Slovenija

Pozitivna Slovenija nad Gorenaka z interpelacijo

Ljubljana, 19. 11. 2012 06.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Očitajo mu odgovornost za izginule podpise pod pobudo za referendum o zakonu za sanacijo bančnega sistema. Vodja poslanske skupine PS Möderndorfer pričakuje podporo večine poslank in poslancev, premier Janša pa je dejal, da je treba najprej ugotoviti, kaj se je zgodilo, in šele nato terjati odgovornost od krivca.

To je prva interpelacija v tem mandatu vlade Janeza Janše in 29. interpelacija v dosedanjih sklicih DZ.

Pozitivna Slovenija je danes vložila interpelacijo zoper ministra za notranje zadeve Vinka Gorenaka. V omenjeni stranki ministru očitajo odgovornost za izginule podpise pod pobudo za referendum o zakonu za sanacijo bančnega sistema. To je prva interpelacija v tem mandatu vlade Janeza Janše in 29. interpelacija v dosedanjih sklicih DZ.

Vodja poslanske skupine PS Jani Möderndorfer je po vložitvi interpelacije dejal, da so glavna tema interpelacije izginuli podpisi in nezaupanje, ki je bilo s tem dejanjem narejeno. Spomnil je, da so se pogovorili tako s predsednikom DZ Gregorjem Virantom kot z ministrom Gorenakom. Sicer pa pri interpelaciji pričakuje podporo večine poslank in poslancev.

Minister Gorenak interpelacije, ki jo je zoper njega danes vložila Pozitivna Slovenija, še ni videl in je zato še ne komentira. "Dovolite mi, da jo vsaj preberem," je dodal.

"Neodgovorjeni pomisleki so ostali na strani ministra za notranje zadeve," je poudaril Möderndorfer. Po pregledu dokumentacije v PS trdijo, da gre za subjektivno in objektivno odgovornost. Kar po Möderndorferjevih besedah pomeni, da bi moral minister že zaradi objektivne odgovornosti sam odstopiti, ne pa da so čakali mesec in pol do interpelacije. "Za poduk in zato, da bomo ljudje še verjeli v demokratične postopke in imeli zaupanje v institucije DZ in ne nazadnje tudi vlade, je prav, da gremo tudi skozi to fazo," je prepričan vodja poslancev PS.

'V celoti izgubil zaupanje javnosti in DZ'

Gorenak je že napovedal, da v interpelaciji vidi priložnost, da izčrpno pojasni svoje argumente.
Gorenak je že napovedal, da v interpelaciji vidi priložnost, da izčrpno pojasni svoje argumente. FOTO: Damjan Žibert
Vlagatelji interpelacije menijo, da je Gorenak politično odgovoren "za poskus onemogočanja referendumske pobude volivcev, opustitev dolžne poklicne skrbnosti za ravnanje s podpisi podpore pobude volivcem za vložitev zahteve za razpis zakonodajnega referenduma o zakonu o ukrepih za krepitev stabilnosti bank, izgubo zaupanja volivcev in volivk v zakonitost dela MNZ in oškodovanje ugleda in integritete DZ kot pristojnega organa za izvrševanje pravice do referenduma". Zato vlagatelji interpelacije predlagajo DZ, da Gorenaka razreši.

Po oceni vlagateljev interpelacije je Gorenak zaradi svojih ravnanj in opustitev dolžnih ravnanj povzročil tako hude posledice za stanje demokracije, vladavino prava in varstva človekovih pravic v Sloveniji, da je v celoti izgubil zaupanje javnosti in DZ ter politično verodostojnost, zato ne more več odgovorno opravljati funkcije ministra.

Kot je poslanska skupina PS navedla v interpelaciji, so jo vložili zaradi poskusa, da bi Gorenak kot minister za notranje zadeve onemogočil referendumsko pobudo volivcev za vložitev zahteve za razpis zakonodajnega referenduma o zakonu o ukrepih za krepitev stabilnosti bank. In sicer z namernim odlašanjem obveščanja DZ in s tem volivcev o tem, ali pobuda izpolnjuje z zakonom določene pogoje, s čimer je po navedbah PS onemogočil, da bi pobudniki pobudo v zakonitih rokih dopolnili skladno z zakonom.

S tem je minister povzročil, da je bil postopek zaključen v škodo pobudnikov, pobuda zavrnjena, državljankam in državljanom pa je poskušal preprečiti izvrševanje splošne in enake volilne pravice in svobodo glasovanja na referendumu, so zapisali v PS.

