Slovenija

Policisti z novimi radarji

Ljubljana, 21. 03. 2009 17.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tanja Volmut
Komentarji
123

Policisti bodo odslej dogajanje na cestah spremljali še bolj pozorno - z novimi premičnimi radarji, ki se bodo pridružili dosedanjim stacionarnim in tistim v sistemu provida.

Policisti bodo odslej dogajanje na cestah spremljali še bolj pozorno - z novimi premičnimi radarji, ki se bodo pridružili dosedanjim stacionarnim in tistim v sistemu provida.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (123)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pijanec22
23. 08. 2011 13.29
+1
opal33 21.03.2009, 20:43 zakaj pa potem proizvajalci sploh delajo tolk hitre avtomobile, če je pa največja hitrost, ki je dovoljena 130 km/h ? ----------------- ja kaj te ti misliš, da ljudje vozijo s svojim avtomobilom samo po Sloveniji? Nekateri gredo v tujino, kjer imaš omejitve 140 Poljska, 160 Češka/Slovaška, brez omejitve v Nemčiji itd.
nekdo1111
26. 03. 2009 21.00
-1
Ja pa kaj jim pomaga vse to, ko pa svojega dela ne opravljajo strokovno. Vsaj v kranjski policiji bi takoj lahko naštel vsaj 2, ki sta totalno neresna. Pa še vedno jih večina poseda po lokalih kar bi se jim moglo striktno prepovedati...........
killerharry
22. 03. 2009 15.07
Pešci na Avtocesti nimajo kaj početi in glede na to, da tisti cestninarji skačejo kot glineni golobi okrog je samo čudno, da ni še nobenega nasadilo. Drugače pa naj se določi dan ali teden (bolje) in se sistematično vozi skozi ozka grla max. 40km/h. Po možnosti v času turistične sezone. Ne pozabite da je 40 zgornja omejitev - ni prepovedano peljati 30. Potem se vloži skupinsko tožbo proti državi, da ne zagotovi ustavne pravice do svobodne ekonomske pobude - kar je med drugim tudi pravočasen prihod na delo, ki bi postal utopija, in pravice do prostega časa - ker ga porabimo za to da stojimo v koloni namesto da bi bili že doma. Ne zagovarjam brezglavega norenja - trdim pa, da gre za ožemanje državljanov ne pa zagotavljanje varnosti.
insaner
22. 03. 2009 12.07
enkrat sem že rekel - uboga dežela, kjer je pijanec najtreznejša oseba
mcdex
22. 03. 2009 07.52
Totalno beden prispevek!! V naslovu so omenjeni novi radarji, v samem članku in posnetku pa niso pa niti omenjeni. Kakšni so, kako delujejo, kje bodo merili.. Pa a imate res same loleke za novinarje?
dani039
22. 03. 2009 06.53
E moj brus123! Če do 18 leta, ko človek pridobi pravico za opravljanje vozniškega izpita, ni bil deležen kulturnega izobraževanja s strani ljudi, ki so to dolžni početi (starši, šola, avtošola..), ne vem zakaj bi policisti , ki so baje najbolj zabita subkultura na tem planetu, pa če neusposobljeni in neplačani niso za kakršnokoli izobraževalno početje zapolnjevali to luknjo v procesu izoblikovanja osebnosti? Predvideva se, da so ljudje izoblikovamni s strani vseh subjektov in da pri polni zavesti ne kršijo zakonov. Če pa jih potem so policisti in njihove blagajne (radarji) le represivni odgovor na deviantno vedenje. Torej, ko te naslednjič ustavijo zaradi prehitre vožnje, se zahvali za kazen, nato pa brž domov in nahruli starše zakaj so te vzgojili v nekultornega delinkventa. Ta postopek nato ponovi z vzgojiteljicami, učitelji, vaškim duhovnikom in inštruktorjem vožnje. Pa tudi zrcalu lahko kakšno pikro poveš na ta račun!
