Slovenija

So otroci istospolnih parnerjev manj vredni?

Ljubljana, 29. 09. 2009 11.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Sara Volčič
Komentarji
360

Istospolni pari z otroki v Sloveniji že obstajajo, vendar uradno niso priznani kot družine. Kakšni so odzivi na predlog, da bi otrokom gejevskih in lezbičnih parov priznali enake pravice kot tistim v klasičnih družinah?

Istospolni pari z otroki v Sloveniji že obstajajo, vendar uradno niso priznani kot družine. Kakšni so odzivi na predlog, da bi otrokom gejevskih in lezbičnih parov priznali enake pravice kot tistim v klasičnih družinah?

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (360)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tonček Balonček
01. 10. 2009 10.39
Otroci istospolnih partnerjev pač ne obstajajo, komur to ni jasno, mu še bog ne moer pomagati!
luna30
01. 10. 2009 10.33
24ur, mislim da lahko malo komentarje brišete. Predvsem eni osebi, ki gre že vsem na živce s to svojo pametjo!
User71754
30. 09. 2009 10.10
Ja, Samo.Ti Takoj dol z interneta - ker to ni naravna stvar. In tačke stran od kompjuterja. Ker tudi ta ni naraven. Si že videl srne v gozdu visiti na kompjuterju in surfati po netu?
Samo.Jst
30. 09. 2009 08.34
otroci istosplonih partnerjev??!! a ni to le čisto protislovje??!! tega ni in možnost posvojevanja takšnih parov je čisti kretenizem!! Narava ima svoje zahteve za normalen razvoj, dajmo jih spoštovat!!
User71754
30. 09. 2009 02.37
Jezek, da te ne bo lisička snedla. Se že oblizuje in brusi zobe in kremplje. Črna majčka te ne bo prav nič obvarovala. Še lažja tarča boš. Lisičke so zvite zveri.
User71754
30. 09. 2009 02.35
"Mislim pa da če se bo dovolilo da bodo istospolni partnerji lahko posvojili otroke iz tujine, kjer je čakalna doba nenormalno dolga, da bodo geji ali lezbijke zmeraj ostali tazadnji v čakalni vrsti in do tega otroka sploh ne bodo nikdar prišli." To je dejstvo. Ker si upam reči, da bo CSD predlagalo in sodišče prisodilo posvojitev hetero paro prej kot pa homo paru - če bosta npr oba na voljo za otroka in približno enako situarana. A pomembna je enaka možnost po zakonu. Praksa je potem drugo. Se bodo pa pari (tako hetero kot homo) znašli z umetnimi oploditvami z darivanimi semeni in pa nadomestnim materinstvom - v tujini, ker pri nas to ni mogoče. A to si bodo lahko privoščili le premožni pari. V takih primerih bo potem otrok imel enega biološkega strarša iz tega para. drugi del para bo pa otrokov posvojitelj. ----- Ja, včasih so se ljudje tudi zgražali nad medrasnimi pari in njihovimi mešanimi otroki. Češ da to "ni naravno" in je v "nasprotju z naravnimi zakoni". Vas to na kaj spominja?
Žuža88
30. 09. 2009 01.29
Če otrok živi v družini kjer ima dva istospolna starša jih pač ima. Vrjetno že dandanes živijo otroci kjer je npr. en oče pravi oče drug pa njegov ljubček. Pač je ta otrok nastal v biušem partnerskem zakonu, in sedaj živi pri očetu. Mislim pa da če se bo dovolilo da bodo istospolni partnerji lahko posvojili otroke iz tujine, kjer je čakalna doba nenormalno dolga, da bodo geji ali lezbijke zmeraj ostali tazadnji v čakalni vrsti in do tega otroka sploh ne bodo nikdar prišli.
evileddie
30. 09. 2009 01.19
tine socialna ti ne more pomagat...ti si že aut ,,,,,če se taki zavzemajo za pravice gejev .....raj nehej
User71754
30. 09. 2009 01.17
Ja, vidiš kako sem liberalen - celo mentalnim pacientom pustim imeti otroke. Ponekod tega ne dovolijo. Še celo kemično jih kastrirajo. Kot pedofile.
User71754
30. 09. 2009 01.15
Kdo? Bitja iz vesolja - s posebnimi napravami, ki sevajo theta žarke? Ja, to sem že nekje slišal. Od nekega pacienta. PS: homoseksualca oz homoseksualko lahko (s spočetjem) proizvedeta tudi ti in tvoja žena / punca. Bu!
User71754
30. 09. 2009 01.01
Vsekakor sem pa pristaš konstruktivnega pristopa kot pa destruktivnega. In razni fobi zame niso ravno konstruktivni. Ker fobije so že v osnovi in definiciji iracionalni in neosnovani strahovi. Destruktivna zadeva.
User71754
30. 09. 2009 00.57
