Slovenija

Poslanec med pogajanji v parlamentu s Titovo majico

Ljubljana, 30. 07. 2018 17.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Za skupno mizo so znova sedli predsedniki šestih strank, ki nadaljujejo koalicijska pogajanja, medtem pa razburja poslanec Levice Miha Kordiš, ki so ga kamere javne televizije v državnem zboru ujele v objektiv, oblečenega v majico s podobo Josipa Broza Tita.

Izvršni odbor Levice je danes v državnem zboru za tesno zaprtimi vrati več ur razpravljal o tem, ali je izkupiček nedeljskih maratonskih pogajanj s peterico sredinskih strank ustrezna podlaga za nadaljevanje pogovorov in morebiten vstop v koalicijo pod vodstvom predsednika LMŠ Marjana Šarca.

Kamere javne televizije so pri izhodu iz prostorov poslanske skupine ujele poslanca Levice Miho Kordiša, ki je bil oblečen v belo majico, na kateri je bila podoba Josipa Broza Tita. Odzivi na to se na družbenih omrežjih vrstijo, mnogi pa trdijo, da gre za žalitev vseh žrtev Titovega totalitarističnega sistema.

V Levici so se na naše vprašanje o morebitni sporočilni vrednosti te majice odzvali le z besedami, da je bila izbira naključna. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1000)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

13klu?
31. 07. 2018 18.31
-3
najbrž smrkavec niti ne ve kdo je tito bil. Razen iz knjig
Luther
31. 07. 2018 19.38
+11
Od kod si pa ti zvedel kdo je bil Julij Cezar, Napoleon, Jezus?? Verjetno si jih osebno poznal, ker ti knjig ne maraš.
Apostol1
31. 07. 2018 19.46
+1
Koliko si star ,da lahko odraslo osebo imenuješ smrkavec ti tipičen predstavnik plemena Equus Asinus
politik70
31. 07. 2018 14.26
+16
Še vedno problem majica? Vidim da nekaterim res še danes ni jasno kaj je naredil Josip Broz Tito.On je imel evro skupnost brez mej z eno valuto in enim pasportom. Tega EU nima še danes.In sedaj se oglašate mladiči ki pišete o diktaturi in težkem življenju? Da smo kamne lizal... S čim in na kakšen način so bile zgrajene vse zasebne hiše v katerih marsikdo živi še danes? So naši starši zidali z kamnom in blatom? In vsi vikendi in zidanice po Sloveniji? So zgrajeni iz starih palet in pločevinastih starih sodov? Mogoče veste da smo imeli barvno televizijo oziroma program pred Italijani? Je Gorenje delal slabe gospodinjske aparate? Je Meblo delal slabe kuhinje? Koliko Iskrinega ročnega orodja je še po domačih garažah? Pa Tomos pa...Vi pa tukaj kakšna sramota je majica z Titovo sliko.... Pojma nimate
Castrum
31. 07. 2018 14.36
+3
Ja, z mnogočem se strinjam. Res pa je, da so marsikateri drugi (manj sposobni narodi in države) v tem istem času, bistveno bolj napredovale kot smo mi v sklopu Jugoslavije. Razlika se vidi od leta 1991 naprej, kako napredujejo naše bivše bratske države in kako napreduje Slovenija....pa še to - nismo imeli TV programa pred Italijani, ampak par let za njimi. Ampak, ok!
Castrum
31. 07. 2018 14.38
+9
Pa še to. Dnevnik na TV Ljubljana je bil šele leta 1968 v slovenskem jeziku, do takrat je bil v srbohrvaščini.
korintos23
31. 07. 2018 15.16
-4
Castrum, narod je obračunal z izdajalci in nacističnimi podrepniki, narod sam, brez Tita in partije.
Castrum
31. 07. 2018 15.48
+1
Bi načel debato o pravu, o pravici do sojenja in zagovora, o sosedski zameri, o foušiji zaradi katere padejo nepremišljene obsodbe in še o marsičem. Pa ne bom. Saj vsak razumen ve, kaj je pravna država.
Luther
31. 07. 2018 19.44
+1
Castrum: barvni TV program (kot je napisano zgoraj) smo imeli pred Italijani! Pa še to. Italijani sploh niso imeli enotnega jezika, zato so takoj začeli sinhronizirati filme. Tako je TV Italijane učila italijanščine. Človek bi od tebe kot od 'razumneža' pričakoval več objektivnosti. Moral bi vedeti, da je napredek v YU bil skokovit. Iz razrušene ruralne države smo skočili v državo v razvoju.
