Slovenija

18 hitrih in nujnih ukrepov za izboljšanje prometne varnosti

Ljubljana, 18. 07. 2015 14.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Agencija za varnost v prometu v poročilu predlaga 18 hitrih in nujnih ukrepov za izboljšanje prometne varnosti. Stanje varnosti cestnega prometa se je v mesecu juliju namreč močno poslabšalo. Med 1. in 16. julijem je na slovenskih cestah umrlo kar 21 ljudi.

Agencija za varnost v prometu v poročilu, ki ga je po tragični ponedeljkovi nesreči na primorski avtocesti posredovala ministru za infrastrukturo Petru Gašperšiču, predlaga 18 hitrih in nujnih ukrepov za izboljšanje prometne varnosti. V ospredje postavljajo krepitev preventive in medijske kampanje ter nadzor nad kršitelji cestnoprometnih predpisov, so pojasnili.

PREBERITE ŠE: Tragedija na primorski avtocesti je k odzivu spodbudila tudi avtoprevozniške organizacije in sindikate, ki del vzrokov za to in podobne tragedije, vidijo v težavah avtoprevozništva.

Stanje v prometu se je močno poslabšalo

Konkretneje o predlogih na agenciji še ne govorijo, saj da so še predmet usklajevanja s pristojnimi ministrstvi, ki se še niso začela. Sestanek z Gašperšičem in notranjo ministrico Vesne Györkös Žnidar bo predvidoma v torek.

S povečanimi preventivnimi kampanjami in oglaševanji bo sicer agencija začela že v ponedeljek, policija pa je že začela s povečanim poostrenim nadzorom, pravijo na agenciji. Policija je sicer v petek začela poostren nadzor nad motoristi, cel konec tedna pa bodo promet nadzorovali tudi iz zraka. Za prihodnji teden pa napovedujejo poostren nadzor nad vozniki tovornih vozil in avtobusov.

V hudi nesreči je umrla družina romunskega tožilca.
V hudi nesreči je umrla družina romunskega tožilca. FOTO: Brigada Ljubljana, PGD Cerknica, PGD Doljni Logatec

Med 1. in 16. julijem na slovenskih cestah umrlo kar 21 ljudi

Stanje varnosti cestnega prometa se je v mesecu juliju namreč močno poslabšalo, izpostavljajo. Med 1. in 16. julijem je na slovenskih cestah umrlo kar 21 ljudi, kar pomeni, da je letos skupaj umrlo že 65 udeležencev cestnega prometa oziroma 13 oseb več kot lani v enakem obdobju.

Agencija v poročilu, ki ga je pripravila za ministra, ugotavlja, da je v julijskih prometnih nesrečah, ki so se končale s smrtjo katerega od udeležencev, največ umrlih iz ranljivih skupin v cestnem prometu. Največ je bilo voznikov motornih koles in kolesarjev, in sicer po pet umrlih. Kar deset umrlih je bilo starih med 45 in 65 let, večina umrlih so moški. Letos julija sta umrla tudi dva mlajša otroka.

Šest julijskih prometnih nesreč s smrtnimi žrtvami so povzročili vozniki osebnih vozil, štiri pa vozniki tovornih vozil. Sedem povzročiteljev prometnih nesreč je umrlo. Najpogostejši vzrok smrtnih prometnih nesreč tudi julija ostaja neprilagojena hitrost ter neupoštevanje pravil o prednosti in nepravilna stran oziroma smer vožnje. Zaradi teh vzrokov je umrlo 18 ljudi. Vse prometne nesreče z izjemo ene so se zgodile v svetlem delu dneva, večina pa na državnih cestah.

K ukrepom pristojne poziva tudi Zavod Varna pot, kjer ocenjujejo, da je neodgovoren odnos pristojnih do varnosti cestnega prometa pahnil Slovenijo v zadnjih desetih dneh za nekaj let nazaj. Prav tako menijo, da pristojni v agenciji za varnost v prometu ne opravljajo svojega poslanstva na odgovoren način, strokovno in učinkovito.

