Slovenija

Renejevi starši bodo tožili, ZZZS: bolniki ne morejo sami izbirati, kje se bodo zdravili

Ljubljana, 02. 08. 2014 18.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Starši dveletnega Reneja Talića, ki po operaciji uspešno okreva v ZDA, bodo proti Zavodu za zdravstveno zavarovanje vložili tožbo, ker so jim že drugič zavrnili prošnjo za kritje stroškov za malčkovo zdravljenje v tujini.

 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (232)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sky100
05. 08. 2014 13.17
+2
Ko poslušam zgodbe iz medijev o Reneju se mi poraja mnogo vprašanj in tudi dvomov v zvezi z zgodbo, ki odmeva v medijih. Mati Amela se z odločitvijo slovenskih zdravnikov na ortopedski kliniki, da otroku amputirajo del stopala zaradi prirojene okvare ni strinjala, kar ima seveda tudi vso pravico in svojemu otroku poišče boljši način zdravljenja. Zato se je na lastno inciativo, kar je tudi njena pravica, odločila poiskati drugo mnenje v tujini. Do tukaj vse lepo in prav. Začne se pa mi porajati vrašanje, zakaj se je Amela direktno obrnila na dr. Paleya v ZDA, zakaj ni poiskala drugega mnenja pri uglednih zdravnikih v državah Evrope (npr. Švica, Avstrija, Nemčija, Velika Britanija itd), ki tudi veljajo za dobre zdravnike, čeprav se je v medijih med drugim tudi objavljalo, da je iskala druga zdravniška mnenja. Tukaj je sedaj moje vprašanje: ali je ona sploh iskala tudi mnenja pri zdravnikih v drugih državah Evrope, kjer bi bili stroški zdravljenja morda nižji kot v ZDA in metoda zdravljenja primerljiva z dr. Paleyevo. Ali je možno, da tudi zdravnikom iz sosednjih držav ne zaupa, tako, kot očitno ne zaupa slovenskim zdravnikom in so zato na portalih na račun njene zgodbe množične polemike o nedelovanju slovenskega zdravstvenega sistema. Ne trdim, da slovensko zdravstvo nima anomalij, vendar gospa pozablja, da, če bi mogoče živela v Ameriki, kamor je odpeljala sina na zdravljenje in bila med tistimi, ki nimajo zdravstvenega zavarovanja in teh je v Ameriki veliko, ne bil njen otrok deležen niti osnovne zdravstvene oskrbe, kaj šele nadstandardnega zdravljenja. V našem zdravstvenem sistemu je zaenkrat veliki večini državljanov še omogočena vsaj osnovna zdravstvena pravica, če ne drugače preko socialnih tranfserjev (s tem mislim na brezposelne osebe, ki so zavaraovane kot občani). Je možno, da je drugo zdravstveno mnenje poiskala pri zdravnikih v Evropi, a so ji ponudili enak način zdravljenja kot slovenski zdravniki, ki metodo dr. Paleya ne izzvajajo, ker le-ta ni preverjena. Na podlagi česa je prepričana, da je dr. Paleyeva metoda načina zdravljenja res učinkovita in bo rezultat zdravljenja boljši kot bi bil, če bi del stopala amputirali in otroku prihranili veliko mučnih operacij in dolgotrajno zdravljenje. To ve samo medicinska stroka, mi laiki o tem lahko samo ugibamo. Pokazal bo čas. Ne rečem, da so ji naši zdravniki ponudili vse možnosti zdravljenja, kar bi ji lahko, vendar, če je z zgodbo prišla v medije, da bi izkazala nestrinjanje z načinom operacije, bi lahko s pritiskom medijev počakala na razplet zgodbe, ne da je preko naših zdravnikov in ZZZS šla na zdravljenje v tujino k dr. Paleyu preko zbranih donacij. Pravico ima do zbiranja donacij, vendar ni pošteno, da sedaj toži ZZZS za povračilo stroškov zdravljenja. Če ne zaupaš oz. se ne strinjaš z zdravljenjem