Slovenija

'Para-Sova' znotraj Sove?

Ljubljana, 18. 06. 2007 08.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

V dokumentaciji Sove ni sledov o prisluškovanju Sanaderju in Janši. Hrvaška hoče pojasnila.

slika_1>Nekdanji premier Anton Rop je v današnji izjavi za javnost povedal, da je od Slovenske obveščevalno varnostne agencije (SOVA) pet dni pred parlamentarnimi volitvami 2004 dobil zadnje informacije o pogovorih med hrvaškim premierom Ivom Sanaderjem in tedanjim vodjem slovenske opozicije Janezom Janšo. Informacija Sove naj bi se po Ropovih besedah nanašale na incidente v Piranskem zalivu, o tem pa ga je obveščeval nekdanji direktor Sove Iztok Podbregar.

Na novinarsko vprašanje o konkretni vsebini prisluškovanih pogovorov med Sanadarjem in Janšo (SDS), Rop ni želel odgovoriti. Dodal je, da je o podrobnostih pripravljen spregovoriti pred pristojnimi službami, kot je komisija za nadzor nad delom Sove.

Sanader: 'Ropova velika neumnost'

Hrvaški premier Ivo Sanader: 'Tudi prisluškovanje tujemu državniku je v demokratični evropski praksi nedopustno, zato bomo pri razjasnjevanju tega primera šli do konca.'
Hrvaški premier Ivo Sanader: 'Tudi prisluškovanje tujemu državniku je v demokratični evropski praksi nedopustno, zato bomo pri razjasnjevanju tega primera šli do konca.' FOTO: Reuters
"Izjava nekdanjega slovenskega premiera Ropa, da se je hrvaška vlada z nekdanjo slovensko opozicijo dogovarjala za incidente v Piranskem zalivu, je velika neumnost," je danes za tiskovno agencijo Hina izjavil hrvaški premier Ivo Sanader. "Odkar se ukvarjam s politiko, sem slišal že veliko neumnosti, vendar je ta ena največjih," je še dejal Sanader, ki meni, da Rop "še vedno ni prebolel poraza na volitvah".

Tudi v Janševem kabinetu so zavrnili Ropove trditve o dogovarjanju glede incidentov v Piranskem zalivu.

Vlada v Zagrebu zaradi prisluškovanja Sove zahteva od Slovenije temeljito pojasnilo. Hrvaško zunanje ministrstvo je tako danes poslalo uradni Ljubljani diplomatsko noto o trditvah nekdanjega slovenskega premierja Ropa, da je SOVA v času njegove vlade prisluškovala pogorovom Sanaderja in Janše. Takšna dejavnost Sove naj bi bila po mnenju Zagreba "škodljiva za odnose med državama in v popolnem nasprotju z mednarodnimi standardi", zaradi česar Hrvaška pričakuje "nujno pojasnilo".

Kabinet vlade: V Sovinih dokumentih ni Ropovih trditev

V kabinetu premierja Janeza Janše so danes zavrnili Ropove trditve, da naj bi se Janša in Sanadar dogovarjala o incidentih v Piranskem zalivu.
V kabinetu premierja Janeza Janše so danes zavrnili Ropove trditve, da naj bi se Janša in Sanadar dogovarjala o incidentih v Piranskem zalivu. FOTO: POP TV

Ropove trditve o domnevnih dogovorih med Janšo in Sanaderjem leta 2004 "so neresnične, škodljive in žaljive," so v kabinetu predsednika vlade zapisali v današnjem sporočilu za javnost. Pri pregledu dokumentarnega gradiva naj bi tudi SOVA ugotovila, da "v nobenem poročilu iz leta 2004 ni zapisanih teh trditev", so še sporočili iz Janševega kabineta.

Če bi bila v trditvah poslanca SD in nekdanjega predsednika vlade "vsaj trohica resnice, bi takšno šokantno informacijo Rop zagotovo uporabil pred volitvami," menijo v kabinetu.