Castrum
31. 07. 2018 13.30
+18
Ker sem pozvan, pač moram odgovoriti določenim primerkom. Fantki, mi Primorci smo se mnogo prej uprli fašizmu, preden ste ostali vedeli kaj fašizem sploh je! Na Primorskem nismo imeli domobrancev, zato je neko povezovanje z njimi plod popolnega zgodovinskega neznanja, da o ostalem niti ne začnem. In najbolj pomembno, slovensko partizanstvo na Primorskem in tudi širše, se je začelo brez KP in veliko, celo večina primorskih partizanov, borcev v NOB niso bili člani KP. Tudi moji predniki, prvoborci NOB niso bili člani KP in na to sem ponosen jaz in vsi njihovi potomci. In ko boste dovolj mlekca popili fantki, boste ločili med borbo slovenskega naroda proti fašizmu in med komunistično revolucijo ki je temu sledila in je v svojo korist izkoristila zavednost in srčnost slovenskih fantov in deklet.
SenecaLucius
31. 07. 2018 14.16
+9
TIGR so izvedli prvi oborožen spopad po italijanski okupaciji. 13. maja 1941 se je skupina tigrovcev na Mali gori nad Ribnico (Anton Majnik, Danilo Zelen, Ferdo Kravanja) spopadla z italijansko orožniško patruljo. Ker pa niso bili člani KP to ne velja v Sloveniji za začetek borbe proti okupatorju, temveč je to bil včasih 22.julij, ko je nekdo ubil slovenskega orožnika in zdaj 27. april ko so ustanovili Proti imperialistično fronto, ki je imela za cilj boj proti zahodnim zaveznikom s pomočjo Sovjetske Zveze, ki je bil takrat v zavezništvu s Hitlerjevo Nemčijo!
pravica5
31. 07. 2018 14.18
+2
mal bi te vprašal po TIGROVCIH ,bo šlo ? ali so te res samo o NOB IN OF IN KP IN KASNEJE ŠE O CKIN ZK učili bi šlo???
pravica5
31. 07. 2018 14.20
+3
izdal jih je pa takratni član KP Tekavec ki se je izpovedal na smrtni postelji za krivce so pa določili takratne antikomuniste, jasno
pravica5
31. 07. 2018 14.21
-1
na primorskem ni bilo Domobrancev? mal bi te po Ajdovščini vprašal,a je to primorska.No na koncu boš spoznal da so te tvoji sorodniki krepko nat.eg.nili
Castrum
31. 07. 2018 14.24
+8
Točno tako, SenecaLucius in o tem stalno govorim, ma večina sploh ne ve so so naši primorski Tigrovci bili prvi borci proti fašizmu, niso marali komunistov in veliko njih je zaradi nasprotovanja "revoluciji" končalo v sumljivih okoliščinah. Ena najbolj znanih je je zgodba Janka Premrla Vojka, pa še mnogo je podobnih. Skratak, enačenje borbe proti fašizmu in komunistične revolucije ki je temu sledila, je seveda neumnost.
Mikrostruktura
31. 07. 2018 13.26
+4
Saj ni problem Tito kot borec proti Adolfu. Problem Kordiša je, ki predstavlja simboliko tatolitarnega sistema.
Castrum
31. 07. 2018 13.38
+1
Kaktus111
31. 07. 2018 16.46
+8
Saj ima totalitarizem tudi Janez, v svoji stranki. Samo tisto kar on reče mora veljat, drugi samo kimajo. Tako kot včasih, haha.Se počutijo bolj domače.
HaryGolt
31. 07. 2018 12.59
-3
Tito je bil falot.
vstajnik1941
31. 07. 2018 13.29
+0
Še pred drugo vojno se je po zagrebu vozil z mercedezom - tko kot Lukec!
Apostol1
31. 07. 2018 19.49
Napalm zamenjaj prve tri črke pri zadnji besedi z idi pa se poglej v ogledalo in boš videl točno kaj si ti sam.
Uporabnik443897
01. 08. 2018 20.02
Vet63
31. 07. 2018 12.23
+0
Predstavljajte si, da pride v Nemčiji poslanec v parlament s Hitlerjevo sliko. OK primerjava Hitlerja s Titom je res močno pretirana. Pa si poskušajmo zamislit, da v Španiji ustanovijo stranko Desnica, ki bi bila naslednjica Frankove Falange in potem bi po Španiji prirejali mitinge ob kakih obletnicah iz Španske državljanske vojne z vso njihovo ikonografijo in bi njihov poslanec prišel v parlament s sliko generala Franka na prsih. Mogoče se motim, ampak mislim da tam to ne gre.
korintos23
31. 07. 2018 12.34
+4
2/3 Špancev še vedno nori za generalom Frankom.
