Slovenija

Petletna Lana potrebuje pomoč

Maribor, 10. 08. 2014 18.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

S podobnimi težavami kot starša malega Reneja, ki so mu slovenski zdravniki želeli amputirati nogo, se ukvarjata tudi starša Lane iz Maribora. Nasveti zdravnikov so različni, od amputacije do čakanja. Starša želita mnenje tujih zdravnikov, a to seveda stane.

Lana z očetom.
Lana z očetom. FOTO: POP TV

Stopala petletne Lane Beranič so že tako velika, da lahko trenutno nosi čevlje številka 38 in to le ortopedske, zimski stanejo kar 500 evrov. Zavarovalnica pa ji na osem mesecev prizna le ene.

Poleg tega ima Lana težave z ožiljem, zato predvsem na nogah nastajajo hematomi, ki se že ob najmanjšem dotiku predrejo in povzročajo krvavitve, ob tem pa nastajajo podplutbe.

Družina že štiri leta obiskuje različne slovenske zdravnike in posluša različna mnenja. Prav zaradi slednjih sta starša zbegana in želita poiskati še mnenje strokovnjakov iz tujine. A to seveda stane.

Doletelo pa jih je tudi to, da so jim po štirih letih ukinili dodatek na nego. Družina se tako preživlja le z očetovo plačo. Denarja za zdravnike v tujini nimata, zavarovalnica pa tega stroška ne krije. Preostane torej le pomoč donatorjev. Pri Zvezi prijateljev mladine so v ta namen že odprli transakcijski račun, odzvali pa so se glasbeniki, ki bodo 28. avgusta v Hočah pri Mariboru organizirali dobrodelni koncert.