Para-Sova znotraj Sove?

O Ropu naj se opredeli Pahor

Poslanec SD Anton Rop naj bi s svojimi izjavami povzročal škodo mednarodnemu ugledu Slovenije in njeni nacionalni varnosti, trdijo v kabinetu predsednika vlade, "zato pričakujemo, da bo nemudoma odstopil. Prav tako pa pričakujemo, da se bo do takšnega ravnanja v najkrajšem možnem času opredelila tudi njegova stranka in njen predsednik Borut Pahor."

Rop se je "s presenečenjem" odzval na poziv vladnega kabineta predsedniku SD, naj odstopi kot poslanec državnega zbora.

"V zvezi z incidenti v Piranskem zalivu sem bil kot predsednik vlade obveščen s strani pristojnih, " je sporočil Rop. "Doslej ravnanj Janeza Janše nisem razkril predvsem zato, ker sem se zavedal posledic za slovensko državo in njen mednarodni ugled."

Rop še pričakuje, da bo preiskava potrdila točnost njegovih navedb "in bo takrat predsednik vlade potegnil ustrezne konsekvence in politično odgovornost."

Rop je v oddaji Svet na Kanalu A dejal, da je "Janša zadnji človek, ki me lahko poziva k odstopu."

Pahorju se zdi Janšina pobuda, da naj Rop zaradi izjave o dogovorjenih incidentih v Piranskem zalivu med Janšo in Sanaderjem odstopi, nenavadna, saj ni običajno, da k odstopu poslanca poziva koalicija. premier Janez Janša

Iz odgovora Sove kabinetu predsednika vlade naj bi izhajalo, da Rop svojih trditev ne more utemeljiti na uradnih informacijah oziroma dezinformacijah agencije. "Če je Sova leta 2004 dejansko prisluškovala pogovorom med Janšo in Sanaderjem in o tem obveščala takratnega predsednika vlade Antona Ropa, potem je ta komunikacija do predsednika takratne vlade potekala izven uradnega in zakonitega delovanja agencije," so poudarili v kabinetu.

Razkrita dejstva in izjave poslanca SD naj bi še dodatno potrjevala sume, ki jih preiskuje tudi posebna vladna komisija za oceno dela Sove, in sicer, "da je v preteklosti znotraj agencije delovala posebna ekipa, ki je sporne metode in sredstva tajnih služb uporabljala izven zakonitih okvirov", so še zapisali.

Rop namiguje na vlogo opozicije

Sova naj bi po Ropovih navedbah spremljala dogodke, povezane z incidenti v Piranskem zalivu, ko je bil "sam kot predsednik vlade obveščen, da je bil del slovenske politike vanje vpleten".

Na vprašanje o domnevnih dogovorih med hrvaškim predsednikom vlade ter tedanjim vodjo slovenske opozicije je Rop odgovoril, da naj bi bilo dejstvo, da so se incidenti pojavljali pred parlamentarnimi volitvami.

"Kdo in kako je konkretno deloval, pa naj ocenijo tisti, ki bodo imeli dostop do pravih informacij." Po njegovem mnenju bi lahko "ustrezne službe" razkrile vsebino prisluhov. "Takrat bo jasno, kaj konkretno se je pogovarjalo in dogovarjalo in kdo je za to odgovoren."

Sicer pa je Rop povedal, da Sovi "ni bilo nikoli naročeno prisluškovanje kateremu koli slovenskemu ali tujemu politiku".

Poslanec SD in nekdanji premier je še izrazil svojo zaskrbljenost glede domnevnega "razkroja" Sove, iz katere "dnevno prihajajo novi in novi podatki, zato ne more zagotavljati zadostne stopnje nacionalne varnosti".

