Slovenija

Pahor protestnikom: Kadar se zdi, da je dialog izčrpan, se je treba vrniti k dialogu

Ljubljana, 03. 07. 2020 15.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Anja Kralj
Komentarji
94

Predsednik Pahor se je, kot so poudarili v njegovem uradu, na željo protestnikov, sestal z njimi. Izmenjali so si mnenja, sestanek je bil po skupni oceni izčrpen in vsebinski. Predsednik Pahor je začel in končal z mislijo o pomenu dialoga: "Kadar se zdi, da je dialog izčrpan, se je treba vrniti k dialogu."

Predsednik Republike Slovenije Borut Pahor je na njihovo prošnjo sprejel na pogovor protestnike, ki so mu na njegovo javno izrečeno pripravljenost na dialog sporočili prošnjo, da se srečajo. 

Gre za več posameznikov oz. skupin, ki so ga za sprejem zaprosili ločeno. Nihče od njih se ne predstavlja kot predstavnik protestnikov ali organizator protestov, so sporočili z Urada predsednika Republike Slovenije. 

'Treba se je vrniti k dialogu'

Udeleženci srečanja so si na pogovoru izmenjali mnenja in se seznanili s stališči, ki so bila tudi glede istih vprašanj mestoma različna. Sestanek je bil po skupni oceni izčrpen in vsebinski. 

Predsednik Pahor je začel in končal z mislijo o pomenu dialoga: "Kadar se zdi, da je dialog izčrpan, se je treba vrniti k dialogu.”

