Slovenija

SDS: 'Gregor, ne tako hitro!'

Ljubljana, 25. 06. 2012 07.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Osrednja proslava ob dnevu državnosti je bila že v petek, a ta še vedno razburja. ''Nekdo si je proslavo preprosto uzurpiral, kar je popolnoma nesprejemljiva, skoraj totalitarna gesta,'' je poudaril Virant. V NSi so medtem z vsebino proslave in nastopajočimi zadovoljni.

Slovenska zastava
Slovenska zastava FOTO: Miro Majcen

Na današnji dan praznujemo državni praznik, dan državnosti, ki je tudi dela prost dan. Slovenska skupščina je pred 21 leti v skladu s plebiscitno odločitvijo 25. junija 1991 sprejela ustavni zakon za izvedbo temeljne ustavne listine o samostojnosti in neodvisnosti RS ter deklaracijo o neodvisnosti.

Petkova proslava še vedno razburja

Državni praznik so sicer že v petek obeležili z osrednjo proslavo na Kongresnem trgu v Ljubljani, kjer je bil slavnostni govornik predsednik republike Danilo Türk. Poudaril je, da pot naprej ne vodi preko drobitve Evrope, pač pa nasprotno – Evropa bo krizo premagala, če bo našla dobre skupne rešitve in skupno pot naprej. Obsodil je tudi nepotrebne delitve na domačem političnem prizorišču in prikrite "poskuse monopoliziranja oblasti".

Proslava ob dnevu državnosti - 6
Proslava ob dnevu državnosti - 6 FOTO: Aljoša Kravanja

Proslavo so namreč zaznamovale razprave o tem, praporščaki katerih veteranskih in domoljubnih organizacij naj sodelujejo na njej, različna stališča pa so bila izražena tudi na sami proslavi. Medtem ko je predsednik Türk obsodil delitve, so organizatorji proslave drugačnega mnenja. Povezovalec prireditve, igralec Jernej Kuntner, je namreč poudaril, da ne smemo žaliti spomina na žrtve vojne za samostojno Slovenijo "s simboli, ki jih je nosil agresor".

Šlo je za solo akcijo SDS

V NSi so medtem z vsebino proslave in nastopajočimi zadovoljni. "Vsebina proslave je bila domoljubno, kulturno in ikonografsko odlično izpeljana. Folklorni nastopi so dali proslavi domoljubni naboj. Omeniti velja nastopanje in plese v narodnih nošah. Lepa gesta nastopajočih je tudi, da so nastopali zastonj. Žal pa je šepal protokol, dodatni komentarji so bili odveč," so zapisali.

Na petkovo proslavo se je odzval tudi predsednik Državljanske liste in predsednik državnega zbora Gregor Virant. Zapisal je, da je bilo ''povsem nesprejemljivo izključevanje nekaterih veteranskih organizacij, prav tako politični vložek, ki so ga napisali (nič krivemu) Jerneju Kuntnerju. Državna proslava mora biti proslava vseh državljank in državljanov Slovenije. Mora združevati in povezovati, veseliti se je morajo vsi, ne glede na politično pripadnost. Ta proslava pač ni bila takšna''.

Potem ko se je SLS kot vladna stranka opravičila za zaplet ob proslavi dneva državnosti in pozvala, naj se tudi organizator opraviči, se od spornih dogodkov ''ostro distancira'' tudi koalicijska Državljanska lista. ''Šlo je za solo akcijo SDS, pri čemer so se odločitve sprejemale izven odbora za proslave, ki je za to pristojen. Nekdo si je proslavo preprosto uzurpiral, kar je popolnoma nesprejemljiva, skoraj totalitarna gesta,'' je poudaril Virant.

''V koalicijski pogodbi smo se dogovorili, da ne bomo odpirali ideoloških tem, ki delijo, a po krivdi SDS se je zgodilo prav to. V sedanjih časih je odpiranje ideoloških vprašanj, zlasti tistih iz polpretekle zgodovine, zadnje, kar potrebujemo. SDS je naredila veliko napako,'' je zaključil Virant.