Pod interpelacijo podpisanih 27 imen

Pod interpelacijo se je podpisalo 27 poslank in poslancev PS, vendar to ne pomeni, da ne bodo do konca interpelacije teh podpisov podkrepile še druge poslanske skupine, je pojasnil Möderndorfer in dodal, da interpelacija to pot ni več politične narave. "Sleherni poslanec in poslanka se mora pri tem vprašanju seveda zamisliti in se opredeliti brez kakršnih koli političnih idej, bodisi znotraj koalicije bodisi tega, da je treba nekoga zavarovati," je povedal vodja poslancev PS, ki pričakuje podporo večine poslancev in poslank.

Za razrešitev bi moralo glasovati 46 poslancev

Za Gorenakovo razrešitev bi moralo glasovati 46 poslancev, kar pomeni, da bi jeziček na tehtnici lahko bila Državljanska lista Gregorja Viranta.

DL se bo o glasovanju še odločala

Virant pravi, da je prenagljeno reči, kako bodo poslanci DL glasovali o interpelaciji. Interpelacije še niti videli nismo, preiskovalni organi pa zaplet s podpisi pod referendumsko pobudo, ki je razlog za interpelacijo, še preiskujejo, pojasnjuje Virant. Vnovič je poudaril, da so bili originalni listi s podpisi pod pobudo Sindikata za kemično, nekovinsko in gumarsko industrijo za referendum o zakonu za sanacijo bančnega sistema ves čas na varnem v DZ. Sindikati so tudi prišli do svojega, je dodal.

SDS: Za interpelacijo ni nobenih resnih razlogov

Izguba podpisov pod pobudo za referendum o zakonu o slabi banki je po besedah premierja Janeza Janše škandal, ki se ne bi smel zgoditi. A preden se pokaže na krivca, je treba po njegovem mnenju ugotoviti, kaj se je zgodilo, in nato terjati odgovornost. Enak škandal kot izguba podpisov je sicer po Janševem mnenju kopiranje poslanskih podpisov poslancev PS za vložitev dveh zahtev za razpis referenduma.

Za interpelacijo zoper Gorenaka ni nobenih resnih razlogov, meni vodja poslancev SDS Jože Tanko. Ocenjuje, da je bila pri zapletu s podpisi huda napaka storjena v DZ, dokler pristojni preiskovalni organi ne opravijo svojega dela, pa je po njegovem mnenju "nekorektno zahtevati odgovornost od kogar koli". Meni, da je interpelacija vložena iz "obupa, predvsem zato, da bi se zaščitili tisti, ki so doslej bili v bančnem sistemu nedotakljivi".

Na vprašanje, ali bi moral odstopiti predsednik DZ Virant, je Tanko odgovoril, da se je v DZ zgodilo veliko nedoslednosti s podpisi. Nikjer namreč ni evidence, kaj se je s podpisi dogajalo, je dodal. Če želimo verodostojno oceno, kaj se je zgodilo, je tako treba po njegovem mnenju najprej to storiti v DZ, potem pa bodo tudi stekli postopki za odgovornost ali v "hiši ali kje drugje".

Na vprašanje, ali lahko interpelacija zamaje odnose v koaliciji, pa je odgovoril, da je treba to prepustiti času in ugotovitvam. Šele ob odločanju o interpelaciji bodo po njegovem ugotovili, kaj interpelacija pomeni glede odločitev posameznih strank v koaliciji. Spomnil pa je, da bi skladno s koalicijsko pogodbo koalicijske stranke morale interpelacijo zavrniti.

SLS interpelacije ne bo podprla

Predsednik SLS Radovan Žerjav je v odzivu na interpelacijo zoper ministra Gorenaka ocenil, da je ta prenagljena. Veliko bolje bi namreč bilo, da bi najprej ugotovili krivca za izgubljene podpise in šele nato vložili interpelacijo, je dejal. Interpelacije v SLS sicer po njegovih besedah ne bodo podprli.

Interpelacijo Žerjav ocenjuje kot "modro potezo" opozicije, saj bodo zaradi nje verjetno padale "tudi kakšne težke besede znotraj koalicije" glede na to, da stvar zadeva "dva akterja znotraj koalicije". Izgubo podpisov pa Žerjav nedvoumno ocenjuje kot škandal. "V vsakem primeru je to, kar se je zgodilo, velika nevarnost za demokracijo in se ne sme nikoli več zgoditi," je dejal in dodal, da je tudi zaradi tega pomembno, da se najde pravega krivca.

