Slovenija

FOTO: Slovenija pomaga dalmatinčku, ki ga je povozil avto, lastnik pa se mu je odrekel

Slovenj Gradec, 03. 04. 2013 18.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Štiri mesece star dalmatinec je zaradi brezvestnih lastnikov brez nadzora večkrat tekal po cestah. Ko ga je zbil avto, ga lastniki niso peljali k veterinarju, pač pa je to storila soseda. Operacija je draga, zato v Društvu proti mučenju živali Koroške zanj zbirajo donacije.

Po Facebooku je te dni zaokrožila žalostna zgodba štiri mesece starega dalmatinčka iz Koroške.

Kuža je skupaj z malo starejšim mešančkom živel pri neodgovornih lastnikih, ki so ju stalno puščali brez nadzora, zato sta prosto tekala po ulicah, tudi po obvoznici. Sosedje so ju večkrat reševali, ju nosili domov in opozarjali lastnike. Nista bila cepljena in čipirana, prav tako sta bila polna zajedavcev, pišejo v Društvu proti mučenju živali (DPMŽ) Koroške.

Pes je dobro prestal operacijo, našel je tudi začasen dom.
Pes je dobro prestal operacijo, našel je tudi začasen dom. FOTO: Kanal A

Prejšnji teden je mlajšega psa povozil avto. Nekdo ga je prinesel lastnikom, ti pa so ga odložili na hodnik, kjer je ležal v bolečinah. V veterinarsko ambulanto ga je odpeljala soseda. Dali so mu injekcijo za pomiritev in proti bolečinam, nato pa so z rentgenskim slikanjem ugotovili, da je utrpel kompliciran zlom sprednje desne tačke v komolcu in premik medenice (simfize), še pišejo v društvu.

Kuža je potreboval takojšnjo operacijo, ki jo je dobro prestal. "Zaenkrat odlično okreva, postavlja se že na noge in maha z repkom. Ima apetit, energijo, predvsem pa voljo do življenja," so še zapisali.

Ker pa operacija ni poceni, so v DPMŽ Koroške začeli obširno akcijo zbiranja donacij. Dobre ljudi pozivajo, naj pomagajo kužku in prostovoljne prispevke nakažejo na TRR: 02470 – 0016671514, DPMŽ Koroške, Dobja vas 21, s pripisom: ZA DALMATINČKA.

O zgodbi so obvestili tako policijo kot inšpekcijo, prejeli pa so tudi izjavo lastnikov, da oba kužka predajajo v njihovo oskrbo. Za zdaj sta v začasnem varstvu, a kmalu bosta iskala nov dom ...

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (379)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

G8J
04. 04. 2013 17.09
+19
Zavedati se je treba, da je živali več kot ljudi oziroma prebivalce. Samo sprehodite se po kmetijah v okolici Ljubljane. Zadnjič sem šel z motorjem iz Polhovega gradca in pobral dve muci, ki sta se valjali ob cesti. Če bi zmogel bi lahko še 3 potepuške pse pobasal s seboj, a žal nemorem ker nimam avta in prostora. Pa starši, razmislite preden sprejmete novega člana v hišo !
1adler
04. 04. 2013 16.46
-42
Če ni plačnika,ga naj uspavajo,a kolko bolanih otrok imamo,pa so res potrebni donacije-a sedaj pa bi še donirali za živali,ko itak ni denarja za ljudi
User493317
04. 04. 2013 17.14
+35
maruska200
04. 04. 2013 18.08
+7
človek-pes razlika je sm u tem da človek vlada svetu in si pod rduje druge-.-
bondxyz
04. 04. 2013 20.32
+5
User977479
04. 04. 2013 16.28
-4
v azilu je žival...pes ali maček...samo en mesec,,, po tem roku ga pa uspavajo... ker država ne da dinarja za več starine v azilu...
Kitler
04. 04. 2013 18.33
+15
Zapornike pa futrajo... A ni to žalostno? Kaznovan si, za jest pa vseeno dobiš. Jaz tega pač ne razumem...
