Slovenija

Poslanec SNS bi obračunal z migrantom: 'Šus v glavo'

Ljubljana, 15. 07. 2019 13.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Anže Božič/ Staša Lozar
Komentarji
766

"Šus v glavo". Tako bi se poslanec državnega zbora Dušan Šiško lotil reševanja migrantske problematike. Član SNS je sovražno rešitev predlagal javno, med sejo parlamentarnega odbora, za izrečeno pa ni prejel niti opomina za neprimerno izražanje. Bosta njegove besede sankcionirali policija in tožilstvo? Kot kaže, ne.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Neprimerno izražanje
    02:37
    Iz 24UR: Neprimerno izražanje
  • Iz 24UR: Boj proti sovražnim izjavam
    02:52
    Iz 24UR: Boj proti sovražnim izjavam

Na seji parlamentarnega odbora za notranje zadeve je bila na mizi vedno žgoča tema – migracije. Klasičen teren za ideološki spopad levih in desnih. A tokrat je šov ukradel izbranec ljudstva, poslanec SNS Dušan Šiško, ki bi z migrantom, ki je nedavno pri Vogrskem z nožem ranil taksista in policista, obračunal takole: "Če bi mene vprašali,  jaz bi mu dal šus v glavo."

Javno, sredi hrama demokracije in kar po kavbojsko – oko za oko. Le dva poslanca sta ob teh besedah reagirala in zahtevala opravičilo.

"Migrantu konkretno bi on dal kar šus v glavo, ker noga je premalo, da se ga ustreli. Takih besed si DZ na tem mestu res ne more privoščiti," je dejala poslanka Levice Nataša Sukič.

"Danes smo bili priča šolskemu primeru sovražnega govora. Šus v glavo, to je neposredno nagovarjanje k nekemu dejanju," pa je menil poslanec SMC Jani Möderndorfer.

Poslanec SNS Dušan Šiško bi migrantu dal "šus v glavo".
Poslanec SNS Dušan Šiško bi migrantu dal "šus v glavo". FOTO: POP TV

A predsedujoči odboru Zvone Černač je poslanca SNS zaščitil, sporne besede pa relativiziral. "Mogoče malo pregroba izjava poslanca Šiška, ki je bila podana v afektu, oziroma v zanosu. Z nekim drugim ravnanjem 58 poslancev, med katerimi je bil tudi Jani Möderndorfer, kjer je šlo pa za politični umor poslanca DZ, ko ste mu protiustavno vzeli mandat," je dejal.

In čeprav je poleg sedela prva dama policije Tatjana Bobnar, bo kot kaže pri tem tudi ostalo. Na policiji namreč odgovarjajo, da za pregon "v takšnih primerih po mnenju zakonodajalca in vrhovnega državnega tožilstva abstraktna nevarnost ni dovolj. Podana mora biti konkretna nevarnost ter objektivna verjetnost kršitve javnega reda."

Na ljubljanskem tožilstvu na naša vprašanja niso odgovorili, je pa Bobnarjeva poslanca SNS podučila o konkretnem primeru. "Policista sta vrhunsko opravila svojo nalogo. Sta vzpostavila javni red in mir, zagotovila varnost," je dejala.

Slovenska zakonodaja pojma sovražni govor sicer ne pozna. Pač pa je prepovedano javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Pri čemer pa so meje verbalnega nasilja zelo nejasne.

Ali lahko v Sloveniji res naredimo, rečemo ali zapišemo vse?

Brutalni in vsega obsojanja vredni pozivi k linču v povezavi s stranko SNS se ne dogajajo prvič. Zavrtimo čas v leto 2005. "Vsi izbrisani vabljeni na ples, igral vam bo Jelinčič na puško mitraljez!" – je bil napis, tisto zimo izobešen na vratih SNS. A če so takrat avtorstvo v SNS zanikali, je danes pozivanje k likvidaciji migrantov brezsramno in javno. Še več, Černač iz SDS Šiška ni ne opomnil, ne oštel, kaj šele napotil iz dvorane. "Jaz mu opomina podlagi 77. člena poslovnika ne smem oz. ne morem izreči!"

