Slovenija

Socialna pomoč vse manj solidarnost in vse bolj kredit?

Ljutomer, 14. 12. 2011 19.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Z novim letom v veljavo stopi nova socialna zakonodaja, ki predvideva, da bo država lahko še pogosteje zahtevala povračilo pomoči. A že zdaj je bilo to v veljavi in nekaj podobnega je izkusila vdova iz Ljutomera.

Z novim letom v veljavo stopi nova socialna zakonodaja, ki predvideva, da bo država lahko še pogosteje zahtevala povračilo pomoči. A že zdaj je bilo to v veljavi in nekaj podobnega je izkusila vdova iz Ljutomera.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (203)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

moster
16. 12. 2011 19.41
+5
v 20 letih, jim je uspelo zavozit vse, ampak vse, ljudstvo naj pa plača, pol si pa nestrpnež, nacist in podobno, naj začno reševat izvor problematike, ne pa flikat luknje in ljudstvo strašit, nataša si odgovorna za to!
bnam 2707
15. 12. 2011 14.07
+3
Ukinit 8 urni delovni čas in ga zmanjšat na 6 in zaposlit vse nezaposlene,ki so zdravi in dobivajo socialne transverje za pokanje megle.Dejstvo je,da svet nebo nikoli več tak kot je bil.nihče,ki je dela zmožen nebi smel dobiti ničesar za nič dela.
thhomas
15. 12. 2011 14.55
+5
Pa daj vsem tistim,ki iščejo delo delo. Kaj si res tako omejen, da ne razumeš, da ljudje (večina) bi radi delali, dela pa ni? Se pravi, če ne dobijo nič kako naj preživijo? Opicje so delo na črno, beračenje, prostitucija, kriminal, itd.Mogoče se pa sam znajdeš kdaj na tem mestu in boš takrat pametoval.
kleopatra-1
16. 12. 2011 00.12
+2
delo je. polovični delovni čas v Nemčiji spodbujajo, pri nas ga skoraj ne poznamo. Delovna učinkovitost je veliko večja in nikogar po tem sistemu ne bi bilo na zavodu niti na socialni. Vse tisto, kar gre za socialo, ostane državi, posledično bi lahko znižali prispevke, podjetja bi bila manj obremenjena na plačo, delavec bi lahko več dobil, delovna ućinkost bi sse povečala, povečala bi se potrošnja - ni tako težko vzpostaviti pravega sistema, kjer je vsega dovolj za vse, le interesa ni. In ne mi govorit, da ni dela, dela na črno je kolikor hočeš. Kar gre zopet tako v škodo državi kot delavcu. Sistem ni učinkovit.
gruber74
15. 12. 2011 11.46
-5
Ko pogledam vozni park in kafice vse polne-potem se clovk mal zamisli.Ocitno se ni taksne krize.
lobo1112
15. 12. 2011 11.57
+5
Gledaš premalo in v napačno smer, če samo to vidiš!
silce
15. 12. 2011 12.00
+1
ce bomo svoje otroke vzgajali po kaficih bo za njih se huje.samo se barbie world,....otroci se normalno hoditi ne znajo vec.ce bomo po kavcih jamrali ,bomo res velik vzor.
srecnii
15. 12. 2011 10.31
+13
Bojim se najhujšega scenarija, vsak dan bodo poročal samo še o umorih, samomorih, tatvinah, ropih....itd Tu nobenega nič ne ustavi....upam, da do tega ne bo prišlo.
silce
15. 12. 2011 10.38
+10
zato pa je treba omogociti delavna mesta in vse zdrave ljudi poslati delat.
silce
15. 12. 2011 10.49
+10
drzave,kot sta poljska in slovaska sta krepko pred nami,imajo delo in tako pospesujejo gospodarsko rast.pocasi rastejo, medtem,ko smo bili mi prehitri.kar naenkrat smo si lahko vse privoscili ,se na to tudi prehitro navadili sedaj pa strmo padamo.
korintos1
15. 12. 2011 10.55
-2
jaz ne bi menjal s Slovaki in Poljaki. Cene iste, plače pa?
silce
15. 12. 2011 10.58
+5
kaj pa vsakomescne izplacane socialne podpore,ki bi lahko sle rajsi za prispevke?
silce
15. 12. 2011 11.28
+4
lej primer iz kitajske,ampak samo primer,da ne bo pomote:ljudje so vlacili na hrbtih zemljo,ki so jo lastorocno izkopavali.pa vprasanje:ali nimate strojev.odgovor:seveda jih imamo,ampak ljudje morajo delati.
