Slovenija

Pahor o sestavljanju nove vlade: Čim prej je že zelo prepozno!

Bruselj, 31. 01. 2012 07.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Po dogovoru o strožji proračunski disciplini na vrhu EU odhajajoči slovenski premier Pahor poudarja, da se Evropa suče zelo hitro in da v Sloveniji ne smemo nič oklevati, zlasti če želimo biti aktiven del sprememb.

Sinoči dogovorjena pogodba o strožji proračunski disciplini kaže, da se Evropa suče vse hitreje, kar je tudi sporočilo Sloveniji, da pri ukrepanju ne sme oklevati, je po vrhu EU poudaril slovenski premier Borut Pahor. Pri tem se mu zdi ključno, da Slovenija takoj dobi novo vlado. "Čim prej je že zelo prepozno," je opozoril.

Borut Pahor v družbi danske kolegice ter premierjev iz Češke in Finske na vrhu EU v Bruslju.
Borut Pahor v družbi danske kolegice ter premierjev iz Češke in Finske na vrhu EU v Bruslju. FOTO: Reuters

Ob tem je dejal, da utegne marsikoga hitrost sprejetja odločitve o novi pogodbi presenetiti, a da je kriza EU prisilila, da se zasuka hitreje. "Evropa se suče zelo hitro in doma pri odzivu na te spremembe ne smemo, zlasti če želimo biti aktiven del teh sprememb, nič oklevati," je poudaril. "Te pogodbe smo veseli," je še dejal Pahor.

Sinoči dogovorjena fiskalna pogodba pomeni "nepovraten korak območja evra k fiskalni uniji", je poudaril Pahor, dokument pa po njegovih besedah prinaša veliko odgovornost, a tudi instrumente, da se s skupno fiskalno politiko doseže izhod iz krize, ki bo dolgoročno pripomogel ne samo k vzdržni javni blagajni, ampak tudi k rasti in zaposlovanju, zlasti mladih.

Tudi to je bila tema vrha EU. Pahor je pri tem izpostavil, da je bila dejavna politika za zaposlovanje mladih v Sloveniji danes navedena kot referenčna, kar sicer ne pomeni, da pri nas brezposelnost mladih ni problem, čeprav je manjši kot v povprečju v EU.

'Slovenija ne sme zaostajati'

Na vprašanje, kakšni so njegovi načrti za prihodnost, je Pahor odgovoril, da je dobil na zadnjih volitvah zaupanje v svoji volilni enoti in na nacionalni ravni. "To zaupanje mi pomeni največ in ga bom poskušal upravičiti s svojim delom," je sklenil.

Na vprašanje, kaj evropske partnerje v Sloveniji najbolj skrbi, je Pahor odgovoril, da ima Slovenija v Bruslju in med evropskimi partnerji veliko zelo iskrenih prijateljev, ki ji odkrito povedo, da mora pohiteti in ne sme zaostajati. O tem, ali EU, ki pospešuje proces odločanja, skrbi, da bi lahko referendumska pravila v Sloveniji to zavrla, pa je Pahor dejal, da tokrat o tem s kolegi ni govoril in da je bila to tema po zavrnitvi pokojninske reforme, ko se je postavljalo vprašanje, ali lahko referendum postane instrument tistih, ki nasprotujejo spremembam.

Pahor je tudi izpostavil, da bo leto 2012 "prelomno v mnogočem v evropski politiki". Ob tem je opozoril, da v EU narašča politična napetost, ki se za zdaj še primerno regulira. "Če bi se zgodilo, da bi te politične napetosti bodisi znotraj držav ali med državami postale prevelike in jih Evropa ne bi uspela absorbirati z odločitvami, bi to pomenilo velik udarec evropski ideji, tudi velik udarec za prihodnost Slovenije," je opozoril.