Zaskrbljujoče, so ogorčeni analitiki. In prvič tako neposredno izrečeno v visokem zboru izvoljenih, ki se očitno s takimi izjavami spušča povsem na dno. "Gotovo je to populistično nabiranje točk, SNS nima drugega programa, kot da izvaja take populistične govorne ekscese," meni sociolog Gorazd Kovačič iz Filozofske fakultete.

Ali lahko v Sloveniji res naredimo, rečemo ali zapišemo vse? Da sta razširjenost in apatija do sovražnega govora pri nas velik problem, kaže poziv Sveta Evrope, naj okrepimo boj proti izpadom, zlasti družbenih omrežjih.

"Dovoliti približanje meji zgolj na 500 metrov. Kar je več, vse postrelit. Bog bo že prepoznal svoje," je denimo tvitnil Sebastjan Erlah, kolumnist portala Politikis. "Vsi, ki podpirate migrante, ste pedofili," pa je tvitnila odvetnica in političarka Lucija Šikovec Ušaj.

"Ampak če pogledamo nekatere sosednje države, kjer dve tretjini volita fašistoidne stranke, je Slovenija še vedno nek otok liberalnosti," še pravi Kovačič.

In čeprav so prakse rasistične, homofobne in seksistične že vse od osamosvojitve občasna praksa tudi v DZ, se običajno vse konča brez nekih sankcij. V tujini pa je zelo drugače. Lani so v Avstriji žensko obsodili na 18 mesecev zapora, ker je na Facebooku pozivala, naj se ljudi znova zapre v koncentracijska taborišča. Hrvati pa so šestim lokalnim televizijam zaradi pozivanja k sovraštvu in nasilju do migrantov začasno odvzeli koncesije za oddajanje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (766)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

