Slovenija

V DZ nezadovoljni z izjavami Erjavca v Bruslju: 'To služi le strankarskim interesom, nikakor pa ne državi'

Bruselj, Salzburg, 18. 07. 2017 13.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Predsednik SD Dejan Židan je v Bruslju ponedeljkov poziv zunanjega ministra Karla Erjavca k resni razpravi o incidentih v Piranskem zalivu v vladi in koaliciji ocenil kot izrazito dobronameren: "Če kdor koli misli, da je dogovor s Hrvaško mogoč, je pretirano naiven." Zaradi Erjavčevih izjav je menda precej nejevoljen predsednik DZ Milan Brglez.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Pahor in Grabar-Kitarović tudi o arbitraži
    01:39
    Iz SVETA: Pahor in Grabar-Kitarović tudi o arbitraži
  • Iz 24UR: Spodrsljaj hrvaške predsednice
    02:16
    Iz 24UR: Spodrsljaj hrvaške predsednice
  • Iz 24UR: Erjavec odgovarja hrvaški predsednici
    01:15
    Iz 24UR: Erjavec odgovarja hrvaški predsednici
  • Iz 24UR: Srečanje predsednikov tudi v znamenju arbitraže
    02:23
    Iz 24UR: Srečanje predsednikov tudi v znamenju arbitraže
Židan je kritičen do Hrvaške.
Židan je kritičen do Hrvaške. FOTO: Damjan Banjac

Predsednik SD Dejan Židan je danes v Bruslju ponedeljkov poziv zunanjega ministra in predsednika DeSUS Karla Erjavca k resni razpravi o incidentih v Piranskem zalivu v vladi in koaliciji ocenil kot izrazito dobronameren. Če kdor koli misli, da bo izvajanje arbitražne odločbe mogoče z dogovorom s Hrvaško, je pretirano naiven, je izpostavil. "Že samo primer teran kaže, da imamo opravka s sosedi, ki ne delujejo po načelih pravnega sistema," je ocenil Židan.

Na vprašanje, ali je že določen datum razprave o incidentih v Piranskem zalivu v okviru vlade in koalicije, h kateri je v ponedeljek pozval Erjavec, je Židan odgovoril, da je že drugi dan v Bruslju, tako da vseh podrobnosti ne pozna.

Erjavčev poziv sicer Židan razume "izrazito dobronamerno" ter kot poziv osebe z dolgoletnimi izkušnjami delovanja v vlogi zunanjega ministra in z zelo dobrim poznavanjem načina delovanja sosedov.

O tem, ali so v koaliciji in vladi glede tega vprašanja usklajeni, pa Židan pravi: "Lahko povem, da odgovarjam na vprašanja o ministru Erjavcu."

Koalicija naj bi po neuradnih informacijah o incidentih v Piranskem zalivu neuradno razpravljala v prihodnjih dneh, še ta teden.

Izjave zunanjega ministra menda niso usklajene z vlado

Na besede zunanjega ministra Erjavca glede arbitražne sodbe o meji med Hrvaško in Slovenijo se je odzval tudi predsednik državnega zbora Milan Brglez, ki je dejal, da so takšne izjave "namenjene ozkim strankarskim interesom, nikakor pa ne služijo državi". Erjavec je med drugim v ponedeljek opozoril na enostranska dejanja Hrvaške v Piranskem zalivu.

Erjavec je v ponedeljek v Bruslju obžaloval incidente v Piranskem zalivu in opozoril, da je Hrvaška ves čas želela, da ne bi bilo enostranskih dejanj, zdaj pa sama to počne. "Po izdaji arbitražne odločbe je bilo 52 incidentov, ki so enostranske narave, ker gre za kršitve meje, določene na podlagi arbitražne odločbe," je izpostavil.

Ob tem je opozoril na dejstvo "izjemnega pomena", da je slovenska južna meja tudi zunanja schengenska meja, tako da ne gre več zgolj za kršitev meje med Slovenijo in Hrvaško, ampak tudi za kršitev schengenske meje in pravnega reda EU.

Erjavec je danes po poročanju Televizije Slovenija dejal, da Slovenija ne potrebuje šestmesečnega roka za implementacijo odločitve. "Na morju ta rok ni potreben. Je meja določena in je znana in prvič je arbitražno sodišče s svojo odločbo pravzaprav določilo to mejo," je povedal Erjavec.

