Slovenija

Številni starši šolnikom napovedali, da samotestiranja otrok ne bodo dopustili

Ljubljana, 08. 11. 2021 16.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
STA, Staša Lozar
Komentarji
1578

V zvezi srednjih šol ob uvedbi obveznega samotestiranja dijakov v šolah prihodnji teden pričakujejo težave, ker nimajo prostorov za samotestiranje niti za osamitev pozitivnih dijakov, je povedala predsednica zveze Fani Al Mansour. Na SVIZ se že obračajo številni starši tudi z napovedmi, da samotestiranja svojih otrok ne bodo dopustili. V osnovnih šolah pa kljub temu, da zdaj obvezne maske otežujejo komunikacijo, pravijo, da je vse boljše kot pouk na daljavo.

Po novem vladnem odloku za zamejitev širjenja covida-19 bo samotestiranje učencev in dijakov od 15. novembra potekalo trikrat na teden v prostorih vzgojno-izobraževalnih zavodov. Predsednica Zveze srednjih šol in dijaških domov ter ravnateljica Strokovnega izobraževalnega centra Ljubljana Fani Al Mansour je za STA povedala, da takrat pričakujejo, da bo nastal velik problem. 

V šolah so namreč po njenih besedah že zdaj opozarjali, da nimajo primernega prostora, kjer bi dijaki to izvajali. Poleg tega šole različno začenjajo pouk. Pri njih se bodo morali pri frekvenci 700 dijakov ti samotestirati v matičnih učilnicah. To se jim zdi še nekako sprejemljivo, vendar, kakor hitro bo dijak pozitiven na hitrem testu, ne vedo, kam bi ga dali. Še posebej, ker veliko dijakov prihaja iz osrednje slovenske regije ali pa še dlje.

"Nimamo prostora, da bi izvajali samotestiranje, niti prostora, da bi takšne dijake osamili in jih nekam umaknili. Ali bodo na starše, ki jih bodo prišli iskat, čakali na hodnikih," se sprašuje Al Mansourjeva. Ob tem je pripomnila, da so na te stvari pristojne opozarjali že prej in dosegli spomladi konsenz, da se samotestiranje izvaja doma in le zdravi dijaki pridejo v šolo.

Test za samotestiranje
Test za samotestiranje FOTO: Dreamstime

V srednjih šolah po njenih navedbah pričakujejo težave tudi zaradi obveznega nošenja mask. "Dijaki so že do zdaj upoštevali nošenje mask, problem nastane, ko to postane obveza," je dejala. Omenila je dopis starša dijaka, v katerem je vrhovno sodišče 8. oktobra presodilo, da za izrekanje prekrškovnih sankcij zaradi opustitve nošenja mask ni zakonske podlage in šola dijakov ne more siliti v nošenje mask, ker jih ne morejo kaznovati. Učitelji jih lahko samo prosijo, da upoštevajo navodila. "Tistega, ki to ne upošteva, ne morem poslati od pouka," je dejala.

Zveza bo sicer v torek s svojimi stališči seznanila Ministrstvo za zdravje in Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ). Pričakujejo, da jim bodo prisluhnili in razumeli stisko pedagogov, staršev in otrok, ki se bodo s tem soočali, je še dodala predsednica zveze srednjih šol.

Starši že intervenirajo

"Številni starši že intervenirajo, zlasti kar se tiče obveznega samotestiranja otrok tudi z napovedmi, da tega ne bodo dopustili. Po natančnejši analizi tega odloka je zanesljivo mogoče ugotoviti, da se je ponovila zgodba iz preteklosti, ko so bili nekateri ukrepi, ki zadevajo veliko število ljudi, skrajno slabo domišljeni," je za STA dejal glavni tajnik Sindikata vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (SVIZ) Branimir Štrukelj.

V odloku so po njegovih navedbah celo napačna sklicevanja na napačne člene in nedorečenosti, ki onemogočajo jasno ravnanje tistih, ki so jim ukrepi naloženi, v tem primeru učiteljstvo. To bo po Štrukljevem prepričanju očitno skupaj z ravnatelji ostalo na brisanem prostoru. "Povsem nejasne so obveznosti, kaj lahko, kaj smejo in kaj ne smejo, kako ravnati v primerih, ko bodo starši zavračali tisto, kar je oblast zapisala kot obvezno, to je samotestiranje," je poudaril.