brddd
16. 07. 2019 21.36
+10
Dobro je povedal .Če napadeš policaja napadeš tudi državo .
antilevi?ar
16. 07. 2019 18.28
+10
S to politično korektnostjo že malo najedate. A res ne vidite kam vse to vleče? Tako, da ja prepovejo da ust sploh odpreš,.kmalu te bodo morali int ponudniki sami prijavljati, ker, če ne bodo kaznovani,.kaj bi dal gestapo za tak sistem.
najvsivedo
16. 07. 2019 16.18
+15
Vsi levaki dobrega srca...PROSIM ,DA POIMENSKO VSAK NAPIŠE KOLIKO TEH PRILJUBLJENIH TUJCEV IMATE V DOMAČEM KROGU......AJDE LAŽNJIVA HUMANOST KAR PUHTI OD VAS.
prašek
16. 07. 2019 17.03
-15
najvsivedo
16. 07. 2019 17.19
-2
PIKEC JA KOLIKO JIH IMAŠ ???????? MENE SE PA IZOGIBAŠ
prašek
16. 07. 2019 17.21
-10
pikica , saj sem povedal ; raje sto migrantov kot pa tebe !!! kaj te še zanima pikica mala ?
srebrnibreg
16. 07. 2019 17.22
+6
LEPO, DA PRIZNAŠ, DA SI MIGRANT OZIROMA POTOMEC MIGRANTOV.
srebrnibreg
16. 07. 2019 17.23
+2
prašek
16. 07. 2019 17.24
-4
srebrni ....... Pozdravljen, saj poznaš originalen priimek !
najvsivedo
16. 07. 2019 17.42
+6
Vidva dobrosrčna levaka...PRASKO--SREBRNOGOV ... a sta že preštela vse begunce v bajti ali sta jih spustila na pašo.
Vitruvio
16. 07. 2019 15.47
-10
Izjava SNS predstavnika in tiha podpora predstavnika SDS sta dokaz ,da njihovi mentorji poznajo metode iz časa komunizma ko so delovali v nekih drugih službah ! Danes sta oba spreobrnjenca ,kar je najnižja stopnja izdaje naroda .
FAUSTOS1
16. 07. 2019 15.12
-2
sds bi električno žico-verjetno so jim taborišča iz 2 svetovne vojne všeč,sns bi suš v glavo sedaj še čakamo stranko dom za svoj prispevek-grim sds in njegovi prispevki o klimi ,in segrevanju ki ne obstaja za njega ,ter oglati zemlji-vpliv orbana in salvinija je velik na desnico,kot da nismo že enkrat premagali fašizma in nacizma.a te iste stranke zahtevajo uvoz 40000 delavcev,tudi ti bodo migranti iz hrvatske ,srbije ,bosne ,albanije in črne gore.
prašek
16. 07. 2019 15.05
-12
SNS zelo spominja na SDS ! Nobene kulture, nobenega sočutja, nobenega razmisleka .....
yaxscdvf
16. 07. 2019 15.06
-6
Čaki no, domobrancev in ostalih domačih izdajalcev pri Jelinčiču ne marajo
prašek
16. 07. 2019 15.08
-1
Slišal sem od naših brezovških fantov, kako hraber je bil plemeniti ! Vse kar je naredil, je bilo to, da je izzval streljanje tankovega mitraljeza ...
prašek
16. 07. 2019 15.08
-2
yax .... Seveda jih ne marajo, če verjameš !☺
yaxscdvf
16. 07. 2019 15.15
-1
M_teorija
16. 07. 2019 14.59
+2
Poslanci so zaščiteni za take in podobne umotvore. To najbolj ve Zmago, ko ni bil poslanec ni upal lapati, zdaj, ko je spet bi pa najraje nadoknadil. Kr se pa Šiškota tiče , ni izjavljal kot poslanec, ampak je izrazil osebno mnenje. Torej bi ga lahko kazensko preganjali!?
prašek
16. 07. 2019 15.03
+1
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 14.49
-6
Revcki so tle glasni. Ko se bo zacelo zares se bodo pa spet poskrili v svoje smrdljive luknje.
prašek
16. 07. 2019 15.04
-1
Pozdravljen Pepe. Nikar si ne želi da se zares začne. Je pa res, da bi se hrabri branilci domov takoj poskrili v najgloblje luknje !
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 15.22
-2
prasek saj si ne zelim. Se mi pa zdi, da se ne bomo mogli izognit temu..
mbtukaj