Vet63
31. 07. 2018 13.48
+2
Kakšna neumnost! V Španskem parlamentu imajo skoraj enako situacijo kot pri nas. Levih in desnih je točno pol pol. Če bi 2/3 Špancev norelo za Frankom, bi imeli ultra konzervativno vlado z absolutno večino, pa je nimajo. Seveda lahko nosi kakršnokoli majico, zdi pa se mi to primitivno in nekulturno provoiranje. V Sloveniji še vedno živi veliko ljudi, ki jim je titov režim povzročil grozne stvari (pobil starše, brate, sestre... so bili zaprti na Golem otoku...) in jim je tako poveličevanje Tita zoperno. Enako kot razumem borce NOBja, ljudi, ki so preživeli koncentracijska taborišča in druge fašistične zločine, da ne morejo gledat nekih neofašistov s kljukastimi križi.
politik70
31. 07. 2018 14.24
+1
Luther
31. 07. 2018 19.49
+3
Kontra Titovci, pojasnite zakaj so na Titovem pogrebu bili vsi državniki sveta. A zato ker naj bi bil ubijalec, diktator itd. Ne bili so tam, ker so spoštovali njegovo delo in boj. In zdaj bi radi neki Slovencenlji to iznekazili) Sramota!!
Apostol1
31. 07. 2018 12.14
+9
Na Titov pogreb so prišli vsi najvidnejši predstavniki in voditelji svojih držav ,ne prej ne kasneje ni bilo nikoli na nobenem pogrebu nekega državnika toliko državnikov in to priča o njegovi veličini in otroci bi se morali učiti o Titu kot največjemu državniku in humanistu ,poleg Gandhija in Martina Luthra Kinga na svetu enakovredno kot od Prešerna ali pa Jezusa Kristusa , ne pa da jim trosijo laži o partizanih in NOB. Res prav rabili bi v sedanji Sloveniji novega Tita samo take veličine se ne rodijo v 25 letih vedno bolj skorumpirane Slovenija pač enkrat na 100 let ali pa še to ne.
korintos23
31. 07. 2018 12.17
+7
Celi svet je za Tita, naša desnica pa ne! Ti mogoče veš zakaj, jim je kaj hudega naredil ko so z Dolfijem fkup pili in peli?
puspan
31. 07. 2018 13.01
-1
To drži, ampak zato, ker je svoje zločine uspešno zakrival vse do padca komunizma. Zakaj so preganjali ljudi, ki na krajih pomorov še svečke niso smeli prižgati? Zakaj so začeli preganjati Pahorja, Kocbeka in Rebulo, ki so med prvimi v osedesetih letih izvedeli za zločine, ki jih je OZNA pod Titovim , Kardeljevim in Mačkovim žegnom izvajala še dolga leta po vojni? Državnikom, ki so bili na pogrebu, se zagotovo še danes želodec obrača, ko so izvedeli, kam so se podali. Komunizem je najbolj sprevržen sistem od vseh totalitarizmov, celo Adolf je bil Stalinov vajenec. Da še dandanes obstajajo zagovorniki in podporniki tega zla v Sloveniji, je samo potrdilo temu, da smo edini na tem svetu, ki še nismo zaključili s to žalostno zgodbo, kjer še danes ni raziskanih niti 60% človeških usod samo zato, ker si je peščica svetovnih zločincev na na njihov račun dokopala do nasilnega prevzema oblasti. Lahko nas je pred celim svetom sramota, kako zapeljane ljudi imamo še med nami.
korintos23
31. 07. 2018 13.07
+2
puspan
31. 07. 2018 13.19
+2
Kakšne strani? Nisem ne na Janševi, še manj pa na vaši strani. Vem samo to, kar sem napisal in za tem bom stal do smrti. Obsojam vsak zločin, ne glede na kateri strani se je zgodil. Lahko pa rečem, da je tudi Janša eden od največjih krivcev, da svojo umazano zgodovino gonimo že najmanj 30 let predolgo. Tudi on ustvarja svoj kult, ki ga mnogi na slepo podpirajo in s tem podaljšujejo zgodovinsko agonijo, ki jo doživlja Slovenija. Nasprotje Janše je bil Pučnik, ki je resnično hotel popeljati Slovenijo v vode zrelih evropskih narodov in je zato v svojem življenju resnično veliko pretrpel, a je bil žal prepošten. Sedaj plačujemo račune za nazaj in tega žal še dolgo ne bo konec. Škoda, da morajo to trpeti naši otroci in vnuki, čeprav ne nosijo niti najmanjše krivde.