v Sloveniji, imaš pravico do zdravljenja v tujini na lastne stroške, ne pa da potem, zahtevaš povrnitev stroškov zdravljenja od ZZZS, kljub temu, da si že zbral denar od donacij. Natolcevanje je tudi, da Amela verjame, da bo njen otrok bodoči nogometaš, kar je malo verjetno, glede na to, da bo prestal veliko operacij in če tudi bo po vsem tem, kar bo deček mogel prestati in bo zdravljenje uspešno zaključeno, noga ne bo taka kot, če bi bila zdrava, kakor tudi dejstvo, da bo višek denarja namenila v dobrodelne namene. Nedopustno je, da bi dvakrat prejela denar, kajti ta denar, ki je v malhi ZZZS, je denar vseh državljanov in tudi tistih, ki so že predhodno prostovoljno prispevali za poseg. Ali je v tej malhi tudi zdravstveni prispevek gospe Amele ali ji je le-ta izplačan iz socialnih transferjev, če se opiram na članek novinarke Dela, ki namenja par besed tudi o zavarovanju omenjene, ve le ona sama. O sebno nimam nič proti gospe Ameli in njeni nacionalni pripadnosti, da ne bo kdo mislil, enako bi veljalo, če bi to bila npr. gospa Novak in bi šlo za njenega sina ali hčer. Dejstvo je, da naš ZZZS krije določeno košarico zdravstvenih pravic, ostalo si mora plačati vsak sam. D
Vulje
05. 08. 2014 00.48
+3
Problem je samo v tem da ni otrok od koga ki je na višjem položaju...Pol bi vse šlo po maslu.. sedaj pa bo plačala se odvetniške storitve...
binmister
03. 08. 2014 17.19
-2
Saj sodišče bo naredilo v prid ZZZS 100%
dannyer
03. 08. 2014 18.56
+5
saj druge izbire nima ni se držala postopka če pa spremenijo kriterij . bi pa bilo to diskriminatorsko do drugih ljudi . take blamaže si pa ne bi smeli privoščiti . pravila so za vse enaka .
Domen Dolenc 1
03. 08. 2014 14.02
+3
Sram naj jih bo tele zzzs! Jo preplacujejo zdravila katerih denar roma nazaj v njihove zepe je vse oj... Ce zbolim, se grem magari v avstralijo zdravit, ne pa da bi mi tukaj posekali vse ude! Zakon je pa na sreco na nasi strani!
dannyer
03. 08. 2014 13.31
+6
zdravstvo mora gledati ,da vsem nudi najboljše pogoje s tistim denarjem ,ki ga ima . brez izjem . če nisi zadovoljen pa obstaja še višji razred ,ki je samo plačniki tam si hitreje operiran . zaradi tega ker nekateri operirajo samo bogate recimo v tujini. tam ti dajo vse metode za eno reč na planetu tako poskusne kot preizkušene . z najdražjimi aparati . seveda če si milijonar si to lahko privoščiš super ugodno zdravljenje z luksuzom . + da zasebniki še napihnejo storitve . tako kot v zda , švici ,nemčiji ,angliji itd. če imaš denar lahko v zahodu dobiš vse. še posebej v zda . tam je res vse na prodaj. MED TEM KO MORAJO NAPI ZDRAVNIKI GLEDATI DA DOBIJO PACIENTI NAJBOLJŠO PRESKUŠENO METOD Z DENARJEM ,KI GA IMAMO . Pri primeru Reneja je mati prekinila zdravljenje . če ti prekineš zdravljenje se odpoveduješ . v zda če si kritičen pa rečeš da se odpoveduješ zdravljenju se te pravno ne smejo dotakniti .podpišeš dokument .ali hočeš ,da uporabimo vsa sredstva ,da te ohranimo pri življenju ali ne . ko pa prekineš zdravljenje je zdravljenje končano . NI ZAHTEVA 2 MNENJE , NI KOMUNICIRALA , TAKOJ KO JE ZDRAVNIK DAL PREDLOG JE PREKINILA STIKE NA MESTU ,DA BI PROBAL A NAREDITI DIALOG ZA NEKAJ DRUGEGA . DA BI JI POVEDAL ČE ŠE KAJ OBSTAJA KAKŠNA MOŽNOST ITD . NE TEGA NI BILO . SEDAJ PA ZAHTEVA NEKAJ KAR JI NE PREPADA TO JE NEMORALNO IN NE ETIČNO DEJANJE MATERE .pravila so za vse enaka .