16. 07. 2019 14.18
+1
Pred enim mesecem je nekdo Danijelo Ružič pretuko. In vsi smo to že pozabli.
vinogradnik33
16. 07. 2019 14.11
+3
Žal , v našem parlamentu " hramu demokracije " niso hoteli sprejeti kodeksa obnašanja in izražanja , ker bi sektaši in njihovi lakaji bili potem ves čas tiho !
milesahead
16. 07. 2019 14.04
-3
se pač piše šiško ;)
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 13.00
-14
Apostol ti ne razumes. Oni so hodili v privat sole in zato samo oni poznajo resnico. V knjigah, ji si jih ti bral pa je zgolj Kucanova propaganda..
Vitruvio
16. 07. 2019 13.28
+3
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 14.44
-4
kaj bi rad povedat Leonček? Se norcujes iz mojega imena? Si samo pokroviteljski? Al je to vse kar si sposoben napisat domobrancek?
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 12.55
-11
Ma kaksen referendum. Saj so bile volitve. In volilci so jasno povedali kaj in kako. Verniki SĐS pa vec kot ocitno ne razunejo demokracije.
yaxscdvf
16. 07. 2019 13.01
+15
Glede migrantov ni bilo nobenega referenduma niti volitev.
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 14.46
-13
Xyz. Kako ni bilo volitev??? Si jih prespal??? Programi strank glede migrantske problematike so bili jasno napisani. Jaz sem volil tiste, ki so proti ograjam in metkov v glavo. In ne samo jaz. Krepka vecina. Pa ti?
yaxscdvf
16. 07. 2019 15.04
+2
Ni čisto tako. Večina strank se je distancirala od kombinacije programi in migracije in se ni s tem zapletale. Po drugi strani, bi stranke lahko napisale v svojih programih karkoli bi hotele, še vedno bi večina ljudi njih volilo, ker sds pač človek ne more voliti. Kjub temu, da imajo glede migrantov najbolj razčiščeno s poveličevanjem narodnih izdajalcev in favoriziranjem klerikalizma in katolicizma vse skupaj uničijo. Jaz? Jaz nisem volil, ker noben ni imel programa, ki bi bil meni všeč. Sem pa pogrešal referendum glede tiste blesave marakeške deklaracije in če bi referendum bil, bi tvoja krepka večina bila proti nezakonitim migracijam.
yaxscdvf
16. 07. 2019 15.05
-3
* za razčiščeno in pred s poveličevanjem je vejica
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 15.24
-4
Ce nisi volil, se ne oglasaj...SĐS nima nic razcisceno.. to so buce
yaxscdvf
16. 07. 2019 15.28
+1
In zakaj se po tvoje naj ne bi oglašal? A ker nisem volil za manj slab program od slabšega? Za slabe stvari pač nikoli nisem, ne gled ena izbiro. In, ilegalni migranti se tičejo tudi mene in zato imam pravico se oglašat in se tudi bom.
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 12.52
-8
Dušan je cistokrvni slovenec...
Pepe Bolcev
16. 07. 2019 12.51
-1
Rugievit vi ste si pravico do domoljubja zapravili v letih 41-45
Vitruvio
16. 07. 2019 13.28
+3
Apostol1
16. 07. 2019 12.49
-3
Bom rekel hipotetično , kaj bi dejali tisti ,ki se tule strinjate potiho ali pa glasno s tem primitivcem , če bi popolnoma iste besede uporabil Kordiš ali Mesec ali pa na primer tudi Šarec za tega poslanca ali pa za plemenitega v hitrih prstih ali pa za Janšo ali pa za Trumpa . Obsojali bi, zahtevali odstop Kordiša ali Meseca ali Šarca , zadevo bi vlekli na sodišče , torej z isto pravico zahtevamo lahko enako tudi mi ,ki vemo kaj je primitivizem in populizem . NOGA in to takoj.