Opozoril je še, da obstajajo pomembne vsebinske razlike med okrožnico Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, ki so jo dobile šole, in samim odlokom, denimo glede nadzora nad samotestiranjem.

V sindikatu pričakujejo, da bo šolska oblast kot soavtor novih ukrepov zaščitila učiteljstvo in se postavila v njihov bran.

Tudi v osnovnih šolah obvezne maske: vse je boljše kot pouk na daljavo

"Ni več čas za pritoževanje," je prepričan Marjan Gorup z Osnovne šole Prežihovega Voranca. Učiteljice na tej šoli ugotavljajo, da je komunikacija z maskami otežena, a kot so jasne, je vse boljše kot pouk na daljavo. Učencem, ki so danes prišli v šole z  maskami iz blaga, so v šoli zamenjali masko s kirurško, saj nov odlok določa, da maske z blaga niso več dovolj. 

Koronavirus pasica nova
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1578)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Salomon
11. 11. 2021 21.12
pa naj jih imajo doma, kaj me briga za te samopombneže....who cares
enakatalena
10. 11. 2021 20.32
Je rekel Damir Orehovec, genijalec, da bodo šole krive, če bo treba preiti na šolanje na daljavo. In to zato, ker so se ravnatelji odločno uprli, da bi šole opravljale delo, za katero nikakor nimajo ne znanj, ne zakonske osnove, niti za to niso plačane. Damir Orehovec, starši, zapomnite si to ime.
čevapgpt
09. 11. 2021 15.36
-2
vse je boljše kot šola na daljavo? zaprite šole. Ni razumevanja do testiranja.
nexus4321
09. 11. 2021 15.21
+4
to pripravljajo teren za cepljenje otrok.nič drugega.
Andrej Šohar
09. 11. 2021 14.59
+2
Baje da se samo zdrav lahko testiras🤔.zdqj pa bodi pametn zakaj se je treba🤯
zdrava.pamet
09. 11. 2021 12.27
-5
Saj zato pa je tako kot je. Solniki sami nočejo odgovornosti. Minister bi moral reči že od nekdaj " v šoli bo tako kot mi rečemo " če ne pa jih izpišete.
Edx111
09. 11. 2021 14.20
+5
Glede na zapisano, ti tale nick nic kaj ne pristojo. Si dalec od zdrave pameti.
Vikigrom
10. 11. 2021 09.47
Salomon
11. 11. 2021 21.14
sa4
09. 11. 2021 11.14
+0
Imam dva vnuka, enega v prvem razredu, drugega v petem. Nobeden ne zganja nobene panike, ker mora nositi masko. Seveda tudi njima to ni ravno všeč, ampak tudi nobene travme ne vidim pri njima. Obnašanje otrok je pogosto zrcalo staršev. Če vidijo, da starši zganjajo paniko, jo bodo tudi oni, sploh tako majhni. Otroke je treba absolutno zaščititi. Ampak ali se vam ne zdi, da ste šli nekateri predaleč. Virus je tu, če vam sedaj ni jasno, vam res ni pomoči. Vsak človek ima tudi dolžnosti in dolžnost do družbe je, da se ne raznaša okužbe. Nobenemu se ni treba cepit, če se noče ampak vsaj potrudi naj se, da ne širi okužbe. Ali se ljudje res ne zavedajo, da trpijo ljudje, ki imajo druge hude bolezni, pa ne bodo dobili oskrbe, ki bi jo nujno potrebovali. Ali nobeden od teh egoistov, ki noče nositi maske in se ne testira ne pomisli, da se zelo hitro lahko zgodi, da bo tudi sam ali njegov otrok mogoče rabil zdravnika, pa bo moral čakat.
Andrej Šohar
09. 11. 2021 14.57
+1
Postavi se v kozo otroka..otrok bi rad svobodno dihal..ampak na vsakem koraku ga nekdo opominja in prisiljuje naj nosi masko...otrok je zrtev nasilja vbtem.primeru konec in pika Da pa maske cepiva lockdowni in razne nelogicne akrobacije parlamentarnih atletov(teletov) ne pomagajo..pa samo retar.d ne ugotovi
