Slovenija

FOTO: Pri Vrhniki sestradan in bolan konj v mukah poginil na travniku. Lastnik: Tista narkomanka, ki me je prijavila, se bo nekje znašla!

Vrhnika, 11. 11. 2014 11.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Z okolice Vrhnike prihaja nov primer neprimerne oskrbe živali. Lastnik konja, ki je v mukah poginil, pa naj bi imel po mnenju domačinov dovolj "neprijeten" sloves, da ga pri miru pustijo celo pristojni.

Društvo za zaščito konj je javnost opozorilo na nov primer neprimernega ravnanja z živalmi, tokrat v okolici Vrhnike, kjer naj bi lastnik z veliko čredo različnih živali ravnal slabo. Celo tako zelo slabo, da je konj, očitno zanemarjen in bolan, poginil kar na pašniku.

V oči bodejo informacije, da naj bi bilo lastniku s strani pristojnih služb pred leti že naročeno, da zmanjša čredo živali na svoji kmetiji, česar naj bi se tudi lotil, a si medtem najbrž premislil. V društvu namreč ocenjujejo, da ima trenutno okoli 100 živali v bolj ali manj slabem stanju, pristojni pa mižijo na obe očesi, pokrili so si tudi obe ušesi, ocenjujejo sovaščani.

Prijaviteljica, katere izpoved je društvo objavilo na Facebooku, je bila nad stanjem živali šokirana. Ker lastnik živali ni umaknil pred napovedanim deževjem in poplavami, je podala prijavo živalski policiji in se na kraj dogajanja odpravila po slikovne dokaze stanja. Pri tem je opazila umirajočega konja. Pomoč je za nesrečno žival prišla prepozno, so pa prišle pristojne službe, a po mnenju prijaviteljice – z izjemo gasilcev - brez kakšne posebne volje po ukrepanju.

"Gasilec je poklical 112, povedal, da je s konjem konec, ter da želi policijo in veterinarskega inšpektorja. Povedal je, da se to ne dogaja prvič, da so konji veliki reveži, lastnik pa naj bi imel v hlevu, ki je pravzaprav smetišče, trupla mrtvih živali tudi po dva tedna," piše prijaviteljica.

Nekoliko kasneje se je pojavil lastnik konjev in želel truplo konja odpeljati s traktorjem, tudi policisti so prijaviteljici svetovali, naj "gre kar domov". Medtem ko je lastnik konjev prijaviteljici namenil nekaj krepkih besed, naj bi ji še policisti dejali, da ji bodo spisali globo, če ne odide.

Prijaviteljica še opisuje, da so bili ostali konji tako lačni, da so z dreves jedli mah in bršljan, plesniva bala, ki je stala sredi blata, pa je bila tako pokvarjena, da je "v njej kar vrelo", zato naj bi gasilci bližnjega kmeta prosili za seno, a ga ni želel pripeljati, ker naj bi se bal reakcije lastnika.

Lastnik: Konj je res poginil, a prijaviteljica je narkomanka

Poklicali smo lastnika konjev, ki je bil v komentarju dogajanja zelo kratek: "Tista narkomanka, ki me je prijavila, se bo nekje znašla!" Dejal je še, da je bilo v zadnjih 10 letih zoper njega kakšnih 100 prijav.

Na vprašanje, zakaj toliko, pa je dejal: "To so zadeti ljudje, narkomani, ki nimajo delat drugega, kot ljudi sekirat."

Da je posnetek z njegove kmetije, pa ni zanikal. "To sicer je …," je bil kratek in svetoval, da ga za dodatna pojasnila pokličemo kasneje, vendar se na naše klice ne odziva več.

Konji - 3
Konji - 3 FOTO: Društvo za zaščito konj

Veterinarji: Opozarjamo, a se ne zgodi nič

Na društvu za zaščito konjev se zdaj zavzemajo, da bi pristojne vzpodbudili, da ukrepajo. Že dolgo sicer tarnajo nad delom pristojnih služb, ki pogosto ne ukrepajo kljub prijavam, odpoveduje tudi nekoč nadzorna funkcija veterinarjev, ki naj bi, odkar so veterinarske postaje v zasebni lasti, lastnikom gledali skozi prste, da ne bi bili ob stranke.