Apostol1
16. 07. 2019 12.51
-5
Čakam na odgovore ,čeprav dvomim ,da je kakšen desni toliko izobražen in razgledan , da bo odgovoril pošteno in po resnici, ker tule primitivizem bode v oči.
Apostol1
16. 07. 2019 12.52
-8
Groucho Marx
16. 07. 2019 13.21
+7
Ajd ne seri. Ko je poslanec Kordiš na svojem profilu zapisal bajonetsko odo, ni bilo nikjer nobenega pravičniškega zgražanja kot je zdaj. Ob vsem tem pompu pa pozabljate, kako priročno, da je govora o podivjanem osebku, ki je z nožem napadel policista! Nedolgo nazaj ste se posmehovali vsakemu, ki je prognoziral tovrstne dogodke v Sloveniji. Zdaj so tu, kakor je tudi Grimsovih 50 tisoč ilegalcev že prešlo slovensko mejo. Kaj bo naslednje?
najvsivedo
16. 07. 2019 13.28
+4
Šleva te je naredila....Pa še prav je rekel če bi on šel na mene z nožem pa se drl alah...bi streljal v glavo ...seveda če bi imel strelno ororožje...JASNO ŠLEVA ..pa še to če si tak pameten pojdi na njihov teren pa mahaj z nožem ...boš videl kaj boš doživel.
Zmaga Ukrajini ......
16. 07. 2019 13.52
-5
ŠC, …. lažnivec svečkarski! Ko se je na fb znašla Kordiševa objava, ste cvilili kot zaklani pujsi. In mediji so potem še tri tedne svaljkali in premlevali to "novico". Pa poglejmo razliko med Kordiševo izjavo: "Kapitalistično kontrarevolucijo obrat do zadnjega beliča, nato pa z bajoneti sterat v morje." In desnuhi ste se spraševali kako, da ta izjava v Sloveniji ni prepoznana kot ekstremistična. Po drugi strani pa je tale kmetič, poslanec DZ iz stranke SNS, V DRŽAVNEM ZBORU!!! izjavil: "Če bi mene vprašali, jaz bi mu dal šus u glavo". Komu bi dal šus v glavo, je menda vsem jasno. Torej je javno spodbujal in razpihoval sovraštvo, nasilje in nestrpnost, ki temelji na narodnostni, rasni, verski in etični pripadnosti, saj se je njegova grožnja z nasiljem nanašala na TOČNO DOLOČENO OSEBO. In ker svečkarji ne posedujete nikakršne politične higiene, se skladno s pričakovanjem, Černaču ni zdelo vredno kaznovati ga niti z opominom. In mimogrede še to - danes bo ta pritlehna parlamentarna raja grozila z nasiljem, jutri pa bo nasilje tudi izvedla. Vprašanje je, ali samo proti migrantom, ali proti vsem, ki storijo kakršnokoli kaznivo dejanje. Zato se malce zamisli nad svojo topoumnostjo. In še to – nehaj že enkrat tako bedasto zagovarjat Grimsseljna z njegovimi 50.000… BLEBETAL JE, TAKO KOT VEDNO, … NA POLNO LAGAL IN ZAVAJAL. KJE JE TOREJ 50.000 MIGRANTOV ??????????????? DOKAZI, Watson… kje so? Takole »na suho« lahko nateguje samo vas - tistih 11 % svečkarjev, … ostalo večino pa je malce težje tako zlahka obračat.
Groucho Marx
16. 07. 2019 14.13
+3
Sprenevedava levnuharska Indijanka, nehaj srat. Ilegalec, o katerem je govora, je z nožem napadel policista, kaj ti ni jasno? Izrečene besede so na isti ravni kot čegevarine, a je morda njemu kdo rekel? Naj dobita opomin oba, kar bi tudi bilo primerno. Haha, dokaze terjaš? Me bo konec od smeha. S spremljanjem dnevnih novic in nekaj osnovnošolske matematike smo omenjeno številko že presegli, ti pa še naprej živi v zanikanju, če te to osrečuje.
Malinha
16. 07. 2019 14.34
-1