User972102
04. 04. 2013 20.45
morda res ne dobijo veliko denarja od države, naj pa povedo kok mora občina plačat, da sploh pridejo tja po kako živalco
just_nina
04. 04. 2013 15.53
+13
Tudi jaz ne razumem, zakaj se plačilnega naloga ne izda lastniku živali, pa gotova maša! Sej se ve čigav je kužek. Tudi jaz bom nakazala nekaj evrov za malega bučkota, da se le pozdravi. Potem pa daaaaaaleč stran od tistih nemarnih, neodgovornih, brezsrčnih lastnikov! Sram naj jih bo!
User975032
04. 04. 2013 16.06
-7
in kaj boš potem, če lastnica nima denarja, pes pa brez operacije... plačilni nalog ja..
just_nina
04. 04. 2013 16.34
+2
Od vseh nas revežev vedno vse izterjajo, pa naj gre še za tako neumnost, tko da....ne bi o temu.
User493317
04. 04. 2013 17.16
+9
odločitev, če bomo pomagali s skromnimi nakazili, je naša....Dobro se z dobrim plača, slabo s slabim vrača. Nekoč, bodo tudi njegovi lastniki "kaznovani" za slabo ravnanje z živimi bitji...do takrat pa.....
bondxyz
04. 04. 2013 20.33
miiiiha
05. 04. 2013 14.08
ce je lohka psa kupu ma tud za placilni nalog.
pasajnires
04. 04. 2013 15.39
+8
aja, pa ni mi jasno zakaj se plačilni nalog za tega psa ne naslovi direktno na lastnika...saj pa je znan, pri bogu milem!!!!! Tega tudi jaz ne razumem. Obrožit za povzročeno škodo iz malomarnosti in še lastnik avtomobila ga naj toži za psihične muke in ne vem kaj še vse.
pasajnires
04. 04. 2013 15.38
+12
Če država rabi keš, naj naredi izlet v naravo (ne po parkecih usred mesta šetat, kjer je večina psov uštimanih) z našimi inšpektorji iz VURSA al karkoli imamo sedaj. K vsaki bajti, pregledat čipe psov pa 3 dni roka, da ga daš in da dostaviš potrdilo, če ne, enormna kazen. Uvest popoln nadzor nad razmnoževanjem in prodajo živali, uvest enakovreden status kot ga imajo psi še za mačke z obveznim čipiranjem in se bo takoj vedelo za sako žival kam spada in nevestnega lastnika postavit pred plačilno dejstvo. Istočasno pa uvest izobraževanja in osveščanja o lastništvu živali na ravni šolstva. ČE smo se na tak način naučili higiene, pa se bomo še ka drugega tudi.
User238120
04. 04. 2013 20.56
+1
Vsaj en pameten predlog. Napiši zakon in ga pošlji na vlado!
pasajnires
04. 04. 2013 15.37
+6
Če država rabi keš, naj naredi izlet v naravo (ne po parkecih usred mesta šetat, kjer je večina psov uštimanih) z našimi inšpektorji iz VURSA al karkoli imamo sedaj. K vsaki bajti, pregledat čipe psov pa 3 dni roka, da ga daš in da dostaviš potrdilo, če ne, enormna kazen. Uvest popoln nadzor nad razmnoževanjem in prodajo živali, uvest enakovreden status kot ga imajo psi še za mačke z obveznim čipiranjem in se bo takoj vedelo za sako žival kam spada in nevestnega lastnika postavit pred plačilno dejstvo. Istočasno pa uvest izobraževanja in osveščanja o lastništvu živali na ravni šolstva. ČE smo se na tak način naučili higiene, pa se bomo še ka drugega tudi.