e123
03. 08. 2014 14.56
+0
strelkas
03. 08. 2014 17.40
+4
Dobila je več drugih mnenj, kar je bilo tudi objavljeno. Samoplačniško, saj ZZZS ne krije drugega mnenja. POglejte si prispevke za nazaj.
dannyer
03. 08. 2014 18.57
-4
mati ni dala pobude za 2 mnenja . od zdravnikov .
dannyer
03. 08. 2014 13.16
+12
Mama ni sprožila postopek za 2 mnenje . prekinila je zdravljenje in šla kot samo plačnik v tujino . v tem kontekstu ji ne pripada niti 1 evro. pravila so za vse enaka . ona ni izjema pa čeprav prihaja iz druge države. ona je na lasno pest brez denarja prijavila otroka na neko operacijo .potem pa prosila za denar . to je enako kot da bi šel kupiti avto brez denarja . ??? zgodba se tukaj konča denar ji ne pripada . saj ni upoštevala vse postopke, ki bi jih morala .pravila so pa za vse enaka .
sky100
03. 08. 2014 12.38
+0
Se še spomnite fantka, ki se je rodil s hudo deformacijo nog, kolkov in stopal. Slovenski zdravniki so mu želeli amputirati nogice tik pod kolenom, a se starši niso s tem strinjali in dečka prav tako z doniranim denarjem operirali v tujini. Podobna zgodba Amelini, le da se starši tega otroka niso iskali tako velike medijske pozornosti, kot jo išče gospa Amela, razen tega da je zgodba prišla v medije, kar je prav in da so ljudje donirali in s tem pomagali dečku. Za ste starše je bila po operaciji zgodba zaključena. Kdo ve, ali Amela išče še več medijske pozornosti ali se želi okoristiti na račun dobrodelnih ljudi ter istočasno od države.
omega _v6
03. 08. 2014 12.45
+13
happy fruits Ti lahko mlatiš prazno slamo ker ne gre za tvojega otroka!! Mislim,da si pozabil,da so naši zdravniki hoteli fantku odrezati nogo kar bi bilo za njih najbolj enostavno!! Sedaj so zdravniki iz tujine dokazali,da se je dalo nogo pozdraviti zavarovalnica pa noče plačati saj ne gre za otroka vplivnih staršev ampak za otroka navadnih državljanov!!
dannyer
03. 08. 2014 12.50
+0
prvič mu niso hoteli odrezati noge ampak del stopala . drugič to je vila šele prava operacija . to pa ne pomeni ,da je uspešna . v zdravstvu se mora misliti racionalno ker bo drugače denarja zmanjkalo . zdravniki nočejo tvegati za posege ki so ponavadi 50-50 ali manj saj statistično pomeni več stroški ter slab rezultat . tukaj ni šlo za izi . ampak logično razmišljanje. enih ne logičnost drugih .
sky100
03. 08. 2014 12.50
-4
Omega v6, zdravniki so predlagali amputacijo dela stopala, ne cele noge, kar je velika razlika. Nikjer pa ne piše, da bo dr. Paley-va operacija uspešnejša od te, ki so jo naši zdravniki predlagali. Pokazal bo čas. Fantku pa želim vse dobro.