Do Erjavčevih izjav je bil kritičen predsednik DZ: "Je ali prehitra ali pa predvsem namenjena notranji javnosti in ozkim strankarskim interesom, nikakor pa ne služi državi," je za Radio Slovenija dejal Brglez.

Po neuradnih informacijah v vladi so izjave zunanjega ministra neusklajene z vlado.

Milan Brglez pa je kritičen do Erjavca.
Milan Brglez pa je kritičen do Erjavca. FOTO: Aljoša Kravanja

Grabar-Kitarović: Odločba o arbitraži za Hrvaško ne obstaja

"Čakamo majhen, a odločen signal Hrvaške, da namerava spoštovati odločbo o arbitraži," pa je na srečanju treh predsednikov v Salzburgu dejal predsednik Borut Pahor. Dejal je, da več ni vprašanje, ali se bo odločba arbitražnega sodišča spoštovala, pač pa le, kako in kdaj se bo izvršila. Dodal je, da mednarodno pravo obe strani zavezuje k spoštovanju odločbe. 

Hrvaška predsednica Kolinda Grabar-Kitarović pa je poudarila, da je "pomembno, da se odnosi Hrvaške in Slovenije ne skrhajo". Znova je izpostavila hrvaško stališče, da je bil proces arbitraže kompromitiran. "Če ni zaupanja med državama, se to križa z odnosi, ki smo jih vzpostavili s Slovenijo. Hrvaška odločbe ne sprejema in ne zavrača, saj smo izstopili iz arbitražnega procesa. On za nas praktično ne obstaja," je dejala Grabar-Kitarović. Dodala je še, da je sicer Hrvaška odprta za dialog.

Avstrijski predsednik: Čustva je treba dati na stran

Svoj komentar na spor med Slovenijo in Hrvaško je dal tudi avstrijski predsednik Alexander Van der Bellen. "Menim, da obe strani morata sesti in se pogovarjati, vendar se ne smeta obremenjevati z zgodovino arbitražnega procesa. Pomembno je obdržati umirjenost," je dejal Van der Bellen.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Avstrija ima glede arbitražne razsodbe "tipično avstrijsko nevtralno stališče", je na novinarski konferenci po tristranskem srečanju dejal Van der Bellen in priznal, da mu veliko pomenijo dobri odnosi z obema državama. "Vse bomo naredili, da rešimo ta problem," je dodal.

Ljubljano in Zagreb je hkrati pozval, naj sprejmeta arbitražno razsodbo kot odločilen korak za trajno rešitev spora.

Van der Bellen je še menil, da je treba "čustva držati nazaj" in dodal, da tovrstna tristranska srečanja nudijo dobro priložnost, da se razpravlja o takšnih vprašanjih. Po novinarski konferenci pa je za avstrijske novinarje dodal, da ni pričakovati hitre rešitve glede vprašanja meje med Hrvaško in Slovenijo.

Že četrto srečanje treh predsednikov

Sogovorniki so posebno pozornost namenili tudi razmeram v regiji Jugovzhodne Evrope. V tem okviru bodo razpravljali o nadaljevanju evropske perspektive držav Zahodnega Balkana, obvladovanju vpliva zunanjih igralcev v regiji ter ohranjanju širitvene dinamike na evropski ravni.

Trilateralno srečanje se je začelo v ponedeljek z večerjo, ki jo je ob robu obiska predsednikov gostil deželni glavar Solnograške Wilfried Haslauer.

Predsednik Pahor bo po napovedih iz urada predsednika republike ob robu obiska v Salzburgu obiskal tudi muzej Hangar – 7, kjer se bo sestal s slovenskim častnim konzulom v Salzburgu Antonom Santnerjem in soustanoviteljem, solastnikom družbe Red Bull Dietrichom Mateschitzem ter si v njunem spremstvu ogledal muzejsko zbirko.

Prvo srečanje predsednikov Avstrije, Slovenije in Hrvaške je bilo leta 2014, ko so se na Dunaju sestali Pahor in tedanja predsednika Avstrije in Hrvaške, Heinz Fischer in Ivo Josipović. Leto dni kasneje je bil v Logarski dolini sestanek Pahorja in Fischerja ter sedanje hrvaške predsednice Grabar-Kitarović, ki je lani v Varaždinu gostila srečanje s Pahorjem in Fischerjem.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (603)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