Ob tem dodajajo, da je poziv mišljen dobronamerno in v želji, da pristojni poiščejo primerno odgovornost in rešitve za naprej.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (483)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

politik70
20. 07. 2015 12.26
+2
A se je Gospod Kobasa že oglasil? Že pripravlja zaprtje Ljubljane z kamioni???? Sam prašam. Al je pa na dopustu...
politik70
20. 07. 2015 12.07
+3
Dejstvo je da je kamionov vsak dan več. In dejstvo je tudi da imamo pri nas preohlapne zakone za Kamionarje. Gospod Klobasa se že več let trudi in zavira sprejem strožjih zakonov. Pa se ozrimo samo na našo sosedo Italijo. Tam ne bost videli kamiona na prehitevalnem pasu. Če pa je tretji pas pa tudi na voznem pasu ne boste videli kamiona. Pri nas pa ..... Vrhniški klanec smer Logatec ..... vsi trije pasovi zasedeni z kamioni in Avtobusi....Vsi na tempomatih... večina limitiranih na 90 km/h.... Konjev imajo vsi dovolj... In gremo ..... da prehiti kamion kamijon traja cirka od 2 do 4 km.... brez popuščanja ..... saj oni so carji in tudi plačjao cestnino in oni lahko.....noge na armaturi,na pcu se vrti film v roki telefon v kafe aparatu se kuha kava , v mikrovalovki malica po facebuku pa lajkajo dovolilnice..... Saj je res da jih gazde terajo da vozijo non stop vsaj takrat ko to lahko saj so z urami limitirani do skrajnosti saj veste vozi 4,5 ure pol mora narediti pavzo (45 minut ste napisal) pa spet 4,5 ure pol morajo pa že 9 počivati se pravi več počivajo kot vozijo. oziroma so vsi naspidirani zaradi pavz do maksimuma. Takrat pa kadar se lahko peljejo pa ni popuščanja . Konvoj od Ljubljane do postojne vmes pa ni niti za vrabca prostora. Seveda se najde še kakšen šoferski konj ki ima razne magnete in ostale dodatke ki iz tega konvoja izkoči...... Kako to urediti? Enostavno. Določiti minimalno varnostno razdaljo in prepovedati prehitevanje tovornjakarjev med sabo. V Italiji gre vozniška za najmanj 6 mesecev. In v vseh državah okoli nas se tovornjakarji držijo zakonov in držijo se jih tudi pri nas saj jim je Klobasa omogočil da to počnejo. Dragi šoferji sedaj pa kar navalite . Boste pač malo manj zdele na Facebuku ko boste začeli zlivati gnojnico na mene ki sem si dovolil vas malo razkriti.....
BurekPekar
20. 07. 2015 09.41
+2
Kot je @Razumnež napisal, več denarja bi se moralo namenit cestam ne pa da se določeni odseki gradijo neverjetno dolgo, ker pa nekaj materiala konča tudi na drugih dvoriščih, zato pa so ceste takšne kot so. Ko slišim, koliko bo kateri odsek avtoceste stal, se vprašam od kod jim takšne vsote in koliko bazenov, hiš od direktorjev - menadžerjev je tukaj vštetih. Kot motorist vidim ceste še bolj uničene kot avtomobilist. Samo dam vam primer lokacijo, do katere bi morala cesta biti kot iz škatlice, pa se nam tujci, ko jo obiščejo delajo norca .. to je Logarska. Cesta je tam porazna. že od izvoza AC ... najbolj porazno pa je od Ljubnega do Logarske. Tam se večkrat peljem in vidim znova in znova neke flike na cesti, nobenega resnega popravila, a želeli bi privabit recimo turiste. Nasplošno če gledamo vse prehode z Avstrijo se v cesti vidi razlika in človek takoj ve, da je v Slo. Pavličevo sedlo, Radlje, Jezersko ... in še bi lahko našteval. Ceste je treba uredit, da se človek lahko normalno pelje, ne pa da zanemarjate ceste, želite pa iz uporabnika (voznikov) potegnit še zadnji euro, zato da bodo ljudje na položajih lahko kradli, mrtvih na cesta pa ne bo manj.
