Slovenija

Prebivalci Kamnika in Komende zbirajo podpise proti ukinitvi postaje NMP

Kamnik, 07. 02. 2015 17.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Prebivalci Kamnika in Komende zbirajo podpise proti ukinitvi postaje Splošne nujne medicinske pomoči v Kamniku. Urgentne postaje ne damo in ne bomo popustili, poudarja kamniški župan, ki v iskanju pomoči zaman trka na vsa mogoča državna vrata.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tadej Bu?ar
11. 02. 2015 19.45
+0
Vsi Kamničani se vozijo skozi Domžale. Ne rabijo svoje NMP.
Brrr1111
08. 02. 2015 12.27
-7
V prispevku reševalec izpostavi 10 minutno okno pri srčnem zastoju. Je težko razumeti, da bosta reševalca še vedno locirana na isti lokaciji (ZD Kamnik) in bosta lahko še pred prihodom urgentnega zdravnika oživljala in defibrilirala?
Brrr1111
08. 02. 2015 12.30
-6
Edino kar bo slabše bo to, da se bodo občani ponoči ob morebitnem močnem glavobolu, slabosti in ostalih podobnih zadevah (se pravi ob zadevah, ki ne terjajo aktivacije prehospitalne NMP) morali sami zapeljati v najbližji urgentni center, ker urgentne ambulante v lokalnem ZD ne bo.
Crvena zvezda
08. 02. 2015 09.52
+9
Ljudem je treba vse pobrati, samo sprašujem se kaj bodo elite brez ljudi ??? Požrli se bodo med seboj, potem bo pa končno mir !!
Mil?007
08. 02. 2015 07.48
-12
Že sami imeni nujna medicinska pomoč in zdravnik povesta vse in zadaneta bistvo ukinitve majhnih nepotrebnih postaj z zdravnikom v ekipi. Nujno zdravniško pomoč lahko nudi tudi nekdo, ki ni zdravnik. Za poškodovanca na kraju stabilizirat in ga odpeljat k zdravniku, ki ga začne zdravit nekdo res ne rabi medicinske fakultete. Slovenci smo se z prelahkim in prepoceni dostopom do zdravnika zelo razvadili, predvsem pa smo sami dolžni skrbeti za svoje zdravje. Itak mamo pri nas lekadol, ki zdravi vse tudi ebolo če je treba.
prince of persia
08. 02. 2015 07.42
+6
Za tem ukinjanjem manjših enot NMP se skrivajo tri osebe, katere delajo za lastne interese...na MZ lažejo in prodajajo nebuloze o nevem kakšnih "vesoljskih" centrih. Tisti, ki pa delamo v tem sistemu pa dobro vemo kam pes taco moli.
obatto
08. 02. 2015 07.01
+16
Kamničani imajo prav. Je dovolj velika občina, da imajo svojo iNMP.. To ni Zgornji ali Spodnji Kašelj!
User792410
08. 02. 2015 01.05
+21
Poanta je v tem,da bi te manjše urgentne ambulante radi ukinili zato,ker je negdo zavohal,da bi se na račun centralnega dispečerskega centra dalo služiti lepe denarce in po logiki kapitala predstavlja nekaj več mrtvih letno sprejemljivo kolateralno škodo !
Mungos2
07. 02. 2015 23.10
+3
Le čevlje sodi naj kopitar !!!
Jeanus1
07. 02. 2015 22.42
-10
Saj jo lahko obdržijo, naj najamejo zdravnika in ga primerno temu plačajo, zadeva rešena. Toliko denarja pa že imajo, bi rekel. Kdor je čakal na državo, je prej umrl, škoda vsake besede, prošnje in stran vrženega časa. Kaj pa je treba tukaj kaj posebej spraševat ali smete ali ne smete?
Jeanus1
08. 02. 2015 14.50
-3
Aha, bi na državne stroške, no ja, lepo, tudi prav. Potem pa veselo na trnovo pot prepričevanja državnih organov in "organov".
Klampfman
07. 02. 2015 21.20
+1
Vse lepo in prav, ampak noben se ne bori za to, da bi imeli boljšo helikoptersko reševalno službo. Trenutno polovica države nima dostopa do helikopterske reševalne pomoči. A je to normalno?
Enmajstr
07. 02. 2015 21.19
+38
Če že država gleda na stroše, naj ukine rajši tamale občine!
Jeanus1
07. 02. 2015 22.43
+20
Brrr1111
08. 02. 2015 12.35
-2
90% občin, 20% zdravstvenih domov, 40% gasilskih domov, pa še kje bi se našli viški za ukinitev oziroma reorganizacijo.
flojdi
08. 02. 2015 17.01
+0
.99%ov oPčin, 99%ov paperničarjev v ZDomovih, 0%ov Gasilcev, ...pa res : še Marsikaj
POSTOPAC
07. 02. 2015 21.18
+5
brr111, s tvojim komentarjem se ne strinjam.... delno, najprej potrebujejo reševalci, glede na izjavo g.Finka licenco za ubijanje op. kar se tiče usposobljenosti zdravnikov bi lahko razpravljal v nedogled, ravno tako tudi reševalcev...
