Slovenija

Prevzgoja psa

Ljubljana, 19. 03. 2013 13.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
57

To, kar se je na terenu zgodilo ekipi Preverjeno, je posledica napačne vzgoje psa. Nova lastnica ga je pripeljala iz zavetišča, kjer so v nekaj tednih uspeli prej zelo agresivnega psa toliko umiriti, da ga ni bilo treba uspavati. Z njim pa je ravnala narobe in znova je postal izredno napadalen.

Vas zanima, kako prevzgojiti neubogljivega ali nasilnega psa? Z nasveti in rešitvami vam bosta v oddaji Pozor, priden pes! svetovala priznana strokovnjaka za pasje vedenje Jure Pribičevič in David Pogačnik. Z vzgojo in prevzgojo psov se ukvarjata že veliko let in redko kaj ju preseneti.

Pozor, priden pes! vsako soboto ob 18.20 na POP TV. Epizode si boste lahko že en teden prej pogledali na VOYO.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

asetihecas
23. 03. 2013 00.02
+1
...o moj bog! In da samo pomislim, da ima ta nevednica (resnično ne želim biti nesramna, ampak kar je preveč je pa preveč!!!) tega psa, ki ga niti priibliižno ne obvlada (čeprav misli da ga lahko), niti približno se ji ne sanja, v kakšni meri ta pes ogroža okolico, da ima tega agresivnega psa v družinskem naselju, kjer je veliko psov, majhnih otrok itd. pred hišo po možnosti spuščenega...to me tako jezi, žalosti in hkrati spravlja kar v obup...da se ji zdi fino, kako jo pes čuva, da ga hvali, kadar je pes v stanju popolne napadalnosti in da več kot očitno nima namena, niti potrebe po znanju o tem, kako ga obvladati in nadvladati...vsekakor nočem biti negativna in misliti na slab izid, ampak tole me je pa dodobra pretreslo in do nadaljnjega ni mogoče, da grem spročeno na sprehod po lastnem travniku, ker se bo mogoče ta pes odločil, da mu ne paše več poslušati tele ženice....mene samo zanima, na koga in na kakšen način se lahko obrnem po nasvet, da bi tako potencialno nevarnega psa odstranili iz naselja....enostavno sem brez besed, tole je grozno, zastašujoče in sila nevarno...toliko imajo ljudje za povedati čez pasme, toliko za označevat in ustvarjat predsodke, nihče se pa ne ozre na tiste, ki so za psa odgovorni...jaz se trudim razumet, samo taki primeri me pa resnično iztirijo! Katastrofa.............
MucekMacek
23. 03. 2013 10.15
+2
problem je v tem, da se ne zaveda, da potrjuje agresivno obnašanje. za njo je 'priden, priden' in trepljanje v bistvu 'bodi priden no, prosim te', za psa pa 'super delaš, kar tako najprej'. ko ga je pa korigirala se je hitro spremenil. če bi mu na začetku dala vedeti, da vedenje ni zaželjeno bi bilo drugače. ljudje se ne zavedajo, da psi ne 'razumejo' naših besed tako kot mi. za psa je priden v takšnem tonu pohvala in ne prošnja, da naj se lepo obnaša. lepega obnašanja ga moramo pač naučiti, prigovarjanje nič ne zaleže.
santamaura
20. 03. 2013 11.39
-2
Zanimiv prispevek. Posebej, ko je prevzgojeni pes svojo bivšo trenerko pocukal za rokav, čeprav ga je naučila, da bi moral v takih primerih iti najprej na facebook in preveriti, če ni slučajno ona njegov prijatelj, ne pa da kar nekaj laja in renči. Oh ti psi
Terezinka
20. 03. 2013 10.18
-16
Mislim, da čas za prevzgoje psov in zavetišča za razne zavržene pse, ki v njih živijo leto in več res ni pravi. Glede na to, da to plačujejo občine in torej posredno mi vsi. Mislim, da bi pristojni na občini in v državi morali seštet tudi ta luksuz. Danes na primer vozijo v zavetišča pse iz romskega naselja. Nimamo denarja za vzgojo malih romskih otrok, je res do njih pošteno, da bomo denar porabili za sklatene pse
Terezinka
20. 03. 2013 10.51
-15
Poleg tega azili niso namenjeni temu, da bo tam farma zavrženih živali. To je sprenevedanje in neka kvazi ljubezen do živali. Psi in mačke naj v azilu počakajo gospodarja največ do 14 dni. Eno leto bivanja v azilu, razni trenerji, veterinarji in vse ostalo je prineslo številko, ki si jo ne moremo privoščit. Ta številka je veliko večja kot znaša kakšen otroški dodatek ali štipendija
yaks
20. 03. 2013 12.31
+8
IronMayhen
20. 03. 2013 20.28
+10
terezinka, najbrž si na socialni že leta, da se bojiš, da bo iz tvoga žepka šlo kaj denarčka za pse!!! Matr in taki lenuhi eni, ki se sam za evrčke bojijo! Neeeee, ni šlo iz tvoga žepka, OK??? Šparaj dinarčke, skrivaj jih, ko ti jih država še preveč nakazuje!