Gregor, ne tako hitro

Na Virantovo izjavo so se že odzvali v stranki SDS, kjer so na Twitterju Virantu sporočili: "Gregor, ne tako hitro." V zapisu na spletni strani pa pojasnili, da stranke, ki zagovarjajo ideološke simbole totalitarizma, kršijo koalicijsko pogodbo.

"Stranke sedanje vladne koalicije so se v koalicijski pogodbi zavezale, da ne bodo odpirale ideoloških tem. Zagrizena obramba in malikovanje totalitarnih simbolov, ki ne sodijo niti v osamosvojeno Slovenijo niti v moderno Evropo, pa predstavlja prav vnašanje ideologije v slovenski prostor ter poglabljanje starih delitev. In to v času, ko se država spopada z resno gospodarsko in finančno krizo. Izjave nekaterih slovenskih politikov, med njimi predsednika DL Gregorja Viranta, so zato neprimerne in neodgovorne. Zagovarjanje totalitarnega simbola, pod katerim je umrlo ali hudo trpelo na desettisoče ljudi v Sloveniji je v primerih, ko prihaja iz vrst državnih predstavnikov, neposredno zanikanje ustavne pravice do dostojanstva, ki jo imamo vsi državljanke in državljani republike Slovenije. V SDS zato nikoli ne bomo pristali na drugorazrednost," še pišejo na spletni strani SDS.

Dodali pa so tudi, da se Slovenija ni nikoli niti na referendumu niti na svobodnih volitvah odločila za simbol rdeče zvezde, ampak smo se Slovenci na plebiscitu odločili za prelom z nekdanjim režimom in državo, ki ga je poosebljala, simbolno pa predstavljala rdeča komunistična zvezda, uvožena za potrebe totalitarne ideologije iz nekdanje Sovjetske zveze. Današnja Slovenija pa ima svoje simbole, prevzela pa je tudi tiste Evropske unije in zveze Nato.

Rdeča zvezda žali Natovo štirikrako severno zvezdo

V SDS so tudi prepričani, da je poveličevanje rdeče zvezde neprimerno za državo, članico zveze Nato, ki jo predstavlja štirikraka severna zvezda. "Zveza NATO je zmagovalka hladne vojne, ob koncu katere je razpadel Varšavski pakt, katerega simbol je bila prav tako rdeča peterokraka zvezda. Nesmiselna obramba totalitarnih simbolov komunizma je zato tudi žalitev naših zaveznikov v zvezi NATO. To je nekaj podobnega, kot da bi na slovesnost antihitlerjevske koalicije silila organizacija s prapori, na katerih bi se bohotil kljukasti križ."

SDS tudi opozarja na resolucijo Evropske ljudske stranke, s katero so najpomembnejši voditelji EU leta 2010 obsodili malikovanje simbolov totalitarizma v Sloveniji in nedavno odločbo Ustavnega sodišča RS, s katero je prepovedalo poimenovanje ulice v Ljubljani po nekdanjem jugoslovanskem diktatorju Josipu Brozu Titu.

Gregor Virant, Danilo Türk, Janez Janša
Gregor Virant, Danilo Türk, Janez Janša FOTO: Aljoša Kravanja