Razumnež
20. 07. 2015 08.50
+1
Ena od rešitev bi lahko bila tudi ta, da bi se denar, ki ga požira Agencija nameni raje za obnovo cest...
DAEMONIUM
20. 07. 2015 08.41
+3
Obstaja celo Zavod za izboljsanje kvalitete zivljenja??? Pa kaj je s to lopovsko drzavo, kaj se gre?? Poskrbite da bodo ljudje imeli avstrijski standard in bo kvaliteta zivljenja zagarantirana! Ta lopovska drzavca pa nima minimalnih moznosti da obstane, na taksen neumen nacin kot je sedaj zastavljena!
BurekPekar
20. 07. 2015 08.37
+1
Žalostna podoba nesreče, ki se je zgodila na primorki. OK, ampak pri vsem tem me najbolj moti to, da vse se zdaj vrti okrog naše zakonodaje, kaj bo treba spremenit, ogromno se govori o vozniku, a v celotni zgodbi nisem NIKJER v nobenih poročilih zasledil, ZAKAJ je Romun stal sredi avtoceste?? Zakaj? Če je bil nek tožilec, predvidevam, da je bil toliko razgledan in je znal prebrat, da je čez 500m počivališče Lom in se bi lahko tam varno ustavil, ne pa da DVA (2) avta Romunski registracij stojita na počasnem pasu v klanec, kjer vsak malo pohodi gas, tudi tovornjaki. Tako da, tega nisem nikjer zasledil in dobivam občutek, da romun ni ničesar kriv, ker je tam dovoljeno ustavljanje. Morda imajo v Romuniji takšne zakone!? Spoštovani pisci zakonov in sprememb, dejstvo je, da se nesreče dogajajo in se bodo dogajale ne glede kakšne sankcije se sprejmejo oziroma bilo kaj se spremeni se itak spremeni v korist države, da jih še tako reven narod vdari po žepu. Že doma ko se vsedemo v avto, na motor kolo ali kakšno javno prevozno sredstvo, smo potencijalni kandidati, da se nam zgodi nesreča, lahko tudi z smrtnim izidom, tako da tukaj kakršno koli spreminjanje zadev ne bi imelo smisla, samo stroške bi naredilo že itak revnemu narodu.
politik70
20. 07. 2015 12.11
-1
Res je in prav imaš. V tem primeru je bil verjetno kriv Romun ki je vozil Golfa pred Dacio. Tudi neumnosti ki jih je navedla policija da ne zavornih sledi je bosa. Večina Kamionov če že ne čisto vsi so opremljeni z zavornim sistemom ABS. Abs preprečuje blokiranje koles tko da ja tukaj kriviti voznika Cisterne ni pošteno. Zakaj pa ni Tam odstavnega pasu??? Ja potem pa vse tiho ....
DAEMONIUM
20. 07. 2015 08.21
+4
Me pa prav zanima kako bodo ti "ukrepi" Agencije za varnost v prometu vplivali na Romune, Bolgare, Hrvate, Srbijance....EDINI PAMETNI IN LOGICNI UKREP BI BIL UKINITEV TEH MALI MILIJON AGENCIJ, ZAVODOV IN DIREKCIJ, KJER BIROKRATKI VEDRIJO PO SVOJIH PISARNAH S PLACAMI 3-5.000 eur. CMERAR ENE AGENCIJE NI UKINIL PA RAVNO TE AGENCIJE IN DIREKCIJE KI JIH JE CEZ 300, DELAJO SAMO SKODO IN ZNIZUJEJO NARODU ZE TAKO BEDEN STANDARD!
politik70
20. 07. 2015 12.15
+2
