Slovenija

Preverjeno!: Geji v Bovcu nezaželeni?

Bovec, 03. 07. 2012 13.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
181

Lokalna turistična organizacija v Bovcu je dala prvič v zgodovini natisniti katalog, v katerem naj bi bile označene tudi gostilne in namestitve, pri katerih so homoseksualci dobrodošli. A oznaka je bila ravno nasprotna – homoseksualci niso dobrodošli, kar je sprožilo ogorčenje.

Lokalna turistična organizacija v Bovcu je nameravala narediti nekaj dobrega za prepoznavnost tega kraja ne samo v Sloveniji, ampak tudi širše, zato je vse, ki se na tem območju ukvarjajo s turizmom, prosila, da odgovorijo na vprašalnik. Ena od možnosti je bila tudi, ali so pripravljeni postati destinacija, prijazna istospolnim parom in posameznikom.

Prvič v zgodovini so dali natisniti katalog v več jezikih in v njih objavili tudi nekaj gostiln in apartmajev, ki so se odločili za oznako "gay friendly". Žal so, tako pojasnjujejo, naredili katastrofalno napako in ravno tem lokalom dodali znak "homoseksualci niso zaželeni". Napake kar nekaj časa niso opazili, potem se je vsul plaz klicev iz tujine in Slovenije, ogorčeni zaradi nedopustne oznake so bili gosti, gejevske in lezbične organizacije, zgodbo so povzeli mediji. Večina se je spraševala, kako se je to lahko zgodilo in ali je sploh bila napaka.

Direktor bovškega turizma je za Preverjeno! pojasnil, kaj se je dogajalo pri nastajanju kataloga. Pogovarjali smo se tudi z lastnikom prve specializirane agencije pri nas Let's go Rainbow, ki istospolnim ponuja nabor lokacij, na katerih so zaželeni.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (181)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

?efurji_raus
04. 12. 2013 15.12
+2
Jaz hočem v Bovec z mojim hladilnikom... ljubim ga in se hočem poročiti z njem.... zahtevam da mi država to omogoči saj nikomur ne škodim in sem kot manjšina diskriminiran, če bo potrebno pripravim tudi svojo parado! Legalize fridge marriage! Vsi drugačni vsi enakopravni!
andrej321
04. 12. 2013 17.43
-1
andrej321
04. 12. 2013 12.34
+0
itak da nisi dobrodošli, v auschwitz z njimi!
devlon
15. 07. 2012 22.09
jaz verjamem stricu, da je bila napaka in mi je zelo zal tudi za tiste gostince, ki so hoteli biti konkurencni, pa so jih dobili po nosu s to napako.
br.0001s
04. 07. 2012 11.43
+5
in zdaj je seksualno poteševanje posameznikov pomembnejše od ropa državljanov v obliki dokapitalizacije NLBja. pa financiranje slovenskih železnic.... politike je treba omejit ne homoseksualce, pa bomo vsi bolj srečni ter potešeni.
legnum
03. 07. 2012 23.25
+9
V Ljubljani tudi ne pa jih je cel parlament.
suzukigsxr
04. 07. 2012 01.02
+1
srebrnibreg
03. 07. 2012 21.00
+10
Naslednji dopust bom preživel v Bovcu.
revanšist
03. 07. 2012 21.28
+0
verjetno tudi jaz v da bendar če odo geji opozorilo vzeli zares
QueerAsYou
03. 07. 2012 21.35
-2
Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan!
Tomaz_S
03. 07. 2012 20.59
-3
Objava omenjenega poktograma bi bila v vsakem primeru v medijih. Tudi če se jim v LTO-Bovec ne bi zgodila napaka, bi prej ali sej imeli geje na grbi. Saj bi potem tiste gostile in apartmaje, ki niso dali poktograma (geji dobrodošli) smatrali kot homofobne, nestrpne, sovražne do manjšin, itd. ADMIN, zanima me kaj vam je spornega v mojem komentarju?
WikiX
03. 07. 2012 20.46
+0
Meni še vedno ne gre iz glave film Policijska akademija in bar Plava ostriga, lekako homoseksualci vedo, kje naj se zbirajo, jih usoda sama tja zanese?