pijanec22
22. 03. 2009 01.44
---pijanec, pa še to - to, kar si ti računal, spada na področje statistike, ne fizike...--- Hitrost, pospeški, pojemki in vse izpeljave so fizikalne količine. Statistika je veda o zbiranju in obdelavi podatkov.
pijanec22
22. 03. 2009 01.42
40 km/h na 3,25 metra široki cestninski postaji je dejansko problem. Večina lokalnih cest v Sloveniji in tudi v tujini je širokih manj kot 3 metra, imajo obojesmerni promet in omejitev 90 km/h. Statistika ne kaže, da bi bile zato nevarne. Na cestninski je promet enosmeren, pregledenost je vedno več kot 500 metrov, kar pomeni, da nekdo, ki prečka tiste otoke vidi avto več kot 10 sekund prej. Da ne omenim tistega zmanjševanja hitrosti, ki je veliko prehitro. V Franciji se hitrosti začnejo zmanjševati zelo pozno, najnižja omejitev na cestinskih pa je 70 km/h, pa še to je znak postavljen tam, kot je naš 40 km/h. Pa oni imajo zaprte zapornice, mi pa odprte. Včasih se res vprašam, kdo je tu čuden s temi 40 km/h.
pijanec22
22. 03. 2009 01.37
---danes 2 na Gorenjskem...--- In kako naj radar prepreči, da ljudje ne bodo na prehitevalnem skakali iz avta, na koncu pa se še peljali v kontra smer?
pijanec22
22. 03. 2009 01.36
@illuminati: pri nas je za 31 prevoženih kazen 1000 evrov, v Franciji pa 150 oziroma 90, če plačaš v 14 dneh.
megla007
22. 03. 2009 01.29
Na Gorenjskem je bila kriva vožnja v nasprotno smer in ni to imelo nobene veze z radarjem. Za ožanje pasu so pa tudi table, ki te na to opozarjajo, kajneda? Pa ja, bom tudi jaz pikolovski, kot si bila ti pri pijancu_22, da 100 km razdaljo pri 20ih km/h prevoziš v 5ih urah, pri 50 km/h pa samo v 2h urah. Pa je razlika samo 30 km/h in smo pri tem, ko smo vozili 20 km/h porabili manj bencina, manj obrabili pnevmatike, manj onesnažili okolje,... Isto ti je 150 km/h ali pa 130km/h. Torej še enkrat. Pred zožitvami je ustrezna prometna signalizacija. In če se je zaradi tega en prepotenten be_ak ubil in s seboj ni potegnil nobenega druegga prometnega udeleženca, pač naravna selekcija. Če je na oni svet odnesel še kakega udeleženca v prometu,... nesreče se dogajajo... In na taka mesta, se strinjam, naj postavijo radarje. Ne pa radarjev postavljat tam, kjer to ni potrebno ! Tako se bo pa sedaj folk bal na vsakem km AC, kje ga bo radar zalotil in bojo spet vozili vsi, kot po jajcih. Da pilotnega projekta radarja med Brezovico in Vrhniko niti ne omenjam. Na 4ih km ravnega odseka ti dajo postavljat radar??? Zakaj že? Pa saj tam niso srečni, če vsak tačetrt mesec nekaj na cest ne flikajo. Tak da se tud radarja tam ne rab. Torej, PREDVIDEVANJE pa PRAVOČASNO NAKAZOVANJE SPREMEMBE SMERI (uporaba smerokazov), pa bo. Do takrat pa,... žalost. Aja, pa vsaj 5 minut prej, kot pa, 10 minut kasnej, pol pa mobitel v roke, 220 km/h k kamikaza, pa blendat unim, ko normalno vozijo 130 km/h na AC.
kleopatra-1
22. 03. 2009 01.27
lahko noč vsem skupaj!
nefretete
22. 03. 2009 01.22
No, tudi jaz se odpravljam. Mirno noč in lepe sanje.