Če bojo dvignili kazni za prekratke varnostne razdalje in prepovedali prehitevanje in ga strogo sankcionirali bojo vsi zgoraj našteti vozniki postali enako pridni kot so v Italiji Avstriji Nemčiji.... Pa niso problem samo Bolgari Romuni in ostali zgoraj našteti. Pri nas so taglavni naši šerifi ki vozijo na relaciji Luka Koper .......
Tucci
20. 07. 2015 07.13
Če imaš v Sloveniji Ferarrija, je podobno, kot imeti TV sredi Sahare.
antiXfashizmXeuXgso
20. 07. 2015 07.25
+2
Jup in pol se vpraši po zdravi pameti, zakaj imaš stvari, ki jih ne potrebuješ oz. ne moreš uporabljati.
RDPESA
20. 07. 2015 00.37
+3
Zakaj v statistiki ne naštejejo tudi števila tujcev kot udeležencev in števila tujcev kot povzročiteljev... Zdaj bomo vsi plačevali zaradi povečanega prometa med turistično sezono.
Gr8one
19. 07. 2015 23.01
-1
Aja vsi stari med 45-65 let, pa kekci preko 70 v nasprotno smer, mlade pa Jeb... z mladi voznik in doplačilo zavarovalne premije.
RDPESA
20. 07. 2015 01.18
+3
Največ voznikov je statistično starih med 45 in 65 let. Normalno, da je v nesrečah tudi največ te populacije udeležene. Nekateri vozniki so dejansko po 70. letu že krepko nerodni. Mladinci oziroma začetniki, pa so tudi nerodni in polni sami sebe. Precenjujejo svoje sposobnosti in pritiskajo na gas. Pozitivno je med mladinci to, da je med njimi izredno majhen procent tistih, ki vozijo pod vplivom alkohola ali čega drugega. Pod mladince mislim mladino od 18-25 leta.
Redtka
19. 07. 2015 21.18
+6
Še enkrat kdo bo ukrepal proti tem,ki so na TV - ju javno trobentali, da oni ne bodo gradili hitrih povezav z HRVAŠKO, ker to ni v interesu SLOVENIJE, da bodo storili vse, da zadržijo tujce čim dlje na cestah..Gospoda poglejte si te posnetke..to je javno priznanje za KRIMINAL..To je to posejali so plevel sedaj bi ga pulili...In gospoda kdo bo odgovarjal za kriminalno slabo, nekvalitetno in tehniško neizpravno cesto..To sploh niso AVTOCESTE..
scipio
19. 07. 2015 22.59
+3
Nyotka, kdor je kdaj od teh tujcev, ali od nas, videl hrvaške arhipelage in obali nižje od Umaga, ve, da bo z veseljem prevozil še tistih nekaj deset ali sto km, da do destinacije pride. Prestrezanje turistov, dragi, danes, ko je vsak hotel in vsak kraj 3 tisočkrat lajkan ali dislajkan na socialnih omrežjih je kot sanje ribnčana, da bo iz suhe robe napravil novo verzijo smartphona.
Biofanatik
19. 07. 2015 21.08
-1
A je ukinitev prednosti pešcev pri prečkanju ceste tudi vmes. Tisti ki je to sprejel je totalni b...c.
Kajetan
19. 07. 2015 21.03
+4
Vse vlade do sedaj so zagovarjale nenormalno visoke kazni z nenormalnim obdarovanjem s pikami in visiko stopnjo represije s strani policije z nenehnimi kontrolami akcijami in sedaj še v zadnjem času kontrolami na avtocestah. In kljub opozarjanju da to na dolgi rok ne prinaša nobenih pozitivnih učinkov še vedno zagovarjajo to trditev in na sploh še povečujejo kazni. To z odvzemom vozila je represija prve vrste in pomeni nedotakljivost osnovne človekove dobrine to je lastnina. In dokazano je da to nikakor ne pomaga. In kje smo sedaj z nenormalnimi kaznimi, z nenormalnim številom odvzetih