Pahor meni, da ni mogoče ohraniti evropske ideje v 21. stoletju ob vseh mednarodnih izzivih brez poglobljene politične unije in da bo potrebna razprava o tem tudi v Sloveniji, saj je to "sestavni del družbe, ki razume duh časa in prihodnosti".
Pahor meni, da ni mogoče ohraniti evropske ideje v 21. stoletju ob vseh mednarodnih izzivih brez poglobljene politične unije in da bo potrebna razprava o tem tudi v Sloveniji, saj je to "sestavni del družbe, ki razume duh časa in prihodnosti". FOTO: Reuters

To, da je Slovenija v položaju, ko lahko tudi predlaga kompromise, skozi katere evropska družina živi, ne pa da jih samo sprejema, je po Pahorjevih besedah "velik privilegij". "Naj se ta privilegij v naslednjih letih zaradi naše neaktivnosti ne sprevrže v coklo," je pozval. Pahor sicer gleda "na stvari s slovenskega zornega kota z nekim zmernim optimizmom". "Imamo priložnost. Od nas je odvisno, ali jo bomo zgrabili ali ne. To ni samo stvar nove vlade, ampak vseh, ki sodelujemo v politiki," je poudaril.

Na vprašanje, ali pričakuje gladko potrditev tokratnih odločitev glede fiskalne pogodbe in sprememb stalnega mehanizma za stabilnost evra v Sloveniji, pa je Pahor izrecno izpostavil pomen nedavnega dogovora slovenskega političnega vrha v vili Podrožnik. Ta dogovor po njegovih navedbah pomeni, da je slovenska politika našla odgovor na vprašanje, kako bo usklajevala ključne strateške odgovore na vprašanja časa. "To je to, kar potrebujemo, instrument, ki bo pomenil način oblikovanja nacionalnega konsenza o strateških zadevah," je dejal. "O tem se premalo govori ... To je za Slovenijo velika stvar. Danes tega še ne cenimo, a jutri nam bo ta instrument še kako prav prišel," je ocenil.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (175)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jože Zaplati?
22. 02. 2012 13.47
PAHOR V SVETU NE SAMO V EVROPI UŽIVAŠ VELIK UGLED POSLOVNEGA POLITIKA SMO ZA TO, DA USTNOVIŠ NOVO STRANKO Z NAČELOM Z JANKOVIČEM IN Z NAŠO PRIVOLITVIJO BOM O ZELO HITRO NAJMOČNEJŠI JANŠA NAJ VLADA Z SVOJIMI LJUDMI
pkorosec
01. 02. 2012 00.38
+3
Janševa elita še niti ni nastopila kot vlada, pa že išče 1000 in 1 izgovor za svoj bodoči neuspeh. Janševiki so prav živčni. Pahor pa kot vedno en politični maneken, ki vse ve, vse obvlada, a drugače rabi za vsako najmanjso stvar 3 tedne, da razmisli kakšne manekenske fraze si bo spet takrat izmislil. In kaj imaste s to Merklovo? Pozdravila je sestavo Janševe vlade. Pa kaj pol? Saj je tudi Pahorja hvalila :) Eni ste pa res otroci in kot takim vam tudi lahko vladajo.
steiermark1918
31. 01. 2012 20.06
-3
Pahor bi rad delil nasvete, ko jih sam, takrat ko je bil še čas, da Slovenija ne pade globoko v nazadovanje, sam ni poslušal. Takrat, na začetku njegovega vladanja, ko jim je SDS poskušala pomagati, da Slovenije nebi zadolževali in naspološno uničevali, z ca. 200 ukepi, je vse to zavračal, češ, da to niso rešitve, ki bi jih oni uvedli, da preprečijo (pznejše)upostošenje. Na sliki se tudi vidi, da se Merklovi niti približati ne more, medtem, ko je bila Merklova med prvimi pomembnimi svetovnimi politiki, ki je izrazila zadovoljstvo nad izvolitvijo Janeza Janše. Ona dobro pozna boljševistično politiko, saj je iz vzhodnega Berlina in se zaveda kako je uničujoča in koliko stakne "zahodne nemce", da popravljajo vse upostošenje teh boljševikov, ki so to izvajali do 1989 let. Zato tudi dobro ve, komu je za zaupati in komu ne......