Ropova razlaga za domačo rabo, meni Sanader

Nekdanji direktor Sove Iztok Podbregar: Vabilo na pogovor s kriminalisti
Nekdanji direktor Sove Iztok Podbregar: Vabilo na pogovor s kriminalisti FOTO: POP TV

"Očitno je, da ne bodo priznali, da so prisluškovali vodji opozicije, in jim je zato verjetno nekoliko lažje in za domačo rabo bolj primerno reči, da so prisluškovali tujemu državniku, toda tudi to v demokratični praksi Evrope ni dopustno, zato bomo pri razjasnjevanju tega primera šli do konca," je za hrvaško TV Nova dejal premier Sanader. Dejal je še, da je priznanje "enako slabo za Ropa", ne glede na to, kako skuša nekdanji slovenski premier to upravičiti.

SOVA je v letu 2004 posnela več telefonskih pogovorov med predsednikom hrvaške vlade Sanaderjem in takratnim vodjo slovenske opozicije Janšo, je za današnjo izdajo Dnevnika potrdil Rop. Nekdanji direktor Sove Iztok Podbregar trdi, da naj bi Sova delovala zakonito, še piše časnik.

Predsednik parlamentarne komisije za nadzor nad obveščevalnimi službami v prejšnjem mandatu Jožef Jerovšek (SDS) je povedal, da člani tedanje komisije od Sove "niso prejeli absolutno nobenih informacij" o domnevnem prisluškovanju Sanaderju in Janši. "Tudi neuradnih podatkov o tem ni bilo," je še povedal Jerovšek.


Podbregar v torek na GPU

Danes naj bi se Podbregar pojavil na zaslišanju pred kriminalisti Generalne policijske uprave (GPU), vendar se nekdanji direktor Sove pogovora ni udeležil. "Podbregar ni prejel sklepa vlade o odvezi molčečnosti," je za 24ur.com povedal Podbregarjev odvetnik Aleksander Čeferin. Ko mu je bil sklep vročen, je Podbregar dobil novo vabilo na zaslišanje, ki naj bi bilo jutri.

Nekdanji direktor Sove je pred dnevi odklonil pogovor z delovno skupino vlade, ki raziskuje preteklo delovanje obveščevalne agencije. Čeferin je pojasnil, da se sklep vlade o odvezi molčečnosti za pogovor z vladno delovno skupino sklicuje na tajni sklep vlade, s katerim ni seznanjen.

Policija po usmeritvah vrhovnega državnega tožilstva preiskuje domnevne zlorabe sredstev iz nezakonitega črnega finančnega fonda Sove v obdobju, ko je bil direktor agencije Podbregar.

