Slovenija

'Vladajoča politika si napačno predstavlja našo vlogo, mi nismo vladno trobilo'

Ljubljana, 20. 06. 2021 09.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Pred natanko 30 leti je z objavo prve novice začela delovati Slovenska tiskovna agencija (STA). Agencija, ki se zaradi vladnega neizplačevanja nadomestila za javno službo bori za obstanek, je okroglo obletnico obeležila s slovesnostjo, na kateri so poudarili, da niso "vladno trobilo, temveč medijska hiša v javnem interesu". Predsednik republike Borut Pahor bo STA prihodnji teden izročil tudi državno odlikovanje.

STA je bila v sodni register vpisana 3. junija 1991, delovati pa je začela 20. junija 1991, le nekaj dni pred uradno razglasitvijo neodvisnosti Slovenije. Na današnji dan pred 30 leti je objavila prvo novico v slovenskem in angleškem jeziku. Tako je novonastala država dobila nacionalno tiskovno agencijo in z njo pomemben kanal komuniciranja, sprva predvsem s tujimi javnostmi. Pred tem je namreč v Sloveniji delovala le skupna jugoslovanska tiskovna agencija Tanjug.

Od skromnih in zahtevnih začetkov med osamosvojitveno vojno se je STA v 30 letih razvila v sodoben medijski servis, ki dnevno slovenski in tuji javnosti zagotavlja tekstovne, radijske, fotografske in druge informativne vsebine. Dnevno STA, ki danes zaposluje več kot 80 novinarjev, fotografov in drugih sodelavcev, v povprečju objavi več kot 350 novic v slovenskem in angleškem jeziku.

Pahor bo STA v sredo odlikoval z redom za zasluge, in sicer za 30 let nenadomestljivega agencijskega poslanstva v medijskem prostoru in za pomembno vlogo v obdobju osamosvojitve Slovenije.

Tako je v 30 letih STA ustvarila več kot 2,5 milijona novic in drugih tekstovnih vsebin v slovenskem in več kot 270.000 v angleškem jeziku. Objavila je približno milijon fotografij in več kot 130.000 tonskih posnetkov. Prav tako je objavila več kot 15.000 video posnetkov.

Kljub temu se STA ob 30-letnici bori za obstanek, saj ji vlada že 171 dni ni izplačala z zakonom zagotovljenega nadomestila za javno službo.

"Žal 30. rojstni dan obeležujemo v najbolj negotovih časih v zgodovini naše hiše. Lotila se nas je politika. Ne prvič. A še nikoli tako agresivno kot zdaj," so v skupni izjavi, prebrani na popoldanski slovesnosti, opozorili zaposleni.

"Trenutna vladajoča politika si napačno razlaga našo vlogo. Mi nismo vladno trobilo, mi smo medijska hiša v javnem interesu. Namesto priznanja za naše delo v treh desetletjih smo bili letos deležni zmerjanja z nacionalno sramoto," so v izjavi zapisali zaposleni in dodali, da se ne bodo predali.

"Svoje delo kljub negotovim razmeram še naprej opravljamo profesionalno. To bomo počeli do konca in ne bomo dovolili, da nas spremenijo v piar službo vlade, ne te, ne katerekoli druge. Verjamemo, da je luč na koncu predora in da bomo svojo pravico dosegli na sodišču," so sporočili zaposleni.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Vlada je sicer nedavno sprejela uredbo o opravljanju javne službe STA, a predstavniki zaposlenih na STA ocenjujejo, da ta v ničemer ne nagovarja ključnih vprašanj za obstanek in razvoj STA. Da uredba nezakonito posega v avtonomijo agencije in je protiustavna, opozarjajo tudi v Sindikatu novinarjev Slovenije in Društvu novinarjev Slovenije.

Medtem je nazorni svet STA pozval vlado, naj čim prej pregleda poslano dokumentacijo o poslovanju STA, poda morebitne dodatne zahteve za podatke in vzpostavi financiranje javne službe STA ter posledično zagotovi delovanje STA kot gospodarske družbe.