krmeki
19. 07. 2017 18.22
+2
Ne razumem Brgleza zakaj menca. Na morju so meje jasne in ni treba čakati za nadzor nad mejo tako kot na kopnem, kjer je treba urediti še status prebivalcev.
Frane Šajn
19. 07. 2017 18.19
+2
Za tiste brez jajc je seveda to dejanje zunanjega ministra nezaslšano, za tiste , ki so hitro prebrali EU kot tako kvazipravno skupnost pa nekaj razumlivega. Vzemimo samo zadnji obisk na senčni strani alp, kakšno podporo smo dobili hlapčki" rešite svoje probleme med vami!".Toliko o teži arbitražnega sodišča. In o pravni EU tako bo povsod le verjemite samo slovenski klovni sanjajo neko pravno EU . Pravo je v rokah močnih In tako bo povsod kjer se bodo poskusili prilizniti ,pač inčeš no:" potegnite no z nami!" Zakaj, bi se Avstrijci komu zamerili, vedo , pa da se Slovenceljnom komot ker ne dajo nase popolnoma nič. Gre pa verjetno za neke skrite naklepe v Avstrijski politiki , ko bodo rabili podporo, recimo tudi Hrvaške. Samo izzid za teran poglejte v Evropi in nečesa se naučite branirte kar je naše in ne barantajte s svojo zemljo in ljudmi, tudi z našimi močmi pa če so še tako slabe. Ko bo slišati resnično "naglas" , da nam je z naše strani vsega tega dovolj, takrat se bo le za kakšno nijanso kaj ukrenilo, drugače pa ne. Zaščite in neke pravne evrope pa ne iščite ne obstaja obstaja le lobizem in kupčije .pod pultom. Še enkrat Brglez in Cerar ne bodita klovna nepismena v politiki lepo vaju prosim, pa čeprav smo majhni Če ne bosta/bomo znali uporabit svoje sile bolje , da odstopite Hrvatom , kar smatrajo , da jim je prikrajšano pa bo mir in ceneje. Če bi imeli sami odnos do svoje države in do svoje zemlje ne bi dovolili tujcem , da nas vedno znova in znova skozi celo zgodovino kosajo in nam krojijo mero s svojo spodkupleno pravico kje bomo živeli. Nekaj pa je ključno pomnite! Dokler Hrvati krijejo trebuh Balkana Natu in od nedavna še Črnogorci od tu tudi drailo v Helikopterjeih s strani Amerike Hrvaški. V tem klinču ne pomenimo niti piškavega oreha to si zapomnite. Vi doma sobivate v sožitju z lopovi, navzven bi bili nadpoštenjaki naivni kot noč. Pa se še enkrat v treznem stanju vprašajmo, čisto odkrito , kaj nam je prinesla osamosvojitev, in tako hiter vstop v EU in Nato, vam povem stroške in to enormne stroške in zakreditiranost do konca obstoja te državice Janezi moji! Na hitro in z levo roko smo zakockali kar so si rodovi stoletja želeli in sanjali.
LLLEPI
19. 07. 2017 17.49
+2
Slovenci to kar imate na oblasti je refleksna slika naroda
Frane Šajn
19. 07. 2017 18.24
+2
Lahko bi se tudi tako reklo in to vsi, ki so kdaj koli kakorkoli vedrili in oblačili in volili od 1991 do danes.
Milan81
19. 07. 2017 17.18
+2
Erjavec ima prav. Na morju moramo tudi mi nadzorovati do arbitražno določene meje. Mi poročamo o kršitvah Bruslju, morda bodo enako počeli tudi Hrvatje. Zanimiv bo odgovor Bruslja, ki ga drugače nikoli ne bomo dobili. Če pa se Hrvati ne bodo pritoževali pa je rešitev dosežena. Brglez in Cerar pa zaslužita negativne točke, prav tako brezčasni ("najmanjši namig kadarkoli") Pahor. Od Rupla naprej se nihče ni naučil, da nas Hrvati vedno postavljajo pred izvršena dejstva, nekoliko v rokavicah pa delujejo le do konca turistične sezone.
priest
19. 07. 2017 17.36
+1
Tako se govori, udariti po šahovnici, ne pa menjati, češ, bomo videli, bomo strpni. Hrvatom je treba toliko bolj jasno povedati kar jim gre.