Pomoč za Lano Beranič
Pomoč za Lano Beranič FOTO: POP TV
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (173)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Fika Armel
21. 08. 2014 15.05
Naša zavarovalnica samo zna pobirati denar od nas a ko je treba pa resno pomagati tega marsikdo nedobi zgolj nogico proč najman stroškov pri Renejo kaj so ti čisto nori zgleda da bo morala naša Slovenija stopiti skupaj in kam gre ta denar če nočejo kaj kriti a gre za njihove plače a bo moralo priti do vstaje in zmetati ven takšne barabe....
dannyer
11. 08. 2014 19.27
-1
res je da smo v 21 st res je da smo v letu 2014 . samo tehnologija pa še ni tako zelo razvita. koliko mi je jasno . veliko bolj verjetno je amputacija . res pa je da lahko prodajo nekaj skrajnih metod za zaviranje ampak bi ji s tem lahko za vedno zaznamovali . tako da se bodo morali starši odločiti . amputacija , nekaj vmes . tugaj pogledajo genetiko , tkivo , ocenijo stanje če tudi je za neki primer to delovalo to ne pomeni da si kvalificiran za to . trenutno se v tujini ne dogaja nič takega ki bi jim lahko pomagalo .
Nikiiy
11. 08. 2014 17.50
-2
A Bosanske poplave več rdečih, potem, ko so dobili po KURBUSU ne zanimajo več...
burek200
11. 08. 2014 16.45
+1
Ob takšnih primerih mi gre na bruhanje...pa ne zaradi ljudi in njihovih otrok ki so v stiski...mi nujno moramo eliminirati, te naše požrtneže..tako v zdravstvu, kot v bankah in še kje ! Banke da je treba dokapitalizirati (medtem ko oni "meditirajo" za naš denar..in naši otroci trpijo zaradi pomanjkanja tega istega denarja).Če to ni vredno revolucije in radikalnih ukrepov,in če to ne storimo, potem mi nismo vredni samih sebe..še manj pa svojih otrok !
dannyer
11. 08. 2014 19.29
+1
zzzs so pravila jasna glede zdravljenja . ta otrok pa se ne saj zdravniki ne vedo kaj bi . starši pa prav tako ne . proces zdravljenja je v fazi samo samoplačništvu . res pa je da nista dobila dobrih odgovorih dobili so pa možnost . nekateri še toliko možnosti ne dobijo .
odpisan2x
11. 08. 2014 15.13
+3
nekaj me zelo moti,če ne plačas zdravstvevega zavarovanja te dajo v izvžbo,če pa potrebuješ zdravstvene storitve si pa nula.plačaj takoj ,kaj boš pa dobil zato pa šuti in trpi
odpisan2x
11. 08. 2014 15.33
+2
bi blo potrebno tudi zdravstvo dat v izvršbo,če ne opravijo storitve kvalitetno in takoj
denden
11. 08. 2014 14.51
+3
Glavno, da si zavarovalnice, ki pobirajo zdravstveno zavarovanje, delijo milijonske dobičke. Prostovoljno zdravstveno zavarovanje plačujem za zdravstvo, ne pa za dobiček zavarovalnice in mi te mogoče za kakšen eur znižajo premijo.
Terezinka
11. 08. 2014 13.23
+10
Večni izgovori in večno fehtanje revežev za reveže. Čas je, da se naredi red in TOČNO določi pristojnosti. To, da nekdo z medijsko kampajno dobi denar, drugi brez nje pa umira nemočen ni ničemur podobno. Mediji naj namesto pumpanja v korist posametznikov začnejo boj za pravice vsem. Nesporno pa je, da bo z manj denarja in raznimi socialnimi kapicami za bogate in košaricami pravic za reveže za ve samo manj in nič bolje.
I G N O R A N T
11. 08. 2014 13.50
+5
Pa morajo priti na plano vsi problemi ,saj jih bomo le tako lahko rešili.Nič pod preprogo.
santamaura
11. 08. 2014 12.32
+5
Kolikor jaz vem, naš obstoječi zdravstveni sistem temelji na solidarnosti. Sedaj se pa vprašam? Ali smo solidarni z debelimi Fakini, ki požrejo ves denar, ki ga dajemo v ta sistem, ali pa morda z gradbenimi baroni, ali pa preprodajalci zdravstvene opreme in zdravil. Kako lahko ti paraziti odločijo, da našega denarja ni za tiste, ki ga resnično potrebujejo za zdravstveni poseg, ki jim bi omogočil normalno življenje. Kako naj v demokratični državi ZAHTEVAM, da gre vsaj en del MOJEGA, denarja, ki sem ga v ta sistem plačal za takšne primere. Kar se pa mene tiče, me pa lahko - če boi treba - operirajo kar na travniku ali pa v parku na ležalniku. Samo nekaj si želim. Da bi prišel samo en kirurg. Če bosta dva, se bosta skregala, jaz bom pa GOTOF