omega _v6
03. 08. 2014 12.58
+6
happy fruits Seveda to vbi bilo najceneje!! Nikjer pa tudi ne piše,da bi bilo dovolj odrezati le del stopala!! V veliko primerih se potem odreže še več!! Kakor koli to sramoto Slovenskega zdravstva bi morala zavarovalnica pokriti ne da kuje dobičke na račun zavarovancev in z tem ne bi še naprej delala sramote zdravnikom in z tem metala slabo luč na zdravnike saj jih je velika večina zelo sposobnih in uspešnih!!
dannyer
03. 08. 2014 12.59
+0
dannyer
03. 08. 2014 13.01
+2
lahko plačuje tolik kolikor ima sredstev . ne nujnih operacij ali nad standardne so plačljive . pomembne so plačane od skupne vreče . v nasprotnem primeru bo nekdo deležen zaradi ne nujnih posegov 20 operacij za druge pa denarja ne bo .
omega _v6
03. 08. 2014 13.06
+5
dannyer Kaj hočeš z tem povedati?? Mogoče to,da je nakomu najceneje odrezati nogo ali del nje?? Seveda imaš prav je najceneje in najlažje vse dokler ni TVOJA noga na vrsti poptem bi pa verjetno spremenil pravila!!"
dannyer
03. 08. 2014 13.12
+2
toliko kolikor je denarja toliko je muzike . zdravniki zberejo statistično naj boljši posek v katerem je volk sit koza pa cela . če pa hočeš kaj več ko je nenormalno dražje . no poli si pa sam plačaj . samo problem je ,da je mam stopila ven iz postopka ni zahtevala 2 mnenje . ter šla kot samo plačnik . po tej logiki lahko zahtevaš najboljše kar lahko denar kupi . ZZZS mora pa gledati da bodo vsi oskrbljeni . vse nujne operacije , delno ne nujne , zdravila itd . to pa stane .
dannyer
03. 08. 2014 13.18
+3
sicer zdravstvo nudi naj boljše preizkušene metode . nikjer v tujini zdravstvo ne plača operacij ki niso kredibilne , operacije ki so poskusne , operacije ,ki niso več kot 50% uspešne zdravstvo se posodablja . uporablja pa metode ,ki so več kot 85 uspešne
dannyer
03. 08. 2014 13.25
+1
zdravstvo mora gledati ,da vsem nudi najboljše pogoje s tistim denarjem ,ki ga ima . brez izjem . če nisi zadovoljen pa obstaja še višji razred ,ki je samo plačniki tam si hitreje operiran . zaradi tega ker nekateri operirajo samo bogate recimo v tujini. tam ti dajo vse metode za eno reč na planetu tako poskusne kot preizkušene . z najdražjimi aparati . seveda če si milijonar si to lahko privoščiš super ugodno zdravljenje z luksuzom . + da zasebniki še napihnejo storitve . tako kot v zda , švici ,nemčiji ,angliji itd. če imaš denar lahko v zahodu dobiš vse. še posebej v zda . tam je res vse na prodaj. MED TEM KO MORAJO NAPI ZDRAVNIKI GLEDATI DA DOBIJO PACIENTI NAJBOLJŠO PRESKUŠENO METOD Z DENARJEM ,KI GA IMAMO .
strelkas
03. 08. 2014 17.42
+2
Dannyer sram vas je lahko za podpihovanje sovraštva in vseh laži, ki jih navajate.