Društvo na mesec prejme od 2 do 10 prijav zanemarjanja živali. Njihov prvi korak je, da lastnikom ponudijo nasvete, kako za živali primerneje poskrbeti in celo pomoč prostovoljcev. Številni se takšni ponudbi odzovejo, pri nekaterih pa sproži jezo in bes. Za člani društva so tako že leteli koli, vile, celo streljali so že na njih.

Sicer pa v društvu ocenjujejo, da žalostno stanje pri večini prijavljenih lastnikov ni odraz revščine, ampak enostavno tega, da je tem ljudem običajno prav malo mar, da imajo več živali, kot so jih sposobni primerno oskrbeti, težava pa je tudi, ko gre za nadzor. Ta je pogosto popolnoma odsoten, občasno celo napovedan, težava pa je tudi, da inšpektorji pogosto ne preverjajo, ali so bili izrečeni ukrepi tudi izvedeni.

Inšpektorji naj bi povsem odpovedali tudi v tej zgodbi. Na vrhniški veterinarski postaji so nam namreč povedali, da so opozorila prihajala tudi z njihove strani, da so bili obiski inšpektorjev, o katerih naj bi obstajali tudi zapisniki, a konkretno se ni zgodilo nič. Veterinarji še pravijo, da lastniku sicer lahko svetujejo, koliko jih upošteva, pa je odvisno od njega.

Inšpektorji naj bi med drugim lastnika obiskovali tudi v času, ko je bilo na travniku še dovolj trave, da so bili konji v "sprejemljivem stanju". Zaradi obilnega dežja pa zdaj tam namesto trave večinoma stoji voda, konji pa so lačni.

Inšpekcija: Konj poginil zaradi poplav, inšpektorji ravnali v skladu z zakoni

Na Upravi RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin pravijo, da "stvari niso čisto takšne kot se prikazujejo v medijih". Podrobnosti o tem, kakšne so torej zares, še zbirajo, doslej pa so nam povedali, da so pred dnevi res posredovali pri lastniku poginulega konja. Tega je odpeljala pristojna služba, lastniku pa so naložili, da preostale konje umakne na drug teren, kar je tudi storil.

Ker je žival poginila na poplavljenem območju, za smrt konja sicer niso krive poplave, ampak kolike. Na odgovor, ali je lastnik obolelemu konju nudil ustrezno veterinarsko pomoč, še čakamo.

So pa na UVHVVR nato le izbrskali še podatke, ki potrjujejo predhodne obiske inšpektorjev. Kot so nam pojasnili, ti, če ni prijav, kmetijska gospodarstva obiskujejo po predvidenem načrtu, kako pogosto je na njem rejec živali, pa je odvisno od dejavnikov tveganja, kamor spadajo tudi pretekle izkušnje inšpektorjev. V primeru lastnika poginulega konja so bili inšpektorji na terenu med drugim lani. "Nadzor je bil opravljen glede zaščite rejnih in hišnih živali, glede veterinarske oskrbe kopitarjev, vodenja dnevnika veterinarskih posegov. Ugotovil je nepravilnosti, za kar je bil uveden prekrškovni postopek in bila izdana ureditvena odločba. Rejec je takrat odrejene ukrepe izpolnil," pojasnjujejo na UVHVVR.

Preiskava dogajanja pri omenjenem rejcu se zdaj nadaljuje, pravijo: "Pri pregledu bo ocenjena skrb za živali in tudi, ali je zaradi njihove dobrobiti bolje, da se odvzamejo in prodajo ali odpremijo v zakol."