pkorosec
01. 02. 2012 00.51
+3
200 ukrepi? Name one! Ne zamenjuj nasvetov s blokadami. Merklova je podpirala Pahorjeve reforme, čeprav ni član evropske ljudske stranke, tak kot oproda Ivan Janša.
Ruska avantura.
31. 01. 2012 19.36
-1
kva je zvm folk oni lah stresajo gluposti iz parlamenta slovenija ne more parirat z vodilnimi državami če ni več nobene tovarne hmal bomo na ravni albanije pahor se sam smeji hinavski smeh tekoči račun se mu pa fila.
steiermark1918
31. 01. 2012 20.08
+0
No, ja, smiselen je ta tvoj zapis. Ampak, vseeno pa ti nebi škodilo, če bi se poskusol pravilno slovensko izraziti. In še tisto tvoje ime.....
dule100
31. 01. 2012 18.16
-2
Levaki so dokazali, da niso sposobni voditi državo ! Sedaj je na vrsti desnica, da se izkaže !
visoki
31. 01. 2012 19.13
+0
ha, ha, sam,da jih ne stisne:-D,rast bo rekordno niska, prvic po2.w.ware, bo zabelezen padec standrda,mal krivde bo tudi sirokogrudno ivan sprejel na svoja pleca!!
rolica
31. 01. 2012 19.38
+2
steiermark1918
31. 01. 2012 20.12
-3
Seveda, visoki, saj to je v krvi levakov, da ne sprejmejo svoje krivde ter da jo valijo vedno na pleča Janeza Janše, ki pa so dovolj široka, da to prenesejo, pa tudi njegova hrbtenica je pokončna - zravnana in ne kot pri teh rdečih "polžih
rolica
31. 01. 2012 20.14
+3
hahha in JJ je nedolžen-dej ne mi stakimi!
FAUSTOS1
31. 01. 2012 17.51
-1
pahor je velik botre tej novi vladi saj je njegova samopašnost omogoćila da je janša z volilno prevaro zavladal
dule100
31. 01. 2012 18.07
+0
fortunat1 A po tvojem ne bi bila volilna prevara, če bi dobil mandat Jankovitsch z 42 glasovi ! ?
rolica
31. 01. 2012 19.22
+1
izkoristil je Viranta....to je bila pravara
steiermark1918
31. 01. 2012 20.18
steiermark1918
31. 01. 2012 20.21
-2
izkoristi se lahko samo vas levake, ki ste brez pameti, zato ste tudi Hlapci....
rolica
31. 01. 2012 20.27
+2
ne sodi mi kaj sem....če s ti skrajno desni in hočeš na nestrpen način nekomu oprat možgane ti povem da si pri meni brez uspeha!nisem ne levo ne desno samo realno gledam na vse skupaj!
steiermark1918
31. 01. 2012 20.28
+0
Fortunat, ali se ne sramuješ, da si tako pristranski (mogoče pa samo butast?) in ko potvarjaš resnico ter trosiš laži. Resnica je obratna, in še to, kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade. Upam, da je vaš "idejni vodja" palček , tako globoko v jamo padel, da nebo več hitro ven prilezel.
steiermark1918
31. 01. 2012 20.32
+0
rolica, si se zmotil, na nestrpen način - pranja mozganov, ste vajeni vi levaki, ki ste si to , zaradi pohlepa (po boljšem položaju v družbi) dovolili. Nestrpen in žaljiv si pa ti. In , izgleda da si vseeno levak, ko te je prizadelo, ker sem zapisala da se lahko izkoristi samo levake in se tudi ve zakaj, pa še hlapce hočete igrati naprej boljševistično jugofilom.......
rolica
31. 01. 2012 20.33
rolica
31. 01. 2012 20.34
+2
ma kaj je res tako težko razumet da smo vedno vsi izkoriščeni,desni levi črni beli majhni veliki,...
rolica
31. 01. 2012 20.48
+2
aja pa še nekaj...LEVAKI sm levaki tja,...to ježalitveni govor-NESTRPNOST do drugače mislečih!!!
