Slovenija

'Predsednik si je premislil prepozno'

Slovenj Gradec, 27. 06. 2007 13.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Janez Drnovšek se proslave ni udeležil, ker ni želel biti le statist. Vlada odgovarja, da bi bil kot predsednik visoki gost.

Predsednik republike Janez Drnovšek je v okviru obiska v Slovenj Gradcu, kjer bo pod njegovim častnim pokroviteljstvom 7. julija potekal slovenski kongres humanitarnih in dobrodelnih organizacij, odgovarjal tudi na vprašanja povezana s proslavo ob dnevu državnosti.

Predsednik republike pričakuje, da se bo "slabo stanje" v Sloveniji kmalu izboljšalo.
Predsednik republike pričakuje, da se bo "slabo stanje" v Sloveniji kmalu izboljšalo. FOTO: POP TV

Povedal je, da njegov interes govoriti na proslavi ni bil sprejet, in zavrnil trditve, da bi z neudeležbo na proslavi bojkotiral državljane, ki so ga izvolili. "Jaz sem izrazil svoj interes, da bi govoril na tej proslavi, vendar to ni bilo sprejeto. Nisem pa želel potem biti v nekem konfliktnem prepiru okoli tega, saj ne morem nekoga prisiliti. In potem nisem pristal, da bi bil samo statist na tej proslavi in poslušal govor nekoga, s katerim se popolnoma nič ne strinjam," je povedal Drnovšek.

Državni sekretar v kabinetu predsednika vlade in predsednik koordinacijskega odbora za državne proslave Aleksander Zorn odgovarja, da Drnovšek na proslavi ne bi bil le statist, ampak kot predsednik visoki gost. "Nekdanji predsednik Kučan in sedanji predsednik Drnovšek se v povsem neznanem novem sožitju bilateralno trudita, da bi vrgla temno luč nad državno proslavo dneva državnosti, ki je bila izjemno uspešna," je prepričan Zorn.

Vlado je zmotila predvsem Drnovškova izjava o proslavah kot ostanku totalitarnih režimov.
Vlado je zmotila predvsem Drnovškova izjava o proslavah kot ostanku totalitarnih režimov. FOTO: POP TV

Prav tako član kabineta premierja zavrača trditve Drnovška, da mu ni bilo omogočeno imeti govor. Zorn pojasnjuje, da je Drnovška skušal tudi sam prepričati, naj sprejme ponudbo za govor, in sicer lani, ko sta s predsednikom sestala. "Takrat ni ugodil moji želji, da bi bil spet govornik," je zaključil Zorn.

Glede Drnovškovih očitkov o totalitarnosti tovrstnih državnih proslav pa je Zorn menil, naj se Drnovšek, ki je bil sam predsednik totalitarnega režima, zamisli, koliko proslav se je udeležil, ko žali demokratično državo. Vprašal se je tudi, čemu si je Drnovšek potem, ko si je glede govora premislil želel govoriti na "totalitarni" proslavi.


Državljani razumejo

Predsednik republike se ne strinja s trditvijo, da je s tem, ko ni prišel na slovesnost, bojkotiral državljane, ki so ga izvolili. "To pa sploh ne, mislim, da državljani to situacijo razumejo, vsaj večina od njih," je dejal in hkrati menil, da državljani od proslave nimajo veliko. Po njegovem je pomembno to, kaj delata vlada in politika nasploh za državljane, sicer pa je, kot je dejal, znano, da so največ proslav imeli totalitarni režimi.

"Predvsem mislim, da bi sedanja vlada morala delati drugače, boljše, tudi bolj odkrito in ne s takšnim pritiskom na institucije in na ljudi, kot dela zdaj," je delo vlade ocenil Drnovšek.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (150)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