HellWolf
03. 07. 2012 20.45
+22
naj karikiram en primer: se s punco odločma da se vstavima med potjo nekje v eni gostilni al piceriji. Naročima si za pit pa jest ko prisede gejevski/lezbični par. Midva s punco v miru pojema in popijema, glede na to kdo sedi za sosednjo mizo nama je pa totalno vseeno. Ni važno kdo je, važno mi je samo to da ne bo nihče drezal v mene ali v punco. Ne moti me čisto nič če je za sosednjo mizo homoseksualni par. Pa kaj, saj imamo vsi pravico do zasebnega življenja. Zmotilo me bo samo takrat če bo kdo začel vame nekaj na suho drezati. Ne delam razlik med ljudmi in ne vidim razloga zakaj bi mogli neko določeno skupino ljudi izganjat iz javnih prostorov samo za to ker so drugačni. To me spominja dobesedno na diskriminacijo črncev v ZDA v prvi polovici 20. stoletja in kasneje do sedemdesetih.
mommmatke
03. 07. 2012 21.00
+11
Itak, sej folk se obnaša kot, da bili kužni, ne vem kake furstracije imajo, pol ljudi, ki komentira tukaj, še v življenju ni videl to kar si ti!!
walter2
03. 07. 2012 22.38
-7
Ne vem,če boš do konca pojedel,če se bi za sosednjo mizo gay par začel lizarit?
Osman Baba
03. 07. 2012 23.49
-7
Povprecni
04. 07. 2012 07.28
+5
walter tvoje mišljenje je otročje, enostavno in jedernato "brigaj se zase in za svoje. Vsi enaki in vsi enakopravni. Silverwolf lepo napisano, moje je moje tvoje me pa ne briga. Dopust je dopust!
nekdo...
03. 07. 2012 20.44
+12
Men je vseen kaj kdo dela v domači spalnici dokler so vsi prostovoljo tam. Ampak pošteno mi pa gre tale propaganda že na živce. Pa dajte no. A ste še normalni al kaj???? Men se to ne zdi več normalno in meji že na blaznost. A zdaj si ne morte plaže delit z "normalnimi" pari? Zakaj pol svojih agencij, pa posebnih oznak v katalogih ne zahtevajo debeli? Pa posebaj suhi? Pa posebej nudistične uni k majo žene z bolj povešenimi, pa posebi nudistične aranžmaje za une k majo male pa... Men to meji na total *** Pač tak je tud debeli al pa uni z majhnimi naletijo na posmeh, na posmeh naletijo tudi bolni otroci, odrasli itd pa zato nimajo parad, pa zarad tega ne delajo iz muhe slona, ne ustanavljajo agencij specializiranih za njih itd. V glavnem za to ste se odločli in če vas posmeh prizadene potem pač morate nekaj spremenit ker pol to ni to. Če si ponosn da si gay pol bodi ponosn ne rabiš pa bit tečn in vsiljiv
QueerAsYou
03. 07. 2012 20.50
-3
nekdo...@ Problem je ker nekateri heteroseksualci ne delijo prostora pod soncem homoseksualcem. Tebe mogoče ne motimo, nekatere pa zelo. Fizični napadi in zmerljivke niso takšna redkost!
nekdo...
03. 07. 2012 20.52
+11
Zmerljivke tud za debele in invalidne niso redkost! Tudi iz strani gay oseb!!!!!
QueerAsYou
03. 07. 2012 20.55
-2
nekdo...@ In to se ti zdi ok? Meni ne! Zato je propaganda proti kakršnikoli diskriminaciji nujna. Nekateri se pač ne znajo obnašati!
nekdo...
03. 07. 2012 20.58
+4
Seveda se mi ne zdi ok! Ne zdi pa se mi ok da se gayi tak ven mečejo pa hočejo spet neke posebne pravice. Naj se govori o tem nimam nič proti. Ampak zakaj na svojih paradah ne govorite nasplošno o nasilju? Ampak zgolj o nasilju nad vami? Zakaj rabite/rabijo neke posebne pakete za na morje? Men je tole pač čist mimo. Vsi smo ljudje. Eni revni, drugi bogati, drugi lepo oblečeni, tretji razcapani, četrti elegantni itd itd... Ne rabi pa se ena skupina tako zelo izpostavljat in ne govorit da je vaša propaganda proti kakšnikoli diskriminaciji ker ni! Ker če se da v nek katalog znak za geje se diskriminira vse ki niso gay!
QueerAsYou
03. 07. 2012 21.09
+2
nekdo@ Kakšne posebne pravice? Tudi jaz grem najraje na dopust v tujino! Amsterdam, Barcelona, London... Tam so pač malo bolj strpni in če se primem za roko ali se poljubim z tipom ne gledajo kot bi padel iz lune. Dokler še preostali del prebivalstva ne stopi v novo stoletje bomo denar nosili drugam. Tako pač je! Vsaj na dopustu sem rad popolnoma svoboden.
nekdo...