Veronika Einspieler
24. 03. 2013 20.11
+4
Terezika, jaz upam, da se zavedaš, da so za takšno stanje v zavetiščih krivi LJUDJE. Če te že toliko skrbi za žepe davkoplačevalcev, raje steriliziraj in kastriraj svoje živali (v kolikor jih maš, ampak glede na tvoje razmišljanje, upam, da jim nimaš) in osveščaj druge glede tega. Ko se bodo ljudje primerno objašali do živali in primerno poskrbeli za svoje živali, zavetišč sploh ne bomo rabili več.
resslovenka
20. 03. 2013 09.45
+2
Jaz bom samo rekla, da se mi živali, ki pridejo iz zavetišč hudo smilijo. Bogve kaj so vse dale čez predno so bile odpeljane v azile. S tem mislim na vse, ne samo na pse. Namen imam posvojiti sicer psa, ponj bom šla v zavetišče. Ne zato ker si ga ne morem kupiti pri vzrejcu (tudi tam se dogaja vsesorte) ampak zato, da eno bitje rešim. Nimam pomislekov. Žival prinese s seboj določene vzorce, vendar se jih da s potrpežljivostjo omiliti, če že ne odpraviti. Žival se ne rodi hudobna in njegov najboljši prijatelj se dostikrat izkaže, da to ni.
Terezinka
20. 03. 2013 10.22
-12
To je vse OK, toda rok ko država skrbi za živali v zavetišču na stroške davkoplačevalcev bi moral biti postavljen. Tudi meni se živali smilijo in za svoje dobro skrbim in vem koliko stane taka skrb. Zato pravim, da ni normalno kako se denar troši.
k9dogs
20. 03. 2013 08.13
+1
Prebiram in mal spremljam tole, mene pa zanima v kateri državi sta ta dva fantiča priznana strokovnjaka ? Glede na "znanje " ki ga kažeta, bi rekel da vsak ki se ukvarja s kinologijo naprej od bbh izpita, pa naj si bo športna kinologija, ali reševanje, mislim da se lahko enači po znanju z njima, veliko pa je takihki mogoče vedo veliko več pa se nimajo za strokovnjake. lahko da sta uspešna v reševanju, ampak ne se pa v neko prevzgojo spuščat in zavajat ljudi da sta nevem kaka strokovnjaka, definitivno sta se pa znajdla to pa tudi nekaj velja.
MucekMacek
20. 03. 2013 08.20
+2
v sloveniji imamo eno kinologinjo, ki ima licenco za prevzgojo psov. in kup ljudi, ki imajo po tem, kar sem videl v oddaji, veliko več znanja in izkušenj s 'problematičnimi' psi. no, pa tudi veliko je boljših kuharjev od ane, pa je vseeno dobila oddajo...
Terezinka
20. 03. 2013 10.23
-4
JJsuckz
20. 03. 2013 07.49
-1
prevzgoja psa... hja, pokličeš cesarja milana pa je
salabajzros
20. 03. 2013 05.11
+6
kok ste vsi pamentni..tudi taksni ,ki nerazlocite psa od macke...
