Slovenija

Pristojni so se zganili: policija vložila prijavo zaradi zanemarjanja otroka

Ljubljana, 04. 10. 2013 19.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Potem ko smo objavili zgodbo o sedemletnem dečku, ki naj bi pretepal sošolce, doma pa naj bi ga zanemarjali, in ko smo razkrili, da je otrok žrtev sistema, se je kolesje začelo premikati. Zganila se je vsaj policija, ki je vložila prijavo zaradi zanemarjanja otroka.

Potem ko smo objavili zgodbo o sedemletnem dečku, ki naj bi pretepal sošolce, doma pa naj bi ga zanemarjali, in ko smo razkrili, da je otrok žrtev sistema, se je kolesje začelo premikati. Zganila se je vsaj policija, ki je vložila prijavo zaradi zanemarjanja otroka.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (121)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Zakajže
10. 10. 2013 16.38
+2
Mama bi morala razumeti, da njen sin povzroča trpljenje sošolcem in vzgojiteljicam in da dejstvo, da ona pogori na vseh področjih, če ga da v zavod v bistvu že obstaja - pogorela je že, ker to kar nudi sinu zdaj ni pravljica, ampak mora tudi zanj. Če ima umske težave, ne more normalno shajat in rabi drugačen tretma, kar pa v običajni šoli ne bo nikoli imel. Če pa ga noče dati v zavod, pol pa mora odgovarjati za vsako fizično in psihično poškodbo, ki jo njen otrok zadaja drugim.
rissp1
09. 10. 2013 22.21
+2
KO sem slišal za to zgodbo, sem najprej pomislil da gre za nekoga drugega. V Trbovljah se namreč spopadajo z popolnoma enakim primerom. Deček pretepa sovrstnike, tudi dekleta, to tako da so včasih modri. Starši ne dosežejo nič. Otrok je izoliran od ostalih pri pouku. Njegova mati se noče sprijazniti s tem kar se dogaja, kaj šele da bi karkoli storila. S tem, da otrok tukaj ni NIČ kriv (vsaj v Trboveljskem primeru ne). Glede na to, da je ta dečak vsakodnevno deležen pretepanja doma, ni nič čudnega, da je sam postal takšen...
nako1
06. 10. 2013 21.38
+3
Ubogi otrok. Tako izraža kaj čuti v notranjosti. To je njegov klic na pomoč - klic po ljubezni.
wolfterier
07. 10. 2013 10.13
-2
Pretepenjen sošolcev in spolno nasilje je klic po ljubezni...pa ti nisi normalan.
Klenis
07. 10. 2013 11.45
+3
A. zna biti popolnoma normalen otrok, pretepanje sošolk in sošolcev je posledica neobvladanja otroka s strani starejših.
bondxyz
10. 10. 2013 07.16
+0
Pa če se še tako čudno sliši, je klic na pomoč in po ljubezni. Ravno ti, ki je nimajo, se tako obnašajo. Normalno, da so v prvi vrsti krivi starši, sistem je pa kriv, da se nič ne naredi. Tak otrok ne bi smel bit med drugimi v razredu, ampak bi nujno rabil spremljevalca takoj. Lahko da ima učiteljica napačen pristop, ampak težko se je ubadat s tem, če ima še druge otroke v razredu, tak pa rabi pozornost samo zase. Problem je samo ta, d aje takih otrok ogromno.
resslovenka
05. 10. 2013 18.48
+8
Še en otrok žrtve sistema. Madonca imamo pa res zblojene sisteme na prav vseh področjih. Pri vsaki zagati je kriv sistem. Menim namreč drugače, posamezniki, ki se zgovarjajo na najbolj priročen pojem t.j. sistem so ležerni, neodgovorni, leni in pišmeuhovski. Kaj bo kriv 8 letni otrok, lepo vas prosim? A so do sedaj vsi mižali?
Alenka Pobirk
10. 10. 2013 09.00
8 letni otrok nikakor ni niti kriv niti odgovoren, njegova mama in ata pa sta-odgovorna namreč in bi morala ukrepati. In si po potrebi tudi priznati, da sta "pogorela na celi črti"in nerediti nekaj jovega.
bkaval
05. 10. 2013 15.01
+7
Naša politika mi že 22 let govori, da moramo biti strpni do drugih, drugače mislečih, skratka strpni do vseh, pa čeprav nam hodijo po glavi.
wolfterier
06. 10. 2013 22.09
+1
Anarholiberalizem,poguba za normalne in poštene...
recikliran
05. 10. 2013 14.32
+2
pa pri nas so mediji edini pristojni organ, ki kaj naredi
Ramzess
05. 10. 2013 17.04
+0
?rtomir Janša
05. 10. 2013 13.55
-5
Zoki pride osebno pa red naredi. Nje nje gljejte nje, ni ljepo nje, da so otroci tako nasiljni nje. Ni ljepo do državljank in državljanov nje....