03. 07. 2012 21.20
+0
ja no pa ga nosi zarad mene sej je to tvoja legitimna pravica. Sej na slo obalo v nobenem primeru nebi šel! A to da mate označen v katalogu kje je gay prijazna nastanitev ni posebna pravica? Jaz še namreč nikjer nisem videl oznake heteroseksualcem prijazna nastanitev.
QueerAsYou
03. 07. 2012 21.27
+1
nekdo...@ Zato ker je heteroseksualcem povsod prijazna nastavitev. Nikjer te ne bodo gledali postrani. Ne gostje in ne gostinci. Ti svojo punco lahko primeš za roko ali jo poljubiš kadarkoli in kjerkoli in te ne bodo nikjer zaradi tega gledali, te zmerjali ali celo fizično napadli. Štekaš?
QueerAsYou
03. 07. 2012 21.31
+0
Nekdo...@ Ti gledaš stvari drugače, ker te mogoče geji ne motijo. Nisi pa sam na tem svetu. Že po komentarjih pri člankih o gejih ti je lahko jasno da niso vsi kot ti! Lepo bi bilo, če bi en drugega pustili pri miru in se brigali zase. Ampak nekateri tega ne zmorejo. Zato pa smo tam kjer smo. Dokaj netolerantna država, kjer je sosedov vrt tudi naš vrt!
nekdo...
03. 07. 2012 21.33
+1
Ne! Ker to ne drži! Ker me bodo heteroseksualci tud gledali po strnai če se bom skoz ven metal! PA vzbujal pozornost, pa če bom svojo punco šlatal vsem na očeh. Če pa boš diskreten pa ne bo težav v večini primerov! Je pa lahko tudi heteroseksualec nezaželjen! In vsepovsod obstajajo *** ki bodo mele kaj proti nekomu pa ni važno ali je homo, hetero, invalid, debel, z malim itd. Zmeraj se bo našel *** ki mu ena skupina ljudi ne bo všeč. Zdi pa se mi *** tiskat take kataloge ker potem naj se natisne zraven prijazno invalidom (ne bomo gledali po strani ljudi ki so brez udov in ne bomo jezni na njih ker odvračajo druge), prijazno debelim (naj kažejo svoj špeh kolkor jih je volja)...
nekdo...
03. 07. 2012 21.35
+0
Ne gledam čisto nič drugače! Govorim o tem da je nestrpnost prisotna v vseh sferah ne samo do gay oseb. Gre pa mi že pošteno na živce da prav celi svet govori o vaših pravicah, medtem ko se o pravicah določenih skupin ne govori oziroma se jim jih jemlje. Pač zdi se mi da se preveč postavljate v ospredje
QueerAsYou
03. 07. 2012 21.45
+4
nekdo...@ Še enega heteroseksualnega para nisem srečal, ki bi ga kdo postrani gledal ali zmerjal če se je na ulici držal za roke. Jaz ti iz osebnih izkušenj in izkušenj mojih frendov lahko povem, da za nas to ne velja. Slovenci ne gledajo, ampak bulijo v tebe. Tudi zmerljivke niso bile redkost. In to samo ker sem se držal za roke z tipom. Ogromno hetero ljudi se v javnosti drži za roke ali se poljubijo. Kot da so si nekateri heteroseksualci prisvojili ulice in ne dovolijo da nekateri počnemo isto kot oni. To "vn metanje" je verjetno zato prav to. Svoboda, ki jo uživate tudi vi. Se tudi vi "vn mečete" s tem? Zakaj jo ne privoščite tudi nam? Drugače pa pojdimo v absurd in prepovejmo kakršnokoli javno izražanje čustev za vse!
QueerAsYou
03. 07. 2012 21.51
+3
nekdo...@ Vsaka skupina se bori po svoje za svoje pravice. Koliko je uspešen pri tem je odvisno pretežno od večine. Naš" problem bi bil lahko rešen že davno. Popolna zakonska izenačitev in popolna toleranca do gejev. V bistvu je velik del tega na vas!
nekdo...
03. 07. 2012 22.01
-6
Sicer pa QueerAsYou tud če en hotel reče da je gayem prijazen se še zmeraj tam noter lahko najde kakšen homofob ki te bo gledal po strani... Tak da... Smo spet pri tem da se povsod lahko najde nekdo ki te bo gledal postrani, zasmehoval, zaničeval itd. In s tem ločevanjem na te in one skupine to samo podpihujemo! Ravno ločevanje vodi do tega!