User976338
04. 04. 2013 15.12
+0
Grem raje na rtv-jevo stran, tam nimajo admina, ki špila boga :) LP
masai mara
04. 04. 2013 14.11
+7
sprasujem se kako brez vesten človek moraš bit da storiš kaj takega..verjetno bi se odpovedali tudi lastnim otrokom če bi jih zbil avto..sramota
Terezinka
04. 04. 2013 14.21
-4
To je bil zavržen pes. Kaj bi naredil z povoženim psom in povoženim otrokom? Za oba bi poskušala priskrbeti pomoč brez dvoma. Kakšna pa bi bila potem pomoč zdravnika oziroma veterinarja bi morala biti odločitev njiju dveh in družbe. Zato taka primerjava ni primerna tudi če imaš živali zelo rada
User977804
04. 04. 2013 13.43
+19
Jaz bom tudi donirala! Ubogi kuža trpi zaradi neodgovornih lastnikov :(
Terezinka
04. 04. 2013 13.55
+7
Ti doniraj, ni problema to je tvoja pravica. Vprašam se le, če je po operaciji že znano kdo bo psa posvojil, da ne bo potem v azilu čakal. Zanima me tudi, če je kdo prijavil lastnike, da bodo povrnili stroške in plačali kazen
fas231
04. 04. 2013 13.29
+13
Jaz bom tudi doniral!
User1049768
04. 04. 2013 13.37
+4
res ste nekateri tukaj gor bedni.če ne želite pomagati temu ubogemu kužku potem zadržite neumne komentarje zase.zato je svet tak zaradi takih sam men pa nobenemu drugemu.
User976338
04. 04. 2013 13.42
-2
Jaz ne pišem o tem "samo meni pa nikomur drugemu", še zdaleč ne. Samo opozarjam na to, kaj opažam, in izražam skrb. Ne obsojam pa prav nikogar, ki pomaga živalim.
Terezinka
04. 04. 2013 13.42
-7
Kaj boš potem kužka vzela za svojega ali ga boste imeli leto in več v azilu na stroške davkoplačevalcev'?
fas231
04. 04. 2013 21.01
+1
Kitler
04. 04. 2013 13.16
+15
Dokler sebični humanisti ne boste dojeli, da človeška vrsta ni več od ostalih bitij, z vami nočem imeti opravka in se bom delal norca iz vas ter vaših bedastih šol, ki vam perejo možgane
Gunnar
04. 04. 2013 13.22
-1
kaj torej potlej sploh še počneš med človeško vrsto? pojdi se igrat v jamo, pa s sabo imej trop volkov, pa bo problem rešen...
User976338
04. 04. 2013 13.23
+0
Sam se imaš za dobrega predstavnika svoje vrste? Z ljudmi imaš opravka vsak dan tudi če tega nočeš. Namesto bežanja za 4 stene pa priporočam, da se malo odpreš, se povežeš z istomislečimi in naredite kaj za to, da ljudje ne bomo sebični. Te zna kakšen človek presenetit, če ne greš do njega že s to predpostavko, da je slab. Poskusi ;)
Kitler
04. 04. 2013 13.25
-1
Svoje vrste sploh nočem predstavljati v dobri luči, ker je to nemogoče.
User976338
04. 04. 2013 13.31
+1
Potem lahko razmisliš tudi o šusu v glavo al kako? Pa te ne nagovarjam k temu, samo povzemam tvoje razmišljanje. Če se ti nimaš za dobrega človeka, tvoj problem. Jaz se imam.
Terezinka
04. 04. 2013 13.45
+1
AntiHuman, misliš, da bo ta pes v kletki azila po operaciji res srečen? Tudi pes ima rad družbo in ne pričakuje drugega kot družbo
Kitler
04. 04. 2013 13.54
+8
Terezinka
04. 04. 2013 12.39
-2
Društva proti mučenju živali in vsi, ki ste tako dobrodelni, da pričakujete, da bo država socialna do vseh poškodovanih in zavrženih živali poskrbite da se sprejme zakon, da je treba vse živali ne le pse, tudi mačke, čipirat. Tudi če mi nabijate minusov vam še enkrat povem, da država ne bi smela plačevati takih operacij za poškodovane živali in ne bi smela plačevati azila za živali več kot en dogovorjen primerno kratek čas. Za varstvo otroka, za skrb za bolnika, za nego ostarelega, za vse je treba plačati. Ne vidim logike, da plačujem kot davkoplačevalec za stroške vzreje psov v azilih in njihovo zdravljenje. Živali naj bodo čipirane in to pomeni naj imajo lastnike. Žival, ki ni čipirana nima lastnika, to še ne pomeni da je žival brez lastnika kar na skrbi neke države. Če se za žival ne skrbi naj se stroške naprti lastniku in mu izreče primerno kazen.