Ramzess
15. 12. 2011 13.14
+1
Srecnii saj veš da je tako enostransko poročanje, ipd. zgolj medijsko pranje umov ljudi, ...
silce
15. 12. 2011 14.05
+2
ZDAJ PA SE STATISTKA:LETA 2005,KO NAM JE SLO ZELO DOBRO JE SOCIALNO PODPORO PREJEMALO 62000 LJUDI,LETA 2010 PA 54000 LJUDI,LETOS PA 48000 LJUDI.POVPRECJE ZA 2011 JE 234 EVRVOV MESECNO.CE BI TA DENAR VLOZILI V GOSPODARSTVO BI LAHKO DELALI VSI,KI SO ZDRAVI.
kleopatra-1
16. 12. 2011 00.12
Spetsnaz
15. 12. 2011 10.22
+10
Dragi moji ! Pocasi nam bodo bolj jasni dogodki, takoj po drugi svetovni vojni !
moster
15. 12. 2011 10.07
+29
POLNA RIT NE RAZUME PRAZNE
srecnii
15. 12. 2011 09.35
+19
Trenutno nezaposlen, že 2x dobil socialno pomoč v višini 161 evrov, meni nič ne ostane, če nič nimam bom vlogo vložil v vsakem primeru. Če dobim delo za 500 evrov bom tok vesel, kot še nikol pa, čeprav bom s tem denarjem le životaru, o kakšnem kreditu pa bom lahko samo sanjal v nebesih, vem, ker se je zanimal brat 650 evrov neto plača in 9000 evrov kredita pri najboljši banki, ki ne gleda na vsak *....vrniti je treba 13500 evrov In kaj dobim za 9.000 evrov NIČ od nepremičnine, četudi bom varčeval iz 500 evrih se ne da varčevat, če se še preživotart ne bo dalo normalno, tu je avto, bus povezava odpade, vlak tudi, živim na vasi. Kaj naj???? Hrana osnovna, ampak položnice, elektrika, voda, ogrevanje, kakšna obutev, .....žalost. Delodajalci 111.069 iskalcev zaposlitve 835 prostih delovnih mest
korintos1
15. 12. 2011 09.40
-19
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.07
+20
gospod korintos, domnevam da vi zaposlujete?
burja23
15. 12. 2011 10.53
+22
korintos pa še kako se javijo...ampak če dobiš med sto poslanimi prošnjami vsaj eno vabilo na razgovor, si lahko velik srečnež. Delodajalci bi zaposlovali le, če bi vse financirala država... in plačo in prispevke...Tako pa raje do konca zmozgajo zaposlene tako, da dela eden za dva...Sami si pa polnijo žepe z velikimi dobički... Res žalostno.
gruber74
15. 12. 2011 11.09
-14
Dela je kolikor hoces-sam ce pa izbiras in tega nebi in onga nebi,potem res nebo nic iz tega.
ico07@email.si
15. 12. 2011 11.38
+10
a res? 800 del in 110 000 brezposelnih? res, dela je ko listja in trave...
minimalisch
15. 12. 2011 13.37
+5
ja pa sej eni ne znajo mislit, ko pravjo da delo je če hočeš....statistiko mu pokazeš in še vedno mu ni jasno...
kleopatra-1
16. 12. 2011 00.14
-3
korintos ima prav, ne javijo se. Veliko jih poznam, ki jočejo, da so brez službe, ko želim pomagati, ker poznam veliko takšnih, ki iščejo dobre delavce vseh profilov, pa rečejo: ma ne vem, to ni zame ...
Snoop1
15. 12. 2011 09.27
+17
Bojim se,da bodo ljudje sami zakjučili življenje samo,da nebodo še breme svojim naslednikom.Žalostno
korintos1
15. 12. 2011 09.30
-8
čeprav ti nasledniki imajo bajne plače in so na starše pozabili?
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.15
+17
korintos. če imajo vaši otroci bajne plače - imate pač veliko srečo. Večina mladih družin si še lastnega stanovanja ne more privoščiti, kaj šele pomagati staršem.
korintos1
15. 12. 2011 10.19
-6
v kateri državi si pa mlada družina pri 25. letih privošči hišo ali stanovanje? To smo delali samo v Jugi. Moraš se pa tudi prilagoditi sistemu in trenutnemu stanju. Saj ni tako hudo. Mama hotel je najcenejši, pa še na otroke babica popazi, in to ni malo denarja.