dannyer
03. 08. 2014 18.57
-1
sovraštvo pa laži ti podpihuješ in sram je lahko tebe . mene bi bilo če bi lagal podpiral sramoto itd
dannyer
03. 08. 2014 12.37
+9
Mati je sama prekinila zdravljenje in si s tem zapečatila usodo .konec debate . Ta medijski rompompom mi pa gre že na živce . Denar ji ne prepada saj je prekinila zdravljenje ni se držala pravi , ki so enaka za vse . Dodatno mnenje , pogovori možnosti . Zdravniki so ji povedali za eno možnost . če bi jim dala čas bi se sigurno pozanimali še za kakšno drugo . ne pa ,da je šla na svojo pest iskati neko možnost k nekomu, ki ni niti priznan ,ki nima člankov . Na neko poskusno operacijo, ki no nobena ZZZS v EU ne krije???? na svojo pest je prijavila otroka mimo ZZZS postopkov. brez denarja ter manipulirala javnost s čustvi in lažjo. SRAM JO NAJ BO NAVADNA IZKORIŠČEVALKA JE . PRAVILA KI VELJAJO ZA VSE VELJAJO TUDI ZA NJO PA ČEPRAV SE PIŠE NA IĆ. ona ni nad ostalimi . Če bi se zgodil čudež in bi dobila ne zaslužen denar nazaj . bomo protestiral in to v večjem število zaradi diskriminacije ,nestrpnosti in ne enakopravnosti . Če bi se to zgodilo bodo vsi tisti, ki imajo denar lahko zahtevali stroške nazaj . kar je ne moralno .postopki so jasni v vseh državah v EUju . to kar se sedaj manipulira je pa višek .
vzdev
03. 08. 2014 12.45
+10
Samo je problem če ZZZS sploh ni iskala drugega menja dokler se niso vmešali novinarji.
dannyer
03. 08. 2014 12.51
+4
PRVIČ TI IŠČEŠ OZ SPROŽIŠ ZAHTEVO O DRUGEM MNENJU IN NE ZZZS .ona je šla iz postopka ven in je postala samo plačnik . kar pomeni da ji ne pripada po nobeni logiki in zakonodaji denar .
Darko32
03. 08. 2014 14.01
-6
dannyer NE zavajaj. Drugega mnenja v Slveoniji nesmeš dobiti, ker so ga minirali skorumpirani zdravniki. Se spomijaš nekaj let nazaj ko so minirali skorumpirani zdravniki drugo mnenje. ZAto prosim, da ne zavajaj. To ti lahko povem iz prve roke, ko smo preverjali ali še obstaja podjetje, k ise ukvarja izključno z pridobivanjem drugih mnenj. ŽAl je podjetje bilo uničeno in naj ti pove KUŠTRIN zakaj ga ni več.
dannyer
03. 08. 2014 18.43
+1
darko zavajaš ti . drugo mnenje je tvoja pravica in obveza če se ne strinjaš z diagnozo ali načinom zdravljenja . tega ni zahtevala še več zdravljenje je prekinila .
Pantokrator
03. 08. 2014 12.31
+10
Mamca malega Muhammeda je bila zdravstveno zavarovana v Italiji, potem se pa prijavi v Sloveniji in .......
Peach.ess
03. 08. 2014 12.37
-4
In kaj? Dosti ljudi iz primorske dela v it ker tukaj ne dobijo sluzbe...
polarmodel
03. 08. 2014 13.51
+10
peach.ess: spet zavajanje. kdor hoče koristiti storitve slovenskega zdravstva, mora plačevati slovenskemu zdravstvu. če pa poleg tega še italijanskemu, pa je to njegova osebna stvar. ali pa se ti zavzemaš za to, da plačujejo italijanskemu zdravstvu, koristijo pa slovenskega. TO NI PRAVIČNO!!!
dannyer
03. 08. 2014 12.26
+8
pravila so za vse enaka . kar brez denarja je šla prijaviti otroka mimo vseh pogojev nato pa igrala z čustvi ljudi . ter lagal tako kot mediji ter nekateri klukci kao da bi odrezali če v sklepu so rekli obrezali del stopala in ne noge lepo je manipulirati javnost sedaj pa zahteva nekaj kar ji ne pripada . to je enako kot da bi si zakon vzel v svoje roke . to je enako kot da greš kupiti avto brez denarje . pa še veš ne ali si kreditno sposoben .????