NSi: Najprej preiskava, nato ukrepi

V NSi bodo interpelacijo zoper Gorenaka najprej pogledali, je dejala predsednica stranke Ljudmila Novak. Pravi, da v stranki vztrajajo, da je treba izvesti vse preiskovalne postopke o izginotju podpisov pod pobudo za referendum o slabi banki do konca in na podlagi tega sprejeti ustrezne ukrepe. "V kolikor bi bili jasni dokazi, seveda smo za določene sankcije, vendar morajo biti ti dokazi pravi in prepričljivi," je dodala.

Novakova je še vedno prepričana, da procedura v DZ ni bila v redu. Opozorila je, da ni zapisano, koliko podpisov je bilo vloženih, zato je možno s tem naknadno manipulirati. Za te procedure je po njenih besedah zagotovo odgovorna generalna sekretarka DZ Mojca Prelesnik. "Res je nedopustno, da se je kaj takega zgodilo. Treba je ugotoviti krivca, ampak verjetno je treba pregledati tudi stanje v parlamentu," je pojasnila.

SD: Interpelacijo bodo podprli

V SD po prvem pregledu interpelacije ocenjujejo, da gre vsaj za ministrovo objektivno odgovornost pri zapletu s podpisi za referendum, zato bodo interpelacijo podprli, je pojasnil vodja poslancev SD Janko Veber. Če se bo izkazalo, da je šlo za naklepno dejanje, pa interpelacija po njegovem mnenju lahko uspe. Prav tako menijo, da napaka verjetno ni nastala v DZ, temveč pri ministrstvu za notranje zadeve.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1858)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