postoj?an74
19. 03. 2013 23.01
+6
kakorkoli obrnete,tile psi so takšnih glih zaradi ljudi,mi nevemo kaj so jim storili,ampak če so pristali v azilu najbrž nič dobrega! in tudi vsak človek ki je kdaj bil tko ali drugače zlorabljen,ima takšne ali drugačne posledice! in take psi,nemorejo pristati ljudem,ker so se v njih zaljubili na prvi pogled!zalo dobro primerjavo so nam prikazali!zmotilo me je ker je prva gospa tako žareče,govorila o temu,kako jo pes varuje! skratka dobil sem občutek,da njej osebno to zelo ustreza in da ne želi nič glede tega ukreniti,še bolj pa dobivam občutek,da se je glih zato zaljubila vanga!take pse nemorete imeti le zato,ker želite hišnega ljubljenčka,ampak izključno zato,ker verjamete,da ste sposobni ga spremeniti!največjo napako pa vidim samega azila,da je sploh dal kužija (ki je baje bil pred usmrtvitvijo) osebi,ki očitno nima izkušenj!taki psi bi izključno morali pristati,pri strokovnih ljudeh,ki imajo veliko izkušenj z problematičnimi psi! druga ženska,je pa dokazala,da če se trudiš in "vlagaš" v psa,da ga lahko spremeniš! in če že iščemo krivca,je zame krivec (AZIL) nevem no ista kot bi otroka v posvojitev dali nekomu,brez da bi prej prestal psihološki test in ostale postopke,ki pa sta starša v resnici lahko narkomana!
xye
19. 03. 2013 22.17
+12
kot je ženska povedala,da se je zaljubila vanj na prvi pogled. Že tukaj je zelo falila,saj se vidi,da nima pojma o psih in sploh še o takih ne,ki imajo za sabo težko obdobje in slabe izkušnje. To je današnja problematika, ker se pse kupuje/ posvaja na lepoto in ne na karakteristike pasme. Ne bo minilo dosti časa,ko se bo ta pes znašel nazaj v azilu- podivjan in vodja kardela.ŽAL
aojz
20. 03. 2013 11.33
-2
Pridna dekleta se zaljubijo v barabe. Izgleda, da velja tudi za pse.
raca123.123.
19. 03. 2013 21.06
-13
kaj vam ni jasno da ste psa ogrožali; pop tv inteligenca na nivoju crkjene ribe!!!!!! vaša odaja je koruptivna, dajte mi en razlig zakaj nebi slovenčeki podkupljivi tak mislili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga ni, VEMO
Marko Haluzan
19. 03. 2013 19.51
-4
A dajte no take oddaja Pozor, priden pes tak fejka oddajo Šepetalca psov. Z tem nebi blo nič narobe, če bi ta dva mela dejansko kaj pojma o psih. Meni se zdila, le kot dva amaterja. Vsaj tak vtis sta dala iz prve oddaje. Rešitev, da pes ne gre na posteljo, priveži ga na 1 m dolg povodec. Resno? Priznana strokovnjaka? Pomojem tudi ja.
MucekMacek
19. 03. 2013 18.03
+23
nesposobna lastnica do amena. ne morem drugega rečt. tale incident je bil čisto nepotreben. prvo pravilo pri takšnih psih je, da jim človeka nikoli ne predstavimo na domačem teritoriju, RAZEN če vsaj eden od nas zelo dobro ve, kaj dela. potem ko ga je skontrolirala in mu dala vedet, da ima situacijo pod kontrolo, je bil čist ok, pred tem je pa novinarsko ekipo videl kot grožnjo in je odreagiral, kakor so ga naučili. novinarka pa tudi malo falila. halti tukaj ne bi čisto nič pomagal. sploh ni namenjen temu, kar bi tukaj potrebovali (več pasje inteligence in/ali nagobčnik). halti je pripomoček za učenje vaje 'poleg', preusmerjanje pozornosti na vodnika in čisto nič drugega. ni nadomestek ali izboljšava ovratnice.
MucekMacek
19. 03. 2013 19.39
+17
šele zdaj, ko sem posnetek pokazal punci pa sem opazil, da je lastnica psa pohvalila za izkazovanje agresije, zaradi česar je pes seveda še okrepil svoje obnašanje.
asetihecas
23. 03. 2013 00.15
+1
...tole je obup, se strinjam - ker se bo stanje samo še stopnjevalo (če v tem času, ko ga ima, ni uspela psu postaviti mej)...grozno je živeti v istem naselju (že takoj je bil nelagoden občutek, ko so ga pripeljali) ...sedaj so pa samo vsi sumi potrjeni in očitno iz tega ne bo nič dobrega....katasrofa, da pomislim na naključno srečanje s t
ANU(s)
19. 03. 2013 17.58
-1
ni glih za usazga, da ma psa. jart mam doma dva pitbull, sam nisu kej velki glih ane, eto......