User976338
04. 04. 2013 12.48
-4
User238120
04. 04. 2013 13.00
+11
Ker živali so kot stare hiše kajne? In kam naj potem z živaljo, za katero so neprimerno skrbeli? Naj jo uspavamo? A otroke, ki jih starši zavržejo, mučijo, zlorabljajo bomo tudi kar nekam pospravili po kratkem času al kako? Sej se strinjam s prevzemanjem odgovornosti, ampak dokler bodo živali brez čipov, lastnikov, brez potrebnih posegov (sterilizacija, kastracija, cepljenja), bo stanje tako kot je. Danes odgovornost predstavlja zavržena žival, ko se jo naveličajo, ko zboli, ko jo povozi avto, vlak, jo kdo pretepe... In potem si že nekje najdemo novega psa ali mačko.
Kitler
04. 04. 2013 13.05
+4
Važn, da so bogi, bogi, ubogi ljudje na varnem... BAH, sami hipiji okoli mene.
Kitler
04. 04. 2013 13.07
+14
Terezinka, življenje je življenje, če misliš, da si kot človek več vredna se mi smiliš. Zelo.
Kitler
04. 04. 2013 13.10
+12
Jst pa kot davkoplačevalec ne vidim logike, da bi plačeval za take kot si ti... In ja pričakujem, kot sem napisal, ne delam razlik med življenjem. Humanisti boste itak ta svet pahnili v propad...
User238120
04. 04. 2013 13.12
+10
Pa tudi uspavajo nikogar od ljudi, mu pa nudijo vsaj protibolečinske tablete pa tudi kakšna presaditev se opravi, skratka poskrbijo, da se ljudje ne mučijo in umrejo naravne smrti. Pri nas pa je praksa, da se tudi povsem zdrave, mlade živali uspava.
User976338
04. 04. 2013 13.19
-2
Zdrave in mlade živali se uspava zaradi neodgovornosti ljudi - zakaj se nič v tej smeri ne naredi? Zakaj se vedno zbira samo denar za pomoč živalim, ki so že pretrpele svoje? S tem avtomatsko dopuščamo "produciranje" vedno novih zavrženih živali. Nagovarjam tiste, ki se imenujete za zagovornike živalskih pravic, da začnete razmišljat v tej smeri.
Kitler
04. 04. 2013 13.22
+3
A veš zakaj obstajajo neodgovorni ljudje? Ker jih humanisti in njihove patetične in pretirane človekove pravice ščitijo. Kazni so prenizke, nadzora sploh ni... Jaz bi takim ljudem enostavno lahko pomagal, samo nimam dovolj nabojev...
User490795
04. 04. 2013 13.23
+2
terezinka ne gnjavi!!!! kak dnar je to dejansko sploh?? to ni nič napram drugim državnim izgubam, denar k ibi se zapravil za to, je plunek v morje! ono s čipiranjem se pa strinjam, ker zaenkrat zgleda negre drugače, ob vseh teh neodgovornih ljudeh, ki bi samo božal oz objavlal na fb svojo žvalco, ko pa pride do neke odgovornosti, pa rep med noge, zato pa sploh raje nimam psa(ko ga bom mel si bom kupil dobermama, zdaj pa imam že 13let staro mačko;), ker nimam financ in časa trenutno, da bi zanj skrbel, tako bi mogl bit VSI!!!
Terezinka
04. 04. 2013 13.26
-4
Ne merim vrednosti kot ti. Brez dvoma pa je zame človek vreden drugačnega zdravljenja kot poškodovana žival. Zaradi tega, ker za povoženega tujega psa ne bi naročila pri veterinarju operacije ampak bi ga prosila za avtanazijo se ne počutim nič ne humana. Drugače pač gledam na poškodovanega otroka kot na poškodovano žival.