KOMENTARJI (293)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TRN V PETI
21. 06. 2007 16.37
Janša je zadnji, ki..... Pa za koga se ima roparček? Plemenitega od Boga postavljenega, ali kako? No roparček. Če praviš, da je Janša zadnji, ki od tebe lahko zahteva odstop, bi potem te k temu pozval jaz. Ta zadnji verjetno ne morem bit, ker je to že janez.
hinko.murovec@siol.net
20. 06. 2007 15.41
Ja, vidim, da bom res moral narediti kakšen faks, neglede, da se trudim , mi nikakor ne uspe usposobiti mojega jaza do te mere, da bi znal enako kulturno komentirati kot očitno res visoko izobraženi g. Samec19. Se še enkrat iskreno opravičujem , njegovega nivoja očitno ne bom dosegel nikoli. Res škoda. Ah ja, kaj je BDP sem slučajno uspel dojeti. Glede začudenja nad gospodarsko rastjo je prišlo do manjšega nesporazuma. Vsekakor jo pozdravljam kot vsi , le nerodno je, da se take zadeve navezujejo na zunanje gospodarske razmere in na malo daljše obdobje načrtovanja domače gospodarske politike. Ker sem , kot je Spoštovani g. Samec19 nesporno dokazal debil , priznam , da sem to prečital , sedaj me skrbi kakšne očitno neumnosti pišejo tuji in domači strokovnjaki. Čas bi bil, da g. Samec19 tu poseže vmes in naredi malo reda. To, da se zaveda razmer v času komunizma kljub temu, da ni živel v tistem času, še dodatno potrjuje njegovo briljantno sposobnost iskreno upam, da bo g. JJ to dojel in Gospoda vključil v svojo svetovalno ekipo. Je pa res , da izgovor nikakor ne more opravičit niti izničit dejstva in slaba stran dejstev je v tem, da so , pri dejstvih ni delitve levo desno, dejstvo je dejstvo in prav to Vam in vašim dela precej težav. Želim Vam še naprej veliko uspeha in se za vse napake iskreno opravičujem. S Spoštovanjem.
malasutra@gmail.com
20. 06. 2007 10.11
tik tak, tik tak.... samec, malo zasleduj javno mnenje. katerakoli agencija ga izvaja, rezultati in trendi isti: sds, janša, vlada dol, sd hitro gor (v nedosegljive višave za janšo in vaše):) da je pa navezica sanader - janša skrajno pokvarjena tovarišija, pa tudi ni nobenega dvoma. upam, da bo na 24 ur kmalu anketno vprašanje, komu bolj verjamete: janši ali ropu. če mene vprašaš, nedvomno ropu. se ne spomnim, da bi rop kadarkoli naredil za pet procentov sranja, kot ga dela zdraharski in revanšistični gospod premier. a je taka drža dostojna nekoga na najvišjem političnem položaju v državi? primitivci bodo seveda vzklikali, da ja, seveda, in bodo še naprej vzneseno skandirali svojemu poblaznelemu vodji. samo, da smo sproščeni, a ne?
politik70
20. 06. 2007 09.37
samec19 malo si poglej kaj pišejo hrvaški časopisi.Pravijo da se Janši in Sanaderju nič lepega ne obeta. In ura dela tik tak tik tak ....
politik70
20. 06. 2007 09.34
trensi no vidiš da niso stroški samo 80 evrov na mesec.Če bi vse stoške plačeval sam se pravi bi samo račun za elektriko bil višji .Zakaj? Zato ker pri elektriki plačujemo tudi priključno moč varovalk.In če daš račun na pol je to za vas bolj ugodno ker plačaš pol priključne moči.Ostali porabniki plačujemo pono priključno moč.In isto nastane pri tv prispevku.Plačate samo eno televizijo ker imate en priključek.Spet to delimo na pol in so stroški manjši. Bistvo mojega odgovora: Če plačaš vse po reglcih ne prideš čez z 80 evri!!!!!!!
trensi@email.si
20. 06. 2007 07.45