QueerAsYou
03. 07. 2012 22.11
+3
* Zahtevamo pa zakonsko izenačitev. Tudi meni gre na živce konstantna propaganda, ki pa je vsiljena zaradi nekaterih hetero težakov, ki se ne morejo sprjazniti z nami. Če bi že deset let nazaj sprejeli izenačitev tudi za geje in bolje informirali ljudi o istospolni skupnosti, danes o tem nebi več razpravljali. Dokler pa imamo Primce in Ljudmile bo pa tako. Očitno bomo še par let to poslušali, če ne bo US, ZRIPS razveljavilo in zahtevalo popolno izenačitev. Še dobro da je
QueerAsYou
03. 07. 2012 22.15
+4
Evropski parlament maja sprejel resolucijo s katero se je zavzel da legalizacijo gej porok. To je samo vprašanje časa.
QueerAsYou
03. 07. 2012 22.17
+2
nekdo...
03. 07. 2012 22.19
-5
* Sicer pa bol kot se boste vsiljevali bolj bodo ljudje proti vam. Govorim po sebi, ker mi zadnje pau leta gre že tole pošteno na živce. Nisem še v nikogar nič vrgel al pa si brusil jezika če se je držal za roke na cesti ampak teh parad pa javnih izpostavljan pa ne zagovarjam. Ker tako homo kot hetero bi mogli vedet kje so meje. In ena slika kjer cel kup ljudi nagih leži eden na drugem na javnem mestu je za mene prestop meje v popolnosti (Preverjeno). Pa neglede al gre za homo al hetero skupino. Pa lahko noč.
QueerAsYou
04. 07. 2012 05.09
+2
nekdo...@ Ta par iz Amerike ima dvojno državljanstvo, zato sta lahko posvojila otroka. Posvojila sta ga po ameriških zakonih, ki niso enaki našim. Naše sodišče pa je samo priznalo sodno odločbo tuje države, ker je to v korist otroka. To za Slovenske istospolne pare ne velja!
pejdspat
03. 07. 2012 20.28
+16
Geji cist vredu folk, pa nisem eden od njih... jih pa poznam par.
mommmatke
03. 07. 2012 21.06
+6
Ja, folk se obnaša kot, da bi geji imeli SAMO homosex. starše in prijatelje! Verjamem pa, da v Spodnji Kungoti z deset prebivalcev, tega res ni veliko, in če že so imigrirali v Lj.!
pejdspat
03. 07. 2012 21.22
+3
mommmatke
03. 07. 2012 22.22
+6
ziva35
03. 07. 2012 20.05
+8
Pa kaj spet jamrajo??? Koga briga, kaj delajo v spalnicah......ne vem, zakaj je sploh treba tolk govort o tem.....kr neki...
YONSON
03. 07. 2012 19.30
+1
Pridem na dopust v Bovec , kot vidim tam ni UDBE in ostalih ki jih kaj boli.
jjhjg
03. 07. 2012 18.57
+7
Dajte že enkrat dorast svojim letom,ne nekaj na pamet pisat tukaj. Od nekdaj so se ljudje morali za svoje pravice borit. Pa ne bom šel v zgodovino ker niti vseh nebi znal naštet,Vsak se bori za svoje pravice,tako ljudje,ki nimajo zaposlitve ali so po krivem ostali brez zaposlitve,tako nekoč niso bili temnopolti ljudje za željeni,bili šikanirani,nikjer sprejeti,na vsakem področju so se morali boriti za svoj jaz,svoj prav.Niso tistega dosegli na maximum,so pa ravno toliko da se danes drugače bolj sprejemljivo gleda na to. Tako je z homoseksualci itd...ne verjamem da jim je v veselje se borit,tako kot eni pravite se izpostavljat za tisto malo(da jih boste sprejeli ne glede na to kaj so kaj imajo radi),.ko boste na to tako gledali iz bolj pametnih stališč,ali pa vsaj v neki meji normale,bodo tudi oni nehali se borit(izpostavljat)za to kar imajo pravice.