V podporo STA je sicer Društvo novinarjev Slovenije v začetku maja zagnalo donacijsko kampanjo Za obSTAnek, ki je naletela na širok odziv in v okviru katere se je do danes v podporo STA zbralo 271.800 evrov. Zaposleni so se vsem podpornikom zahvalili tudi v danes prebrani izjavi.

"Medijska svoboda je preveč pomembna, da bi se igrali z njo. STA je hrbtenica nacionalnega medijskega prostora in zato ključen dejavnik obveščanja najširše javnosti. Ob dejstvu, da so mediji v Sloveniji v finančno in razvojno zahtevnem položaju, je naša vloga še toliko pomembnejša. Tega se zavedajo tudi številni podporniki, ki so Slovenski tiskovni agenciji maja stopili v pomoč in s svojimi prispevki pomagali podaljšati upanje za naše preživetje. Vsem najlepša hvala," so zaposleni še poudarili v skupni izjavi, prebrani na popoldanski slovesnosti, ki jo je spremljal glasbeni program in video predstavitev.

Koronavirus pasica nova
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1093)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jame
23. 06. 2021 21.00
+1
Pahor zakak si se prodal
ni_mi_vse_eno
21. 06. 2021 18.40
-5
STA ne poroča o porabi proračunskih sredstev, zato država ne da denarja. Beri: Republika Slovenija, Urad Vlade RS za komuniciranje (UKOM), Gregorčičeva ulica 25, 1000 Ljubljana in in Slovenska tiskovna agencija, d.o.o. (STA)„ Tivolska cesta 48, 1000 Ljubljana, sklepata na podlagi 1. alinee prvega odstavka 20. člena Zakona o Slovenski tiskovni agenciji (ZSTAgen, Uradni list RS. št. 50/2011) Pogodbo št. 81/2019 o opravljanju javne službe v letu 2020 Skupna vrednost pogodbe znaša 1.978.000,00 EUR. --- 6. člen --- Izvajalec se zavezuje, da bo vsake tri mesece predstavniku ustanovitelja poročal o izvajanju javne službe in namenski porabi proračunskih sredstev. Izvajalec mora predstavniku ustanovitelja na njegovo izrecno zahtevo nemudoma posredovati vso dokumentacijo o izvajanju javne službe (finančno , pravno, vsebinsko). Tudi sicer mora z njim sodelovati in se odzivati na njegove zahteve po dokumentaciji in pojasnilih. Pogodbeni stranki soglašata, da lahko predstavnik ustanovitelja, če izvajalec krši sodelovalno dolžnost iz prvega odstavka tega člena oziroma se ne odzove, ko se od njega zahteva pojasnilo ali dokumentacija, izvajalca pisno pozove k spoštovanju sodelovalne dolžnosti in mu določi 15 dnevni rok od prejema poziva za predložitev zahtevanih dokumentov. Pogodbeni stranki soglašata, da lahko predstavnik ustanovitelja v primeru. da izvajalec tudi po pisnem pozivu ne sodeluje oz. molči, ustavi plačevanje po tej pogodbi ali celo od pogodbe odstopi s pisno izjavo brez odpovednega roka, v tem primeru pa lahko tudi zahteva vrnitev že izplačanih sredstev po tej pogodbi s pripadajočimi zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev dalje
awontuwej
22. 06. 2021 09.46
Ja, seveda. In potem je svizec zavil čokolado...
Sputnik8
21. 06. 2021 14.51
-4
Tako je v 30 letih STA ustvarila več kot 2,5 milijona novic. To je težava STA, da ustvarjate novice ne pa da povzamete dejstva. S svojim neresničnim pisanjem ste in še vedno ustvarjaje mišljenje ljudi in jih zavajate.
Malinha
21. 06. 2021 14.28
+5
Ibro: "Gre za znano afero, pred nekaj meseci v časopisih. V prvem letniku je še kar nekaj mladoletnih." Seveda gre za provokacijo in laž. Če so namreč v spolno nadlegovanje s strani profesorjev, učiteljev vpleteni mladoletni, potem to etični kodeks novinarjev ter tudi zakon prepoveduje, da bi se o tem pisalo v medijih. Lahko se napiše edino: "Na neki šoli policija še preiskuje primer spolnega nadlegovanja mladoletne osebe." Pri tem se ne izpostavlja tako kršilca spolne nedotakljivosti, še manj pa mladoletne osebe. Na sodiščih pa so kazenske obravnave zoper spolno nedotakljivost mladoletnih oseb zaprte pred javnostjo. Ibro, lažeš kot pes teče.
patogen
21. 06. 2021 15.39
-5
Bo epilog kot pri liderju slovenskih levičarju Zokiju in Farmacevtki? kako si namignil?