priest
19. 07. 2017 17.38
+2
Naš parlament so sami mencaci in sanjači
LLLEPI
19. 07. 2017 17.51
+2
Na zalost je malo pozno za udarit po mizi morja ni vec
ooResnicA
19. 07. 2017 17.10
-4
.....dokler bo ehjavc pr korit tolk cajta po vse narojbi.....
LLLEPI
19. 07. 2017 16.47
+0
Nasi politiki bi morali biti zaradi pokvarjenosti nesposobnosti lenobe zabitosti itd.Politiki samo na dan pusta v butalski drzavi
LLLEPI
19. 07. 2017 16.56
+2
Dejte skrite se politiki in ne delajte vec sramote svojemu narod.Dobro ste ga okradli in unicili sedaj se pa se hvalite
LLLEPI
19. 07. 2017 16.57
+1
Lahko bi vas zamenjale opice iz zivalskega vrta in bi bile 100% bolj uspesne
deratizacija
19. 07. 2017 14.38
+2
A so ti res tako brez posluha, da tudi v takšnih primerih vedno vsak svojo trobi.
NiVzdevka76
19. 07. 2017 14.35
+4
1 korak: protestna nota, 2 korak: poziv k implementaciji, 3 korak: zapret iz šengna!
JApajaDAja
19. 07. 2017 16.55
+2
4. strogi nadzor meje, upoštevanje šengena!
flexi22
19. 07. 2017 13.55
-4
karl je dav to izjavo samo zato ker hoče nekaj točk pridobit .ampak vlak je odpeljav on je v zadnem vagonu naprej nemore je polno ovir .če bi bile volitve to jesen bi bilo vse drugače
etul
19. 07. 2017 13.54
+1
Tud jaz na pivo, pa nazaj v slano vodo do vratu,lep dan še naprej.
Nightyfly
19. 07. 2017 13.46
+2
Vsem dobri ljudem zelim lep dan se naprej .
JApajaDAja
19. 07. 2017 13.59
+3
enako,....samo nekateri smo malo jezni pa vseeno dobri!
etul
19. 07. 2017 13.37
+1
Glede Karlija pa tole to da smo v taki pat poziciji je tudi del njegove krivde.
Nightyfly
19. 07. 2017 13.45
+0
Se strinjam ,koliko mi je poznano . A ni nekaj prevec tudi on govoril o boljsi poziciji Slovenije ... in podobno . Ta je res en ,uf , ne najdem besede , mogoce pavliha .
NiVzdevka76
19. 07. 2017 13.51
Nightyfly
19. 07. 2017 13.28
+2
RAFAELUS2 19.07.2017 10:25:37 7 10 3 Bravo g. Rjavec, priznam niste ravno moj fen, pri tej izjavi pa ste dobili pri meni 100 točk ali MAKSIMUM. bRGLES IN cERAR pa naj prebereta slovar kaj pomeni beseda DOMOLJUBLJE !!!***************rafael ,,,veste kaj je domoljubje ? Ne , ne veste . Nimate pojma . Vi ste populizem ter iskanje politicnih tock neke osebe (kar je tocno nasproti domoljubju) zamenjal za neke vrednote ,ki to niso . Stopiti skupaj v neki drzavi ,ceprav imeti razlicne pristope -ja , to je edina enacba prezivetja in obdrzanja suverenosti neke skupnoti . V Sloveniji se vrsi razdor od konca 80 -ih .Vemo kdo to dela in s kaksnim namenom .To je slabitev pozicije R Slovenije proti drugim subjektom v regiji in sirse . Da o hrvatih ne govorim . Tu bo potrebne ogromno diplomacije in subtilnih besed , raje samo crk . Oni naj kar kazejo zadnjice z bark ,nic hudega . Naj vidijo Evropejci kaj so .
JApajaDAja
19. 07. 2017 14.00
+1
mallonge
19. 07. 2017 14.29
+1
Nepismenim glavna beseda. Tako je to pri nas.
JApajaDAja
19. 07. 2017 13.27
+2
kdaj se bo nehalo napadat ljudi, ki karkoli rečejo, delajo v dobrobit slo?! mi je vseeno, če je to kučan, kaplar, erjavec, židan,mesec! branimo, čuvajmo in zastopajmo interese slo naroda! hvala!
Nightyfly
19. 07. 2017 13.45
+3
prašek
19. 07. 2017 13.20
+0
Nighty ........ Lep dan ti želim !!!
prašek
19. 07. 2017 13.22
+2
Z Croati bi morali malo drugače ; prikimavati jim in povečati kontrolo na južni meji ! To bi bilo za začetek !
prašek
19. 07. 2017 13.24
