Slovenija

So Adrii Airways šteti dnevi?

Brnik, 16. 06. 2019 18.58 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Tadej Grešovnik
Komentarji
211

Prevoznik, ki z brniškega letališča opravi večino letov, jih je v petek in soboto odpovedal kar 12, prav nič drugače ni bilo niti v nedeljo. Ponovno sta na tleh ostali dve letali, potniki iz Grčije pa so se zaradi tehnične okvare v Slovenijo vrnili z zamudo. Je to začetek konca Adrie Airways, ki naj bi državo že zaprosila za finančno injekcijo?

Zamude in odpovedovanje letov s strani letalskega prevoznika Adrie Airways niso novost. Da je stanje trenutno alarmantno, daje slutiti 12 letov, ki jih je prevoznik odpovedal v petek in soboto.  

Tudi danes je bilo ponovno veliko težav. Že jutranji let iz Hurgade proti Ljubljani je prispel s kar šesturno zamudo. Temu pa so sledile še tri odpovedi letov, najprej iz Frankfurta, nato pa je na tleh ostalo še letalo, ki bi moralo opraviti povratni let proti makedonski prestolnici. 

Po številnih pritožbah potnikov v zadnjih mesecih zaradi zamud in odpovedi letov v Adrii Airways tudi uradno priznavajo težave.
Po številnih pritožbah potnikov v zadnjih mesecih zaradi zamud in odpovedi letov v Adrii Airways tudi uradno priznavajo težave. FOTO: Shutterstock

Javil se nam je tudi potnik, ki je obtičal v Skopju. Da letala, ki bi moralo poleteti okoli štirih popoldne, ne bo, so jih obvestili le nekaj ur prej. "Izvedeli smo ob pol dvanajstih. Potem so nam uredili prevoz preko Münchna v Ljubljano, kamor bomo prileteli šele ob pol desetih zvečer," je dejal.

Potniki iz Skopja pa niso edini, ki zamujajo domov. Zaradi tehnične okvare je namreč z zamikom proti Ljubljani odpeljalo tudi letalo iz grškega otoka Lefkas. 

Potniki na ljubljanskem letališču Jožeta Pučnika.
Potniki na ljubljanskem letališču Jožeta Pučnika. FOTO: POP TV

"Zamujali smo dve uri, brez škode. Smo veseli, da so dobro popravili avion, ker, kot  vidite, smo srečno pristali," je povedal. "Nimaš kej, je treba pač počakat, to je višja sila," pa je dogodek komentiral drug potnik.  

Da ne gre le za višjo silo, pač pa globoko krizo, zdaj ne skrivajo niti v Adri Airways. Podjetje, ki naj bi za pomoč že prosilo državo, v uradnem odgovoru kaos pripisuje tehničnim in operativnim razlogom. "Adria Airways je iz tehničnih in operativnih razlogov odpovedala več letov do konca junija," se glasi uraden odgovor družbe. 

Je torej nekoč državna Adria z nemškim skladom 4K Invest, ki stanja očitno ne obvladuje več, dobila še slabšega lastnika?

"Nas zelo skrbi,  kako se bo to odvijalo naprej. Lahko rečemo, da smo povsod tam, kjer gre za direktne lete z Brnika, neke vrste talci Adrie," je dejala Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije.

Kot opozarja Kutinova, se morajo ob odpovedih in zamudah potniki zavedati svojih pravic. "Potrošniki so seveda upravičeni do odškodnine. V vsakem primeru, ko gre za odpoved v roku, ki je krajši od 14 dni," je poudarila.  