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.23
+9
Babice dandanes delajo od ponedeljka do sobote. al pa vse dni... vsaj v naših krajih. No vidite..v Jugi ste lepo živeli a ne? :) Takrat se je dalo marsikaj, moj tast je tudi kupil stanovanje skorajda zastonj. Dandanes pa še službe ne dobiš, kaj šele kredita.
Snoop1
15. 12. 2011 10.25
+12
kleopatra-1
16. 12. 2011 00.17
-3
korintos, ne razumejo. vsi bi samo dedovali, nihče pa za starše ne bi skrbel. To je bistvo zakona_ če imaš premoženje, ne rabiš sociale. In prav je tako. Jaz nimam popolnoma nobenega premoženja, sem najemnica, delam in ne jočem in ne izkoriščam davkoplačevalskega denarja. So bili trenutki, ko je bilo treba delati tudi na črno, ampak delo je.
lobo1112
15. 12. 2011 09.25
+30
Svinjarija! Pa ne želim grdo govoriti, posploševati ali obsojati! Plačujemo prispevke za socialo, za primer brezposelnosti, pokojnine, starševsko varstvo, da o višini davkov ne govorimo.... V ustavi smo socialna in pravna država. Vprašajte se kaj dobimo od vsega tega!?! Pokojnin ne bomo videli. Socialo vračali dediči. Še porodniško naj ukinejo. Pravne države že dolgo ni več. Socialni smo zelo, kajne? Ne želim nikomur, da se znajde v težavah. * tiste, ki izkoriščajo se pa da najti drugače in jih sankcionirati. V drugih državah so uspešni. Pri nas hodijo na Karitas celo tisti, ki imajo službe, pa imajo premajhne plače za pošteno delo ali pa jim jih delodajalec ne izplača. Še več bi se dalo napisati o krivicah, toda, .. Ni prostora na internetu, toliko zgodb je. Na koncu pa zopet kje je pravna država in pravni pouk o vračilu na odločbi? Nikjer! Sama nisem nikoli potrebovala socialne pomoči in upam, da jo tudi nikoli ne bom. Bi bila pa zelo vesela, če bi mi država dopustila, da prevzamem bruto plačo in sama poskrbim zase, za svojo pokojnino, socialno varstvo, in še kaj za kar plačujem in nimam nič od tega. Sama bi bolje gospodarila s tem denarjem, ki nam ga država samo pobira na vseh koncih!!!! In razmišlja kje bi še kaj vzela !!!!!
korintos1
15. 12. 2011 09.46
-11
za eno operacijo boš delala eno leto? Kaj ti bo pa potem ostalo za starost?
528Hz
15. 12. 2011 10.15
+10
Se bomo pa šli drugam zdravit! Popolnoma se strinjam s teboj tako in sicer naj nam, da država bruto plačo in si bomo sami razporedili kaj in kako z tem denarjem. In pa tudi je že bila oddaja koliko večje penzije bi imeli, če bi si sami dajali ta denar na stran.
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.25
+11
Že zdaj se čaka na operacijo po eno leto ali več. Tudi če rabiš nek pregled se čaka po par mesecev. No, če imaš pa denar, si pa lahko tudi drug dan na vrsti. Tako gre to pri nas v današnjih časih.
lobo1112
15. 12. 2011 11.55
+7
Dragi Korintos. Si že slišal za zavarovanja? Iz tega bi mi plačali operacijo. Pa še prej bi na vrsto prišla kot pa tako. Bolje in več bi dobila, če bi sama upravljala s tem. Pa bi ti še kaj bolj podrobno razložila, ampak malo se pa sam potrudi in se informiraj.