Andrej Šohar
09. 11. 2021 15.18
Lahko jih bi prijavil da bi mulca se kaka druga nova zdravila preiskusala ..saj ves..deca so odporni..cepit jih treba ..vso malo deco ..novorejencke pa takoj ko spustijo prvi jok..pa pol kar drugo dozo cez en mesec
slovenc59
09. 11. 2021 21.20
Salomon
11. 11. 2021 21.16
Dajte no mir, a je otrok v realnem življenju ali ste ga v vato zavili..pa ga mejte doma... strašno no..kakšna razvajenost Vsi dihamo skozi maske, pa lahko še mulc, še bolj kot stari šlovek..kakšna neodgovornost
JohannDoe
09. 11. 2021 10.54
+3
@dostojanstvo "" To, da daš otroka vsakemu v roke, tudi skoz reproduktivne kanale, pa ni medicinski in socialni preizkus? Jaz ne morem verjet koliko ljudi podpira to, da lahko vsak spravi na svet otroka in z njim po razpoloženju in volji "eksperimentira" nadalnih 30 let.
JohannDoe
09. 11. 2021 10.50
-7
Jaz nočem, da moj otrok nosi masko, jaz nočem da se moj otrok testira ("poseg" primerljiv z brisanjem nosa), jaz nočem, da moj otrok telovadi na gredi, jaz nočem da se moj otrok uči tako zahtevno matematiko, jaz nočem da mora moj otrok ubogati učitelja, jaz nočem...... ja izpiši otroka iz šole in ga sam pedenaj s svojo narcisoidnostjo pa ustvari novega čustvenega in intelektualnega invalida, sej ne bo osamljen.
Brcavrit
09. 11. 2021 10.56
+5
Ko boš imel svoje otroke, boš mogoče razumel. Ampak dvomim, da ti jih bo narava naklonila. Tudi nočem, da ti jih, ker bodo postali brezobrazni kot si sam. In sam boš tudi umrl.
JohannDoe
09. 11. 2021 11.00
+0
Hvala, Brcnivrit. Imeti otroke s tvojim obrazom ("brezobrazni") in tvojo obzirnostjo in prijaznostjo si najbrž želi vsak odgovoren, sočuten in razgledan človek na tem širnem svetu.
JohannDoe
09. 11. 2021 11.03
+0
Brcni ... in še več, vaši otroci (če jih tak "obraz" kot si ti sploh ima, bolj verjetno "njihovi") govorijo sami zase, kar se egoizma, neodgovornosti in vase zagledanosti tiče. V 50 letih ogromno sprememb že pri najmlajših v šoli. In nobena od teh na bolje.
JohannDoe
09. 11. 2021 11.06
+1
Jamrali pa bomo, seveda, kam "družba" gre in kam smo prišli. Pa evo, dobro jutro. "Družba" ste vi in vaši otroci.
Brcavrit
09. 11. 2021 11.12
+1
Hvala komur pač že, da se nisi razmnožil! S teboj bo umrl še zadnji neandertalec.
Andrej Šohar
09. 11. 2021 15.21
+2
Johan..nea se vzigaj..ker tud tvoj narcisoidno karakter krici iz tvojih komentarjev... Ti se lepo brigaj za svoje..nam pa pusti da poskrbimo za lastne
Salomon
11. 11. 2021 21.17
boljše neandertalec kot porcelanska lutka
sinaya
09. 11. 2021 10.31
+1
Potem pa otroke šolajte zopet doma in pika.! Ne bi to ne bi ono ,a covid oddelki polni sploh v ukc Mb ,da jih vozijo zdaj v Brežice ,ker nimajo več prostora.Malo se pozanimajte pri tistih,ki so zdaj na kisiku in brez skrbi so tudi taki brez pridruženih bolezni .Če niste še sami zboleli za takim potekom bolezni ne pomeni,da ne obstaja in,da so ukrepi tja v en dan .V Avstriji bo ,če poraste število okužb nemogoč prestop v drugo regijo vi pa se usajate tukaj zaradi pct pogojev kam smo prišli ,in še to večina taki z fejk potrdili .Imamo pravice ,ampak tudi dolžnosti do širše družbe .