vozil, z nenormalnim številom ljudi na javnih delih in z nenormalnim številom blokiranih računov zaradi kazni. Se je prometna varnost povečala nikakor stanje je iz leta v leto slabše in dragi moji delavci na direkciji v statistiko se ne šteje samo žrtve prometnih nesreč ampak tudi nesreče kjer ni poškodovanih in te so posrasle v zadnjih letih za več kakor 300 %. Ceste so poškodovane in se strinjam vendar se lahko prilagodi vožnjo razmeram na cesti. Mentaliteta je problem nestrpnost in objestnost sta tisti del ki odtahtata največ napak pri nesrečah.
Kajetan
19. 07. 2015 21.14
+1
Zakaj ne preuredijo zakona če se jim gre za varnost in da bomo red njim vsi enaki, rečejo naj kazni ni so pa za vsak prekršek javna dela in preverijo vse nesreče ki se dogajajo in segmentirajo kaj je bilo krivo objestnost neznanje ali podobne situacije. In krivdo karakerizirajo kot bolezenske znake in ljudje ki so objestni naj se opravijo zdravljanje kontroliranje jeze in besa. Kulturo vožnje in sobivanja bo potrebno spreminjati in to nujno pa ne z represivnimi ukrepi plicije kjer ti soli policaj pamet in zraven premleva in te malodane ozmerja. Kje v nemčiji npr. se zgodi da ti policaj soli pamet in da se zraven privleče še druga patrilja in pomaga vršiti represijo , ma ni šans. Edini taki zlodeji kjer komaj čakajo da te kaznujejo so še v Avstraliji. No kazni tam so tudi nenormalne da te sezuje. Vendar ko greš malo preverjati in pobrožaš pa vidiš da ti je kr en znesk nabil na kazen. Zgodilo se mi je da sem v sredi ničesa v enem selu vprašal za pot ustavil na avtobusni postaji in skočil do trgovine 4 m od avta za cca. eno min in od kod se je policaj prisveto nimam pojma. Verjetno je priletel preko ceste ko je bil na malci in glej ga zlomka 500 dolarjev kazni ma seveda kaj mi je naračunal še danes ne vem sem se odpravil takoj na policijsko postajo kakih 20 km stran in so to kazen uničili hvala bogu. Pol prideta dva kolega na obisk s puncami in ker odzadaj niso bile pripete vsaka 500 dolarjev. Sploh ne vem ali imajo vse kazni 500 dolarjev ali pa si sproti zmišljujejo.
Kajetan
19. 07. 2015 21.21
-1
In kaj se bo zgodilo ko nekateri zagovarjate avtocestno policijo imamo majhno število avtocest in ti ljudje bodo prav tako normirani na kazni kakor ostali in bi radi da vas od ljubljane do maribora peljejo vsaj 3 x n teden po dvbeh postajališčih in da vam podaljšajo vožnjo in trgajo živce. Trenutna represija in kazni so oddelale svoje in dokazano je da sploh to ni pravi način. Naj naredijo nekaj na tem da ljudi malenkost bolj naredijo strpne, samo z tem da bojo delovnopravno zakonodajo sprostili da bo lahko delodajalec odpuščal po mili volji, da te bodo za vsako malenkost vrgli iz zavoda in da bo v gospodarstvo vedno več brezposelnih in vedno več zaposlenih v JU tega ne bo rešilo.Veliko ljudi ob takšnih kaznih doživi osebno stisko in ta pripelje do nepredvidljivih situacij in še z stopnjevanjem in dodajanjem dodatne represije ne bo za policaje nič bolj varno kvečjemu že nasprotno.
bob87
19. 07. 2015 22.37
-1