Kot še dodajajo, je rejne živali mogoče odvzeti samo v skladu z zakonskim določilom, ki pravi, da sme uradni veterinar "začasno ali trajno odvzeti žival in prepovedati stike dosedanjemu skrbniku živali, če je to potrebno za zaščito živali v primeru kršitve določb tega zakona. Za začasno odvzete rejne živali uradni veterinar odredi oskrbo na domu skrbnika živali, če pa to ni možno, se živali trajno odvzamejo in prodajo ali usmrtijo. Iz kupnine od prodane živali se pokrijejo stroški postopka, morebitna razlika pa se izplača skrbniku živali."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (674)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Transformerji
12. 11. 2014 15.47
+10
Danes A kanal gostil ga. Špeličevo - pa naj jo vprašajo - zakaj ima dovoj inšpektorjev, da lahko preverjajo necepljene čipirane pse! Se gre izključno samo za denar!!???
boris odreitz
13. 11. 2014 19.09
+2
Prvo kot prvo inšpektorjev je preveč, tile ki so ne delojo tako kot je treba ,večina so podkupljeni, pristranski tako da jue tu velik problem Čadonička pa naj raje raztrga svoj magisterij saj jo vsak osnovnošolec poje v znanju kaj še le v etiki, poštenosti in znanju!
Felin
12. 11. 2014 13.59
+10
Jaz res ne vem, kaj se grejo... prijav malo morje, inšpekcije so tud bile, pa temu kretenu niso niti kazni dali, kaj šele da bi mu živali vzeli!!! Pa kje je folku pamet??? Pred policijo je še grozil ženski, oni pa bodo njej globo napisali... Ta cel članek je absurd in sramota naše države in njenega odnosa do pravic živali in zakonov proti mučenju, zato se pa ne neha!!! Bi jst njega v blato vrgla, filala s plesnijo, pa da vidmo kok mu bo všeč! Kazen za mučenje živali (ali človeka) - nardit njemu kar je on naredil njim... pa da vidmo kaj se bo zgodilo, prokleta banda hudičeva na roke delana!!!! Ajde, policija, zbudite se!!!
CrushLow
12. 11. 2014 14.04
-1
kasno mucenje zivali pa ... ce smem vprasat ?
Ismet Hatidža Teminovi?
17. 11. 2014 08.14
+1
Mučenje ja!Glede na to,da sam tudi poznam razmere in,da sem videl marsikaj na deponiji Hren lahko rečem samo to-KAPO DOL SNEMALKI VIDEA!Končno cel svet ve za J.Hren-a in j.herin že ve,da je znan po krutosti,ker to ni nihče drug,kot Hren sam!Zbirateljstvo je duševna motnja in Hren jo ima,saj zbira živali,smeti in še kaj!Živali pobrat,njega pa na pregled,da o tem,kaj moramo in smo dolžni narediti z našo zakonodajo sploh ne govorim!Zato stopimo skupaj in pokažimo,da nam ni vseeno!Ta zgodba Hren se vleče že predolgo in čas je,da se temu naredi konec!Konec koncev pa,takšno svinjarijo imeti v naravnem parku Barje!Me zanima kje je okoljska inšpekcija!
Revell45
12. 11. 2014 13.28
+6
Evo jaz sem iz vasi, okoli mene ni takega primera. Pa vseeno rečem in dam prov lublančanom da to ni vredu. Če ne moreš skrbet za živali jih nimaš, pa naj bo to en maček, en pes, ali pa 100 krav. Otroka ti vzamejo takoj a živalim pa nočejo in ne bodo pomagali!!!!! Lastnik teh konjev je pa očitno en psihopat, k bi mogu v kkšno bolnco, če kr misl da je cela vas okoli njega narkomani. PSIHOPAT, taga bi moral popucat, sam kaj ko pol dobiš visoko zaporno kazen, k si samo pomagal družbi, da se reši enga kur**. A javnih podatkov o njemu pa ne upajo dat v javnost? Zakaj? Se bojite da ga bo kdo res pospravil?
cleener
12. 11. 2014 10.44
+17