pkorosec
01. 02. 2012 00.41
+1
steiermark je kot tisti gospod, ki se je na otvoritvi EPK-ja drl Janša Janša. Sedaj Janševiki govorijo, da je bil to en slepilni manever Turkovega človeka, da oni si takšne sramote le ne bi delali. Steirmark, si ti slučajno Turkov trojanski konj, ki meče slabo luč na že legendarno slepo neracionalnost janševikov?
Desktop.Messiah
31. 01. 2012 17.14
+1
Preroške besede. Sloveniji se bo še pošteno kolcalo po Pahorjevem prekratkem mandatu. Borut, upam da uživaš vsak trenutek druženja s smetano evropske diplomacije, ki je primerno slovo od premierskega žezla. Zaslužil si si!
dule100
31. 01. 2012 17.54
-1
Ja v evropskem parlamentu so poplave ! Vsi jokajo, ker se Pahor poslavlja !
steiermark1918
31. 01. 2012 20.35
+0
desktop.messiah, naj le "uživa" tvoj borat, saj so tudi zadnji užitki med evropsko družbo, ker taki kot je on se največkrat (lahko) družijo samo s kakšnimi Bijelorusi, Seveernimi Korejci, Kubanci itd. Če bi ti levaki, po osamosvojitvi, ko smo se pripravljali na vstop vEU dosegli svoje želje, da se nikoli nebi pridružili evropskim deželam , ampak kvečjemu balkanskim (kot ponovno težijo za tem) vsi ti tvoji "rdeči carji" nebi mogli flangirati po civiliziranem svetu in naveliko zapravljati našega denarja.....
Mirsad Miro Muharemovi?
31. 01. 2012 16.56
+0
prvo popuščanje Janši je SD ne vetu o vladi,razumem da se mudi,ma Pahor se vidi ni maščevalen človek,kar za janšiste ne bom zgubljal niti B od besede.amen
dule100
31. 01. 2012 17.55
+0
Naivčina ! Kaj si mislil, da je Pahor zato v opoziciji, da bi Jankovitscha servisiral !
steiermark1918
31. 01. 2012 20.40
-1
razni muharemoviči, ne tarnajte toliko, saj smo vendar v Sloveniji in sprejmite že vendar dejstvo, da v Sloveniji naj vladamo Slovenci sami in ne neki tujci...... Če si pa že toliko "želite" na tronu vašega nesojenega j, pa si ga ustoličite, doma in ne pri nas....
gongash
31. 01. 2012 16.46
-3
borut sorry stari ampak si razočaral po celi črti zato tudi predčasno volitve ...nima smisla žal
bljak janša
31. 01. 2012 16.38
+3
se opravičujem, se ponavljam. : evropa se vrti tako hitro, da se ji bo glih zdaj zavrtelo. če se vrti v krogu ni problema, počakajmo jo, saJ SE BO VRNILA NA IZHODIŠČNO TOČKO. če se vrti navzgor ? saj veste, kdor visoko leta nizko pade. počakajmo jo..če se vrti navzdol, nas pa bo prehitela. ampak dol pa z njo res ne bi radi šli.torej:raje zamudimo ta vlak. cug nam ne bo pobegnil, karto mamo v žepi. verjamte, saj sem strokovnjak za vlake. sn na štacioni karta prodava (Ne joči Peter).res ne vem zakaj rešujemo banke, ki so brez podna, ki bohatijo svoje lastnike. in to s POSOJANJEM SREDSTEV, KI JIH SPLOH NIMAJO. posodijo ti 100 izmišljenih enot. z obrestmi dobijo nazaj realnih npr 120 enot.iz nič so zaslužili 20 enot. realni denar poberejo lastniki. izmišljenega pa posojajo naprej.povišajmo plače. več denarja več povpraševanja, več povpraševanja, več proizvodnje, več davkov, več vsega. ps: jj je na ablast par dni pa nas že pošteno zebe. če so to nebesa, mam raje pekel.
M_teorija
31. 01. 2012 15.54
+6
Tisti graf na naslovnici o stopnji brezposelnosti mladih bo zanimivo pogledat čez kakšno leto!?
MERDE-AVE-MERDE
31. 01. 2012 15.56
MERDE-AVE-MERDE