Jimi1
19. 03. 2013 16.11
-35
Ta pes se lahko kvečjemu še s svincem "pozdravi"... Nenadzorovano napada vse vprek...Zavoženi primer !
postoj?an74
19. 03. 2013 16.28
+25
z "svincem" ga je nekdo že "pozdravil" zato pa je tak kot je! ta pes nebo nikoli socializiran,kot ostali psi,ampak z pravim lastnikom ob sebi,tudi ta pes nebi bil nevaren! sam gospodar bi res moral biti močna osebnost,ker takemu psu,ki ga nisi ti vzgajal,moraš imeti muda mu zaupati,pač v samem štartu! verjamem pa da bi čez čas,postalo polno zaupanje
Terezinka
20. 03. 2013 10.47
-7
Glede na število psov in mačk v zavetiščih in na odnose ljudi, ki kot dobrotniki hranite živali in s tem povečujete število sklatenih zapuščenih živali bo nujno uporabiti tudi pravi način usmrtitve in ne povečevanje azilov. Živali v azilih niso kot farme. Azil naj bi bil nekaj prehodnega Pa dajmo minusi
Beno Cizelj 1
19. 03. 2013 16.00
-3
No, tale dva sta pa res "strokovnjaka". Predvidevam, da sta odrastla nekje v enem od ljubljanskih blokov na parketu, ker toliko neumnosti, kot sem jih slišal pri prvih dveh oddajah pa že dolgo ne na enem kupu. Človečka mislita da se psa prevzgaja in vzgaja z kaznovanjem in obdaritvijo !?!?!?!?! Psa se lepo vzgoji v socializirano bitje samo z ogromno potrpežljivosti, učenjem itd.....nagrajevanje je dobro le kot priboljšek, ne pa zato, ker vas pes uboga......ali pa s tem, ko mislite kako vas pes ves depresiven in zamorjen, prestrašen uboga, zdravite svoje manjvrednostne komplekse? Da vas vsaj nekdo "posluša" ko ukazujete? Joj, joj, revčki
Maday
19. 03. 2013 15.45
+1
Drugače je pa splošno svetovno dokazano, da z ljudmi, ki se repenčijo z borilnimi ( Doge, Brazilska in ostale, Pit Bulli, itd ), psi po mestih je nekaj hudo narobe.
princessa
19. 03. 2013 17.49
+5
Puppupapa
20. 03. 2013 09.15
+5
mene sam zanima kkšn vir te "svetovno dokazane" teorije...kkšna raziskava al pa kej?
SilverBullet
20. 03. 2013 13.56
+2
Splošno svetovno dokazano je, da je Maday v resnici kokoška v sosedovem skednju. In ker sem ti povedal, da je splošno svetovno dokazano, mi ni treba nič dokazovati. Še več, ni mi treba o tem ničesar vedeti, saj je splošno svetovno dokazano. Povedal sem, da je splošno svetovno dokazano in to je dovolj. Eh.... ne gre tako preprosto, a ne? Mogoče med otroci v vrtcu, ampak tudi ti enkrat odrastejo.
SBR
19. 03. 2013 15.29
+19
sj je čist priden, sam ugrizne je... taka ženska, ki NIMA POJMA O PSIH sploh pa o PREVZGOJI starejšega psa iz zavetišča, naj si kupi psa na baterije ali pa kak drug pliš... pes tu ni nič kriv, če mu noben ni znal jasno in lepo povedat kaj pa kako...psi imajo svoje možgane in znajo sami zelo dobro razmišljati, kar pa ne pomeni da razmišljajo kot človek! ah ljudje...takim kot je ta iz prispevka bi prepovedala imeti pse
asetihecas
23. 03. 2013 00.08
+1
...tudi jaz....da samo pomislim, da enkrat ta žival primašira mimo, ko jaz svojo sprehajam (doma smo namreč (pre)nevarno blizu! To je pa neverjetno neodgovorno, če v tem času, ko že ima psa, ni delala v to smer, da mu da vedet, kdo ima kakšno vlogo pri hiši, se samo bojim, da mu bo en dan zadosti in bo prosto odkorakal iz dvorišča, ojojoj...kam po pomoč v taki situaciji, se sprašujem! Če bi bilo treba kakšen zakon podpisat, da taki ljudje ne bi smeli imet živali, podpišem z velikimi črkami + verjetno bi še tisti na baterije postal tako agresiven, ker bi bil "priden" ko bi renčal na druge.
Komentiranje prepovedano
19. 03. 2013 15.28
+13
A problem je torej v zatezni ovratnici???? Slab nasvet, ki bo povzročil še kakšno žrtev. Vse dokler ne bo psu kristalno jasno, da lastnica brani psa, ker je pač šef, ki določa, kaj se v krdelu dogaja - in ne obratno. Bolj reklama za Halti, kot pa pameten nasvet.
