Slovenija

Radarji: Od treh eden pokvarjen

Ljubljana, 29. 02. 2008 20.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tanja Volmut
Komentarji
20

Radarjev se vozniki bolj bojijo kot visokih kazni, vendar jih je pri nas premalo. Policija hitrostnega rekorderja noče izdati.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (20)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

afnasi@email.si
03. 03. 2008 18.37
izbruh; Kaj se dogaja z avtomobilom, telesom, notranjimi organi pri trku nas verjetno večina tu ve. Je pa pohvalno, da o tem govoriš otrokom. Zelo pohvalno! Ampak vsi tudi vemo, da če hočemo kam prit se moramo tudi premikat. In ker je tempo življenja vse večji, se bomo premikali vse hitreje...Hitrosti se torej ne moremo izogniti. Lahko pa poskrbimo, da se bomo varno premikali. In tu lahko največ naredimo ravno mi sami; -opazujmo promet okoli sebe, vozimo obzirno, neagresivno
coms
03. 03. 2008 17.10
A radar pokvarjen? A ste gledali fr.film TAXI 4, podoben primer se je naredil pri nas - ja en super avto se je peljal skoraj prehitro skozi in so se številke obrnile. Hahaha.
Tonček Balonček
03. 03. 2008 09.10
Pri nas bi morali že zdavnaj napraviti avtodrom, ne pa da se afnamo s temi štadioni, ki jih baje nujno potrebujemo, v Ljubljani bomo zdaj imeli tri, od tega dva nova. Na teh dirkališčih bi ljudje lahko preizkušali svoje avtomobile, saj jih večina sploh nima pojma, kako njihov avto reagira pri ostih zaviranjih, zavijanjih, kakšen je občutek pri energičnem zaviranju z vsemi možnimi ABS-i in ostalimi čudesi, kako je pri 200 na uro itd., ne pa da to doživljajo prvič ob priliki kritičnih trenutkov na cestah! Zakaj ni politične volje za takšno investicijo, ne vem, gotovo bi bilo več obiska kot na štadionih, res pa je, da bi bili politiki prikrajšani za sončenje na VIP tribuni...
Tonček Balonček
03. 03. 2008 09.05
Kakšna sila naraška z kvadratom razdalje, katere? Verjetno imaš v mislih gibalno količino, najverjetneje pa kinetično energijo, mvekvadratpolovic? Razni dvotonski kvaziterenci se tu najbolj "izkažejo", ko se zaletiš vanje, je skoraj tako, kot bi treščil v drevo!
izbruh@gmail.com
03. 03. 2008 08.45
Pri 10 km/h sunkovito zavri, pa boš videl, kaj je hitrost. Jaz sem tako otrokoma demostriral, zakaj moramo biti vedno in pravilno pripeti in mislim da jima je popolnoma jasno, zakaj varnostni pasovi. Ker pa sila narašča s kvadratom razdalje, pomeni vsak km/h opazno večjo silo. Te sodobne zverine ti dajo občutek varnosti tudi pri 200 km/h. In tudi so varne, dokler se samo voziš. Če pa pride do kakršnekoli nepričakovane situacije, je treba pa krotiti eno ogromno vztrajnost, sile pojemkov so enormne, vozilo zelo težko ostane obvladljivo, ipd. Treba je samo izračunat, s katerega nadstropja moraš skočit, da priletiš na tla s 50 km/h in ti bo hitro jasno, kaj ta hitrost v resnici fizikalno pomeni, če z njo zadaneš otroka ali se zaletiš v oviro. Nina Jerančič npr. vozi Fiesto diesel in vozi po predpisih. Pravi, da svoj adrenalin sprosti na dirkališču, na cesti se pa obnaša odgovorno. Če bi se tako obnašali vsi zafrustrirančki, ki se nimajo pokazat z ničemer drugim kot s tiščanjem plina, bi bilo gotovo 5 krat manj žrtev kot jih je.
afnasi@email.si
02. 03. 2008 17.11
nintendo64; Že dolgo marsikje na dolgo in široko razpravljamo in palamudimo o vsem tem, da hitrost ni glavni razlog nesreč in podobno, ti pa to tako lepo poveš z enim samim stavkom: 'Neprilagojena hitrost ne more biti vzrok, ampak le posledica. :-)
nintendo64@email.si
01. 03. 2008 20.55
jaz.sem.kdorkolihočem.vedno: v skoraj vseh evropskih državah so stacionarni radarji označeni. afnasi: se strinjam, da pri nas ni prave statistike. Neprilagojena hitrost ne more biti vzrok, ampak le posledica in tega se v zahodni Evropi zavedajo. Ni čudno, da je v Nemčiji za večino nesreč kot vzrok uporaba mobitela med vožnjo. Če zletiš z ovinka, ker si uporabljal mobitel, ne more biti glavni vzrok neprilagojena hitrost, kar policija napiše pri nas, ampak uporaba mobitela. Ampak s tem se pri nas nihče ne ukvarja.
sosed9@gmail.com
01. 03. 2008 15.23
ewo jest pošten priznam da hitr vozm po cestah mislim AC, in se trudm bit neobjesten sam vcasih vidm take primere voznje da te glava boli. Lohk postavjo 50 radarjev sam ce ni v glavah ljudi poštiman nimaš kej dost koristi opd njih. Prometna varnost?? hja to je pa druga tema k jo pa v sloveniji noben ne raziskujue. Vedno je samo prehitra vožnja pa alkohol. Mal se nej vprašajo kašne ceste mamo, mah sej je brezveze ;I lp vsem
TheBull
01. 03. 2008 14.44