+2
Časi, ko se je dalo vse to reševati z vojaško silo, so minili ! Pisalo se je leto gospodovo 1991 in takrat je bila prilika da zasedemo vse ozemlje do Mirne , ampak je nekdo raje deloval na prodaji orožja ! Sedaj pa moramo delovati malo drugače : umirjeno !
prašek
19. 07. 2017 13.25
-2
Z silo ne bomo ničesar rešili !!!!!!!!!!!!!!!
prašek
19. 07. 2017 13.27
-1
In kot je rekel že Nightyfly, kako bi vi, pametni guruji komentiranja ves ta zaplet rešili ???? Z vojaško silo ??? Dajte no mir, piše se leto 2017.
JApajaDAja
19. 07. 2017 13.29
+3
prašek..."S" silo......itak,da ne! samo moledovanje in klečeplazenje pa tudi ne prinaša rezultatov, vsaj kar se rvatije tiče ne!
prašek
19. 07. 2017 13.30
-1
Ker je bil dogovor trilateralen, je najbolje, da prepustimo tretjemu, to pa je EU ! Vse se bo lepo rešilo ! Dajmo času čas in se zavedajmo, da tudi Hrvati ne morejo v trenutku pozabiti odločitve sabora, da je samo bog nad saborom ! Spoznali bodo tudi našo božjo moč ! Ne pa da se spuščamo na njihov, balkanski nivo !
Nightyfly
19. 07. 2017 13.31
+4
Se strinjam glede kontrole na meji .... prefinjeno .Vse v korist Schengenskih protokolov in zavarovanja E_vrope .Proti temu hrkoti ne morejo cisto nic . No , jaz bi jim pripeljal par sto zandarjev Svicarjev na SLO)= -hr mejo ,,,,, in z veseljem opazoval hrvate kaj bi pocenjali ob pregledu njihovih sajtrg .... si kar predstavljam . In zanimivo - cisto tiho bi bili .Tako kot so bolj tiho kot ribe na meji ko vstopajo v Svico . Anemicni .
Nightyfly
19. 07. 2017 13.32
+1
prašek
19. 07. 2017 13.32
-3
JA ....... Jaz sem pa prepričan, da tudi kockasti iščejo način, da bi zadevo uredili. Da jim narod ne bi preveč zameril, ker so bile njihove besede močno napihnjene !
etul
19. 07. 2017 13.34
+1
Živjo praško, tukaj v istri se nihče ne ubada z arbitražo toliko kot v Ljubljan,i res pa je da mal debatiramo in po mnenju sodeč so naši bolj nezadovoljni z njenim izplenom kot hrvatje.
prašek
19. 07. 2017 13.37
+1
etul .... Vračam lepe pozdrave. Saj veš, zakaj so diplomati ? Zato da rešujejo spore, katerih ne bi bilo brez njih !!!
Nightyfly
19. 07. 2017 13.37
+0
JApajaDAja........... nek dan sem napisal , da sem ze veliko sporov ali nespostovanja s strani poslovnih partnerjev ali klientov v Evropi resil enostavno z ignoriranjem le -teh . Dvigne glas pri pogovoru ai telefonu , vstanes ,zapustis pisarno ,ali vrzes dol telefon . Ponovis se enkrat ,in ce ne pomaga zapustis sestanek ali pogovor . Verjemite da pomaga . Preizkuseno . Tako clovek obdrzi svoj jaz . Enostavno .Pa tudi , ce vcasih izgubis posel . Toda v naprej vsi vedo , da se s teboj ne bodo vec afnali . Tako mora tudi biti .
etul
19. 07. 2017 13.41
nig No ja na tak način hitro ostaneš brez vseh partnerjev moraš imet hudirjevo dober izdelek da si lahko takšen narcisek pa ljudje še vedno iščejo pot do sodelovaja s tabo.
Nightyfly
19. 07. 2017 13.41
+3
prasek , kolikor poznam hrvate , se je tudi pri njih ,posebno po 91 letu obupno razrasel nacionalizem , zal s koreografijo NDH .To je tudi jasno . Videl sem ze leta 06 ali o7 ko so Thomsonu enostavno prepovedali koncert blizu Luzerna . Odlicno . Tudi sam nisem v zacetku 90 verjel v vse to , bil sem na obisku znanca na Krku ,pa mi je vse to objasnil . Tudi verouk v solah , vse se je tako spremenilo ,kot da bi bil sredi Berlina v zacetku 30 -ih .Noro . Danes se ne cudim cisto nic vec .