iGURT
21. 11. 2012 00.13
+2
DANES SO VAM ŽE UKRADLI KAK PODPIS? NE ŠE?! POČAKAJTE ŠE MALO..
iGURT
21. 11. 2012 00.10
+1
vodna zajetja smo popisovali. zdaj jih imamo vsa popisana. dejstvo je, da je v državnem interesu, da se vsi mali lokalni vodovodi ukinejo in piključijo na javne vodovode ( kot izgovor jemljejo kemično in biloško neustreznost vode, slab nadzor). tako bo država merila uspešnost "dobrodelnega" projekta s številom novih priključkov na javne vodovode. tale projekt pa je posledica projekta svetovne banke; kontrolirano privatizirat vodno distribucijo. več uporabnikov na javnem omrežju, več davkov v državni blagajni in uničena avtonomija pri uporabi vode. predlagana uvedba novega davka na porabo vode za vsa gospodinjstva, kmetijstvo in industrijo. če vemo, da smo pri svetovni banki vse države tako zadolžene, da niti obresti ne moremo odplačevati, če vemo, da svetovni banki ni v interesu da v denarju odplačamo posojila, če vemo da v zameno želijo našo politično, ekonomsko suverenost, kontrolo nad hrano in vodo, potem je vse jasno Gorazd P. komentira to takole Velik projekt obalno kraških občin je zgolj priprava za privatizacijo pitne vode in prodajo. zakon je tako zlobiran, da zahteva od vseh, ki se jim velik vodovod približa, da se morajo priklopiti nanj. zato so bili name in na Darkota veliki pritiski inverjetno bodo še. Eden od glavnih razlogov, da smo si Artviže izbrali za svoj novi dom je bil dober vaški vodni vir. če bomo vsi složni ga bomo ohranili. helena ob vodi je potrebno pozabiti vse medsebojne rzmere. nekaj dni nazaj, sem pri ministrstvu za zdravje protestiral, ker so pripravili projekt za leto 2013 v katerem želijo pod pretvezo večje kvalitete na velike vodovode priklopiti čim več prebivalcev. Seveda je to v nasprotju z mislim da pravilnikom o ohranjanju lokalnih vodnih virov. še to, sem kqandidiral za direktorja kraškega vodovoda, in ker sem zagovarjal ohranitev malih vaških vodovodov nisem bil primeren kandidat kraškim županom. lahko samo rečem, da sem z vilami pripravljen braniti naš vodni vir pred komer koli. Žal se moji sosedje ne zavedate v celoti, kakšno bogastvo imamo. ravno tamle imam novo knjigo, ki govori o kloru in holesterolu in srčno žilnih obolenjih. Knjiga opisuje, italjansko entitetu nekje v ZDA, ki se prehranjuje po starem mastno itd. pa nimajo nobenih zgoraj opisanih težav, s tem da imajo čudovit vodovod brez klora. Takoj ko zapustijo svoj kraj in se preselijo v kraje s klorirano vodo imajo težave s holesterolom, in srčno žilnimi obolenji. Bojim se, da so nas spravili na kolena, da nam pobeejo še to kar je ostalo, z vključno pitno vodo.
ViktoriaLudovika
20. 11. 2012 21.09
+0
Sedaj ko je začel Gorenak pihati za ovratnik opankarju, pa tale s svojim stricem razmišlja , kako se ga rešiti. Upam, da jim nikoli nebo uspelo, saj se je le pod Gorenakom začelo otipavati tudi debelo kožo te mafijske naveze, kateri, upam, da bo kmalu konec!
iGURT
20. 11. 2012 23.50
+3
Kraja podpisov je zelo demokratična stvar a?
iGURT
21. 11. 2012 00.19
+1
NAJ SEBI IN SVOJIM MALO PIHNE ... ne bo škodilo...
malaraja
20. 11. 2012 19.35
+2
Odličen zapis na odličnem blogu: Spoštovani Borut Pahor, zdaj si tam, kamor si hotel priti. Zdaj imaš 2 možnosti, da ohraniš svojo (ne)kredibilnost. Možnost in odgovornost imaš, da zelo jasno poveš imena stricev iz ozadja, kateri škodujejo naši državi, na katere se sklicuješ. Druga možnost pa je, če njih imen ne poveš, da (p)ostaneš predsedniški kandidat, ki je z lažmi namerno zavajal ljudstvo in namerno ustvarjal razdiralne razmere kregarij, za kar seveda pričakujem, da se boš javno opravičil. Najmanj to. Možnost imaš torej, da tudi v resnici združuješ, namesto razdružuješ ljudstvo s strici iz ozadja. Nenazadnje kandidiraš za predsednika države in ne za predsednico tračarskega volonterskega društva. Skupaj – spodbujajmo drug drugega….Evo Borut, jaz, tudi jaz, te spodbujam – povej torej imena stricev iz ozadja, na katere se sklicuješ. Ali pa spokaj ! Tudi tretjič…. Z vsako zapisano besedo se strinjam. Še med volilno kampanjo prikriva korupcijo, kaj šele bo, ko bo izvoljen. Njegova dolžnost je povedati na glas, kdo razdira ljudi in državo. Prikrivanje je prav tako kaznivo, kot dejanje samo.