Malinha
21. 06. 2021 15.47
+4
Matozići je že klical. Prodaja pokvarjen akumulator. Baje, da jih ima pacient doma 666. Veš kaj o tem?
Salomon
21. 06. 2021 14.20
-1
Ah, dajte mir STA. prvič, novic ne ustvarjate, ampak jih prepisujete, vsaj upam, da jih ne ustvarjate, ker potem se nam slabo piše. Znotraj hiše si naredite red in delajte po pogodbi, pa bo vse v redu Ribariti v kalnem je pri nas praksa, končno smo na poti, da bi to lahko spremenila Plačilo za opravljeno delo in opraviš tisto, kar imaš v pogodbi, ne pa delaš kar nekaj in zahtevaš, da vse to narod plača. Kje še kdo v normalnem svet dela brez pogodbe in kasira mastne pare ???
prašek
21. 06. 2021 13.26
+7
patogen 21.06.2021, 11:40:55 -3 Če se tam po Filo faksu ubadate s takimi vprašanji in nadlegujete mladoletnice, potem ni čudno, da je ta družba vsa zmešana.... / .................... Ker je moja hčerka profesorica na FF , sem jo vprašal o čem je govora . Pa mi je rekla, da je verjetno nekaj izmišljenega in da mladoletnice na FF sploh nimajo kaj iskati !!!!!!!!
patogen
21. 06. 2021 13.52
-6
Gre za znano afero, pred nekaj meseci v časopisih. V prvem letniku je še kar nekaj mladoletnih. Da je pa tvoja hčerka tja prišla, je pa jasno, saj se gre za potomca komunistične partizanske družine...
prašek
21. 06. 2021 13.55
+7
Katere komunistične družine ??? A je znana ??? ☺☺☺Kako bedasto bitje !!!
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 13.56
+5
klica, lahko razložiš kako si lahko v prvem letniku fakultete mladoleten (17 let in manj)?
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 14.02
+5
klica, bog jemlje k sebi lažnjivce? in to ne tiste patološke, ki si ne morejo kaj, da se sem pa tja ne ucurnejo, temveč lažnjivce, ki lažejo iz preračunljivosti in čiste žlehtnobe ter zlobe.
patogen
21. 06. 2021 14.18
-6
Opisala si levičarje Jovanis jovani. Teh pa Bog ne jemlje k sebi....
Malinha
21. 06. 2021 12.23
+7
Ibro: "Mene poslušaj, ki o teh stvareh vem daleč največ." Vse veš. Daj potem odgovori, če je ta tvoj Bog vsemogočen in nesmrten. Pa ne mi spet o filofaksu, Dolancu, Kardelju...
patogen
21. 06. 2021 12.27
-9
Ti raje povej, če bo afera "nadlegovanje iz Filo Faksa" na sodišču dobila enak epilog, kot Zoki in farmacevtka? Kot sam namiguješ? Zna biti, da imaš prav, saj vrana vrani ne izkljuje oči, kot pravi ljudska....
Malinha
21. 06. 2021 12.30
+7
Sem ti spodaj napisal kako bomo uredili. Pedofilska kri rkc ni voda. Ampak spet si začel o filofaksu. Ok., je prvič, oprostim. Zdaj pa odgovori glede tega tvojega Boga.
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 12.33
+7
klica, zakaj na enostavna vprašanja odgovarjaš z vprašanji?
patogen
21. 06. 2021 12.39
-8
Malinha
21. 06. 2021 13.08
+6
Vprašanje je neumno. Hm. Torej odgovore um ne more zapopasti. Glede Boga je torej nemožno odgovoriti, če se ne odgovarja spinozistično glede Božanskih atributov. Odgovor 'ja ali ne' je par excellence nemogoč. Ni mogoče odgovoriti niti z 'ja in ne', kajti gre za metafizične dojemljivosti, ki jih pa zveličani Ibro ne zna napisati. Ah, bratje po veri, molimo...
patogen
21. 06. 2021 13.54
-5
Tudi glede Broz Tita je nemogoče odgovoriti. Enim vam predstavlja božanstvo, saj ste mu pripisali božanske atribute. Odgovor 'ja ali ne' je par excellence nemogoč.