CDROM
15. 12. 2011 17.52
+2
Ofca1A
15. 12. 2011 09.13
+22
V bistvo,....če mal bol tko širše pogledamo,...je to en velik nateg ljudi,....ker absolutno nebi smeli dopostiti!! Kršijo vse človeške pravice!!!! Ljudje sploh ne vedo v kaj so se spustil,....na obrazcu, ko zaprosiš za socialno pomoč,...bi moglo biti jasno in jedernato napisano!!! Tuki se bo treba upret,....zakaj?? Zato ker je to šele začetek ene velke kozlarije,.....Trenutn se spravljajo na najbol revne,...Ampak prej ko slej bodo začeli napadat srednji sloj, grdo napadat,...to je šeli začetek.....zapomnte si to!!
korintos1
15. 12. 2011 09.27
-7
se motiš. Revni itak nič nimajo, in so upravičeni do socialne pomoči. Tu se gre za precej premožne v nepremičninah, ker po smrti morajo tisti, kateri to lastnino podedujejo, vrniti prejeti denar. Hiša vredna 150.000 evrov, država pa naj lastniku daje pomoč?
korintos1
15. 12. 2011 09.34
-10
eni so pa v življenju tudi vse zagonili, zato pa nimajo nič.
Ofca1A
15. 12. 2011 09.37
+16
korintos: ni fer,...lej plačujemo davke,.....samo še za zrak ne,...pa tut to se bo spremenil :) Uglavnem ni fer,.....lažejo nam v faco,...mi pa to gledamo?? A si ponosen?
korintos1
15. 12. 2011 09.42
-12
sem v penziji, pomeni da sem tudi jaz plačeval davke. Imam otroke, kar lepo hišo, in po smrti bo hiša njihova. Če bom rabil pomoč, potem mi naj otroci pomagajo. Šele potem pride na vrsto država.
Ofca1A
15. 12. 2011 09.59
+17
važn da se podpira bogataše,.....ki imajo 3jurje na mesec,.....če pa kdo ker je lačen okrade kilo kruha pa tkoj na sodišče
Ofca1A
15. 12. 2011 10.00
+6
korintos: ne zastopiš me,......nismo več leta 1950,..
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.12
+6
ne razumem. kako talali socialne pomoči? da socialno pomoč dobiš, moraš ustrezati določenim kriterijem. drugače pa se to sploh ne smatra kot pomoč, je namreč vračljivo. je pa zanimivo, ljudje plačuej socialne prispevke itd, iz te malhe gre denar med drugim tudi za socialne pomoči... ki se vrača. torej ta denar ves čas ostaja državi. pa še to... tisti ki pravijo da so ljudje, ki nimajo služb *. naj se odpravijo na zavod in pobrskajo za deli ter začnejo pošiljat prošnje. in potem naj povedo na koliko razgovorov bodo vabljeni in koliko sotrpinov bodo srečali. OfcaA ima prav...nismo leta 1950..oziroma niti leta 2000. In tako mimogrede, na Zavodu sami povedo da del ni!
korintos1
15. 12. 2011 10.14
-4
oja zastopim te. Tu govorimo o starejših osebah, katere imajo skoraj vse kako nepremičnino. Otroci so šli, starši ostali sami. Prihajajo le po ozimnico in čakajo zapuščine. Me mogoče sedaj zastopiš? In teh otrok ni nič sram.
korintos1
15. 12. 2011 10.15
+5
seveda ni del, če pa pri nas študentje delajo.
528Hz
15. 12. 2011 10.25
+13
Nekaj ti bom razložil in sicer celo življenje si delal in plačeval davke od plače na materjal, ki si ga kupoval za hišo, hrano, oblačila....... Zdaj, ko pa prideš v zaslužen penzion pa, ker ti država zaradi Šrotov, Bavčarjev, Hild.... ne more več zagotovit spodobne penzije, da bi normalno živel in ne prosjačil, bi ti pa po tvojem morali vzeti še to,za kar si celo življenje delal in si od ust kradel? Nevem kaj je s teboj ali pa imaš tako lepo penzijo, da lahko komentiraš takšne stvari, ki se te ne dotaknejo.
korintos1
15. 12. 2011 10.32
-6
kdo bo pa komu vzel penzijo? Zamrznili jih pa bodo, in plače v JS tudi.Tako je prav. V privatnih firmah pa lahko plače rastejo neomejeno, samo tam je treba delati.
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.33
+5
hm, da študente se izkorišča. delodajalci izkoriščajo vse možne variante ki se jim ponudijo. samo da ne rabijo dejansko zaposlit. starejši ljudje sami v hišah.... težko je o tem debatirat. Obstajajo raznorazni primeri in razlogi. Po logiki bi morali hišo prodati in se preseliti v majhno stanovanje. Ampak to je samo logika. Oziroma če imaš kmetijo pač ne rabiš socialne pomoči, ker si itak lahko vse sam pridelaš... uh, tu bi bilo veliko za razglabljat. Jaz sam opravim da se vseh primerov ne more metati v isti koš.