sinhron
20. 11. 2012 19.54
+0
borut ne more povedati imen , ker ga nekdanji šef , ki je njegov sedanji stric iz ozadja drži v šahu , če vam te številke kaj povedo 13100 in 13 588 . borut je trojanski konj SDS .
srebrnibreg
20. 11. 2012 20.15
+2
Kako bo Borut združeval, če mu je kolicija razpadla in je ni znal povezati. Še večji problem povezanosti je, da za to morata biti dva. Janša pa ni ta drugi.
ViktoriaLudovika
20. 11. 2012 21.13
+1
sinhron, trojanski konji in prevaranti bi radi oz. se trudijo na vse načine, da bi "prikazali" , kako je SDS favoriziral oz. da je dogovorjen z boratom,,,, večjih bedarij se lahko spomni samo slinasti levaški zombi, ki ne ve, s svojimi podporniki vred /od opankarja in njegovega strica) kaj bi si še izmislili drugega, da bi borata vsaj na tak način onemogočili. V to pa verjamejo samo bu dale!
iGURT
21. 11. 2012 00.00
+3
Borutu manjka samo korak pa bo že uradno na plačilni listi sds, hlapec je že..
Terezinka
21. 11. 2012 14.45
Borut je veljal za demokrata, ki mu nisem imela kaj očitati. Sedaj sem nad njim razočarana bolj kot nad kom drugem. Je stari maneken, ki je izgubil kompas. Ne zna drugega kot imeti za norce ljudi. Govori ostricih in poštenju. To ne gre skupaj. Ne pove zato, ker se koga boji ampak zato ker baje ni neumen. Lepo te prosim Borut, torej smo neumni vsi mi. Ne Borut, jaz nisem neumna, ti nikoli več ne boš moj kandidat za nič
JanezNovakJohn
20. 11. 2012 19.21
+3
JanezNovakJohn
20. 11. 2012 19.27
+4
janša je glavni krivec moralnega razkroja v celotni naši družbi
malaraja
20. 11. 2012 19.36
+3
Pridružuje se mu Borat. Na koncu bo seveda on vsega kriv. Že videno, a ne , Borut?
stric iz ozadja
20. 11. 2012 19.40
-1
Janez ?? jutri je nov dan !! Za trimilione bomo bogatejši. Nekateri pa za trimilione olajšani seveda če deluje pravna država.potem bova sodila krivce.///)
srebrnibreg
20. 11. 2012 20.16
+3
Danes se je pokazala pravna država in tudi vsak ponedeljek se pokaže.
ViktoriaLudovika
20. 11. 2012 21.14
-1
janez novak, "moralnega razkroja" nemoralnih rdečih zombijev?
iGURT
20. 11. 2012 18.31
+5
Ustavno sodišče je z odločbo ugotovilo, da duhovniki ne smejo biti zaposleni v vojski, policiji, bolnišnicah, zaporih se uvaja rešitev, ki onemogoča zaposlovanje (novinarje,zakaj ne vprašate predstojnikov prej naštetih državnih inštitucij, v katerih plačnih razredih so pri njih zaposleni katoliški duhovniki), vendar pa ohranjajo plačevanje teh duhovnikov iz proračuna. Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport (vodi ga TURK ), pa še kar medresorsko uskljajuje nov predlog zakona. Psi lajajo, karavana gre dalje....ovce pa v lansko travo.... Z.H.
dule100
20. 11. 2012 18.06
+1
Veseli december prihaja ! Letos bo še posebno lep !
srebrnibreg
20. 11. 2012 18.45
+2
JanezNovakJohn
20. 11. 2012 19.26
+3
Sanadarjev sindrom bo zaznamoval janšo. Zdaj ve kaj ga čaka, če ga nesemo z oblasti.
iGURT
20. 11. 2012 19.28
+2
Sanaderja so obtožili vojnega dobičkarstva za leto 94 !! ; )
malaraja
20. 11. 2012 19.32
+3
ViktoriaLudovika
20. 11. 2012 21.16
-1
ja, tudi tvoj nos je rdeč, saj drugače nebi mogel tako neumno klafedrati....
JanezNovakJohn
20. 11. 2012 15.34
+17
Ne razumem Slovence. Kradejo nam, lažejo, ponarejajo..... mi pa tudi na proteste ne gremo. Ali nas morajo začeti strelat.
JanezNovakJohn
20. 11. 2012 15.34
+5
dule100
20. 11. 2012 18.01
-4
Narod vas je spregledal ! Ima vas poln kufer ! Imajo še kaj bolj pametnega početi, kot postajati po Ljubljani !
iGURT
20. 11. 2012 18.30
+3
smo jih spregledali, te ki kradejo podpise in lepijo dokumente
ViktoriaLudovika
20. 11. 2012 21.17
+0
si razočaran, nad udeležbo v jogurt revoluciji, organizirani od opankarja in njegovega strička iz podzemlja, da se jih ni "udeležilo" dovolj?
iGURT
20. 11. 2012 23.57
ostali se bodo namesto demonstracij udeležili voilitev, nimamo Vsi kot desni denarja da jih s kobiji vozimo na..