Taurusmaximus
05. 10. 2013 20.09
+3
da župan Đanković tam ni imel kaj iskati....
wolfterier
06. 10. 2013 22.11
+3
bondxyz
10. 10. 2013 07.17
+1
On ko še Jurčka ni znal vzgojit :D Še mature ni naredil, bogi revež.
24vohomurckov
05. 10. 2013 12.18
+7
...in tale pobič je še en do primerov,kjer se krasno vidi,da je ta sistem že davno zaribal......še dobro,da je gospa ravnateljica,človek na mestu!!!
Morana7
05. 10. 2013 12.37
+10
Ja res človek na mestu....dopušča, da manjšina kroji okoliščine pouka večini...morala bi po mizi usekat in se postavit na stran predvsem šolstva kot takega....mogoče se bo zdramila, ko se bo vpis tako zmanjšal da za plačo ne bo...
24vohomurckov
05. 10. 2013 13.28
-1
....otroci so taki kot starši....si kar predstavljam kakšen je tvoj....nestrpen in nadut!!
Morana7
05. 10. 2013 13.54
+9
Seveda sem nestrpna do oseb, ki nimajo niti približno pošlihtano v glavi in potem pridejo na idejo: dajva postaniva starša...jaz ga bom pila ti me boš pretepal..otrok bo ziher srečen..... pa kje živijo ti *osebki ? Njim je še najmanj mar za svoje otroke...a od sistema se pričakuje čudeže...
24vohomurckov
05. 10. 2013 14.24
+0
...a ti imaš pa pošlihtano??....še enkrat preberi svoj gornji komentar!!
Morana7
05. 10. 2013 15.58
+5
A imaš ti? Osnovni problem je itak ta da se ljudje neracionalno odločajo za naraščaj...saj vendar vidiš kaj vse so vpletli v tem primeru, pa ni delovalo. Zanašati se na sistem, ki ga tvorijo ljudje prav tako krvavi pod kožo je za moje pojme povsem jalovo početje.
NCAT
05. 10. 2013 11.52
-3
Naj se začnejo enkrat ukvarjati z nadarjenimi, ne pa vedno z odpadki in smetmi. Nadarjeni in pridni so prihodnost!
24vohomurckov
05. 10. 2013 12.16
+11
.....tega ta sistem ne dovoljuje,ker proizvaja beedaake.....sicer pa nekdo,ki ne zmore toliko kot drugi ni odpadek....naj te bo sram!!
tomoslaura
05. 10. 2013 13.06
-3
pa veš kolko nadarjenim se obrne, saj veš nariši krog vendar pusti odprtino kak cm preden bi krog zaključil...vidiš...kako malo je potrebno od genija do smeti. Kapiš?
bb38150
05. 10. 2013 10.40
+34
Kadar je potrebno kaj naredit vsi dvignejo roke in prekladajo odgovornost eden na drugega. Plače pa vlečejo in to mastne. Kako, da se ne da enega sedemletnika obvladat in ga nastanit na šolo, ali ustanovo kamor spada. Pa saj nemore vse tererizirat, kaj bo šele ko odraste ? Če pa njegov oče grozi in terorizira ostale starše je potrebno tudi njega obravnavat in ustrezno kaznovat! Pa kje smo, da lahko delajo kar hočejo in nihče jim nič ne more ?????
Morana7
05. 10. 2013 10.55
+3
Ja pa zbudi se no vsak * ima lahko otroke...vsak neodgovoren nezrel de...bil. To je vendar njihova ustavna pravica.
Morana7
05. 10. 2013 11.05
+7
Pomojem bi se odgovorni starši morali oglasit...tisti, ki jih ne kličejo v šolo na govorilne ure...oglasit bi se morali pa zato, ker njihovi otroci sredi kravala ne morejo normalno sledit pouku. Govorim o večini....in to je žalostno da par takšnih primerkov vpliva na cel razred. Da ne bo pomote ne krivim 7 letnika to so zadeve, ki jih morajo uredit t.i. odrasli ljudje.
jaka
05. 10. 2013 09.53
+40
Če moraš imeti izpit za vožnjo z avtom, potem bi moral tudi imeti zpit za furanje družine ! Nesposobni starši, ki ne znajo, ne zmorejo, ali pa nimajo interesa vzgajati otroke.
jaka
05. 10. 2013 13.39
+12
Morda sem preostro sodil, toda imeti otroke je ne le pravica, pač pa tudi odgovornost!