Pred praznikom je v petek med drugim potekala tudi slavnostna seja DZ, na kateri je podpredsednik DZ Jakob Presečnik dejal, da smo Slovenci v preteklih 20 letih dokazali, da smo sposobni prilagajanja in odzivanja na nujne spremembe. Pred tem je v ljubljanski stolnici potekala maša za domovino. Ljubljanski nadškof metropolit Anton Stres je pri maši dejal, da kriza, ki jo doživljamo, kliče po uspešnosti ukrepov za njeno premagovanje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (3144)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Vinnie
27. 06. 2012 03.45
-2
24 kokoši, dobro ste to aferaško napihnili. Ovce so pustile preko 3000 komenarjev. 24 kokošim, vpričo bližajočega se bankrota naše države še želim prijetno plačevanje davkov v davčni oazi na bermudih. Tako se striže ovce! Lep tabloidni pozdrav.
Otmar69
26. 06. 2012 22.28
+9
A bomo farške križe tudi prepovedali. Pod tem simbolom je umrlo veliko več zavednih Slovencev kot pod zvezdo.
cyklon
26. 06. 2012 15.59
+15
Naj bo simbol v slovenski zastavi palca beraška in strgan rokav!! Bi lahko še boljše predstavili domovino našo ...totalka oravbano in nje državljane obubožane!!!???
mommmatke
26. 06. 2012 16.48
+9
Jaz ne bi imela nič proti, če bi bila taka slovenska zastava. Pa še Cankarjeve Hlapce bi upesnila
mommmatke
26. 06. 2012 16.49
+2
za himno! Admin kr briše, še stavka ne morem končat!
koala_pleza_plazi
26. 06. 2012 17.53
+4
mommmatka prav imaš cankarjevi hlapci bi lahko bla naša himna
ljubljanatv
26. 06. 2012 19.03
+4
Prej bi rekel pohujšanje v dolini šentflorjanski
kleopatra-1
26. 06. 2012 22.37
+2
ljubljana, ta bi bila trenutno res zelo primerna
gLukas
26. 06. 2012 15.48
+8
Če smo proti totalitarističnim simbolom,potem takoj črtajmo Triglav iz slovenskega grba.Tega si je za svoj simbol prva izbrala OF,po vojni pa ga je komunistična oblast postavila v grb SR Slovenije.Nikoli prej ni bil Triglav ne v kranjskem ne v kateremkoli drugem slovenskem grbu.V Kraljevini Jugoslaviji je bil slovenski grb moder ščit na njem pa tri petokrake rumene zvezde in srebrn polmesec za katerega se še danes ne ve kaj točno naj bi pomenil. Če smo dosledni ga črtajmo iz grba in noter postavimo raje npr. križ,vseeno navaden ali pa kljukast,sedanji oblasti pristajata tako eden kot drugi.
bozicek_
26. 06. 2012 15.54
+9
Če smo dosledni, je potrebno ostraniti križe po celem svetu, ker za njmi stoji največ nedolžnih žrtev!
ljubljanatv
26. 06. 2012 19.04
-1
No ja pa mi naštej tri najranjše knjige na svetu
ljubljanatv
26. 06. 2012 19.04
-1
kleopatra-1
26. 06. 2012 22.38
+2
vem za eno: Janševe zasluge za narod. Tanjša je menda samo še knjiga italijanskih narodnih herojev. Obe ima platnici, kazalo in prazno stran vmes.
bdso1
26. 06. 2012 23.31
-4
Najdebelejša pa,MORIJE KOMUNISTOV PO 2.SVETOVNI VOJNI!!??? Danes,ki pa to MORIJO prekrivajo pa so združeni v organizaciji borcev NOB!!???
.KissMyAss
26. 06. 2012 15.44
+6
Največji dar Domovini za Njen praznik bi bil, če bi petokolonaši viseli v vrsti v Frankolovem!
.KissMyAss
26. 06. 2012 15.44
+7
Najlepši dan zame bo, ko bom na prvi strani časopisa prebral maierjevo osmrtnico...
cyklon
26. 06. 2012 15.02
+4
Hepi brsdej tu ju,hepi brsdej tu juuuuu,dooomoooviiinaaaaa........ah saj nima veze!!!! A so se politikanti že vrnili s svojih jaht in počitniških destinacij,medtem,ko so tisoči kuhali praznične makarone z rdečega križa in karitasa!!??? :-)))
bukefal