Luther
31. 07. 2018 19.51
-1
Uspešno skrival??? Po tvojem je bil bolj pameten od CIAe, MI 5 itd??
korintos23
31. 07. 2018 12.13
+2
dannye pa spodaj piše da bi se Slovenija morala osamosvojiti že leta 1941, potem bi imeli lastno državo kot Hrvati, tudi lastno domobransko vojsko pod komando Nemčije! Kak je šele toti pameten.
dannyer
31. 07. 2018 13.05
+0
rekel sem pod 1945 tudi 1921 bi bilo stokrat bolje.
korintos23
31. 07. 2018 12.10
+8
Spodaj se pa Castrum močno zavzema za to, da se vsaka obsodba evidentira in zaključi s postopkom, do tu vse lepo in prav, a so nacisti, fašisti, in njihovi pomagači vse to delali, a je vsak bil v taborišču obsojen, imel svojega odvetnika, se je lahjko pritožil?? Kaj se vam naenkrat tako zločinci smilijo?
vstajnik1941
31. 07. 2018 11.58
-1
Pokavc ni služil titekove armije in mu ni bilo potrebno poslušat budalaštine eno leto innekaj mesecev
dannyer
31. 07. 2018 11.49
-2
Ne okusno sramota fuj. to je tak kot da bi prišel z majco slike AH. sramota . da ima slovenski poslanec diktatorja množičnega morilca na sebi.
vstajnik1941
31. 07. 2018 11.45
-4
Res je da Josip Komunajzer ni nikogar sam osebno fental - jih je pa ukazal!
Heretik1
31. 07. 2018 11.23
+16
Tito ni nikogar ubil. Izdajalci pa so bili obsojeni v imenu ljudstva pred ljudskim sodiščem! Menda niso kolaboranti pričakovali, da bodo po vojni dobili službe in stanovanja.
Castrum
31. 07. 2018 11.30
-4
Po uradnih podatkih (ki jih tudi ZZB vedno predstavlja) je bilo na sodiščih s smrtno obsodbo obsojenih 218 ljudi. Kje so potemtakem sodbe za vseh tistih tisočev, ki ležijo v množičnih grobovih?
vertex
31. 07. 2018 11.34
+11
kje so sodbe tistih deset tisočev katere so pobili okupatorji in kolaboranti med vojno
Luther
31. 07. 2018 11.37
+8
Za Castruma: Pripadniki pomožnih SS policijskih enot, tako imenovani domobranci, maja 1945 preimenovali v 'Slovensko vojsko', zavezniki so jih v skladu z Jaltskim sporazumom, vrnili domov. Tu so bili postavljeni pred hitra vojaška sodišča - komisije. Mladoletne so poslali domov, tisti, ki niso nosili orožja so bili obsojeni na prisilno delo in kasneje pomiloščeni. Ostale je doletela smrtna kazen. Takrat je bil še v veljavi kazenski zakonik kraljevine Jugoslavije, ki se v 105. členu dobesedno glasi: 1. Državljan Kraljevine Jugoslavije, ki sprejme med vojno zoper kraljevino ali njene zaveznike službo v sovražni vojski ali ostane v njej še nadalje, dasi k temu ni bil prisiljen, se kaznuje z robijo do 15 let. 2. Če se tak državljan udeleži tudi same vojne kot borec se kaznuje s smrtjo ali dosmrtno robijo.
Castrum
31. 07. 2018 11.40
-2
za Luther...v zadnjem času se tudi Turnšek sklicuje na ta člen iz časa Kraljevine Jugoslavije, kar je sicer zame absurdno saj smo se vedno učili da je rojstvo Jugoslavije 29.november 1943. Ampak pustimo to, a ne? Dejstvo pa je, da se vsaka obsodba izreče na sodišču in sodba izvrši v skladu s postopkom. Streljanje ljudi v gozdu vsekakor ne more biti nekaj, na kar se lahko sklicuješ z zakonodajo. No, vsaj v civiliziranem svetu je tako.
vertex
31. 07. 2018 11.43
+7
aha zdaj si pa civiliziran...4 leta ste pobijali,metali ljudi v taborišča,izgnali ljudi s svojih domov in potem ste pričakovali postopke,zakonodaje...golaz...
dannyer
31. 07. 2018 11.54
-4
ja je pa res da so takrat s pomočjo britanskih agentov naredili udar v beogradu in tako so komunisti prišli na oblast ampak 6 je takoj napadla nemčija ,ki je bila nad izdajo jezna. viri so britanski in nemški arhivi ki dokazujejo to kar se je v resnici dogajalo in zakaj nas je napadla nemčja . slovenja bi se morala osamosvojiti že 45 in zame so tisti izdajalci ki so nas prodali v jugoslavijo. ta pa je tako ali tako naredila več zločinov kot nemčja in italija.