Kaj ti govoriš, kakšna policija na AC. Se kar nekaj vozim in sem in tja kakšno srečaš po dolgem času. Če bi to bilo res kar govoriš, da je polno kontrol, potem se Romuni in podobni nebi vozili po Sloveniji z ukradeno robo, prikolicami ki jim ne svetijo luči, zjahanimi kamioni in kombiji.
Gr8one
19. 07. 2015 23.02
+2
Romune ne ustavljajo, ker jim ne morejo dokazati izvora robe. Ja če je avto v delih noter ;) potem lahko za ostalo pa ne in to je izjava policista.
bob87
19. 07. 2015 23.22
+0
Pa tudi ostale primere. Če bi se izvajala kontrola, nebi ljudje nestrpno trobili in blendali. Prav tako če bi imeli kontrolo, se nekateri nebi ves čas vozili po prehitevalnem, kot da so ga kupili z vinjeto. Da ne govorim o poklicnih šoferjih. Če bi bile kontrole, nebi bilo toliko zletov s ceste, pa naletov tovornih vozil. Tako pa jih velik del vozi s prekomernimi urami, ker se jim zaradi nekontrol izplača. Sej podatki ki so uradni to JASNO POTRJUJEJO. Lani so v nekaj dneh s kontrolam prevoznikov pobrali nevem kakšne bajne številke izkupička in našli malo morje kršiteljev. Zakaj? Se ni treba vprašati. ker to jasno govori na to, da se je zaradi nekontrol vse razpaslo. In še odgovor na to, da če pa bo policija, bodo pa morali delati kvote. Zakaj? A ni ceneje državi plačati nekaj policistov (da ne delajo kvot), kot pa kriti vse te stroške reševanja (intervencij), odškodnin zaradi smrtnih primerov, zdravljenja vseh teh poškodovancev. Mislim da je vsem jasno kaj je ceneje. Sicer pa je človeško življenje precej več vredno in je sramota, če se samo pomisli na denar okoli tega.
bob87
19. 07. 2015 23.33
+0
Z marsičim ostalim pa se strinjam. Da je toliko manjših nesreč, kot si sam rekel, so krive tudi zavarovalnice. Na primer šofer enostavno tvega z nespanjem. Če zaspi in uniči kamion vreden 100.000€, mu denar tako ali tako povrne zavarovalnica. Če bi ga v primeru, da se ugotovi, da ni izpolnjeval vsaj osnovnih meril, zavrnili in mu ne plačali škode, bi prekleto premisli, če bi spal in imel počitke. In enako je z objestneži. Vozi 180km/h v gostem prometu ali dežju, sesuje 2,3 vozila. Zavarovalnica pa mu plača za njegov avto in še za drugo škodo. TO JE SKREGANO Z VSO LOGIKO. Če ti otroku prav vse dovoliš, bo razvajen mulo, enako je pa z odraslimi, ko jim zavarovalnice krijejo riti, pa se potem izživlavajo z vozili. Še najbolj žalostno pa je to, da na koncu vsi ostali zaradi tega plačujemo tako visoka zavarovanja, ker od nekje zavarovalnice pa morajo dobiti ta denar in potem jemljejo poštenim (zglednim) voznikom.
Biofanatik
20. 07. 2015 06.43
-1
Pet ur pospravljajo posledice nesreče, forenziki ugotavljajo, ugotavljajo..... na koncu pa "Ne prilagojena hitrost" tanajbolj butasta fraza.
ARMEL
19. 07. 2015 19.24
+6