26. 06. 2012 14.04
-12
Nobena resna stranka na svetu nima samo dve črki v imenu. Kaj pa je sploh to PS in SD???
resslovenka
26. 06. 2012 14.07
+3
cyklon
26. 06. 2012 15.03
+1
.KissMyAss
26. 06. 2012 15.42
+6
Nacistično klerikalne pa imajo po 3 znake...
srebrnibreg
26. 06. 2012 15.48
+8
Obe sta lepši kot Slovenska Domobranska Stranka.
mamica55***
26. 06. 2012 13.42
+0
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VSEM IZMOM !
titovka
26. 06. 2012 13.39
+11
-slovenija država, kjer ni več upanja-!!!!
korintos1
26. 06. 2012 13.41
+7
upanje umre zadnje. Titov deklič glavo gor!
titovka
26. 06. 2012 13.42
+10
mamica55***
26. 06. 2012 13.43
-6
korintos1
26. 06. 2012 13.43
+5
saj desničarje tudi šraufa, samo jih je bolj malo, zato so tiho. Važno da podpora vladi raste, to je dober znak za predčasne volitve,
resslovenka
26. 06. 2012 13.45
+5
titovka Tako poceni se pa ne predamo. Še je upanje za tole našo Slovenijo. Veliko nas je, ki mislimo in ravnamo pošteno.
resslovenka
26. 06. 2012 13.45
+4
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.47
-5
Tako je, in volite PS, Zoran vam pa kokarde nosi, rdeča zvezda ga pa voli. To pa je protislovje na kubik
bukefal
26. 06. 2012 14.07
-8
bukefal
26. 06. 2012 14.08
-7
... Samo nekaj njenih prispevkov prebereš, pa ti je vse jasno!!!
resslovenka
26. 06. 2012 14.11
+5
HNK-HAJDUK Daj no, bodi malo bolj objektiven. Saj nismo od včeraj. Pa še v lastne vrste se malo zazri. So vsi brezmadežni?
titovka
26. 06. 2012 14.12
+7
bukefal....TO SE PRAVI, DA SI BEZJAK, KER MOJE PRISPEVKE BEREŠ...
titovka
26. 06. 2012 14.14
+8
mami55...MOREBTI PRIDEJO ŠE CAJTI, KO BO TEŽKA TUDI ZA VAS JANŠISTE!!!!
sweetnes
26. 06. 2012 14.41
+1
ah pust mami, ona u življenju ni šparala in nima niti občutka za stvarnost..
pesnitev
26. 06. 2012 13.32
+9
Cinični diktator je proslavo obrnil sebi v prid in svoji po pasje poslušni stranki ter NSi. Samo še Zver manjka, pa smo zopet tam, kjer ima besedo le peščica diktatorjevih pripadnikov, drugi pa nimamo besede!
korintos1
26. 06. 2012 13.35
+9
Zver pride v jesen na volitve, samo bo hitro odšel nazaj.
resslovenka
26. 06. 2012 13.48
+5
SDS - NSI , koga sploh še uspejo presenetiti?
Andreottii
26. 06. 2012 13.29
+2
Samo takole bom rekel: Sram vas je lahko z brisanjem komentarjev po vašem ideološkem ključu! Pa lp.
mommmatke
26. 06. 2012 13.30
+4
korintos1
26. 06. 2012 13.34
-2
Andrija, poskusi bolj kulturno, pa se ti mogoče izide.
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.25
+2
Ali veste koliko bogatih meščanov in graščakov, ki so finančno podpirali partizane, so pobili po vojni, in to zmasakrirali cele družine?
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.27
-1
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.27
-1
to tistih ki so skrbele tako za Nemce, Partizane, Domobrance, itd
pesnitev
26. 06. 2012 13.35
+6
Koliko nedolžnih slovenskih otrok in žena je zgorelo v pečeh taborišč: Mauthausen itd...Zaradi izdajalcev in kolaborantov. Da ne govorimo o Črni roki, ki je pobila cele družine! HNK kaj ti ne razlikuješ med vzrokom in posledico, ne!
Sveto
26. 06. 2012 13.37
+3
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.38
-5
Kdo je prvi dvignil roko v Sloveniji, oziroma zakaj so nastale vaške straže, samo zaradi terorja boljševikov, da bi se zaščitili pred morilskimi pohodi in tatvinami.
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.43
-4