User976338
04. 04. 2013 13.28
-5
AntiHuman, pa mi povej, a dejansko misliš, da je kazen vzgojna? Če plačaš prometni prekršek, to pomeni, da nikoli več ne boš vozil prehitro? Če greš v zapor, to pomeni, da se tja po izpustitvi ne boš nikoli več vrnil? Ravno nasprotno. Dokler je kazen samo kazen, nismo naredili nič. Potem je vseeno, če vsakega, ki kaj narobe naredi, usmrtimo, ker se po mnenju nekaterih itak ne bo nikoli spremenil. Če mislite, da denar vse reši, pa pač vaš problem. Za moje pojme se bo treba veliko bolj potrudit kot pa samo denar nakazat. Lahko nakažeš milijone pa bodo še vedno pretepene in zapuščene živali. In kot vidim, zakaj sploh ni skrb za živali, ampak bolj to, da bi sami pred sabo imeli čisto vest. Tudi prav.
Terezinka
04. 04. 2013 13.30
-2
Ne vidim resnega razloga z zdravljenjem živali, ki bo potem v kletki čakala kdo jo posvoji. V azilih je toliko zdravih živali, da res ni potrebno z zdravljenjem mučit bolnih. Verjemi, da sem zdravljenje po operaciji na lastni živali videla in za žival in človeka ni prav nič dobro
User976338
04. 04. 2013 13.33
-2
Sam sebi negiraš. Vzgojno pomeni, da potem ravnaš bolje - če si do smrti zaprt, pač ne moreš govoriti o neki vzgoji. Očitno nismo daleč od tega, da si bo vsak v svoje roke vzel pravico odločanja o tem, kaj je prav in kaj ni. Eni bi pobijali "samo" mučitelji živali, nekateri kar vse humaniste. Zdaj vidim, iz kje izhajate, ko govorite o slabih ljudeh.
Kitler
04. 04. 2013 13.35
-2
Človeka se ne da prevzgojit, rojen je z zakoreninjenim zlom, ki samo čaka in čaka, da pride do izraza... Karma ti ne bo pomagala.
User238120
04. 04. 2013 13.39
+1
ansev88 04.04.2013 12:47:16 Ja kaj pa naj bi drugega dobili kot kazen? In ljudje v osnovi niso ne dobri, ne slabi, ampak je vse odvisno od vzgoje. Imamo pa veliko lastnosti, ki jih drugje v naravi ne najdeš in te so predvsem slabe. Za moje pojme se odgovornosti naučiš tako, da ODGOVARJAŠ za svoja dejanja. To pomeni, da če kakorkoli prizadeneš nekoga ali nekaj, se ti odvzame nekaj kar tebi nekaj pomeni, ker se boš tako naučil, da s slabimi dejanji za druge, tudi sam nekaj izgubiš. Pri nas pa funkcionira to ravno obratno, če nekdo stori nekaj slabega, je po možnosti še nagrajen --> beri plačilo veterinarskih stroškov za tega ubogega psa, ki je imel lastnika.
User976338
04. 04. 2013 13.40
terezinka, nikjer ne pravim, naj se take lastnike ali pa mučitelje kar mirno pusti, nikakor ne! Res pa je, da ne vidim smisla v tem, da se jim samo neka denarna ali pa zaporna kazen naloži. Nekaj za primerjavo: Mama zanemarja otroka in ji center otroka odvzame in ga da za nekaj časa v rejo. Nekatere starše zaradi zanemarjanja otrok sicer zaprejo, a je malo takih. Po preteku določenega časa se otroci vrnejo nazaj domov. Pa misliš, da je situacija kaj drugačna? Človek ravna, kakor zna, potrebno bi bilo več naredit na tem področju, da se ljudem POKAŽE, kako naj ravnajo, ne da se samo pridigajo. Mami, ki je bila sama zanemarjena kot otrok, ne bo kar z neba padlo znanje, kako naj bo ljubeča do svojega otroka. Ne da naj bodo brez kazni, ampak naj bo zraven kazni (denarne ali zaporne) tudi ta vzgojna nota - pripelji psa in pokaži, kako naj ga boža, kaj ga boli, daj mu priboljške in naj sam nauči psa kakšnega trika in ga za to nagradi. Grem stavit, da ima tak človek manjšo možnost, da bo spet kakšno žival mučil, kot pa nekdo, ki ga bojo samo oskubili za "jurja".