Mene močno spominja ta nesreča z tistim nesrečnimi policisti ki so se peljali z civilnim kombijo tudi oni so stali zaradi ščebetanja zadnjih vrat in je ustavil ki tudi nebi smel a njihov kombi je odbilo po travnati površini proti grmovju a tale nesreča je čisto podobna cisterna v osebno vozilo in voznik cisterne nato takoj zavil z ceste v dobri veri da se tega nebi zgodilo a ni bilo tako osebni avto je odbilo tudi z ceste in ga je porival in avto se je zagozdil v skalno brežino in ga rekoč zlomil saj mogoče potniki se niso prav zavedali kaj se je zgodilo in je bil grozen konec vsaj upam da ni bil kdo dolgo pri zavesti da bi hudo trpeli a to se nebi smelo dogajati a res vozniki ne vedo kakšna je vožnja ali prava vožnja in da SE NA AVTO CESTE NESME ZAUSTAVLJATI ZA VRAGA ...............
Kajetan
19. 07. 2015 20.49
V teh dveh nesrečah gre popolnoma za različne stvari pri policistih so stali na odstavnem pasu tukaj na pasu za počasna vozila ker pač naša država gradi ceste brez odstavnih pasov. Vprašanje je samo kdaj bo začelo treskati na pomurski avtocesti ki tudi nima odstavnih pasov in tiste niše ki jih imajo avti se ne odločijo da se pokvarijo ravno tam kjer so.
jaka
19. 07. 2015 21.25
+1
Policisti so stali IZVEN vozišča!!!! Ti Romuni pa SREDI CESTE!
mafija leva drogeraška
19. 07. 2015 17.29
+5
aja in kot prvo ukiniti te prizadete polovičke, ker tega ni v NOBENI državi na svetu. vsi nimamo kopuv denarja, da bi lahko plačali v osmih dneh! dajte narodu, ki naredi napako en mesec časa da plača kazen, ki naj bo za vse enaka, zakaj bogati lahko plačujejo pol manj, kot ostali, ki delajo za minimalca al pa še tega nimajo?? men je sicer itak jasno zakaj te "polovičke" - da hitro plačaš in nič ne ugovarjaš oz ne dokazuješ česa nasprotnega, to pa meji na fašizem in je navadna represija in izživljanje. ukinit polovičke!
mafija leva drogeraška
19. 07. 2015 17.13
+13
men je policaj napisal 160eur kazni po 98. členu 2. odstavka, ker sem ustavil na mestu za taksiste, da bi vprašal za pot. to sem storil varno, vključil smerokaze, nikogar oviral, nikomur na poti. mimo se je pripeljalo še eno policijsko vozilo in še tisto ustavilo, da malo vidijo, kaj se dogaja. tako da so me 15min ŠTIRJE policaji drkaIi zaradi take malenkosti. še taksist jih je zijal in odkimaval z glavo. toliko o tem, da imamo premalo policajev in da so premalo plačani! da ne pozabim, to je bilo v mariboru, izdajatelj plačilnega naloga pa Danilo Jakopin.
mafija leva drogeraška
19. 07. 2015 17.15
+5
taksist mi je kasneje dejal, da to sicer prakticirajo tam cele dneve in da bi se vsaj na vsakih 10-20min tam mimo naj vozili in čakali, da pride en norček in tam ustavi vozilo.
mafija leva drogeraška
19. 07. 2015 17.17
+7
pa še nekaj. če slučajno kdaj med vožnjo imate telefon, ne storiti napake in se varno ustaviti na bilokakšni avtobusni postaji. tudi to namreč spada pod 98. člen odstavek 2. - tako mi je povedal gospod danilo. očitno je ceneje telefonirat med vožnjo, tu tvegate le 120€ pa še opazijo vas težje! to je naša zakonodaja.
srebrnibreg
19. 07. 2015 17.47
+7
Medtem, ko Šentjurski in Rogaški policaji standardno stojijo na avtobusnih postajah in merijo hitrosti ter kasirajo. Oni pa lahko in za njih zakoni ne veljajo.
ARMEL
19. 07. 2015 18.53
+3