Pri Adrii sicer zagotavljajo, da bodo svoje težave odpravili do konca meseca, takrat bodo, kot obljubljajo, letala spet letela po ustaljenih urnikih. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (211)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Transformerji
17. 06. 2019 13.59
+4
A je Adria naša? Kaj nismo to prodali???
Andree
17. 06. 2019 14.26
+4
Prodana že dolgo nazaj 4k obvesti,ki v Münchenu slivi Po tem,da firme izčrpa
vinogradnik33
17. 06. 2019 13.18
+5
Država , ki se izkazuje svetu , kot turistična petzvezdična destinacija pa brez lasne letalske družbe nima prihodnosti v turizmu in bolj malo v gospodarstvu !
Tomvojo
18. 06. 2019 07.17
+1
Ja,ja, prenapihnjeni balončki pokajo en za drugim.
ROMELS
17. 06. 2019 11.13
+3
Maksa, maksa rabi adrija za čimprejšen potop. Enkrat mu je že ratalo.
Opta Musi
17. 06. 2019 10.43
+6
Kaj ima veze da pričakujejo državno pomoč? Še vedno je velika večina zaposlenih slovencev, in če izgubijo službe bo na cesti 500 zaposlenih. Država seveda lahko ponudi pomoč ob primernem prestrukturiranju, ob tem da se vpiše nadzornik nekdo, ki se na ta posel spozna. Gre pa v tem primeru za načrtno izčrpavanje podjetja, saj se to vidi z aviona. Takeh neumnih potez, kot jih sprejema adria jih ne bi otroci v prvem razredu osnovne šole.
hotchilipoper
17. 06. 2019 10.29
+8
Kakšno paniko delate,kot da bi bila adria naša.A začnemo zbirati zamaške da rešimo nemce ki so kupili,sploh vas ne razumem.
dragan krstic
17. 06. 2019 10.29
+2
Sicer pa preberite na siolpikanet o sumu potvarjanja bilanc s strani lastnika AA
Opta Musi
17. 06. 2019 10.01
+9
To se je dalo slutiti, ko so še, ko je bila v državni lasti opustili najboljše linije. Linija z Istanbulom je bila zlata jama, enako Moskva. Linije ki so bile overbooked, so šli zamenjati z linijami v Koln in podobne. Medtem pa Turkish dodaja dodatne lete, Aeroflot isto, Airfrance povečuje število njih za lete v Pariz, poleg dveh nizkocenovcev je prišel še sezonsko British na Brnik, medtem ko Adria leti v Manchester. Čudim se, da niso leta v bruselj prepustili tudi kakšnemu drugemu. Slabo vodstvo je bilo, tale sklad pa nima najmanjšega pojma kaj počne.
dragan krstic
17. 06. 2019 10.10
-3
Turkish ima polno zasedenost za Istanbul zaradi poceni prevozov od tam dalje na Daljni vzhod, Avstralijo, NZ in Afriko, enako Aeroflot za Kitajsko in bivše muslimanske država SZ.
Opta Musi
17. 06. 2019 10.15
+6
Dragan, turkish ima predvsem polno zasedenost letal zaradi šoferjev ki vozijo kamione po Evropi v Turčijo in nazaj. Tudi poceni niso, če ni akcij. Aeroflot ima zasedeno predvsem z ruskimi gosti, ker njihova številka predstavlja veliko večino potnikov.
dragan krstic
17. 06. 2019 10.27
-1
Opta v mislih imam poceni polete iz Istanbula naprej posledično je potem zasedena tudi linija LJ-Istanbul. Ne razumem pa logke glede šoferjev tovornjakov. Po tvoje potem šoferji tovornjake pustijo v Evropi in se vnejo v Turčijo z letali. Čudno?
Opta Musi
17. 06. 2019 10.34
+4
Dragan, turkov, ki so zaposleni kot šoferji tudi v sloveniji, ni malo. In normalno, da prileti v Slovenijo, če pobere kamion v luki in nadaljuje v Nemčijo. In z Nemčije v Španijo. In s Španije v Slovenijo. In naprej v Belgijo. Ali pa proti Turčiji. Saj nimajo svojih tovornjakov da bi jih pustili in ne samo enega šoferja za en tovornjak. Po 14dneh vožnje so ti ljudje pogosto prosti teden ali več. Pretežko za razumet?