Pesnitev, mnogi narodi so bili v Evropi okupirani, vendar so bili lepo 4 leta mirni, malo so kartali z nemci, pa je šla vojna mimo, in zopet je bilo vse ok. Pri nas so se pa tovariši šli protiimperialistične fronte, prisegali so Stalinu, malo kradli, malo pobijali slovenske politike, in na koncu dosegli svoj edini cilj. Ideološko revolucijo, ne pa boj proti Nemcem. Sploh v Ljubljani je to najbolj razvidno, do konca leta 44 niso poknili niti par komadov nemcev
korintos1
26. 06. 2012 13.45
+3
vaške straže so nastale ker ni bilo hrane in so začeli vole krasti.
srebrnibreg
26. 06. 2012 15.51
+2
Se pravi, da se je pri nas vojna začela že pred letom 41.
El Koronito
26. 06. 2012 13.19
+7
Evo ... trenirka zlikana. tak da grem mal ven - na zrak. Tudi vam pripročam enako. Lep pozdrav VSEM
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.26
-2
Niet saj imam jaz tudi trenirko za na trening, in za športati, ne pa za na poroko.... ALi pa za na sodišče.
korintos1
26. 06. 2012 13.28
+6
pravica00
26. 06. 2012 13.29
+0
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.30
-1
Lušten je, pravi dalmatinski tovar, slika in prilika svojega lastnika
korintos1
26. 06. 2012 13.37
+2
El Koronito
26. 06. 2012 13.38
+6
verjemta mi, da ima tale osliček večji IQ kot vidva oba skupaj... pa še, za razliko od vaju, ne s.erje vsepovsod
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.17
+1
Ali ste videli sedaj to? Admin je izbrisal post, v katerem je napisan del resnice o Srebrnici, admin ali se bojiš da bi kdo povedal kaj več, kot samo o srbskem terorju?
mommmatke
26. 06. 2012 13.19
+1
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.21
+2
In to sem že večkrat opazil, da se bojijo povedati rsnico, da ni samo Hrvat ali srb ubijal, ampak tudi musliman. Koliko muslimanov pa je v Haagu, bore malo...
mommmatke
26. 06. 2012 13.25
+2
Dej no, mene so eksterminiral, zaradi Zokijevih TRENIRK , katere so sami predvajal na 24 ur. Tko, da mam nov email, en M več, da sem nazaj!
korintos1
26. 06. 2012 13.25
+0
korintos1
26. 06. 2012 13.27
+0
če napišeš, da je Janša obtožen za velike svinjarije, ti nobeden ničesar hudega ne naredi.
korintos1
26. 06. 2012 13.32
+3
tudi Jankoviča čaka sodišče, če mu dokažejo finač čne svinjarije, za katere ga Durs za sedaj le opozarja.
GSMG
26. 06. 2012 13.16
+6
Ne samo proslavo, tudi del tožilstva, televizijo (RTV) pa še kaj so si uzurpirali isti diktatorji, ki sebe nazivajo demokrati!
mommmatke
26. 06. 2012 13.20
+2
kraljicavesolja
26. 06. 2012 13.09
+2
Sveto, a teb je prav tako ime al je sam nadimek na netu. Ker to je najlepše ime na svetu zame.
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 12.56
-1
Admin ne vem kaj je steboj narobe, da brišeš poste, ki niso vulgarni. Napisal sem, da so na gradu Turjak, partizani skupaj z Italijanskimi topničarji napadli Slovence. Boj je bil neizprosen, in ko so jih pozvali na predajo, so jim obljubili da jih izpustijo. Tega se seveda niso držali, in so jih zverinsko pobili, tudi civiliste, med njimi ženske in mladostnike. Iz tega pokola, se kasneje rodijo Domobranci. In kaj je v tem postu takšnega da se ga izbriše?
pravica00
26. 06. 2012 13.02
-5
enim pač ne ustreza da se piše resnica, mojih je tudi nekaj zbrisanih.
Sveto
26. 06. 2012 13.03
+3
sava27
26. 06. 2012 13.05
+4