Uporabnik215111
09. 11. 2021 10.45
+4
In krivi so otroci? Je dokazana kakšna je trasmisija preko otrok?
Andrej Šohar
09. 11. 2021 15.13
-1
Baje da imajo v celljski bolnici pravo "ludnico" Lahkonpreveris na jutjubu..vpisi veljska bolnica ..bogii revezi preobremenjeni
Andrej Šohar
09. 11. 2021 15.15
Janez in debeli krek mata dokaze .za cetrti val so krivi deca..ker so lucko na koncu tunela unicili.. Presnete mularija..vse jih treba v karanteno nekam v klet zapret..smrklovje okuzeno covidno
Salomon
11. 11. 2021 21.19
kaj ma veze...krivi smo vsi, če se ne držimo strokovnih navodil, ampak teramo svoje...., od otrok do starcev.
Uporabnik215111
09. 11. 2021 10.19
+5
Tema mi pade pred oči, ko vidim koliko ljudi se strinja, da nekdo izvaja medicinske poizkuse nad otroci. Nošenje mask in testiranje zame ni nič drugega kot medicinski poizkus.
najboljsa24
09. 11. 2021 10.12
-6
Zakaj je v tej naši ljudi Sloveniji vse tako težko izpeljat. zakaj ni težav v Avstriji in drugih državah??!!!
kivzfccz
09. 11. 2021 10.46
-4
Tam se borijo za ustavitev virusa, pri nas pa hočejo neglede na žrtve menjati vlado!
flobert
09. 11. 2021 11.55
-1
Uporabnik215111
09. 11. 2021 10.07
+10
V osnovnih šolah pa kljub temu, da zdaj obvezne maske otežujejo komunikacijo, pravijo, da je vse boljše kot pouk na daljavo. NEKDO, KI KAJ TAKŠNEGA IZJAVI, BI MORAL KAZENSKO ODGOVARJATI. OTROCI IMAJO PSIHIČNE TEŽAVE, ZAVRAČAJO ŠOLO, PRED ŠOLO JOKAJO, PROSIJO STARŠE NAJ PRIDEJO ČIMPREJ PO NJIH ( GOVORIM O MALČKIH, PRVA TRIADA )... CEPIVA JE DOVOLJ ZA VSE,. TISTI, KI SE JE ŽELEL CEPITI, SE JE CEPIL, ZATO EPIDEMIJE ( SEVEDA ŠE VEDNO NI URADNO RAZGLAŠENA ), NE SMEJO IN NE MOREJO REŠEVATI NAŠI NAJMLAJŠI. ONI NIKAKOR NISO SUPERPRENAŠALCI, PRAV TAKO NISO RIZIČNA SKUPINA. PUSTITE OTROKE, DA ŽIVIJO OTROŠTVO. JAZ SVOJEGA OTROKA NE DAM!!!
tbrumec
09. 11. 2021 10.25
+10
Se popolnoma strinjam. Leta 2009 so ti isti strokovnjaki zagotavljali, da maska ne preprečuje okužb z virusi. Danes se ocčtno trendi obračajo. Tudi cepljenje ne preprečuje ničesar razen, da dobiš "free pass" in z blagoslovom st(r)oke in "vlade" širiš virus naokoli! Tisti, ki so se cepili v prvem valu imajo v večini stevilo protiteles nazaj na ničli. Torej so enaki kot jaz, le da imajo oni papir! #LažnivaStroka Testiranje za vse, razen otrok!
Omsk
09. 11. 2021 10.36
-1
alkiz
09. 11. 2021 10.02
+3
Žal mislim, da so ti starši čudni, ki najbrž tudi doma niso testirali svojih otrok, če pa je že potem kdo od otrok zbolel, so pa sigurno tudi na FB napisali, da testi niso dobri. V glavnem čudo od človeka (FB jim je uničil možgane).
Lima33
09. 11. 2021 10.02
+2
Vidim, da zaradi določenih pacientov tukaj ustanova na Chendujski nebo nikoli propadla... Vrata so vam na stežaj odprta tako da kar pogumno...
Truth
09. 11. 2021 10.00
Solarji naj gredo na prletno stavko. Me zanima kaj bodo potem starsi. Izvajanje nasilja nad nedolznimi. Noro!
*Violate*
09. 11. 2021 09.53
+5