kleopatra-1
22. 03. 2009 01.17
megla00722.03.2009, 01:08, daj, ne bodi tako pikolovski in se obešaj za vsako besedo. Vem, da radarji in alkohol nimajo veliko skupnega, ampak debata je že prej prerasla v drugo smer, ker smo pač to glede radarjev dorekli. Se pa v glavnem strinjam s tabo o tem, kar si povedal, razen pri še. prometnih nesreč na avtocestah - na žalost se zelo hitro povečuje št. le-teh na avtocestah in ponavadi so zelo hude...radarji so potrebni. Recimo na odseku, ko se konča avtocesta pred Trebnjem, sem osebno videla, kako je voznik priletel v zožanje in zgorel a avtomobilu, pred kratkim se je fant ubil pri Brezovici, danes 2 na Gorenjskem...Radarji so potrebni vse dokler ne bomo vsi vozniki imeli pošlihtano v glavah in vozili po predpisih!
illuminati
22. 03. 2009 01.13
Kakorkoli - s pametjo za volan !!! lahko noč
megla007
22. 03. 2009 01.08
Nismo govorili o alkotu za volanom. Govori se o tem, da bomo dobili nove radarje na actoceste, kjer se statistično zgodi zalo malo nesreč s smrtnimi izidi. To je tako, kot da bi primerjal avtomobilske nesreče z letalskimi, kjer so v prednosti letala, z zanemarljivim številom nesreč. S tem, da ko letalo dol pade, je ponavad več mrtvih, kot če se zabijeta dve vozili. Pa na balončka si se tudi spravila s fiziko pa hitrostjo ter zaviranjem in ne vem, čem še vse. Toliko o tem. V glavnem, če bi vsak predvideval kaj se bo zgodilo in vsak predvideval, da mu lahko tovorno vozilo rukne 5m pred njim prehitevat ostalo tovorno vozilo,... Sicer pa, kar se 40 km/h tiče. Ni potrebno zavirat zadnjih 5m pred cestninsko postajo, kajne? Mene imajo vsi za norca, ko se ravnam po tistih tablah 100, 80, 60 in nato 40 km/h pred cestninsko ! Pa saj ti že 1 km prek piše, da je cestninska postaja madona no !!!! Pa zaenkrat nisem nobenega ogrožal z vožnjo 40 km/h skozi cestninsko postajo !!!! Omejitev je pa tam samo zaradi tega, da noben ne podre kakega pešca tam na cestninski (cestninarja) in zaradi tega, ker se s hitrostjo vidno polje s hitrostjo ponavadi oža. In je pri 150 km/h, kolikor bi radi nekateri vozili tam mimo to tako, kot da bi želel vdat sukanec v šivanko. Pa še to. Se strinjam s nekaterimi, ko so nekoč tukaj gor komentiral o tem, da bi pri napačnem uvozu na AC postavili špice, ki bi prebodile gume na vozilu, da bi človeka ustavil, še preden bi prišel do AC. Aja, pa takim voznikom (ki obrnejo na AC in se vozijo v nasprotno smer), naj dajo kazen 10.000 €, ne pa tistim, ki mimo radarja pripeljejo 170 (ali več 1.000 € kazni pike odvzem vozila...), ko je POPOLNOMA PRAZNA AC !
illuminati
22. 03. 2009 01.05
Jaz bi vse te divjake na cestah 1x peljal v zavod Šoča in pa na travma oddelke bolnišnic - da bi si malo ogledali posledice prometnih nesreč zaradi divjanja in alkohola,.... Me res zanima , koliko bi jih še divjalo,.... Nekdo je zapisal , da imamo najvišje kazni v Eu ? - ja pajade . ...še zdaleč ne......Francozi , švedi - uh toti so šele hudi...preverjeno...sem živel v obeh državah.....tam ne poznajo heca,....