Oni lahko kršijo ste pozabili njih nebo kdo oglobil če prav je storil prekršek in tudi policija nima tam kaj stati če je takšen zakon naj velja tudi za njih. Predlagam da še več se piše če se mora naj se fotografira to ni prepovedano in naj se vidi kaj sami počnejo in da niso bogovi in mislim da bi z resnico prav njim pričeli drževljani dokazovati njihove napake in naj se sankcionira in spet veliko vprašabje kdo bi tako početje kaznoval......
ceta69
19. 07. 2015 20.07
tako si popravljajo statistiko ker drugače ne znajo
Novorazodetje
19. 07. 2015 17.02
+6
Ko bi se vozniki držali prometnih predpisov, bi bilo manj žrtev. Ne vozim ravno veliko po avtocestah, a dovolj, da vidim da so znaki za največjo dovoljeno hitrost samo nepomembni predmeti ob cest. To so najpogostejše kršitve. Vidim pa veliko mamic, ki vozijo s telefonom v roki, z drugo pa vrtijo volan skozi križišča ali okoli rondojev. Dokler se ne bomo zavedali, da so promedni predpisi zaradi naše varnosti in zaradi varnosti do drugih, se naša vozniška kultura ne bo spremenila.Pogosto vidim, da vozniki vozijo po prehitevalnem pasu kot, da je to vozni pas.
Novorazodetje
19. 07. 2015 17.06
+8
Ko prehitevam drugo vozilo in vozim 130 na uro, se mi zadaj prilepi lastnik BMW-ja ali Mercedesa, mi začne z dolgimi lučmi dajati znake naj se mu umaknem....Nekateri so zelo nestrpn in celo hupajo. To je vozniška kultura....
odpisan2x
19. 07. 2015 16.09
-1
recepta za povečanje prometne varnosti za moje pome ni.nikogar ne obsojam,na cesti če imaš smolo si takoj na vrsti,kar povejte koliko vas je,da še nikoli niste razbil avta
felixkp
19. 07. 2015 15.52
+6
Po naših avtocestah se zaradi službe vozim 20let. Promet je x2 ali celo x3. ne gre le, da je turistov več. tudi dnevna migracija in tovorni promet je isto povečana. Ceste so pa še vedno enake. In tu je edini pravi razlog za prometne nesreče. Smo tranzicijska država pa imamo avtocesto, ki so jo dizajnirali pred 50 leti. Ni ga ukrepa, in ni kazni, ki bo poboljšala varnost na cestah. Al naj zgradijo dodatne vozne pasove, ali pa naj tovorno promet preusmerijo na železnico. Sploh pa so tovornjakarji problematični s svojem prehitevanjem. Že n krat sem v vrhniški klanec videl po 3 tovornjake - vsak na svojem pasu seveda, ki so se prehitevali z razliko po 0,1km/h. Za njih ni problema od vrhnike pa do vrha klanca. Zadaj pa kolone. Da o prehitevanju na 2 pasih ne govorim. Jih ne zanima, če prehiteva drugi tovornjak 5 minut.
scipio
19. 07. 2015 17.54
-1
Pojdi kdaj v nemčijo pogledat kaj je gužva na avtobanu, tovorni promet ali štau, boš kmalu nehal jamrat. Ali pa se zapelji do bologne in do firenc. Ne sanjaj o časih, ko je v teh naših krajih po cesti vozil kakšen fičo, dkw ali opel olimpija, v istro se je vozilo po štiri ure, kadar ni bilo prometa in sezone. Danes pridem vLj v uri in pol, če le malo izberem čas, kdaj grem na cesto.
felixkp
19. 07. 2015 19.39
+1
Ok,čez 5let bo prometa spet x2. Hitrost na avtocesti bo povprečnih 70km/h. Me zanima kako bo z strpnostjo. Še vprašanje- koliko je lahko voznik tovornjaka zbran, ko med vožnjo gleda film na prenosniku? Tudi že videno n krat.
Tone 12345
19. 07. 2015 15.14
+4
resčudno to neverjetno pobijanje na cestah!!mislim da too hhudo vreme velkiko prispeva k temu!!