badi 27
02. 07. 2007 23.02
Zakaj pa ni poskrbel za nas ko je bil on premier. Zato ker zaj nima drugega dela ko da ta zafuran komunistek malo bluzi. Daj sledite politiki drnovšku p'a pošlimo ves naš denar v Darfur, oni rabijo mi ne
maraton62
28. 06. 2007 18.57
exim; nisem noben ostanek totalitarnega sistema, cviliš pa v glavnem ti.Če nisi sposoben normalnih komentarjev tudi žaliti ni treba.
clementia555@yahoo.com
28. 06. 2007 16.54
strajnar.m: Škoda le, da ta vaš gospod Drnovšek ni sledil temu svojemu na novo odkritemu zanimanju za usodo malega človeka že v času, ko je bil sam ministrski predsednik Republike Slovenije.Tako pa je tonjegovo moraliziranje zgolj posipanje z pepelom za stare mamice in ostale kokoške in redke petelinčke..
DarthRevan
28. 06. 2007 16.41
No, torej, dajmo potegnit črto in naredimo zaključek: --------------------------------------... obračunavajo med sabo na hrbtih državljanov. Njim ne bo hudega, nas bo pa koštalo.
rosomoh@email.si
28. 06. 2007 16.39
Drnovšek nima niti v enem pogledu prav,kar vedno znova dokazujejo nestrpni komentarji.
exim@t-2.net
28. 06. 2007 15.40
Ojoj, ojoj, ojoj. Ostanki totalitarnega sistema pa hitro zacvilijo.
maraton62
28. 06. 2007 11.25
G. Janez Drnovšek ima v vseh pogledih absolutno prav, kar vedno znova dokazujejo nestrpni komentarji.
strajnar.m@email.si
28. 06. 2007 10.55
Exim, ali si ti njegov podrepnik, ker se ti žaljivo obnašaš. Jaz ne bi temu rekla podrepnik, ampak pripadnik. Vsak ima pravico po svoje razmišljat, če lahko razmišljaš po svoje ti, daj dovoli še drugim. Ali res misliš, da je potrebno delati vse na nož ali ne bi bilo boljše ko bi se vsi lepo pogovarjali, ko bi bilo vse brez nasilja, brez vojn in v trenutku bi bilo tudi manj lačnih. Daj no, malo pa spremeni svoje mišljenje, a ne da ne misliš tako grdo kot pišeš.Pa naj ti povem, da je zame g. Drnovšek, človek mojih sanj.
tomipirc@siol.net
28. 06. 2007 09.12
HVALABOGU, da imamo Drnovška. Ker drugače bi mene že malo panika kaj bo z nami Slovenci v bodoče. Drnovšek je očitno še ZADNJI ČLOVEK med našimi politiki. LEGENDA!!!
exim@t-2.net
28. 06. 2007 09.06
Tega, da je Drnovšek nesposoben biti predsednik, ne more nihče več spodbijati. Je pač človek, ki bo pozabljen hitreje od komarja, ki ti brenči okoli ušes. Zanimivo pa je, kako se žaljivo odzovejo njegovi podrepniki na vse, ki mislimo drugače. Nekaj pa je res: ko uvidiš. da si zgubil, postaneš nesramen in napadalen, kajne gadni, pkorosec, jožajoža, mojcaya, mali a, ...
miglerno2@yahoo.com
28. 06. 2007 09.00
strajnar.m - v celoti se strinjam s tabo, se podpisem pod tvoj komentar.
strajnar.m@email.si
28. 06. 2007 08.49
Z G. Drnovškom se v celoti strinjam in ga podpiram pri vsem njegovim delom. Vsi politiki bi mu morali slediti, pa bi mogče tudi ostali državljani začeli drugače misliti.
miha800@email.si
28. 06. 2007 07.58
24.com. na podlagi cesta ste dali zadnjemu odlomku naslov 'Državljani razumejo'. s komer se jaz menim kritizira drnovskovo odlocitev ter se zgraza nad njegovim pocetjem.. 24.com mislim da s eve kam ste usmerjeni.. toliko o svobodi novinastva
gadni@email.si
28. 06. 2007 00.02
tomi.passion - Predvsem bi moral ti najprej obiskati, posebne inštitucije, tam ti bodo z veseljem prisluhnili. Če te že nihče nikjer ne posluša, tvoje komentarje pa vsi preletimo le z nasmehom.
pkorosec
27. 06. 2007 23.13