Terezinka
04. 04. 2013 13.41
+0
AntiHuman, tudi tvoji pogledi niso za vse sprejemljivi. Zate je mačka in otrok isto. To res ni isto. Podpiram lepo ravnanje z živalmi in izhajam iz okolja in družine, ki je zmeraj imela doma živali. Nikakor pa se ne morem strinjati, da je otrok in mačka isto. Že od nekdaj smo na kmetiji prevelika legla mačk zmanjšali tako, da je gospodar takoj po skotitvi "naredil delo". Otroci in muca tega niso videli. Nikoli niso bili na deželi ne odgovorni in puščali živali kolikor jih je bog dal.
User238120
04. 04. 2013 13.52
+1
A to je zate lepo ravnanje z živalmi?!? Sterilizacija pa španska vas? To niti odgovorno ni!
Kitler
04. 04. 2013 13.55
+0
"Že od nekdaj smo na kmetiji" Taki ste zame eno stoletje zadaj. Adijo!
Terezinka
04. 04. 2013 14.03
+1
Ne, govorim kako je bilo in je na kmetijah. Jaz bi tega osebno ne zmogla narediti. Moja mačka je pač sterilizirana, toda na vsak način je bolj odgovorno kot dela kmet kot to kar delajo ne odgovorni ljubitelji živali, ko mladiče pustijo cesti. vsako okolje ima svoj način
Terezinka
04. 04. 2013 14.09
+1
Sterilizacije pa si na kmetijah v glavnem kljub temu, da je to zate stoletja nazaj, v glavnem ne morejo privoščiti ali pa jim ni običajno. Zaradi tega pa njihove živali niso nič manj srečne kot tvoja mestna
User238120
04. 04. 2013 15.03
+4
Ne morejo privoščiti? A traktorje za xy milijone si pa lahko? Problem je v mišljenju. Maček in pes ne prinašata denarja k hiši tako kot krave, koze, kure, ovce, konji, prašiči in ostale živali. Zato so tudi prevladuje taka miselnost. Mačka je na kmetiji za to, da lovi miši, pes pa da čuva hišo. In to je vsa funkcija, ki jo imata. Posledično se jim namenja tudi manj pozornosti (slaba prehrana, slaba zavetja, nobenih veterinarskih oskrb, nenadzorovano razmnoževanje...). Dokler bo na kmetih taka logika, bo tako kot je.
pirat4ever
04. 04. 2013 18.45
mislim da ima vsaka žval pra vico do dostojanskega življenja . imamo občinske po domače povedane k. ki iščejo kje si narobe parkiral avto ali prehitro vozil avto naj pa še ustanovijo živalskpo policijo ki se preživlja z donatodji in s strani sodišča ki kaznjuje nevesne vzreditelje in take ki so podobni temu premiru seveda pa bi moralo naše sodišče biti bolj aktivno in sam zakon za te živali strožji. kar pa se tiče premirjava otroka in živali ljudje bodimo malo razumni. Sama imam pese in ne bi nikoli premirjala psa z mojo vnukinjo pa imam svojega psa zelo rada
Terezinka
04. 04. 2013 12.03
-9
Društva proti mučenju živali in podporniki zdravljenja zavrženih živali naj zbirajo denar za taka zdravljenja. To je njihova odločitev in pravica. Ni prav in v tej krizi ni pošteno do državljanov, da za rešitev take uboge živali država in občina prispevata nič več kot stroške inekcije za usmrtitev in te stroške poleg kazni izterjata od neodgovornih lastnikov. Dejstvo je, da družba iz davkoplačevalskega denarja nima več denarja niti za zdravila otrokom. Neka mera pri trošenju denarja in nek nadzor nad tem mora biti
Terezinka
04. 04. 2013 12.29
+3
Ti si pa pameten. Zaradi mene lahko odpreš bolnišnico za zavržene živali in jih rediš na tvoje stroške in na stroške vseh tistih, ki prostovoljno prispevajo. Strinjam se in podpiram tudi zakon, da morajo vse stroške zdravljenja in kazen plačati tisti lastniki, ki ne skrbijo za svojo žival. Ne strinjam pa se, da država to plača iz proračuna
vanesap
04. 04. 2013 11.28
+12
tonček balonček; in vsi ostali: vidim, da nimate nobenega odnosa do živali, strinjam se, da objavijo ime lastnika, ker je on odgovoren zanj pa tudi visoko kazen bi moral dobiti. Očitno Slovenci še vedno vidimo rešitev v injekcijah za evtanazijo, ker je s tem problem rešen. Egoisti na celi črti. !!!! Kwaj, vsaka čast za odgovore, res po svetu hodijo k...... na kubik!