Castrum
31. 07. 2018 11.55
+0
vertex...sicer tako nizkotna oseba ne zasluži odgovora, ampak naj bo. Izhajam iz ponosne tigrovske in partizanske družine, ki je dala kri za NOB. Zadržujem se, da ti ne zabrusim kaj v tvoj ****!
korintos23
31. 07. 2018 12.18
+3
vertex, boj se spreobrnjenih in pokvarjenih.
lakala28
31. 07. 2018 12.41
+2
Castrum, oprosti: jaz sem se izgubil med tvojimi umotvori: si iz partizanske družine in pomiluješ in povzdiguješ domobrance? Gre to skupaj?
vertex
31. 07. 2018 13.06
+1
korintos23
31. 07. 2018 13.09
+1
lakala28, gre, gre, tudi trdi komunisti sedaj največjo demokratično stranko SDS vodijo, da se, moraš se spreobrniti in moraš biti pokvarjen.
dirtmcgirt
31. 07. 2018 11.10
-4
kaj to se bodo pogajal 4 leta kako bodo in kje sedeli. mislim to je pa že višek. jst tega lenuharjenja ne bom toleriral. barabe gadne. ljudje so izvolili, kaj zdej delajo matematične izračune. tak kotj e rezultat volitev tko more bit, a ne da je potem vse kontra rezultatom volitev. kaj so nrdil iz te slovenije. pretental so znova volilce, vsi po vrsti. obstaja možnost novih volitev. ma kaj res da bo po volitvah spet isti zažgan šmorn
lakala28
31. 07. 2018 12.44
+1
Če uspeš iz 25 % narediti 51 %, potem imaš prav. Če pa ne, pa je to kar imamo sedaj neko nujno zlo. Ki smo ga volilci sami zakuhali. Izbirati med skoraj 30 strankami? Lahko bi bilo še hujše. V teoriji bi lahko imeli v parlamentu 20 strank. In, kdo bi potem sestavljal koalicijo?
Luther
31. 07. 2018 11.08
+11
Tita je cenil tudi kralj Peter II. Karađorđević, ki je 12. septembra 1944 je preko londonskega radia poslal v domovino naslednji poziv: »…. Vsem Srbom, Hrvatom in Slovencem ukazujem, da se združijo in pristopijo k narodno-osvobodilni vojski pod maršalom Titom…. Vojski, ki je enodušno priznana od naših velikih zaveznikov….. Vsi tisti, ki se naslanjajo na sovražnika proti interesom svojega lastnega naroda in njegove bodočnosti, in ki se ne bi odzvali temu pozivu, pa se ne bodo mogli osvoboditi izdajalskega pečata niti pred lastnim narodom niti pred zgodovino.«
Castrum
31. 07. 2018 11.12
-4
Luther...slabo poznaš zgodovino, slabo. Ta poziv Kralja Petra je bil poslan zaradi dogovora Tito - Šubašić. S tem dogovorom se je Tito zavezal, da bo v povojni vladi sedel tudi predstavnik kraljeve družine. In Šubašić je bil imenovan za zunanjega ministra nove države Jugoslavije. Zato je Peter to napisal!! Kakšna izdaja s strani Tita je potem sledila, pa vemo vsi.
Castrum
31. 07. 2018 11.14
-4
In da nadaljujem, zna bit da je ta Titova poteza, ko je "zafrknil" Kralja vzrok za izgubo slovenskega ozemlja, ki je danes v Italiji.
walter2
31. 07. 2018 11.19
-1
A si ti Srb,da se zavzemaš za bivšega kralja?
Luther
31. 07. 2018 11.40
+6
Castrum: to kar ti pišeš je milo rečeno semplinistična razlaga. glede vzroka za izgubo raje ne bi diskutiral. V osnovi so Titovi partizani pridobili ozemlje, ki je bilo italijansko od I. SV Naprej
Castrum
31. 07. 2018 11.46
-1
Odločilni faktor za odločitev o poteku naše zahodne meje je bil Winston Churchill. V njegovih spominih, je precej dobro opisal zamero do Tita, ker ga je slednji zlo grdo izigral. To dejanje je vplivalo na to, da je Churchill zelo agresivno zahteval mejo bistveno bolj vzhodno kot je sedaj. In s tem dosegel, da smo pustili v Italiji 100 000 Slovencev.
lakala28
31. 07. 2018 12.48
+1
In je potem na žalost bilo pripojeno k R Hrvaški. Na žalost zato, ker mi (Slovenci) nismo dobili nič, pa še pol Istre je potem Bakarić prigoljufal Hrvatom. Kar poglejte učbenike za zemljepis iz leta 1952, kje je bila takrat meja v istri med Slovenijo in Hrvaško.