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 14.03
+5
klica, jegulja je proti tebi kot poper suho bitje, če razumeš prispodobo?
Malinha
21. 06. 2021 14.10
+5
Ta odgovor si že serviral, nimaš drugega plonk lističa? Josip Broz je bil človek kakor vsak, ne pa božanstvo. Tebe sprašujem za tistega Boga, ki je v cerkvi narisan z bradico. Če ne veš katerega mislim, potem tistega, na sliki 'Stvarjenje Adama' slikarja Michelangela. Neki tvoji Stalini, Dolanci, Pol Poti, Mussoliniji in tvoja hercegovska rodbina me ne zanimajo.
patogen
21. 06. 2021 14.19
-6
Lenin? Z bradico? Tudi ta spada med božanstva.
Malinha
21. 06. 2021 14.31
+4
A ti potem vidiš Lenina na sliki 'Stvarjenje Adama'? Se ne bi ti zmenil s psihiatrom, da zamenjaš tablete?
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 12.09
+6
vprašanje za site admina: kaj spornega si opazil v prejšnjem komentarju. Na dan z besedo?
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 12.08
+6
kevdraši in koprive - na kratko: Ste za popolno lustracijo slovenskega političnega prostora? Odgovor: JA/NE
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 12.16
+7
koprive: čemu minusi, če se s tem znebimo tako osovraženih komunajzarjev?
patogen
21. 06. 2021 12.18
-10
Ne, mi smo za proeuropsko moderno demokracijo, kjer enkrat vladajo eni, enkrat drugi. Brez Revolucij, če drugi vladajo. In da eni že 75 let mislijo, da je Slovenija njihov vojni plen, ker so jim ga pač v roke položili komunistični hergcegovci in Dalmatinci takrat in jih posadili na oblast, pred 75 leti.
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 12.31
+6
klica, ravno ti si ne dolgo nazaj pozival k lustraciji. kaj se je spremenilo? kaj se ti je zgodilo, da smo priča 180 stopinjskemu preobratu? si sam prišel do tega? tvoja odločitev?
Malinha
21. 06. 2021 12.34
+6
Za Ibra vemo, da je Hercegovec, kajti spodaj je napisal "čita", namesto "bere".
patogen
21. 06. 2021 12.40
-8
Čitanka s korenom čitati je ena najstarejših slovenskih besed.
Malinha
21. 06. 2021 13.09
+7
Res? Potem si spet potrdil izdajstvo. Veš s čim?
SDS_je_poden
21. 06. 2021 12.00
+7
Ena iz Twitterja.... Golobič je Jajota označil za borca iz kleti v Cankarjevem domu..... Jajo pa ves užajen :D Samo to je resnica.
patogen
21. 06. 2021 12.02
-6
Tudi vaš Broz Tito je vodil svoj komunistični boj in Revolucijo iz pečin. Tega seveda Golobić ni nikoli upal očitati....
SDS_je_poden
21. 06. 2021 12.04
+6
Že res, ampak Tito se ni nikoli samooklical za najbolj pomembnega osamosvojitelja izpod jarma okupatorja v bivši jugi. Vedno se je govorilo o NARODNO osvobodilnem boju. Tastar je vede, da brez naroda Juge ne bi bilo. Sej to ve tudi Jajo, samo vas, njegove ovce, pridno striže z temi floskulami.
patogen
21. 06. 2021 12.11
-4
Neeee, broz Tito je skromno zasluge za Komunistično revolucijo pripisal drugim, ha, ha, ha. To o Narodno osvobodilnem boju je laž. Povsod po svetu, kjer so se spopadli Komunisti in Antikomunisti istega Državljanstva, se reče Državljanska vojna. Do leta 1943 Tastar in komunisti juge niso mislili obnoviti, ampak vsak del Juge na narodni osnovi vključiti v Sovjetsko zvezo. Tako kot je to storil madžarski komunist bela Kun leta 1919. Ko je razglasil priključitev madžarske Sovjetski zvezi. Šele Staljin je prisilil Broza in Komuniste, da so zaćeli obnavljati jugo, zaradi zahodnih zaveznikov. Juga je bila neka Sovjetska zveza v malem. vse ostalo, kar si poslušal, je nakladanje. Mene poslušaj, ki o teh stvareh vem daleč največ.
poneumljanje
21. 06. 2021 12.18
+6
Patogen kopriva marela ti nič ne veš , laži in zavajanja samo prepišeš !