POŠTENO JEBENO
05. 10. 2013 09.37
+48
Mama, tega otroka ( če ji lahko rečemo mama) je zelo, zelo rada po vseh bufetih z narodno muziko po ljubljani. Alko pa nese bolj kot marsi kateri moški.....za to ni čudno......ima pa še starejšo hčerko....tako, da samo vpr je kdaj bo ona v častnikih.....
Taurusmaximus
05. 10. 2013 20.13
+3
pametnjaković 24vohomurćkov,pa na tole nima komentarja.....
kaj pa pol
05. 10. 2013 09.26
+12
kratko in jasno
05. 10. 2013 09.35
+14
nikoli ni prepozno :-) tudi če zamudiš avtobus, vedno pride drugi :-)
borisl1
05. 10. 2013 09.18
+10
tako je to pri nas... dokler se kaj ne zgodi, policijo in ostale boli k. če bi ta oče grozil enako grozil kakšnemu redarju ali policistu, bi zdaj že čepel v priporu in čakal na sojenje. zdaj, ko je stvar prišla v javnost, pa se je takoj našla neka prijava, iz katere itak ne bo nič...
kratko in jasno
05. 10. 2013 08.59
+63
Verjetno bom ena redkih,ki bo stopila v bran temu fantiču. Pa ljudje dajte si dopovedati, da je star 7 let, da je absolutno premlad in najmanj kar rabi je to linč okolice. Ni se rodil na svet z namenom terorja, ni se prosil na svet, rodil se je napačnim staršem, ki si niti naziva straši ne zaslužijo. Dečka treba nujno premestit v ustrezni zavod in rehabilitirati, ni še prepozno. Kaznovati in linčati je potrebno starše ne mlado dete, ki so ga zafurali odrasli, vključno z odgovornimi inštitucijami. Popolnoma se strinjam,da preostalim 20 učencem 2.b razreda ni treba trpeti nasilja in izpadov sošolca, je nedopustno, zato se naj ga ustrezno premesti, rehabilitira in ponovno vrne v šolski sistem, ustrezen psihofizičnemu stanju. Vi bi pa samo mlatili 7. let starega otroka. Zamislite se malo.
DarthMalgus
05. 10. 2013 09.05
+31
Imaš prav, treba bi bilo starše naprej vzet in njih kaznovat, ker iz te zgodbe se vidi kdo je tukaj pravi krivec. CSD je pa tudi kriv, ker bi moral že prej se vmešati za otrokovo dobro tudi z odvzemom če bi bilo potrebno, vsaj toliko dokler se nebi starši k sebi spravili, pa do tega sploh nebi prišlo.
toiler
05. 10. 2013 09.12
+17
Fant je žrtev njegovih staršev. Fantu neposredno nihče ne želi nasilne obravnave, temveč strokovno pomoč in možnost, da spozna, da obstajajo tudi normalni odrasli ljudje, ki jim lahko zaupa, se jih ne boji in ga bodo ljubeče vzgojili. Verjetno to s sedanjima roditeljema ne more dobiti, zato je smiselna prestavitev v varno okolje za nekaj let in nato rehabilitacija.
kratko in jasno
05. 10. 2013 10.08
+4
si študiral genetiko ? :-), se mi je zdelo :-) tudi bolj okrogli posamezniki trdijo, da so zato okrogli ker to imajo v genih, in ne v krožniku :-)
purjakolt
05. 10. 2013 08.57
+34
Ko mlada prfoksa uči sina ministra za š.. in ji ta pove, da se mu bo morala opravičit, če bo kaj sikala za njegove norčije, nam je jasno. Marsikaj imajo za povedati mlade učiteljice. Sistem jih ne ščiti, današnji vodilni in otroci pa poznajo samo svoje privilegije,...za bruhat, ko slišiš primere, kaj se dogaja. Le vprašajte mladi kader!
kratko in jasno
05. 10. 2013 09.09
+16
kriva je demokracija ki se jo zlorablja ! Pravice, pravice, pravice.... obveznost.... kaj je že to ?? Naša ljuba demokracija izključuje lastno odgovornost in vse bolj uvaja družbeno odgovornost oz. odgovornost nekoga tretjega. Nekomu pozimi spodrsne na pločniku in kajpa kriv KPL ker ni splužil sneg, krivo mesto ker ni poskrbelo za pluženje snega, noben pa ne pomisli, da je ZIMA IN JE POLEDICA, zato se dogaja, da ti spodrsne, banalni primer o pravicah.
wolfterier
06. 10. 2013 22.18
+1
To je strpnost,nekoč so ji rekli bratstvo i jedinstvo.Nekdo ti je lahko kakal po glavi,pa nisi smel marele odpret.