Ni mi hudo, ni pa idealno. In imam idejo o Slovenij kot svobodomiselni odprti državi, kjer ne bo prostora za neke preživele koncepte preteklosti. Ampak za filozofijo "živi in pusti živeti". Kaj ni škoda trošiti potenciala za take koncepte? Slovenija je na trentuke simpatična in OK, mi pa zagotovo ne zadostuje. Včasih je fino it v svet, da se vedno znova zavem v kaki prisrčni in lepi vuko..ini živimo. In zato se trudim kaj spremenit. Včasih tudi s tečnarjenjem po netu - če sem ravno v elementu. Zakaj ne grem za stalno ven? Ker imam vse bližnje tu - in sem navezan nanje. PS: ja znam bi žleht in tečen - pa čeprav nisem gej; rad povem vsakemu (vključno staršem), da nisem bil rojen zato, da bi bil priljubljen
evileddie
30. 09. 2009 00.50
hmmmmm sej to...pol pa touče po naciji...glig prebrau sm...
zojika
30. 09. 2009 00.44
TineB: sodeč po postu ti je skrajno hudo biti Slovenec v Sloveniji...žalostno za nekoga na slovenskih tleh, zatorej ti priporočam takojšnjo selitev, najboljše v eno izmed tvojih 12ih pravičnih in popolnih držav, kjer boš nadvse srečen in zadovoljen nad popolnostjo, ki ti jo odo ponujale, pa še težav z zaplankanimi slovenjceljni in preživelim nacionalizmom ne boš imel več - če ni to sanjski razplet? :)
User71754
30. 09. 2009 00.38
slovencelj ni enako Slovenec. Ne mešaj tega. slovencelj nima zveze z nacionalno pripadnostjo. Bolj z določenim primerkom na slovenskih tleh bivajočega osebka. Magari iz BiH prispelega. Ali pa iz Argentine. Nacionalizem je zastarel in preživet koncept. Seveda pa nimam nič proti patriotizmu v primernih dozah. In se strinjam, da bi bilo treba slovenski jezik bolj negovat - ker danes ga mladina slabo obvlada. Rabo jezika - teorija je itak zanimiva samo za jezikoslovce.. Nacionalizem ... ta ima za predpostavko superiornosti določene nacije nad drugo. Pretenciozno, se ti ne zdi? Meni se zdi postavljanje ene skupine nad drugo pretenciozno - del primitivnega mišljenja. Nekaj, kar izvira iz kompleksov in verjetno tudi zafrustriranosti. Sem ponosen, da sem Slovenec? Ne še. Ker se še nismo razvili v zrel državotvoren narod - ker nam za DRŽAVO dol visi. Vsi jo radi goljufamo, za njene zakone in ustavo nam je malo mar, za vrednote na katerih ta država stoji tudi, njeno premoženje (skupne lastnine) ne cenimo itd. Sicer pa se imam raje za Evropejca, če že ne za Zemljana. Slovenija je malce premajhna zame. Kot bi živel v čevlju ... malce zatohlo.
evileddie
30. 09. 2009 00.37
ZOJIKA ravno tega se bojim,z moje strani bodo otroci še ker, jih ne bom učil tega kar pišem.......sam ,,,,iz tega ko jih izzivam se pokažejo...obramba dela svoje....
Aleks Lipuš
30. 09. 2009 00.33
ČE BI MEL DVE MAMICI BI JIH LOHKA PILU
zojika
30. 09. 2009 00.29
TineB: Nestrpnost je tud, da ne preneseš ljudi, ki se ne strinjajo s tabo. Bolj kot to me moti nesposobnost tako ali drugače vpletenih objektivnega pogleda na dejstva...sprejemanje tako "kritik" kot tudi "pohval". Btw, ne ravno rasist, sem pa zagotovo nacionalist, in to ponosen-je s tem kaj narobe po tvoje? In bolj kot gejevska manjšina mi je zaskrbljujoče dejstvo, da Slovenci postajamo manjšina, da slovenščino obvlada vedno manj ljudi...in nenazadnje, da kdorkoli Slovenca označuje s slabšalnicami, med drugim "slovencelj" (to leti neposredno zate tudi vsaj 1x v tej temi)...torej si tudi ti diskriminatoren, napačnega mišljenja, zaplankan?
User71754
30. 09. 2009 00.27
zojika, o čem to govoriš? komu kaj paše? kaka dva dela ustave? Dejstvo je, da diskriminacije glede na spolno usmerjenost ne sme biti. Večina zakonov itak ne obravnava (razlikuje) glede na spolno usmerjenost. ZZZDR je eden redkih. In posledično vsi ostali, ki so vezani na ZZZDR. Protidiskriminacijski členi določenih zakonov (npr. Zakon o delovnih razmerjih itd) so pa del demokratične zahodne družbe.
User71754
30. 09. 2009 00.22
Moderna zahodna družba temelji na načelih človekovih pravic in svoboščin, Na osnovi enakopravnosti in nediskriminacije. Vse kar je proti temu je nemoderno, nenapredno in zaplankano. In korak po koraku se enakopravnost in nediskriminacija odprvaljata: ženske, različne rase, različna spolna usmerjenost itd. Počasi, a gre vseeno NAPREJ.