Po vsem tem, tolikih prijavah, pa se ne zgodi nič, bi morala tale čadonić-špelićeva najmanj odstopit. To bi naredil vsak človek z trohico morale in čuta za odgovornost. Ampak tale oza nima niti m od morale.Če ne delaš dobro, marš s stolča in mesto prepusti drugemu, kater bo delal kot se spodobi.
mišekmali
12. 11. 2014 10.47
+10
++++++++++ po vsem tem, tako kot je rekla, "to je življensko", tudi njen odstop zaradi nesposobnosti
Transformerji
12. 11. 2014 13.04
+7
Rekla je: tako je življenje. Torej, če ti vzamejo vse pravice, crkni! Zato imamo toliko samomorov!
taav
12. 11. 2014 09.32
+1
Ne podpiram zanemarjanja konj, bodisi glede hranjenja bodisi glede življenskih pogojev. Vendar... veste mogoče, koliko konjev vsako leto pogine zaradi kolik v SLO? Tudi v zelo urejenih pogojih. V lepih in prestižnih klubih po SLO. Vsak, ki ima konje, se kolike boji. Vzrokov zanjo je malo morje, od kakovosti sena, podedovane nagnjenosti, parazitov, itd., zdravljenje v veliki meri zavisi od pravočasne diagnoze, kirurško zdravljenje pa je poleg velikega stroška precej nezanesljivo (cca 30% pogina). Marsikateri lastnik bi konja v takem stanju raje evtanaziral kot pa zdravil.
CrushLow
12. 11. 2014 09.39
+6
nazalost doticni Janez ki je 24ur na dan zaprt v bloku ne poseduje take razgledanosti da bi to doumel, a vendarle bo najpametnejsi in najglasnejsi...
29350
12. 11. 2014 09.41
+1
Bolj humano je evtanizirat zival kot pa muciti. Se bolje pa je, da taki ljudje sploh nimajo zivli
Felin
12. 11. 2014 14.02
+2
Pa kaj za boga milega ima kolika tukaj? Dejstvo je, da konji živijo v nemogočih razmerah!! To je tukaj sporno!!! Ne pa kolika!
CrushLow
12. 11. 2014 14.13
CrushLow
12. 11. 2014 08.27
-6
Najbolj na smeh mi gre ko Ljubljancani .... blokovcki ... ljubljanske srajce najbolj vneto komentirajo in razglabljajo doticno situacijo .... a se vedno misljo da je krava vijolcne barve ...
29350
12. 11. 2014 08.43
+5
j.herin - Ljubljanske srajce ne ljubljanske srajce to je primer, ki ga komentira vsak normalen clovek.
Katja Rojnik
12. 11. 2014 09.12
+4
29350 - se strinjam z napisanim, ampak ljubljanske se pa vseeno napiše z malo :)
RedRooster
12. 11. 2014 09.24
+8
Problem sveta je ravno v višku takih ljudi kot je j.herin, ko imajo živali kmetavzarji in ne kmetje; svet bo ostal vedno krut, ker večina je herinov z zmanjšanim intelektom in čustvi skale v katero bi se moral zaletavati, da bi prešel v stanje, ko ne more več škodovati okolici!
CrushLow
12. 11. 2014 09.25
-1
ja seveda komentira vsak ... in vsak 2gi je ze samooklicani veterinar ki modruje ostalim
CrushLow
12. 11. 2014 09.26
-6
RedRooster ti se pa mal dela prim da bo kaksna korist od tebe :)
DoubleVision
12. 11. 2014 08.09
+6
To so pa kmetavzarje.....kmetje so večinoma zelo krute do živali ...in še subvencija dobijo za taka dejanja.....žalostno.
CrushLow
12. 11. 2014 08.24
+5
ti pa pejt kdaj ksnmu pomagat pa gnoj skidat ne da vse meces v isti kos .... na krozniku je vse dobr ane ? :)
Grremlin
12. 11. 2014 08.43
-3
Saj kmetje, ki gojijo živali so res kruti in ko vidiš s kakim veseljem pobijajo živali se lahko samo zamisliš... J.herin: veš, da vsi ne jemo mesa. Tisti, ki ga pa jedo pa seveda naj ne moralizirajo, ker spadajo v isto skupino kot taki kmetje.
CrushLow
12. 11. 2014 09.22
+0
ti se pejt pa lepo na travnik past skupi s kravami :)
Grremlin
12. 11. 2014 12.51
+1
Pa sej bi se šel pa moram delat. Sej sem tko raje z živalmi...kot pa kar z nekimi ljudmi...
