Slovenija

Ponorela pitbulla

Maribor, 15. 11. 2006 12.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
B.S./J.D./B.M./V.L.
Komentarji
41

V središču Maribora sta dva pitbulla napadla starejši domačinki, pogrizla njuna psa in eno od njiju hudo poškodovali.

Mariborski policisti so včeraj hiteli na Trg Borisa Kidriča, kjer sta okrog poldneva dva psa pasme pitbull napadla starejši ženski. Psa sta pobegnila 54-letnemu moškemu z dvorišča in napadla dve domačinki, stari 82 in 59 let iz Maribora, ki sta na povodcih sprehajali svoje manjše pse.

82-letna Terezija Vajs: 'Od zadaj se je zagnal vame'
82-letna Terezija Vajs: 'Od zadaj se je zagnal vame' FOTO: Jani Dolinšek
Za 11-letnega Bena še ne vedo, če bo preživel
Za 11-letnega Bena še ne vedo, če bo preživel FOTO: Jani Dolinšek

Psa starejše ženske sta pitbulla hudo poškodovala, mlajša pa je svojega psa dvignila v naročje, da bi ga ubranila pred napadom, zaradi česar jo je eden od obeh pitbullov napadel in pogrizel po rokah. Prav tako je poškodoval tudi njenega psa. Kot je v pogovoru za 24ur.com povedala Tadeja Kajzer, sta skupaj s prijateljico priskočili na pomoč starejši gospe ter njenemu psu Benotu.

'Skušala sem ga odgnati z berglo'

Kangler: Strožji nadzor nad psi

Na napad se je odzval tudi novi mariborski župan Franc Kangler (SLS). "Obžalujem, da je prišlo do tega dogodka. Vsekakor bo treba v državnem zboru spremeniti zakonodajo, da bi bili napadalni psi pod strožjim nadzorom."

Mariborski župan je napovedal, da bo preučil možnost sprejetja ustreznega občinskega odloka. "Želim si tudi, da bi policisti in mestni redarji opozarjali lastnike, naj za svoje pse uporabljajo nagobčnike," je dejal Kangler in dodal, da bo o problemu napadalnih psov govoril s predstavniki policije in državnih organov.

"Eden od pitbulov se je od zadaj zagnal vame in me skoraj prevrnil," je za 24ur.com povedala 82-letna Terezija Vajs. "Mojega psa je zagrabil in ga začel trgati. Pitbula sem skušala odgnati z berglo." Njenega 11-letnega pudlja Bena sta napadalna psa hudo poškodovala. "Ima globoke rane in še ne vem, če bo preživel," je povedala Vajsova in dodala, da je lastnika napadalnih psov in njeno ženo kasneje srečala pri veterinarju, vendar se ji nista niti opravičila niti izrazila pripravljenost, da bosta poravnala stroške za nujno veterinarsko oskrbo njenega Bena. "Z mojo pokojnino si ne morem privoščiti visokih stroškov za veterinarja. Bojim se, da bomo ubogega Bena morali uspavati."

Prst ji je visel s kože

Pobegla pitbulla sta napadla v neposredni bližini otroškega igrišča na Trgu Borisa Kidriča
Pobegla pitbulla sta napadla v neposredni bližini otroškega igrišča na Trgu Borisa Kidriča FOTO: Jani Dolinšek
Benova kri na prizorišču napada
Benova kri na prizorišču napada FOTO: Jani Dolinšek

Pitbula sta se nato zagnala še v 59- letno Eriko Kranjc in jo hudo poškodovala, medtem ko je skušala zaščititi svojega šnavcerja. "Eden od psov ji je zgrizel prst, da ji je visel na koži," je povedala Vajsova. Na pomoč sta priskočila dva mimoidoča, ki sta z deskama uspela pregnati napadalca.

Policisti so z zbiranjem obvestil ugotovili, da je lastnik psov Mariborčan. Zaradi kršitve določil Zakona o varstvu živali so mu policisti izdali plačilni nalog, zoper njega pa bodo podali na pristojno državno tožilstvo tudi kazensko ovadbo zaradi suma storitve kaznivega dejanja povzročitve splošne nevarnosti po 317. členu Kazenskega zakonika.



UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (41)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User171118
18. 11. 2006 17.34
nemorem verjeti da se širi 100 različnih zgodb o tem okoli,res bi bilo lepo da bi vsaj tisti ki smo pomagali bili kaj vredni,sem namreč psa dvignila ko je krvavel sama,ga dala v vrečo in ga skoz božala,ter tolažla psa.malo starejša kolegica pa je klicala policijo ter smo zrihtali tudi prevoz psa k veterinarju.če nas nebi bilo pes nebi preživel ker so vsi samo okrog hodli.ko so gospo odpeljali sem letela na avtobusno postajo kjer sem skupaj z policajem čakala na lastnika.točno vem kaj se je dogajalo in kakor bo možno grem pozdravit gospo vais.pitbula sta bila zelo prijazna do policaja in ljudi nista pa marala psa in zato se je to zgodilo,naj pripomni še da je gospa zgubla upanje da bo njen ben preživel,ko smo šli so še pustili robčke in vse je bilo krvavo.lep pozdrav tadeja
User70936
18. 11. 2006 16.57
Sploh nima veze kere pasme so bli. Stroge kazni in nadzor nad lastniki vseh psov, pa tudi če imajo tiste sobne cucke, brez izjem. Več izjem vstaviš v zakon, več možnosti je da se to izkorišča. Enostavno, kdor ima psa naj za njegovo početje popolnoma odgovarja, saj je njegov lastnik.
User110025
18. 11. 2006 16.15
Glede na to, kolk se o tem govori, a noben pa ne ve da to sploh pitbulli niso bili, ampak Bullmastifi, ki so res podobni pitbullom samo malo večji, močnejši. V glavnem cela zgodba je tak skrivljena, da še od moje matere zastava, ko se je zaletela pred leti v srno, ni bila tako skrivljena. Vsaka čast medijem in ostalim ;)
User237
18. 11. 2006 15.57
Upam, da bodo lastnika pitbullov kot tudi njegovo ženo strogo kaznovali. Takemu bi tudi morali vzeti stran tako nevarne pse. Še zlasti, ker se človek sploh ni opravičil ali pokazal obžalovanja. To pomeni, da mora takšen človek biti psihično moten in kot takšen popolnoma neprimeren za lastnika takšnih psov. Naj ga pošljejo k psihiatru in ocenijo, ali mu je smiselno pse odvzeti. Pa še finančno ga naj fajn kaznujejo.
User171118
18. 11. 2006 14.02
ijas sem bila zraven ter gospe pomagala bena davati v vrečo da smo ga peljali k veterinarju,res sem ponosna da sem ji lahko pomagala,upam da ben preživi lepo pa bi bilo tudi naju,ki sma ji pomagali kam navest.gospod ki je nama prinesel vrečo ni bil najin oče ampak mimoidoči gospod.prosila bi samo to če mi lahko na moi meil sporočite kako je z benom in če bo možnost ga grem obiskat v najhitrejšem času,kajti ponosno povem brez naju tudi bena več nebi bilo.tadeja kajzer 1.e srednje ekonomske šole
User190526
16. 11. 2006 12.05
psa se nista počutila ogrožena! bila sta napadalno! priletela sta v park in brez razloga začela trgati prvega psa...gospa ga je prijela in dvignila...to bi naredli vsak lastnik svojega psa! in sta jo začela grist...ko sta prišla 2 fanta s palicami in začela tepst psa sta odšla in napadla starejšo gospo in njenega psa...gospa jih je hotela samo odgnati z berglo!
pennywajz
16. 11. 2006 07.25
@roxygirl: lol, a pitbula sta sam ovohavat prsla? pa sta napadla lastnici zarad tega, ker sta se ustrasli? mislim kere bedarije pises tle.
User107187
15. 11. 2006 23.37
kaksne bedarije... haha sj to ni res. a zdej so pa kr vsa živa bitja nevarna. psi so daleč najbolj v tem našem okolju. kar naprej so eni hudi primeri. dost mam jz tega. nonstop me je strah ko grem mim teh psov. in to zarad butastih lastnikov....kaj je fora sploh imet psa? samo svinarijo pušča pa dela probleme. lastnik kriv ali ne.... pes je pes...nevarn stroj. kupte si raj mačke oz delajte otroke in dvignte rodnost.
User187233
15. 11. 2006 22.40
haha YAN333 vidm da si čist ekspert v pasmah ! kapo dol! če bi prej vedla bi svojga psa prpelala k teb na šolanje ! rada bi vidla 3 tone ugriza pitbulla :) NE MEŠI PASEM! Bullterierja recimo :) VSI PSI OZ VSEEEE ŽIVALI SO NEPREDVIDLIVE!!! mim grede... tko kot so nepredvidljivi ljudje!!! sicer pa sta najbrž gospe panično odreagirali in se ustrašili pitbullov ker sta ovohavala njuna psa...vemo pa vsi kam panika pele...(ker sem bila že napadena sem sama tudi panično odreagirala) ...-se strinjam da je lastnik pittbulov kriv ! uprašanje pa ali bi psa napadla...če gospa nebi grozila psom z berglo!!! ps napada ko se počuti ogroženega...in ne mi kle govort o nevarnih pasmah! ker so vsa živa in celo neživa bitja nevarna!!!
User100651
15. 11. 2006 21.48
Kak mi je dvignal zdele. Prav sovrazim tak folk, ko si nabavi te pse kao potem so jači, bolj nevarni. In ker ga povrhu še uči, da je napadalen je to to. Ta pes je pa itak narjen za boje.