Nightyfly
19. 07. 2017 13.42
+1
etul ,,,,, k sreci je takih zelo malo , ker si s takim obnasanjem slej ko prej sami izkopljejo propad . Selekcija . Zgodi se pa .Ce enkrat pripognes hrbet ga moras vedno .
etul
19. 07. 2017 13.52
+1
Nig ma moje izkušnje so drugačne,vsaka nacija je v biznisu drugačna,avstrici so do mene bili nekoliko vzvišeni a zelo pošteni držijo se dogovora in ko pri njih dobiš zaupanje zadeve delujejo kot po maslu,Nemc hoče kveliteto in da se držiš rokov,Belgija tam je prva cena,Italjan išče luknje tu gre malo mutenja skoz.
JApajaDAja
19. 07. 2017 14.06
+0
nigh....sodeč po tvoje, naj ignoriramo rvacku politiko?! treba se je borit za slo interese "na vseh frontah"! dost je bilo-počakajmo, dogovorili se bomo....NIKOLI!
Nightyfly
19. 07. 2017 13.09
+1
V teh tednih sem prebral en kup postov (pa tudi sam napisal , jasno ) , v katerih pisci v glavnem izpostavljajo svoje -v glavnem mosko , macisticno prepricanje , da se da z nasilnezem opraviti samo s silo .Se vecjo silo . Prav zanima me , kaksno pri-silo bi kdorkoli od vas uporabil do nadutih sosedov hrvatov . Samo ena stvar je jasna - za sedaj . Sodba je prebrana ,torej je od tega dne pravno veljavna sodba nekega sodisca ,ki sankcionira novo mejo . Druga stran sodbo prejudicira oz. jo zavraca , baje zaradi nespostovanja postopka s strani Slovenije . Kdo naj zdaj razresi ta vozel ? Orozje , kricanje z barke na barko , kazanje zadnjic , ne vem ,povejte .Jaz vem, da so se vsi spori in vse vojne resile za zelo nimizo z dogovori ali kapitulacijami ene strani . Jaz pravim , da mora zadnji signal podati Evropska unija s tem , da okrca hrvasko ,ker so obnasa nedostojno in ne spostuje osnovnih postulatov danasnjega ustroja sveta -suverenosti , nedotkljivosti , diplomacije , dobrososedskih odnosov ,,in se marsicesa .Pika . Naj si roke mazejo drugi .
Aijn Prenn
19. 07. 2017 13.15
+4
Slovenija mora postati skrajno trd sogovornik hrvatom. V ničemer popustiti niti za mm. Pa naj bo to meja, merkator, zadeve okrog nuklearke, zaščitenih označb itd... Konec mora biti naše mehkobe in dobrosrčnosti. Pa velika zamujena priložnost je letošnja turistična sezona. 30% upad slovenskega obiska bi jih hitro streznil.
karryn
19. 07. 2017 13.03
-2
A ima Brglez slo značklo na suknjiču?? prav vidim? mislim, da bi morala biti kockasta......
priest
19. 07. 2017 12.56
+0
Kje je Brglez gor zrasel ne vem, vem pa, da s Hrvaško lahko lahko uspešno posluje le, če jih držiš na vajetih.
ROMELS
19. 07. 2017 12.39
+2
V Angliji se pokojnine letno zvišajo za najmanj 2,5% . od leta 2010 so se tako pokojnine dvignile za 22,5%, medtem , ko so se plače dvignile za 7,6%.V Sloveniji pa imamo butlne, ki vodijo upokojenska združenja s karlom na čelu.
proletarec1
19. 07. 2017 12.33
+1
ERJAVEC BOREC ZA UPOKOJENCE JE ŽE PRIBORIL 70%LAČNIH UPOKOJENCEV. V DRUGIH EVROPSKIH DRŽAVAH, SO UPOKOJENCI SPOŠTOVANI. NAŠI OBLASTNIKI, KI SO POPLAČKALI POKOJNINSKO BLAGAJNO SI PA SAMO ŽELIJO, DA ČIM PREJE , ČIM VEČ UPOKOJENCEV UMRE.
krtofl
19. 07. 2017 12.39
+5
prvi je za upkojence poskrbel lujz čebelar...spraznu je pokojninsko blagajno...potem pa še janez ...
krmeki
19. 07. 2017 16.49
+1
V sloveniji so se realno izdatki za pokojnine povečali za veliko. Vendar še 20 let nazaj so za 1 upokojenca delali 3 delavci, sedaj pa je razmerje 1:1. Zgolj slaba rodnost je vzrok za nizke pokojnine.