Dejte mal povedat, da so starsi dobili okroznico, da se otroke brez mask izlocuje iz preostalega razreda in starse prijavlja inspekcijam. Pa dejte mal prebrat izpovedi starsev na FB - ucitelji zganjajo tako represijo nad nezamaskiranimi otroci, nekatere tudi po cel dan nebuzirajo, dokler ne klonijo. Od bratranca sin vceraj - ni nosil maske, ga je uciteljica dala samega sedet, ni se smel igrat z njimi, preprosto totaln ignor. In ker se je hotu igrat s prijatelji, je dal masko gor. Od bratranca zena jokala vceri, k je to slisala. TO JE SOLANJE DANES? TO SO UCITELJI DANES? TO JE MENTALITETA, KI JO PRENASATE NA OTROKE, KI BODO ZRASLI V ODRASLE S TAKIMI ZELO PSIHOLOSKIMI FORAMI? A STE VI NORMALNI!!!!!
PrettyBird
09. 11. 2021 09.58
-5
Ja se strinjam, bogi otroci da imajo takšne starše. Da je starš sam na nivoju otroka in je kot tak nesposoben dojet resnost trenutne situacije. Zato se zateka k teorijam zarot in s tem povzroča stres in trpljenje celotni družini. Otrok opazuje starša in njegove reakcije na trenutno situacijo.
Truth
09. 11. 2021 10.01
-2
Edx111
09. 11. 2021 10.05
+0
Ma kaka resnost situacije. A zna se kdo kaj druzga pogledat k porocila?
*Violate*
09. 11. 2021 10.07
+5
@DoNotSwallow Jaz sem s tvojimi komentarji dokonco zakljucla. Mi je jasno na kateri tocki razvoja si ostal, mi je jasno, da ob sadizmu, fasizmu, represiji in osebnemu mazohizmu dozivljas orgazme. Res, kaj vse hodi po tej zemlji. Se je lepo pokazalo med Corono. Bruhanje.
Uporabnik215111
09. 11. 2021 10.12
+6
Resnost situacije? A te ni sram? A bo na plečih otrok reševanje epidemije? A so oni prenašalci? A so oni kritična skupina? Sram naj te bo. Sram!!!
PrettyBird
09. 11. 2021 10.55
-2
@*Violate*, spodbujam nošenje mask, spoštovanje ukrepov in pozivam ljudi k cepljenju v želji, da se epidemija čimprej zaključi in se vrnemo v pred epidemično življenje. Verjetno oba želiva enako, le najine ideje kako doseči ta cilj se razlikujejo.
PrettyBird
09. 11. 2021 10.58
-3
@Dostojanstvo, otroci niso kritična skupina so pa zelo pomembni prenašalci okužb. Če imajo cepljene starše in stare starše to niti ni takšen problem.
RdečaKapica
09. 11. 2021 13.46
+1
DoNotSwallow, a se tebi zdi, da se v državah, kjer imajo rigorozne ukrepe, maske še na prostem, pa precepljenost skor 110%,...vračajo v pred pandemično stanje? Meni se ne zdi...Razen terorja nad ljudmi, zdaj s fokusom, da se preko otrok vršijo pritiski na starše, ne vidim nekega haska. Stvari gredo povsod po svetu v novo dimenzijo malore, še slabše kot v lanskem letu, ko je bilo dosti manj prekuženih in pa 0,0 pocepljenih. Pa nisem proticepilec, sem cepljena, nisem pa tudi ne slepa...
bimmbolina
09. 11. 2021 09.14
+5
Glede na komentarje in koliko ljudi je proti samotestiranju ter nošnji mask, me sploh ne čudi da smo tam kjer smo. Meni ni bilo problem prejeti cepivo, ni mi problem nositi maske in čeprav sem cepljena, sem se že nakajkrat samotestirala, pač preventivno, čeprav sem nemalokrat že zasledila, da cepljenim brez simptomov lahko napačno pokaže negativni rezultat, ampak vseeno. In če bi nas bilo takih krepka večina, oziroma če bi upoštevali zaščitne ukrepe, ravnali tako, da zaščitimo sebe ter druge, bi bilo verjetno precej bolje glede okužb pri nas. Pustimo to cepljenje, za katerega se vsak odloča, kot pač se, če bi le ravnali karseda odgovorno