M_teorija
20. 11. 2012 14.53
+8
A ko bo drug minister, se bo spet nazaj selilo NPU!?
JanezNovakJohn
20. 11. 2012 15.30
+5
dule100
20. 11. 2012 18.02
-1
No vsaj enkrat priznaš, da je bilo najetje prostorov od Pogačnika, navadna lopovščina !
JanezNovakJohn
20. 11. 2012 19.24
-1
M_teorija
20. 11. 2012 14.45
+7
Že sedaj ima Vinko velike podočnjake. Kaj šele bo?! Bogi!? Še dobro, da pozna Tamaro, da ga bo malo pomirila!?
hikelhokel
20. 11. 2012 14.58
+7
bogi na duši, oprostimo jim ta manjko, saj ne vedo kaj delajo
olyca
20. 11. 2012 14.42
+6
Enkrat je treba začet, žal gorenak si pač prišo na mino, pa še gologlavi sokole je mal prtisno na sprožilec.
dule100
20. 11. 2012 18.03
-3
hikelhokel
20. 11. 2012 14.07
+18
interpelacijo bi si zaslužila skoraj cela vlada predvsem pa JJ
Terezinka
20. 11. 2012 14.23
+8
stric iz ozadja
20. 11. 2012 14.33
-12
malaraja
20. 11. 2012 13.48
+6
Vinko se preiskuje. Saj ima veliko svetovalce. Morda bo kaj našel cvetličar predalič. On res veliko ve o gospodarstvu in politiki. Cvetličar menda ni bil kaj prida, bolj politkomisar.
Terezinka
20. 11. 2012 13.53
+6
Bistveno je, da se ve kam spada. Ni pomembno drugo. To vse spada v varčevanje. Zaposliš nekega brezveznika, potem pa pošlješ domov dobre delavce.
stric iz ozadja
20. 11. 2012 15.24
-2
Trenirka // zdaj si pa napisala izvirni stavek // ha,ha,,,,)
godhead
20. 11. 2012 12.33
+14
samo tale gumenjak je pa res trdovraten madež
Ost1234
20. 11. 2012 12.38
+1
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.38
+10
madeže najbolje odstraniš ...če jih izrežeš
Ost1234
20. 11. 2012 12.39
+10
Ne tako hudo .... Komot ga spereš z malo rdeče žajfe !!!!
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.41
+4
heheee...a je lohk bio žajfa...al ne prime...
Ost1234
20. 11. 2012 12.46
+4
Bomo vidl .... Janković ga že menca ;-)))!!!
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.57
+3
Ost1234
20. 11. 2012 13.18
+6
VolkBrenin
20. 11. 2012 13.41
+4
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.12
+8
kje pa je vinko ...???
Ost1234
20. 11. 2012 12.18
+14
Na sestanku z Ježkom in VOYjem ... Sej veš, da brez njiju SDS še na tem portalu ne deluje ......
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.26
+10
in "ono" zamerljivo bitje duhec....anji se tud mal cufa
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.27
+9
ob 2h ponoč tle osvaja dolenccca...da crkneš od smeha....hahhahaa a si sam.....kakšno maš pa barvo las....
Paskakvali
20. 11. 2012 12.28
+9
...saj sem rekel ,da ima probleme.....blodi in se išče......
Paskakvali
20. 11. 2012 12.29
+7
......kašen je bil pa epilog borbe z Zeitgeistom?
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.31
+8
zeit ji odpušča grehe...heheee.... anja mu je službo zrihtala...nato vzela...in nas obtožila da smo fanta spravili ob 1600 eur neto...ker jo napadamo... oh ja
Ost1234
20. 11. 2012 12.32
+7
Ja, klinc ... Ne govor o Ančki! Pr tej babi nikol ne veš, koga bo s posla ruknla sam zato, ker je nekdo na tem portalu nekaj čez njo napisal ... Ona zaposluje če jo hvališ, odpušča pa ko je iz kakršnega koli razloga slabe volje ......Pa dobr pozna tako Borčka, koz Janezka ... Tako vsaj vemo, kje dela .....
Paskakvali
20. 11. 2012 12.34
+6
Kje dela sem si nekako predstavljal......frustracije pa iz žensk tako ali tako naredijo..........
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.36
+5
menda ji tudi jankoviči niso tuji...tako je vsaj zatrjevala... ve kakšno župo kuhajo in podobne fore... sam so se ji zamerl... nekaj časa sem jo imel na sumu, da je hči lastnice v kateri je electa ( poleg magistrata)...
Paskakvali
20. 11. 2012 12.38
+6
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.44
+8
in "razvezami".... ne vem točno kam bi jo vtaknil...je pa v "mestu"...ker je mama menda zdravnica...ni tista za katero sem mislil da je...
Ost1234
20. 11. 2012 12.44
+6
Če jo osebno kdo ne pozna, se lahko hval s komerkoli hoče .... Enkrat je humanitarka, drugič ima zastop in prodajo računalnikov in elektronske oprame za pol sveta, spet drugič je žvina v politiki ...... V glavnem več oseb v istem telesu ......