g. politik 70...nekateri se pač znajdemo, povedal sem, da živim v dvodružinski hiši, nimam otrok..z drugo družino si delimo stroške. celoten račun za elektriko, vodo, komunalo, plin, TV in internet je 160€, polovica je 80€...pozimi je na račun plinskega ogrevanja strošek dobrih 100€ na družino....če pa vi živite na večji nogi kot vam iznajdljivost, služba in sposobnost omogoča, ste si sami krivi....če si ne moreš privoščiti si ne moreš, ne pa da hočeš, da ti država krije stroške....vse podatke vam lahko dokažem, g. politik...jasno pa je, da mi ne verjamete, kot tudi ne verjamete sedanji vladi, ker enostavno ne morete doumeti, da gre lahko nekomu bolje kot je šlo in gre vam in vašim...
samec19@email.si
19. 06. 2007 23.54
No ura teče tika tak tik tak :) in Vi še vedno sanjate v iluzijah :) Sam, da ne boste pozabili napisat alternativnega programa. Veste to tudi spada v neko politično sfero. Ne samo dobro vzdušje, ki ga samo Vi znate napravit :)
malasutra@gmail.com
19. 06. 2007 22.44
yanker007@gmail.com
19. 06. 2007 22.03
Samec19 pa daj za boga jim že enkrat pojasni in strokovno napiši kaj je to gospodarska rast in BDP. Mislim da bodo potem dali mir.
politik70
19. 06. 2007 21.53
trensi še zmeromtrdim da lažeš da lačuješ samo 80 evrov stroškov. samec19 a si se naspal da spet težiš?Volitve se bližajo in tvoj čas se izteka....
samec19@email.si
19. 06. 2007 19.20
hinko.murovec se opravičujem ker sem užalil vašo veličino in nepismenost. Mogoče pa boste morali premisliti in se izobraževati ali kakšno fakulteto narediti. Veste jaz se zavedam, da v času komunizma ni bila pomembna izobrazba. Važno je bilo le to ali si njihov ali ne. In se zavedam, da je takim kot ste vi sedaj zelo težko razumljivo kako današnji vladi uspeva tka gospodarska rast. No seveda upam, da veste sploh kaj je to. Upam, da vam je tudi jasen BDP. Ker se zavedam, da v časih te pojmi niso bili jasni, važno je bilo dobro namišljeno vzdušje :). Ampak včasih to ni dovolj in na koncu resnica boli. Sam Vi si jo zatiskate in govorite o dobrem vzdušju. Za gospodarsko rast pa menite, da to je slučajno tako visoka. Upam, da ko boste Vi na oblasti ne bo nižja od te. Ker če bo, si predstavljam s čim se boste izgovarjali. Slabi trendi na trgu :). Vedno boste imeli za vse izgovor. Sprašujem pa vse leve ali je izgovor dovolj za opravičit dejstva. Ali je pomemben podkrepljeni dokaz. Po Vašem ni. No naj ljudje odločijo. Kaj je res in kaj ni :)
havana17@mail386.com
19. 06. 2007 18.14
ugrica Tvoje frustracije izvirajo iz tvoje izgubljene vojne leta 91. Zdaj je pa takratni vodja odpora še premier. Pa 7.2 Ti pa še kar v tej državi.
ugrica
19. 06. 2007 16.26
Res je,politika v zadnih 15 let se obnaša na slovenskem političnem prizorišču,kod otroci v vrtcu brez varuhkinje,ali pa kod hlapci brez gospodarja.Brez ponosa,cinično,parazitsko,hujskaško z lažmi,brez morale in nacionalnega ponosa.Ta rak rana razžira slovenijo na vsah družbenih nivojih.Ko preprosti človek gleda in upazuje ta nasramen pojav v Sloveniji,pa seveda,da pozna malo slovenske zgodovine ,kaj kmalo ugotovi,da je ta odnos povezan z zgodovinskim razvojem Slovenije in slovencev.Kajti ta samouničevalski egoizem pri slovencih ugotavljam nastopa pod zavesno v posamezniku.Zato slovenska politika ne more najditi skupnega koncenza,nacionalnega koncenza delovanja zunanje politike.To so hrvati in srbi dosegli v prvih letih raspada Jugoslavije.Slovenska politika pa tega nemore doseči,se ne zna dogovoriti.Odlično pa znajo s