Luther
31. 07. 2018 17.20
+2
Castrum: no vidiš, sam praviš, da je Churchill določal meje. Kaj misliš, če ne bi bilo partizanov, kje bi Churchill potegnil mejo. PrVZAPRAV SPLOH MU JE NE BI BILO TREBA POTEGNITI, KER BI OSTALA KJER JE BILA PO 1. SV. Od Triglava mimo Postojne do Reke. Koliko Slovencev bi potem ostalo zunaj Slovenije???Zato ne nakladaj, da je Tito zakrivil izgubo teritorija. Vsaj tebi, ker izgleda, da o zgodovini dosti veš, bi ti moralo biti popolnoma jasno, kje bi potekala meja.
jured100
31. 07. 2018 11.06
-1
Tito, Stalin, Hitler, Musolini... kaj je razlika? Vsi so pobijali, vsi so imeli nekakšen totalitaren režim in vse države pod njimi so nasrkale. Fašisti so bili bolj sposobni od komunistov (na žalost) in zato so bili prvi odstranjeni. To, da ima poslanec Tita na majici ni ravno primerno, saj bi to bilo isto kot da bi nemški AfD (Alternativ fur Deutschland - nora skrajno desničarska stranka) prišel v nemški bundestag s Hitlerjevo majico. Za lažjo predstavo - če bi mi ostali demokratični/kapitalistični po 2. svetovni vojni bi verjetno imeli Gorico, Trst ter vsaj del Koroške, naše plače bi bile na podobnem nivoju kot Avstrijske (saj bi imeli praktično isto pot razvoja) ter Jugoslavija (brez nas) bi bila ekstremno nerazvita, kar bi pomenilo, da ko bi (zagotovo) propadla bi lahko mi njihov trg zasuli z dobrimi izdelki kakor so to nam naredili zahodnjaki. Hitri profit ter večji standard življenja za Hrvate/Srbe/Bošnjake. Pa še - imeli bi okoli 100 000 več sposobnih Slovencev kateri ne bi pomrli zaradi Juge. Opomba: če Slovenije ne bi razvila Avstro-Ogrska bi verjetno Juga bila na nivoju S. Koreje ali Venezuele.
politik70
31. 07. 2018 11.10
+1
No no nehi pretiravati. Prej smo za Beograd delal zdaj pa za Bruselj. Kar smo Slovenci naredili se je zmerom prodal. S to razliko da so včasih cenili šlo robo danes jo pa pod ceno prodajamo Kitajcem z Gavrilo vred.
politik70
31. 07. 2018 11.11
+3
Castrum
31. 07. 2018 11.17
+1
politik...ne bo držalo! V proračun SFRJ je Slovenija plačevala bistveno več, kot je iz njega dobila. Medtem pa še vedno iz sredstev EU dobimo več, kot vanj plačujemo.
Luther
31. 07. 2018 11.28
+5
Jure ne vem kdo ti je dal mandat, da nakladaš take abote. tito, Stalin, Hitler in Mussolini vsi skupaj niso pobili toliko ljudi kot Velika Britanija v svojih kolonialnih vojnah. Fašisti so se učili pri socialistih (Mussolini je bil prvo socialist), nato so načela socializma pokvarili, uničili s rasističnimi idejami. Vse napredne ideje fašizma so prepisane iz Marksizma, vendar na žalost so te ideje močno izkrivili. Po 2. SV ne bi nikoli dobili Primorske. Ne bi dobili niti dela Koroške, Štajerske in Prekmurja. A ti misliš, da bi nam zavezniki podarili ta ozemlja, ko je Rupnik do konca vojne pobijal njihove pilote. A veš kako so Italijani dobili Primorsko po I. SV. Dobili so jo ker so 1915 leta pristopili k Antanti in za nagrado so dobili Primorsko. Od leta 1943 so bili Italijani zavezniki Antantnih sil in kot takim, bi Primorska ostala v Italiji.. Po 2. SV je Jugoslavija bila kolonija Slovenije. A veš, da je Slovenija 80% svojih proizvodov prodala v jugoslovanske republike? Iz Jugoslavije pa smo poceni dobivali surovine. . A ti je znano, da so Avstroogrsko imenovali ječa narodov? Ko nas je Napoleon okupiral, so bili Slovenci zelo veseli. Avstroogrska nam ni dala nič. Šele partizani so nam dali možnost države. A ti ni jasno, da Slovenci nikoli nismo imeli države, za razliko od drugih narodov Jugoslavije. Brez Tita in partizanov še danes ne bi imeli države, oziroma, bi ta bila zelo majhna.