Tudi jaz se popolnoma strinjam z afnasijem itak usak slovenec ve za ne tu za prometno varnost ampak na fin način čim več denarja pobrati ljudem in spet se bodo oglasili tisti ki bodo rekli pa vozi 130 km/h po avtocesti pri nas se še 100 km/h ni varno voziti zaradi cepcev ki ne gledajo okoli sebe in imaš primere ko se vključi avtomobil na vozni pas z 60 km/h kaj v takem primeru ko prletiš 130 in zaviraš na polno tukaj radar nima kaj naredi bolj varno moje mnenje je da tudi če se pelješ 180 ne povzročiš nobene panike ker je nekako avto bolj temu prilagojen! Seveda naša policija se pa vozi na okoli s formulami in je prov vesel če kaj pokasira!
afnasi@email.si
01. 03. 2008 13.43
nintendo64; Če že radarji, potem res tam, kjer je to upravičeno. V Italiji sem že pred leti videl zanimivo rešitev. Tam, kjer gre gost promet skozi naselje, so na uvozu v naselje postavljeni semaforji. Kar na ravni cesti. Gorijo vedno zeleno, razen če prekoračiš hitrost. Takrat se prižge rdeča, se ustaviš, po nekaj sekundah pa je spet zelena. Če ne ustaviš in prevoziš rdečo, te pač slikajo in potem kaznujejo. Tako realno umirjajo promet. Drugače pa radarji, preverjanje hitrosti nimajo nekega varnostnega efekta. Zato je prav smešno, kakšno pozornost prometno ministrstvo posveča temu. Raje bi se problema lotili na pravem koncu in ne imeli več ljudi za norca. Saj zdaj pa že res velika večina Slovencev ve, da to ni to... Tu in tam se pa res najde še kdo, ki verjame neki amaterski 'statistiki', ki za najpogostejši razlog nesreč navaja hitrost, alkohol in nepravilna stran vožnje. Ljudje, prave statistike, ki bi natančno analizirala vzroke prometnih nesreč v Sloveniji sploh nimamo. Torej to, kar bi najbolj potrebovali, nimamo! Ker le če poznaš vzroke, jih potem lahko tudi odpraviš... V tujini takšne raziskave so, zato imajo tudi rezultate. In dokler bo država zavajala ljudi z eno posplošeno, nestrokovno 'statistiko', s tem pa opravičevala radarje, bo stanje še naprej takšno, oziroma slabše.
F10
01. 03. 2008 10.23
Enostavno so v avtih vse pogostejši radar-detektorji in potem vas boli faktor za vse superbe, touarege, astre, kangooje...radarje in ostala jajca. S tem bo na drugi strani zacvetel trg importa s temi napravami in blaginja nekaterih se bo povečala. Posledično bo na cestah več bmwja. V končni fazi pa hitrosti enake kot zdaj. Meni odgovarja.
LazniviZares
01. 03. 2008 09.23
""Policija dobila 25 novih terenskih vozil Volkswagen touareg 2.5 TDI (vir)"" Sramota na kvadrat ki se lahko zgodi samo v tej poldrzavi....na eni strani mega razkosje na drugi niti za en radar kupiti....
nintendo64@email.si
01. 03. 2008 00.46
afnasi: v tujini ne dajejo radarjev niti na križišča niti na cestah, ki vodijo navzdol. Razlog je preprost. Voznik se mora namesto števcu posvetiti prometu. V primeru radarja pa ljudje ne spremljajo toliko ceste in še prej pride do nesreče na takšnih mestih.
nintendo64@email.si
01. 03. 2008 00.42
Jaz tudi ne razumem, čemu dajejo radarje na avtoceste. Tam je glede na količino prometa zanemarljivo število nesreč. Tudi v tujini je zelo malo radarjev na avtocestah, več pa na normalnih nevarnih odsekih. Sicer pa sem prepričan, da je od 3800 zabeleženih prekoračitev vsaj 3500 tujcev, od katerih denarja ne bodo nikoli videli.
dinozavec
01. 03. 2008 00.05
Radarji na AC nimajo nobene druge funkcije kot polniti proračun. Če so namenjeni zmanjševanju prometnih nesreč, potem na avtocestah nimajo kaj delati, ker so AC označene kot najbolj varne ceste.
Dejan Keuc
29. 02. 2008 23.36
So se zmanjšale hitrosti.. Ja, na tistih 100 metrov kjer je radar... Nesmisleno je trditi da so se zmanjšale hitrosti, ker imajo podatek samo za tiste točke, kjer je teh 18 radarjev... Prej si vozil 150 ker nikol nisi vedel kje te bodo merili.. zdaj lahko voziš 180 in samo na točki kjer je radar zmanjšaš na 130.. nesmisel..
F10
29. 02. 2008 22.51
Še dva pa bo mir !!
afnasi@email.si
29. 02. 2008 21.39
Stacionarni radarji ja. Pravilno! Samo, lepo vas prosim glave zabite, ne na najbolj varne ceste (avtoceste), ampak tja, kjer bodo služili svojemu namenu; to je zmanjševanje števila mrtvih na cestah. Torej v naselja, križišča, druga nevarna mesta... Radar na avtocesti je samo državni 'bankomat'. Druge funkcije nima. Idioti zabiti!
kriss714@amis.net
29. 02. 2008 21.26
Saj razmerje je podobno kot pri policajih.
minnaema@yahoo.com
29. 02. 2008 20.45
Država bi morala najti denar za nakup mnogoštevilnih radarjev-bi bilo veliko manj prometnih nesreč in bi se odkrilo PREKRŠKARJE, ki bi morali biti kaznovani OSEBNO ne pa da ob globi (beri plačilu kazni) ki TRPI celotna družina (posebno ob primerih, ko so - plitke denarnice). Radarji pa NE smejo biti v akvari več kakor 12 ur - takšen zakon se bi moral sprejeti takoj!