Malinha
21. 06. 2021 12.21
+7
Ibro.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
SDS_je_poden
21. 06. 2021 12.27
+6
patogen: Vidiš, ko meni nekdo reče, da on ve največ o nekih stvareh, potem VEM, da nima pojma ;) Ne vem, zakaj se je Tito uprl Moskvi, če je imel namen Jugo priključit USSR. Tole tvoje je eno veliko nakladanje.... ne kupim, probaj drugje.
patogen
21. 06. 2021 12.28
-7
Poneumljanje, praviš narodno osvobodilna vojna v Kambodži, med Komunisti pola Pota in vladnimi četami princa Sihanuka 1974-1976?
patogen
21. 06. 2021 12.39
-4
Tito se je uprl Moskvi ŠELE ko je začutil, da ga Staljin več ne more ogroziti, zaradi zahodnih zaveznikov. Ta pa ga je hotel zamenjati, leta 1948. Zato v tistih časih 1948 sploh v Srbijo ni upal, ker bi ga tam ljudje ubili, saj so bili prorusko naravnani. In je večino časa preživel v Sloveniji. Za svojo oblast pa je bil spet pripravljen žrtvovati življenja milijonov jugoslovanov, tokrat v vojni s sovjetsko zvezo. Stane Žagar, vodja fiaska v Dražgošah na mitingu tam decembra 1941 Jugoslavije ne omenja več, saj zanj ne obstaja. Temveč samo Slovenijo v okviru Sovjetske zveze. Matej Bor pa napiše pesem Slovenci kremeniti, Slovenija junaška, sovjetska bodeš ti. To je prva in original verzija. Govoriva torej do leta 1943 in o letu 1948. Do takrat pa je bil broz Tito zvest Staljinov oproda. Na vseh proslavah, sta obe sliki. V vseh uradih in vladnih službah. Iz gora Tito kliče gromovito, iz Ruskih step mu Staljin odgovarja zmagovito.
Malinha
21. 06. 2021 13.12
+6
Ibro, že prvi stavek ni resničen, ostalo nisem bral. Zgodovina: 1.
patogen
21. 06. 2021 13.56
-4
Mišo lemenić, me ne preseneča, saj imaš vse atribute komunističnega vraževerneža, ki od sebe odganja uroke... ki bi mu pokvarili filozofijo.
Sputnik8
21. 06. 2021 14.58
-2
patogen. A je to bilo takrat, ko je v Srbije povedal, da ima v Sloveniji v pripravljenosti 70.000 lovcev??
SDS_je_poden
21. 06. 2021 11.58
+6
A tista fašistična NTA je še živa? Od kod ji finance? Si jih išče na prostem trgu?
patogen
21. 06. 2021 12.03
-3
definitivno ni na plečih davkoplačevalca, kot so levičarske režimske podobne službe.
Malinha
21. 06. 2021 11.55
+4
Ibro, ti, ki znaš sveto pisemčko na pamet, daj mi povej kako je s tistim, ko je Beseda Meso postala. Rad bi vedel kako je videti ta zrezek, ali je kuhan, pečen ali surov. Hvala, Ibro. Zelo si prijazen.
patogen
21. 06. 2021 11.56
-6
Ti raje povej kako ste rešili zaplete z mladoletnicami na Filo Faksu? Vam je uspelo utišati zadeve?
SDS_je_poden
21. 06. 2021 11.59
+7
Malinha
21. 06. 2021 12.01
+6
Zadeva je na sodišču, ampak Vrhovno sodišče bo tožbo razveljavilo, tako, kakor je razveljavilo tožbo novinarke zaradi žalitve tvojega puklona. Še kaj? Nič? Ok. Zdaj mi pa odgovori glede tega zrezka.