PikaNogavi?ka30
07. 02. 2015 20.57
+25
Res ne morem verjet kam smo prišli. Sama sem velikokrat rabila Kamniško urgentno pomoč ko je imel sin hud bronhialitis. Si ne upam pomislit kaj bi bilo če bi mogla do Domžal ali Ljubljane
Brrr1111
07. 02. 2015 20.49
-27
Nov sistem, ki ga uvaja vlada, bo boljši od obstoječega. Ob manjših operativnih stroških bo ponujal boljšo oskrbo pacienta tako s strani prehospitalne enote kot potem v urgentnem centru. Po novem bo ReCO (112) aktiviral NMP prek dispečerskega centra v enem izmed 12-tih urgentnih centrov, od koder bo na teren poslan (samo če bo potrebno) urgentni zdravnik z ekipo - do sedaj so delo urgentnih zdravnikov v manjših zdravstvenih domovih opravljali tudi za to neusposobljeni drugi zdravniki specialisti. ŠE PRED TEM bo na teren poslana ekipa NMP z dvema reševalcema z obstoječih lokacij, tako da bo pomoč pri pacientu še prej kot je sedaj (reševalca-zdravstvenika sta popolnoma usposobljena za izvajanje NMP, z izjemo dajanja zdravil, kompleksnejšega diagnosticiranja in nekaterih drugih posegov, kar pa pri življenjsko ogroženih NI NAJBOLJ pomembno). Po oskrbi na terenu s strani reševalcev in urgentnega zdravnika bo pacient prepeljan v USTREZNO BOLNIŠNIČNO USTANOVO (12 urgentnih centrov po državi), česar do sedaj nismo imeli. Tako bodo v enem urgentnem centru združeni vsi potrebni zdravniki specialisti z ustrezno opremo (do sedaj so bile v večini države urgentne ambulante v zdravstvenih domovih z vprašljivo usposobljenimi zdravniki in vprašljivo opremo).
Jeanus1
07. 02. 2015 22.44
+17
Ti se verjetno malo hecaš, ali pa nimaš pojma.
Beliebe
07. 02. 2015 20.42
-2
Ja če pa ni ekonomske računice...
nevada99
07. 02. 2015 20.46
+5
Klampfman
07. 02. 2015 21.18
+2
V zdravstvu ne more biti ekonomske računice.
Jeanus1
07. 02. 2015 22.46
+1
Tudi ta mora biti, ne misli da ne, ampak ne na prvem mestu.
User792410
08. 02. 2015 00.37
+2
Beliebe mi je všeč način tvojega sarkazma,samo očitno ga niso vsi pokapiral !
bandit1
07. 02. 2015 20.28
+4
Pa še nekaj iz daljne preteklosti. Že pred 30 leti so naše medic. sestre in kolegi hodili na delo v IT v trst v mega bolnico. Povedali so da gre za del državne bolnice kjer oni na "Črno" delajo in dobijo 5 x večjo plačo kot v KC Lj. Delali so v državnem delu bolnice ne v privatnem. To je hiralnica če nimaš denarja greš. Mi smo to dosegli že pred 20 leti. Pa nisem takrat temu verjel.
METKA102
07. 02. 2015 20.20
+29
Počasi naše države ne bo več. Ne bo več zdravstva, ne bo več dela in pravic iz dela, ne bo več šolstva, ne bo več slovenskih podjetij, skoraj neverjetno....da je treba le dve desetletji da je konec sanj o samostojnosti. Naši osamosvojitelji, DESUS, odgovorite, kaj se dogaja in zakaj?
LLLEPI
07. 02. 2015 20.26
+12
Dogaja se zato ker so si posamezniki prilastili vse pravice
JanezNovakJohn
07. 02. 2015 20.20
+8
Da ne bi bil narobe razumljen. Prejšnja in predprejšnja vlada (in tako nazaj) je ob koncu svojega mandata zaposlila svoje kadre na ministerstvih za nedoločen čas. Po tej logiki se kader na ministerstvih ne more nikoli zmanjšati. Toliko o podobnosti z malo starejšo državo GRČIJO.
bandit1
07. 02. 2015 20.25
+6
Prav imaš. In po vsaki novi vladi se ta kader oz zaposleni na teh mimistrstvih samo povečuje, razen če kateri ne cr kne
bandit1
07. 02. 2015 20.20
+12
Ko smo se učili od tujine so nam ti rekli da mora - mora biti nujna medicinska pomoč od kraja nesreče oddaljena toliko, da pridejo reševalci na kraj v 10 minutah (GB, D, IT). To smo oz so dosegli, sedaj moramo to podreti, ker nekomu oz nekaterim ne ustreza. Za tiste ki jim ne ustreza poleti če je potrebno ali ne heli ali pa so že 1 mesec prej preventivno v bolnišnični oskrbi. Hvala.
covjek_
07. 02. 2015 20.20
-27
Saj je logika...par km stran so domzale...se par km pa glavni ukc v sloveniji...pa naj ta zupan prispeva kaj iz svojega dzepa za zdravstveni v kamniku...to pa ne
Jeanus1
07. 02. 2015 22.49
+13
Teh par km pomeni 20 minut časa, zdaj pa razmišljaj naprej, razen če nočeš da večina prej pocrka preden pridejo do njih.