OK, navkljub temu, da sem se odlocil ne vec sodelovati pri komentiranju na 24ur, pa vseeno moram pristaviti svoj pisker. Predsednik Drnovšek se mi kot človek zelo smili in ga pomiljujem. Najbolje bi bilo, ce bi funkcijo predsednika države odstavli, saj ta nima nobene teže, je nepotrebna. Edino cemur predsednik države sluzi je to, da se narod ima za kaj blatit. Mislim da ga dobro razumem zakaj se ni odlocil za še drugi predsedniški mandat, ker očitno je spoznal da je predsednik neke države (in s tem tudi njen predstavnik), kjer je polno hinavskih slovenceljnev, ki so podn od podna, ki se jim je*e za slovensko naravo in za tistih par slovenskih ljudi, ki so pošteni in potrebujejo pomoč. Zdaj se napada Drnoška, ker ga ni bilo na proslavi, češ kakšen zlocin je bil to. Če bi bil, vam itak spet ne bi bilo prav. Dajte vsaj enkrat govorit resnico in ne zavajajte. Vedno samo zavajate. Drnovšek bi sicer kot predsednik RS resda moral prisostvovati na tej proslavi (kje je pa bil jansa lani mimogrede? ), če bi razmisljal togo politicno, da je politika pac sovbiznis in kjer ne pomeni da, in da pomeni ne. Ampak Drnovsek se te zborovske politike ne gre in je pac edini človek v politični sferi, ki sploh ima jajca. Nihce drug v opoziciji ali koaliciji jih nima. Drnovsek sam proti vsem. Slovenska raja ga pa šimfa, zato ker je kao čuden. Ja do njegove spreobrnitve pa je slovenska raja stokala kako čaka na nekega politicnega kralja matjaza, ki ne bi bil taksen politik pokvarjeni kot ostali. A glej ga, ko se nekdo zacne zavzemat za naravo, da denar ni merilo za vse, takrat pa ga prav po slovensko vdarimo. Le kdo, ki se ceni bi si sploh še želel biti predsednik Slovenije? Te proslave slovenske samostojnosti nisem gledal, iz vec razlogov, med katerimi so ti, da je po mojem slovenija kvazi samostojna in kvazi suverena, saj hodi po instrukcije v Bruselj in Washington DC, tako kot nekoc v Beograd, in ker sem vedel, da bo to samopromocija janeza jansa, kot se je kasneje tudi izkazala. Namesto tega sem se raje s kolesom odpravil cez mejo v Avstrijo, kjer sem kot vedno lahko videl bridko resnico, da je slovenski narod vecinoma en drek vreden. Avstrijci imajo cistoco, pokosena trava (sploh ob cestiscih) , urejena okolica in kultivirane voznike. Kaj pa imamo pri nas? Niti enga kvadrata ob cesti, ki ne bi bil zasvinjan s smetmi, vec kot meter visoka divja trava, neurejena okolica in voznike, ki zverinsko tulijo ko neodgovorno dirjajo mimo kolesarke. Pa odnosi med samimi ljudmi? Med sosedi? Golo dejstvo je, da bi Slovenec Slovenca vtopil v žlici vode, samo za to da bi se okoristil na tuj racun. In zdaj naj suma sumarum potegnem crto in recem "ponosen sem na svoj narod". Ponosen sem edino na to, da nisem bebec, ki bi na glavi nosil zlozenko SDS z majico "slovenska pomlad" in papirnatimi očali z janševo podobo in skandiral edinamu pravemu predsedniku Republike Slovenije, edinemu pravemu legitimenu zastopniku večine pomilovanja vrednih Slovencev - gospodu Janezu Janši. PS: vidim da se Vegos, Hinko , Toncek in PrvoBorec sploh vec ne oglasajo kaj dosti. Se kar vidi, da pametnejsi odneha.
pravi patriot
27. 06. 2007 23.04
dej joza joza ne bluzi no...ti bos zdej govoru o realni gospodarski rasti hehehe..no dej razloz to kar si reku ce si tak poznavalc...pol pa se razloz da 1 plus 1 realno ni 2...
maskalabrandrija@yahoo.com
27. 06. 2007 22.17
Tale Drnovšek je ljubko rečeno pravi obdelovalec zemlje,kao ni smel imet govora.Mislim,kdo temu verjame.Iz kehe lahko spusti čuda golazni,ne more pa imet govora.Pa ne se hecat James noooooooooooo.
Jožajoža
27. 06. 2007 22.02
predsednik ima prav.JANŠIST je slab človek, zlobnež in se ima za vernika.biti janšist je nekaj zelo slabega, za državo pa nekaj zelo škodlivega.pod njimi je država nazadovala za nekaj desetletij, naivne ljudi pa zadolžila za nekaj desetletij.(realna gospodarska rast je veliko nižja, ali je pa pod janšisti sploh nio)
123_Zoke_vec_ni
27. 06. 2007 21.59
yanker007 | 27.06.2007 | 20:37 hvala bogu da ni še finančni minister vsak dan na tapeti! A nimate dost že teh dveh Janezev. Jaz si bolj želim več novic o Evi Irgl in Barbari Žgajner Tavš. CARE !!!!!!!!!
tomi.passion@gmail.com
27. 06. 2007 21.31
Predlagam, da začnemo preprosto ignorirati Drnovška. Povedal je, kar je povedal. Zavozil je, kar je zavozil in res nima smisla več poslušati njegovih duhovnih obsesij. Zato imamo posebne inštitucije, kjer mu bodo z veseljem prisluhnili.