Malinha
21. 06. 2021 12.03
+6
To se mu je zareklo. Temu se v psihoanalizi reče preprosto zdrs: mislil je pač na pedofilstvo znotraj rkc.
patogen
21. 06. 2021 12.04
-7
Seveda vrhovno sodišče tega ne bo upalo razveljaviti, nadlegovanje mladoletnic je seveda grd prekršek.
Malinha
21. 06. 2021 12.12
+5
Bo bo. Ne pozabi: volitve. Vse bomo zamenjali. Cerkve pa zaprli kot žarišča novodobne kuge: covida. No, hotel sem napisati, da je cerkev že itak od nekdaj kuga, pa ne bom.
patogen
21. 06. 2021 12.21
-6
Misliš, da bo Vrhovno sodišče ravnalo tako kot v primeru liderja slovenskih levičarjev Zokija in farmacevtke? Res je, da kri ni voda...
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 12.38
+5
Cerkev je sekta s podobno organizacijo kot italjansko podzemlje (cosa nostra) s tem, da ima namesto drog, prostitucije, trgovine z belim blagom, gradbeništvom, primat nad vsemogočnim in nesmrtnim bogom. torej je bog njihov član ali mogoče celo vodja.
patogen
21. 06. 2021 12.43
-6
Jovanis jovani, mislim da si zamešal s Komunistično Partijo. Dolgo po vojni je bil za Partijo šverc cigaret in alkohola v italijo najpomembnejši vir deviz.
SDS_je_poden
21. 06. 2021 11.53
+6
Desnuhi, nekaj si zapomnite. Dobra vlada ne rabi konstantne propagande, ker so rezultati njenega dela vidni. Slabe vlade, sploh z bivšimi komunisti, rabijo non stop neko reklamo, ker delati ne znajo. Kje mi vidimo Jajota? Aha... se mi je zdelo....
patogen
21. 06. 2021 11.54
-8
A zato sta bila včeraj na Dnevniku oba, generalni sekretar centralnega Komiteja Komunistične partije Slovenije, ter predsednik prvorazrednih, ter člana centralnega Komiteja Komunistične partije Slovenije, Kućan in Türk.
SDS_je_poden
21. 06. 2021 11.57
+7
patogen: nisem vedel, da imata prepoved približevanja STA-ju. A je to nekaj novega?
patogen
21. 06. 2021 11.59
-8
Ja, desni imajo. Komunistična partija pač ne, saj gre za 75 let staro navezo... Zato sta omenjena gospoda celo dobila mikrofon v roke ter največjo pozornost. Tako kot je bilo 75 let v navadi.
SDS_je_poden
21. 06. 2021 12.02
+6
patogen: A si ti malo pomešal stvari? STA ni propagandno trobilo katerekoli vlade, ampak tiskovna agencija, ki poroča povsem apolitično. Pa ne mi fopat tle bedarij, da so pristranski in komunistični, ker pišejo tudi o tvojem Jajotu in to povsem brez političnega navijanja.
patogen
21. 06. 2021 12.14
-7
DS je poden, kar pomnim ne Tanjug ne STA nista pisala nikoli kaj slabega o komunistih. 75 let. In ti tukaj o nepristranskosti....
SDS_je_poden
21. 06. 2021 12.28
+6
patogen: STA je bila ustanovljena leta 91. Kako naj bi poročali o komunistih?! Pa a ste na desni res čisto vsi blesavi?
Malinha
21. 06. 2021 12.32
+6
Res so blesavi čisto vsi. O temni potrebno dvomiti.
patogen
21. 06. 2021 12.43
-7
SD je poden, STA je samo zamenjala ime. prej je bila Tanjug. Vsi zaposleni so ostali isti.
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 11.42
+6
kevdraši, koprive in ostali cerebralni paralitiki - zakaj se toliko ukvarjate s STA? pa saj je ernecl ustanovil "nacionalno tiskovno agencijo"!
patogen
21. 06. 2021 11.47
-9
Saj se ne, je pa STA včeraj povabila na "spontane proteste" celo generalnega sekretarja centralnega Komiteja Komunistične partije Slovenije, ter predsednika prvorazrednih, ter člana centralnega Komiteja Komunistične partije Slovenije, Jovanis Jovani. Jim monopol nad "resnico" uhaja iz rok? Odtod zaskrbljenost?