prstom kazati eden na drugega,kateri je bolši,kateri je bol zaslužen,kateri je bol pomemben in še mnogo takih bederij,ki jih slovenska politika celih 15 let samostojnosti počinja.Obnašajo se kod petelini v kurnjako.Kateri petelin bo prej naskočil žrtveno kuro in jo potlačil,ter zavriska-kikiriki-kikiriki-pa sem ga.To je velika povezava z genijo hlapčevstva,brez samozavesti,zmeraj dati drugemo prav v tem primeru Senadarju,če prav še ni z eno besedo po jasnil incidente v Piranskem zalivo.Slovenska politika pa sedaj ko je Senadar dvigno svoj glas bo pomilevalno Senadero lizala prste na nogi,češ,da je rob en osu ko take laži govori in tnd.Ali ni to karakter ponižanega hlapca,v tem primeru slovenska politika brez JAAZA-,ki bi si bila sposobna naliti čistega vina.Jaz g. ROPO verjamem,saj tako so se obnašali z svojimi pravokacijami v Piranskem zalivo.Rop je to povedal na svoj način.Gre le zato,da so se in se še pravokacije vršijo v Pirano pod ukazi hrvaške vlade,pri čem ima naaša oblast vse atribute,da bi lahko fizično zaščitila slovenske interese v Piranskem zalivo.In če Hrvati hočejo vojno bi jim to Slovenska politika morala umogočiti.Naše vojake pošiljamo v Afganistan,obrambni minister se otročje bahari z modernim orožjem,pri vsem tem pa svojega ozemlja ne zmoremo rešiti izpod ukopacije hrvatov.Vse to nas kvalificira,da smo država brez JAZA,brez osebnosti morale in ponosa,da je dopuščeno v ime demokracije poedincem praktično vse,da ti poedinci želijo na tej poti odpraviti vse ovire.Očiten primer je Kosova komisija,ki je nekaterim resen trn v peti.Če bi bili dobro namerni,bi Kosovi komisiji dali tisti tigrov zob in in stomatologa,ki bi ga strokovno obdelal in še marsi kaj pa bi se problemi začeli reševati uspešno.Edina naša stabilnost je EU,da drži svoj dežnik nad temi slovenskimi političnimi bedniki.Če bi EU prakticirala politiko iz pred 60 let bi seveda slovenska politika dobila hitro rešitev,saj bi kaj kmalo dobila gospodarja in slovenci bi se gurnili spet v zgodovino hlapčevstva.Izgleda,da je samo to rešitev za Slovenijo.In če je tako,zakaj smo se potem odcepili od avstrougrske. Če bi ostali pri Mariji Tereziji bi danes imela slovenija celo istro,z Pulo,Reko in otoki,celovec,Gorico in Trst.Vse to potrjuje mojo trditev,da slovenski politiki so v genijo hlapci.Če upoštevam geenerala Rudolfa majstra,ki se je moral na svojo roko boriti brez podpore in celo nasprotovanju slovenske oblasti v Ljubljani za severno mejo ,potem je moja trditev in kritika več kod upravičena.
hinko.murovec@siol.net
19. 06. 2007 16.06
G. Samec19, se iskreno zahvaljujem za pravopisni popravek, se vidi, da ima g. JJ tudi med še zelenimi zagovorniki same " strokovnjake " . Veste g. Samec19, prav zato, ker iščete dlake v jajcu in uporabljate vse za deskredititacijo potrjujete istočasno svojo debilnost in nesposobnost. Kaj je dejansko delo te vlade - rezultati njenega dela in ukrepov bo vidno čez 2 -3 leta. Kot se sedaj kažejo rezultati prejšnjega . Je pa nekaj vidnih oslarij, ki so že na kratek rok povzročile kar nekaj stroškov in sramote. Vsekakor veselo naprej. LP
Aurinko
19. 06. 2007 16.05