SBR
19. 03. 2013 15.31
+8
problem je TUDI v zatezni obratnici, ta psa duši in mu ne da jasno vedit kaj je narobe naredu. Zatezna ovratnica je samo potuha za lastnika, ki ne zna pravilno vzgojit psa...če ti psa dobro izšolaš, ovratnice načeloma sploh ne potrebuješ(seveda jo pes mora imet)
Beno Cizelj 1
19. 03. 2013 16.02
+3
bravo obema, kukizaver in stuff--vidva sta vsaj dojela, da mora pes VEDETI kaj sme in kaj ne, ne pa neke zatezne ovratnice, pa privezovanje k radiatorju .....
Komentiranje prepovedano
20. 03. 2013 10.33
-1
Zatezno ovratnico moraš znati uporabljati in je lahko ZELO DOBER pripomoček pri uveljavljanju FER avtoritete nad psom, a.staff. Nimajo pa vsi psi enakega karakterja niti telesne konstrukcije za zatezno ovratnico. Prav tako veliko lastnikov dela zelo veliko napako, ko ne uspe dobiti občutka, kdaj je potrebno biti oster in kateri trenutek moramo popustiti oster odnos do svojega psa. Nekateri bi samo brcali in renčali, nekateri bi samo cartali svojega psa. Osnova vzgoje pa je telesna aktivnost in odvzem odvečne fizične in psihične energije, ki se kopiči, če se s psom lastnik ne ukvarja. Crkljanje je pogojeno z podrejenostjo lastniku. Imeti psa pomeni spremembo načina življenja in mišljenja.
masai mara
19. 03. 2013 15.00
+8
res izčrpen prispevek
pinki.medo
19. 03. 2013 15.29
+0
to bodo predvajali v večerni oddaji Preverjeno. Saj dajo vedno krajše izseke prej na internet. V sredo bo pa celoten prispevek objavljen.
postoj?an74
19. 03. 2013 14.23
+66
nevarnih psov ni,nevarni so ljudje! isto je z ljudmi,noben se ne rodi kriminalec ali morilec,ampak ga vzgoja oz nevzgoja takega naredi!
Maday
19. 03. 2013 15.41
-32
Imaš prav.. Nevarni so takšni, ki razmišljajo kot ti..
postoj?an74
19. 03. 2013 15.48
+30
nevarni ste takšni ki sploh ne razmišljate!
kajpatimisliš
19. 03. 2013 15.49
+17
Maday ti pa res ne veš o čem govoriš...predvidevam da nimaš psa...
boeing7
19. 03. 2013 15.54
-19
Tudi psi so nevarni ! Zavedati se moraš, da pes ima globoko v sebi svoj \" živalski nagon \" ne glede na to kako je vzgojen in tudi psu NIKOLI ne smeš zaupati. Jst sem imel 13 let doma nemškega ovčarja. Bil je navezan name, kadar me ni bilo doma je cvilil itd... ko sem pa domov prišel pa skakanje od veselja, in tega sem bil deležen samo jaz kot njegov skrbnik. Pes je ubogal na vse ukaze, za mačkam tudi pogledal ni itd... no in po 13 letih ( imel sem ga od mladička naprej ), sem ga nekega dne božal ( kot vseh 13 let ) in me je nenadoma zagrabu za roko, mogu sem it v bolnico, ker mi je kar dobro kri tekla iz rane, predtem sem ga pa prebutal tako, da nikoli več ne bi pomislil, da bi me ugriznil ! Sedaj je že 3 leta pokojni ( težave s kolkom ). Ampak kaj hočem povedat, je to da psu NIKOLI ne smeš zaupati, to sem jaz spoznal ko me je po 13 letih zvestobe brez razloga ugriznil ! Še posebej pa NIKOLI ne puščati otrok ( mlajših od 4 let ) do psov oz. da otrok ni blizu gobca, ker nikoli ne veš kdaj lahko ugrizne ! Je pa res v 90 % je kriv človek.