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.34
+4
aja korintos, penzij čez 30 let več ne bo :)
Jani.
15. 12. 2011 15.02
+1
korintos živi v nekem svojem svetu...saj ni tako velik problem, vse obrnat, da ustreza njegovi !teoriji!
Rok Leban
15. 12. 2011 08.37
-7
Roko na srce gospa bi lahko precej lepo živela če bi vse nepremičnine prodala in nebi potrebovala socialne pomoči do konca življenja. Hotela je pa oboje ker se je pač v tstih časih to dalo! Če je gospa dobila 22.000 evrov socialne pomoči do zdaj z možem bi se država vsedla le na sorazmerni delež vrednosti nepremičnine in ne celo kar je zavajanje!
6zabica
15. 12. 2011 09.04
+14
Država bo v postopku dedovanja zahtevala vrnitev izplačane soc. pomoči (zaenkrat še brez obresti) - nimajo pa nobenega zakona, ki bi omogočal vračilo po obrokih, dokler si še živ (v primeru, če nekdo dobi zaposlitev in bi želel vračati). Ampak je že tako, da država bogatim ne jemlje, ker se uprejo, zato pa jemlje revežem, ker nimajo denarja, da bi se uprli. In to kar piše, da če so dediči soc. šibki, da se lahko država odpove dedovanju - naj vas potolažim, država se ne bo odpovedala svojemu deležu!!!
MUNGATUMBA
15. 12. 2011 09.16
+5
Država vzame svoj delež ! Vsede se na lastnino prejemnika pomoči..!! Pride rubež ! Bajta se proda v kosu,kdo kupi 1/3 ??? , kar ostane, po odbitih stroških,pa dobi partner pokojnega...ŽAL !!
R57
15. 12. 2011 08.28
+19
To je plod dela Pahorjeve Socialne demokracije. Kako pa bo funkcionirala naveza ultra kapitalista Jankovića in SD pa si lahko samo mislimo. V smeri socialne države sigurno ne.
zalijanc
15. 12. 2011 08.28
+25
Grozljiva Evropa, da človek po 30-40 letih dela nima takšne pokojnine, da bi dostojno preživel starost. V Sloveniji upokojenci ob pokojnini potrebujejo še socialni kredit, pa to je enako živeti v Indiji le da je tam hrana cenejša.
CDROM
15. 12. 2011 08.23
+29
Ker sem to že v preteklosti zasledila, da se je zgodilo, da so ljudem, ki so prejemali socialo pomoč po njihovi smrti dobili svojci dolgove mi ni bilo nikakor jasno, kako, da ljudje niso vedeli v kaj se spuščajo (kakšne bodo posledice) in sem se sama odpravila na center za socialno delo, ter zaprosila za ta obrazec (pod pretvezo, da bi ga izpolnila), da ga dobim v roke in vidim kaj je v resnici. Na žalost sem ugotovila, da na tem obrazcu ni nikakršnega opozorila, niti niso bili navedeni členi po katerih bi človek, ki zaprosi za to miloščino bil seznanjen v kaj se spušča oziroma kaj ga čaka. Niti socialna delavka me ne opozorila, pa tudi na vratih nisem nič zasledila. Iz mojega vidika je to zelo sporno, saj so pristojni dolžni ljudi obvestit v kaj se spuščajo in kaj jih čaka (tako kot je to navedeno na drugih obrazcih). Tu pa ni nič navedeno NE NA OBRAZCU, NITI TE NIHČE NE OPOZORI. Ljudje pa zakonov ne berejo pa tudi ta člen ni naveden v zakonu kjer bi moral bit, ampak v zakonu o dedovanju. V veliki veliki večini so to socialno ogroženi ljudje in nihče si ne more privoščit niti odvetnika (kaj šele dobrega) , ne pa da bi svoje pravice uveljavljali na EU sodišču. To je zelo sporno in mislim, da bi na EU sodišču, kjer so taki državljani bili zavedeni in niso bili seznanjeni lahko celo dobili tožbo proti državi.
zalijanc
15. 12. 2011 08.30
+7
mica33
15. 12. 2011 08.40
+9
6zabica
15. 12. 2011 09.16
+8
Pa to so vsi prejemniki den. soc. pomoči do 1.9.2011, ki jih nihče ni opozoril na ta člen v zakonu o dedovanju - meni se zdi tudi sporno dejstvo, da ni nobenega člena, ki bi omogočal vračilo dokler si še živ (če npr. dobiš zaposlitev in bi želel vračati). Naša država je itak poglavje zase.