mastablasta
12. 11. 2014 07.56
+1
tiste, ki jih ma v hlevu pol v mleto goveje meso zamešajo ali kako?
vrtojb
12. 11. 2014 07.43
+8
Ma vse inšpekcije ne morejo pomagati, če je človek omejen in zloben.
RožleX
12. 11. 2014 07.37
+10
Bratuškovi tut ni blo jasn kaj narobe dela....ewo vam kopijo...
9201950313
12. 11. 2014 07.41
-2
ti tud kopija....zelo neuporabna.....pa to ...
Kritik19
12. 11. 2014 07.25
-13
Vse slabše je poskrbljeno za ljudi, pa se nobeden ne sekira. V kakšnih ramerah delajo delavci v tovarnah, tudi nobenega ne briga. Kako so otroci v osnovnih šolah zaradi "nivojev" diskriminirani, tudi nobenega ne briga. Tukaj pa zaradi enega konja moralizirate in si čistite sprenevedajočo dušo. Res ste usmiljenja vredni.
pingvinislo5
12. 11. 2014 07.29
+2
URAWA
12. 11. 2014 07.48
+12
Tak butelj kot je kritik 19 ne spada med nas. A po njegovem naj zaradi slabih življenskih razmer trpijo in crkavajo vse živali, škoda, da si človek, bi reku da si tega naziva sploh ne zaslužiš.
pingvinislo5
12. 11. 2014 07.52
-15
Če bi se folk ko vidi lačnega otroka, itd, odzival tako burno in masovno kot se za cucke, bi takoj rešili en kup problemov stisk, itd. Logična posledica, ki bi sledila, bi bila, da bi več folka imelo se čas, voljo, sredstva, itd ukvarjat tudi z živalmi.
Revell45
12. 11. 2014 13.32
+4
Človek si lahko sam spomaga, si ne moreš, očitno nisi dovolj prilagojen današnji družbi. Živali si pa ljudje vzamejo na silo in jih zagradijo, kaj bo jedel, če ne more nikamor. Bolni ste, če ti ni všeč kjer si, spomagej si, mogoče kkšna šola, prekvalifikacija, iskanje drugih možnosti. Te konji na slikah ne morejo nikamor da bi se izognili temu lastniku.
pingvinislo5
12. 11. 2014 07.24
-11
29350
12. 11. 2014 07.06
+32
Taksno je zivlenje, da Slovenci placujemo spakovanje g. Cadonic, ki je brez moralnih vrednot Ali je res nas narod ze na tako niskem nivoju. Ne, ne morem verjeti. Koliko casa bomo se to gledali.
kristofus@email.si
12. 11. 2014 08.16
-8
ti je ziher ne plačuješ! Se ti zdi, da iz svojih socialnih doklad lahko plačuješ 30.000 javnih uslužbecev?
29350
12. 11. 2014 08.37
+7
Vsi mi ki delamo in placujemo davke placujemo drzvne usluzbence, ki so se strinjam potrebni. Vendar tako kot vecina ljudi morajo tudi oni delati profesionalno saj smo civilizirana druzba.
Angela Franko
12. 11. 2014 06.52
+31
KAKO SE NE ZGODI NIČ ??? KAKO JE TO MOGOČE DA SE NEKOMU NE ZGODO NIČ ??? ZAKAJ SE VSEM ZGODI TAKOJ VSAKA MALENKOST TAKO VPIJOČE STVARI PA SE DOGAJAJO VSEM NA OČEH ???? GDO JE TUKAJ ODGOVOREN ???
Grremlin
12. 11. 2014 06.58
+12
Odgovoren? Ja naš narod je odgovoren. To je samo en primer mučenja in takih promerov je ogromno! Žal je to skrito javnosti, medtem ko se ljudje bašejo s konjskim klobasam. Pa seveda ne gre samo za konje, na nekaterih kmetijah imajo živali tako obupne razmere, da bi bilo potrebno lastnike samo malo poslati na hladno.
Angela Franko
12. 11. 2014 07.07
+20
ODGOVOREN ?? JAZ NISEM VI NISTE MOJI SOSEDJE TUDI NISO ,MI PLAČUJEMU NEKOMU KI BI MORAL TO NAREDITI ----------- BITI ODGOVOREN !!!!
Grremlin
12. 11. 2014 07.10
+1
Ne prenašam pa te hinavščine, ko ljudje moralizirajo, medtem ko jedo živali. Pa kaj mislite da žival ne trpi ko mora živeti v nemogočih razmerah in ko jo potem ubijejo?
caspera1
12. 11. 2014 07.17
+4