postoj?an74
19. 03. 2013 16.04
+25
boeing7 če si ga 1x prebutal,ne dvomim da si ga tud kdaj prej! Če pa si to naredu,si zapomni,da ga nisi spravil k pameti,ampak samo še večjo sovraštvo in travmo!neboš pa me prepričal da te je ugriznil iz nedolžnega božanja!oprosti,ampak enostavno mi ta tvoja zgodbica ne deluje na mestu!sicer vsak ima svoje izkušnje,kot jih imam jaz,namreč enga kužija sem imel 16let drugega sedaj imam 5let!mu zaupam 100% in se tud ve kdo je gospodar! malega otroka pa nasploh ni dobro puščati samega z psom,ker ščipajo in nimajo občutka! se pravi oni so nevarni!z psihološkega vidika pa,glede na to da si omenil,da si le ti bil deležen njegovega veselja,ko si prišel domov,se mi to sliši na posesivnega psa,kar je tudi zelo nevarno! (ker ni normalno da se pes razveseli samo enega druživskega člana) in tu ljudje tud delajo napako,ko psa (seveda iz ljubezni) razvadijo in ga naredijo posesivne! pol se že pozna ,če pobožaš drugega psa in tvoj pes renči! (velika napaka) kaj pa delajo ljudje posesivni,pa tudi vemo,česa so sposobni!
SBR
19. 03. 2013 16.05
+17
pes NIKOLI brez razloga ne ugrizne, tako da tej tvoji zgodbici čisto nič ne verjamem
Beno Cizelj 1
19. 03. 2013 16.05
+18
vidiš, tudi ti si kljub dolgoletnim izkušnjam navaden bedak !!!! Si kdaj pomislil na to, da te je pes ugriznil ker si ga prijel nekje kjer ga je strašno bolelo? (saj je vendar imel 13 let !!!) In seveda si namesto svoje pameti (če je je kje v kakšnem otu še kaj) raje uporabil palico......Brrr. kako.....eh bom raje tiho.....je v tej sloveniji še vse preveč primitivizma in nerazgledanosti
yaks
19. 03. 2013 16.08
+15
Če je skakal po tebi, potem ga nisi znal kontrolirat. In če si ga enkrat prebutal tako kot si rekel potem si ga verjetno že tudi kdaj prej in očitno nisi mel dobrega odnosa do njega. Upam da si nikoli več ne omisliš psa.
yaks
19. 03. 2013 16.10
+10
Zelo očitno je imel pes strah pred tabo. Strah pa ni isto kot zaupanje in poslušnost!
postoj?an74
19. 03. 2013 16.16
+12
in dejstvo je.če imaš psa ki mu ne zaupaš popolnoma,pol tudi vajin odnos nemore biti popolen oz. niti on tebi ne zaupa! psi to čutijo! in glede na to da si napisal,da cvili ko te ni doma,samo ptrjuje moje prepričanje,da si imel posesivnega psa! eno je če cvili pr 1 letu druga pa pr 13letih! iz posesivnosti ljudje tud ubijajo
Jimi1
19. 03. 2013 16.43
-14
13 let pes nemški ovčar je praviloma že pred smrtjo. Razlog ugriza, kost,ki se mu od zadaj v možgane zarašča... Ko žival tako nenadzorovano grize je nekaj narobe. Pameten gospodar ga da na hitro uspavati neumen pa celo življenje odškodnine plačuje.... Pa mimogrede sem ljubitej psov, ne pa podivjanih zveri....
princessa
19. 03. 2013 17.52
+8
spet ta famozna kost, mene zanima od kje ti ta trditev.....
MucekMacek
19. 03. 2013 18.04
+5
kost je mit. verjetno nastal zaradi tega, ker so nekateri psi odrasli in lastniki niso bili na to pripravljeni. veliko (predvsem večjih) pasem čustveno dozori dokaj pozno, po dveh, treh, celo štirih letih. in če po koncu šole (letu in pol) recimo misliš, da imaš psa že čisto 'narejenega' se krepko motiš...
postoj?an74
19. 03. 2013 19.19
+7
ko se gre za avtoriteto,pes se tega uči celo življenje!hočem rečt,dresura in avtoriteta,nimata skor nič skupnega! ker pesa,ki naučiš da da tačko,jo bo dal tudi enmu otroku,ki ga prvič vidi! tko da dresura je bolj neka igra,ki jo izkoristiš,sebi v prid,da je pes bolj priden! avtoriteta pa je nekaj čist drugega,ki je psu treba dokazovati celo življenje!
Jimi1
19. 03. 2013 20.53
-1
american.staff.... Vsaj mene je brez vzroka ugriznil, ko sem bil od lastnika klican naj mu nekaj pomagam premakniti... Pes je spal, ko sva premaknila zadevo je škrtnilo pes se je zbudil in v trenutku zagnal b moje stegno... No že naslednjo sekundo je cvilil, ko je spoznal svojo napako, negovi zobje pa več cm pod mojo kožo....
Garfild112
19. 03. 2013 21.30
+2