Maximus74
31. 07. 2018 11.04
+12
Tito vam je dal brezplačno izobrazbo,vsem vam,kateri zdaj pljuvate in bebtite čez njega. Navadni hinavci ste in sram vas je lahko! Kam boste čez 20 let obrnjeni?
METKA102
31. 07. 2018 11.05
+5
Pljuvajo v skledo iz katere so nekoč jedli.
Castrum
31. 07. 2018 11.09
-5
Nehajte s to "brezplačno izobrazbo". Kaj so Nemci, Avstrijci, Francozi, Španci in ostali narodi, ki niso imeli enoumja neizobraženi in brez šol? V bistvu bi se moral pokloniti Napoleonu, ki je v času Ilirskih provinc uvedel brezplačno šolanje v slovenskem jeziku!
politik70
31. 07. 2018 11.11
+3
ooResnicA
31. 07. 2018 10.59
-3
....šc delomrzneži komunajzarski !!
Maximus74
31. 07. 2018 11.07
+1
ooResnica ,Baltazarja si si nastavil? Od kje je že on?
Viejo cabron
31. 07. 2018 10.57
+3
Sloveniji manjka stranka tipa SLS, brez levičarjev in s priokusom Nemške CDU! To bi bila lahko NS-i ampak je preveč katoliško usmerjena in bi rabila malo protestanstkega razmišljanja. V Nemčiji so gonilo napredka protestanti, kakor v Skadinaviji. Sem sicer bol levo umerjen ampak protestanti rimokatolike prehitevajo po levi in desni strani,kar se tiče razvoja.
Viejo cabron
31. 07. 2018 10.58
+2
In ta stranka bi bila protiutež razdrobljenim strankam levega profila.
Schnitzel
31. 07. 2018 11.32
+4
Drži. Ampak kaj ko SDS požre vsako desno stranko.
lakala28
31. 07. 2018 12.53
+3
Se strinjam. Bi mogoče bilo celo izvedljivo, če Tonin ne bi bil Janšev podrepnik. Tako, pa smo žal izgubili še eno solidno priložnost za konsenz naroda.
puspan
31. 07. 2018 13.23
+1
Luther
31. 07. 2018 10.50
+10
Tito bi moral imeti v vsaki zaselku svojo ulico. Na Primorskem pa v vsaki vasi kip. To kar je on naredil za samostojno Slovenijo, ne bo mogel več nihče ponovoti. Jugoslavija in posledićno Slovenija je bila edina država na svetu, ki se je sama osvobodila. Ostale so 'osvobodili' Zahodni ali Vzhodni zavezniki. Pod Titovim vodstvom so bile Primorska, Prekmurje in del Štajerske priključeni Jugoslaviji. Brez partizanskega boja (ki je en najbolj svetlih trenutkov zgodovine Slovencev, ki se da primerjati samo s kmečkim uporom sredine 15. stoletja) . Kaj mislite, da nam bi Italijani prepustili Primorsko, če ne bi bilo partizanov? Danes Slovenije sploh ne bi bilo, ali v najboljšem primeru bi bila zelo majhna. Pa še to, vse države so poračunale z domačimi izdajalci. Kaj mislite, da so Francozi odpustili Petanovcem. Po vojni so se res zgodila nečedna dejanj, vendar se v vseh vojnah dogaja enako, pa se zaradi tega države ne sramotijo in razkrivajo svoje zločine. Ali ste kdaj slišali Britance, da bi povedali, da so v svojih kolonialnih vojnah pobili okrog 150.000.000 ljudi? Ali ste kdaj slišali koliko ljudi je pobila krščanska cerkev v svojih osvajanjih od 1. stoletja dalje? Da je iztrebila celotne populacije, ki se niso htele usločiti pod križom? Niste. Omejenci tipa Dežman in njegovi sledilci pa zdaj blatijo boj pogumnih Slovencev proti okupatorju. Še dobro, da je Hitler napravil samomor, v nasprotnem bi ga zdaj nekateri (tudi v Sloveniji) rehabilitirali kot žrtev komunističnega nasilja.
Schnitzel
31. 07. 2018 10.51
-1
riccardo8330
31. 07. 2018 10.55
-6
Mare2020
31. 07. 2018 10.55
-8
Potem pa se zbudiš z Lutrovo biblijo v roki ves poten od izsanjanih komunajzershih sanj s prstom v riti in ugotoviš, da so ti bavarci postavili standard za suženjsko delo.
Viejo cabron
31. 07. 2018 10.59
+1
Trubar je spadal k Lutro in lahko nadaljuješ moj tekst, če veš kaj hočem napisati!??