story
03. 07. 2012 18.37
+15
Res mi ni jasno zakaj je sploh potrebno karkol označevat. Mislim da se geji sami preveč izpostavljajo in delajo zatirane. Mene nič ne moti če se imajo radi pač naj uživajo na živce pa mi gredo razne parade kod da morjo res vsi vedt kdo je kdo. spolna usmeritev je osebna stvar. dobesedno prisiljeni smo poslušat novice kok jih noben ne mara. se kdaj vprasajo zakaj? Pa oni so tko bogi joj svašta. Najbolj da še invalidi, pa temnopolti, pa pretežki pa ne vem še kdo naredijo parado da bomo vedl da obstajajo. Parada meni izpade kot lejte jest sem gej kot da bi blo to moderno in najbolj da se vsi ostali umaknemo da bodo mel revcki mir. Živite svoj lajf in nehite okol razglašat kot da ste nekaj posebnega in noben vam nič noče vemo da obstajate več nas pa ne zanima.
br.0001s
04. 07. 2012 11.40
-1
zato da se prepiramo med sabo in da elita lepo v miru pokrade kar se pokrast še da.
URAWA
03. 07. 2012 18.31
+12
VSI DRUGAČNI VSI ENAKOPRAVNI
boer
03. 07. 2012 18.55
-3
se pravi nam enakost zagotavlja pravo in politika in ne mati narava bog resnica ali znanost ne *enakost* nam zagotavlja predsem pravo napisano s strano politike. in politiko so ustvarili ljudje i s politiko se manipulira in pol misliš kakšen frajer si ko napišeš ta slogan?
URAWA
03. 07. 2012 20.20
+3
BOLJE MISLITI DA SI FRAJER...............KOT PA MISLITI DA SI MNOGO PAMETEN kot naprimer ti
Hudic_babji
03. 07. 2012 18.25
+14
Veliko berem, da homoseksualci svojo spolno usmerjenost ves čas dajejo naprej v javnost. No temu ni tako, če je na paradi ponosa 200 ljudi, je v Sloveniji vsaj 10 000 ljudi, ki so homoseksualci. Zakaj govorite o vseh? Glede na to kakšne komentarje lahko tukaj beremo mi ni čudno, da v javnosti praktično nobenega homo para ni videti...razen tisto na paradi, kjer je pa tretjina tako ali tako hetero. In zakaj se v medijih omenja kdo je homoseksualec? Ker je to tabu, za marsikoga zanimiva novica ob kateri je ogorčen in lahko obgloda malo kosti, ki mu jo vržejo. In normalno, da se manjšina bori za pravice, jao. Večina homo oseb s katerimi se boste pogovarjal ne podpira parade ponosa, ker v njej ne vidijo napredka. In ne obsojajte vseh ljudi po parih stereotipih, ki vam jih kažejo na televziji. Pojdite med ljudmi, jih spoznajte in nato na osnovi lastnih spoznanj kritizirajte ali hvalite celotno populacijo ljudi, ki so z nečim rojeni.
bobi1107
03. 07. 2012 18.12
+3
Spet se iz muhe dela slona
Follow me
03. 07. 2012 18.17
+2
draghci
03. 07. 2012 18.09
+5
Mh jest sm bil naravno toleranten do homoseksualcev. Zdel se mi je vse ok, tko pač je in basta, Njihova agresivnost me pa vse bolj odvrača od tolerance in počas mi gredo že mal na nerv. Zse moram tolk z njimi ubadat, pa tud, če nočem, sej pritiskajo povsod kamor pogledaš.
mommmatke
03. 07. 2012 18.13
+6
Dej en primer? Ne vem o čem govoriš, kako se z njimi ubadaš? A mal nakladaš?
draghci
03. 07. 2012 18.15
-9
A si ti njihov. pa brez zamere, samo vprašam, ker se mi zdi, da tisti, ki ni, ne bi postavil takega vprašanja
mommmatke
03. 07. 2012 18.19
+9
draghci
03. 07. 2012 18.23
-10
očitno ne tolk zelo saj kliki za prevladujejo
draghci
03. 07. 2012 18.36
-2
Tukaj je tudi dosti takih, ki jim je toleranca vsiljena do skrajnosti. Vsakorkšna slaba misel v zvezi z geji jim da velik občutek krivde.
mommmatke
03. 07. 2012 22.12
+5
Niti lastnega stavka zgoraj nisi sposoben obrazložiti. Melješ PRAZNO SLAMO. Sej ravno tako kot naša vlada! Mlatenje v prazno, brez lastne pameti!
Osman Baba
03. 07. 2012 23.53
+0
Ashtar
03. 07. 2012 18.08
-7
...kar naj reklamirajo...bodo pač imeli same buzije v Bovcu...kdo še bo pa šel...