omega _v6
03. 08. 2014 12.49
+3
Ja pravila naj bi bila za vse enaka vendar ne pozabi,da so naši zdravniki hoteli fantku nogo odrezati kar bi bilo najceneje v tujini so mu pa nogo rešili !! Mar to ni razlika??
dannyer
03. 08. 2014 13.06
+1
PRVIČ ČE SI NE PISMEN POJDI V OŠ . NISO MU HOTELI ODREZATI NOGE AMPAK DEL STOPALA . IN JE ZDRAVNIKI DELAJO PO PRAVILU LOGIKE KAR JE NAJ BOLJŠE ZA PACIENTA TER ZA BLAGAJNO NE MOREŠ ZA NE NUJNE POSEGE ZAPRAVLJATI 500,000 EVROV POTEM PA ZA DRUGE DENAR NI . CELO TA OPERACIJA IMA MALO MOŽNOSTI ZA USPEH . TA METODA NI PREIZKUŠENA ŠE 500 PACIENTOV JO NI IMELO . MED TEM KO METODE KATERE SO NAJ BOLJŠE IMAJO ZA SEBOJ VEČ 100,000 PRIMEROV IN JE V NAJ MANJ 90% USPEŠNA . MED TEM KO NJEGOVE METODA ŠE NIMA KILOMETRINE .IN JE TAKO POSKUSNA . PREVEČ DRAGA KER PAČ JE ZDRAVSTVO V ZDA DRAGO .TAM ŠTEJE DOLAR IN NE ŽIVLJENJE.
dannyer
03. 08. 2014 13.07
-4
OMEGA V6 nauči se razliko med nogo in delom stopale pa bo . pa še postopke . ti moraš zahtevati 2 mnenje in ne sv peter .
Darko32
03. 08. 2014 14.05
+4
dannyer ne zavajaj in povej zakaj so hoteli rezati v SLvoeniji. Tukaj je najcenejše nekaqj odrezati in izgovor iskati v prirojeni napaki. Tukaj je lep primer kako zdravniki zavajate. POtem pa povej zakaj zdravniki ne pišejo poročil če delajo privat ambulantah in naredijo napako v svojem delu. To je samo zato, da prikrivajo malomarno delo. Se vidi, da je v zdravstvu korupcija presegla vse mere dobrega okusa. OMEGA ti je povedal dejstvo in ti zagovarjaš pokvarjene zdravnike. ZAto nehaj flancati. Ljudje celo pravijo, da je v Slvoeniji še več priemrov podobnih temu.
dannyer
03. 08. 2014 18.46
-1
darko tak ti kot omega nimata vseh pik imamo metodo ki je več kot 95% uspešna proti neki . metodi ki nima niti 25% haloooooooooo. zdravstvo mora militi logično , darko da bo volk sit in koza cela . ne pa za ene luksuz za druge pa nič saj slovenija nima 1000 milijard za zdravstvo .lahko pa gre v svojo domovino
Alteist
03. 08. 2014 12.22
+4
Tožbe so moderna reč. Od žrtve do zajedalca.
artus
03. 08. 2014 11.52
+7
ZZZS se postavlja v vlogo vesoljnega razsodnika. Fuj to!
Rosvitaja
03. 08. 2014 12.11
+0
družina,pač nima vse urejeno,kot je treba,zato smo jim nakazali,za zdravljenje..Mal se,pa že izseljuje
kr--en
03. 08. 2014 11.36
+0
Nekdo bo moral biti tisti, ki bo povedal kaj pravzaprav krije zavarovanje. Trenutno zavarovanje teoretično vsem krije vse. V praksi pa je seveda drugače. Navaditi se bomo morali, da bo podobno žalostnih primerov še več. Količina denarja je omejena.
binmister
03. 08. 2014 11.40
+9
kr-en,,,,,,,, a smo mi državljani krivi za omejitev denarja ? smo mi naredili izgube ? smo mi razpolagali z denarjem ?smo mi naročevali operacijske mize ?