korintos1
15. 12. 2011 10.00
-2
veš koliko let je že ta zakon v veljavi? Samo denar je bil, pa niso na to računali.
ico07@email.si
15. 12. 2011 10.13
+5
dejstvo je da nepoznavanje prava škoduje. sam otule se človek vpraša - če škoduje strankam, zakaj ne škoduje tudi zaposlenim na CSD ( ti bi to področje morali poznati in tudi stranko opozoriti na vse pravice in obveznosti!)
moster
15. 12. 2011 10.15
+6
upornik22
15. 12. 2011 08.21
-6
če hočeš kupit nov traktor, ga ne moreš, ker imamo tako biokratsko državo.žalost kam smo pršli, upajmo da bo jankvoič to vse lepo zrihtal.
6zabica
15. 12. 2011 09.17
+4
Kako zbirokratizirano je šele področje gradnje...za vse papirje porabiš veliko denarja in energije...in si vmes premisliš ter ne želiš več graditi...
cokoladka89
15. 12. 2011 08.15
+11
Naša država ne ve in ne bo vedela nikoli samo gospodarit. Mislim, da marsikdo od starejših ve, jaz se tega ne spomnim, sem bila mala, ampak ko poslušam starejše ljudi... Vsi govorijo, da je bilo v Jugoslaviji najboljše in da bi se morale ponovno te države združit, ter funkcionirat kot ena država, z neko dobro vodjo države. Mislim, da bo drugače, kot je že nehče prej omenil, prišlo do kriminala, ubojev, kraje...to se že sedaj dogaja, v MB je skoraj vsak dan rop... Lahko, pa tudi pričakujemo najhujše, vojno... :(
Delavec_Slo
15. 12. 2011 08.22
+5
Ja je blo v Jugoslaviji, samo v teh časih tudi Jugoslavija ne bi preživela
6zabica
15. 12. 2011 09.19
+4
Je pa bilo tudi tako v Jugoslaviji, da je denar našega naroda odhajal v Beograd in se ga je tam porabljajo za razvoj...mi tukaj pa smo vedno samo fehtarili in delali ko *...Je že dobro, da imamo svojo državico, samo na vrhu imamo voljo naroda, ki žal ni sposobna vodstva...niti eni niti drugi.
Delavec_Slo
15. 12. 2011 08.13
+13
Ljudje, ne glejte tako črno, ko pa kdo išče delavca za delo v Nemčiji za 2000 eur neto, pa se bunite, ker pač niste na zapečku doma. Potovalke v roke pa delati v tujino, za vsakega se najde delo. Zakon je pravičen, ker že milijon let velja Kdor ne dela naj ne je!. Po drugi strani pa zakaj se vsi pritožujete zaradi slabih plač, poiščite si drugo, priden im marljiv delavec najde danes službo. Saj kdo pa je kriv recimo delavcu, ki ima triletno srednjo šolo- on sam, pred šolo je vztrajno vlekel cigaret in mislil da je frajer- naj bo pa tudi sedaj frajer s 500 Eur. Za samo šolanje si je kriv vsak sam, namreč izhajam iz družine s štirimi otroci brez očeta, se pravi z eno plačo, pa smo vsi otroci zaposleni in zaslužimo malo več kot 500 Eur. In dokler je šola zastonj, se učite-pa ne vpisujte se na razne čudne fakse, izberite raje takega, ki svet sedaj potrebuje tak profil delavca. Čakam na minuse-zbogom sociala!
Simon Ter?on
15. 12. 2011 08.28
+1
zalijanc
15. 12. 2011 08.34
+9
se strinjam, tudi sam sem bil med njimi pa vendar, za invalidne osebe in bolne otroke, sem pa hudo občutljiv in alergičen na ta zakon.
QueerAsYou
15. 12. 2011 08.34
+13
To povej, bolnim, invalidom, starejšim.... Niso vsi na socialni leni ali mobilni. Dokler je človek mlajši in zdrav je lahko pameten! Se ne strinjam z vračanjem socialne pomoči. Večina prejemnikov je delala ali bo delala in jo stokrat preplačala!