31. 01. 2012 15.57
+4
janša bo vse rešil, Slovenijo, Evropo, planet Zemljo, Jupiter Saturn in Mars, za začetek! Potem pa gremo dalje!!
korintos1
31. 01. 2012 16.08
+2
enkrat nas je že rešil najboljših podjetij, kas si bo pa sedaj izbral?
bljak janša
31. 01. 2012 16.09
-1
ja janša je naboljši učenec od chuk norisa
MERDE-AVE-MERDE
31. 01. 2012 16.18
-2
grizli
31. 01. 2012 16.45
+0
Živela lustracija, živel Walter Wolf, živel Haag, še najdlje pa naj živi JJ, ker ima čisto majhnega sinčka. Ta ga bo v tako nestrpni družbi še kako potreboval. Še dolga leta.
MERDE-AVE-MERDE
31. 01. 2012 17.03
+2
Tomaž Majer je najbolj nestrpen, glede lustracije, komunist janša ne vem če bi je bil vesel a?
M_teorija
31. 01. 2012 17.36
+2
Baje bo razprodaja državnih gozdov!? Edinega bogastva, ki mu niti osamosvojitev niti tajkuni niso naškodili. Do sedaj!?
MERDE-AVE-MERDE
31. 01. 2012 15.49
+0
Kaj pa američani pravijo na vse to?, so zadovoljni z svojimi oprodami?
dot.dot
31. 01. 2012 19.34
steiermark1918
31. 01. 2012 15.08
+1
Poglejte kdo nas je vodil cela zadnja tri leta, takšni ki se izražajo "po slovensko":"Čimprej je že zelo prepozno". Res sramotno, da se sploh upajo oglašati in se tako izražati, kot bi bili najbolj neuki trenerkarji in to iz Kazakstana. Sedaj , ko so toliko časa zavlačevali in na vsak način se trudili in preprečevali, da demokratična oblast ne bi bila izvoljena, po vsem tem pa še opozarjajo na "zelo prepozno ", za reševati tisto, kar so oni totalno uničili, ter spravili Slovenijo v tako težko stanje, ko si samo lahko želimo, da bo Janševa koalicija lahko še komaj kaj storila, za preprečitev najhujšega. Njihova "voščila" o dobrem delu novi vladi, bomo lahko sedaj opazovali, koliko resno so mislili, ko že sedaj napovedujejo razne blokade in "vete"...... Izgleda, da se niti tega ne zavedajo, da je Slovenija najpomembnejša tema, da se jo reši, kolikor se rešiti da, da bodo posledicenjihovega uničenja čimmanj občutne tudi slovenskim državljanom.
MERDE-AVE-MERDE
31. 01. 2012 15.50
-2
trenerkar tukaj si očitno ti in edino TI.
MERDE-AVE-MERDE
31. 01. 2012 15.51
+0
Pahor bi sprejel kar nekaj zadev če janša ne bi zaviral
bljak janša
31. 01. 2012 16.14
+0
,,ko si samo lahko želimo, da bo Janševa koalicija lahko še komaj kaj storila,, tvoj navedek - zelo slovensko pravopisen, ja zelo. tvoj navedek - zelo logičen, ja zelo. samo povej mi zdaj za koga navijaš za janšo al onega drugega. s tem stavkom Janši in njegovi koaliciji ne želiš nič dobrega, niti ne državi. pa kaj si ti pravopisnostilističen terorist al kaj. sicer pa: ponosen sem da sovražim Janšo, to čutim za državljansko dolžnost
steiermark1918
31. 01. 2012 20.51
Nisem vedela, da lahko manjšina v parlamentu odloča o vsem. Glede trenirk pa se ne jezi, saj nisi edini, pač s takšnim načinom oblačenja kažete svojo pripadnost (kot je
steiermark1918
31. 01. 2012 20.54
+1
kamel - samo to še pojasni, odkod prihajaš, da bomo vedeli ali si dvogrba kamela ali dromedar? Glede tvojega sovražtva do Janše in posledično do nas pravih Slovencev, to je pa že zelo zastrašujoče, zakaj si ne poiščete psihoterapveta, da bi vam pomagal, saj če se "združite" tudi v tem, vas terapevt nebo stal veliko, ker se bo strošek delil med vas vse, ki pa vas je res veliko - preveč.