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 11.49
+7
KPS je bil tudi tam? kako to, da so se udeležili protesta slovenski komunisti, če pa so si v laseh s STA? je bil albanček tudi tam? gorenak? zver? šircelj,...
patogen
21. 06. 2021 11.52
-7
Ne, teh ni bilo. Samo omenjeni vrh Zveze komunistov Slovenije, Kučan in Türk. Tisti torej, ki se jim gre najbolj za ¨"resnico"....
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 11.53
+6
če ni glavnih komunajzarjev je to jalovo početje
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 11.56
+8
klica, da ne bova kot maček okoli vrele kaše: v kateri aktivni stranki je največ bivših komunajzarjev?
patogen
21. 06. 2021 11.57
-7
Praviš Kučan in türk nista več glavna komunista...
Uporabnik1929613
21. 06. 2021 11.59
+8
janez horvat
21. 06. 2021 12.03
-5
Povej številke in ne trobi na pamet. To vam je pač nekdo prodal in sedaj skušate prodajati naprej. Nič pa ni narobe(pravzaprav je odlično), če ugotoviš, da si nekaj počel ali mislil narobe in poizkušaš to spremeniti. Eni so pač spregledali drugi ne boste nikoli.
prašek
21. 06. 2021 11.00
+8
sinhron 21.06.2021, 10:42:18 ............ Lepše ne bi mogel povedati !!!!!
patogen
21. 06. 2021 11.07
-9
Ve se, kdo se popa na takšne vrste prispevkov. Ljudje, ki jih je bivši režim indoktriniral do te mere, da ne ločijo več dneva od noči...
prašek
21. 06. 2021 11.16
+9
patogena marela ....... Si spet pozabil ????? sam prašam
Malinha
21. 06. 2021 11.31
+8
Tovariš prašek. Indoktrinacija rkc je tako neizprosna, da ne zna odgovoriti na vprašanje z enostavnim ja ali ne. Ibra sem verjetno že petnajstkrat vprašal, če je res, da je njegov Bog vsemogočen in nesmrten. Brez odgovora. Ne vem kaj počne ta pravoverna avantgardna zdrava sila družbeno napredne nadgradnje v komuni Vatikan d.o.o. Mogoče imajo pa prazne bankomate.
prašek
21. 06. 2021 11.39
+7
Spoštovani Missa .......... Želim ti en prav prijeten dan !
prašek
21. 06. 2021 11.40
+7
Včeraj sem te dvakrat pozdravil, pa ni "šlo naprej".
patogen
21. 06. 2021 11.40
-7
Če se tam po Filo faksu ubadate s takimi vprašanji in nadlegujete mladoletnice, potem ni čudno, da je ta družba vsa zmešana....
Malinha
21. 06. 2021 11.51
+7
Prašek, še enkrat tovariški pozdrav. Verjetno si opazil, da vedno, ko razorožim Ibra, začne trapat o filofaksu. Gre za (pri)zadetost, ko se njegovo nezavedno na vso moč brani, pri tem pa nehote razgali samo sebe: pedofilstvo znotraj rkc.
janez horvat
21. 06. 2021 12.05
-5
Pameten! Eni pač verjamejo v eno, drugi v drugo. In ni nujno, da je vse oprijemljivo ali vidno. S+++ranje iz filofaksa je vidno vsak dan na rtv in tvpop
riss
21. 06. 2021 10.56
-9
STA je ves čas v službi leve politike in ker so bili na oblasti ca 75% časa, je to bilo vladno trobilo. Trenutno je pa protivladno trobilo, ozirom opozicijsko. Prej ni bilo treba polagati računov, sedaj bi jih pa samodržec in samoupravljalec moral. A lahko z imenom in priimkom, kdo podpira to, preden stiskate minuse?!
patogen
21. 06. 2021 11.02
-10
Bodo plusi, razen nekaj ultralevičarskih agitatorčkov in komsomolčkov, ki jih popajo pač po principu kdo si in ne kaj pišeš. Takšnega načina so vajeni in takšnega je zahtevala partijska hierarhija. Takšnih Veselinovićev je na javnem in državnem množica. zato se tako zaganjajo v Ivana janeza.