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.46
+8
ma ja...naj uživa...mal jo mede...sam tista nočna je bla pa čez vse...da dol padeš... čista "tišina" sam duhec pa dolenccc.... po pol ure se pa arms oglas ...s smehom seveda...
Paskakvali
20. 11. 2012 12.46
+8
...v soboto je izjavila ,da bo cel dan v lokalu........trgovina ali bife torej.....
Paskakvali
20. 11. 2012 12.47
+7
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.47
+4
ost..++++ ko malo pomislim je res vse...po potrebi
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.48
+6
ja..arms ji gre na jetra...in je bil "tiho"... da sta lepo čvekala z dolencem.... pol pa salve smeha
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.49
+5
ja arms dobro napisal...( to sem čakal tudi jaz )...samo še mailov si nista izmenjala...jaooo manjkal pa očitno ni dost...hehee
Paskakvali
20. 11. 2012 12.50
+5
Ost1234
20. 11. 2012 12.51
+5
El_Perdido.... Ja kaj si pa mislu .... 3X menja istga tipa ... Sej ni čudn, da jo redom kensla .... Za vsak, ko revež stop skoz vrata, za vsak druga oseba ....Klinc, poba je čist zmeden ;-)))!!!
Paskakvali
20. 11. 2012 12.51
+5
...zdaj me je pa res firbec napadel ,kdo da je....
Ost1234
20. 11. 2012 12.52
+4
El, dej mi naslov randevu članka !! Please !!!!
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.53
+5
ja...in spomlad bo ohcet....če se najde pravi (tako ona)...sem ji predlagal naj gre na plac pogledat če je kaj naprodaj
Ost1234
20. 11. 2012 12.54
+5
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.54
+5
ost...okol 1. ali druge ure zjutraj.... če ni admin popucal... grem gledat dol
Paskakvali
20. 11. 2012 12.57
+3
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.59
+5
žal je admin pospravil najlepši del noči... škoda... ne vem če bi znal štorijo opisat...
VolkBrenin
20. 11. 2012 13.04
+6
ja nč... duhec dolenca, še previdno...sprašuje...a si sam...kakšne maš pa lase....kdaj pa vstaneš...a ne greš spat...kera muska ti je všeč....itd...dolenc je pa tud take nazaj pisal da dol padeš
Paskakvali
20. 11. 2012 13.05
+5
Hehe.......ljubav preko žice.....ups....fibre.....
Paskakvali
20. 11. 2012 13.07
+5
Bo treba mal povprašat duhca kam bo šel pa dolenc u službo...hehe!
Ost1234
20. 11. 2012 13.33
+4
Po temeljiti analizi Duhčevih zapisov, sem se odločil, da ji s svojimi posti ne bom poslabševal zdravstvenega stanja . Punca se mi ne zdi tolk slaba, da bi ji škodil ..... Mislim skrajno iskreno in resno!!! Na podobno ravnanje pozivam vse sodelujoče na tem portalu !!! Ignoranca .......
VolkBrenin
20. 11. 2012 13.41
+4
ost...pravzaprav imaš prav....samo..."izliv" in reakcijo potrebuje, če ne bo še več "škode" ...po mojem mnenju...
Ost1234
20. 11. 2012 14.02
+3
Punca ima posebnost .... Strokovno mnenje .......
hikelhokel
20. 11. 2012 12.09
+8
mislim da sedanja garnitura oblastnikov ne zna ukrepati za finančnega ministra pa bi moral biti človek z iskušnjami in referencami šuštar nima zadosti kilometrine
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.11
+8
šuštar ima za majerja ravno pravšnjo kilometrino.
Tonček Balonček
20. 11. 2012 12.17
+8
MAjer ima za Mussollemija tudi ravno prašnjo kilometrino, oni v ZDA iamjo namreč izkušnje s kadri iz LAtinske Amerike! Znajo s takšnimi!
Tonček Balonček
20. 11. 2012 12.09
+7
Gorenak je eden redkih bivših rdečkarjev, ki je verden zaupanja, ers fejs fant, podobno kot Borat!
Terezinka
20. 11. 2012 13.26
+3
Imejte oba. Vam poiščemo še kakšnega samo naj dajo seznam iz banke, katerih bi želeli oprostit plačila kreditov na naš račun
Ost1234
20. 11. 2012 12.08
+11
Janezek tako samozavestno vodi svojo kolono, da še opazi ne, da mu sledi samo še ena desetina !!!! Ja , klinc Janči .... To ni več tista kolona, ki si jo vodil v Jajce ........
Ost1234
20. 11. 2012 11.58
+10
Za štetje podpiso, raznoraznih listkov in preštevanje pri glasovanjih DZ, predlaga 1.b razred osnovne šole s prilagojenim programom ! Pravilnost rezultata in poštenost bo 1000 odstotna !!!!