Terezinka
04. 04. 2013 12.05
+0
Egoisti ali realisti? Društva in kdor more in hoče naj prispeva, država pa ne. Lastnike pa kaznovat, da si bodo zapomnili za zmeraj
User1034634
04. 04. 2013 15.51
+1
upam in ti zelim da ti bo v zivlenju povrnjena vsa tvoja dobrota
anittka
04. 04. 2013 09.14
+10
a ni noben gledal prispevka, kolikor sem videla je bila gospa, ki je imela tega psa na vožičku, pes mlad pa potrebuje še več svodobe in če je ni si jo vzame sam! videti je bilo, da je pes navezan na gospo in ona nanj a to ni to! res, pes je lahko srečen, da so mu pomagali bližnji in tudi on si zasluži da živi svoje pasje življenje!
User959142
04. 04. 2013 09.34
+6
tej suzani v dobjo vas že ne nakažem centa, ker ne zna pravično razdeljevat hrano. In tud kok se dela dobra do živali - verjemite to ni. Nesem pa osebno denar vererinarju, ki ga je operiral!
Terezinka
04. 04. 2013 12.46
+3
Če ve čigav je pes naj stroške plača lastnik in kazen poleg. Take debate, da raje pomagajo psu kot človeku so pa zares bolne. Jaz kljub vsem minusom na moje besede imam živali doma in zanje zelo dobro skrbim. Jezi pa me, ko nekateri ne odgovorno hranijo spuščene mačke, ki potem brez gospodarja kotijo in se klatijo. Tudi s tem dejanjem delajo družbi le škodo, ker potem te mačke kastrirajo in zdravijo ter hranijo po azilih na stroške vseh. Vsak naj skrbi za svojo žival in kazen vsem, ki se do živali ne obnašajo prav
User677502
04. 04. 2013 08.45
+28
Me zanima koliko gobezdal ,ki tu nesramno komentira glede pomoči kužku,je nakazalo cent za kakega človeka v stiski. Komu bo posameznik pomagal je stvar posameznika ,tisti ki pa samo gobezda ,ne naredi pa nič je pa kriv za ves ta drek v Sloveniji! Če bi vsi pomagali in delali dobro ,bi se kaj premaknilo.Tko pa slab glas seže v deseto vas. Dežela butalcev!
Tea Juratovec
04. 04. 2013 08.58
+28
Se podpišem. Iz izkušenj vam povem, da tisti, ki prispevajo za živali, prispevajo tudi za ljudi, os tistih, ki so najbolj glasni, pa ne pade niti cent. Majo pa najbrž boljši avto.
User976338
04. 04. 2013 09.09
-5
Morda se je nanašalo tudi name, čeprav ne vidim nič nesramnega v mojem pisanju. Jaz sem trenutno brezposelna, tako da nimam denarja, da bi komur koli lahko pomagala. Sem pa prostovoljka že 18 let. Sicer pa se strinjam s tabo, Deja, da je stvar posameznika, komu bo pomagal, tudi ne obsojam nikogar, ki je zgornjemu kužku pomagal, še zdaleč ne. Samo sprašujem se, kaj se dogaja v družbi, kjer se raje pomaga živalim kot ljudem. Lizikaa, ravno včeraj sem brala na fb, da imajo v Novem mestu v Qlandii nameščeni dve škatli - v eni društvo zbira hrano za živali, v drugi pa se zbira hrana za določeno družino v stiski. Prostovoljka društva za živali sama je napisala, da se je v slabem mesecu nabralo za 3 vozičke (tolikokrat so morali prazniti svojo škatlo) hrane za živali, za družino pa so bili v škatli samo eni piškoti. Tudi sama je rekla, da jo čudi tako razmerje.