steiermark1918
31. 01. 2012 20.58
+1
- zopet je sledil izbris teksta. Glede trenirka pa se ne jezi, saj nisi edini, pačs tem oz. s takšnim načinom oblačenja kažete svojo pripadnost (kot je to lepa navada v Avstriji, kjer se ljudje oblačijo v "trachten gwand" - ženske nosijo prelepe dirndle, moški leder hose, kot je bilo tudi pri nas na štajerskem, kjer so bile iste navade in običaji, ki so jih pa kasneje balkanci - jugoslovanarji zasmehovali in s tem dosegli, da se narod ni hotel izpostavljati njihovemu posmehu in je ta kultura usahnila).
pkorosec
01. 02. 2012 00.47
steiermark se je očitno rodil pred dvema mesecema, da sedaj flanca o blokiranju vlade. Kdo pa je organiziral vse nepotrebne referendume proti reformi drzave, ki bi vsaj olajšala krizo? Sveti Ivan ! In to tiste reforme, ki jih je podpirala tudi vaša tako opevana Angela Merkel.
wsharky
31. 01. 2012 14.11
+1
... no Borutek ... prepozen si, ostane ti samo se spominska gasilska fotografija z EU voditelji za avtobiografijo... sedaj vlada g. Jansa ...
SLObunkeljn
31. 01. 2012 14.35
+3
Pa kaj ste zdaj že res vsi na tabletah? Drugače je res težko razumeti tako evforijo!?
steiermark1918
31. 01. 2012 15.11
-1
slobunkeljn, morda boš tudi spoznal, da "na
korintos1
31. 01. 2012 16.07
+0
zajcek_bime
31. 01. 2012 14.01
+3
Upam da se Anonymus loti vsega, kar tudi MALO DIŠI PO AMERIGOSIH!
bljak janša
31. 01. 2012 16.18
ja pol pa se bo lotil kar skoraj vse slovenije, ker jim vsi lezejo v rit. samo to ne diši. to smrdi, vsaj nam ki smo ostali daleč vstran od tiste debele amerikanskaje riti. sicer pa je res. tistim tam notri diši, ker so jim njihovi lideri rekli da jim mora dišat.
zajcek_bime
31. 01. 2012 14.00
+3
Veleposlanica se opravičuje, Anonymous napoveduje napad na slovenske vladne strani
dule100
31. 01. 2012 13.50
+0
Ko sem še v ranjki jugi, prestopil mejo na Karavankah, sem vedno zadihal s polnimi pljuči. Sedaj imam podoben občutek v moji Sloveniji !
zajcek_bime
31. 01. 2012 13.53
-3
Šču.rek si dule100. potem veš kako si zaželen..
steiermark1918
31. 01. 2012 15.32
-1
korintos1
31. 01. 2012 16.09
-1
sanya10
31. 01. 2012 13.44
+0
Ah, Dule a ti še ni jasno zakaj!
sanya10
31. 01. 2012 12.47
+2
Ja, ne bo prav dolgo, ko sem na bo kolcalo.
prašek
31. 01. 2012 12.24
+4
A sem že povedal , da se nam bo še kolcalo po Pahorju ???
dule100
31. 01. 2012 13.12
+3
SLObunkeljn
31. 01. 2012 13.16
-4
Dej Dule a si včeraj prišel v SLO, da take sprašuješ?
dule100
31. 01. 2012 13.29
+2
SLObunkeljn Ne, v Sloveniji sem že celo življenje ! V grozljivem spominu, pa mi bodo ostala samo zadnja tri leta !
dule100
31. 01. 2012 13.34
+0
prašek Oprosti, nisem opazil, da si na koncu postavil kar tri vprašaje !
zajcek_bime
31. 01. 2012 13.35
-4
dule100 je zakrinkani levičarski provokator!
SLObunkeljn
31. 01. 2012 14.42
+2
Mene je že 20 let groza Dule! Pa so se menjali tardeči pa tačrni, pa palčki pa princi teme ... pa še zmeraj mislim, da smo ponovno izbirali , pa se delili na leve in desne , pa smo na obeh straneh "izbirek" dobili. Bi moral vzet kar močne tablete, da bi pa zdaj postal evforičen,
Andi-1
31. 01. 2012 15.29
+0
...še dolgo se nam bo kolcalo zaradi Pahirja in njegovih
Andi-1
31. 01. 2012 15.30
-1
...še dolgo se nam bo kolcalo zaradi Pahirja in njegovih