prašek
20. 11. 2012 11.56
+16
Minilo je že nekaj časa od trenutka , ko smo izvedeli nekaj malega o dolgu NLB. Bil sem malo slabe volje , pa sem napisal nekaj takega , kar velja še danes ; OK, po vrsti, saj nismo vsi (ekonomski) butlni. Kaj pomeni "prenesti"? In kdo naj bi bil toliko nor, da kupi za 1,5 mrd slabih terjatev in da za njiih plača 1 mrd evrov (šele vČe ima banka v pasivi najeta posojila in prejete depozite in v aktivi posojila, od katerih je 1,5 milijard neizterljivih, to pomeni, da ta posojila predstavljajo potencialno izgubo, ki jo bo treba odpisati od kapitala. Že oblikovane rezervacije pomenijo, da je del bodoče izgube že knjižila v breme preteklih prihodkov in so za toliko bili manjši dobički banke oz. večja izguba, saj banka zadnja tri leta posluje z izgubo. In zakaj naj bi banka na nekoga "prenesla" slabe terjatve? Ja, valda zato, da za njih nekaj dobi. Aha, potem to ni prenos, ampak PRODAJA slabih terjatev. Eh, tu se pa pojavi problem. Cena. Če banka za 1.5 mrd slabih terjatev dobi (v najboljšem primeru) 500 mio, ker naj toliko bila vredna zavarovanja (malo morgen, da bi to ceno dobila na prostem trgu, ker je vnovčevanje zavarovanj mukotrpen in izredno dolgotrajen postopek, povezan z velikimi stroški, kar pomeni, da bi realna cena morala znašati kakšnih 100 do 200 mio ), bi morala takoj odpisati še nadaljnjih petsto mio. tem primeru banka, razen že v preteklosti že knjižene izgube v višini 500 mio - rezervacije - ne bi utrpela dodatne izgube, kar nekako ustreza Šuštaršičevi razlagi, da banke ne bo treba dokapitalizirati, ker bodo te slabe terjateve vnovčene (?!)? Ja, kdo - državni holding, valda. Kar pomeni, dragi davkoplačevalec, da boš ti in jaz skupaj s tabo, pokril izgubo NLB. V obliki večje davčne obremenitve, slabših zdravstvenih storitev, nižjih pokojnin, nižjih plač učiteljev, policajev, medicinskih sester... Pa ne le to. Dodatno te bodo obremenili stroški plač in drugi obratovalni stroški novega holdinga, ki bo premetaval iz "šupljega u prazno". Božidar Jašović in njegovi kolegi iz uprave banke (Jazbec, Bendeke, belgijc) ter vsi ostali odgovorni direktorji pa prejemajo bajne plače, kot da se ni nič zgodilo in kot da niso zafurali oni ali njihovi predhodniki (Voljč, Zakrajšek, Jamnik, Narat, Hazabent....) težke milijarde evrov. Torej, gre za navaden blef, da se prikrije izguba in se jo PRENESE NA PLEČA DAVKOPLAČEVALCEV, medtem ko se odgovornim ne bo skrivil niti las na glavi. Gospodje in tovariši, če smo vas volili še ne pomeni, da smo VOLI!. G. Šušteršič, poskusite PRENESTI slaber terjatve banke na nekoga, ki jih je pripravljen kupiti v lastnem interesu, na prostem trgu. Razliko (izgbo) banke pa naj pokrije investitor, ki za to ima interes, ali pa naj banka gre v stečaj. Nehajte nas že popat z nekim nacionalnim interesom, ki ni nič drugega kot odprt račun, ki ga na koncu plačamo davkopčalevalci, državljani te države.
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.09
+3
prašek +++++ ko se zbudi dolenccc....dobiš še minus
Ost1234
20. 11. 2012 12.20
+6
Je dolencccc preštrihan Raubšic? Men se tako dozdeva ....
VolkBrenin
20. 11. 2012 12.24
+6
kaj pa vem...na momente je bil skoraj jež...
Ost1234
20. 11. 2012 12.35
+4
Terezinka
20. 11. 2012 12.57
+4
Prašek to je slaba banka. Pravilno si povedal. Še en problem pa je to, da nočejo povedati kateri so tisti katerih krediti bodo šli v to kvazi banko zgubašev. To bi morali povedati, da bi narod vedel za koga bo celo življenje plačeval. Da bo vedel zakaj mora plačat otrokom šolanje, zakaj mora plačati zdravnika in tako dalje. Naši politiki bodo namreč naredili vitko Slovenijo v korist bogatih državljanov, ki jim bomo reveži vračali kredite
malaraja
20. 11. 2012 13.46
+3
Saj so Majerju že razložili, naj ne preganja barab prav učinkovito, ker bo naletel na svoje ime. Kot Vinko, ki se preiskuje.
Ost1234
20. 11. 2012 14.09
+2
terezinka podatki o lopovih so v bančnih mapah ......
Terezinka
20. 11. 2012 14.25
+1
točno in mape morajo biti dostopne v kontrolo