nevemo kaj se je dajansko zgodilo!!
Heretik1
05. 01. 2020 14.04
+10
Nekaj zelo podobnega se je v enakem času dogajalo v Španiji. Tam je tudi rimskokatoliška cerkev kradla dojenčke in jih prodajala "pravim" družinam. Zavedajte se, da je bil Opus Dei tudi v Jugoslaviji zelo močan in vpliven!
korintos23
05. 01. 2020 14.12
+4
Tudi v Jugi so jih na jugu kradli in jih s predelanimi kamioni vozili v Italijo, prave bokse so imeli narejene med živino. Bili so pa povečini Romi, ukradeni ali prodani.
iwilliwillhacku
05. 01. 2020 13.11
+5
ma dej strokovnjaki govorijo za stanje zdaj.... v jugoslaviji pa je bilo vse mogoče... za denar in vrjetno tudi z grožnjami se vse da zrihtat...
ivan.z Doba
05. 01. 2020 14.06
+3
20.000 otrok? Ne ga srat! Si dobil količinski popust in dvojne pike, če si jih kupil več!?
ivan.z Doba
05. 01. 2020 14.13
+2
V 40ih letih je prebivalstvo SFRJ naraslo za 8mio prebivalcev. Da bi jih 20.000 ukradli, bi se morali množiti bolj kot podgane, da bi umrljivost dojenčkov ostala vsaj približno v statističnih okvirjih. Da o številu ljudi, ki bi morali biti vpleteni v tak posel ne govorimo. In, posledično o visoki "ceni" teh otrok.....Kr neki...
jagermeister1
05. 01. 2020 12.52
+15
Ne bom trdil , da je tole kar bom napisal povezano s temi dogajanji , se pa je zgodilo takrat in to 75 leta............Moja tašča je takrat rodila živega in zdravega fanta , katerega so ji pokazali samo na daleč in ga odnesli proč , nakar mine nekaj ur in ji pridejo povedat žalostno novico da je otrok umrl , ker se je zadušil. Zopet ji na daleč pokažejo trupelce otroka , ki pa na daleč ni videti modrikav , kot bi namreč zadušen izgledal , niti ni bil po velikosti podoben otroku katerega je po porodu nahitro videla , saj je bil ta videti manjši . Nadalje , da je stvar še bolj bizarna , je to , da je bilo to zadnjič , da je ona tega otroka videla , saj trupelca nikoli ni dobila , da bi ga dostojno pokopala , ampak je to storila bolnica , tašča pa je bila samo plačnik in na vprašanje zakaj ne sme pokopati svojega otroka , je pač dobila odgovor , da to tako je in pika.................sedaj jaz ne trdim , da je ta otrok živ in da je bil ob rojstvu ukraden , je pa sigurno v tej zgodbi ogromno neznank in vprašanj moje tašče , tasta , žene in pa svaka , " kaj pa če ".................
Darko32
05. 01. 2020 13.28
+5
jagermeister1 Zelo sem vesel in sočasno tudi žalosten, da še zmeraj komunisti tajijo, da niso kradli in preprodajali otrok za delovanje UDBE in njihovih tajnih organizacij. Točno takšne zgodbe, ki jih ti govoriš sem brel in poslušal pred točno letom in pol in to na čistu drugem koncu balkana, kjer so ženske govorile točno takšno zgodbo kot si jo ti povedal iz zgodbe bližnjih. Še več nekatere so se spravile v iskanje resnice in celo našle preprodajalce in celo žive otroke. Zato na tej točki absolutno verjamem zgodbi tvoje tašče in si upam trditi, da je teh zgodb v Sloveniji okrog 1560.
ValterUdovernik
05. 01. 2020 14.07
+7
Na Irskem, na primer, je bilo v organizaciji RKC, neporocenim materam, odvzeto na stotine, novorojencev. V angleskih kolonijah pa na tisoce.
Božji hram
05. 01. 2020 16.15
-2
Karantanija
06. 01. 2020 11.07
+2
Res mislite, da so to delali samo komunisti? Zdravniki največkrat to niso bili ....
Mauzahecmauzares
05. 01. 2020 12.09
-2
Se jim pridružujem. Prej bi rekel, da so se jih mlade mamice v strahu odpovedale.
Darko32
05. 01. 2020 13.29
+7
Predlagam ti, da greš sam pogledat malo raziskovalno novinarstvo in oddaje, k iso jih posneli novinarji z ženskami, katerim so bili ukradeni otroci. Boš videl kaj se je dogajalo in kje ter kako.
el capitano
05. 01. 2020 11.58
+2
Kokodakanje....
Darko32
05. 01. 2020 11.50
+9
Res ne vem kateri so ti strokovnjaki, ki sedaj razlagajo nekaj, kar je več kot očitno. Kdor ne verjame v to je naiven ali pa podpira lumparije. Poglejmo malo pričevanja prizadetih žensk, katere vse opišejo podobno zgodbe. Opisujejo, da so jim razlagali, da je otrok umrl in potem ko se poglobijo v pregled listin pa vidijo, da se ne ujemajo podatki o umrlih in podatki o pokopih. Zato predlagam, da se k tej temi pristopi korektno in ne da neki kvazi strokovnjaki, kateri sedaj nekaj opisujejo in poiskušajo prikrivati. Sedaj se tardeči delajo svetnike in v preteklosti so delali vso svinjarijo in tudi to, katero se opisuje v članku. Zato glavni krivci za to početje prav KOMUNISTI in njihove podtalne organizacije, katere so se med drugim finacirali tudi iz tega denarja.