Graučić, naj te spomnim, da se med drugim strahotno sramotiš, ker MesečevSij je upokojena profesorica prava, tako, da... Tvoj populizem, obtoževanje drugih sprenevedavosti, ter tistega "nehaj s..." se dejansko vrne tebi v glavo kot bumerang. Vprašanje je, če bi jo sploh zadel. Glavo namreč. Ki ima velikost atoma.
Groucho Marx
16. 07. 2019 14.52
+0
:) In kaj hočeš zdaj povedati? Da je logično, da upokojene profesorice prava ne znajo uporabljati osnovnošolske matematike ali kaj? Če je to, kar praviš, da je, potem se ne gre čuditi temu, da vidi tisto, kar hoče videti in sliši tisto, kar hoče slišati. Enako kot ti.
Malinha
16. 07. 2019 15.04
+0
Graučić, tvoja nepismenost (popolno nepoznavanje svetovne ekonomije, prava, verstev, kultur, etc.) je razvidna iz tvojega citata: "Joj Pepe. A nam v podkrepitev svojega agitatorstva lahko navedeš eno socialistično državo, kjer so ljudje zadovoljni in s solidnimi plačami in pokojninami? Eno samo državo, prosim." Takšno izjavo lahko napiše samo zakrknjen gostilniški populist. Drugače rečeno: ovca, zvezana na ketno Trstenjakove.
Groucho Marx
16. 07. 2019 15.16
+2
topo
16. 07. 2019 16.21
-3
Zmaga Ukrajini ......
16. 07. 2019 16.29
+1
Groucho Marx, 16.07.2019, 14:13:49: »… S spremljanjem dnevnih novic in nekaj osnovnošolske matematike smo omenjeno številko že presegli,…«. A tvoja »matematika« izvira iz tistega znanega srbskega izreka: »Nas i Rusa 300 miliona«. Mimogrede, danes rusko prebivalstvo še vedno ne presega 150 milijonov »glav«. Zdaj pa glede tvoje in Grimsseljnove matematike – na spletnih straneh MNZ je objavljena statistika po različnih parametrih – po št. izdanih dovoljenj za prebivanje, št. prošenj za mednarodno zaščito – še zlasti ta tabela je zelo zanimiva. Če jo boš odprl, boš videl, da je bilo leta 2018 priznan status mednarodne zaščite 102. osebam, leta 2017: 152, leta 2016: 170, leta 2015: 46, itd. Leto 2015 je bil najhujši imigrantski naval, pa vendar v vseh nadaljnjih letih naša država ni ugodila nič kaj opazno večjemu številu beguncev. Katerekoli številke gledaš in po katerihkoli parametrih že (govorim za državljane tretjih držav), se številke gibljejo med 100 in max. 400. Ugotoviti pa je možno, da gredo dovoljenja za začasno ali stalno prebivanje za državljane bivših YU republik v tisoče (BiH, Srbija, Kosovo, Severna Makedonija). Zato mi zdaj ti, doktor matematike, razloži, kako iz teh številk, pa vzemimo njihov maximum torej 400 in jih pomnožimo z velikodušnimi štirimi leti (čeprav mislim, da Grimsseljnova izjava »stoletja« ni starejša od dveh let), oziroma posameznimi meseci. Pridemo do (zelo fantastične) in velikodušne številke 19.200. GROUCHO,…. ZATO ŠE ENKRAT – KJE JE GRIMSSELJNOVIH 50.000 MIGRANTOV, KI ČAKA NA MEJAH, DA BO PREPLAVILO SLOVENIJO???? Očitno imaš ti težave z matematiko, poleg tega pa ti je možno zelo hitro oprat glavo. Ti le verjemi Grimsseljnu, ne nazadnje še vedno mnogi (zlasti s Trstenjakove) trdno verjamejo v svizce. Da namreč slednji v resnici zavijajo čokolade.
Groucho Marx
16. 07. 2019 16.59
+2