gospodkaplan
05. 10. 2013 08.53
+14
Ja kok so bogi,.... K sem bil jest tok star, so nam v razred našopal pol 4leta starejših in dve glavi večjih beguncev iz BIH, ki so nam vsak dan pobral praktično vse. Če si se upiral so te pa skor fental. Leta smo se pred in po šoli skrival v gmajni, malco si pa lahko samo na skrivaj na hitro nekje pojedu. Prfokse in socialne boli za otroke, sam da grejo oni ob 2h dam. Pa ne mi bluzit, da prfoksi nimajo pristojnosti, ker jih majo. Dobr prfoks ma zmer red in avtoriteto v razredu ampak žal jih večina ni takih. Sej vidim kdo uči dons, pomehkužene 25let stare punčke derekt s faksa. Itak jih poj 10let stara mularija in starši obračajo kokr hočjo.
billie_jean
05. 10. 2013 08.43
+21
Izključitev! V Sloveniji bi morala bstajati možnost izključitve, suspenza. V šoli se otrok MORA obnašati tako, da NE škodi drugim. Če se ne uči, ne dela nalog, je to otrokov problem, če pa takole terorizira okolico, pa lahko nosijo posledice drugi. Ali so drugi otroci dolžni poslušati in trpeti nasilje? Za fotra, ki grozi, je pa edina rešitev namestitev enega ali dveh konkretnih avrnostnikov ob vrata šole, če bi še kdaj skušal vstopiti. Mislim hallo? Te stvari so resne! Ali je potrebno, da kakšen pedagoški delavec postane žrtev podivjanega fotra in zgražanje javnosti, češ kako je pa lahko do tega prišlo, da se karkoli spremeni??
ml3
05. 10. 2013 12.46
+2
podpis! ja, zelo resne stvari so to, me ne bi presenetilo, ce ta fort pride en dan s pistolo v solo, se m zdi, da ga ne bo nic zaustavilo.ce mu kdo kaj rece glede otroka, se bo tale fort pocutil izredno ogrozenega in je sposoben narediti karkoli! zame je nevaren!
luciluk
05. 10. 2013 17.54
+2
za stanje v šolstvu se lahko zahvalite svojemu velikemu vodji, ki je uvedel tak sistem v šoli. In veliki vodja je bil vidni član LDS. Šolniki kar ste volili to imate. Še fajn vas bojo mlatili, v srednjih šolah so učitelji itak na stopnji miši, ko zaropota prvi tečejo iz razreda. Želeli ste to imate. Šoskega sistema nismo krojili državljani SLO marveč vaši mentorji iz vrst LDS.
NightWishFan
05. 10. 2013 08.36
+26
To je tako ko otroci imajo več pravic kot pa učitelji. Centri za socialno delo pa so tudi zgodba zase, ženske so samo tam, da pijejo kavico.
likvidator
05. 10. 2013 08.28
+38
Socialna služba pri nas je sama sebi namen. Govorim iz izkušenj. Socialna delavka je bila obveščena o problemu, a se iz svoje pisarne ni premaknila 2 leti. Veškrat je sedela v pisarni pri ugasnjeni luči, da so ljudje mislili, da je ni v pisarni.
CyChick8
05. 10. 2013 08.38
+39
podpis. Večina socialnih delavk samo ždi v pisarni in čakajo, kdaj bodo spet lahko komu odklonile denarno pomoč. Kot da dajejo denar iz lasntega žepa. Ko pa je treba na teren, pa nikogar na vidiku.
ml3
05. 10. 2013 12.54
+6
csd ju je potrebno ODVZET dolocene pristojnosti, npr ukrepanje v taksnih primerih kot je tale! Zakaj odvzet? Ker se nikoli niso NIC NAREDILI v korist cloveka! Odvzeti zato, da se tudi uradno vidi luknja v sistemu, da nimamo ustrezno profesionalno poskrbljeno za taksne primere! Kompetence bi morali imeti CISTO DRUGI PROFILI! npr pediatri, ucitelji, psihologi, teolodi s koncano druzinsko terapijo,...NIKAKOR PA NE ENE UBOGE REVICE SOCIALNE DELAVKE!!!!! one so usposobljene izkljucno za resevanje administrativnih vlog za razne socialne transferje, od njih pa se pricakuje aktivna vloga v primeru, kot je npr tale????? Za bozjo voljo, ljudje!!!!!!! Nikakor niso usposobljene, druzba pa pricakuje od njih pomoc......! Recimo ze enkrat, da potrebujemo institucijo, ki bo pomagala ljudem, posamezniku, otrokom,.v hudih situacijah! CSD JE ZAGOTOVOOOOOOOO IZREDNO NAPACEN NASLOV! Zbudi se Slovenija, preden pride do kaksne tragedije!