Terezinka
11. 08. 2014 13.24
+2
Solidarnost pomeni tudi to, da tisti, ki ima več, več da. Pri nas se na ta del solidarnosti želi pozabiti. Še krščanska stranka, ki bi to morala imeti med svojo moralo sedaj zahteva ukinitev solidarnosti bogatejših z revnimi.
siupamoizvedetiresnico
11. 08. 2014 11.19
+10
Glavno je to, da je v Sloveniji denar za banke....
izdelanc
11. 08. 2014 11.00
+7
SOCIALNA DRŽAVA, JAVNO ZDRAVSTVO IN DEMOKRACIJA V MAFIJSKI DRŽAVI SLOVENIJI!! PA ŠE NEKAJ, EDINO ŠE KRAMBERGERJEV SKLAD ALI OSEBNO DONIRAM!! ZA TO DEKLICO VSEKAKOR!!
mulc-slo
11. 08. 2014 10.23
+6
Mene pa zanima, kdo spet izbira, kdo bo medijsko deležen pomoči in kdo ne?
Terezinka
11. 08. 2014 10.45
+3
V sistem je treba narediti red, medijsko reševanje pa je res neka "izbira". Žal bi bilo potrebno za vse enako poskrbeti in ne le za medijske primere
Nataya
11. 08. 2014 09.38
+9
Slovenija je resnično na dnu, zdej že vsak dan, na vsaki strani časopisa, na vsakem vogalu in vsaki strani TV ja izrabljajo, dobesedno že otroke in posiljujejo z njimi. Z to družbo je Konec..
izdelanc
11. 08. 2014 11.01
+7
KAŽEJO JAVNO ZDRAVSTVO, SOCIALNO DRŽAVO IN DEMOKRACIJO V MAFIJSKI DRŽAVI SLOVENIJI!!!
izdelanc
11. 08. 2014 11.03
+1
CMERAR PA SOSED DON,PA TO!!! AMPAK, VSI SO ISTI OZ, JANŠA JE KRIV!!
LazniviZares
11. 08. 2014 08.26
+17
Slovenija zaostala skorumpirana razvalina,zdravstvo na nivoju 40 let ,edini visok standard ki ga dosegajo so megalomanske place zdravnikov in leto dve dolge cakalne dobe, infrastruktura v razvalini na nivoju druge sv. vojne ni sirokopasovnih povezav po vaseh, ceste zapirajo ker so dotrajane,ob prvem gromu zmanjka elektrike, vodotoki popolnoma zapusceni neurejeni,ob vsaki rosi dezja sledijo poplave.....sramota balkana smo.
Strelja?ko
11. 08. 2014 09.19
+2
ni več zanosa... kot v delovskih brigadah.
moj i
11. 08. 2014 08.15
+14
Sem mnenja, da bomo morali na drugačen način odgovornim pokazati, da se z takim načinom delovanja zdravstveih in ostalih sistemoV ne strinjamo in ga več ne toleriramo. Sramota ......... Deklici pa vse najbolje na njeni poti do lahkih korakov
Kolani
11. 08. 2014 08.09
+30
Vse lepo in prav, ampak, ali imamo v Slovenij sploh še zdravstveni sistem ali bomo vsak primer posebej reševali humanitarno?
BEEF-TECH
11. 08. 2014 08.44
+2
Točno to tud mene skrbi. So pa tud ljudje, ki pač izkoristijo možnost da otroka izpostavijo v medijih, se tako zasmilijo javnosti (ker so v to zapadli zaradi nesposobnosti vlade?!?) ...nakar javnost - ki nemalokrat še za sebe nima - daruje prispevke. Med darovalci je največkrat ogromno takih, ki bi sami potrebovali pomoč in/ali so v še slabši situaciji kot tisti ki za pomoč prosi. Bog ne daj - nikomur ne privoščim in rade volje po svojih močeh pomagam, ampak... včasih je treba presoditi kaj je bol nujno.
LazniviZares
11. 08. 2014 08.50
-2
ibasumik
11. 08. 2014 22.43
-1
BEEF-TECH in ti boš zdaj obsojal starše, ker na tak način poskušajo pomagati svojem otroku?? Prispevki so itak prostovoljni, če daš, daš s srcem, če ne daš pa bodi tiho. Če si pač presodil, da ni nujno, ne daš. Verjamem, da je ta zadeva za dotično deklico in starše najbolj nujna zadeva na tem svetu. Seveda se mi je deklica zasmilila. Če bi na tak način npr. jokala, naj ji pomagamo kupiti nov Iphone, se mi nebi nič smilila, in ji tudi pomagal nebi. Vsak pač presodi, ali bo pomagal ali ne, ali lahko ali ne more, nikakor pa ni na mestu obsojati starše. Bi bilo boljše, da deklici odrežejo noge, ker je starše sram zaprosti za pomoč??
FCL
11. 08. 2014 08.05
+21