Oh ti ljuba oči zatiskajoča si Indijanka. Po podatkih policije je bilo do meseca junija v letu 2019 obravnavanih 5345 ilegalnih prehodov meje. O tem govorimo, ti pa spet po svoje razlagaš o številu izdanih dovoljenj za bivanje, ki je seveda bistveno manjše. In pri teh 5345 ilegalnih prehodih gre samo za odkrite ilegalce, koliko jih je pa neodkritih, pa vesta samo Bog in Marx. Kaj ti pomaga n izdanih dovoljenj za bivanje, če se ob tem soočamo z n krat 100 ilegalnimi prestopi meje? Bodi brez skrbi, da se je tistih 50 tisoč ilegalcev z bosanske meje razlilo po Evropi, zdaj prihaja že druga ali tretja šarža. In prav tako brez skrbi bodi, da če bo zagorela Evropa (Bog in Marx ne daj!), Slovenija iz tega pekla ne bo izvzeta. In za to boste krivi vi, naivni in lažni humanitarci, ki nam vztrajno navažate nekompatibilne množice, ki ne prenesete drugačnega mišljenja in ste po vaše obdani s samimi nacisti in nazadnjaki, vi ubogi revčki.
antilevi?ar
16. 07. 2019 18.11
-1
Groza, kakšni pajaci. Kako vas ni sram. Rusov je danes 146 MIO. Nekoč jih je bilo več. Zakaj jih danes ni več? Razlogov je več in niso tako preprosti. Gremo lepo počasi. rusija je v 2. svetovni vojni izgubila skoraj 30 MIO prebivalcev. Ogromen delež moške populacije. Demografska luknja se ponavlja iz generacije v generacijo. generacija 40 ni imela otrok in zaradi tega manjka je upadla generacija 60 in kasneje 90. generacijo 90 je še dodatno osiromašilo obupne ekonomsko socialne razmere zaradi česar je tudi 20-25 let pozneje manj mladih z vlogo staršev. Za obnavljanje bi rusi morali imeti vsaj 2 otroka,.Sicer to ni problem samo rusije ampak tudi EU in USA kjer pogoj 2 otrok ni dosežen.Nemogoče je prisiliti ljudi, da bi imeli več otrok. Družina ve, koliko otrok potrebuje. Moramo se sprijazniti z dejstvom, da se je rast prebivalstva v razviti državah že ustavila. Šele po letih 2013 rusija beleži 0,2% naravni prirast. Prvi razlog je več kot očiten: mnogi predeli Rusije so premrzli za človeško poselitev. Večina prebivalstva države je koncentrirana v evropskem delu države, ki pokriva samo 23% celotnega ruskega ozemlja, veliko ljudi živi še v južnem azijskem delu.Ogromni gozdovi v severni Sibiriji pa so skoraj neposeljeni. Tam vladajo medvedi, tajga in bogate zaloge naravnih virov globoko pod trajnim ledom.V azijskem delu Rusije gostota poselitve znaša samo 2 človeka na kvadratni kilometer
Zmaga Ukrajini ......
16. 07. 2019 20.28
+1
Groucho,... daj se zresni. Zdaj govoriš o ilegalnih prehodih meje in "... v letu 2019 obravnavanih 5345 ilegalnih prehodov". Ja in... Kaj te to vznemirja? Kaj pa se zgodi po tvojem z imigranti, ki so uporabili ilegalne poti? Naj ti namignem - vrnejo jih čez Kolpo. In zdaj je očitno začelo "prebijati" tudi vseobčemu prebivalstvu EU, da se ilegalci ne bodo kar lepo obrnili in šli domov oz. tja, kar naj bi bil njihov dom. In zakaj naj bi bili tega krivi mi, naivni in lažni humanitarci, kot nas imenuješ? Mi smo "krivi" v toliko, kolikor zahtevamo človeško in pravno zavezujoče ravnanje z njimi. To so ljudje. In EU se v temeljih spodkopava s fašističnimi, nacističnimi in rastističnimi populizmi, ki jih je polna Evropa. Brez skrbi, da nam niti Bog niti Marx ne pomagajo, če bomo podlegli populizmu. Koliko časa bo torej zdaj trajalo, da bo širšim ljudskim množicam prebilo tudi to, da ta problem lahko rešimo ZGOLJ S SKUPNIMI MOČMI? O tem govorim. In o tem, da taki rastistični bedaki, kot je tale model iz SNS, v slovenski parlament NE SODI! Če hočemo seveda sami sebi dobro.
Zmaga Ukrajini ......