Roninax
05. 01. 2020 11.26
+1
eh dajte no... a to imate sistem da razbijate nas sistem? pejte nazaj v srbijo
dragan krstic
05. 01. 2020 11.25
+15
Tudi v vaseh in naseljih v bližini morišč nedolžnih ljudi po 2WW še danes ljudje večinoma molčijo. Le zakaj?
METKA102
05. 01. 2020 11.28
-3
dragan krstic
05. 01. 2020 11.39
-2
Metka102, zapisal sem "še danes". Torej, če ti bo kapnilo v tvoje možgančke tudi nikoli niso spregovorili. Verjetno so se bali maščevanja RKC, hahaha.
METKA102
05. 01. 2020 11.54
+2
Sem razumela, brez skrbi. O tem je bilo že toliko napisanega in govorjenega, ničkoliko oddaj in pričevanj, verjamem, da so se leta po vojni ljudje bali, odkar pa je Slovenija, pa res ne. Lahko vsak pove kaj se mu je zgodilo, včasih pa noče, ker vsi pa niso bili le žrtve.
ivan.z Doba
05. 01. 2020 14.18
+5
@krstiću, Morišč? Bi temu rekel odpad. Nedolžni? Umrlo je 14.000 "nedolžnih" domosrancev. Izvensodni poboji. Ti so bili sokrivi smrti 83.000 zavednih Slovencev, ubitih brez sojenj! In potem naj bi tej 14.000 glavi "bagri" sodili in jim še spomenike postavljali?! Pfej!!!
Zbujen
05. 01. 2020 18.35
-4
Torej so bili tudi njihovi otroci in žene izdajalci???
ivan.z Doba
05. 01. 2020 18.51
+1
@zbujen, 83.000 žena, mož, otrok je bilo umorjenih z domosransko pomočjo in žegnom RKC....Ker nekomu niso bili všeč! ...Kolikor je meni znano, so otroke domosrancev, mlajše od 16 let izpustili. En takih, izpuščenih, je bil mladi domosranec , kasneje predstojnik v Bolnici Petra Držaja, dr.Tine Velikonja. Po osamosvojitvi je bil predsednik domosranske Nove zaveze.... Kljub domosranski preteklosti mu je "revanšistični komunistični režim" omogočil študij medicine, specializacijo in mesto predstojnika oddelka za proktologijo v bolnici, ki je bila prvotno namenjena bivšim borcem NOB. Svoje delo je korektno opravljal....Te zanima še kakšen podatek? Vse je dokumentirano v Muzeju novejše zgodovine.
jg57
05. 01. 2020 11.18
+14
To so bili časi komunizma, v komunizmu je pa vse mogoče.
ivan.z Doba
05. 01. 2020 14.19
+3
Ja, tudi čudake so v partijo jemali. In nekatere tudi zbrcali iz nje.
Heretik1
05. 01. 2020 11.04
-5
Za vsem skupaj stoji RKC cerkev. Že v socializmu je bila zelo močna in v vsako stvar se je vtikala. In če RKC cerkev takrat ni mogla krasti gozdov, je kradla dojenčke!
ivan.z Doba
05. 01. 2020 11.11
+2
AlternativeFacts
05. 01. 2020 10.53
+9
Nigerijci vsaj pošlejo email, kjer te obvestijo da ti je umrl daljni bogat sorodnik, seveda v Nigeriji....Teli pa prodajajo zgodbo o ukradenih otrocih, namen pa zgolj prilastiti se nekoga premoženja...
tomi.passion@gmail.com
05. 01. 2020 10.09
+15
Seveda. "Strokovnjaki" tudi ne verjamejo, da je bil tedanji režim zločinski.
einemeister
05. 01. 2020 10.56
+4
ivan.z Doba
05. 01. 2020 11.16
-1
@strast, Daj nas "razsvetli" z dokazi, da se bomo lahko spustili na tvoj nivo razumevanja. Lahko ti postrežem z argumentom, ki v osnovi zanika to teorijo "udbaške zarote". Lahko si tudi prebereš spodaj....
TOX6
05. 01. 2020 10.09
+12
to se je dogajalo za vso železno zaveso. s tem umazanim denarjem so tajne službe oz teroristične parijske organizacije služile za svoje teroristične finance. casinoji, duty free shopi, tihotapljenje cigaret, prostitucija, ilegalno orožje, preprodaja novorojenčkov to so bili glavni viri za financiranje rdečega stvora.
hotchilipoper
05. 01. 2020 10.16
+16
Zbujen
05. 01. 2020 18.39
+0
Drži: državni - zavarovalnica, telekomunikacije, hoteli in zdravilišča, banke, elektro-infrastruktura, komunale, pa seveda ZDRAVSTVO in nabave medic. ter sanitetne opreme (via tržaški KB 1909....pa vse do časnika Mladina)
Important notice
05. 01. 2020 10.03
+27
Grozljivo! Kaj pa, če je vse to res? Poznam primer iz tistega časa, ko so mamici v postonjski porodnišnici rekli, da je otrok bolan in da ga bodo odpeljali v Ljubljansko porodnišnico, kjer je menda umrl. Trupelca ni nikoli videla...