Luther
31. 07. 2018 11.02
+6
Mare 2020 to kar si napisal so blodnje nekega desničarja in nimajo veze s tem kar sem napisal.
Luther
31. 07. 2018 11.05
+6
Riccardo: ja imaš prav. Treba je gledati naprej, vendar ponosni narodi radi slavijo svojo zgodovino. Kaj bi slavili mi, če ne bi bilo Tita in partizanov?? A bi slavili Rupnikovo izdajo? Rožmanovo kolaboracijo?? A veš zakaj smo Slovenci tako malo narodno zavedni? Zato, ker tistih nekaj svetlih trenutkov v naši zgodovini ne znamo poveličovat in cenit. A bi ti na svoje dvorišče obesil zastavo izdajalcev?
DeBill
31. 07. 2018 11.10
-3
brez tita ne bi bilo šita, al kako že gre. Mal pretiravaš, slovenski partizanski boj je bil enako množičen, z istim številom borcev ob koncu vojne kot VES preostali jugoslovanski. moj stari fotr je prišel iz tujine se borit za slovenijo, ne za jugoslavijo. bil je leve krščanske vzgoje, antifašist in Slovenec. Tito je prepustil gosposvetsko polje avstricem, da je nekaj pridobila jugoslavija napram bolgariji. po strašni napaki je spustil angleže v trst in glej a zlomka, je izgubljen za slovenijo, pa gorica tudi. tko da ne ga pozdigovat v višave, kjer nikoli ni bil. še en zelo sposoben zagreben komunistični aparatčik, ki mu je bila prva funkcija v partiji blagajnik.
DeBill
31. 07. 2018 11.12
-4
da o piz... ki nam jo je nakopal, ker vsaj reka mirna ni meja slo - hr, čeprav je na Reki takrat živelo enako vseh, italijanov, slovencev in italijanov, Pulj pa nikoli do leta 45 ni bil pula, tam Rvatov ni bilo.
politik70
31. 07. 2018 11.13
+4
Ja saj spomeniki domov braniteljem se veselo zidajo. Zmago kje si? Si že nabavil Buldožer????
jured100
31. 07. 2018 11.26
-2
Hitler, Stalin, Tito, Musolini je vse isto. Vse spada na isto stran tipa vladanja le da imajo fašisti vsaj malo kapitalizma vmes (in so zato podkurili celo Evropo). A ti res misliš, da bi zavezniki pustili vso to ozemlje fašistom? Ne, naredili bi (kakor so) po prvi svetovni vojni in pobrali kolikor le lahko in dali drugim državam. Polska je dobila večino Prusije, Danska Ribe (oz. Južni Jutland), Francija Alsace Lorraine, Italija Južni Tirol... zdaj pa Sloveniji naj ne bi dali Prekmurja? Mi bi dobili še Trst, Gorico, dober del Koroške ter dober del Štajerske. To je seveda, če bi ostali demokratični kapitalisti. Dodal bi tudi, da če bi se to zgodilo bi imeli podobne plače kot v Avstriji ali pa celo višje zaradi geografske lege. Pa še nekaj, ne moreš ti primerjat zgodovino z moralo današnjega sveta (to se otroci ponavadi zavejo v OŠ) saj če se gremo na tak način potem so praktično vsi ljudje o katerih se učimo pred letom 1900 slabi ljudje. Ter - Velika Britanija ni nikoli v kolonialnih vojnah pobila 150 milijonov ljudi. Večina jih je umrla od bolezni (indijanci), slabih delovnih razmer (katere so bile prisotne tudi v Londonu), slabe medicine ter v uporih. Vse skupaj so verjetno pobili pod 60 milijonov ljudi v času 400 let. Mao bi (po njegovi hitrosti) ubil cel svet v 400 letih. V našem času jih je pa pobil samo 70 milijonov. Britanci so nehali pobijati ljudi zelo hitro, ter celo razvili države (ZDA, Kanada, Avstralija, Nova Zelandija, Indija...) ampak otok s 60 milijoni (danes, v Viktorijini dobi jih je otok imel okoli 10 milijonov) ljudi preprosto ne more razviti celega sveta. Zdaj mi pa povej kaj je naredil komunizem? Ali je gradil prve lokomotive v Afriki? Ali je začel industrijsko revolucijo? Ali je gradil prve tovarne po svetu? Ali je vlagal v okupirana ozemlja? Nič od tega ni naredil.
Luther
31. 07. 2018 11.33
+1
DeBill ostane vedno Debill in s takim nimam kaj razpravljati, ker na debilna natolcavanja in laži ni racionalnega odgovora.