Opta Musi
17. 06. 2019 10.36
+3
Pojdi kdaj na letalo, pa boš videl sam kdo se vozi. Seveda se tudi tisti ki prestopajo v Ist in nadaljujejo naprej, še vedno pa ni slovenec tisti, ki napolni ta letala.
dragan krstic
17. 06. 2019 10.44
-4
A si prepričan da zakonodaja EU dovoljuje turškim šoferjem da vozijo tovornjake evropskih prevoznikov kar tako na črno? Dvomim.
Opta Musi
17. 06. 2019 10.46
+3
Delo na črno ti omenjaš, poglej si zaposlitvene oglase ki so predvsem v tej branži : zaposlimo državljane iz t.i. tretjih držav! Misliš da je problem zaposliti tujca? Predvsem turka? 😂 Poglej si Nemčijo. In mi smo v EU. Ne vem kako imate vi to v Srbiji, ampak mi smo v schengnu.
dragan krstic
17. 06. 2019 10.59
-1
Opta Musi, ja seveda moraš imeti ti prav. Po tvoje turški šoferji ki vozijo po Evropi trumoma po končanih vožnjah drvijo na Brnik da se poceni peljejo v Istanbul ker je iz Brnika daleč najcenejša karta v Evropi. Daj ne pametuj. A ti najdem letališča v Evropi kjer so poleti v Istanbul cenejši kot iz Brnika ker letijo na poceni letališče Sabiha Gochen in ne na Ataturka ali še novejšega. Ne vem kje imaš ti pamet. Verjetno ne v glavi.
dragan krstic
17. 06. 2019 12.27
-2
Opta Musi, če bi želel v Istanbul bi kupil karto pri Sun Expressu, Pegasusu ali Onurairu, ki letijo iz avstrijskih letališč ali Minhna. Bo šlo? In tako zagotovo naredijo tudi turški šoferji ker ne mečejo denarja v peč. Mogoče pa so tako bu-tasti kot Slovenci ki letijo z Brnika. Tega pa ne morem vedeti.
Andree
17. 06. 2019 12.41
+2
Dragan veliki turški špediterji imajo pogodbo z TK. Pomeni en šofer leti domov drugi prileti in prevzame njegov kamion. Tudi Adria je imela nekoč te pogodbe in on let 23.50 iz Brnika je bil zmeraj poln turških šoferjev. Določene so zbirne točke kjer jih pobirajo avtobusi in jih odpeljejo na določeno letališče. Tam pa poberejo druge šoferje in jih spet odpeljejo na te točke.
Andree
17. 06. 2019 10.00
+5
4k invest je poznan po tem,da firme pošilja v stečaj
JohannDoe
17. 06. 2019 09.50
-4
Adrija, poleg še mnogih drugih cvetk, je dokaz, da je tuji privat lastnik dober gospodar. In, da privat firma nikoli ni odvisna od državnega denarja. Temu se reče sarkazem. Ker pa bi rad verjel, da res ni res in, da je res, kar ni res, si bom na to protestno dal minus. Vabim vse zaprepadene istočuteče, da se pridružijo.
jspatipaon
17. 06. 2019 09.37
+11
V stečaj čimprej
lahunin
17. 06. 2019 09.31
+0
SLOVENSKI BIROKRATI SPRAVILI SLOVENIJO NA KOLENA SE PREDSTAVLJAJO KOT KAJ SO SE IZGOVARJAJO NA DEMOKRACIJO SAMA LAZ KOT SLABA BANKA SODSTVO KJE JE ZIDAR SODNICA POSTAVILA HISO NA DRZAVNO ZEMLJO NA CRNO OPOROKE TES 6 BANCNISTVO TEMU SE RECE DEMOKRACIJA
JohannDoe
17. 06. 2019 09.26
+4
@flisd "Ne bo drugih. To naj vam bo jasno. Smo premajhni in nepomembni. " Premajhni in nepomembni... treba se bo navadit sami sebi vezalke zavezat, ne pa vrčt vse štiri od sebe, jamrat in cvilit kako naj to drugi, potem pa travmirat kako smo premajhni in nepomembni. Treba bo uvest malo osnov v šole, ker tole he porazno.
JohannDoe
17. 06. 2019 09.21
+3
Tuji privat lastnik bo pustil firmo, da propade, pred tem pa bi še malo državo posesal. Kapitalizem, privat lastniki so boljši pa to.