caspera1
03. 08. 2014 11.41
+7
Se strinjam. Je pa treba poiskat pacientu najbolj ustrezno zdravljenje ne glede na to, kdo si in čigav si.
kr--en
03. 08. 2014 11.50
-2
Misterbin, sploh ni pomembno kdo je kriv. Takšno je realno stanje. Denarja nikoli ne bo dovolj za vse.
binmister
03. 08. 2014 11.56
+1
kr--en -------- Ti nimaš pojma in ne veš kako je bilo za Jugoslavije .V zdravstvo je bilo stalno dovolj denarja brezi primanjkljajev tudi dopolnilnega zavarovanja nismo imeli .Ti ne govori da nikoli ne bo dovolj denarja .Naj nehajo krasti in odpirat privat ambulante in bo denarja dovolj
kiboko
03. 08. 2014 12.07
+8
Denarja je več kot dovolj, samo vse kar privarčujejo razdelijo za podkupnine, zato tako pritiskajo.
kr--en
03. 08. 2014 12.22
-1
caspera1
03. 08. 2014 11.27
+12
Jaz večinoma zagovarjam zdravnike, tokrat jim pa ne dam prav. Sem laik, vendar pa je bil to zelo odmeven primer in vsa Slovenija je vedela, kdaj in kje jim je ponujena operacija. Če me spomini ne vara, precej cenejša kot prva opcija. Povsod je bilo objavljeno, kdaj odpotujejo, oni jim pa gredo naslednji dan poslat vabilo na pregled? To je vse preračunano ravno zaradi izogibu povračila stroškov.
kiboko
03. 08. 2014 12.09
+5
Res je, država se obnaša prevarantsko, kar je nedopustno. Zakaj potem vse ne privatiziramo?
Repinclpatatis
03. 08. 2014 11.27
-2
NORMALNO NAJ PLAČA, Saj je človek zavarovan, da si iz tega naslova financira zdravje . Neglede je naš ali kdorkoli, če je plačano in zavarovanje urejeno, kot biti mora, PRAVICE VSEM ENAKE !!!!
Rosvitaja
03. 08. 2014 12.16
-1
anja123,saj smo nabrali denar za zdravljenje,al ti nisi nč prispevala..mal se morjo tud sami starši potrudit
vzdev
03. 08. 2014 12.30
+5
dannyer pa ti sploh veš, da zdravniki v Sloveniji sploh niso iskali drugega mnenja dokler se niso vmešali novinarji. Kaj niso že pri tem bile kratene pravice Reneja? Zdravniki so takoj predlagali rezanje noge.
dannyer
03. 08. 2014 12.53
+1
drugo mnenje ni iskala mama otroka in ne ZZZS , ali zdravniki zdravniki se tako ali tako sami srečajo poklepetajo za mnenje med seboj. tvoja naloga je da zahtevaš 2 mnenje . in ne drugih . zakon je jasen ona tega ni zahtevala in nehaj manipulirati .
Klotilda H
03. 08. 2014 11.14
+12
pri temu primeru se vsi akterji še vedno izogibajo jasnemu odgovoru: ali naj to slovensko zdravstvo plača? temu vprašanju laiki ne znamo odgovoriti, vendar je potrebno vedeti, da mora biti zdravstveni sistem do vseh državljanov enakopraven. če s storitvijo, ki jo nudi slovensko zdravstvo nismo zadovoljni, potem imamo pravico iskati boljšo možnost kjerkoli na svetu in zdravstvena blagajna bo to morala plačati. torej k bistvu problema: PRAVICE MORAJO BITI ZA VSE ALI ZA NOBENEGA! IN IZJEM NE SME BITI!
kiboko
03. 08. 2014 12.10
-9
Bolezni so individualne, ne splošne. Amputacija ni zdravljenje. Kam pa to pelje ... ali bo tudi plačan pogreb postal "zdravljenje" za rak?