16. 07. 2019 20.38
+5
Antilevičar,... če slučajno misliš, da nas bo "rešila" izjemna rast populacije, se motiš. Gledano z vidika planeta Zemlje, je rast človeštva pogubna. Za človeštvo samo, seveda. Onesnaženje tal, zraka, rek, jezer, morja, oceanov,... omejenost naravnih virov (hrane, vode,.. zaradi suš, poplav, itd.), nebrzdano izkoriščanje naravnih virov. Pričakuje se, da bo do leta 2050 prebivalstvo naraslo za skoraj 2 milijardi! Ti pa še kar sanjaš o prenizki populaciji. Človeštvo se je na zemlji namreč v zadnjih 500 letih tako nenormalno in eksponentno namnožilo, da bo to jasno privedlo do posledic. Nismo namreč še v takšnem družbenem in tehnološkem razvoju, da bi si to lahko privoščili. Zato pusti ruske tajge in Sibirijo pri miru. Že itak Abramoviči in Gazpromovi Millerji harajo po ruski divjini. Potrebna bi bila drugačna paradigma, ne pa nenehna rast prebivalstva.
Groucho Marx
17. 07. 2019 07.41
-2
Ja Indijanka, dobra (???) si, če tebe 5345 odkritih ilegalnih vpadov v EU prek Slovenije ne vznemirja nič. Vidiš, mene pa in marsikoga drugega tudi, pa smo zaradi tega deležni obkladanja z nacisti in rasisti. Ti prehodi nam govorijo o tem, da EU glede ilegalnih vpadov ni ne tič ne miš. Baje gre za ilegalne vpade, ampak čarobna besedica zapik (pardon, azil) dela čudeže. Tisočkrat smo že premleli, v EU je dobrodošel vsak legalen prišlek, množični ilegalni vpadi pač ne! Zabavljač missa pa trdi, kako smo lahko tako nazadnjaški, vključno z dalajlamo. Prijetna je zavest, da imamo tako napredne sodržavljane, kot je naš missa, lol.
prašek
16. 07. 2019 12.45
-2
Ogabno izražanje !!!!!!
eurosapiens
16. 07. 2019 11.45
+20
malo še počakajte ko bodo začeli pretepat policiste kot v nemčiji, angliji na švedskem pa policisti ne bodo smeli nič zaradi navodil politike pa se bomo potem pogovarjali ali je primerna beseda ... imate na spletu na stotine posnetkov
yaxscdvf
16. 07. 2019 12.05
+14
Mene zanima, kaj bi naši migrantoljubci rekli in naredili, če bi pri nas ilegalci tkole zažigal avtomobile,...... kot so to počel na Švedskem.
RUGIEVIT
16. 07. 2019 11.43
+8
Vas ,vprašam kako lahko podarjate Slovensko zemljo za katero so umirali NAŠI predniki!
Vitruvio
16. 07. 2019 13.31
-6
Smešno
16. 07. 2019 11.39
-12
Za takšne kalibre “tipa Šiško”, bi bilo sprejemljivo samo eno: “godpod poslanec, tam so vrata in marš ven iz hrama demokracije”. To bi bil primer ničelne tolerance, vsakršno drugo “utemeljevanje” je nesprejemljivo, nedopustno. Pri naših politikih seveda ne..
Apostol1
16. 07. 2019 12.38
-12
butalc ...... Nimaš pravega vzdevka ,ker tule se lahko samo globoko strinjam s teboj in v primerjavi z mnogimi ,ki tule komentirajo si ti zame vsaj Einstein , oni drugi pa butalci in to z malo začetnico. Pa lep pozdrav➕➕➕➕➕➕➕👍👍👍
vinogradnik33
16. 07. 2019 14.04
-3
Žal , v našem parlamentu " hramu demokracije " niso hoteli sprejeti kodeksa obnašanja in izražanja , ker bi sektaši in njihovi lakaji bili potem ves čas tiho !
antilevi?ar
16. 07. 2019 18.16
+1
Hram demokracije? Se hecaš? Bolj je podobno štali kot kakemu hramu,.morda hram bi še šel, ker hram pomeni svetišče in tam imamo res svetišče ideologijam in podrejanje rogatemu. Tam nastajajo vsi ti zmazki, ki veliki večini kroji življenje.