JohannDoe
17. 06. 2019 09.23
+1
Država potrebuje infrastrukturo in logistiko, da se lahko kliče resna država, zdej pa jih pusti propast...
Hasan
17. 06. 2019 09.20
+4
Ja,dokaz več,da so tujci "dobri" gospodarji.
Morana7
17. 06. 2019 09.52
-1
To je samo delček cene vstopa v EU v tej prisilni razprodaji strateško pomembnih zadev za državo, ki nove lastnike postavljajo v to pozicijo, da komot izsiljujeo za nadaljni davkoplačevalski denar....
JohannDoe
17. 06. 2019 09.52
-1
Hlevskemu hlapcu je po defaultu vsak gospodar boljši od nobenega.
hisne
17. 06. 2019 09.15
+9
kdo pa je kriv saj je država prodala vse kar je možno pa poglejte kaj je še sploh slovensko pa smo delali solidarne soboto da bodo naši otroci imeli kje delat kje pa smo sedaj še mi tik pred penzijo na cesti to pa je naša država in poslanci samo da imajo oni polno rit kje pa smo mali ljudje ............................................
dragan krstic
17. 06. 2019 09.13
+4
Pred nekaj meseci so še celo želeli kupiti ali najeti ruska potniška letala. Le za koga?
dragan krstic
17. 06. 2019 09.11
+2
AA ima enostavno premalo potnikov zato so linije nerentabilne. Nobeno krpanje s strani države ne bo pomagalo ker bo situacija čez eno leto popolnoma enaka kot je danes. Ali pa naj podražijo prevoze ker so prepoceni, hahaha. Za denar ki ga odšteješ AA za prevoze po Evropi se pri Turkish Airlines, Qatar Airways, Emirates itd. letiš na medcelinskih poletih.
mastablasta
17. 06. 2019 09.15
+12
očitno letijo na napačnih linijah. število potnikov na Brniku medtem že več let strmo narašča.
dragan krstic
17. 06. 2019 09.42
-3
Ja res je. Če imaš prvo leto enega potnika in imaš naslednje leto 2 potnika število potnikov naraste za 100% kar je zelo ohrabrujoča in razveseljiva uspešnost.
Opta Musi
17. 06. 2019 10.10
+3
Rade 74
17. 06. 2019 10.16
+3
Sa firmom Krstić si se že vozil, pametnjakovič?
Opta Musi
17. 06. 2019 10.24
+0
S qatarjem, emirati in turkishem, se lahko voziš po takih cenah zaradi fuel dumpinga in subvencij njihovih držav. Predvsem delavci na qatarju in emiratih pa nimajo nobenih pravic, delajo čez urnike, nobenih sindikatov nimajo in ko je človek v najboljših letih, 35+ kaj kmalu nisi več dober za njih. Če je pa 200€ čezoceanska vozovnica pa prosim povej kje jo najdem, v naši agenciji je ne dobimo oz le v errorfarih.
Opta Musi
17. 06. 2019 10.26
+0
Pa če že pametuješ o cenah, poglej kratke lete qaratja, emiratov in njih cene :) Povsem enake kot z adrijo za enake razdalje.
hisne
17. 06. 2019 08.48
+2
mislim da bodo mediji pokončali vse saj kr nekaj slabega storili saj samo nekaj nakladajo kje pa je kaj strposti vse še ko grejo na wc dajo na fb a se vam to zdi pametno aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............................................................
###Vedran###
17. 06. 2019 08.45
+5
Kam smo prišli?! Kaka zapufana država smo. Res žalostno. V tej državi ni več prihodnosti.
mastablasta
17. 06. 2019 09.15
+10
kakšne veze ima zdaj država s tem? oni so podjetje v lasti nemškega "investicijskega sklada".
Roosterno1
17. 06. 2019 08.42
+27
bla bla bla... prazne obljube. Adria je izčrpana in takšno krpanje lukenj ni dolgoročna rešitev. ne vem kaj imajo zahtevati od države, saj se ve kdo je lastnik in naj ureja nastale vrzeli.