@damirkolar: se strinjam s tabo! Me pa bolj skrbijo dogovori o dogovorjenih incidentih. Če se zdej zgražate nad Ropovim "priznanjem", se najprej vprašite kdo je začel s tem in mu odprl pot!!! Pa še nekaj...pred kratkim smo vsak dan poslušali JJa trobit o temu, da je 100 odstotno dokazljivo, da so mu prisluškovali...kaj pa zdej pravi??!!!...aja, že imam: sej ni nobenih dokazov za to...(itd...ga sploh ne morem več poslušat)...če bi blo res kej na tem, da je on ena uboga žrtev, bi tole pograbu z obema rokama in spez kričal po medijih, da zdej je pa res 100 odstotno dokazljivo, da so mu prisluškovali!!!! Ma, nej gre kam drugam drek mešat!
djordjevic.dejan@triera.net
19. 06. 2007 15.10
Premier morda ne bere z listka, se pa zdi, da se je vprašanje na pamet naučil novinar. Sicer pa, kdo potemtakem vodi po vaše Milančka? Ni on glavni šef rossa nostre in udbomafije v Sloveniji ali ma še on koga nad sabo?
kriss714@amis.net
19. 06. 2007 14.45
malasutra, ti si bolj za ričet.
trensi@email.si
19. 06. 2007 14.45
g. djordjevic.dejan Na nacionalki 1 trenutno vrtijo silno posrečeno komedijo....utemelji prosim.....Janšev govor je miren, točen, podkrepljen z dejstvi, uporablja izredno malo tujk, tako da je vsem razumljiv, odgovarja na vsa vprašanja, ne pa tako kot pravite, da vse zanika, pokazal je na težave medijev, ki bombastično novico objavijo kot 13 vest, trač pa kot nekaj najpomembnejšega...besede podkrepi z dejstvi... drni bluzi nekaj mističnega, rop blebeta nesmisle, vsi ostali govorijo s takimi tujkami, da še sebe ne zastopijo.....pa če ste opazili, Janez ne bere z listka, tako kot recimo milanček in njegovi, ampak govori na pamet
Tonček Balonček
19. 06. 2007 14.35
Mi smo zdaj zadnjih 15 let brez gospodarja, kot v hiši. Kar sami se rihtamo, česar nismo navajeni in če se kaj pokvari ali pušča, ni mojstra, ki bi to popravil! Evropa je preohlapna, očitno rabimo pravega Gospodarja, kot včasih in v vsej zgodovini, sicer se bomo še pobili. Najprej bodo shirali lipicanci, potem pa še vse ostalo... Zdaj je najbolje, da prihiti Xavier Solana, ta evropski referent za balkanske zdrahe, po parkrat v Ljubljano in v Zagreb, saj lahko po 2x dnevno, ker ni daleč vsaksebi in bo uredil, ima z Balkanom dolgoletne izkušnje, on zna! Pohitimo, preden gre v penzijo kot Carla del Ponte! Kar se Janše tiče, bodo tonski posnetki itak izginili, jih sploh ne bo, tujci pa niso tako neumni, da bi jih kazali naokoli, ga imajo raje v šahu še naprej in bo pač plesal, kot bodo igrali oni. Za naše razmere je pa dovolj, če pove, da ni res ("Vlada vse zanika!" so govorili v špici Dosjejev X) in vsi njegovi feni bodo s tem kolikor toliko zadovoljni, v Lepeni bodo pa čez dober mesec pekli vola in se pridušali češ "kako smo jih"!! Počasi postajamo nek evropski vrtiček, ki ga bo tuji "Gospodar" na vsake toliko časa okužil in potem očistil plevela in gomazečih živalic. Kdo sproti pobira pridelek se ve, zato tako bujna rast, saj ga sami gnojimo z delom in zalivamo s temi aferami. "Pa tako bi bilo lahko lepo!" Prostora bi bilo na tem vrtu dovolj za vse barve, ne le rdeče in črne. Imamo pač preveč energičnih, inovativnih in s svojim poslanstvom obsedenih osebkov, taki so za napredek najbolj nevarni, žal pa še ni nihče izumil metode, kako te ljudi v dobro vseh umiriti in prizemljiti.
trensi@email.si
19. 06. 2007 14.30
samo pravim, da če nimaš, si enostavno ne moreš privoščiti, a je to tako težko razumet, če pa hočeš imeti več, pa ne pričakuj tega od Janše ali kogarkoli, sam se moraš pobrigat za to...kaj ti tukaj ni jasno?...jaz jem fižol, zato da imam lahko internet....ti pa jej pršut, pa se pritožuj nad državo, kako ti nič ne da...bukselj