po fasisticni logiki,naj bi sedaj svojemu 9let staremu sinu-morala razloziti,da sta njegov dedek in pradedek bila zlocinca,ker sta bila partizana-se 3leta nazaj,preden je moj oce umrl-je svojemu vnuku-mojemu sinu-ponosno razlagal,da je bil partizan-sedaj pa kaj...a ste bolani -dajte se malo zamislit kaJ PISETE IN KAKO RAZMISLJATE,KER TO JE DALEC OD NORMALNEGA ,REALNEGA IN POSTENEGA RAZMISLJANJA.
sweetnes
26. 06. 2012 13.06
+1
ma ja, sej briše take, ki niso za izbris... pa čeprav, se ne strinjam z njimi
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.12
+2
Evo Admin zopet briše, ko bomo vulgarni nas izbriši, če se pa vodijo debate, nas pa pusti pri miru.
sweetnes
26. 06. 2012 13.13
-2
ne zastopi, da se tu krešejo mnenja, brez hudih izpadov
Andreottii
26. 06. 2012 13.15
+1
Ma ta 24 ur ma takšna dvojna merila pri brisanju komentarjev! Zgleda še bolj politično obremenjene admine kot kak S. Korejski medij! Kaj nam pa morete?
mommmatke
26. 06. 2012 13.15
-1
Ne vem,če je glih zakonito, če admini sami presegajo pravila, ki so jih sami določili...............najboljš, da še oni sami komentarje napišejo, pa bo mir!
mommmatke
26. 06. 2012 13.17
+1
Andreottii točno tako, me prou zanima koliko jim politična drža denarja prinese!! Slovenija=S. Koreja
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.20
+3
Lepo napisano, ampak je tako, da država ne more obstati če 2 delata 4 je pa sisajo denar od teh dveh, enkrat se zalomi. In ko se zalomi, se to zgodi na krut način, tako kot se je leta 91
sava27
26. 06. 2012 13.20
+2
pravica4-jaz tebe zares razumem in mi je zal-pa,ce verjames ali ne...
HNK-HAJDUK
26. 06. 2012 13.23
+1
Andreottii
26. 06. 2012 13.23
+2
..Morda pa jih zavezuje kakšna pogodba podpisana na Viktorjih?
Andreottii
26. 06. 2012 13.24
+3
pravica00
26. 06. 2012 13.27
+2
sava27 kot vidim si prebrala moj komentar zakaj so ga izbrisali ne vem. Ja žalostno je da je kp izkoriščala nob-partizane da so danes v taki luči kot so.
sava27
26. 06. 2012 13.45
+1
tudi mene brisejo-kaj vem kaj se sploh se lahko pise in kaj ne.vse je to ok,da imamo razlicna mnenja-samo nekateri pa so zares ekstremisti in krivci za vse vojne in vse slabo.sama prisegam na partizane,spostujem zvezdo ter vse narode bivse yu.ne smemo posplosevati ljudi in to je edina pot, k spravi in zdravemu odnosu.enako pa sem prepricana-osebno mnenje-,da je ta vlada in JJ FASISTICNA.
pravica00
26. 06. 2012 14.02
+3
sava27 vsak ima svoje mnenje in razlage kot mi2 tukaj.če bi pustili preteklost in začeli z letom 91, ne mislim da pozabimo preteklosti le vsak sam naj praznuje tisti dan ki mu paše . 25,6 naj bo pa dan ko se je rodila samostojna SLOVENIJA. in pustimo preteklost .Nekaterim je veliko gorja naredila zvezda drugim pa domobranstvo. Nekateri so imeli veliko koristi od kp drugi ne . Zato je bolje da se ne mešajo jabolka in hruške. Zakaj je vlada fašistična si pa težko razlagam.
sava27
26. 06. 2012 15.35
pravica4-podpis za vse kar si napisal-tvoj zadnji stavek pa si vzemiva za debate-ne zlo namerne in zaljive.hehe-pa se plus sem ti dala-pozdrav.
sanya10
26. 06. 2012 12.44
+9
Boj se volka, ki menja dlako - lep primerek je Majer. Bivši zagrizeni komunist, je osebno zamero spremenil v gonjo proti komunistom - pa saj ne morš verjet, no!
Sveto
26. 06. 2012 12.57
+6
tip ma hude probleme. bi mogu najet dobrega terapevta
nogomet12
26. 06. 2012 13.01
+5
myname007
26. 06. 2012 12.40
+0
Ko berem te komentarje me je sram da sem Slovenec. Kakšni omejenci...
mommmatke
26. 06. 2012 12.40
+4