Platon23
15. 12. 2011 08.43
+12
a pol si bil ti tud frajer s čikom v ustih? Ti pa samo delaj da boš lahko jedel za drugo ni s 500e! Očitno si rad suženj sistema! In takih kot si ti je 80% čuti i radi potem se pa čudite kakšne so razmere! Bogi ste lp
korintos1
15. 12. 2011 09.36
+0
zakaj pa staršev ne bi otroci vzdrževali, saj jim zapustijo lepe hiše in stanovanja.
kokyca
15. 12. 2011 09.56
+3
Delavec s 3letno srednjo šolo dobi 500 evrov, delavec s sedmo stopnjo dobi isto 500 evrov, ker druge zaposlitve ne najde. Dejstvo je, da slovenija ne rabi toliko diplomantov, ampak poklicne delavce. Dovolj je, da pogledamo iskane profile na zavodu - pred dvemi leti ko sem iskala zaposlitev je bila to večina za IV stopnjo in mislim, da sedaj ne bo velike razlike. In to ni mnenje osebe, ki ima nižjo stopnjo: imam V in končujem faks, plačana sem za IV stpnjo in prav isto so plačani tudi diplomanti.
kokyca
15. 12. 2011 09.56
Seveda to govorim za moje podjetje, ne za celo Slovenijo.
korintos1
15. 12. 2011 10.01
-6
DAJ DAJ
15. 12. 2011 07.55
+34
prav žalostno je, kakšne zakone sprejemajo naši državniki...saj njim je lahko, ker oni pač ne garajo cel mesec za 530 €. Tistim, ki imamo že tako komaj za preživetje je potrebno še več vzet. Jaz si z mojo plačo ne morem privoščiti luksuza, ker je teh 530€ komaj za položnice in najnujnejše. Ko pa daš vlogo, da bi ti kaj subvencionirali,pa presegaš. A je to pravično? Cel mesec delam, garam za drobiž. Zato je pa ogromno ljudi rajši doma in ne hodi v službo, ker itak socialnih transferjev dobijo toliko, kot jaz plače, pa še vse ostalo imajo zastonj. So brez premoženja in ne bojo, kljub zakonu, državi nikoli nič kaj vrnili. Tisti, ki pa imajo ogromno, pa znajo prikrit svoje premoženje in dobiček. Potem so pa tudi oni socialno ogroženi, nase pa nimajo nič pisano, tako da ne bojo nikoli nič kaj vrnili. Zakone pišejo tisti s polno ritjo vsega, ker ne vejo kaj je revščina. Prav zasmili se mi Pahor, ko prej ni mogel preživeti s 3000 €, zdaj jih bo pa še manj dobil. Verjetno bo zaprosil za socialno pomoč in jo bo tudi dobil, ker so tudi v zakonu luknje. Dragi Slovenci...dokler se ne bomo vsi postavili po robu, bomo vsi na robu, marsikdo pa bo padel čez rob. Dajmo se zganimo in ne molčimo več. Vse preveč smo tiho, zato nas pa še bolj j.....
Frane Šajn
15. 12. 2011 07.41
+22
V SLOVENSKI USTAVI JE ČLEN , KI GOVORI O TEM, DA JE SLOVENIJA SOCIALNA DRŽAVA AMPAK KAJ JE ŽE TO SOCIALNA DRŽAVA?
zalijanc
15. 12. 2011 08.37
+8
sem opazil da je največja solidarnost pri alkoholikoh...
cirenij
15. 12. 2011 07.41
+12
Toliko je birokratov, pa naj ugotavljajo, kdo socialne pomoči res izjkorišča. Veliko je takih. In mladih ljudi, ki bi MORALI delat. Enim paše in se se prestavljajo po bifejih, drugi pa ne dobijo zaposlitve. Bo prišel na oblast nekdo, ki bo prerezal ta gordijski vozelj? Imeti pa mora trdno hrbtenico in ne nasedat vsem direktivam EU. Kot Avstrijci, ki se požvižgajo na direktive bruseljskih birokratov.
DAJ DAJ
15. 12. 2011 08.00
+14
se strinjam...morali bi poostrit nadzor nad tem, komu dajo socialno pomoč....danes so siromaki tisti, ki hodijo v službo za malo čez 500€, pa vsepovsod potem vse presegajo in povsod plačujejo polne cene, pa imajo to plačo komaj za položnice in hrano, pa še tisto morajo gledat kaj in kje kupujejo...ŽALOSTNO!!!