polarmodel
03. 08. 2014 13.56
+12
pred zakonom smo vsi enakopravni. in če za enega velja neka pravica, potem mora za vse. ali pa za nikogar. NE SME BITI IZJEM!
dannyer
03. 08. 2014 18.47
+7
amputacija je način zdravljenje . pri določenih problemih . kot so gangrena , diabetes , poškodbe , itd
vzdev
03. 08. 2014 11.09
+11
Ne razumem tistih, ki podpirate zdravnike. Zdravniki so za to, da povejo vse možnosti zdravljenja. Tukaj pa zdravnik ni naredil tega. On je samo za zdravljenje omenil rezanje noge. Sploh ni omenil drugih možnosti. Tako, da bi na mestu staršev tožil tudi zdravnika. Ker če starša nebi poiskala alternative (ki bi jo moral omeniti tudi zdravnik) bi bil Rene že sedaj brez noge. Prav tako pa imajo čisto pravico tožiti ZZZS, ker jim niso omogočili vsega, kar jim pripada. To ne pomeni, da morajo sedaj plačati operacijo v tujini, temveč morajo dobiti odškodnino, ker se ZZZS sploh ni potrudil poiskati drugo mnenje dokler se niso vmešali novinarji. To pomeni, da v primeru, da nebi starša objavila zgodbe Rene sploh nebi dobil drugega mnenja v tujini (v tem primeru Dunaj). Prav tako pa je sramotno od ZZZS, da so za mnenje v tujini izbrali datum, ki je bil dva dni pred napovedano operacijo. Vsi so vedeli, da se Rene že pripravlja za operacijo. Tako, da ravnanje ZZZS je sramotno in upam, da starša dobita vsaj odškodnino za njihovo ravnanje, če ne dobijo vrenjih stroškov operacije.
kiboko
03. 08. 2014 12.11
-3
Zdravnike podpirajo tisti, ki razmišljajo etnično. To je zgolj izgovor.
sky100
03. 08. 2014 11.05
+2
Verjamem, da mama Amela želi za svojemu otroku najboljši rezultat zdravljenja, tako, kot vsak starš, ki bi se znašel v podrobni situaciji. Vendar se sprašujem, kaj pa, če se bo pri dolgotrajnem zdravljenju kaj zapletlo v smislu komplikacij po operacijah itd. in bo denarja za zdravljenje zmanjkalo, takrat pa bodo naši zdravniki dobri za reševanje zapletov. Mama Amela je lahko vesela, da je z donacijami dobrih ljudi, lahko odpeljala fantka na zdravljenje v tujino, ne pa da zdaj zahteva še povračilo s strani ZZZS.
kiboko
03. 08. 2014 12.14
+6
Naši zdravniki tega ne zdravijo, zato so amputacijo razglasili za "zdravljenje", da ne bi bilo treba plačati zdravljenja v tujini. Vse skupaj je birokratsko sprenevedanje, domačih zdravnikov ne zanima pacient, zanima jih zdravstvena blagajna. Če pa pride do zapletov, iskreno upam, da bodo opravili svoje delo ... drugače bi jih bilo treba nagnati.
Peach.ess
03. 08. 2014 10.52
+11
Ne stekam kaj imate vsi proti temu da se Rene pise na ic.. In kaj ce bi biu Novak? A pol pa bi vam blo okej?! In me prau zanima koliko od vas si je izbiralo priimek ob rojstvu?!
kiboko
03. 08. 2014 12.15
+1
pat77
03. 08. 2014 16.04
-1
binmister
03. 08. 2014 10.41
+10
Vsi ki ste na strani zdravnikov nimate prav .Za kaj niso prej predlagali zdravniki da so druge možnosti za rešitev noge ? Čestitke mamici in želje malemu da čimprej ozdravi in da se dokaže da so naši opevani zdravniki bili v veliki zmoti .