kleopatra-1
22. 03. 2009 00.55
megla007, nikoli nisem trdila, da sem angelček, vendar nikoli in zares nikoli ne vozim pod vplivom alkohola, imam pa kdaj na prehitevalnem tudi jaz hitrost 150, čeprav je omejitev 130...govorim o kulturi "ritolepnikov", ki se mi zalepijo za rit, ko imam že jaz 150 notri, potem ko moram zavirat, ker se mi kamion rukne ven, zna pa nastati velik problem - zaradi ritolepnika. S tem, ko pravim, da bi na cestninskih mirno lahko bila omejitev 60, pa ne pomeni, da sem divjak na cesti. Mimogrede, zgodilo se mi je že, da mi je na avtocesti nasproti pripeljal avto, ko sem bila na prehitevalnem in to med prehitevanjem kolone kamionov, ko tudi nazaj na voznega nisem mogla skočit. Veš, kakšna koncentracija je potrebna, da greš na enem pasu mimo drugega avtomobila, ki ti poleg tega še blenda, da se umakni...
kleopatra-1
22. 03. 2009 00.49
dejmo_no, to je nadgradnja...glede članka je že vse pokomentirano - pamet v glavo in osnovno kulturo, pa država ne bi rabila zapravljat našega denarja za represivne ukrepe...vidiš, pa smo spet pri komunizmu - zavest, zavest in še enkrat zavest...v tem trenutku pa je kultura na nivoju egoistov - jaz, jaz, jaz, daleč spodaj nobenega, potem morda kakšen prijatelj, pa spet dolgo nič...ko sem v avtu, me drugi ne brigajo, vsi so neumni, samo jaz pameten...ja, to je današnja zavest! Na žalost!
megla007
22. 03. 2009 00.48
julija petaros 22.03.2009, 00:020 "...zigi69, te moram popraviti - ne bi ti povzročil nesreče, ampak tisti model v A4, je pa res, da bi nastradal ti...se pa tudi meni zdi, da se da tam skozi s 60 lepo priti..." S tem dokazuješ, da včasih tudi ti prehitro voziš. c c c c Sicer pa, na AC so zato take hitrosti, ker je cesta široka, ravna in pregledna. Poleg tega, če sem na AC sam, in vozim namesto 130 km/h 210 km/h, ne ogrožam nobenega !!! Kot ti je pijanček lepo razložil, na odseku 350 km, kot je od MP Hodoš, do MP Plovanja (se mi zdi), če bi bila skozi AC, in to prazna, se pozna na času ! Vse ostalo, kako boš ti bremzal za kamionom na 90 km/h, ko bo skočil 5m pred tabo prehitevat tovorno vozilo pred seboj, ne bi govoril. Tukaj pride v igro PREDVIDEVANJE (in tukaj se strinjam s Konijem) !¨Da o uporabi smerokazov na AC, sploh ne bi govoril. VEDNO ga prižgem, ko mejam smer. Pa se še ker id_ot najde, ko mi blenda, ko mu grem s prižganim smerokazom 500m pred njim prehitevati tovorno vozilo, da meni ni potrebno zavirati za kamionom !!! in se mi poleg tega še je-be, kolk bo un 500m za mano moral pribremzat na 130, ko leti ko sneta skera. Jaz vozim 130 in pred prehitevanjem sem prižgal smerokaz. PREDČASNO ! Da mi pa zaradi tega un uzad blenda,... Priznam, če bi imel denar, bi se mi gladkomalo j...l za hitrost na AC, ker vem, da ko bi dohitel KOLONO oz. vozilo pred seboj, da bi mimo njega lepo vozil max 140 km/h. Zaradi tega, ko sem sam na AC, in ko bi lahko privil mal mašinco in spucal mal mašinco, mi grejo pa radarje nastavljat, da bom plačal ko žuti ???????? Čeprav ne bom ogrožal nobenega ???? Logika? Na navadnih, t.i. vzporednih cestah, pa nikome ništa. Tja naj postavijo radarje, AC naj pa pri miru pustijo. Pa naj se folk nauči PRAVOČASNO UPORABLJATI SMEROKAZE !