Šekularac
21. 06. 2021 11.17
-3
Resnice bolijo. Komentarji na temo STA se zato takoj pred objavo brišejo, čeprav ne vsebujejo sovražnega govora. Javnost ne sme brati resnic. Jasno je katera politična opcija nadzoruje naše komentarje. Vrnite komentar z resnicami ustvarjen danes ob 8.52.22.
sinhron
21. 06. 2021 10.42
+7
STA , niste vladno trobilo , kar si želi in zahteva od vas ta vlada , ampak ste informacijski sistem , ki zbira in nudi informacije vsem medijem , ki so pripravljeni sporočati realne in relevantne novice , tisti mediji , ki pa krojijo novice ali jih ustvarjajo po meri vladajoče garniture , pa take agenture ne rabijo , ker jih ustvarjajo sami z lažmi in potvarjanji resnice !
patogen
21. 06. 2021 10.46
-8
Ko sta Tanjug/Sta to počela, kot praviš - tisti mediji , ki pa krojijo novice ali jih ustvarjajo po meri vladajoče garniture - 70 let, se niste nič pritoževali....
poneumljanje
21. 06. 2021 10.50
+9
Kopriva marela, si pa zelo pameten pod tem nickom !
patogen
21. 06. 2021 10.33
-7
Tisk, kot ga poznamo v Sloveniji zadnjih 75 let, je bil postavljen v skladu z Leninovo boljševistično doktrino tiska, češ, da je tisk močno orodje v rokah proletariata in njegove avantgarde, levičarske partije na oblasti. Kot je zapisal Lenin, novinar ne sme biti neodvisen in svoboden, saj je svoboda tiska v razmerah že izvedene proletarske reolucije korak nazaj v družbenem razvoju in vrnitev k buržoaznim koreninam. Osnovna naloga Novinarja in tiska je usmerjanje delovnega človeka in občana v željeno ideološko smer, ne le z golim naštevanjem novic, ampak predvsem njihovim preoblikovanjem in interpretacijo. Po uničenju Maja 1945 meščanskega tiska, z konzervativnimi imeni Slovenec, Slovenski narod, Slovenska obzorja in fizično likvidacijo njihovih uredništev, so Zdrave sile postavile novega novinarja v službi sil avantgarde, z novimi imeni. Ime Slovenec je zamenjal naziv Proletarec. Slovenski državni tisk se nikoli ni otresel teh okvirov. Prilagoditev izobraževanja "naprednemu", pa je skrbela za vedno nov dotok preverjenih kadrov in popolnjevanje avantgarde pravovernega peresa. Zato so težave razumljive, če nastopi desna vlada. Sedaj naj bodo pa podrejeni temu, proti kateremu je bilo usmerjeno napredno pero vseh 7 desetletij?
poneumljanje
21. 06. 2021 10.51
+6
Kopriva marela, še enkrat prepiši listek, ni vse v redu !
Šekularac
21. 06. 2021 11.05
-1
Uspeli ste objaviti resnice in čudno, da še niso izbrisane. Doživljam slabo izkušnjo, zato se čudim.
Malinha
21. 06. 2021 11.24
+6
Ibro, o lingvistiki, retoriki, gramatiki nimaš pojma, kar vsak dan dokazuješ. "Boljševistična doktrina tiska." Usekan si pa do amena. Napiši še, da je tvoja komuna v Vatikanu izumila papirus.
patogen
21. 06. 2021 11.42
-5
Ne, tvoja Komuna v Moskvi je izumila retuširanje fotografij....
Malinha
21. 06. 2021 11.46
+5
Vatikanska komuna se pa tega še dandanes poslužuje: spoštovana ga. Violeta Tomić je v DZ pokazala originalne fotografije iz leta '91 TO z zvezdami na kapah, tvoj štab je pa retuširal.
BitterTruth
21. 06. 2021 10.22
-5
objavljajo 4 dni stare novice iz neta tako da niti neko teobilo v startu niso
prvaliga
21. 06. 2021 10.19
-3
točno to, niso vsi trobila vlade samo luzerji se očitno tega ne zavedajo