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Aijn Prenn
11. 07. 2020 12.08
Mene pa zanima če je tisti "Zlatko" že v zaporu, pa do kdaj bo tam?
zmago56
04. 07. 2020 09.59
+2
Za dialog sta potrebna dva, ki vesta kaj hočeta, ti protestniki pa sploh ne vedo kaj sploh hočejo razen, da bi še naprej na tuj račun dobro živeli. Zahtevajo samo neke nad pravice, medtem ko o dolžnostih nočejo nič slišati.
elektroncek
03. 07. 2020 21.15
+9
oprostite gospod pahor ampak .... s protestniki se se sestali komentarja na incident nad slovensko gardo pa niste bili pripravljeni podati komentarja!!!! ... menim da je to zelo nespoštljivo in neresno za predsednika države saj garda slovenske vojske predstavlja zastavo slovenske vojske .. predstavlja republiko slovenijo in predstavlja slovensko ljudstvo .. VSAKA DRŽAVA bi takšno dejanje obsodila ...VSAKA! to je totalna sramota za slovenski narod .. katastrofa .. ljudje so v imenu slovenije padli in ravno garda slovenske vojske predstavlja padle za boj slovenske države .. sicer pa ... pripadniki garde slovenske vojske so najboljši predstavniki slovenske vojske! da si v gardi je privilegij hkrati pa tudi odgovornost predstavljati džavo! na ramenih garde se nosi celotna republika slovenija .... sramota za predsednika da se na takšno zadevo sploh ne odzove SRAMOTA!
Stanko Paradiž
03. 07. 2020 21.10
+3
Sej ni čudno, da zmerjajo gardo, kakršen poveljnik, taka vojska. Človek je narodni izdajalec, če gre pred fojbo v Bazovici. Obtožiti ga je treba.
Uporabnik113189
03. 07. 2020 20.20
+2
Če italijani želijo častiti fojbe v katerih so kadavri crknjenih mačk in psov, pa šer kakšne druge živine je to njihova težava.. Da pa se tej pasji procesiji pridruži Pahor kot predsednik je pa naša.. Upam da se bo našel način da se ga kot predsednika obtoži v primeru da bo to neumnost zares naredil..
Antropozofija
03. 07. 2020 19.54
-13
Borut Pahor je najboljši predsednik do sedaj.. Je predsednik tako za desne in za leve in pa še za une vmes.
elektroncek
03. 07. 2020 21.17
+7
če bi bil potem bi največjo skrunitev republike slovenije do sedaj (to je pljuvanje po slovenski gardi) obsodil ! tko da se ne strinjam s tem
Tago
03. 07. 2020 19.17
+13
Kaj je potrebno še narediti, da predsednik države Borut Pahor 13.7. ne bo osramotil države Slovenije s prisotnostjo ob fojbah. Kot primorec ve, da italijanski nacionalisti kar štancajo datume, dneve spomina, da prikažejo Slovenijo kot državo, ki se mora kar naprej opravičevati. Zelo žalostno je takšno obnašanje mladega predsednika države. Po mnenju mnogih kar po naročilu, čigavem pa tudi ni skrivnost.
vinogradnik33
03. 07. 2020 19.02
+2
Od njega so pa lahko dobili zelo važna in praktična napotila ?
ni_mi_vse_eno
03. 07. 2020 18.50
+0
Hehe, včasih ima pa Pahor prav. Zelo dobro, da podpira dialog in ne nasilja. Nasilje ustvarja kontra učinek. Zelo lepo analizira učinek muslimanskega nasilja Adam Curtis, Power of Nightmares = Moč nočnih mor, BBC. Učinek je nasproten željenemu. Bistvo je, da damo ljudem svobodo odločanja in izbrali bodo tisto, kar bodo v tistem trenutku smatrali za najboljšo opcijo. Demokracija, čeprav lahko za mnoge nepravična, je do sedaj najboljša možna opcija za največjo množico ljudi. Vse ostale opcije so slabše (Aristokracija, diktatura ... etc). Naj živi demokracija, moč ljudstva.
INAZ
03. 07. 2020 18.42
-1
Ja, jim je povedal naj nehajo politkolesarit, naj artikulirajo svoje zahteve in se začno pogovarjati. Mejdun, da res ne vem kaj hočejo, razen seveda tega, da vlada odstopi.
zmago56
03. 07. 2020 20.03
-4
Hočjo anarhijo in družbo, kjer bi veljale samo pravice brez vsakih dolžnosti, ampak takega sistema ni in ga tudi nikdar ne bo.
flojdi
03. 07. 2020 17.45
+7
. besede besede . dobro. on se je pogovarjal . Ampak zakaj pa eni znajo samo dat postavit ograjo .. v živo pa ne podebatirat
Malinha
03. 07. 2020 17.41
+5
Kastriran um: "Študentska gibanja po svetu, so skozi zgodovino močno vplivala na razvoj družbe. Pozitivno seveda." Kakšen lolek. Daj, napiši kakšno pozitivnost je imela 'praška pomlad'. Potem pa napiši še kako je Augusto Pinochet 'razvojno vplival na družbo'. Šalabajzer.
Diegol14
03. 07. 2020 17.35
-1
28 letnste imeli možnost, kaj bi še radi?
Gsmm
03. 07. 2020 17.31
+17
JJ se že 30 let vrača in vrača in vrača z dialogom, vedno enakim! Razdiralnim, zastraševalnim, izključevalnim! Zakaj Barbika misli, da je z njim še smiselno vodit dialog?
Castrum
03. 07. 2020 17.27
-1
BojanF, Vseeno pa bi bilo zanimivo videti specifikacijo prihodkov kulturnikov in protestnikov, kateri so (po podatkih SURS kot ti navajaš) ustvarili 6% GDP, ali s številkami 3 milijarde € ( 3.000.000.000 €!) . Iz katerega naslova je ta GDP?
Bojan-F
03. 07. 2020 17.30
+5
... ustvarili so 2.612.000.000 € (leto 2018).
Castrum
03. 07. 2020 17.36
-4
Bojan, dobro veš kaj sem vprašal! Znesek je seveda javen in večkrat predstavljen, predvsem "naš" Štrukelj zelo rad operira z njim. Zato ponavljam vprašanje: Iz katerega naslova je ta GDP, oziroma specifikacija le-tega.
Bojan-F
03. 07. 2020 17.43
+5
... to je vprašanje za SURS ... če ga bodo znali razvozlati?
korintos25
03. 07. 2020 17.11
+8
Čuj Pahor, ostal bi lepo nekje na sredini ne pa se obračaš iz trdega komunista v skrajnega desničarja kot Janša, narod ni nor.
najvsivedo
03. 07. 2020 17.30
-2
medo357
03. 07. 2020 16.53
+15
"Nihče od njih se ne predstavlja kot predstavnik protestnikov ali organizator protestov,", kdo pa so potem ti kekci in koga zastopajo na avdienci. Rumenkoti, potem napiše, da je nekaj nezadovoljnih državljanov obiskalo predsednika!!!
korintos25
03. 07. 2020 17.11
-4
Vas komuniste moti če gre normalen narod na ulice?
Enmajstr
03. 07. 2020 16.51
+18
To naj odslužena prostitutka borut zvodniku janezu pove.
Bojan-F
03. 07. 2020 16.50
+6
Guruji komentiranja t.j. virtualni škvadristi in perjeniki ... na večernem briefingu preveriti mantro o lenuhih prisesanih na državne jasli ... če med protestnike štejemo samo kulturnike in prosvetnike po podatkih SURS za leto 2018 predstavljajo 6% DBP ... za primerjavo ... gradbeništvo 5,0% ... kmetijstvo 2,1% ... gostinstvo 2,1% ... rudarstvo 0,3% ... itd. ... itd. ... itd. ... jbg!
Bojan-F
03. 07. 2020 17.05
+6
... če sem bolj natančen SURS te številke opisuje kot dodana vrednost.
Castrum
03. 07. 2020 17.22
-7
So otroci, ki že pri štirinajstih letih, tisti pri 16 pa definitivno razumejo razliko med dodano vrednostjo realnega in dodano vrednostjo javnega sektorja. Medtem, ko JS za svoje delovanje črpa investicije iz javnih sredstev, jih mora realni sektor pridobiti na trgu ( no, mogoče v nogavici). V obeh primerih pa je seveda izračun dodane vrednosti procentualno izračunljiv in za statistiko seveda povsem relevanten. Saj poznamo segedin in golaž, a ne?:))) Izhodišče je pa seveda popolnoma drugačno. ....Skratka, v svoji dolgoletni karieri še nisem na vseh možnih sestankih zasledil, da bi se Nemec ali Švicar hvalil z GDP-jem ki ga "ustvari" JS!.........
Bojan-F
03. 07. 2020 17.36
+7
Špartanec
03. 07. 2020 16.48
+3
Ja, dejmo arbitražo še za Ankaran, da še to popušimo 🤣
Gsmm
03. 07. 2020 17.34
+5
bistvene razlike ne bo! V Sloveniji so tako ali tako vse pokupili tujci. Tako kot za nas pravijo zaničevalno Hrvati. Postali smo podalpski hlapci!