Alexx7
04. 04. 2013 09.22
+22
Zganc, morda je vse to tudi zaradi tega, da si ljudje lahko sami pomagajo, zivali pa so popolnoma odvisne od nas. Sam pomagam in nakazujem redno. Za zivali in tudi za ljudi. A z eno razliko - pri ljudeh se najprej pozanimam, ce so res potrebni pomoci. In verjemi velikokrat sem naletel na ljudi, ki so enostavno bili preleni, da bi se vzdrzevali sami. Takih ne podpiram.
User976338
04. 04. 2013 11.51
-2
Ljudje smo del sistema. In če mu ne slediš, odpadeš - se zapleteš v dolgove in ni šans, da prilezeš ven (če živiš pošteno). Sem že nekje napisala: družena z dvema majhnima otrokoma, kjer je eden od staršev zgubil službo (ne ker ne bi hotel delat, ampak ker je pač kriza), s stanovanjem v najem in vsemi položnicami in hrano - ostane ti nič, ko imaš enkrat dolgove, to pomeni obresti in ni šans, da prilezeš na zeleno vejo. Služb, kot vemo, ni - če jo že dobiš, je velika verjetnost, da boš garal kot črna živina, poleg tega pa ti po možnosti ne bodo plačevali prispevkov, priznali kakšnih pravic itd. In sedaj resno vprašanje: KAKO NAJ SI TAKA DRUŽINA POMAGA? Pa prosim za kakšen konkreten predlog, če ste zmožni tako kritizirat ljudi v stiski.
User238120
04. 04. 2013 12.39
+6
Greš na kmete in pomagaš pri opravilih in tako prihaniš za hrano, ki jo dobiš od kmeta v zameno za delo. Hodiš na brezplačne delavnice, se izobražuješ in izpopolnjuješ svoje znanje, pošiljaš prošnje, varčuješ z energijo, vodo. Obleke se dobi zastonj, ker obstajajo izmenjave. Vse se da se če hoče, je pa res, da je težko. Težko je predvsem za otroke revnih staršev, ker jih stigmatizirajo drugi otroci, kar je posledica potrošnje in kapitalizma. Če nisi v znamkah in če nimaš polne riti vsega, nisi vreden nič. Tvoje razmišljanje je pa za moje pojme tudi zgrešeno. Najbolje, da zdaj samo ljudem pomagamo, ker živali so pa nepotrebne. Ne vem zakaj si jih ljudje potem nabavljajo, če je taka kriza.
Terezinka
04. 04. 2013 13.13
+2
Zato ker so ne odgovorni in ne odgovorni do družbe in pre zahtevni do države ste taki, ki pričakujete, da bo država vse plačala. Strinjam se z avtanazijo od tu dalje pa mora stroške plačati naročnik
User976338
04. 04. 2013 14.58
Vidim, da so me spet zbrisali. Pa se mi ne da še enkrat ponavljat vsega. Tole s kmeti morda zveni kot rešitev, ampak če kaj vem, je to delo na črno, a ni?
User405336
04. 04. 2013 08.35
+39
Lasniku naložit vse stroške, pa še kazen zraven, saj se tako ne dela, ali pa psa oddat dobrim ljudem, če zanj ne moreš skrbeti. Lasnika pa bi jaz porinla pod avto, potem pa odpeljala domov pa crka vaj.
User980727
04. 04. 2013 09.14
+3
falotka12345
04. 04. 2013 09.30
+7
Ja hišo mu zarudbiti ga deložirat če nebo plačal,..uboga žival!!
User980727
04. 04. 2013 08.21
+29
Rad bi osebno spoznal lastnika psa. Ne bi se mu dobro godilo,zagotovo!!!!!!
heavyd
04. 04. 2013 08.11
-31
A ne bi ljudje raje dali denar za Anžeta in Eneja!?!?
User420242
04. 04. 2013 08.32
+22
To vprašanje naslovi še na kopico zavarovalnic, ki nam molzejo keš za zdravstvene storitve in si bašejo lastne žepe z izplačevanjem nagrad, namesto da bi take dobičke namenili za razno razne Anžete in Eneje katerim to tudi pripada.!!!!!!!
User677502
04. 04. 2013 08.46
+12
...koliko si pa nakazal?...al sam gobezdaš?
anittka
04. 04. 2013 09.19
+9
tudi psiček nas potrebuje! tvoja glasnost pa pomeni, da si že veliko nakazal za otroka?