User52924
15. 11. 2006 21.14
slabo mi postaja, ko berem nesmiselne komentarje. Kot, da napadajo samo določene pasme, dajte no...od katerih psov je največ ugrizov in napadov?Od mešancev, če se ne motim sledijo nemški ovčarji...vedno se pa izpostavlja samo določene pasme.Sama sem lastnica dveh rotweilerjev,ki sta pravi muci in ju ne bi menjala za nič na svetu,sta družinska člana,ampak večina jih tega tako ali tako ne razume.Kot na primer KRONIK,ki je napisal, da bi bilo potrebno v mestih prepovedati vse živali...dajte no...od kod vam ta nenormalna ideja?LP
User113267
15. 11. 2006 20.45
Zakaj resnično ne uvedejo da bi resnično vsak ki ima psa pse mogel šolati, ko so še majhni. da bi se naučili ravnati tako psi kot njihovi lastniki. Za tiste, ki pa so lstniki in neodgovorni pa bi bilo potrebno spisati zakon ki bi bil strog in rigorozen in bi lastnike takšnih psov udaril res močno po žepih in bi takšne pse morali uspavati. Lastnike takšnih psov, ki jim niso kos pa je potrebno zapreti in plačati zelo velike odškodnine žrtvam. Si lahko zamislite, da bi se pred njimi znašli majhni otroci.
User190604
15. 11. 2006 20.01
Medved je ključni člen v prehranjevalni verigi danes se pa pse uporablja le kot ljubljenčke ali pa kot reševalne pse! Za vse tiste, ki zagovarjate take pasme: Ni vse v vzgoji, je pa zelo veliko, namreč pri srečanju z velikim psom ala rotwejler, doberman, pitbull, doga itn se lahko človek psa izredno ustraši in to pes takoj opazi, ter zaradi tega pes napade, pa tudi če je vzgojen(sam sem doživel tak primer, ko sem se srečal z izredno vzgojenim nemškim ovčarjem, nekaj časa ga božam, potem pa zarenči in plane vame, še dobro da je bla bliz ograja, da sem se mu hitro ognil), pri nevzgojenih psih je pa še dosti slabše, najbolj pomembno pa je, da je v bližini psa tudi lastnik, ker pes redko napade, če je gospodar v bližini! Se pa strinjam s tistimi, ki pravijo, da imajo te pse, samo tisti, ki majo slabo samozavest, zato jih tudi preslabo uzgajajo!
User190408
15. 11. 2006 19.21
Za konec kot lastnica rw in pitta nekaj povem,najprej lahko sami NAJVEČ naredimo za vse pasme ,,nevarne,,(zame nobena pasma ni nevarna,če je pravilno vzgojena) in ,,prijazne(katere so že te) pse.Dajmo pse na VRVICO in nekaj se bo premaknilo,poizkusite.lp
User190408
15. 11. 2006 19.16
In potem pa vse ..napadalne in nevarne pasme,,(katere so že te) ukinimo in uničimo in živeli bomo kot v pravljici,halo kdo je že kriv za vse to dogajanje še enkrat ČLOVEK in človek je tisti,po katerem so nastale pasem psov,a ne.Pa naj bodo to ,,nevarne,,(zame ni nobena pasma nevarna.če je pravilno vzgojena) ali pa ,,prijazni,,(kateri so že to) psi.P.S.Glede tega katere pasme so nevarne razni rw,pitti,doge itd... kaj pa ko napade kakšen labradorec,nič se ne bo pisalo,zakaj????Ker to ni zanimivo za medije.Moje osebno mnenje,kot lastnica rw in pitta
User109116
15. 11. 2006 18.54
med napadalne pse spadajo tudi rotvajlerji (se mal drgač napiše) doge boxerji in seveda pitbuli k majo izmed psov najmočnejši ugriz. vrjetno bi se še kšn dobu. roxygirl:strinjam se s tem d je velik na vzgoji sam morš vedet d so zgornji psi uelo nepredvidljivi.
User190526
15. 11. 2006 18.50
s prijateljico sva opazovali dogajanje v parko pri srednji ekonomski šoli, ko se je mimo pripeljal policijski avtomobil in se ustavil v Cafovi ulici. Pristopila sem k avtomobilu in ga seznanila z dogajanjem v parku. Policist ni bil pripravljen pomagati ženski, ki so jo napadali psi in je le odvrnil da so o tem že obveščeni in je poklical kareto. Dva dijaka Srednje ekonomske šole sta s palicami odganjala psa, da bi pomagala ženski. V kolikor bi policija nemudoma posredovala, bi bile posledice veliko manjše.
User190408
15. 11. 2006 18.43
3 tone ugriza(kje se da to prebrati),pa kaj še,kje dokazano,kot lastnica te pasme bi se sprehajala že brez vseh okončin,bolano glede srečana pitta ali medveda raje s pittom in to brez psa seveda,srečanja z medvedom pa itak vemo posledice,hehehe kje bi ostala brez okončin
User109116
15. 11. 2006 18.37
roxygirl:ja 3 tone ugriza dokazano! kolumb:raje srečam medveda kot odvezanega pitbula. medvedu se da ubežat sej po klancu navzdol pitbulu pa ne navzdol pa ne navzgor. to je bolna primerjava.
User187805
15. 11. 2006 17.06
Pitbull res mogoče redko napade, a takrat ko so posledice katastrofalne. Verjetno se folk ne boji chivav in podobnih psov, ceprav znajo biti napadalni. Kazen za lastnika bi morala biti popolnoma enaka, kot ce bi sam povzročil tako poskodbo.