in zaščitili sebe ter druge, bi bilo bolje. Potem bi otroci po vsej verjetnosti lahko bili brez mask v razredih, ne bi se bilo potrebno pregovarjat kje in kdaj to bogo samotestiranje. Ampak ne, ker imamo tako stanje, kot ga imamo, so sedaj vsi ostali krivi, ker se spravljajo na naše sončke. Ker jim pri nas, starejših ni uspelo doseči svojega, se kao spravljajo na naše otroke. Ampak, da so otroci tam kjer so, primorani imeti maske po cel dan na obrazu, da jim bodo ali pa si bodo 3x tedensko vrtali po nosku, za vse to smo krivi pa le mi. Mi, odrasli, starši, smo jih s svojim egoizmom spravili, da smo vsi skupaj, kjer pač smo.
Uporabnik215111
09. 11. 2021 10.16
+4
Samo Danska ti bom napisal. Glede na to, da si cepljena boš verjetno razumela...
bimmbolina
09. 11. 2021 11.17
-2
Dostojanstvo, ja na Danskem se širijo okužbe. Tudi cepljeni prenašamo okužbe, ja, mi je jasno kot beli dan. Kot sem že napisala, nikogar ne prepričujem v cepljenje, tudi nisem nič napisala v podporo ali kritiko cepljenja, vsak po svoje. Samo o odgovornosti nas odraslih. O zaščitnem obnašanju. O tem, da če se ne bi tako usajali, zakaj to, zakaj ono, maske ne, tega ne, ... samo o tem, da imamo pravico živeti tako kot nam paše. Imamo jo, seveda, vendar poleg pravic imamo tudi dolžnosti. In moje pravice ter dolžnosti niso nič drugačne kot sosedove, naprimer. Moje se končajo, kjer se njegove začnejo. In to je to. Sožitje, skrb en za drugega, ne pa le egoizem, zaničevanje drugače mislečega. In še o cepljenju, ja sem se cepila, prebrala sem precej o cepljenju. Vem, da nisem imuna, upam pa, da bom ob morebitni okužbi in obolelosti za covidom imela lažji potek. Ne vem pa kako bo, ker niti ne vem ali sem se srečala s tem virusom ali ne, niti ali se sploh bom. Pa še to o cepljenjih, ko sem se urezala, sem se brez premišljevanja cepila proti tetanusu. Preventivno. Pa tudi, marsikdo, ki je proti temu aktualnemu cepljenju se brez problema vsake toliko let cepi proti KME. Pa tudi ni neko blazno nedolžno cepivo.
123soba
09. 11. 2021 09.11
+0
V Avstriji se vsa mularija testira v razredih. Če je kdo pozitiven, gre enostavno domov. Pri nas pa zaradi nekaterih predsednikov zvez in lenuharskih javnih uslužbencev rabijo za testiranje laboratorije, prostore za izolacijo. Ma ne bom več težil. Katastrofa...
Think with your own head
09. 11. 2021 09.25
+6
V Avstriji ni take klime v družbi, kot je pri nas v Slo. Tam vidiš neko umirjenost, mediji in politika ne provocirajo državljanov kot to delajo pri nas. Tam življenje poteka, kot da ne bi bilo virusa. Vidiš pa da nosijo maske kirurške v notranjih prostorih. Imajo pa možnost testirati se otroci iz sline. Jaz kot turist sem se tam testirala z grgranjem fiziološke raztopine pcr test, je bil zame brezplačen. Toliko o Avstrijski ureditvi.
RdečaKapica
09. 11. 2021 13.49
Točno tako, Think with your own...In če gre v Avstriji samo tisti pozitiven domov, bo pri nas frčalo perje od panike, celi razredi v karanteno, pa še sosedje za vsak slučaj,... Da o stigmi otrok, ki bi bili (tudi lažno) pozitivni sploh ne govorim...
Inya's
09. 11. 2021 09.10
+1
V redu. Pa naj si vzamejo dopust ali delo od doma in z njimi ostanejo doma!