Ja, ja, ozelot.... Kaj to pomeni, da ti doma živiš v sožitju z mišmi, podganami, komarji, muhami, ščurki..... ? Med samimi žvalmi je največ nemilosti, ko se gre, da si napolnijo želodec. Živimo v časih, ko moški ne hodijo več na lov, ampak v trgovino. Na nas je, da nobena žival ne umre zaradi naše lakomnosti in v mukah.
jutranjisij
12. 11. 2014 08.19
+5
casperaa, obstaja bistvena razlika: živali ubije v nagonu po osnovnem preživetju - hrani. Žival ne ubija za kopičenje materialnega bogastva, kar počne človek. Človek je naravo tega planeta malodane spravil na kolena, človek je izumil vodikovo bombo, svetovne vojne... Živali niso tako neizmerno neumne in zlobne. Pravzaprav nas mora biti pred živalmi in rastlinami zelo sram. Narava grozljivo človeško početje počasi že vrača, sicer zaenkrat še milo. Če ne bo temeljite spremembe v zavesti in življenju ljudi, bo pa to vračilo zelo, zelo hudo. Naj razume, kdor more.
Grremlin
12. 11. 2014 11.35
+1
Casperaa: ja se trudim, da živim kar se da v sožitju.
biggbrader
12. 11. 2014 06.50
+12
Tudi kmetje in državni uradniki bi morali občasno na psihološki test. Podobno kot delavci iz realnega sektorja..
Grremlin
12. 11. 2014 07.01
-4
Pa kak ima to veze z državnimi uradniki. Pa kaj mesate jabolka in hruske. Nekdo muci konja in potem so ma koncu krivi uradniki, al kaj? Ljudje se morajo malo spraviti k sebi.
WHog
12. 11. 2014 07.11
+8
Uradniki ste eni navadni paraziti te drzave, prisesani kot pijavke, ste rak te drzave, molzete jo ... na koncu pa ne opravite dela za katerega ste placani. Ce ze ravno sprasujes.
Iluzionist
12. 11. 2014 06.26
+33
a ni nobenega frajerja, ki bi tega lastnika počakal v temi in mu podelil par vzgojnih?
biggbrader
12. 11. 2014 06.51
-3
Taki so nepredvidljivi. Te lahko še piči ali kaj podobnega.
kristofus@email.si
12. 11. 2014 06.19
-18
Zdaj bi pa vsi brezdelnezi radi zamenjali inspektorje?? Drage moje, za to rabis strokovnost, znanje, zdravo pamet in stabilno osebnost.
caspera1
12. 11. 2014 06.33
+11
Odsotnost vseh teh vrlin je na daleč opazna v tem primeru. Veliko ljudi, ki jih imajo, so pa prijavljeni na Zavodu za zaposlovanje.
Tucci
12. 11. 2014 05.55
+36
Špeličeva, TAKOJ ODSTOP ! Sram te bodi !
RožleX
12. 11. 2014 06.14
+12
Ta bi mogla to narest že kar neki časa nazay....
kristofus@email.si
12. 11. 2014 06.24
-21
Tuci, pokrij se nazaj z odejo. Dr. Cadoniceva je plemenita gospa, ti si pa stekla zver.
caspera1
12. 11. 2014 06.36
+4
Nimam pravice soditi o vsem njenem delu, ker kaj naredi tudi prav. Je pa to še en primer, ki ji ni v čast. Z opazko stekla zver pa itak poveš vse o sebi in nič o Tucci.
Tucci
12. 11. 2014 06.47
KristoFUS... Kaj čmo, takšno je življenje.
biggbrader
12. 11. 2014 06.52
+0
Angela Franko
12. 11. 2014 06.56
+10
TA GOSPA NAJDE VEDNO IZGOVOR ZA VSE SVINJARIJE KATERE BI MORALI NJENI POSKRBETI ;NJO BOTREBA OVADITI ČE NE BO POSLALA LJUDI NA TEREN !!!!!
kristofus@email.si
12. 11. 2014 08.18
-1
zazezizozu
12. 11. 2014 05.13
+21
Vsak, ki vidi slike mu je jasno, da v tem primeru ni ustrezno poskrbljeno za živali. Tardigarade, človek je bil že 100 krat prijavljen, vaščani se ga pa očitno bojijo. Če je nekdo izjavil, da je prijaviteljica narkomanka to pa je takoj resnica. Pendrek je za takšne.
lazica
12. 11. 2014 02.05
+8
država je šla na vseh finančno stabilnih funkcijah v drek, žalostno da človeško moč odražamo z nasiljem nad živaljo, sram me je da vam bije človeško/življenko srce v telesih...