Važno, da smo vse banke rešili z milijardami eurov in da v NLB meditirajo za ta denar...prokleta banda ej!!! Z veseljem bom nakazal, kot sem že vsakič ob taki akciji.
biser2011
11. 08. 2014 07.35
+16
Po osamosvojitvi so nam obljubljali, da iz Slovenije lahko naredimi drugo Švico........in kajm smo prišli ????ŽALOSTNO. ( SAM SI POMAGAJ IN BOG TI BO POMAGAL )
23345
11. 08. 2014 12.04
+1
kdo je to rekel : biser: PETERLE ko je leta 91 slavnostno prinesel iz parlamenta Titovo sliko in izrekel zgodovinske besede: SLOVENIJA BO V 10 LETIH DRUGA ŠVICA. LOJZE DOVOLJ NAM JE TVOJE ŠVICE, PRINESI SLIKO NAZAJ. AJA ADMIN TO NISO BILE MOJE BESEDE, TO SO BILE BESEDE GOSPDA PETERLETA, DA JIH SLUČAJNO NE BOŠ BRISAL KOT SOVRAŽNI GOVOR. VSE JE POSNETO
23345
11. 08. 2014 12.17
+1
ADMIN ZAKAJ BRIŠEŠ KO SEM NAPISAL KAJ JE REKEL PETERLE LETA 91 KO JE SLAVNOSTNO PRINESEL TITOVO SLIKO IZ PARLAMENTA. TO NI SOVRAŽNI GOVOR, JE SAMO PONOVITEV NJEGOVIH BESED.
Explainator
11. 08. 2014 07.13
+14
torej je to država, kjer čez pridejo samo tisti otroci, ki imajo "pogumne" starše, ki se upajo prosit za donacije? torej so otroci odvisni od značaja staršev? kaj pa je z tistimi otroci, katerih starši se požvižgajo na njihove probleme, težave ali pa jih bog ne daj, še tepejo? si res želimo državo, kjer je zdravstvo odvisno od donacij ljudi, rdečega križa in podobnih prostovoljnih organizacij? ALI NEBI BILO BOLJE, DA BI ZA VSE POSKRBELA DRŽAVA IN TEH PROSTOVOLJNIH ORGANIZAIJ NEBI BILO?
dr.dare
11. 08. 2014 07.15
+19
Zimske gume za rešilce zbirajo z donacijami.. ti je zdaj vse jasno?
Explainator
11. 08. 2014 07.18
+10
je jasno, mene bolj moti diskriminacija otrok, kjer eni pač potegnejo bolje kot drugi, odvisno od tipa staršev
Alini
11. 08. 2014 07.33
+23
JanZiska
11. 08. 2014 07.41
-13
V titovi jugoslaviji so odrezali pa nihče ni vpršal ali upravičeno ali ne.
ibasumik
11. 08. 2014 07.49
+13
Res je, ta država je vredna pol k... Ampak: ali naj zaradi tega starši bolanih otrok odnehajo?? Naj ne prosijo za pomoč, ker je pač država taka?? Menim, da je tem staršem že itak dovolj težko, ker imajo bolnega otroka. In potem občutek nemoči, zbiranje poguma, da se javno razgališ... Ne vem, kako srce imate nekateri, ki se spotikate ob to. Normalno da bodo starši naredili vse za otroka. Mi bomo (spet) pomagali, otročku želimo uspešno zdravljenje! Občutka, da si vsaj malo pomagal malčku, tega nam država ne bo mogla nikdar vzeti in dati tajkunom. Lana, starši, držite se! Uspelo bo!
Explainator
11. 08. 2014 08.31
+6
noben ni reku, da ni prav da starši ne naredijo tega in tega, problem je v tem, da vsi otroci nimajo takih staršev
ibasumik
11. 08. 2014 08.47
+6
Res je, in žal mi je otrok, ki nimajo takih staršev. Ampak a naj zato tisti, ki so bolj sposobni ali si bolj upajo, pustijo otroka usodi? Prav je, da za otroka vsak starš naredi največ, kar je v njegovi moči, karkoli že to pomeni.
Domen Dolenc 1
11. 08. 2014 06.48
+29
Sramota da se zbirajo donacije za karkoli kar je povezano z zdravjem. Sramota!tam preplacujejo zdravvila, zdravstvene pripomocke po 20 kratniku pa se to ve in noben nic. Res sram me je. To je pa vendar samoumevno da bi se zdravljenje moralo zagotovit 100 procentno ne glede na financno stanje obolelega!
Kajetan
11. 08. 2014 06.48
+23
Tejle družini predlagam da si Marjn najde službo v Avstriji se celotna družina presli tja pa če ne drug bo imel njegov otrok vsaj primerno zdravstveno oskrbo, ne pa kot tule pri nas ko bi dejansko nekaj rezali. Zmiraj naše zavarovalnice lažejo in prikrivajo, vzamejo pač tisto kar je najcenajše. Dejansko če odrežejo pol nekih stroškov zdravljanja več ni, otrok dobi neko kvazi protezo, potem pa ko dopolni 18 let pa tako ali tako postane njihova stranka ker si mora protezo sam kupiti.